Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

eirini › Comments

eirini
Santa..i will not be much of a good girl next year - http://www.e-diva.eu/2009...
Santa..i will not be much of a good girl next year
'xaaxaxaxaxaaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!.....................................:-) - Nispell
:-D - eirini
Themis
απο ποτε τα αβγα αρχισαν να εκφραζουν πολιτικη βια? τα ειχα για διαμαρτυρια μέχρι προχθες...ισως κ περισσοτερες θερμιδες απο τα γιαουρτια..
εξαρτάται από τον στόχο-get it;-) - eirini
Stavros Papadakis
ερώτησις: προς τι όλο αυτό το meme-frenziness?
Είναι ένα νέο social network και προφανώς έχει τη δυναμική του. - eirini
Sclavos Ioannis
σταματήστε να ασχολείστε με τον Steve Jobs. Εδώ έχουμε εκλογές λέμε!! :p
χα χα Μη δείτε άνθρωπο να ξεχνιέται ! - eirini
Sclavos Ioannis
σωστό ή λάθος; Εταιρικά social media accounts να παίρνουν πολιτικές θέσεις;
Δημοκρατικότατο. 1)αναλαμβάνουν -υποθέτω- την ευθύνη των συνεπειών, 2)θα βρίσκουμε εύκολα την αρχή του νήματος στα σκάνδαλα:-) - eirini
το νο2 μου άρεσε :) είναι ένας τρόπος και αυτός να μαθαίνουμε αυτά που γίνονται από πίσω μας. :) - Sclavos Ioannis
Μία..εναλλακτική "διαφάνεια" , ας πούμε [lol] - eirini
λάθος για εμένα. Οι εταιρεία είναι εταιρεία δεν είναι τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Δεν έχει αυτή την ευθύνη για να ενημερώνει/διαμορφώνει άποψη στη κοινή γνώμη για τα πολιτικά ή οποιοδήποτε άλλο ζήτημα. Σκοπός της εταιρείας είναι να πουλάει, να κερδίζει, έξοδα-έσοδα. Nothing more, nothing less. :) - Apostolos Papadopoulos
Αν έχει άποψη, καλό είναι να την εκφράζει δημόσια. Ανάλογα με τις πολιτικές των κομμάτων υπάρχουν τομείς της οικονομίας που ευνοούνται, γιατί να μην το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι; Οι περισσότερες εταιρείες πληροφορικής προτιμούν το Χ, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών δεν θέλουν το Ψ για τον Α λόγο, οι κατασκευαστικές υποστηρίζουν το Ζ. Αντίστοιχα, η ΓΣΕΕ, η ΑΔΕΔΥ, οι αγρότες κ.λ. - Panayotis Vryonis
Σωστό η λάθος εννοείς για τις ίδιες τις εταιρείες ή εννοείς αν είναι σωστό ή λάθος από ηθικής πλευράς; :) Και στις 2 περιπτώσεις πάντως δύσκολα θα πάω με το "λάθος" - Thanassis Koukoutselos
δεν είναι αυτή η ερώτηση σου Ioannis (επειδή ξέρω για τί μιλάς). Η ερώτηση σου είναι αν ένα εταιρικό social media account μπορεί να χρησιμοποιεί πολιτική σάτιρα για να κερδίσει σε buzz και followers. - sofiagk
τοσο μυαλο εχουν ...αυτα κανουν ...τι δουλεια εχουν τα πολιτικα σχολια σε επιχειρηματικες δραστηριοτητες..ποζεριες και νεωτερισμοι του κ...ο - Demetrios the Traveller
Φαίνονται δυναμική εταιρεία και πιστεύω ότι θα ζύγισε τις συνέπειες πάντως μεταξύ του buzz και της ετικέττας που θα κολλήσει η εν λόγω εταιρεία ότι δεν είναι ΝΔ και προτιμήσανε το buzz, που εμείς οι ίδιοι αυτή την στιγμή φουσκώνουμε... Δεν ξέρω αν μου αρέσει αυτο το φαινόμενο, με ξένισε σίγουρα πάντως. Στο τέλος όμως θα την χρησιμοποιήσω μόνο αν δω ότι έχω συμφέρον ως καταναλωτής και μόνο... - philos
Αυτό που λέει ο sofiagk ήταν το έναυσμα για το σχόλιό μου. Αυτή η εταιρεία, θέλει - δε θέλει πολιτικοποιήθηκε. Ο ξάδερφός μου, που είναι κι αυτός στο twitter και είναι μέλος στο κόμμα που σατιρίζει, θα την ξαναχρησιμοποιήσει; Είναι σωστό για την εταιρεία, ως τρόπος επικοινωνίας, το σήκωμα της σημαίας "εμείς δεν είμαστε το Χ κόμμα;". - Sclavos Ioannis
Γενικά στην διαφήμιση δεν είναι λίγες οι φορές που brands χρησιμοποιούν πολιτικά πρόσωπα ή στερεότυπα για να ενισχύσουν το μήνυμα τους. - Panayotis Vryonis
Σε μερικά σχόλια φαίνεται πως μιλάτε για συγκεκριμένη εταιρία. Προτιμώ να δηλώνει θέση πολιτική μια εταιρία. Πολιτικές θέσεις έχουμε για κοινωνικά θέματα, για την οικολογία και το περιβάλλον κλπ. Όλες οι θέσεις είναι πολιτικές, απλά αν συμβαδίζουν με τα επιβεβλημένα κοινωνικά ήθη και έθιμα δεν είναι ευκολοδιάκριτες. Εδώ όμως νομίζω πως αναφέρεστε σε κομματική προτίμηση, κάτι που δεν συμβαδίζει με τους νομικούς και ηθικούς σκοπούς μιας επιχείρησης. - Epikairo News Blog
@Epikairo νομίζω ότι το παρουσίασες πολύ καλά. αυτό που ήθελα να πω, και ίσως δε το εξέφρασα σωστά από την αρχή. :D Δεν κατακρίνω που πήρε θέση, ούτε την θέση. Εάν το έκανε κάποιος άλλος απλά θα γελούσα. Αυτό που βλέπω με σκεπτικισμό είναι όλο αυτό το πακέτο ως "επικοινωνιακό" τρικ μιας οποιαδήποτε εταιρείας. Έτσι κι αλλιώς τα SM είναι αρκετά καινούρια σε αυτόν τον τομέα, και όλοι προσπαθούμε να μάθουμε τα όριά τους. ;) - Sclavos Ioannis
Προσωπικά αυτό που γίνεται εδώ λέγεται: Την τρίχα την κάνω τριχιά! κι ο ξάδερφος που ψηφίζει την άλλη παράταξη αν ψωνίζει με κομματικά κριτήρια, καλή τύχη στην συναρμολόγηση. - Dealsend
θα συμφωνήσω με τον dealsend.. Και επίσης αν ο στόχος της εταιρίας ήταν να δημιουργήσει social buzz αν κρίνω από εδώ νομίζω πως τα έχει καταφέρει μαι χαρά. btw η εταιρεία δήλωσε ευθαρσώς σε tweet οτι έκανε πλάκα. Παρεμπιπτόντως εμένα περισσότερο με ενοχλούν τα fake accounts πολιτικών προσώπων που δήθεν διακωμωδούν.... - Charalampakis George
Charalampakis +1 για τα fake accounts πολιτικών - sofiagk
ναι, είναι πολύ ενοχλητικά και γίνονται και κακόγουστα. - Sclavos Ioannis
lol Τι κριμα το εχασα. Ε μονο αυτο ελειπε πια στην οπαδικη νοοτροπια του Ελληνα πελατη-πολιτη. - Citronella
Καλά ρε παιδιά, τόσην ώρα και κανείς δε ρώτησε για ΠΟΙΑ εταιρεία πρόκειται; Αυτό είναι θέμα για τα μπλογκ για μια βδομάδα :) - Nikos Anagnostou
η αλήθεια είναι ότι αν και το έναυσμα το έδωσε μια σήμερα, κατά καιρούς έχω δει και άλλες να κάνουν κάτι σχετικό. - Sclavos Ioannis
Μπορείς να μας πεις τι εννοείς? - MaryLou Tzempelikou
τι ακριβώς θέλεις να μάθεις; - Sclavos Ioannis
Cyber Eddie
πρεπει να κάνεις έναν social map σου, ο κόσμος έχει χαθεί με τόσα που κάνεις και δεν ειναι καλό brainstorming on social. Δεν προλαβαίνουν να σε παρακολουθήσουν.
Τι εννοείς social map? Όπως κάθε πρωτοβουλία που σέβεται τον εαυτό της έχουμε accounts παντού. Καθένας παρακολουθεί όπου τον βολεύει. Το site μας δεν είναι έτοιμο διότι χρειαζόμαστε την συμμετοχή του κόσμου. - eirini
πολλές φορές όταν είναι τόσα πολλά, ο απλός αναγνώστης δεν είναι εύκολο να τα παρακολουθήσει και ίσως ήταν προτιμότερο να κάνεις μια σελίδα που να φαίνεται στο blog σου με μια δομή του τι έχεις κάνει, που είναι αξιολογα, για να μπορουν να επιλέξουν - Cyber Eddie
Εξήγησα πάρα πολύ καθαρά τα πάντα στα μπλογκ μου. Ειδοποίησα μάλιστα τον κόσμο να δει το σημερινό divcast ώστε να κατατοπιστεί περισσότερο. Δεν καταλαβαίνω τι είδους δομή επιπλέον θα ήθελαν οι χρήστες ως πληροφορία. Έδωσα τους στόχους, τη θεματολογία του υλικού και πότε να ακούσουν την τελική ανακοίνωση του πρότζεκτ. Αυτά αρκούν. - eirini
Τ ξαναλεω κάνε μια απλη σελιδα με μια ξεκαθαρη δομη του τι κανεις. Είναι πιο visual και επικοινωνιακο. Οχι μονο για την συγκεκριμένη δραστηριοτητα - Cyber Eddie
Κι εγώ σου ξανα-λέω πως αρκεί να δει κανείς αυτό το ποστ http://www.divcast.gr/2009... Ε, αν δεν το είδατε..τι να κάνω.. [όσο για visual ..δεν πιστεύω πως έχει υπάρξει πιο visual δομή από αυτή που δίνω στο ποστ!] - eirini
βρε ειρηνη, το post σε ένα blog πάει στις πίσω σελίδες και χάνεται, αυτο θελω να πω - Cyber Eddie
το ποστ σε ένα μπλογκ είναι ενημερωτικό της στιγμής/ αυτή τη στιγμή σημαντικό είναι να μάθει ο κόσμος τι είναι το we go web / όλοι εσείς που με παρακολουθείτε μπορείτε να βοηθήσετε στη διάχυση των social account του we go web/ π.χ. είσαι facebook friend μου και σε κάλεσα στο we go web page/ το είπες σε άλλους; - μέχρι να γίνει το site , εγώ μπορώ να στηρίζομαι σε εμένα και σε εσάς - eirini
διαφωνω αλλα εφοσον ειναι αποψη σου το δέχομαι - Cyber Eddie
με τι διαφωνείς ρε Αντρέα; θα με τρελάνεις; όπου μας ψάξεις θα μας βρεις..από το μπλογκ μου έρχεσαι στο fb / από το τουίτερ μου έρχεσαι στο τουίτερ του we go web/ σιγά δηλαδή μη τρέξει ο κόσμος να μας βρει πανοτύ..όπου βολεύεται καθένας έρχεται/ μέχρι βέβαια να γίνει το κυρίως site - eirini
παλι δεν με καταλαβες, - Cyber Eddie
Το εχεις πει το wegoweb, εκανες άρθρο, εκανες σελιδα ή θα κάνεις σελιδα, του εκανες ff account και Linkedin και δεν ξερω τι αλλο. Αυτα που κάνεις ειναι ωραια και σημαντικα. Μαζεψετα καπου να μπορει να τα βρει και να ενημερωθεί καπου - Cyber Eddie
και τελως παντων αν δεν το θεωρεις σημαντικο, αγνοησε το. - Cyber Eddie
Είναι προφανές πως δεν το θεωρώ σημαντικό εφόσον σε λίγες ημέρες θα υπάρξει we go web site. Αντιθέτως θεωρώ σημαντικό να μάθει και να καταλάβει ο κόσμος τι είναι το we go web αλλιώς για ποιο λόγο να το "παρακολουθει" σε διάφορα social network. - eirini
Εσύ δεν κατάλαβες μάλλον αυτό που μόλις τώρα βέβαια έγραψα. Για ποιο λόγο να παρακολουθήσω κάτι κάπου εάν δεν ξέρω τι είναι. Προτεραιότητα είναι να μάθει ο κόσμος τι σημαίνει we go web. Join εύκολα κάνουμε. ουυυ..με αποτέλεσμα μηδέν - eirini
Ειμαστε πολυγραφοτατοι. Το καταλαβα οτι κυριο μελημα σου είναι να ασπαστει ο κόσμος αυτη την προσπάθεια. Ειναι άσχετο με αυτο που σου λέω. - Cyber Eddie
Αντιθέτως, εγώ θεωρώ σχετικότατο αυτό που λες. Δεν με ενδιαφέρει να έρθουν στο twitter account or fb account [που δε θα έρθουν] εάν δεν ξέρουν περί τίνος πρόκειται. Σήμερα που θα μάθουν, θα προχωρήσω και στο επόμενο βήμα. Αλλά είσαι βιαστικός βλέπεις... - eirini
καθολου, και δεν μιλησα μονο για το wegoweb μιλησα για όλες τις δραστηριοτητες σου που ειναι πολλές. Σου ειπα δώσε μαζεμενα ΟΛΑ αυτα που κανεις. Οχι μονο αυτην την προσπάθεια. Και δεν ειπα να το κανεις σημερα. Απλά μια σκέψη ηταν και ας το τελειώσουμε εδω. - Cyber Eddie
Ε, πώς θα τελειώσουμε αν αλλάζεις θέμα; Σε κάθε σελίδα μου υπάρχουν λινκ για ΟΛΟΥΣ τους χώρους μου. Πιο μαζεμένα/ δε γίνεται. Κάθε χώρος είναι ξεχωριστής θεματολογίας και συμπεριφοράς. Όλα όμως είμαι εγώ. - eirini
παντα εσυ θα εισαι καλή μου! Δεν ξερω πολλές σαν και σένα! LOL - Cyber Eddie
ε πανάθεμα σε τρελοκερκυραίε!! χα χα - eirini
papachatzis
Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμώσω ή να στεναχωρηθώ. Το κέρατο μου!
Απο την μια καίγονται όλα, μα όλα στην Αττική και απο την άλλη ασχολούμαστε με σπίτια στην Πάντειο και την Ιπποκράτειο πολιτεία. Αυθαίρετοι οικισμοί μέσα στο δάσος αποτελούμενοι απο μεγαθήρια που έχουν χτίσει γιατροί και καθηγητές πανεπιστημίου (εξού και τα ονόματα). - papachatzis
"Οι ουρανοί είναι δικοί μας" Παναγιώτη http://yourdiva.gr/2009... [...κι εγώ δεν ξέρω πώς να αντιδράσω..ή μάλλον με στεναχωρεί επειδή ξέρω] - eirini
Ισως να είναι θέμα στο βαθμό που η πυροσβεστική σπεύδει να σώσει τις ιδιωτικές και ίσως αυθαίρετες ή νομιμοποιημένες κατοικίες (που γίνονται σε 2 χρόνια) κι αφήνουν να καεί το δημόσιο δάσος όλων μας (που θέλει 30 χρόνια). - constantinos alexacos
eirini
Τζάμπα Μάγκες - http://yourdiva.gr/2009...
Να κάνω μια ορθογραφική επισήμανση: γράφεται "Jamba" κατά τα Samba, Lamba etc. :D - Vasos Kassianidis
Αφήστε κύριε Βασίλη μας και μάθαμε πολύ καλά πώς ..γράφεται το τζάμπα.. - eirini
Και τσάπα και τζάμ-μπα μάγκας ο Schumacher - sotostips
ε μα..υποτίθεται πως ένας Μύθος δεν υποκύπτει στις διαφημιστικές ανάγκες ..εκτός και εάν είναι εσαεί "αιχμάλωτος" των ορέξεων της ferrari - eirini
sotostips
Fwd: divcast19 [Διαδικτυακό PR] - http://www.youtube.com/watch... (via http://friendfeed.com/ediva...)
divcast19 [Διαδικτυακό PR]
Play
Ευχαριστώ πάρα πολύ:-) - eirini
παρακαλώ. καλώς ήρθες στο FF ;) - sotostips
Η Ειρήνη Σωτήρη μου έχει γραφτεί στο friendfeed πριν κάτι αιώνες. Να φανταστείς έχει κάνει και πάρτι περιλαμβάνοντάς το. Κλασσικά όμως, του άφησε λίγο χρόνο να... ωριμάσει :) - Vasos Kassianidis
Το "καλώς ήρθες" έπρεπε να το γράψω σε εισαγωγικά Βασίλη . Αδύνατον, με τέτοια παρουσία να της είχε ξεφύγει το FF. Ευχαριστώ πάντως.΄ - sotostips
Αν σκεφτείς πως κάποτε αγόραζα περιοδικό για να τη διαβάζω... ναι, θα ήταν αδύνατον να της είχε "ξεφύγει" το friendfeed :-) - Vasos Kassianidis
Η αλήθεια είναι πως τρυπώνω παντού [κουσούρι από παλιά], ύστερα όμως στέκομαι στην άκρη και περιμένω να μου δείξετε τα κόλπα:-) Ανέκαθεν οι χρήστες γίνονταν οι καλύτεροι ρεπόρτερς:-) έτσι... τώρα..μαθαίνω εγώ από εσάς:-) - eirini
George Kourkoutas
George Μαχητικά μόλις πέταξαν πάνω από το Βαθύ. Έχουν ξεσαλωσει οι γείτονες!
others pay for an air show! enjoy it... ;-) ( always take life's positive side) - George Achillias
Ναι μπορούμε να το δούμε και έτσι :-) - George Kourkoutas from iPhone
Thibet child, u live a thousand miles away/ we r part of the show u know / not much fun if u r not just the audience - eirini
Kostantinos Koukopoulos
τι να'ναι άραγε, το καλοκαίρι, που το friendfeed έχει γίνει πιο "καυτό" από ποτέ; είχαμε που είχαμε πρόβλημα συγκέντρωσης, τώρα συνεχώς διαβάζουμε realtime για έρωτες μέχρι όργια και προφυλακτικά.
φταίει η ζέστα - sofiagk
Από τον καθένα ανάλογα με τις δυνατότητες του και στον καθένα ανάλογα με τις ανάγκες του αγαπητέ Κωνσταντίνε/ ο λαός αποκτά ό,τι ζητά- u know now - eirini
Δηλαδή θα σε δούμε σε λίγο να φωνάζεις... «Να φύγετε κύριε. Να πάτε αλλού. Και μεις παίζαμε ff όχι όμως "καυτό" ντράνγκα ντρούνγκα ντράνγκα ντρούνγκα... να φύγετε να πάτε αλλού. - Sykofantis Bastoyni
Sykofantis μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. kouk χρειαζόμαστε πολύ μια θεία με μπάμια στο ff (http://www.digital-era.org/blog...) για να κοιτάει ποιός μπαινοβγαίνει στο μαχαλά και να μας βάνει σε τάξη. - sofiagk
Συκοφάντη ομόρφυνες:-) - eirini
Όπως και να το κάνεις λίγο η ζέστα, λίγο θάλασσα, λίγο τα cocktails σε συνδυάσμο με αρκετό εργασιακό και γενικότερο χαλαρώμα...αυξάνουν την διάθεση και μη τι άλλο την ερωτική. Για να μη πω τις σχετικές φιλοσοφίες μου περί ερωτισμού. In the summer time when the weather is hot...not only the weather :-P - ThirdEye
λες να αρκούσε μία θεία με τη μπάμια; ίσως χρειαζόμαστε πολλές θείες και με διαφορετικά λαχανικά, φασολάκια, αγκινάρες, κ.λπ. Πάντως Sykofanti, μη κάνεις καμμιά βλακεία και φύγεις και πάρεις μαζί σου τις BDSM φωτό :-) τις έχω για έκτακτη ανάγκη! - Kostantinos Koukopoulos
Sykofantis Bastoyni
YouTube - παξιμαδοκλέφτρα ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ - http://www.youtube.com/watch...
YouTube - παξιμαδοκλέφτρα ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ
Play
:-) - eirini
eirini
diVcast#15 [Το "μεσανατολικό" του απορρήτου στο web] - http://www.e-diva.eu/2009...
diVcast#15 [Το "μεσανατολικό" του απορρήτου στο web]
Play
Μπέρδεμαρα....και άντε να το ξεμπλέξεις το κουβάρι τώρα - ThirdEye
Δεν είναι τόσο το μπέρδεμα κορίτσι..είναι που πιθανότατα δε θέλουμε να ξεμπλέξουμε το κουβάρι..ζόρι μεγάλο να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου.. - eirini
papachatzis
Πέρα της αναλογικής και η διαδικτυακή τηλεόραση στην Ελλάδα σου φέρνει κατάθλιψη. Αν εξαιρέσεις τρείς οι υπόλοιπες είναι κουτσομπολίστικες ή "κίτρινες". Τελικά έχουμε - και την διαδικτυακή τηλεόραση - που μας αξίζει. :-( http://webtv.gr.vc/
Δυστυχώς, αυτό είναι το είδος που πουλάει. Η πλειοψηφία θέλει να παρακολουθεί τις ζωές των celebrities στην προσπάθεια τους να ξεχάσουν τα δικά τους προβλήματα που σαφέστατα είναι σημαντικότερα από το αν το τσιουαου της Paris φορά στέμα ή όχι... - Ilias Kountoupis
Περιμένω να δώ πότε θα λήξει αυτό όμως. Απο την εποχή της Δυναστείας κρατά στην Ελλάδα, πόσο ακόμα; - papachatzis
Για όσο η πλειοψηφία του ελληνικού φιλοθέαμου κοινού θα στρουθοκαμηλίζει στη θέα των ουσιαστικών προβλημάτων του. Εδώ η "Τόλμη και Γοητεία" συνεχίζεται, την αλλαγή θα περιμένουμε;; - Ilias Kountoupis
No comment, έχεις δίκιο, δυστυχώς... - papachatzis
Και για να μην νομίζει κανείς οτι δεν βλέπω trash, προφανώς και βλέπω (όλοι το έχουμε ανάγκη που και που) αλλά θέλω να έχω και επιλογές, γαμώτο! - papachatzis
Μα ακριβώς εκεί είναι το ζήτημα! Η αγορά και τα μέσα αφουγκράζονται τη μάζα παρέχοντας της το αντίστοιχο προϊόν, χωρίς να αφήνουν το περιθώριο για εναλλακτικές, ποιοτικές επιλογές. - Ilias Kountoupis
Guyz, ξεχνάτε κάτι πολύ βασικό αναφορικά με το ..visualisation. Ακόμα και το πιο σημαντικό πράγμα να λες, αν το λες βαρετά δε θα το δει/ακούσει κανείς. Όσο λοιπόν εμμένουμε σε σοβαροφάνειες ειδήσεων αυτό θα είναι boring. Ο κόσμος θέλει ζωντάνια..θέλει ύφος..στίγμα. Και ναι..το κουτσομπολιό το έχει αυτό! - eirini
Επομένως, ειρήνη, αυτό που λες είναι ότι το ποιοτικό περιεχόμενο πρέπει να γίνει πιο visually ελκυστικό για να τραβήξει την προσοχή; Μα υπάρχουν τόσες ποιοτικές δουλειές με αισθητική που δεν χαίρουν της αντίστοιχης αναγνώρισης. Το κουτσομπολιό, από μόνο του, αρκεί για να κινήσει την περιέργεια, γιατί πάσχουμε από το σύνδρομο της κλειδαρότρυπας. - Ilias Kountoupis
Λέω πως επειδή -αναμενόμενα- μία παραγωγή για το διαδίκτυο δεν μπορεί να είναι της ποιότητας μίας τηλεοπτικής παραγωγής, πρέπει να ..δώσει κάτι intriguing...αλλιώς ποιος θα καθίσει να το δει και γιατί; Επίσης αμελούμε συνεχώς πως..βρε παιδιά..τα μεγάλα βίντεο στην οθόνη του υπολογιστή είναι..uncomfortαble..πώς να το κάνουμε.. - eirini
Μα το θέμα είναι οτι π.χ δεν θα δείς πουθενά μια εκπομπή να κάνει σοβαρό ρεπορτάζ για το Ιραν, αντίθετα 10δες θα ασχοληθούν με την κυταρίτιδα της Μενεγάκη. Δεν αναφέρομαι στον τρόπο που τα λένε αλλά στο περιεχόμενο - papachatzis
Αρά είναι θέμα format. Θεωρείς, επομένως, ότι δεν έχει βρεθεί το κατάλληλο. Για σένα τι θα ήταν intriguing enough για να παρακολουήσεις μια online εκπομπή ποιοτικού επιπέδου; - Ilias Kountoupis
Ούτε σε μεγάλα βίντεο αναφέρομαι, μπορούν να πουν πολλά σε 3 - 5 λεπτά. - papachatzis
Παναγιώτη, γνωρίζεις πολύ καλά πως το επαγγελματικό ρεπορτάζ έχει ΠΟΛΥ δουλειά [εδώ έχει το δικό μου που είναι κ ερασιτεχνικό]. Ποιος θα πληρώσει και πόσο για αυτό; - eirini
Ηλία μου, πολλά στοιχεία παίζουν ρόλο. Η παρουσίαση, η παρουσία, ο λόγος, ο τρόπος..τα πάντα όλα. Εσύ είσαι στο web αρκετά involved..ξέρεις πως αλλιώς γράφεις και μιλάς εδώ για να "προσελκύσεις".. - eirini
Και όμως, Ειρήνη, μπορούν να γίνουν πολλά και οχι με ιδιαίτερα υψηλό κόστος. Ακόμα και οι ήδη υπάρχουσες web tv μπορούν να βάλουν ποικιλία στο πρόγραμμα τους και να σου δίνουν επιλογές. Χαμένοι δεν θα βγούν - papachatzis
Δε μπορώ να διαφωνήσω. Αλλά πρέπει να υπάρξουν έσοδα. Όταν οι διαφημιστές πεισθούν για την σημαντικότητα της ροής ειδήσεων στο νετ, ίσως... - eirini
Το θέμα των εσόδων είναι μεγάλο, και είναι γεγονός οτι δεν έχει λυθεί ακόμα. Αυτό, όμως, δεν αφορά το περιεχόμενο μόνο, αλλά κυρίως τον τρόπο να περάσουν το μήνυμα οι διαφημιστές κάτι στο οποίο ακόμα ψάχνονται. - papachatzis
Για τους διαφημιστές έχω επίσης ανεβάσει divcast προσπαθώντας να περάσω μηνύματα.. http://www.youtube.com/watch... αλλά τελικά..μόνο εγώ "φωνάζω" - eirini
eirini
Λοιπόν παιδάκια των Old Media, "Social Media is.." - http://www.e-diva.eu/2009...
έτσι λειτουργεί; - Sotiris K
ο ναι! :-)) welcome! - eirini
Καλώς σας ηύρα!! - Sotiris K
χεχ - είμεθα καιρό εδώ κύριε Σωτήρη αλλά δε μας άρεσε η αρχική υπόνοια χρήσης κι είπαμε να αναμένουμε το κίνητρο:-) - eirini
Η αφεντιά μου το αγνοούσε παντελώς, αλλά να που δεν γηράσκω μόνον!! :) - Sotiris K
:-)) Θέλετε κοπλιμέντο πρωί πρωί/ θα είδατε που έγραψα και στο fb πως ακούω τον παπά να ψέλνει και λέτε..έχει καλή διάθεση η κακιασμένη σήμερα:-ρρ - eirini
Ένα κοπλιμέντο την ημέρα, και δη από μια τόσο όμορφη κυρία -πρέπει και να το ανταποδώσω :) - τον παπά τον κάνει πέρα!!! - Sotiris K
Πρέπει όμως να αποχωρήσω... Ευχαριστώ!! Καλή σου συνέχεια. - Sotiris K
χα χα χα ΦΟΒΕΡΟΣ! :-) Για ποιο άλλο άκρο της Αττικής ετοιμάζεστε; α, Καλά να περάσετε! - eirini
Στο Πόρτο Ράφτη, αλλά όχι για μπάνιο εμείς!!! Άλλος θα κάνει μπάνιο. Αυτός που βαφτίζεται! :) - Sotiris K
Να περάσετε όμορφα:-) Στο καλό κι ευχαριστώ! :-) - eirini
A, αν θέλεις ρίξε μια ματιά στο προτελευταίο ποστ μου - Sotiris K
koulpa
xaxa μου κόλλησε 2 φορές.. και ξανα restart.. skype; δε σε βλέπω:):)
και που με είδατ εκουλπίε μου τι καταλάβατε; κοντεύουμε να κλείσουμε 2ωρο με την πάρλα μας! - eirini
na to kleisoume omws! 2 min akoma ;) - Tf
o,ti na nai... 3exasa to "mi" anamesa sto "na" kai sto "to"... nustaaa... - Tf
Alexandros Georgiadis
μα τι έχω χάσει;!! .. - eirini
Nikos Anagnostou
τα hashtags γιατί τα βάζουμε στο twitter αφού δεν βλέπω να καταλήγουν εδώ
Δεν τα έχουμε συνδέσει τα βύσματα :) Δυστυχώς, δουλειές, γυναίκες, παιδιά, υποχρεώσεις, δεν μας άφησαν χρόνο για τεχνικές λεπτομέρειες :) - Greeterz
Ε, ξενερουά δικιολογίες! Πάρτυ χωρίς hashtags γίνεται;;; - Nikos Anagnostou
Να σου πω, ομολογώ πως δεν πρόλαβα. Είχα υποσχεθεί στην Ειρήνη κι ένα post, αλλά την "κρέμασα". Θα επανέλθω όμως με τα στατιστικά. - Greeterz
Ήθελα να πω μερικές σκέψεις. Μια απ' αυτές είναι πως είναι σοβαρό το #e-party. Σοβαρότερο απ' ότι όλοι μας πιστεύουμε. Είναι ένα "γυμνάσιο", ένα μάθημα εκπαίδευσης, τώρα για πλάκα, αύριο για συμμετοχή σε πιο σοβαρά πράγματα. Σορρυ, αν τα γράφω μπερδεμένα, μιλάω σε 3 παράθυρα, με 3 real life persons και πρέπει να κοιτάζω και τη σάλτσα :) - Greeterz
Γιατί δεν κάναμε μια άσκηση για πεζοναύτες τότες;; :D - Nikos Anagnostou
Ξέρω, τώρα έχεις βγάλει σπυράκια, που δεν τα έχουμε συνδέσει όλα, να βγαίνουν και σε ένα feed, να δίνουμε και real time clouds & statistics hahahahahahahahahahaha. Next year :P - Greeterz
εγώ μιλάω με 9 άτομα αυτή τη στιγμή - eirini
Είσαι κοινωνική, δεν λέω! - Nikos Anagnostou
και χωρίς να είμαι ενταγμένη σε γκέτο ;-) - eirini
Alexandros Georgiadis
Online Party tonight 21:00 - Alexandros Georgiadis from Bookmarklet
thank u x-tremely much:-) - eirini
eirini
Λόγου Νόστος: Ο αγώνας - http://logos-voyage.blogspot.com/2008...
Ανέκδοτο..? - eirini from Bookmarklet
eirini
Lawnet : LawNews Center - http://www.lawnet.gr/article...
ax αυτό το iPhone - eirini from Bookmarklet
eirini
Keep your ubiquity simple - http://www.e-diva.eu/2008...
Keep your ubiquity simple
τι'ν τουτου;.. για να διουμε..:):) - koulpa
αχ κουλπίε μου μη σπεύδετε με κάθε παλαβομάρα που δοκιμάζω στο νετ..ο καιρός γαρ εγγύς για απογοητεύσεις..είμαι 3 εικοσιτετράωρα εδώ και ήδη άρχισα τις διαγραφές "φίλων"..- πολύ καλημέρα μας - eirini
xaxa μα το παιχνίδι είναι ο μόνος τρόπος εκμάθησης.. τα λοιπά είναι μάλον παιχνίδα επιβολής..:):) - koulpa
javapapo
javapapo
Dilated Thoughts » Blog Archive » Stepping Stone - http://dilated.gr/...
ωραία ερμηνεία.....ωραίο κομματάκι! - javapapo
jesus! τι τσιριχτή φωνή! - eirini
javapapo
I am the highway
ok... - eirini
Nikos Anagnostou
Επελεξα για theme στο Gmail το Bus Stop γιατι ειναι πολυ επικαιρο με την απεργια του μετρο :)
lol - eirini
Dealsend
Εγώ έβαλα το Ninja και μου έχει φτιάξει η διάθεση, αλλά και το tree είναι γαμάτο
πολύ παιδικό το νίντζα ..κι αν δουλεύεις πολύ ωρα το gmail μάλλον είναι "αγχωτικό" με τόσα σχέδια και χρώματα.. - eirini
Dealsend
Tι theme βάλατε στο Gmail ?
Sunset... so 70's! - philos
Νυχτερινή σκιά - eirini
George Tziralis
Nikos Anagnostou
Καλημέρα. Ρε παιδιά βλέπετε το themes tab στο Gmail; Εγώ δεν το βλέπω
Καλημέρα. Σε ένα λογαριασμό μου gmail , εμφανίζεται μήνυμα για τα Θέματα που παραπέμπει στις Ρυθμίσεις (πρόκειται για λογαριασμό τον οποίο χρησιμοποιώ σπάνια). Στον "κανονικό" gmail λογαριασμό μου δεν εμφανίζεται καμία παραπομπή αλλαγών....:-/ - eirini
ούτε σε μένα εμφανίζεται...@#$%^&* :-( - Christi Deligiannidou
εγώ τα βλέπω. αν και δεν είμαι φίλος τέτοιων πραγμάτων, μου αρέσει! - Panayotis Vryonis
..προφανώς το θέμα δεν είναι εάν "βλέπουμε" αλλά εάν κάτι υπάρχει ;-) - eirini
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook