Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Deniz Candaroğulları

Deniz Candaroğulları

şair, öğretmen neşeli yaratıcı azcık psikolog, #çılgınsosyalci #Çamur er kişi
Askerlik şubesinde bekliyorum. Tek beklentim abicim sen askerliği yapmışsın geçmiş olsunndemeleri :))
hııı daha çok beklersin o zaman :D - hayal-i mor♬♩♬♩♬♩
8 kişi kaldı :) - Deniz Candaroğulları
Rehber öğretmenin yemeklerimize siyanur katacağını duydum :))
Sabahtan beri milyon birinci kez hapşuruyorum noluyo layn!!!
hala püsküntüyü atamamışın demek ki - Tastamam★★★★
iyi yaşaaaaa - AsLIhan
Grip oluyon canım.Hayırlara vesile olsun:) - deep_ blue
Sizlerde görün :) ne püstüntüymüş be abi :) hep senin yüzünden deep bem yılardır hasta olmayan biriydim - Deniz Candaroğulları
Valla bende gribim.Şuan ki ateşimle üstümde yumurta kırsan pişer:( - deep_ blue
Geçmiş olsun müdür - .ɗℴʗℯ. from Android
Eyvallah müdür hep bu deep yüzünden madem hastasın baa niden bulaştiriyon sayende 2200 kisi telef olacak - Deniz Candaroğulları
Kaç kaç ağzımıda kapamıyom....Happppşuuuu:) - deep_ blue
Zeytine de bulaşsın da gör sen deep :) - Deniz Candaroğulları
O turp gibi:) - deep_ blue
Bari o iyi olsun :) - Deniz Candaroğulları
Sende iyi olursun inşallah kuzum:( - deep_ blue
Ben iyi olmazsam bütün okul kırılır deep hastaliktan :( - Deniz Candaroğulları
rapor al..katletme milleti.. - Tastamam★★★★
Yarın için izin aldım o bana yeter :)) - Deniz Candaroğulları
sana yeter de diğerlerine yeter mi acaba - Tastamam★★★★
Daha bugün hasta oldum abi kimseye bulaştırmadım - Deniz Candaroğulları
o zaman en az 1 haftan var demektir... - Tastamam★★★★
Maalesef 1 günüm var :( - Deniz Candaroğulları
Yarın işe gitmiyorum ilk defa izin aldım :))
Akşam yemekte ne var?
Kabak yemeği - lunatictac from Android
Nothing :( - Milena Mallory from iPhone
Kemikli et haşlama yanına pilav :) - Deniz Candaroğulları
eve gidince görecem artık hazıra gittiğim üçün :) - ...Virüs...
Negzel virüs - Milena Mallory from iPhone
Buraya bakmasaydım yemek yanıyordu az kaldı:))) - Nurtican
Faydalı olmuş demek :)) bizim yapanımız yok malesef yaparsan yersin yapmazsan aç yatarsın... - Deniz Candaroğulları
zeytinyağlı pırasa, karamelize kırmızı soğanlı kabak, bulgur pilavı ve köfte - AsLIhan
Herkes yemek yapabilir tembellik olmasa:)) - Nurtican
Sabah 7 akşam 6 çalışınca zor oluyor benim için :( - Deniz Candaroğulları
Elma :-( - oha from Android
Abi pazar gecesinin derdine bak biri der traş mı olayım biri der ne giyeyim :))
bunları söyleyenlerin isimleri de denizle başlıyor ne hikmetse :D - hayal-i mor♬♩♬♩♬♩
hahahahah hayal-i mor - .ɗℴʗℯ.
Ben şimdi trası yatmadan mı olayım yoksa sabah kalkınca mı olsam
Yatmadan ol zumrem, sabah usenirsin - eskisi from Android
Şimdi - Zehri from Flucso
Ben şimdi üşeniyorum ya :( - Deniz Candaroğulları
Nasıl bir sakal özelligin var ona göre şimdi yada sabah - PasQual from Android
Şu an kirli sakal memur sakalı yapmam lazım :)) - Deniz Candaroğulları
Sabah ol derim. - PasQual from Android
şimdi yap.sabah aceleye getirme - lunatictac
Sabah geç gideceğim evden 9 da çıkıcam - Deniz Candaroğulları
bahanen bol. o zaman neden bize soruyorsun? - lunatictac
Doğru didin ben yatam da erken kalkam - Deniz Candaroğulları
Arkadaşlar üzerime kitap atın ! Önerilerinizi bekliyorum (tarih- egitim- bilim- roman)
Bir darbenin anatomisi / yılmaz öztuna (tarih) - BilgeAmca from Flucso
Elveda balkanlar / İsmail bilgin (tarih) - BilgeAmca from Flucso
Iknanın psikolojisi / Robert cialdini (Psikoloji) - BilgeAmca from Flucso
Dan Brown bütün kitapları - BilgeAmca from Flucso
BilgeAmca eyvallah sağolasın bakıyorum hemen - Deniz Candaroğulları
Irkcılık sıkıntı olmaz her türlü okurum dersen Jean Christophe grange tavsiye ederim (polisiye) - BilgeAmca from Flucso
Kitap hırsızı / markus zusak (roman) - BilgeAmca from Flucso
Kağıttan itiraflar / Elizabeth wein (roman) - BilgeAmca from Flucso
Polisiye gerilim boş kitaptır diyenlere inat okurum ben dersen tess gerritsen in kitapları hoştur - BilgeAmca from Flucso
Listenin çoğunu silmiş olsalar da idare eder http://www.neokuyorsun.com/uye... - BilgeAmca from Flucso
Kentlerin Kraliçesi...okumadıysanız öneririm...Hakan Senbir http://hakansenbir.blogspot.com.tr/2009... - Nurtican
Bugünkü ruh halim...
IMG_20141019_122507.jpg
Günaydın Güzel insanlar mutlu pazarlar :))
Depresyona giriyorum...
elbet her girişin bir çıkışı vardır sıkma canını - Σμύρνη Mavi
Noluyo yaaaa. Hayvan Herif te depreayon filan diye bıdı bıdı ediyordu. .. - lunatictac from Android
İçime öküz oturdu hayata büyük küfredesim var - Deniz Candaroğulları
çık..orda bi bok yok - Tastamam★★★★
ben ordayım yine:) gelme burlar çok fena valla:((cıkk...cık..hiç hoş diel.( - neferteti
Keyfimden girmiyorum abi :( ne diyosun nefer bende hazırlandiydim tam da :( mavi uzun sürmesin ya pazartesi iş başı çekilmiyor - Deniz Candaroğulları
havalardan da olabilir sonbahar esterekli biraz - Σμύρνη Mavi
esirikli mavi..esterik de ne yaaa..:) - Tastamam★★★★
tas bizim buralarda esterekli deriz biz - Σμύρνη Mavi
simit e ..ımmm..neydi...işte anladın onu dediğiniz gibi..;) - Tastamam★★★★
Umarım... - Deniz Candaroğulları
Ölmeye karar verdiğinizde; işlerinizi kolaylaştırarak gönül huzuruyla intihar etmenizi sağlamak adına PROFESYONEL servis veriyorum. - avatar8
Avatar sen kiralık katil misin¿ - Deniz Candaroğulları
profesyonelim, sadece. - avatar8
Tünele girer gibi söylemişsin - Deli Bedri from iPhone
kendini öldürüp kurtul bence deniz...misss - Robin Gallagher
Hayırlı uğurlu olsun - Zehri from Flucso
Niye öldürüyom la kendimi ölmeyecem la ben :)) - Deniz Candaroğulları
tüh tüh vah vah, öldün mü :) - .ɗℴʗℯ.
He ya cennetten feed giriyom :) - Deniz Candaroğulları
nasıl oralar,hurıler nasıl :D - .ɗℴʗℯ.
şu anda ne yapmak isterdin deniz? keyif alabileceğin bir şey bulalım - Radagast
Rada tam bir robot gibi davranıyorsunuz! - avatar8 from iPhone
Gelin abi burada ortam şahane :) hepinizi bekliyorum - Deniz Candaroğulları
depresyonun tedavisi yok deniz...içinde buluduğun durum ölene dek sürecek..intihar en iyi çözüm ;) - Robin Gallagher
Siz önden gidin ben arkanızdan yetişirim :) - Deniz Candaroğulları
bi abone olsana dm den bşşey dicem deniz - Robin Gallagher
deniz sen azıcıksın ben ise tam psikoloğum. - avatar8
Abi psikolog git öl der mi? - Deniz Candaroğulları
bi de o var tabi. - avatar8
ben ölümüne yardımcı oluyorum, ince bir ironi var orada. - avatar8
Ötenazi olaydı eyiydi - Deniz Candaroğulları
depresyonda mısın şu anda? - avatar8
Tam değil geçti - Deniz Candaroğulları
psikologa gidiyor musun ki? - avatar8
Hayır gitmiyorum - Deniz Candaroğulları
depresyonda olduğunu nereden anlıyorsun ki o zaman? - avatar8
belirtisi nedir yani? - avatar8
Hayattan soğuma - yaşam enerjisinin azalması- is yapma konusunda isteksizliği - Deniz Candaroğulları
aşırı enejik olduğun zamanlar da oluyor mu? - avatar8
Hayır olmuyor o zaman tam tersi oluyorum - Deniz Candaroğulları
anlamadım. - avatar8
yani depresyonda olmadığında aşırı enerjik olduğun zamanlar var mı? - avatar8
Aşırı enerjik denemez mutlu olduğum diyelim ki evet 365 gün depresyonda ya da mutsuz değilim - Deniz Candaroğulları
anladım. - avatar8
senin kendine kondurduğun bir teşhisin var mı? - avatar8
Teşhis koymadım bir şekilde egale etmeyi başardım çünkü kendimi bildiğimden tedaviyi yapabiliyorum illaki seyrek olarak başarisiz oluyorum - Deniz Candaroğulları
ne tahmin ediyorsun, bir tahminin vardır şüphesiz? - avatar8
Hiç olmadı - Deniz Candaroğulları
neden olmadı ki, azıcık psikoloğum demişsin profilinde? - avatar8
Yıllardır kahrımı çeken kadından Ondaki yaşamak ümidinden Baba evinden, ana sütünden Yediğim ekmeklerden af diliyorum Kadrini, kıymetini bilmediğim Hayali ile bahtiyar olmadığım Otuz yıl arayıp bulmadığım Geleceklerden af diliyorum.
Öğrenci yalakalığı => Hocam bugün çok yakışıklısınız. Maç yapalım mı? :))
Bizimkilerde hocam bugün yakiyorsunuz şeklinde. - Ferhad Fidan
Her sabah Kalktiğımda aklıma gelen soru bugün eve kaçta gelirim
Sabahın köründe kalktım otobüste kitabımı da okudum :) Hazine bonosu alıcam işlemler kapalı GÜNAYDIN FRENKFEED
Tmm küfretmeyin kafasını koyar koymaz uyuyanlardanım
Ne ka güzel! - Zehri from Flucso
O ka güzel ;) arada uyaniyorum olsun yine uyuyorum :)) - Deniz Candaroğulları
Hala buradasın hiç olmuyor :p - Zehri from Flucso
Gideyimde 5sn içinde uyuyayim :) - Deniz Candaroğulları
hıhı hıh :p - Zehri from Flucso
aklina pis birsey sokayim mi? hihihi ^^ - ナノ Miss Kurabiye ナノ
Sokamazsın sayın kurabiye :) - Deniz Candaroğulları
Uykusuzluğum uyuyabilenlere armağan olsun :)
Keşke uyuyabilsek =p - Zehri from Flucso
İşe geç kaldım 40 dk içinde yetişmem lazım bu biraz imkansız evet bahisleri alayım kqç dakika geç kalırım A) 10 B) 20 C) 25
1Saat:p - Sbht from Android
Vur dedik öldürdün :) - Deniz Candaroğulları
10 dk cepten yedim - Deniz Candaroğulları
😊 hocalar derse bile girmesi e sıkıntı olmaz normalde ya geç kalınca ne olacak ki? - Sbht from Android
Olur da olmaz :) neyseki hallettim :) - Deniz Candaroğulları
Yazık oldu çocuklar sevinmislerdir ders boş olcak diye 😜 - Sbht from Android
Bir pazar daha evde çizgifilm izleyerek geçti :(
Evim Evim 30 sene sonra buraya göçücem
IMG_20140814_140412.jpg
Hadi insallah - deniznkızı from FFHound!
yaşanır - fdal
Gel gidelim fdal :) - Deniz Candaroğulları
yok ben büyük şehir insanıyım - fdal
benimle evlenir misin? - Radagast
30 sene cok gec ya kalma o kadar - deniznkızı from FFHound!
70 olucam o zaman. 70imde koca bulmuşum, daha ne istiyeyim kız - Radagast
Sende mi 40lardasin radagast ahha bi yasit daha buldum kendime ne guzel :) - deniznkızı from FFHound!
Pompa iyi olması lazım evet - antabus from iPhone
Teklifi ben edecektim ya :) - Deniz Candaroğulları
30 yıl çok geç - Kenny Powers
Emekliliğimi orada yaşayacağım işte - Deniz Candaroğulları
Sevgili teacherlerım bir şey sorabilir miyim? Medya okur yazarlık dersi zorunlu mu?
bizde yok galiba o_O - oha
Yok galiba ?? - Deniz Candaroğulları
hangi sınıflara veriyo bu ? - oha
uzun süreden beri zorunluydu tabi 1-2 yıldır değişmediyse. hatta iletişim fak. mezunları da biz girmeliyiz o derse falan diyordu ... - sosyalulas
Günaydın Millet :) bugünkü kahvaltı kimden?
Helülülülü can sıkıntısından çamaşır attım makineye
karşısına geçip izleme de :)) - .ɗℴʗℯ.
can sıkıntısı bir işe yarıyormuş demek . - lunatictac
Doğru didin luna yemek yapıp bulaşık bilem yıkadım - Deniz Candaroğulları
maşallah :) - lunatictac
Bugün itibariyle ben :))
IMG-20140927-WA0000.jpeg
Kahvaltini yatagina mi isticen bebisim :)) - oha from Android
Hazırladın mı yoksa tatlım :)) yatakta yimek yinmez günah - Deniz Candaroğulları
Ben çok üşüyom çok fena titriyorum :(
Ayaklarinin altima sicak su torbasi koy ise yarar - Betül Aydın from Android
Yorganın altına zor attım kendini :( - Deniz Candaroğulları
Örtmenlerim teacherlerim bu hafta beleşe çalışıyormuşuz...
Çalışıyor muyum yoksa hala tatil devam mı ediyor bilemedim :))
İstanbula gelmek 6 saat otagara girmek 1 saat
İstanbul Anadolu yakasından günaydınlar :))
Günaydın :) - aksuaksu from Android
Ayrılık vakti günü...
kopta gel - Tastamam★★★★
Hep bu uçak biletlerinin pahalılığı yüzünden - Deniz Candaroğulları
ötöbüsle kop bari...o da olmadı man kamyonla dedirtme amk - Tastamam★★★★
hatta sen bana gelme...boğarım seni...:) - Tastamam★★★★
Abi saa niye geleyim evime gitcem otbislen ben yaa :( - Deniz Candaroğulları
peki git.. - Tastamam★★★★
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook