Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
ALL MUSIC OF THE WORLD

ALL MUSIC OF THE WORLD

monoton duygulara farklı tınılar
Milena Mallory
smells
Oha
Bu gece hepimize armağan ediyorum bu şarkıyı Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
Bu gece hepimize armağan ediyorum bu şarkıyı Labrinth feat. Emeli Sandé - Beneath Your Beautiful - YouTube
Play
ma∟ıĸ
I miss you like the deserts miss the rain ~ Everything But The Girl.
I miss you like the deserts miss the rain ~ Everything But The Girl.
ma∟ıĸ
La Valse D'Amelie.+ Le Banquet. ~ Yann Tiersen.
Y T.jpg
•beliz•
İsteyen arkadaşlar olursa elimde albümün tamamı var yükleyebilirim... - •beliz•
Şahaneler, valla hepsini dinlemek isterim @beliz, eğer yüklersen iyi olur, çünkü indiriyorum pc ye - Atilla Şirin
bu "Son Mohikan" filmini çok sevmiştim, bir sebebi de müzikleriydi. bu yorumunu da dinledim şahane oldu doğrusu... - Atilla Şirin
@atilla biraz geç oldu ama yükleyebildim sonunda :) http://we.tl/Ltp1hDuBCo - •beliz•
çok teşekkür ederim @beliz, indiriyorum hemen. :D - Atilla Şirin
ma∟ıĸ
ma∟ıĸ
ma∟ıĸ
®bA
unutmusum ben bunu :) #clairebak - Claire
he ya ben de :) - ®bA
up - ®bA
küçükken çok dinlerdim ^^ - Cihanyus®
heee ben de - ®bA
araba reklamında çıkıyordu. - Cihanyus®
+++ - elet
lise yıllarım aklıma geldi birden, eğer yanlış hatırlamıyorsam o çağlarımdayken çıkmıştı bu parça... 90ların sonuydu değil mi? - Atilla Şirin
Aynen Atilla ben de öyle hatırlıyorym :)) - ®bA from Android
Hatta benim ortaokul yıllarım -.- - ®bA from Android
Atilla Şirin
ne güzel ya! teşekkürler Atilla. - banu eker
tulumu çok severim ben :D çok teşekkürler :D - ®bA
banu ve rabia, keyifle dinlersiniz inşallah, ben de bayılıyorum bu enstrümanlara..... - Atilla Şirin
#saklıkalsın @atilla teşekkürler :) Ayşenur Kolivar doğa için çal'da yer almıştı galiba değil mi ? :) - •beliz•
evet beliz, o çalışma içerisinde yer almıştı... iyi dinlemeler.... - Atilla Şirin
•beliz•
Açıkçası mey ve zurnayı hiç mi hiç sevmem Beliz :) Ama teşekkürler yine de :D - eskitenekekutu
Malatyali olaraktan beğendim ;) - Hacer☺ from Android
@mevlüt bu feed senin için uygun olmadı desene :/ @hacer beğenmene sevindim, iyi dinlemeler :) - •beliz•
beliz bizleri farklı müziklerle oradan oraya sürüklüyor :D sevmesek de beliz için dinleriz be yaaa :D:D - ®bA
Rabiş rabiş yoksa yoksa sende mi sevmiyorsun , bari alıştıra alıştıra söyleee '_' - •beliz•
Pek degil ama dinledim yine de :) - ®bA from Android
mevlüt kardeşime illa yan flüt falan olması lazım, o öyle alaturka işleri pek sevmiyor @beliz :D - Atilla Şirin
ya bu "Malatya Malatya"yı dinleyince orta okulda Abdullah diye bir arkadaşım vardı, her türkü oku dediklerinde bunu okurdu, o aklıma geldi şimdi.... - Atilla Şirin
@rabia sen de mi beğenmedin :/ , niyse canın sağolsun bunu da atlatabilirim :D @atilla evet @mevlüt arkadaşımız daha batı tarzında seviyor :D @atilla arkadaşının favori türküsüymüş desene :) - •beliz•
@beliz, favorisi olduğundan değil :D kendisi malatyalıydı ve tek bildiği oydu maalesef.... :D - Atilla Şirin
@atilla memleket türküsü desene :) - •beliz•
aynen @beliz - Atilla Şirin
benim lisedeki arkadaşımın da tek okuduğu kitap "sinekli bakkal"dı, her ödevi onun üzerinden yapar her şeye ondan örnek gösterirdi :D - eskitenekekutu
@mevlüt sinekli bakkal okumadım ben , biliyor musun :/ - •beliz•
ben de okumadım :D ama o arkadaşım sağolsun tüm sınıf en az on kez okumuş kadar olduk o kitabı :) - eskitenekekutu
@mevlüt hahaha ne kitapsevermiş o öyle :D Madem herkes arkadaşlarından bahsetti benimde ilkokulda bir arkadaşım vardı sürekli türkü okurdu bize sağolsun özellikle de Mahsun Kırmızıgül'e takmıştı tanışam albüm yapacak diyordu , en son onu O ses Türkiye'de gördüm :D - •beliz•
@beliz, senin arkadaş baya azimliymiş, bizimkiler tembellikten ya da beceriksizliktenmiş... - Atilla Şirin
@atilla aslında azimli olmak zorunda kaldı diyelim ailesi sebebiyle... - •beliz•
Ahahah aynen Beliz azimliymiş senin arkadaşın :D - eskitenekekutu
O mahsun kırmızıgül-ibrahim tatlıses yada küçük emrah her okulda mı olur yaa :D - eskitenekekutu
Bizde de hafif kilolu bi tatlıses vardı. Allahtan sınıfta bir de cem karaca vardı da ordan yırtıyoduk :D - eskitenekekutu
hani "ha babam sınıfı" tiplemeleri var ya, her sınıf bence öyleydi bir zamanlar, yakışıklısı, ineği, kurnazı, arabeskçisi, enteli hep vardı yani.... - Atilla Şirin
şimdiyse hepsi "apaçi". özellikle liseler :P - eskitenekekutu
he yaaaa. görünce gıcık oluyom hepsi tornadan çıkmış gibi.... görünüşte apaçi, davranışta bildiğin mahalle çakallığı var.... - Atilla Şirin
ahaha :D - eskitenekekutu
@atilla bizim özellikle ortaokul öyleydi , çileden çıkartmıştık hocaları yeni öğretmen olan bir kızcağızı nerdeyse istifa ettiriyorduk o derece :D @mevlüt sorma ya yeni gençlik çok kötü ... Bununla ilgili Murat Bardakçının çok güzel bir lafı var"Sanırım biz çok büyük ah aldık millet olarak yeni nesil ot gibi yetişiyor" diyor.... - •beliz•
Ahaha :D Umarım Murat Bardakçı yanılıyordur Beliz :) Kuşak çatışması da yaşıyor olabiliriz arkadaşlar; unutmayın biz de bizden önceki nesile göre böyleydik :D - eskitenekekutu
doğru söylüyorsun mevlüt.... - Atilla Şirin
rugila
•beliz•
#burdadursun teşekkürler :) - U.F.U.K
müzikleri hoşuma gitti, ancak kadın biraz zorlamış kendini.... :) - Atilla Şirin
@ufuk keyifli dinlemeler :) @atilla tarzı öyle kadıncağızın naparsın :D - •beliz•
@atilla tarzı öyle kadıncağızın naparsın :D - •beliz• ahahaha koptum Beliz :D - eskitenekekutu
Senem Diyiciyi çok severim Beliz, ama hakikaten ah bir ataş ver'i insan farklı bekliyor ya :) onun bir ritmi ağız doldura doldura şişkin bir söyleniş tarzı vardır; alışılmış, insan onu arıyor ister istemez :) Grup Alyuvar çok güzel yorumlar bak, tavsiye ederim ^^ - eskitenekekutu
Ama ben yemenimi yorumu çok güzeldir, onun yeri ayrıdır :) - eskitenekekutu
Dinlemedim ama "ah bir ates var" cok guzeldir. Hikayesi falan yurek daglar. - ®bA from Android
@mevlüt onu da dinleyeyim :) @rabia birde Seza Kırgız çok güzel söylüyor onu :) - •beliz•
@mevlüt gerçekten güzelmiş kızın sesi özellikle :) - •beliz•
Evet Beliz ben de çok beğeniyorum :) - eskitenekekutu
visualthinker
satine
Mark Lanegan & Isobel Campbell: Come On Over (Turn Me On) - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
Mark Lanegan & Isobel Campbell: Come On Over (Turn Me On) - YouTube
Play
you and i both know where you belong... - satine from Bookmarklet
visualthinker
yeridir - visualthinker
Yukarı! :) - eskitenekekutu
kaç gündür bu şarkıyı hatırlamaya çalışıyordum ;__; - ®bA
ahaha :D iyi denk geldi desene :) - eskitenekekutu
aynen böyle bir rahatlama yok :D - ®bA
ahaha tahmin edebiliyorum :D bende böyle durumlara düşünce uykusundan olanlardanım :)) - eskitenekekutu
visualthinker'e ve sana teşekkürler mevlüt :D - ®bA
Feed in asıl sahibine ben de teşekkür ederim paylaşımı için :) - eskitenekekutu
visualthinker
visualthinker
visualthinker
oytn
satine
böylece filmin bütün soundtrack'ini ff'de paylaşmış oldum. iyi dinlemeler. #satineshappytogether - satine
dün gece filmi bilmem kaçıncı kez izledim. yine lai yiu-fai üzerinden kendime üzüldüm. - satine
satine'den dev hizmet! yassa! :) - grizabella
gokim, #satineshappytogether hashtagine bi bak derim. - satine
:) kikir kikir (simardim :P). - satine
hop! - satine
smells
•beliz•
teşekkürler belizzzz :) - ®bA
@rabiş rica ederim , keyifli dinlemeler :) - •beliz•
Aaa süpersin Beliz!! :D Çok severim! Özellikle Carlos Santana'yla "chill out" ve Robert Cray'le "mr. lucky" düetleri harikadır :) Sen de en güzel şarkılarından paylaşmışın zaten :) Teşekkürler ^^ - eskitenekekutu
mevlütün ağzı kulaklarına vardı :) - ®bA
Ahahah :D aynen öyle :D - eskitenekekutu
@mevlüt iyi dinlemeler :) Onları dinlemedim , dur onları da dinliyim hemen youtubedan :D @rabiş bu sefer tam 12'den vurdum :D - •beliz•
evet beliz resmen havalara uçtu çocuk :D:D - ®bA
@rabia bileydim önceden paylaşırdım :D @mevlüt Mr. Lucky daha çok beğendim :D - •beliz•
ahaha beliz sen merak etme senin paylaşımlarının hepsi güzel :D emeğine sağlık :) - ®bA
@rabiş bu güzel sözlerin için teşekkür ederim ^_^ Çok mutlu şindik :D - •beliz•
Ol tabi hakkın :)) - ®bA from Android
Yıldız
•beliz•
Koleksiyoner Ali
ΛYdüśü ☭
satine
Bir araba reklamıydı ama hangisi - ElifKurt
honda accord kullanmış. ama ben o reklamı görmediydim. başka bi şey mi acaba ya? - satine
hop! hop! :) - satine
satine
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook