Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Benedicta

Benedicta

"they say the poisoned vine, breeds a finer wine"
Blog
bu güzelmiş. :)
seen.jpg
striptiz izlerlerken diyo bunu - Kawa
Çok fena! -- Evil Artist Builds Nightmare Typewriter In Comic Sans - http://io9.com/evil-ar...
Çok fena! -- Evil Artist Builds Nightmare Typewriter In Comic Sans
evlerden ırak =) - emir
kabus gibi :)) - Benedicta
10-15 kurt bu gelişimi mümkün kılıyorsa, milyarlarca insandan kurtulan gezegen nasıl bir cennete dönüşürdü kim bilir.-- When They Brought These Wolves Into The Park, They Had No Idea This Would Happen - The Meta Picture - http://themetapicture.com/when-th...
10-15 kurt bu gelişimi mümkün kılıyorsa, milyarlarca insandan kurtulan gezegen nasıl bir cennete dönüşürdü kim bilir.-- When They Brought These Wolves Into The Park, They Had No Idea This Would Happen - The Meta Picture
İşte budur ki insanoğlu evrilmemiştir, hazır bulmuştur. O da doğanın içinden çıksaydı bugün yaptıklarının hiçbirini yapmazdı... - Bülent Kıyışkan
Bu cok cok ilgincmis yalniz cok etkilendim. Kisa belgesel #sıradakibelgesel - selimok from Android
Kurtlar... - Pehlivanî
özet geçer misiniz? - Arfin Kiriloğlu
bületın soledıklerınden yola cıkarak eger dıne baglanıosa konu hıc ızlemeyım? :S - flames
özetle... dine nasıl bağlasın, en fazla "din yüzünden sikip atıyoruz böyle bi gezegeni" diyor alt metinde. neyse, özetle abicim, national park ortamında kurt yok, geri salıyolar kurtları. sonra da sadece 10-15 sene içinde ekolojik sistemde nasıl zincirleme değişimler oluyor, onu anlatıyor. kısa zaten. - Benedicta
bunu bi' mhp'liye izletsenize biriniz allaşkına - sérdém
Dinle ilgili bisi yok ya tamamen ekoloji - selimok from Android
Aman diyim devlet bahcelinin kulagina gitmesin, mitinglerde anlatmaya filan kalkar - selimok from Android
İnsanoğlu evrilmiştir. Doğada nefsi tükenmeyen ama nesli tükenen tek türe dönüşmüştür. Onun içindir ki farkında olmadan yaşadığı ve yaşayabileceği tek ev olan doğanın içine sıçmayı kendine hak olarak görüyor ve bunu yapıyor. Yazık bize. Güzel video. - Kinyas
Bunlar aynı kişi olamaz. Renee'yi öldürmüş, yerine başkasını geçirmişler, bizi yiyolar. Valla bak. -- Renee bambaşka biri oldu - Hürriyet Hayat - http://www.hurriyet.com.tr/kelebek...
Bunlar aynı kişi olamaz. Renee'yi öldürmüş, yerine başkasını geçirmişler, bizi yiyolar. Valla bak. -- Renee bambaşka biri oldu - Hürriyet Hayat
Belki kendisi mutludur, gıyabında acımasak? - h1n1
0.o - @y✞@☭
bu ne ya, sahiden ilgisi kalmamış. annesi tanımaz bu haliyle. bence eski hali çok daha iyiydi ama. - mandir
yok artık !!!111! - Antika İnsan
tanık koruma programına girmiş resmen. - mandir
kocası olsam eve almam sen kimsin lan derim hhööhh bee - @y✞@☭
Bu ne yav. Bambaşka biri olmuş bu resmen. Gitti gençliğim hayran olduğum güzellerinden biri :( - Çok Çağdaşım (◔ʖ◔) from iPhone
tanık koruma programına girmiş resmen. - mandir - MugeCerman
peki, hangi halini daha güzel buluyoruz? - Radagast
Yemnederim nerdeyse nekrofiliye girer sağdaki ile papsipapsi. Diğer taraftan görseler, kaçmış diye alırlar daha vadesi gelmeden, o ne ayol. - HM Gargarin from Android
"hafif bir daryl hannah havasi gelmis" diyecektim ki, bunun kadar olmasa da o da botoxtan/kotu operasyonlardan bi garip olmus ;_; http://static3.businessinsider.com/image... http://www.picpicx.com/wp-cont... - grizabella
ben sizin kadar kötü bulmadım galiba.. hürriyette bi resimde özellikle daha güzel ve genç resmen - Radagast
Bu o deYil. - Charlo††e Flax ✞ from Android
o foto bence eski foto radagast. gugıllarda renee zellweger before after diye aradiginda cikanlara benzemiyor hic, eski haline benziyor kadinin. https://www.google.com.tr/search... bu arada, bundan cok daha... more... - grizabella
galiba haklısın - Radagast
yalniz kadin her ne yaptirdiysa, genclesme amaciyla yaptirilan bisi degil de farkli bi operasyon sanki. o cizgi gibi, minicik gozleri gitmis, sekli tamamen degismis, daha iri gozler gelmis. gozleri uzerinde bayagi bi oynanmis, uzakdogulularin yaptirdigi operasyonlara benzer bisi yaptirmis sanki. bi de makyajini, kaslarini alma seklini degistirmis. cok farkli gorunmesinin esas nedeni bunlar sanirim. - grizabella
buyuk zalimlik bu kadinlar da eminim bilerek isteyerek bu hallere dusmuyor piyasanin celebritiliggin de aman yaa :/ - Elif üzer
ne hale dusmus ya anlamadim tas gibi - deers†ep
griza'ya katiliyorum, kadinin surat degismis, genclesmemis. deriyi alindan yukari cekistirip gozleri acmislar o_O (bacim da Darryl dedi, griza. Iki fotografi kiyaslamislar sanmis once ahaha) - ani
Hah, goz civari deriye bi lift yaptirmis sanirim, ama olagan liftin otesinde bi mudahale olmus, kadinin normalde dusuk yapidaki goz kapaklarini cekip kaldirmislar. Askin nur yengi de benzer bisi yaptirmisti, onunki iyi olmustu bence ama renee'nin cekik minik gozleri bence daha cok yakisiyordu, daha karakterliydi yuzu. Bu hali cirkin degil ama siradan olmus. Ani, aklin yolu bir mihih :) - grizabella from Android
tanık koruma programına girmiş resmen. - mandir hahahah müthiş - sinem
demi moore 2, megan fox 2, kedi kadın 2. - hia
botokstan alni dusmus diyolla - badgaldeli
hangisi yeni hangisi eski bilmiyorum da, bu karinin gozleri yeni dogmus kedi yavrusu ya da asyali gibiydi. sasirirken bile gozlerini acamiyordu, hala oyle. - Arkancelo
oyy, link bayagi tas gibi ice oturuyormus be selin. - grizabella
ya kadinin kaslar kalkikmis, asagi inmis. estetikte tam tersi olmuyor mu :/ bir de fotoda aglamakli gibi, noluyo ya ;_; http://a57.foxnews.com/global... - ani
Sonlara doğru "Did you ever exist? What does it mean to be a person?" şunlar falan epey ağır haklısın griza. - Selin
ani, aynisini dusundum! cok sacma ya, normalde kaslari gozleri kaldirtirsin, buna ne yaptilarsa yuzune uzgun, yasli bi hava vermis. - grizabella
Bu kadin okkali bir operasyon gecirmis botoks filan degil bence, goz kenarlari ben opere oldum diyor ama bence kotu bir cerrahin eline dusmus veya komplikasyon gelismis dolgu botoks veya her ne haltla ise ve sonra bunu duzelttirmek icin bir takim seylere girismis. Bu durumun kendi istegiyle olustugunu sanmiyorum, kendi istegiyle olussa bu kadar uzun zaman medyadan uzak kalmazdi. Bir cesaret ekrana cikmis gibi gorunuyor. - mel from FFHound!
ne yaptiysa cok yazik etmis gercekten - badgaldeli
ben cirkin bulmadim ya. meg ryan, darryl hannah gibi olmamis sonucta. ama tamamen degismis, ne gerek vardi diyor insan. - ani
Neden yuzumuzle oynamamaliyizin cevabi. Ya o degil de su kirisikliklarin kadinlarin ozguveninin icine etmesi sorunsali iste nabcan. - mel from FFHound!
bence baya kotu. cok guzel cekik gozleri vardi. ne geregi vardi yani cidden? - badgaldeli
ben estetik operasyona karsi degilim bu arada. ama kotu yapilmisi + dozunda birakamamak kotu. - grizabella
genç de durmuyor bu arada, sanki 55-60 larına gelmiş de estetikle toparlamaya çalışmış gibi, oysa 45 yaşındaymış. - solange
su zamanda estetik operasyon baya yaygin bir sekilde yapilir oldu zaten. unluler yaptirirdi eskiden daha cok. simdi 24 yasindaki kardesim bile burnunu yaptirmak icin gun sayiyor. (doktor 25ini bekle demis) ben de karsi degilim kisi kendini kotu hissediyorsa yapsin ama bu derece kotusu evlerden irak cidden. - badgaldeli
Kişinin gündelik hayatta utanç duymasına sebep olacak kadar estetik dışı yanları varsa estetiği anlayabiliyorum fakat onun dışında karşı olduğumu söyleyebilirim. Mesela küçük sayılabilecek fakat gözlük kullanmaktan ötürü mini bnir kemeri olan burnum var. O kemerden kurtulmayı hiç düşünmedim. Botox gibi operasyonlara değinmiyorum bile. Bu kadın, başka bir kadın olmuş artık. Yapılan operasyonşar son derece başarısız - Gwen Akalın Kurt
tori amos da listeye eklensin http://1.bp.blogspot.com/_bQ0Sqi... - solange
abi neyini begenmediniz gayet hot milf (tori amosu demiyorum) - deers†ep
gwen benim de burnum kirik hatta hastayken epey sikinti cikariyor ama burun estetigi kalsin almayayim :/ - Elif üzer
ya aslında ben de deerstep gibi düşünüyorum. kadın gençlik haline geri dönmüş resmen - Radagast
deerstep gerçi bunlar anlık çekim olabilir ama sorun da o biraz, duruşu bakışı bir garipleşiyor estetikle http://img.hurriyet.com.tr/_np... http://www.theatlantic.com/nationa... - solange
Gençlik hali ile ne alakası var? - Gwen Akalın Kurt
IŞIKTAN abi o. hurriyetin foto ışık direkt. bence tas gibi kadin hala got falan yerinde hep - deers†ep
kadinin yuzunden bahsediyoruz iyi de. baya deforme olmus. - badgaldeli
yok, bu hakkaten aynı kadın değil. tanık koruma filan olsa, mandirin dediği gibi, bu kadar başarılı yapamazlar. hani hareketli görüntüde vücut diline ve sesine de bakmak lazım ama bu bildiğin başka biri. - Benedicta
bence de. ikisinin aynı kişi olması mükmün değil gibi. bi tek burunlarının ucu ve saç hattı benziyo. gerisi çok farklı. - satine
bakışları bile aynı değil, yaşlanmış resmen bi de buna para mı vermiş bu hale gelmek için? - AsLIhan
yüzünden liposuction yaptırmış gibi. kemikli olmuş yüzü, yanakları çıkık olmuş. - hia
bence bunun yüzü yanmış ya da yaralanmış yüz nakli yaptırmış, estetik yaptırdım diye ortalıkta geziniyor :/ - @y✞@☭
Burnumun dibi... Haydarpaşa Numune, Ebola şüphesiyle karantinaya alındı - http://www.diken.com.tr/haydarp...
Burnumun dibi... Haydarpaşa Numune, Ebola şüphesiyle karantinaya alındı
kabataş'a, kabataş'tan kadıköy'e mi geçcen yani :P - nasıl yapmalı
burnunu kapat. - S'nan
#Ebola değil alkol komasıymış.. (tehlikenin farkındayım) - http://www.cnnturk.com/haber... - golyandro
#Ebola değil alkol komasıymış.. (tehlikenin farkındayım) - golyandro lkasjldasjla - awg
Geçen gazetede okudum, bulaşmadığı sürece tehlikeli değilmiş - Burak from Flucso
Onemli degilmis ama bulasinca olduruyormus... :-) - Elestirel Gunluk
Onemli degilmis ama bulasinca olduruyormus... :-) - Elestirel Gunluk - Antika İnsan
Kime inanacağız bilmiyorum.."Antalya'da düzenlenen 16. İç Hastalıkları Kongresi'nde konuşan Prof. Dr. Serhat Ünal, EBOLA'nın hafife alınamayacağını ve endişelenilmesi gereken bir hastalık olduğunu belirtiyor ancak iyi tarafı hastada ateş başlamadan önceki dönemde hastalık insandan insana bulaşmıyor, "Ebola, hastanın eşyalarına temasla bulaşıyor, hastaya temasla bulaşıyor, ciltte bir... more... - golyandro
King Tut's 'virtual autopsy' reveals surprises - CNN.com - http://edition.cnn.com/2014...
King Tut's 'virtual autopsy' reveals surprises - CNN.com
çirkinmiş bu. - Benedicta
YENİ KİMLİKLERDEN ALINACAK PARA NEREYE GİDECEK - Güncel Bakış - http://guncelbakis.com/haber...
YENİ KİMLİKLERDEN ALINACAK PARA NEREYE GİDECEK - Güncel Bakış
ak köşk - BolvANGer
meyveli içkiye - isa yılmaz from Android
Para almıyacaklar . !!!! - antabus from iPhone
of ne çirkin be. - nomnomski
almayacagim ben ya, zorla mi verecekler - a.
oha bu ne rezil tasarim! - grizabella
keşke uygulama başladıktan sonra 3 gün içinde almayanı vatandaşlıktan atsalar - judge fudge - badgaldeli
karttan iki üç lira gelir; asıl bunları bir bankaya peşkeş çekecekler - emir
abi niye para vericem, ben mi istiyorum almayi, pezevenkler ya iligimize kadar emsinler - a.
biyometrik kimliği olayı ayrıca sakat bu arada - feraye
neden ki - a.
Senin parmak izin hatta damar haritası bile kimlikte kayıtlı olacak. Haliyle devletin veri tabanında da. - f. from Android
turkler boyle sistem kuracak adsfghjkjhk - a.
pasaportun varsa parmak izin zaten kayitli. - grizabella
rahatlıkla alayımızı fişleyecekler - Antika İnsan
Kimlik için para istenmiyor üçretsiz - antabus from iPhone
paralı yazıyor 18 tl imiş - BolvANGer
bolu pilot bölgeydi üstlenen şirket işi becerememiş diye ertelenmiş yada iptal edilmişti bu kimlik meselesi şimdi yeniden gündemde - BolvANGer
devletin vereceği paranın nereye gideceği söz konusu bolvanger - antabus
işte bunlar hep 'fişleme sanatı ' .. gidiyorsun tapu varis işlemi yaptıracaksın bi bakıyorsun foto eski git yenile diyor bu sana benzemiyor ayağına senin tüm detaylarını kayediyor yeni sistem iyice artık evletin kapalı vatandaşın 'şeffaf' oldugu bir sistem oldu daha da olacak :| - Zıkkım
hayatımızın %70 i vergi zaten 10 liranın nereye gideceğinin ne önemi var - çakır
neleri kapsıyor belge olarak yani kimlikten başka ne işe yarıyor... soramadım soruyu yaa .) - ruhungözyaşları
benim anlamadığım bu feedi açan arkadaş hangi paradan bahsediyor - antabus
Antabus, iki gündür her kimlik feed'ine kimlik ücretsiz yazıyorsun. Google'da "yeni kimlik" diye arayarak alabileceğin cevap 18 tl ücret. Herkesin konuştuğu da bu. Bildiğin, tüm yazılı ve görsel medyanın haberini yanlışlayacak başka güvenilir kaynak varsa söyle, biz de bilelim. - f. from Android
Erdoğan'ın hakaret davası açtığı BirGün Yazıişleri Müdürü Barış İnce'den 'akrostiş'li savunma - http://www.diken.com.tr/erdogan...
Erdoğan'ın hakaret davası açtığı BirGün Yazıişleri Müdürü Barış İnce'den 'akrostiş'li savunma
Disney animasyonlarını takip eden subliminal mesajcilara bu savunmayı gösterelim. Belki başka imajlarda gömülüdür yazıda. - lunatictac from Android
İstanbul’da IŞİD, İBDA-C, Hüda-Par’dan kontra toplantısı | Siyasi Haber - http://siyasihaber.org/haber...
İstanbul’da IŞİD, İBDA-C, Hüda-Par’dan kontra toplantısı | Siyasi Haber
mirzzaabeyoğlunaaözgörlöökk diyenler. gelsin bu size.önce sizin kelleleriniz kesilecek. kullanışlı öküzler sizi..yıllardır bunu söylemeye çalıştık kimse tınmadı . az kaldı gerçeği gördüğünüzde anlarsınız artık . gelecekte islamcı faşistlerin saldırıları başlayacak. - eass
Şurada yazdık bunları. http://friendfeed.com/sicola... - f. from Android
Burada da solun romantizmini analım hep birlikte. http://friendfeed.com/qeyaxse... - f. from Android
AKP yasakladı, kadınlar yaşatıyor: Yerel tohum seferberliği | soL Haber Portalı - http://haber.sol.org.tr/kent-gu...
AKP yasakladı, kadınlar yaşatıyor: Yerel tohum seferberliği | soL Haber Portalı
Turkey's Border War (Dispatch 2) | VICE News - https://news.vice.com/video...
4 Tips On How To Teach Children How To Meditate | - http://www.the-open-mind.com/4-tips-...
4 Tips On How To Teach Children How To Meditate |
Bu esnada bir yerlerde -- Dark matter may have been detected – streaming from the sun’s core | Science | The Guardian - http://www.theguardian.com/science...
Bu esnada bir yerlerde -- Dark matter may have been detected – streaming from the sun’s core | Science | The Guardian
Show all
"Ne güzel insanlarla yaşıyoruz" diye mutluluktan ağlarken, "bu burada asla bir kadınla yapılmaz" diye dertlenmek. -- Sarıl Bana Sosyal Deneyi - Türkiye - Video - Alkışlarla Yaşıyorum - http://alkislarlayasiyorum.com/icerik...
"Ne güzel insanlarla yaşıyoruz" diye mutluluktan ağlarken, "bu burada asla bir kadınla yapılmaz" diye dertlenmek. -- Sarıl Bana Sosyal Deneyi - Türkiye - Video - Alkışlarla Yaşıyorum
Keske Turkce de yazssaydi. Sadece ingilizce olusu cok yabancilastirici, dislayici - Elestirel Gunluk
hakkaten ya ne alaka sadece ingilizce yazmak - selimok
çocuk türk değil sanırım. - Benedicta
aldığı ceza dksfjghldfskgjdf - @y✞@☭
Turkiyeli bile olmasan gidip bir ulkede sosyal bir deney yapiyorsun o ulkenin ana dilinde de mesajini vermek istersin ve bunun bir yolunu bulursun... Sanirim Turkiye'li bunu yapan, ama amaci/hedefi baska... - Elestirel Gunluk
Benim de ilk gördüğüm ve düşündüğüm neden İngilizce olduğuydu. Çok özenti bir durum bence. Türk devletinin ise halen daha alması gereken bir milyon ışık yılı uzunluğunda bir yol var önünde. Hayırlısı... - Bülent Kıyışkan
çok istedim.
10649507_10152382884932106_9040964144925219537_n.jpg
yazan acaba eroin ve morfin arasindaki farki biliyor muymus ? - elixir
gittin oraya mı takıldın ahahahahha - Benedicta
başrolü torbacıya vermişler - nikko
neye takilcam ? allah belani versin kismina mi takilmam gerekiyordu^^ - elixir
a nın üzerindeki şapka işin vahamiyetini arttırıyor :)) - eass
ben bilmiyorum o farkı mesela ^^ - orfe
aslında eroinle morfin arasında fark var . morfin daha kuvvetli sayılabilir. 70 lere kadar morfin deniyordu .ancak özellikel beet kuşağıyı ve vietnamdan dönen askerlerin (ki savaşta morfine alışmışlardı ) sayesinde kullanımı arttı . eroin morfinin daha inceltilmiş hali. ve daha bulunabilir ve ucuz . - eass
bi de morfin hala medikal madde. - Benedicta
demek ki hepimiz ayni yere takilmisiz :) - elixir
ahahahha - Benedicta
sıralama da hoş gerçi. - Benedicta
mimoza cicegi diye hesap acilir mi lan ? neyse allahtan fuşya olmamis heuhueuh - elixir
o nerden çıktı? - Benedicta
Eroin morfinin inceltilmişi derken :) ikisi aslında aynı molekul, eroin dediğimiz şey morfinin açilasyon reaksiyonu sonucu bir kaç nokrasına karboksilik asit bağlanmış hali. Aralarındaki tek fark etki şiddetleri. Eroin morfinden 50 kat mı ne hızlı ve fazla öforiye sebep oluyor. Evet morfin medikal kullanımda çok kullanılan bir etkin madde. Bilinen en etkili oksuruk ve ağrı kesici. Kanser hastalarında son evrelerde kullanılıyor. - Orhaan from Android
fuşya bir renktir amk. - fuci'nin cini
İyi Adama Bir İki Soru: Kürde Neden Düşmansın Canım Kardeşim? / Sevinç Koçak - http://www.korkatip.com/kor-kat...
İyi Adama Bir İki Soru: Kürde Neden Düşmansın Canım Kardeşim? / Sevinç Koçak
Selçuk, elektrik faturani ben odeyeyim sen sus yeter ki. - şakir from Android
benimkini de öder misin lütfen ^^ - The Emre (former Abdul)
yıllardır benim babam ödüyor elektirik paralarını... onlar yazın 7/24 klimanın altında oturup 10lira ödemezken biz ne kadar çalıştırsakda az gelsenin hesabını yapardık... 2 yıldır bende ödemeye başladım ^^ haksızlığa ne zaman karşı çıkıyoruz ? - Selçuk (orjinali) buna cidden cok guluyorummmm ahahahahahahah - Only Vili ♀
Bizim klimamız bile yok, o yüzden nefret ediyorum Kürtlerden Selçuk, sen yine daha iyisin:( - ahmet aslan
pardon da hangi kürtler yazın 7/24 klimanın altında keyif yapıyomuş? ay yarabbim, gülecek hal de bırakmıyosunuz adamda, bu ne len? :))) klima altında oturanlara ölüm! - Benedicta
Elektrik faturası yüzünden miymiş lan nefret? Vay arkadaş. Elektrik faturanda 5 Lira fazla geliyor diye, koca bir milletin kökü soyu kurusun, he mi? - O.S.M.
ırkçılık elektirik faturasına kadar düştü, iyi sanki. sonrasında pek bahane kalmıyor da - Paramaz
klima bana dokanıyor, klimalara ölüm o/ - Kült Ablası
hayır, medya dolduruşuyla adamların bunca yıldır nelere maruz kaldığını, dertlerinin ne olduğunu kıçından anlamayı, provakasyona gelmeyi bile mantıklı bulabilirim de, şu işlerin ucunu dönüp dolaşıp mala mülke paraya bağlamayı hiç anlamiycam. ulan pezevengin biri donuna kadar soymuş seni, onu görmüyosun, yıllardır kendine bir yer edinemediği gibi resmen asimile edilmiş, sürekli itilip... more... - Benedicta
+1 benedicta - Paramaz
+1 benedicta - Paramaz - golyandro ( ülke bölündü diyorlar ya gerçekten öyle. vicdanlılar ve vicdansızlar olarak bölündük ) - golyandro
benedicta +++++ - Elestirel Gunluk
selçuk, neden güçlüsünüz biliyor musun? hem çok hem aptalsınız, aptallığınızla baş edemiyoruz! - Paramaz
Benedicta+1 demekle birlikte, iki tarafin bulundugu bir iliskide eger bir sorun varsa; bu tek tarafin sucu olamaz. Az ya da cok iki tarafta ortadaki sorunun dogmasinda pay sahibidir. Bir tarafi tu-kaka ilan etmek yalnizca kolaycilik olur. Muzakere kavrami da bu yuzden var. - enes guler from iPhone
bu devlet hatta ortadoğudaki diyer devletler yıllarca Kürtlere devlet terörü uyguladı bir kez karşı çıkmadın. Kürtler amansız bir direniş gösterip gündem olunca da ama siz de ıvırı zıvırı kem küm olmuyor selçuk. Eğer bir yerde devlet diğer yanda halk varsa ben hep halkın yanında dururum lamı cimi yok! - Paramaz
Selçuk, senin argümanın nedir abi? Ben anlamadım. Ben misal, Kürtlere kültürel ve siyasi hakları verilsim, bu da lütufmuş gibi olmsın diyorum. AKP/TC İD'ye destek vermesin, Kobani'ye yardım koridoru açsın diyorum. AKP/TC, itirazı olan herkesi TOMA, polis, gaz, kurşun ile sikertmesin diyorum. Sen ne diyorsun? - O.S.M.
enes biri butun siyasal, sosyal, ekonomik erki elinde bulundurup seni ezerken, varligini yok sayarken burda "acaba benim ne payim var" demezssin... Adam tecavuz ederken ben kot pantlon giydim diye tecavuz etti sonucunu cikartmak gibi bir sey senin dedigin... - Elestirel Gunluk
abi su herife yanit vermeye tenezzul etmenize sasiriyorum gercekten :) - deers†ep
Adama cevap değil aslında, okuyan 3. kişilere yönelik. Bir de merak ediyorum. Her seferinde daha saçma bir cevap verebiliyorlar. - O.S.M.
yaraticiligin siniri yok abi - deers†ep
bakanin oglunun evinden para sayma makinesi cikiyor herif hala "elektrik faturasi" diyor - deers†ep
"yillardir benim babam oduyor elektrik faturalarini" - deers†ep
adım gibi eminim..meseleye bakışındaki çarpıklıktan belli! - Paramaz
evet. artık pkk ayrı kürtler ayrı saçmalığından vazgeçmeniz lazım. pkk olmasaydı. kürtler rojava'da ve şengal'de soykırıma uğrardı. Bir devletleri yok. kim savunacak bu halkı? - Paramaz
nasıl hak gördüğümüzü düşünebilirsin? bu yanlışları mücadelesinin genel doğrultusunu, haklılığını yok etmez. olsa olsa gölgeler. böyle kitlesel kalkışmalarda kimse mükemmel değildir zaten. genel olarak kürtlerin bu devletin kendisine uyguladığı baskı ve faşizme karşı koyduğu tepki haklı mıdır haksız mıdır mesele budur. uygulamada hatalar olması bunun muhtevasını değiştirmez. - Paramaz
her cevap yazdığımız insanla oturup çay içecek halimiz yok. selçuk senin gibi düşünen insanlardan dışarda, tv'de, okulda, derste, sırada gırla var. tanıyoruz yani seni! - Paramaz
yok daha neler :)) maşallah hemen beni de kendine benzettin - Paramaz
tamam, hepsini geçtim, hangimiz türküz ulan? türklük mü kalmış? ortaasyadan geçerken araplar analarımızı sike sike hepimizin ırkını bellemiş zaten. şu ülkede türküz diye sokağa çıkanlara dna testi yapsan, türklükten başka her bok vardır damarlarında. neyin davasına kurban gittiğimizi ve kimlere kurbanlar verdiğimizi bile bilmeyen, devşirme, zeka özürlü bir kırma soyuz işte. o kadar türksen o "allahü ekber" ne bi kere? - Benedicta
yormayın arkadaşlar selçuğu. haksızlığa karşı çıkar sonra bak. - Benedicta
Kürtler yaradılış hatası - antabus from iPhone
"Diyelim ki hiç Kürt kalmadı. Hepsi katledilerek yok edildi. Hiç düşündün mü ne olacak?" http://www.birgun.net/news... - golyandro
kose basini eli ayagi titreyen muptezel muptelalarla dolduruyorlar. beyni erimis bonzai, esrar bebeleri kayniyor varos semtler. - Arkancelo
tecavuze ugrayan kizlarini olduruyorlar. - Arkancelo
ne kadar cahil, teneke beyin varsa benedic'in feedlerinde arz i endam ediyor. ben bunlara fasist bile diyemiyorum. hani keske turk fasizmi de hitler fasizmi gibi geri planda guclu bir entellektuel birikime dayansaydi,fransiz front droit gibi fransiz devriminin birikimini sahiplenseydi. bunlarda o da yok. bildigin cahiller. 300 kelime hazineleri de elektrik kavramlariyla dolu hohoho. ben fasist demiyorum bunlara. o kimlik yok. cahil, gerizekali tipler bunlar hohoho. begenmedikleri kurtlerden de geriler ha. - sicola from Android
yemekleri cok cirkin. varale herele konusuyorlar. - Arkancelo
sehirleirmizin adini degistirmeye calsiiyorlar. amed ne lan. - Arkancelo
nasil olsa adlari cikmis. kacak elektrik kullanmayan kurtte kullansin hohoho.dert olsun bunlara hohoho. - sicola from Android
RGB colour model diye bir sey varken, her yerde boluculuk, aykirilik edip sari kirmizi yesil kullaniyorlar. - Arkancelo
uzunca bir süre kaçak elektrik kullandım lan ben de . . yoksa ben de mi kürdüm . - eass
azcik universite gormusu nukleer enerji cinayettir diyor. be amina kodugum, sen zaten belese kullaniyon, az musaade et de biz de ucuza kullanalim.... - Arkancelo
akp ye oy veren de kurtleri begenmiyor hohoho. tum dunya tassak geciyor lan akp den. beyninizi skim diyerek, olmayan bi seyi sikip tim burton fantastik dunyasina yelken aciyorum hohoh - sicola from Android
Sicola senin de beyninin isleyisinin ta icine e mi. Birilerini asagilarkan digerine da laf sokacak kadar boktan isliyor beynin. Ne demek lan begenmedikleri kurtlerden de geriler... Turkiye'nin hali gibi isliyor beynin aq. - Elestirel Gunluk
ortaasyadan geçerken araplar analarımızı sike sike hepimizin ırkını bellemiş zaten. şu ülkede türküz diye sokağa çıkanlara dna testi yapsan, türklükten başka her bok vardır damarlarında. neyin davasına kurban gittiğimizi ve kimlere kurbanlar verdiğimizi bile bilmeyen, devşirme, zeka özürlü bir kırma soyuz işte. o kadar türksen o "allahü ekber" ne bi kere? - Benedicta - Elestirel Gunluk
kürtlerin kürtlüklerini de aynı sikilme skalasında mı değerlendiriyorsunuz? anadan atadan toruna aktarılan dil ve kültürle mi? - outro
Yunanlı ile alıp veremediğim yok benim ama kürtlerin Türklerle alıp veremediği var - antabus from iPhone
bütün dünyaya türk mürk değiliz zira araplar anamızı siktiğinden biz orospu çocuğuz diye çıkalım mı? yaw te allahım. utanıyorum hebden. ne olduk biz böyle belli değil. - outro
outro sen de en uzak alakali yerinden asilma allaaskina meseleye... Orada vurgulanan sey irkciligin elle tutulur yani olmadigi, baska bir sey degil.. En azindan ben senin anladigin gibi anlasilmamasi gerektigini dusunuyorum - Elestirel Gunluk
biliyorum eleştirel günlükçüm, ama meseleyi bu üslupta sunmak da pek iyi bir yere gitmiyor artık. - outro
valla konuyu tartistigin adamlarin zeka duzeyi amdan sikten kandan baska bir bok anlayacak gibi de degil - Elestirel Gunluk
demem o ki bir kürt kürtlüğünün onur duyduğu sevilesi yanlarıyla kültürüyle müziğiyle kendi kültürünü yaşatırken ve bu tutumunda benim fikrim doğru bir çizgi izlerken türkün anasının amına da arap koydu levelı nedir yahu? olmaz ki. bi kere bir kürt açısından da inandırıcı olacağını düşünmüyorum. hepimiz için inandırıcı olan tutum ne olabilir diye düşündüğümde de yaşar kemali... more... - outro
Outro quattro <3 - HM Gargarin from Android
outro şunu senden duyacağımı da söyleseler inanmazdım ya, ne tarafına denk gelip de buraya çekiştirdiysen artık, hayırlısı :)) - Benedicta
Senin ırkın ne benedicta - antabus from iPhone
benedikta çekiştirmek için söylemedim. sadece türklük ay çok reröreröyle bi yere varamıyoruz naçizane bunu belirtmek istedim kendi adıma. yorumları okumadığımdan alakasız kaçtı sanırım. kusuruma bakmayın. - outro
bu arada selçuk diye hitap etmişsiniz birine. bende yazdıkları görünmüyor. - outro
"Türk mü kaldı?" sorusu saçma değil mi? Irkçı mısınız? Ona bakış ingiliz mi var alman mı var Kürt vae? - Boz Ayı
Kürtler ırkçı - antabus from iPhone
pek kişiyi bloklamamıştım ama bu arkadaş bloklanmış demek. ne kadar ileri gittiğini bilemediğimden ve bilemeyeceğimden konuya müdahil olmayayım artık. TC devletinin ızdırabına gelince, olaya salt kürt halkının çektikleri, (haklı olarak elbette) üzerinden baka baka savsakladığımız milyon tane insan akpye gitti. veya bir şekilde güme gitti işte. son haftalarda kobane direnişinin sesini... more... - outro
Bunu sorun yapan kürtler değil Türkler - antabus from iPhone
kürt davasına bir faydası olsa ok. hepimiz kendi ağzımıza tükürelim geçecekse. ama olmuyor be işte. eleştirinin de karikatürvari bir hiçe dönüştüğü anları yaşıyoruz son iki senedir iyice. kobaneye mi gidelim, sokağa çıkalım tamam çıkalım anında enseleniyorsun kaçarın yok. hepinizin çoluğu çocuğu anası babası var. yani işe biraz daha başka bir perspektiften bakmaya çalışsak birbirimize yeni pencereler açsak diyorum, bana yarar en azından. - outro
Mesele Türkler değil Kürtler açısından, hiç olmadı. Devletin kendilerini dahil ettiği Türklükle sorunları oldu. Ki bu da devletin asimilasyon politikasıydı. Kürtler buna direndi. Ki bu ırkçılık ve faşizm olarak yansıdı Kürtlere. Devlet Türk kimliğiyle Kürtlere ve diğer etnik, dini gruplara terör ve faşizm uyguladı. Türklük ietnik bir kimlik olmanın ötesinde ideolojik bir kimlik olarak... more... - Paramaz
bir de devlet öyle birşey ki kürtler dese ki arkadaş biz devlet olduk, oluyoruz olacağız vs. aynı şeyleri her devlet içerisinde olduğu kadar kendi içlerinde yaşayacaklar. e şimdi devlet değil devrimci bambaşka bir sistemi ortadoğu gibi bir bölgeye getiriyorsun, çok güzel. ne diyeyim. ama karşında da dünyanın geri kalanı duruyor. enternasyonalse kalkın gidek. nasıl olacak? napalım... more... - outro
Kürtler, devletleşmiş bu Türklük algısını yıkmaya çalışıyor evet. Çünkü başka türlü her etnik gurubun özgürce nefes alması mümkün değil - Paramaz
iyi de adam nazi subayından beter. aşağı yukarı aynı kafa olduğunu görmeyen kaldı mı bilemiyorum. bunun bir sonraki adımında komşunu ihbar etmek var. bir tık sonra bu var. bence artık yöntem tartışılmalı. altı ay önce sokakta beni paketleyen sade vatandaştı. kırmadım dökmedim. protesto ediyordum yalnızca. adam düz vatandaş seni paketliyor düşünsene. - outro
Bu da devletle özdeşleşmiş Türklük algısının bize pompalanıp durulmasından kaynaklandı. Devlete bir itirazı kendisine yapılmış sayıyor. Demokratik çoğulcu bir Türkiye modelini dayatmak dışında yapabileceğimiz bir şey yok - Paramaz
peki bir şey sorayım, devletle özdeşleşmemiş bir millet algısı örneği verebiliyor muyuz dünyadan? devlet sana bir kimlik pompalıyorsa, kişinin görevi kendi aslını kendisini belirlediği bir kimliği yansıtmak ve oradan konuşmaksa, bu kimliği pompalanmamış bi yerden sunabilen kimler var ki, yani aynı sorunu atıyorum kürtlüğü tek bir tarih okumasından öğrenmiş adamlarda da izliyoruz, benden... more... - outro
Yaw lazlarda çıksın bende lazistan kuracam desin bence - antabus from iPhone
kürt dediğiniz adam da her daim devrimci, devrim için mücadele eden adam değil ki. bir çoğu tr'dekilerin türk gibi belirli bir sosyal statüsü olan iyi kötü ortalama bir hayatı olan insanlar. - outro
Kürtler, lazlar, çerkesler, Hemşinler, Pomaklar sayılır yani.. - Paramaz
yaşar kemalin anlattığı kadarıyla halkların kendi kültürlerini koruyarak yaşadığı bir dönem var fırat suyu kan ağlıyor baksanada. rivayet edilir ki diyeyim... - outro
Kürtler derken KÖH tabanından bahsediyoruz tabii. Onlarında daha dönüşecek yığınla yanı var. Ama siyasal tutumları genelde demokratik oldu. En azından baskın siyasi yapılarının tutumları - Paramaz
neden köh tabanından bahsediyoruz? diğerleri kürt değil mi? - outro
tabansız da bir sürü insan var ha türk ha kürt. tek derdi yaşamak. ayakta kalmak. ölmemek. - outro
etkili değiller, devletlerin, partilerin oyunlarına alet olan, çıkarlarına göre hareket eden, kısacası kendi içinde çokça parçalanan, feodal ve ilerici yanlarının iç içe yürüdüğü, kıyasıya bir çatışmanın içinde ilerlediği aşikar. ama bir Kürt siyasal tutumu denince türkiye ve suriye'de akla KÖH gelir. Bu anlamda bir temsiliyeti sağlayabildiği için..Kürtlerin devrimi tamamlanmış filan... more... - Paramaz
kürt siyasal tutumundan değil halklardan bahsediyordum - outro
İsviçre, tüm ülkede İslami faaliyetleri yasakladı | AV - https://www.avrupagazete.com/dunya...
İsviçre, tüm ülkede İslami faaliyetleri yasakladı | AV
Faliyetler derken? - h1n1 from Android
Yanlış çeviri. - serdar cartman
Islamic State yasaklandı diyorlar, DHA yanlış çevirmiş, bir sürü gazete de alıp kullandı. - serdar cartman
du bakayım - Benedicta
Iste bu dogru deyil arkadas ya, bu gercekten hic dogru deyil. Insani yardim seysini engellemek nedir? Gerci Isvicre'de insani yardima ihtiyaci olan yok da yine de yanlis bence. (Icimdeki Musluman'in ayak sesleri) - ceku al-Selefî (السلفية)
Dais engellendi ki olmasi gereken - Aram(Usta ve Çırak)
DAIS engellendi ne demek? Ingilizce link'te bambaska bir olaydan bahsediyor. :S Turgler yine ceviri hatasi mi yabmis? - ceku al-Selefî (السلفية)
var bir karışıklık. - Benedicta
6-7 Eylul olaylarina doner mi bu? Ellerinde picaklarla Isvicre'yi talan ederler. - ceku al-Selefî (السلفية)
Beleaguered at home, Turkey loses friends abroad as Isis threat grows | World news | The Observer - http://www.theguardian.com/world...
Beleaguered at home, Turkey loses friends abroad as Isis threat grows | World news | The Observer
Hükümetler 3. Dünya savaşı çıkartmaya çalışırken, insanlığın sonu salgından gelirse Tanrıya kesin olarak inanıcam. -- World Health Organisation says Ebola outbreak is underestimated - http://www.news.com.au/lifesty...
Hükümetler 3. Dünya savaşı çıkartmaya çalışırken, insanlığın sonu salgından gelirse Tanrıya kesin olarak inanıcam. -- World Health Organisation says Ebola outbreak is underestimated
AKP Türkiye'sinin Cem Garipoğlu'yla imtihanı - bülent eriş - Radikal Blog - http://blog.radikal.com.tr/sosyal_...
AKP Türkiye'sinin Cem Garipoğlu'yla imtihanı - bülent eriş - Radikal Blog
1 deli kuyuya taş atmış, 40 akıllı çıkaramamış hesabı. - akif
My Little Silver Lining - Bir sabah uyansak ve dünyadaki tüm çocuklar böyle mutlu olsa...YouTube - http://www.youtube.com/watch...
My Little Silver Lining - Bir sabah uyansak ve dünyadaki tüm çocuklar böyle mutlu olsa...YouTube
Play
küçük kurbağa -- http://youtu.be/_GfRrLoQFFs - Benedicta
Ahah deli :))) - Bülent Kıyışkan
seninkinin kafasi cok acayip bi kafa ama yaa .. lan boyle olacagini bilsem fikrimi degistiririm ama bendeki sansla veledin de hayatini karartacagimdan hic kalkismiyorum .. - Kep_numberg
ahaha ay çok hoş =) - oha
:)) - deers†ep
senin şansına değil o işler, herkes kendi şansıyla doğuyo. :) - Benedicta
Ben her sabah böyleyim zaten - Mr.MoJoRisin
Ama çıplak dans ediyorum ayna karşısında. Tek fark o. - Mr.MoJoRisin
küçük kurbağayı hip hop tarzı söylüyor yalnız. - emir
Acilmiyor ben de ya :/ - Betül Aydın from Android
hem hip hop, hem de içli söylüyor. - Benedicta
hahahahah izlerken geberdim gülmekten :) - eass
kork bu kızdan bene . aynanın karşısındaki hareketlere bak :) - eass
kareografi kendisine ait valla, çalan oyun sayfasının müziği, dans filan yok orda. :) - Benedicta
ooo super, sahne isigi var bu kizda - sicola
Isis advance further into Kobani but face strong resistance | World news | The Guardian - http://www.theguardian.com/world...
Isis advance further into Kobani but face strong resistance | World news | The Guardian
Retweeted Salih Bostancı (@SalihBstnc): “İcabında Suriye'ye 4adam yollar,bu tarafa 8 füze attırıp savaş gerekçesi üretirim"Diyenler basın açıklaması yapıp provokasyon var diyorlar.
Bir Devlet Alışkanlığı: Provokasyon… | Jiyan! - http://jiyan.org/2014...
Bir Devlet Alışkanlığı: Provokasyon… | Jiyan!
Orgeneral Sabri Yirmibeşoğlu, “Eğer bir yerde halkın galeyana gelmesini bir mukavemet hareketini göstermesini arzu ederseniz sizin saygın değerlerinize düşmanın, karşı tarafın bir şey yaptığını, küçültücü hareket yaptığını gösterirseniz, halkı galeyana getirirsiniz. Özel Harp’te bir kural vardır; halkın mukavemetini artırmak için düşman yapmış gibi bazı değerlere sabotaj yapılır. Bir cami yakılır. Kıbrıs’ta cami yaktık biz. Cami yakılır mesela.” - Benedicta from Bookmarklet
bir de sağduyudan uzak, aklı kıt halka ihtiyaç vardır ki ortadoğu bu açıdan bir hazine. - mandir
Ortadoğu bir hazine - mandir - †olga d.
TÜBİTAK beğenmedi ama.. Özel MEF Lisesi 12’nci sınıf öğrencisi İlayda Şamilgil, “First Step To Nobel Prize In Physics” yarışmasında, 70’e yakın ülkeden 5 bin fizik projesini geçerek dünya birincisi oldu. - http://www.haberartibir.com.tr/kadin...
TÜBİTAK beğenmedi ama.. Özel MEF Lisesi 12’nci sınıf öğrencisi İlayda Şamilgil, “First Step To Nobel Prize In Physics” yarışmasında, 70’e yakın ülkeden 5 bin fizik projesini geçerek dünya birincisi oldu.
"tapeler sahte" raporunu da bu salaklar verdiydi di mi? - Benedicta
Mef lisesi milli eğitime mi ait? Özel mi - hakaramakura from Android
ben dershane diye biliyordum onu en son, ne ara okul oldu, onu da bilmiyorum. - Benedicta
yahu en son tubitakın başına eski hal müdürünü falan atamamışlar mıydı . allah aşkına tubitak bilim mekanı falan değil . - eass
ya tenekeden ülkede ne bilimi, ne mekanı zaten. ülke mi kalmış ki? :) - Benedicta
tübitakla boşuna uğraşmışlar. önce oraya göndereceklermiş. yanlış yönlendirme - sosyalulas
kıbleyi gösteriyor muymuş? - emir
ciddiyim. baya iddialı bir proje. tübitakla ne işin var abi. yolla dışarı. emeğine kafa yorduğuna deysin. - sosyalulas
kıbleyi gösteriyor muymuş? - emir - Akasya
göstermediğiiçin ret etmiş tubitak böyle İLİM olmaz diiye - eass
Anti-ISIL Protests Escalate in Turkey: 14 Dead, Dozens Injured - http://revolution-news.com/isil-pr...
Anti-ISIL Protests Escalate in Turkey: 14 Dead, Dozens Injured
So moderate islam and extreme islam are competing to kill people on either side of the border now? - Sir Vali
they are working on a civil war. provacation everywhere. hizbullah is burning turkish flags and statues and putting the blame on kurds. humanists who want kurdish people's salvation are being accused of supporting PKK by the nationalist turks. nationalist turks are indirectly supporting ISIL cause they want the kurds dead. in the end, erdogan and ISIL gets exackly what they want and US is acting as if they are out of control. that is one big fucked up stage play. - Benedicta
There will be a turning point very soon; the instability can not carry on for a long time. I hope in a long run turks come together and kick these Islamists out of government and go for a secular regime. Islam is the root of evil in ME. I am from Iran and my country has been going down the spiral since Islamists came to power. Shia or Sunni both are the same shit! - Sir Vali
US doesn't want a secular, democratic Turkey, cause then we wont be controlled as the way they want. It's a huge subject you know. It's a deep topic. - Benedicta
Time for Turkey to stop sitting on its hands in the face of Isis threat - Editorials - Voices - The Independent - http://www.independent.co.uk/voices...
Time for Turkey to stop sitting on its hands in the face of Isis threat - Editorials - Voices - The Independent
Cumhuriyet Gazetesi - Hizbullah provokatörleri ellerinde domuz bağı ve tüfeklerle sahnede - http://www.cumhuriyet.com.tr/haber...
Cumhuriyet Gazetesi - Hizbullah provokatörleri ellerinde domuz bağı ve tüfeklerle sahnede
domuz bagi ne - deers†ep
deer, hani hizbullahın baya kişiyi infaz ettiği vücut-boyun bağlama şekli. çok sıkı olmayan boynundaki ipler çırpındıkça çekiliyor ve geriliyor. kendi kendini boğarak öldürmüş oluyorsun. - hia
oha - deers†ep
Kimse üç maymunu oynamasın: Türkiye göz göre göre hem içte hem dışta savaşa giriyor - Diken - http://www.diken.com.tr/kimse-u...
Kimse üç maymunu oynamasın: Türkiye göz göre göre hem içte hem dışta savaşa giriyor - Diken
Diyarbakır da olup bitenler beni ilgilendirmiyor diyarbakır halkı ile birebir görüşüyorum çopar mahhalleleri var onlar yapıyor bu tür şeyleri diyorlar bıkmış halk bu durumdan - antabus
Gdo'nun zararları - Gwen Akalın Kurt
Dibim düştü, evet. Enfes olmuş. -- Türkiye'de 20 Günde 3500KM Gezen Bu Turistin Çektiği 3 Dakikalık Kısa Film İzlenme Rekorları Kırıyor! - http://n99.org/leonard...
Dibim düştü, evet. Enfes olmuş. -- Türkiye'de 20 Günde 3500KM Gezen Bu Turistin Çektiği 3 Dakikalık Kısa Film İzlenme Rekorları Kırıyor!
Super olmuş yaa - .ɗℴʗℯ. from Android
nefis. - emir
ay, nesini beğenmedin, kıçımın kenarı? sen daha mı iyisini yaparsın? adam turizm tanıtım filmi çekmemiş, bildiğin film yapmış işte mis gibi. :) - Benedicta
bu arada ne kadar çok cami ve namazkılan görüntüüs var bu kadar görüntünün içinde . ülke baştan sona cami tarlası oldu . - eass
hahha bu filmi begenen cıkmaz turkyede:) - kit
Bir arkadaş saymis 10 tane başörtülü kadın 6 tane bayrak varmış, baş örtülü kadınlar diğerlerinden daha çok ön planda. İslam ülkesi olabiliriz ama bi iran degiliz, kilise gösteriyor ama o kadar dikkat çekici değil. İstanbul yine ön planda, mevlana var ama sadece mevlana var iç anadolu için, doğu sanırım yok tekrar izlemem lazım. İşleyiş güzel, her şeyde de art niyet aramamak lazım ama sütten ağzı yanan yoğurdu ufleyerek yermiş misali yaklaşmakta da fayda var. - @y✞@☭ from Flucso
bu filme film olarak niye bakamıyoruz abi biz? görüntüler endonezyada çekilseydi de kaç tapınak, kaç başı kapalı kadın, kaç açık kadın var, sayar mıydık? - Benedicta
ikinci karedeki camiye bindirme şahane - emir
bu iki kare de müthiş zaten :)) - Benedicta
yalnız kısa filmden çok reklam filmi tadında olmuş :)) bene kafama şişe atacak heheheh - eass
Filme film olarak bakarsak yerimizde sayarız. Millet bizi istanbuldan ibaret saniyor, arap ülkeleri gibi collerden ve camilerden olusuyoruz saniyor. Taken 2 filmi rezilliği zaten bunu gösteriyor. Hazine avcilari filminde bodrum resmen çöl olarak gösterildi. Tamam film ve güzel yapilmis adamin eline sağlık ama tayyipin olimpiyatta yaptigi tanitim videosunu elestirirsem bunu da elestirmem gerek. Haa adam guzel yapmis demek yetmez, 3 maymunu oynamak yetmemeli. Biz bu değiliz demeliyiz. - @y✞@☭ from Flucso
basi kitsch. - Arkancelo
Filmlerdeki Türkiye bildiğimiz Türkiye değil, belli bir kısmı için güzel bir ornek olabilir ama bunu sadece ulkemizdeki insanlar izlemiyor. - @y✞@☭ from Flucso
Olaya ülkemizi gezen bir turistin gözünden bakmak lazım.. - Mavi Σμύρνη
valla adam her gün yanıbaşımızda yaşandığı halde bazılarının göremediğini göstermiş. bildiğiniz türkiyeyi güncelleyin gençler - emir
Ülkemizi merak eden ve gelmek isteyenler? - @y✞@☭ from Flucso
marihuana serbest olursa ülkemize daha çok gelmek isteyen olur. o açıdan filmi neden değerlendiriyoruz anlamıyorum. beğenilmemesi ya da kitsch bulunması elbette kabul. - emir
dur bir kare daha çektim: https://friendfeed.com/solgunm... - emir
Ya ülkemiz hakketen güzel her dine ait kilise, cami gibi ibadet yerleri mevcut..bir de gelen turist yaşadığı yerde restorandı gibi yerlere zaten gidiyor ama bir döner, kebap, maraş dondurması olsun hani sunumu onlara değişik gelen bir şey görmüyor ki ama ülkemizde hepsi mevcut onlar kahveyi makinada içerken bizim sunumumuz bile farklı geliyor ona. o da ona farklı gelen turistleri çekecek olanları öne çıkarmış - Mavi Σμύρνη
Ben fikrimi söyledim, kusuruma bakmayın. - @y✞@☭ from Flucso
bildiğiniz türkiyeyi güncelleyin gençler - emir - Ayna offline
Güzel olmuş. En azından bir önyargı görmedim. - U.F.U.K
Nasıl bir Türkiye'de yaşıyoruz? - @y✞@☭ from Flucso
bu filmi görünce yapanın emeğine, yeteneğine ve kalitesine saygı duydum. Sağda solda yorumları okuyunca da Türkiye insanının gerçeklerini yeniden hatırladım, bizden bi sikim olmaz arkadaş bu kadar gereksiz bu kadar kıt tartışmalarla hayat geçiren insanlardan bi halt olmaz. Çok sinirlendim yine ya. Kapatıp gidicem interneti minterneti. - selimok
Bana kızdı ☺ - @y✞@☭ from Flucso
Bi kac plaj ve bikinili kiz goruntusu de olsaydi tam olmus derdim. - Alice Cooper
silah da var arada, kötü şeyleri hızlı geçiyor. ben o kadar da başarılı bulmadım. müziği sonuna kadar kısıp izlerim genelde böyle filmleri. buradaki başarı filmde değil müzikte. müziği güzel abi gerisi tırt. sanki xavier kayıp mutantları bulmaya çalışıyor gibi çekeyim panpa aslşdkasd - yedi
E işte yedicim, montaj, kurgu, müzik ve efektler falan bildiğin oscarlık film minvalinde, ha ülkeyi aşağılamış saçmalığına hiç girmiyorum bile, gerçekler acıdır, türkiye budur arkadaş kabul edin...Ama çalışma çok başarılı... - Ayna offline
yav işte yönetmenin başarısı ne burda, filmde ne anlatmaya çalışmış, onu incelemek lazım. o izleyince hissettiğiniz duygunun %70'i müzikle görüntü birleşiminden geliyor. standart gaz. onu çıkarınca geriye ne kalıyor? kurgu. buradaki kurgu nedir abi? diye sorduğumda cevabınız nedir? - yedi
Kurgu burada çekilen fotoların verdiği ironik his ve birleştirilmesidir yedi...Gerçeklerin vurgulanması da kurgu niteliği taşır... - Ayna offline
abey hollandanın bağlarını çekseydi böyle verseydi aynı duygular içerisine girecek miydin? aidiyetin verdiği duygusallığı da ignor edelim bi dakka. durun ben makas getirim, bahçe makası, onu da keselim. sonra kısa filmin başarısını konuşalım. - yedi
Ha yannız bi saniye, burada amatör bir balıkçının 30 kiloluk torik tutmasından bahsediyoruz. Öyle değil mi? - Ayna offline
başlarda bir iki sembolik öğe yakaladım, evet başlarda bir kurguya girmiş, peşi sıra görüntüler sonra çocuk figürü, işte bu coğrafyada çocuklar etnik kimliklerine bürünüyolar, kimi tesbih çekiyo, kimi babasından islamı öğreniyo, kimi açık hayatını yaşıyo kimi kapanıyo, evet pamukkale kadar beyaz değil türkiye arada o beyaza karga konuyo. bunlarla bişeyler söylemeye çalışmış. söylediği... more... - yedi
Zaten o çıkıyor yedicim, az önceki ironik his kurgusundan kastım oydu :) - Ayna offline
soğuk savaş yılları kgb ve cia bilinçaltı yazımlarıyla da benzerlik gözden kaçmıyor... yaw çoğ güzel film bunların dışında yönetmeni tebrik ediorm ^^ - yedi
http://www.youtube.com/user... müzik ve aidiyeti çıkaralım. - yedi
Ya şu sesi kapatırsanız korku filmlerinden korkmazsınız kafasını bi bırak yedicim :) Bak bu linkte paylaştığın da gayet güzel... - Ayna offline
ben incelememi bitirdikten sonra arkadaşın kendisine gönderdim eleştirimi, 'güzel teknikler zayıf hikayeleme' şeklinde. - yedi
isteyen istediği boku atsın valla, adamın işleri mis gibi. ve bu bir seri anladığım kadarıyla. https://www.youtube.com/watch... - Benedicta
var ya parti kurup sunu reklam filmi yapsak chp'den fazla oy aliriz - deers†ep
ahaha yorumlarda gordum sunu, izlerken fark etmemisim http://i.hizliresim.com/zEBzJ9... - grizabella
su var bir de yorumlarda, ki ben de izlerken (silahi gorene kadar) tam ne oldugunu adlandiramadigim bir rahatsizlik vermisti, bu yorumu gorunce hak verdim: "Teknik olarak çok güzel, içerik olarak zayıf bir kısa film. Sanırım yine güvenli bir ortadoğu ülkesi görmek hayali ile başlayan bir seyahatin meyvesi...Ben bu filmde Türkiye'den ziyade zengin bir ortadoğu ülkesi görebiliyorum... more... - grizabella
turizm reklam filmi falan degil ama bu gayet kisisel bir is - deers†ep
hersey iyi güzelde silah olmamış...çok saçma ve itici...ve kafada soru işareti bırakıyor...eski arabadaki o kadın ve adam gereksiz bence bi kac kare omş..farlı ayrıntıar konula bilirdi..karadeniz yada akdeniz ege kıylar gibi...bu kadar zengin öğenin içinde...silah olmamış... - Feronia
istiklalde yari otomatik tufekle dolasiyor polisler, turkiyenin bir baska zenginligi de bu sayilir - deers†ep
dantel bile var :) - oKoman
. - O.S.M.
görüntüde esrime hali - haldun aşçıkoca
Ya arkadas silah olmamis cart curt diyorsunuz da, turist gelince kendisi gorecek zaten bunu. Hava alanlarinda silahinizi buraya birakiniz yaziyor ya daha dakka bir. Urfaya gittik hotelin onu silahi belinde insan kayniyordu. Neyin kompleksi bu ya. Her mactan dugunden sonra maganda cinayeti sri lankada mi oluyor? - selimok from Android
gayet güzel olmuş. beğendim - sphe
ben beyendim, hatta prodüksiyonun hastası oldum. öyle, o derece beyendim yani. türkiye gibi türkiye, evet belki biraz fazla istanbul; doğu, kuzey filan yok ama batı da yok işte. gördüğünü, dikkatini çekeni işlemiş adam, senin-benim gördüğümüzü değil elbette. - akaşa
Seçilen yüzler biraz değişik geldi bana. Arap bi hava sezdim. Fena değil. Çok hızlı. Konusuz tanıtım filmi olmuş. - oha
Gözüme takılan şeylerden en çarpıcı olanı nah yapan çocuk, çok hızlı geçmesine rağmen gözüme çarptı - Sbht from Android
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook