Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
başkaları için teselli edici bi hayatım var.bana bakıp kendilerini teselli ediyorlar 'ya null gibi olsaydık.dağlara taşlara.allah korusun'.en azından hayatım başkalarının mutluluk sebebi.bu da bi şey.işe yarıyorum.
:// - Sanem
patavatsızmış - Mabel from Android
Aynisini düşündüm tiryaki:) sonra nasil yaşadığını bilmediğimi animsayip sustum - Mabel from Android
ben olan bin pişman.ben dahil:) - null
Aynısını ben de kendim için söylüyorum. Demek ki yalnız değilmişim. Benim gibi insanlar varmış. - ÖZgür
bazen de bilerek öyle gösteriyorum kendimi.karşımdaki kendini iyi hissetsin diye.iyi olsam da iyiliğimi belli etmiyorum. - null
O kadarmi null? - Cihanyus® from Android
Qızma amma az bir az, az amma biləcəyiniz çatlaqsin. Bəlkə Evlensen keçər qəti deyil amma ehtimal keçər. - avatar8
öyle diyorsan öyleyimdir:) - null
az biraz qodu amma di mi? - avatar8
çok koydu diyeyim mutlu ol.hem feedin içeriğine örnek teşkil etsin:) - null
yangına gazla gidiyorsun avatar..kız hüzünlü sıcak bir izmir akşamında imbat bile geçemiyor apartmanlar arasından vede şuraya gelmiş dost serinliği için, sen de gaz döküyorsun üstüne..halbuki "boşver be null, haydi gel seninle bi Paris yapıp gelelim..olmadı Gence de yaylaya cıkarız..sana oglak çevirelim, buz gibi sulardan içelim, falan desen.. - Kamil
kamil o ekizler, qafa gider gelir onun. - avatar8
ama onun her iki yanı da güzel değil mi avatar? gitmesi de gelmesi de bir başka null un.. gidince özlüyoruz gelince seviniyoruz.. - Kamil
bizde bu arada hacivatla karagöz gibiyiz; avatar la kamil:) - Kamil
mən nullu çox sevirəm, o da bunu bilir. - avatar8
onun da seni çok sevdiğini ben bilerem:) - Kamil
paris i boşver de.yaylaya çıksak ne güzel olur kamil.hem oğlak eti hiç yemedim.denemiş olurum:I - null
şu ff de seni anlayan ender akıllı ve duygulu kızlardan o:) - Kamil
o sevgisindən ötəri yorulmadan, bezmədən usanmadan hər kəslə oyun oynayır. - avatar8
Yaylanın hası bu avatarın memleketinde ama cimri galiba beni bile bi kere davet etmedi.. sonunda haklısın onuda alıp biz cıkalım Gömbe yaylasına, olmadı Elmalıya geçer çeviririz oğlağı diyecem de diyemiyorum oglak kıyılır da nasıl çevrilebilir ki? - Kamil
oğlak eti. :)) - avatar8
Null hemisiyle oynamıyır avatar qardaş kızın içi yanir qörmeymisen - Kamil
Bizlərin yanmır sanki. Bir çox pərəstişkarı var onun ff də. - avatar8
heçmiri null a kavuşmıyır - Kamil
çünki Həqiqətən null əkizlər. - avatar8
perestişkar ne demek diye google sordum.sayenizde yeni bi kelime öğrenmiş oldum sağolun.ama perestişkar kimse yok size öyle gelmiştir:) - null
Hər kəs sənə pərəstişkar null. vallahi. - avatar8
perestişkar olan, alır kızı göklere cıkarır..Ayaklarına kırmızı halılar serer, saçlarına kır çiçeklerinden taç kondurur:) - Kamil
O zatən göylərdə, bir başqa qızlara bax bir də nulla bax. - avatar8
ses hızını aşınca sessizlik duyuluyormuş.gel de duyularına güven.
kalabalıkta da yalnızlığın sesini duyamayanlar var, peki onlara güvenilebilir mi sence? - Kamil
onlara da güvenilmez.ya da tecrübesizler diyelim. - null
yani bu hayatta yedikleri kazıklar henüz yeterli olamamış:) - Kamil
bazı feedler 'gizliden hava atma' içeriyor.
ama bazıları yeterince gizleyemiyor.kabak gibi ortada.direkt havasını atsa daha makbule geçecek.harf ziyanı:) - null
hatta hiç anlaşılmıyor sevinç.hava attığını hiç görmedim:) - null
Hayatım hava ! - Kask kafalı
benim mi sevinç ? :)))))))))) - Kask kafalı
emine tüm bu soruları bi haftaya kadar ancak cevaplarım.üzerine iyice düşünmem lazım:) - null
Bu dediğin sosyal medyanın özünde var haliyle insanların - akifbey from Android
o da olabilir ökkeş.ama daha çok gidilen yerler.görülen ünlülerle ilgili olanlar gözüme batıyor.yerleri ve kişileri kendilerine referans gösteriyorlar:) - null
cemalnur sargut un nasıl bi anlatım dili var öyle.kadın konuşurken kelimeleri hücrelerinde hissediyor sanki.
Allah vergisi ve kul un gönül bağı ile.. - Kamil
böyle kapılarak konuşabilenlerden olmak isterdim.dinliyorum belki bulaşır diye. - null
bulaşıcı değil gönül vermecesine - Kamil
kimsenin rağbet etmediği.bilinmedik müzikler falan yüklenmeli.ki bilinmeyen görünmeli.ben sizin dinlediklerinizi artık aştım falan gibi bi hava yaratmalı.aynısının kitaplısı vs. çeşit çoğaltılabilir.
onun için yırtınıyoruz zaten canım. - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
kendime bilinmeyen müzik bulmam lazım.google 'bilinmeyen müzik' yazdım:I - null
Benim gibi bol bol İtalyan Progressive Rock paylaş. Görüp görebileceğin en az bilindik müzik türlerinden biri diyebilirim. Ama düşündüğün kadar havalı sonuçları yok. - laforgue
unknown artist ^^ - absent from iPhone
@laforgue. seninle tanismamizin sebebi o muzikler yalniz, hatirlatirim. - Ozgur Demir
:) Evet Özgür :) Çok arkadaş edindim diyebilirim müzik sayesinde. - laforgue
Null kimsenin bilmedigi bir sarki paylasiyorum. Takiple - Cihanyus® from Android
hay hay demekle olmaz eugene bey.mümkünse youtube olmasın:) - null
dikkate alıcam bu isteğini... - .BHDR
balık burcu olmalıydım.
bende balık burcunu severim. - Sanem
ikizler de iyidir:) zekanın belirtiisi. - Sanem
vereyim mi balığın tekini - vişnap
bi arkadaşım var balık.hayatını yazsalar cidden roman olur.onun yaşadıklarının yarısının yarısı yaşamışlığım yok.ama hayat ona güzel.hatun her yenilgiden bi zaferlik pay biçti kendine.hiç şikayetçi değil.ve onca şeyden sonra gayet güzel bir hayat kurdu kendine.çoğunu da solladı geçti.ben de dahil. - null
balık burcu olanlara abone olacağım.belki bana da el verirler. - null
ben balığım tatlım. nasıl yapcez şimdi? - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
null şekerim işte el vereyim balığın teki senin olsun dedim ses çıkarmadın ki - vişnap
vişnapcığım, null duygularımızla oynuyor. bence balıkları tespit etmeye çalışıyor. sanırım tuzağa düştük. - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
arkadaşlar burcumdan nefret ettim artık yeminle.ne uzuyorum ne kısalıyorum.ben fidan iken tohum olanlar.artık ağaç oldular.ben ise hala fidanım:I - null
burcun ne tatlım, çok merak ettim şimdi. - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
ver vişnapcım ver.sümbüklü hayat enerjinden senin de balık olduğun belliydi zaten. - null
sümbüklüm iki balık elele verip dayanışma içinde olalım o halde:)) - vişnap
null canım biz de o zaman çınarız yaşlı çınar olup çabucak devriliriz azar azar büyümek bence daha iyidir.. - vişnap
olalım. null'u da aramıza alalım madem. ama dışarıdan göründüğü gibi kolay olmadığını anlaması lazım :) - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
içimize geldi mi balık olmanın zorluğunu anlar da geri dönüşü yok ama değil mi sümbüklüm...Nullcum duy gör biz balıkları.. - vişnap
siz bi ikizler olun da görün gününüzü asıl.burcunuzu mumla arasınız:I - null
ikizlerin olumlu huyları : Uyumlu , her işe yatkın,entelektüel , mantıklı, çabuk kavrayan, canlı, konuşkan, eğlenceli, hareketli, yazı yazmaya ve yabancı dillere yetenekli, zamana uyan gençlik dolu - Sanem
null, inanmayacaksın ama yükselenim ikizler. gerçekten çok boktan bir burç :( - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
merhaba uzun zamandır balık burcuyum. kendisiyle aramız iyi. benimsedik. bazen fallar kötü çıkıyor ama genel olarak iyiyiz. - 2x+y
Ben balik burcuyum. Balik burcu kadini biraz cekilmez oluyor. Gorusuruz - Cihanyus® from Android
Balık burcu lazımsa ben de varım :) ne oluyor burada. - Cihan Bakacak
'kulağıma hoş gelen her tür müziği dinlerim' 'gözüme hoş gelen her tür manzarayı izlerim' 'burnuma hoş gelen her tür kokuyu koklarım' yani 'bana hoş gelen her şey.bana hoş geldiğinden hoş gelir' .seçici olmayan zevksiz odunsu bi kişiliğe sahibim.duyu organlarımı bilgilendirip.onları zevk sahibi yapmalıyım:I
Senden zarar gelmez :) - Ayna offline
zarar da gelmez yarar da gelmez.yeterli bilgi ve zevke sahip değilim:) - null
Şu devirde, zarar gelmemesi de bir yarardır. - Ayna offline
Secilik konusunda pek bi yetenekliyim ama zevk sahibi oldugum tartisilir tabii. - Niko from Android
nereye gittiğin kadar.ne kadar sürede gittiğin de önemli.
Süre daha mı önemli ne - Mabel from Android
Ne kadar sureligine gittigi de onemli - Cihanyus® from Android
Katılıyorum cihan - Mabel from Android
% 50 gibi.doğru yere yanlış zamanda gittiğinde kapıları kapalı bulmak olası.eğer ağırdan aldıysan kapılar kapanmış.ya da çok erken vardıysan henüz açılmamış.ihtimaller ihtimaller:) - null
bana '10 saniyelik deli cesareti' lazım.fazla olan varsa versin.
ende var fazla geliyo alsana :) - serena@
öyle değil tiryaki.ciddi bi karar için lazım:) - null
2 3 votka yeter bence sana :D - Turgenyev
ben de eskiden çok bilirdim her şeyi.çok tanırdım herkesi.çok emindim kendimden.çoktum anlayacağın.zamanla azaldım.ve yakında hiç kalmayacak gibiyim.
ne çok kendim'e sahipmişim.zenginlik değil fakirlikmiş bu. - null
Artık emin değilim kendimden bile - Mabel from Android
bugün de böyle bitti. 'böyle' çok geniş küçük büyük dar iyi kötü bi kelime.
unuttuğumdan önemsememek değil istediğim.hatırlayarak umursamamak.
geçip gidemiyorum.geçmeden gidiyorum.geçerken ya farkedilirsem.
Formda deyilsen. - avatar8
Formda deyilsen. - avatar8 :D - Karagöz
geç çok geçmeden - Simge Dönmez
Formda deyilsen. - avatar8 :D - Karagöz - avatar8
Formda deyilsen. - avatar8 :D - Karagöz - avatar8 :D - Karagöz
abidik gubidik yaz daha natiq olar. - avatar8
formda deyilem:I - null
natiq ne ola ki ? :D - Karagöz
sofistike. - avatar8
EyvAllah avatar8 :) Yazılarını okumak çok keyifli bilesin :D - Karagöz
neden formda deyilsen? - avatar8
farkedilmekten korkuyor olabilir :D - Karagöz
sana göre formda deyilem.bana göre formdayım.abonelere özel form tutmuyorum:) - null
O qədər əmək veririk sənə. - avatar8
gbt ne ki? - null
gresun, bodrum, trabzon - avatar8
Boş vaxtlarında öyrən bunları, lütfən. - avatar8
Mən heç olmasa cavaba yaxınlaşdım. Sən demək olar ki boş kağız verirsən. - avatar8
kağıt - avatar8
ücretsiz usui reiki şifa enerjisi çalışmasına davet edilmişim.
gidip bi şifalansam fena olmaz aslında.hem bedavaymış:I - null
nasıl şifalanılıyo iyice bi bakıp öğreneyim ben de sizi şifalarım bedavaya. - null
iyi olur nullcum:)baş ağrısını bile geçiriyormuş.uzaktan da yollayabiliyormuşsun reikiyi.. - Sanem
ab-ı hayat çeşmesi damlatıyor.
akmasa da damlıyor. - null
bazı özel feedler feedlerime yorum yapıyor ama abonelik talebi gönderdiğimde onaylamıyorlar.niye ki:I
beni beğenmiyorlar. - null
biz seni ve feedlerini beğeniyoruz nullcum. - Sanem
ben de abone oldum şimdi Wise Man:) - Sanem
hem özel feedler hem de bekletiyorlar.özelliğin dibine vurmak böyle bi şey olmalı.ben de kendimi özel yapacağım.nasıl bi hismiş öğreneyim:) - null
bundan önceki hesaplarımda özel feeddim ben de.:) - Sanem
başıma bir şey gelmeyecekse tanımadığım özel feed insanı ne kadar feedime gelirse gelsin ne kadar takip ederse etsin geri takip etmiyorum. - Sonun baslangici
hoşbuldum sağol:) - Sanem
ben de işkilleniyorum sonun başlangıcı ama merakıma yeniliyorum.hoşbulduk Wise man:) - null
'demir tava geldi.kömür bitti.akıl başa geldi.ömür bitti'
çoğu gitti ama azı kaldı. - null
karşı komşunun çocuğu geldi.balkonda sohbet ediyorken.konu şirinlere geldi.ona ' akıllı uslu çocuk olursan sen de şirinleri görebilirsin' dedim.'nerede yaşıyor şirinler' dedi.'bizim bahçede bak aşağıda o otların çiçeklerin arasında evleri' dedim.'beni indirsene bahçeye' dedi.'şimdi olmaz ama yarın indiririm' dedim.
'yarına kadar bekleyemem.o zaman dün indir' dedi.öyle kaldım.çocuk.dünün.bugün ve yarından daha erken olduğunu düşünüyor.'babana söyle zaman makinası alsın.o zaman dün indiririm' dedim.'zaman makinası ne?çok pahalı mı sakızdan pahalı mı' dedi.çocuk 4 yaşında. - null
sakızdan pahalı mı... - okuz
çocukla sohbet etmek zevkli. - null
sakızdan pahalı mı^^ yeğenimin o yaşlara gelmesini 4 gözle bekliyorum:) - Kült Ablası
çok tatlılar kedi.hep meraklılar hep sorular sorular sorular:) - null
derye şu ilk yorumu silseydin de feedin devamını yorumları açmadan okumak mümkün olsaydı. - null
benim evim annesinin evi gibi düzenli olmadığı, kedi olduğu ve bir sürü ıvır zıvırla dolu olduğu için alice harikalar diyarında gibi hissediyor çocuk:) genelde ben onlara gidiyorum, onlar pek bana gelmiyor. normalinde parka gidelim diye can verir, dışardaki salıncak-kaydırağa bile itibar etmiyor. - Kült Ablası
dünya farkındalık güzeli.
seçilmiş.seçildiğinin bile farkında değilmiş.nasılsa. - null
sonraki feed abc olsun. - null
zaman'ı tek kelime ile tarife çalışıyorum.saat vs kullanmadan.
şimdi. - avatar8
eugene.meğer cevap sorunun içinde saklıymış:I zam-an - null
yox devenin nalı. - avatar8
zaman diye bişey yok, zaman içimizde - Simge Dönmez
o zaman. z am an - avatar8
yeni kendini bi farkettirse eskisinden hemen kurtulacak da. farketmemiş gibi yapıyorum.kendim sonsuz kere yenileneyim ama başkası hiç kere bile yenilenmesin.alışkanlıklarımı seviyorum.
di mi? - avatar8
ne mesela - ufo
bana somut orneklerle gelin diyorum. - ufo
gelebilemez. - avatar8
kalp küçük bir tepe.aşkla dağlanan.
dağlıtepe olur - Simge Dönmez
yüksekler çok soğuk.çıkmayın:I - null
ama bu sıcakta iyi gider - Simge Dönmez
Tevriye sanatının zirvelerine çıkmışsınız ne tepesi :) - Karagöz
çay koydum.ceketinizi alıp gelin:) - null
Hemen :) - Karagöz
derdini söylemeyen iyi yapıyor.herkesin derdinin kendine yetip arttığı şu dönemde.
bence söylemeli:) - Simge Dönmez
aynen tiryaki.bazen deftere falan yazayım diyorum.biri es kaza sorarsa oradan okurum tek tek:I - null
Dert anlatabilsem anlatirim da,basaramiyorum .o da bi kabiliyet demekki - Mabel from Android
o'nsuz değersiz.o'nunla değer sizsiniz.
o kim/o ne/o nasıl bi şey? - null
o mu, 3. tekil şahıs tabiki:)) - Simge Dönmez
aklımın duvarlarına karınca duası astım.
az daha zorlarsan şiyirme olur bu bebeğim. - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
kalbimin duvarlarına da nazar duası asayım diyorum. - null
işte, üzerine yoğunlaş da iki mısra olsun. - Sümbüklü Böcük Kuşu ๏̯͡๏
geleni beklemek.gitmesini izlemekten zor.
kimseden bi şey istediğim yok.az ötede oynasınlar yeter.
hangi dükkana girsem.içi birden müşteri dolar.hangi tezgahın başına gitsem başı kalabalıklaşır.elimi attığıma hep başka eller de uzanır.uğradığım feedlere yorum lıke dolar.ama dükkan/tezgah/feed benim olunca in cin top oynar.kendime faydam yok ama başkalarına ayak sürüyor iyi geliyorum.
başkaları için yaşamakla iyi yapmışım.kendim için yaşasaydım hiç yaşamamış olacaktım.onlar sayesinde yaşadığımı hissediyorum.varlığıma başkaları anlam katıyor.kendim değil. - null
canım, gelincik gibisin, insan koparmaya kormuyor:( - lili
feedlerinizle suluyorum kendimi.geliyorum kolla profilini(şiir gibi oldu bu demek sen şiir gibi bi kadınsın.evren mesaj verdi:) - null
dur bakayım abonem misin, değilsen kesin kahinsin, nasıl:) - lili
You must first get the dynamics of the events. - avatar8
ben de ne zaman birisinin telefonunu alime alsam az oyun oynayym kurcalayym desem birisi arar ya da msj gelir.. tamam kurutgacım :| - Zıkkım
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook