Sevgili Günlük

Sevgili Günlük

"Yazarsan günlük Olurum."
Tastamam★★★★
Yazayım Dedim
pylz
Profilo Yakınları, Mecidiyeköy, Florance Nightingale yakınlarında 2+1 kiralık ev var mıdır?? Bilen duyan gören olur mu ki ?? 😄😄
Çok pahalı be. Gülbağa doğru, aşağıya doğru bak. - Erkan emminizinoğlu from Android
Bakıyoruz da işte yok :( - pylz from iPhone
tragedya
Çiprazz
Sakının yaşamı kendinizden. Riya tüm ruhunuza işlemiş, etiniz ego kokuyor ve kirlettiğiniz bu sokakların cehennemisiniz. Saklanın, bir kefen beyazlığında savurun yargılarınızı acze düşmüşlüğü unutun, aynaya bakın ve tanrı görün. Işıklarla dolu karanlığınızda tüm günahlarınız için ağlayın ve sakının yaşamı kendinizden,
image.jpg
meslek olarak hepiniz riyakarsınız! - Çiprazz
Ay gotum - lili from Android
n'oldu gotunuza lili hanım? - Çiprazz
Espri bu ay gotum. Vay sumuklu der gibi - lili from Android
hımm, içinize mitraz bey kaçmış. - Çiprazz
Ayip ama dedigin ulu orta :/ - lili from Android
espri bu, mitraz sandımdı. arada kaçamak yapıyoya ondan yani. selamlar hürmetler kendisine. - Çiprazz
Kacamak? Lorla yumurtayla yapiliyor dimi - lili from Android
hımm nefis oluyo mis gibi. parmak yalatıyor yiyene. - Çiprazz
Ov ye actim zaten pic canim cekti - lili from Android
pylz
araba kullanmak ne zevkliymiş bre
Ne sandın breee - lunatictac from Android
🚗🚗 tabi debriyajla gazı uydursam birbirine olcekmiş - pylz from iPhone
Çiprazz
Çoğu adam kendi bileklerini kestiğini zannederken acılarını cezalandırmaya çalışıyordu ve o adamlar hiç bir zaman sevilmeyecek kadar çirkinlerdi. Unutulmuş ve itilmişlerdi.
Tastamam★★★★
şu ff te herkes goygoylanabilir...sikiboktan şeyler yazabilir...hatta yer yer pornoya kaçan tarzda bişeyler de paylaşabilir....ama asla öğretmen olan biri bunları yapamaz....yapar diyosa ve diyen öğretmense...çocuğumu okuldan alayım...yada bizi yormasın..kendini milli eğitime ihbar edip attırsın
ogretmenler toplumun aynasidir, yeni nesil onlarin eseridir, ogretmenler topluun oncu gucudur, onlarin olumsuz bir yaklasimi bozuk, dejenere, yoz bi topluma yol acar, tastamam cok hakli beyler - sicola
çok yer tutuyorsun ff de bi düş artık - BolvANGer Ϩβ from Flucso
bolvenger bu cesaret ve cüretin nerden geliyo..sen bi uzasan iyi edersin..sana burda bayılan yok...tırt şey - Tastamam★★★★
sana nereden gelmişse tas istediğime istediğim gibi. - BolvANGer Ϩβ from Flucso
ulen şu tespitin nesi bozdu seni anlamış değilim...pdfghjkl - Tastamam★★★★
tespitinle sıkıntım yok o kadar örtmen varken bir isimle takışman - BolvANGer Ϩβ from Flucso
bir sürü örtmen var burada aynı kafa - BolvANGer Ϩβ from Flucso
ha ahmeti diyosan o çok özellikli..hiç yakıştıramıyorum yazdığı paylaştığı şeylerle sıfatını...başka elbette bi dünya öğretmen var ama onun gibi bayağılaşanını görmedim..görürsem aynı tepkiyi ona da koyarım.. - Tastamam★★★★
Scola hep öğretmen siker - carls from Android
tamam işte bunu siksin o zaman - Tastamam★★★★
Neden ahmete karsi bu kadar garipsin ki napti lan oda bi FF evladi sevilesi bi insan :D - Fındık Kurdu from Android
hiç öğretmen gibi zerre tavrı yok..kızıyom o yüzden ..bi dünya öğretmen var burda hiç oların tavırları yazıları bunun gibi mi..değil..yakışıksız yakışıksız yazılar paylaşıp duruyo - Tastamam★★★★
Olabilir sonucta burasi sanal bi yer istedigi gibi davranabilir sirf meslegi diyr illa ciddi biri olamaz ki. - Fındık Kurdu from Android
ben öğretmense yakıştıramıyorum..sevmiyorum... - Tastamam★★★★
Ogretmenligi esnasinda bu sekilde davraniyosa yakistiramayabilirsin evet ama sonucta mesleginin disinda bi aktivitesi yakistiramaman sacma yani. burda ne insanlar var meslegi nedeniyle asiri ciddi insanlar ama buraya gelince gotu basi dagitiyolar cunku normali bu. Meslek hayatindaki tavrin meslegin icin gecerli is saatin bittikten sonra kendin olmalisin oyle hayat mi surer amq - Fındık Kurdu from Android
ya öğretmenlik sıfatına sıklıkla vurgu yapıp yapıp am göt muhabbeti paylaşması sinir ediyo beni..çocuğun yok bilmiyosun...çocukların emanet edildiği öğretmene de bak pffff.. - Tastamam★★★★
kusura bakma ama burada yazdıkları ile meslek etiği farklı şeyler. am göt muhabbeti istediği kadar paylaşabilir bu seni bağlamaz. mesleğini nasıl yaptığını da göstermez. bunun iyi veya kötü olduğunun kararını da sen veremezsin. ekleyeyim ben de öğretmenim. burada herkesin goygoy yaptığını da sen çok iyi biliyorsun. - Cici Pikachu Ocenia
senle aynı düşünmüyorum..ve bunun kararını da ben veriyorum..sen neye göre dediklerine karar vermiş oluyosun ..bu hesaba göre fındık..boşver daha fazla tartışmanın anlamı yok bunu.. - Tastamam★★★★
neye göre karar veriyorum biliyor musun? aynı kaptan yemek yemediğim biri ile ilgili sadece buradan yazdığı ile ilgili kesin hüküm veremem. iş yerinde ne yaptığını da görmeden birşey diyemem. istediği geyiği yapan bir adamın nasıl iş yaptığını nereden bileceksin? biz senin ne kadar iş yaptığını biliyoruz? ne yaptığını nereden biliyoruz? bilmiyoruz! - Cici Pikachu Ocenia
öğretmenlere karşı hassasiyetim var..bak yukarda sicola güzel özetlemiş aslında - Tastamam★★★★
önce aileden alınan eğitim önemli biliyorsun di mi? çocuğunun temeli sağlam olursa bozulmaz unutma. - Cici Pikachu Ocenia
o dediğin başka bi konu ocean ..konumuz o değil - Tastamam★★★★
sen fazla yorma kafanı. iç iç gece küfürlü feedlere devam ona buna laf etmeden önce kendi tavrını düzelt. - Cici Pikachu Ocenia
ceo siker - Hilmi
Bu hesaba gore findik .... ne devami niye yok? burda isteyen herkes istedigini paylasir o bunun isindede boyle biri oldugunu gostermez . Cocugum yok ama bende bi igrenciyim ogretmen arkdaslarimda var birebir konustugum ogretmenlerimde var ama derste ogretmenligini yapiyo adam yani. Tutumun ve onyargin cok sacma - Fındık Kurdu from Android
ocean konumuz ben yada başkası da değil..öğretmen olanlar...hem sanane benim içip sıçmamdan - Tastamam★★★★
senin içip sıçmandan bananeyse adamın ne paylaştığı da sanane. - Cici Pikachu Ocenia
katılmıyorum fikrine fındıhh :) - Tastamam★★★★
saa da katılmıyom fıstıghh ay aman ocean - Tastamam★★★★
ben de sana katılmıyorum. - Cici Pikachu Ocenia
katılmamana da katılmıyorum - Tastamam★★★★
Bende sana katilmiyotum vallahi. Abi bu kadar kit goruslu olmayin ya vallahi - Fındık Kurdu from Android
saa da katılmıyom fındıhh :)) - Tastamam★★★★
ya öğretmen adam biraz hassas olmalı sanal ortam diye bu kadar da largelik saçma geliyo bana...diskinç buluyorum işte öyyk... - Tastamam★★★★
ogretmen dedigin sicmaz lan dogru mina koduklarim nefes almasinlar ne gerek var - Fındık Kurdu from Android
ogretmen dedigin sicmaz lan dogru mina koduklarim nefes almasinlar ne gerek var - Fındık Kurdu - BolvANGer Ϩβ
sıçsın da ortalık yere sıçmasın - Tastamam★★★★
Garipsin yemin ediyorum . - Fındık Kurdu from Android
var bir kuyruk acısı ama neyse - BolvANGer Ϩβ
Aynen bolvanger - Fındık Kurdu from Android
saçmalama bol...kabak dadı veriyon..yeter bu kadar - Tastamam★★★★
ben ne diyom..siz ne demeye çalışıyonuz ..nasıl bi kafa bu - Tastamam★★★★
çok atarlı bu tas fındık - BolvANGer Ϩβ
Tastamam★★★★
http://www.youtube.com/watch... hiç yaybahar isimli yeni geliştirilmiş müzik aleti dinlediniz mi özellikle 2.15dk ten sonra..
Yazayım Dedim
Tastamam★★★★
Yazayım Dedim
«Zarifoğlu»
Katkılarından dolayı Bülent Hocama Teşekkür Ederim #Bülent Kıyışkan - «Zarifoğlu»
Estağfirullah. Ben bir şey yapmadım. - Bülent Kıyışkan from Android
Bir de ben bunları PDF yapıp kitap şeklinde de çıktısını alıyorum ^^ - «Zarifoğlu»
Bugün kısmetse 8, 9, 10. Sayıları Paylaşacağım. - «Zarifoğlu»
Faruk Akhan
Friendfeed'de hesap nasıl siliniyor?
silmiyorsun . hesabını ihtiyaç sahiplerine veriyorsun. bir sürü hayalet var - lunatictac
#sevinç http://friendfeed.com/bebeqsy sevinç bu işlerle ilgileniyor.aracı kurum :)) - lunatictac
http://friendfeed.com/allwene... bu arkadaş hayalet olmaktan müzdarip mesela. hayrına hesabını düzenleyip ona ver. - lunatictac
Tam olarak ne demek istediğinizi anlamadım. - Faruk Akhan
şöyle eğer hesabınızı silmek istiyorsanız silmek yerine hesapları görünmeyen kullanıcılar var onlara verirseniz çok makbule geçer. - Allweneedis2
Satayım o zaman size. 4 senelik hesap, değişeni, boyası yok :D - Faruk Akhan
:D en son kaça bırakırsınız ? - Allweneedis2
5.000 olur :D - Faruk Akhan
5.000 ney :D yapmayın Faruk Bey öğrenciyiz biz - Allweneedis2
Bende öğrenciyim, durumumu anlaman lazım. Güzel hatırına 4.999 TL, oda güzel hatırın için - Faruk Akhan
gelin 4.99 TL de anlaşalım dualarımı eksik etmem sizden - Allweneedis2
«Zarifoğlu»
Abi maçın linki vaemıııı - Saygo SAN (CUNTA)
Abiiiiii - Saygo SAN (CUNTA)
Başkanımm - Saygo SAN (CUNTA)
Maç izlemiyorum epeydir bi sürü adam bir yuvarlak cismin arkasından koşuyor, bize ne faydası varsa biz de izliyoruz, üzülüyoruz falan, çok saçma. - «Zarifoğlu»
«Zarifoğlu»
«Zarifoğlu»
Tastamam★★★★
Allah yediğimizin üstüne yatmayı;taam ettiğimiz çanağa sıçmayı nasip etmesin....
kesmeseker
En delikanlı mevsimdir kış. Yüzüne yüzüne vurur yalnızlığını.
1453532_699093036776094_1659963184_n.jpg
defolsun gitsin, iki haftadir hastayim. - enoy from Android
Tastamam★★★★
Yazayım Dedim
«Zarifoğlu»
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook