Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Benedicta

Benedicta

"they say the poisoned vine, breeds a finer wine"
Blog
Epeydir paylaşmadıydım.
IMG_5763.JPG
IMG_5762.JPG
Tipleme ;) yenir. Maşallah Allah hayırlı çocuk olmasını nasip etsin benedicta. - Programmer from Android
ama ama ama ama :) - Aytaç Pastanesi
amin, programmer. :) - Benedicta
bu miniğin saçlarını kim kesiyosa helal olsun - Selçuk (orjinali)
ben kesiyorum ya kim kesecek. bi kere kuaför şekilli kesmişti gerçi. :) - Benedicta
o zaman sana helal olsun :P cuk oturtmuşsun yüzüne - Selçuk (orjinali)
biraz uzatmayı deniyorum bu ara, bakalım. - Benedicta
Leyla bilim adamı olacak - antabus from iPhone
Leyla Sultan :) - MugeCerman
Çok tatlıymış maşallah =)) - Zehri from Android
o nasıl göz kırpma öyle :)) - eass
Kızlar bebek yapalım mı ... - Kenny Powers
Sen yapma - Esmer
ff teki en tatlı kıs - Mavi
Cok guzel masallah allah nazardan saklasin .. darisi basimiza - Betül Aydın from Android
kenny önce sen bi yap beğenirsek biz de yaparıs - Mavi
göz kırpmayı yeni öğrendi. etraftaki büyükler muhabbete dalmışsa, gelip akıllarını alıp gidiyo bu yolla. :) - Benedicta
herhangi bi ajansa yazdırdınız mı annesi çok fena para zengin eder sizi bu ^^ - Zıkkım
aynen bıkac reklam fılmı fılan sadec bız degıl tum turkıye ggormelı fıstıgı:D - flames
o ses çocuklara katılsın :)))) - bekçibekir from Android
katılmasın bi şeye, otursun dizimin dibinde :) - Benedicta
Bence de bu tatliligi sadece şanslı olanlar görsün. ;) - Tarihi Selin Kolonyacısı
biraz daha büyüsün TV de görürsek bu feedi bulur fena zıplatırız ama de mi flames :p - Zıkkım
ben eski filmciyim. çocukların setlerde ne şartlar altında, nasıl harcandığına pek çok kez tanık oldum. gerçi bu konuda net bir "hayır"ım da yok. bazı çocuk da oyuncu olmak için doğmuş, onu da görüyorsun. ama birincisi, leyla henüz çok küçük, ikincisi de, bir gün bir yerde oynadığını görürseniz, bilin ki o set özel bir settir ve leyla buna kendisi karar vermiştir. - Benedicta
cok cocuk seven biri degilim ama kizina bayiliyorum <3 - Elif üzer
Benedicta şimdi ne iş yapıyosunki filmciliği bırakıp ne yapıyon merak ettim :) - Selçuk (orjinali)
Böcuuuuu - Gadjo from Android
koca kız oldu ya - Only Vili ♀
bu kız adına program yapılacak yakın zamanda !!!! burnunu ıssırdığım - BeyBaba Kıraathanesi
bedenicta senin mi bu? =) - æ ~ ahmet e.
he, benim ya. ben de onunum. :) - Benedicta
maşallah allah nazardan saklasın :)) çok tatlıı . - æ ~ ahmet e.
Büyümüş değişmiş güzelim. Böyle de çok çok güzel olmuş tabii - zorance
çeviri yapıyorum selçuk. arada da metin yazarlığı işi çıkıyor. - Benedicta
135 kişi beğenmiş:)) - eass
en az 138 kisi varmis demek burada - Only Vili ♀
kendi rekorunu da egale etti zıpçıktı :) - Benedicta
144 'Like' ve devam ediyor \Ω/ - Emre Sevinc
annesinin rekoruna daha yaklaşamıyor tabi - emir
o kadar tatlı bir evlat ki... - furi
teşekkürler furi, allaha şükür öyle gerçekten. :) - Benedicta
Bunun içine dünya kaçmış! :) - Emre Sevinc
kaçmış valla :) - Benedicta
ayrıca emir, ne rekorumu gördün? :) - Benedicta
layk konusunda. şuraya koyacağın herhangi bir fotoğrafının binbeşyüz laykı garanti - emir
benim fotoğrafım mı? - Benedicta
çektiğin fotoğraf manasında fotoğrafın değil, bir şekilde konu olduğun bir fotoğraf. - emir
o gençkendi, yaşlandım artık. :) - Benedicta
Bayadır görmüyoruz seni Benedicta. - şakir
Brigitte Bardot stayla. Yaşlanınca kameraların önünden çekildim. :) - Benedicta
Gizli kamerayla çekeyim ben geldiğimde :) - şakir
Harbiden güzelmiş. :)) -- World’s cutest love letter includes a handy timetable | Dangerous Minds - http://dangerousminds.net/comment...
Harbiden güzelmiş. :)) -- World’s cutest love letter includes a handy timetable | Dangerous Minds
Diyo ki, "Sevgili Ashley, lütfen kız arkadaşım olur musun? Senden çok hoşlanıyorum." Altına seçenekler koymuş, evet-hayır-belki. Notta da "Lütfen seçeneklerden birini seç" diyor. Kız da "hayır"ı seçip, şöyle demiş: "Üzgünüm, zaten bir erkek arkadaşım var, Kyle Bilmemkim. Ama ayrıldığımızda, sen sıradaki tercihimsin. Not: En fazla bir iki aya biter." - Benedicta from Bookmarklet
bu da feyk çıktı.
10976_10152669464755977_3062098986094587996_n.jpg
fotoşok değil di mi? - yuvarlakkafa
fotoşok değil di mi? - yuvarlakkafa - Ori
Ay komik ama gülemedim :/ - Gwen Ağda Salonu
Ali :) saol - BilgeAmca from Android
trtnin konuyla ilgili haberinide ben iliştireyim bari :P http://www.trthaber.com/haber... - Selçuk (orjinali)
Böylesi görselleri şuradan https://images.google.com/imghp... sorgulamak çok kolay artık. - Koleksiyoner Ali
Sosyal Medya'da en hassas konumuz olan şehitlerimiz vesile edilerek TRT Haber'e yönelik iğrenç bir sahtekarlık kampanyası yürütülmektedir. Şehitlerimizin ruhlarını incitecek bu alçak kampanyayı başlatan ve ona alet olan maşalarla yargı önünde hesaplaşmak boynumuzun borcudur. Kamuoyumuza saygıyla duyurulur." - Only Vili ♀
The man who made Starbucks become disabled-friendly - http://www.todayszaman.com/anasayf...
The man who made Starbucks become disabled-friendly
The Pornography of Jihadism - The Atlantic - http://www.theatlantic.com/interna...
The Pornography of Jihadism - The Atlantic
Photoshop Experts Hello Kitty-fy Masculine Superheroes With Sparkly Pink Costumes - 9GAG - http://9gag.com/gag...
Photoshop Experts Hello Kitty-fy Masculine Superheroes With Sparkly Pink Costumes - 9GAG
en güzeli gandalfla süpermen ama ironman'in de değişik bi havası olmuş. - Benedicta
400 kilo ne olm? yuh! -- 400 Kilos of Coke Found at Paris Hilton's Ranch - http://blkdmnds.com/2014...
400 kilo ne olm? yuh! -- 400 Kilos of Coke Found at Paris Hilton's Ranch
ablanın çiftliğinde 400 kilo kokain yakalanmış. - Benedicta
ahahahahaha - nomnom bar restaurant
çok fakiriz lan. - Benedicta
400 çok abartılacak bir rakam değil - beno öroyin ith ihr a ş from Android
peki, don corleone. :) - Benedicta
diyoruz işte helal para kimsede yok sonra da dyorsunuz ki nasıl zengin lan bunlar die :o pehh beter olsun.. bi de bunu 2 yıl önce türkiyeye gelmişt de mi haram olsun :p - Zıkkım
IŞİD'in havan topları Türkiye'ye düştü - #Türkiye - http://www.radikal.com.tr/turkiye...
IŞİD'in havan topları Türkiye'ye düştü - #Türkiye
sahibine geri donmus iste. Donerse bizimdir! - ErKaN Nakliyat Ambari
iyi dedin. - Benedicta
BİRGÜN - Fuat Avni'den 'IŞİD' iddiası! - http://www.birgun.net/news...
BİRGÜN - Fuat Avni'den 'IŞİD' iddiası!
yalnız bu yorumları pek çok kişi düşünüyor . pek bir orjinalliği yok - eass
düşünmeyen de popüler olunca öğrenecek işte. - Benedicta
ha o bakımdan haklsın fuat avni fonemen oldu - eass
e tabii. iyidir iyidir bırak yazsın. :) - Benedicta
The difference of how dogs and cats teach their young. - YouTube - https://www.youtube.com/watch...
Siz bu torbanın neresindesiniz? – Av.Mehmet Ümit Erdem – Sendika.Org - http://www.sendika.org/2014...
Sad Story Behind Chinese Foot Binding - http://viralwomen.com/post...
Sad Story Behind Chinese Foot Binding
ay ben buna benzer bi şey okuup travma geçirmiştim. hele bir de ayak fobisi olan bir insanım ki.. üff - KültAblaHayvanMezarlığı
çinde çok yaygın uygulanan bir şeymiş bu eskiden. - Benedicta
şarlatanliklar tarihi gibi bi ismi olan bir kitapta okumuştum. - Alper Kamu from Android
#yuh! - orfe
ilk hangi psikopatın aklına geldi acaba. - Benedicta
değişik bir şeye benziyor. - Benedicta
çok ilginç. okumanı muhakkak tavsiye ederim. stalin'e yaranmak için neredeyse ülkedeki tüm hayvanları kesip, etlerini depolayan valiye gülsem mi ağlasam mı bilememiştim.. güzel bi tanıtımı var şurda http://mkoz.wordpress.com/2009... - Alper Kamu
Kırmak ne ya? Yuh! Anne bi de! - Abdul değil lan EMRE! from Android
kesin edineyim bunu ben. lazımmış. :) blog senin mi? - Benedicta
hayır değil. bazen twitter'dan yazdıkları buraya düşen mkoz var, onun herhalde. - Alper Kamu from Android
korkunç tedavi yöntemleri varmış eskiden mesela, onları anlatan kitap bulursan da haber et. :) - Benedicta
tamam inşaallah. aklımın bi köşesinde dursun. - Alper Kamu from Android
höh be höh. dün bunun muhabbetini yapıyorlardi ofiste, simdi karsima cikti. uykularım kacti. - Kinyas
öf midem bulandi kusacam ya. niye tikladim fotoya ki - Kinyas
Fgm de ayni sey iste. Malesef. - CilginSapkaci
öf be öf. - Kinyas
Sınırın hikayesi: IŞİD-Türkiye ‘petrol boru hattı’, VIP araçlarla silah ve cihatçı geçişi – Sendika.Org - http://www.sendika.org/2014...
Sınırın hikayesi: IŞİD-Türkiye ‘petrol boru hattı’, VIP araçlarla silah ve cihatçı geçişi – Sendika.Org
Gazi Mahallesi'ne 12 Eylül operasyonu! - http://www.insanhaber.com/guncel...
Gazi Mahallesi'ne 12 Eylül operasyonu!
Hollanda'da belediyeye 3 bin 500 dilekçe yazan Türk bürokrasiyi felç etti - Dünya Haberleri - Radikal - http://www.radikal.com.tr/dunya...
Hollanda'da belediyeye 3 bin 500 dilekçe yazan Türk bürokrasiyi felç etti - Dünya Haberleri - Radikal
Hollanda'da belediyeye 3 bin 500 dilekçe yazan Türk bürokrasiyi felç etti - Dünya Haberleri - Radikal
Only In India, they use cobra as toys for their kids - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
Only In India, they use cobra as toys for their kids - YouTube
Play
kobraların dişlerini çekiyorlarmış. - Benedicta
Zalımlığın sınırı yok insanda. - şakir from Android
Ankara temkinli: Türkiye IŞİD'e karşı 'çekirdek güç'te yer almayacak - Türkiye Haberleri - Radikal - http://www.radikal.com.tr/turkiye...
Obama'nın IŞİD'e karşı eylem planını açıkladığı gün, konu Türkiye'nin de gündeminde... Yeni Şafak gazetesi, dün Başbakan Davutoğlu başkanlığında toplanan güvenlik zirvesinde, 'Türkiye'nin harekata kesinlikle katılmaması' kararı alındığını yazdı. - Benedicta from Bookmarklet
amerika isteyecek ve türkiye yapmayacak ha . kan alırlar . - eass
abd'nin bilgisi dahilinde yıllardır onlara silah veriyoruz. sarin gazı veriyoruz. suriye'yi cehenneme çevirmek için her türlü yardımı abd istedi yaptık. şimdi 'silah yardımını keseceksin ve sınırlarını iyi denetleyeceksin' deniyor. - golyandro
ee şimdi sahibinin sözünün dışına çıkacak öyle mi .. - eass
rehineler var, sınır geçirgen, kaç yıl beslediler adamları, herkes biliyor. ya siz gelmeyin lan ayılar denmiştir ya da bizimkiler tırsmıştır. yoksa fırsatı hayatta kaçırmazlardı - doper
çıkamayacak işte.. - golyandro
bizimkiler kimden daha fazla tırstıklarına karar verene kadar, atı alan her halükarda üsküdarı geçer zaten. - Benedicta
goldi . bizimkiler onlardan gizli iş çevirdiklerini düşündüler . yakalanmayız falan sandılar . şimdiönlerine fatura tek tek kondu . paçaları tutuştu bunların . - eass
Rehine sorunu değil. Tc nin çokta umrunda değil rehineler. Hatta o rehine olayı bile planın parçası. Rehine olmaları için devlet elinden geleni yaptı zaten. - sicola from Android
aynen ben de aynı fikirdeyim . rehineleri özellikle verdi tc ışıdın eline . şöyle demek için bakın bizim elimiz kolumuz bağlı bişey yapamayız . ama elin oğlu neyin ne olduğunu biliyor . bk abd ne yaptı istediğin kadar gazetecinin kafasını uçur biz iplemeyiz dedi . - eass
Rehinelerin planlı kaçırılması aşırı bir yorum olmuş. Bence gerçekleşen şu: Hesap etmiyordu Davutoğlu. Katar ile bu kadar işin içine girmişken IŞİD'in kendilerini müttefik gördüğünü sanıyordu çünkü. İkincisi, aptalca gelecek ama bence Davutoğlu dış politikası bu kadar aptallıkta, IŞİD'in buna cürret edeceğini sanmıyorlardı. İnandırı gelmese de Türkiye'nin bölgede özgül bir ağırlığı var, hem de NATO üyesi. - eos de bergarac from Android
Rehineleri er-geç alacaklar. Yayın yasağının sebebi ve konuşmamalarının nedeni bu. Belli olmayan zamanı! Burada iki öncül var. Ya Esad gidecek ve Irak'ta IŞİD istediğini almış olacak ya da IŞİD tükenmiş duruma gelecek. Türkiye de koalisyona katılmak için bir sebep bulmuş olacak. Şurada haklısınız rehineler kimsenin umurunda değil. - eos de bergarac from Android
bu rehinelerin aileleri neden ortalığı birbirine katmıyor, benim aklım bi tek ona ermiyor. - Benedicta
sirf abd istedi diye yapmadik ya, bizimkilerin kafayi usutmus bir insiyatif alma hali var. abd nin gozunu ortadogudan asya-pasifige cevirmesi, hegemonya bunaliminda olmasi, ekonomisindeki sikintilar ve en onemlisi savas yorgunu olmasi dolayisiyla buralari kendi haline birakmasi akpnin ve bu yorungedeki sermaye gruplarinin alt-emperyalist istahini kabartti. - babeuf
bizdeki serefsizlerin herhangi birseyi bilincle yaptıgını dusunen ve bunu yorumlayanlara gulmuyorum bile..dıs borcu bu kadar olan, ekonomisi sadece sıcak para ve kacak para ile donen bir ulkenin ne gibi bir hesabı olabilir. daha da onemlisi o ulkeyi yonetenlerin ulkeyle alakası yoksa ne beklersiniz??vaktimizi daha yararlı islerle harcamalıyız.. - antin kuntin
babeuf, sence abd böyle bir itaatsizliği cevapsız/cezasız bırakır mı? - O.S.M.
@osm: abdnin kendine hayri yok. Japon adalarinda cin kriziylei ugrassin, korenin malezyanini gotunu kurtarsin, ukraynada putine karsi dogalgazla agizlari dugumlenmis abnin destegi olmadan rest ceksin.. Neyle ugrasacaklarini sasirdilar. Ortadogu, abdde hayvan gibi kaya gazi ciktigi icin stratejik olarak da eskisi kadar onemli degil. Abdnin stratejik ufku da yok keza, bizzat obama itiraf etti - babeuf from Android
amerika şaşırınca, biz de şaşırmış sayıldık. - Benedicta
Volunteer Engineers 3D-Print Superhero Prosthetic Arms For Kids | Bored Panda - http://www.boredpanda.com/3d-prin...
Volunteer Engineers 3D-Print Superhero Prosthetic Arms For Kids | Bored Panda
çok havalı :)) - Benedicta
Seismic gap may be filled by an earthquake near Istanbul | MIT News Office - http://newsoffice.mit.edu/2014...
Seismic gap may be filled by an earthquake near Istanbul | MIT News Office
Okumayaydim iyiydi. - Alice Cooper
valla ben de düşünüyorum, elde yok avuçta yok, daha yeni yerleştik ama korkutuyor da. - Benedicta
Üzerine bir de bu yazıyı tavsiye ederim: http://ff.im/1kenll - Gökhan Yu
bunu da okudum. gitmek gerek de, nasıl? hadi nereyesini de geçtim. - Benedicta
"unfortunately 90 percent of buildings in Istanbul do not fulfill building codes, and might not resist the expected earthquake" ;_; - Barışnikov
off icim karardi - badgaldeli
"Although such accumulated strain may be released in a series of smaller, less hazardous rumbles, Floyd says that given the historical pattern of major quakes along the North Anatolian Fault, it would be reasonable to expect a large earthquake off the coast of Istanbul within the next few decades." ^__^ - judge fudge
o değil de en büyük fobim depremle ilgili bi şey okurken, o an deprem olması - judge fudge
Obama can fight ISIS without bombs (Opinion) - CNN.com - http://edition.cnn.com/2014...
Obama can fight ISIS without bombs (Opinion) - CNN.com
Obama can fight ISIS without bombs (Opinion) - CNN.com
"There is no direct threat to the United States." -- Adamlar bahaneyi anca yarattı, ablacım, direct threat'e ne gerek? - Benedicta from Bookmarklet
Elektrikler de giderse görürüz belki. -- Gorgeous Auroras Anticipated Following Massive Solar Flare | IFLScience - http://www.iflscience.com/space...
Elektrikler de giderse görürüz belki. -- Gorgeous Auroras Anticipated Following Massive Solar Flare | IFLScience
Bana yaşlandığımı mı iddia ediyorsun, facebook?
kuduruk.JPG
kadınlar yaşlanmaz yaş alır :) - Antika İnsan
Kabus gibi. Ruhum üşür benim. -- Most Expensive Listing in America - Le Palais Royal Florida - House Beautiful - http://www.housebeautiful.com/shoppin...
Kabus gibi. Ruhum üşür benim. -- Most Expensive Listing in America - Le Palais Royal Florida - House Beautiful
Show all
evden başka herşeye benziyor içinde yaşanmaz - Antika İnsan
çocuk yetiştirmeye kalksan, psikopat olur. bu ne ruhsuzluk lan. - Benedicta
IŞİD'in esiri 17 yaşındaki Ezidi kız: Gardiyanlarımızdan bizi öldürmelerini istedik, ama onlar için çok değerliyiz - Diken - http://www.diken.com.tr/isidin-...
“Hepimiz Çarşıyız” | HaberVesaire - http://www.habervesaire.com/news...
“Hepimiz Çarşıyız” | HaberVesaire
"Çarşı grubu yeşil sahayla, “futbolun asla sadece futbol olmadığı” gibi ilgilendi. İnönü Stadyumu’ndan Hasankeyf’e, Hrant Dink’e, Muhsin Ertuğrul Tiyatrosu’na ve hatta Pluton gezegenine uzanan “koreografi”si rakip tribünleri de eğitti." - Benedicta
Meanwhile... Iran to Capitalize on Russia-West Standoff Over Ukraine | Business | The Moscow Times - http://www.themoscowtimes.com/busines...
Meanwhile... Iran to Capitalize on Russia-West Standoff Over Ukraine | Business | The Moscow Times
Çarşı iddianamesi kabul edildi - #Türkiye - http://www.radikal.com.tr/turkiye...
Çarşı iddianamesi kabul edildi - #Türkiye
Erdoğan-Obama görüşmesinin gerçek metnini açıklıyorum - BASKIN ORAN - http://www.radikal.com.tr/yazarla...
Erdoğan-Obama görüşmesinin gerçek metnini açıklıyorum - BASKIN ORAN
Büyük patlama Dünya'ya doğru ilerliyor - Hayat Haberleri - Radikal - http://www.radikal.com.tr/hayat...
Büyük patlama Dünya'ya doğru ilerliyor - Hayat Haberleri - Radikal
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook