Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
hallux valgus imiş.
ayak-kemigi-cikintisi.jpg
gidilen doktorun olur öyle ya demesi sonucu 5 aydır ağrı çekmek prayslıss. - enoy
cerrahi müdaağle diyor internetler, ama aparatları varmış, kendi başıma mı alsam, başka doktora mı görünsem napsam ,_, - enoy
kemik çıkıyor baş barmaamda, nerde antin kuntin hastalık gelip buluyor, allah beterinden korusunfddkfld - enoy
gecmis olsun bebeyim yaslilarda olur bu :O - kit from Android
Olsun geçmiş - .ɗℴʗℯ. from Android
Ya aynı ağrı bende de var :( tam o kemik kısmı bazen dehşet ağrı yapıyor! Doktora gitmedin henüz ama :/ - SiNeM
tesekkurler. kit yasliyim zaten. sinem doktora gitmek lazim, kitin dedigi gibi salt yasliliktan degil ince tabanli ve sivri ayakkabilar da tetikliyor. babetler yuzunden. giymiyorum uzun suredir, doktor tavsiyesiyle yuksek tabanli rahat ayakkabilar giyiyorum, azaldi ama durduk yere agrinin siddetlendigi oluyor yine de. - enoy from Android
Doktora görün ameliyatı yapılıyor üzerine basmıyorsun bir hafta ki dikişler atmasın. - yuvarlakkafa from Android
bende de var bundan, doktora gittim ama bu yaşta ameliyat önermiyoruz dedi. kıkırdakta da sorun varmış o parmakta hatta. babet hiç giymedim, nadiren topuklu giyiyodum artık giymiyorum. ağrı kesici hap ve merhem verdi işe yarıyo, bazen çok ağrıdığını uzun süre sonra farkediyorum. rahat ayakkabı önemli. - Akasya
ameliyatsiz duzelmiyor mudur? ,_, - enoy from Android
gecmis olsun sana da akasya. aslinda aparatlar oneriliyormus, doktor verdi mi silikon gibi seyler? - enoy from Android
sana da geçmiş olsun. aparat da vermedi, sürekli ayaktayım verseydi rahat ederdim belki ya da ilerlemesine engel olurdu neblim =/ - Akasya
atelle duruyorum, pis bi ağrısı var bu illetin, ayrıca ameliyatsız düzelmiyormuş ,_, yaş önemli değilmiş bu ameliyatlarda, kemik boyuna ve ağrıya göre karar veriyorlar. BABET GİYMEYİN BABET. gerçi genetik faktör tetikliyormuş daha çok, olsun sivri uçlu çarıklara elveda. - enoy
kifidis denedin mi? - faust
kardeşim kullandı. 8 ay sonra düzelmişti. - faust
Schollun parmak arası silikonu var.Ayakkabı giydiğinde bunu kullan ağrıyı azaltıyor. - deep_ blue
hayır, spor ayakkabılarıyla idare ediyorum şu an, iş görüşmesine ama mecbur topuk, görece sivri ayakkabıyla gittim, şimdi zonkluyor haliyle :/. kişiye özel tabanlık almam lazım. gidip bi merkezde ölçü aldırmam gerek. faust düzelme değil de ilerlemesini bir süre engelliyorsun bu tarz tedavilerle ağrı da azalıyordur evet, ama kemik kendiliğinden geçmiyor. - enoy
aldım deep, her şey var silikon makara, atel, jel. neyse ki tüm gün ağrı yok ama arada fena vuruyor. bir iki ay daha zaman verdi doktor, ilerlemiş kemik. ağrım azalmazsa operasyon dedi de istemediğim için tabi tedavilik ne varsa yapmaya çalışıyorum. - enoy
valla bayaa çıkıktı kemiği onun da. kalıbı her gün taktı eve gelir gelmez, sıkıntısı kalmadı. geçenlerde konuştuk hatta çok ilerlememişti onun ki de uyuyamıyordu ağrıda şimdi iyiyim dedi.. neyse fikrin olsun diye yazdım. çok geçmiş olsun. - faust
bu arada ameliyat olan arkadaşımda var. hatırladım şimdi. doktor hem de. istersen sorabilirim nerde olduğunu. - faust
sağ ol faust, ok not aldım bakıcam, ağrım geçsin yeter, görünüm olarak çok dikkatli bakmayan biri zaten anlamaz çıkıntıyı da röntgende ilerlediği görülüyor, o kadar çıkıntıyı ağrı olmadıktan sonra dert etmem. neyse bakalım, ağrım tamamen geçerse yazayım. tamam çok iyi olur, benim gittiğim doktor da iyi ama birine daha gösteririm eğer ameliyat aşamasına gelirse. - enoy
tamamdır - faust
ne diyo neticeten bu ayaklara..afedersin - Tastamam★★★★
ne dedin tastamam**** anlamadım? - enoy
feedde paylaştığın ayaklarla ilgili...ne diyosun yani paylaşımın anafikri ne dedimdi - Tastamam★★★★
e okusaydın sormadan önce yorumları, sana özel tekrar mı yazayım? - enoy
banane...ben feede bakarım haklı olarak...yorumlardan banane yaf - Tastamam★★★★
peki, feedde diyor ki, bazen hiç istemediğin yerde bi şey çıkıntılık yapar. - enoy
bu yazdığını feed yap bence...ki bu feedin halini bozacak tarzda yazmalar olmasın:) - Tastamam★★★★
gecmis olsun BABET GİYMEYİN BABET. ! tabansız babet giymeyin. ayak tabanini dolduran mekanizmasi olanlarda sorun olmuyor .. bi santim de olsa topuk olunca da .. hepimizin sorunu olacak bu meret .. - Only Vili ♀
sag ol vili. evet ince tabanli olanlar sikintili, onerilmiyor. - enoy from Android
arkadaşlar çok önemli bir sorum var, bi bakar mısınız? edit: BTB izleyen arkadaşlar bi el atın gence.
meh - atis
barkın'ı dövmeniz için size bıraktım. - enoy
ask her seyi affeder mi? - kit
ciddiyetle cevaplasın biri lüften. - enoy
affetmezse aşk değildir - atis
btb'nin tekrarı var mı bu gece ve saat kaçta? - enoy
meriç laykı verdim cnm - gavur ali
ayrıca kısır mı yapayım yoksa elma mı? - enoy
ikisini de yap - atis
btb ne, kurtlar vadisi mi? - gavur ali
meriç laykını tartışıp bitirdiniz mi, bu geçerli mi şimdi? - enoy
gavur musun ali, insan nasıl btb'yi bilmez ya, nasıl hokiblere geldin belli değil. - enoy
hoşçakalın - gavur ali
lksjdlajdls yahu iki üç şirret izleyip bak yaa diyip rahatlıycaz. - enoy
genç dönemlerinde seslendirdikleri şarkılardaki seslerini güzel bulup dinleyebildiğim ama artık tahammül edemediğim kadın vokaller: nilüfer, ajda pekkan, sezen aksu...hiçbir dönem tahammül edemediklerim: şebnem ferah, sertap erener, nükhet duru, candan erçetin. erkek vokal düşünmedim bile çünkü aklıma gelmediler skjf
oh fikirlerime tercüman - Gwen Avşar Kızı
nilüferle ajda'nın eski albümleri hele, al loopa dinle o kadar güzeller. - enoy
nilüfer, ajda pekkan, sezen aksu aynen.. - Mavi Σμύρνη
ajdanın eski sarkılarını dinlerim valla cok severim - kit
ama artık mimkin değil, katlanamıyorum. - enoy
yabancı dinleyeceksin e yol mu yapıyorsun =) - emir
esin iris dinliyoruz zaten artık gençler - emir
zerrin özer hımm bilemedim şimdi ama sanırım son zaman da yapılan şarkıları sevmiyorum ben.. - Mavi Σμύρνη
yok ya yabancılarda da öyle oldu, kitle bahsetmiştik bi feedde, alanis morissette, björk vs. - enoy
zerrin özer de aynen. - enoy
ayrıca birsen tezer, jehan baburve ceylan ertem gibi kdınlar da içimi bayıyor - Gwen Avşar Kızı
zerrin özer nasıl dinliyorlar ya..bir de selda baycan diye bir kadın var ruyama girmisti bir kere)): - kit
sanatçılar belli bir zaman sonra seslerinde oynama yapıyorlar usta oldukları için eserlerine bişiler katıyorlar ama keşke ilk söylemeye başladıklarında ki o heyecanla okusalar çok daha güzel olurdu sanırım - Mavi Σμύρνη
jehan barburun havagazındaki çim konserine denk gelmiştik, sesi bunlar kadar tırmalamadığından rahatsız olmadım ama dönüp de dinlemedim bir daha :) - enoy
yok heyecan değil sadece, ses rengi mi nedir ne denir, gripli gibi geliyor sesleri yaş aldıkça, normaldir tabi garipsediğimden değil de işte eski şarkılarında daha kadife gibi sesleri. - enoy
Çiğ yumurta yeseler kadife gibi kalır sesleri ama parayı bulunca sucuklu pastırmalı omlet yiyolar sesleri de bozuluyo. - şakir
Candan Erçetin, Nilüfer ve Nükhet Duru yu hiçbi zaman sevmedim - eskisi from Android
müzik zevki hayat boyu degisiyor, devsiriliyor devamlı.. bence bir müzik icraatcısının da hayatında bu evrim sureci olmalı, bu ablalar hep aynı takılıyor..insanın kendi yaptıgı müzigi begenmesi saygı duyması gerek.. - kit
şakir hep bi zengini savunmadasın bugün, git burdan :(((( - enoy
jehanı severim ama bazen beni de boğuyor..yeni sesler seviyorsan şayet mesela minor empire dinle derim düz duru bir ses, özlem taner dinle mesela ama bunlar türkü söylüyorlar severmisin bilmem.. - Mavi Σμύρνη
Yine yanlış anlaşıldım. :( Ne demek istediğimi gittikten sonra anlayacaksın ama geç olacak enoy. - şakir
türkü açıp özellikle dinlemem de arada denk geldiğimde moduma göre beğendiğim oluyor, ok bakarım mavi. şakir, büyük fikirler hep öldüklerinden sonra anlaşılmışlar, dramsss. - enoy
kit aynen, sezen'i sevmem derdim mesela ama eski şarkılarına denk geldiğimde dinliyorum, ama şu an namümkün. - enoy
sıkıyorlar artık. bu arada tarkan'ı da masaya yatıralım, kim yatıracak? - enoy
biz nereye şarkısından git sen son albümündeki adama dön, piyasası bu, para burdan geliyor onlar da haklı, ama işte olmuyoor olamıyor. - enoy
tarkan megastar..kenanın sahnesi iyi - kit
tarkan çkiyi - gavur ali
ahaha kenan'ı da yatıralım, adam hep aynı hep ama ve ne zaman kenan doğulu dense aklıma şeykitap şekerim geliyor bedherif. - enoy
şebnem ferah nefretim yüzünden çok aşağılandım - Gwen Avşar Kızı
ahahah bu sana büyük ego olarak geri döndü ama di mi? çünkü aşağılayanların hepisi gerzekaymış gwen ^__^ - enoy
müzikten anlamamakla suçlandım. hep tuttum kendimi. ağzımı açıp tek kelime etmedim. neticede erdim. http://i.ytimg.com/vi... - Gwen Avşar Kızı
yapma bunu yapmaağ akjshk, yırtınan ama sesini muhteşem sanan kadınlar grubu bunlar, şebnemle sertabp. ilk bi ergen aklıyla dinlemişliğimiz oldu tabi, sertabın hiç mi dinlemedik şarkılarını, ama yıllardır nerede duysam kendimi bıçaklayasım gelir. - enoy
kenanın ilk cıktıgında o tip neydi ya rezalet saclar..romayı yakarım falan donemi..hep yerinde saymıs hiç bir ilerleme gösterememiş bir popcu bence..amerikada onların yaptıgı muzigi 17-18 yasında bebeler yapıyor..bizim popcular kadayıf olmus hala aynı lay lay lom sarkılarda.. - kit
ama sahnesi iyiymiş kenan'ın............................ - enoy
yıllar önce çeşme'ye geldiklerinde içimde kalan bi fatih ürek oldu, annem gitmişti de kadın hala anlatır, nasıl eğlendirmiş belli değil, kenan'ın sahnesi iyi mi göremedik, bir de izel için diyollardı bunu di mi? izel'e ne oldu ya hagaten? - enoy
şebnem ferah'ın canlı performanslarını dinleyince onu alıp oksijen çadırına sokasım geliyor. nefesi bitiriyor yırtınırken. nefes nefese kalıyor - Gwen Avşar Kızı
izel'in yüzündeki izler karadelik olup izel'i yuttu - Gwen Avşar Kızı
izel mi kaldı allasen enoy - kit
valla akşam akşam neleri sordurtuyorsunuz bana ya. - enoy
çelik der giderim. - enoy
BU ŞEHİRDEEEEEĞ SANA AŞIIIIK SANA TAPAN BİRİİİİİĞ VUUUUAAAĞR - Gwen Avşar Kızı
onun sesi de hiç değişmedi, yıllara meydan okuyor. - enoy
Babasiyla calisan tiple is gorusmesi de enteresanmis.
Mulakat denmesin bunlara artik. Kole pazarinda kendini satisa cikariyorsun. Isverenin tavri genelinin hep ayni, karsilikli anlasma gorusme degil bu, kole seciyor lutfediyor her hareketiyle. - enoy from Android
Ücret karşılığında çalışıyorsun. İstemezsen çalışmazsın, Çok acaip özgürsün. - şakir
Ya uslubuyla konusup yollasin, havalarina sicayim, isle ilgili soru soruyorsun adam trip atiyor. - enoy from Android
Hangi üslup? Para sahibi insanların genel üslubu "soruları ben sorarım." Eski patronum kendisine soru sorulmasına hiç alışkın olmadığı için kredi kartını internette alışverişe açtırmak için bankayla konuşurken yanında kızının yanında durup telefonda sorulan soruları babasına ilettiğini gördüm. Adam kendisine soru sorulduğunda sinirleniyordu. - şakir
Kizi sicsaymis agzina, yakinlari bunlarin sirtini sivazlaya sivazlaya ucuyorlar iyice. - enoy from Android
Hepsi aynı şirkette çalışıyorlar. Nereye sıçıyor? Kız, kızın kocası, kocasının kardeşi. - şakir
Ahaha e ne diyim mulakata gelenlere vursunlar mi ailece, laf da mi etmeyelim sakir ne istiyosun benden neeee :(((((( - enoy from Android
Gel örgütlenip zenginleri yiyelim. - şakir
kurumsal yerleri öncelikli tercih et; maaşları da zamanında ödemez diğerleri - emir
di mi emir, salı günü aşşırı kurumsalla görüşmem var, tüm ff şans dileyip enerji dua moral ne varsa göndersin rica ediyorum, çünkü büyük çöküşlerdeyim, haydin elele fakirfit. - enoy
bol şans şimdiden o/ - Akasya
mercilerden bir buket akasya, fingers crossed haydin bakalım - enoy
bol şans şimdiden o/ - Akasya - Aytaç
En sevdiğimmmm. bittiğinde bakakaliyorsun öyle yalnızca. - Pe Klee from ffturk
saol aytaç. pe klee bakamıyorum da artık yalnızca, laf ediyorum, bozuluyorlar, iş görüşmesinde on fatal error ama işte içindeki jerry maguire laf dinlemiyor kjsjs - enoy
Dran'ın gözünden modern hayat | sanatblog - http://www.sanatblog.com/dranin-...
Dran'ın gözünden modern hayat | sanatblog
Dran'ın gözünden modern hayat | sanatblog
hepsi güzelmiş - Aytaç
çocuğa meriç diyip geçtiler ama bi layk yok, merci kitcim. - enoy
meric teselli edicidir..ben mericin olurum enoy - kit
bir teselli ver allahsızın kızı https://www.youtube.com/watch... - enoy
laykımı da verim tam olsun :p - Aytaç
ne güzel eskiden hiç sigara içmezdim, 5-6yıl oldu, arada tek tük içerdim, son 4 ayda günde bir pakete çıktı.
hayatımı değiştirmem gerek. kendime zarar vermek içiyorum resmen. - enoy
ben de birakmauyi dusunuyorum, ama sadece dusunuyorum - sicola
kendime zarar vermek içiyorum resmen. - enoy kendinle derdin ne - Akasya
şimdilik kontrol edemediğim durumlar akasya, bir şeyler yoluna girebilse şunu da bitirmeyi planlıyorum, sicola aynen düşünüyorum ben de sadece, eski irademe dönerim umarım. - enoy
ben sigarayi degil, sigara icmeyi seviyorum, bazi ortamlar sigarsiz olmuyor, sigara olmasa nasilicki icerim, nasilguzel bi manzaraya bakarim, bunun gibi - sicola
hele ff dahilinde; içki masasında sakız çiğniyorum diye geçmedikleri dalga kalmadı. - emir
2-3 ay bırakıp yine baslıyorum hayatım boyunca hep boyle oldu..artık sarma sigara içiorum sarmak zor geldigi için ben cok daha azalttım..enoy hasretim iyi gelmedi sana )): - kit
he işte arada bir, içkiyle içmek kafiydi, böyle çok boktan. - enoy
sigara yanında bir seyle birlikte alıskanlık yapıyor..mesela kahve -sigara, cay -sigara (sendeki ), alkol -sigara gibi..bırakcaksan enoycum cay içme bir sure.. - kit
şu an bırakamam da azaltmak istersem çay zor :) ama türk kahvesiyle denerim, çok içmiyorum onu. - enoy
Bende bırakmak istiyorum günde 1 paketi bile geçiyo artık - Sevinç from iPhone
ben hiç içmedim kokusunu da sevmem, ama bağımlılık yük - Akasya
kokusunu ben hala sevmem, içiliyor işte lanet. sevinç aslında günde 1 değil iki günde 1 benimki daha çok ama işte farketmiyor, sen de sınırla olmazsa yarıma düşür bir ara öyle dene. - enoy
kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün. kendini düşün....
bu kez ikilemi aşarken kendimi düşüneceğim, hadi bakalım. - enoy
hayat şans verirken kafanı karıştırmak için her şeyi yapıyor, kendini düşün ama motto bu. - enoy
başkalarını düşünmek konusunda master degree'm var, milyon kez hatırlatmam gerek kendime bunu: kendini düşün. - enoy
her konuda ve alanda gerek aynen, çünkü kendınden başka değerli yok aslında,dünyada - .ɗℴʗℯ.
empati hastalığım yüzünden yıllardır ikinci plana atıyorum kendimi, şiştim, içim kıyıldı, yeter da. - enoy
aynen aynen - .ɗℴʗℯ.
seni uzeni cok pis uzerim - kit from Android
çog üzüyorlar beni kit, la ben size ne ettim!! - enoy
başkasını düşünürken de kendini düşünürsün; karşı konamaz ki buna. şöyle ki, onun üzülmesi seni de üzecektir, kendini bundan koruyorsundur. bence bu doğru bir tutum değil. - emir
değil evet, ama sevgi bağlayıcı oluyor bu durumlarda. - enoy
biraz da o bizi sevsin - emir
öyle, bu kez roller değişsin, neemiş görelim. - enoy
sen sadece olabilgince objektif olup dısardan bak meseleye..birisi sana anlatmıs sanki sen de ona tavsiye veriyorsun..once bir cay koy kendine..sonra chet baker ac ikisi guzel gider..rahatla sonra dusun.. - kit
çok değişkenli denklemler, oraya koysan olmuyor, buraya koysan dolmuyor, neyse bakalım az daha sabır. açayım musiki dinleyeyim evet. - enoy
nothing else matters eşliğinde klip çeken nur yerlitaş mı görüyorum şu an ldkfjslf
bülent ersoy şarkısıyla çıkan ivana sert, ahaha kafalara gel. - enoy
Drdfffghjbhgc - .ɗℴʗℯ. from Android
tam olarak buydu.
27352721094.jpeg
police invasion 2 yakında, http://www.cumhuriyet.com.tr/haber... - enoy
"Mimarlar Odası avukatı Can Atalay, Gezi Parkı’yla ilgili 2 ayrı mahkeme kararının olduğunu belirterek “Topçu Kışlası’na ilişkin hükümler de iptal edildi. İBB stratejik planında yer almasının hiçbir hukuki dayanağı yoktur. Mahkeme kararına uymadıkları somut örnekler gördük; ama koskoca bir kentin şehir belediyesi bütçesinin böylesi hukuka aykırılığa dayandırılması kabul edilemez” dedi.... more... - enoy
rüyada supermandim, üç antikahramanı kovalıyordum ki ne olduysa onlardan kaçarken buldum kendimi...rüyada bile kahramanlığa, başarıya koşamıyorum, dramssss.
bi insan nasıl kendini superman olarak görür ki, o kostümüyle, çatı kurgusuyla vs. geçen gün de polisler zombileşiyordu, bi okul binasına sığındık, ama salağın biri kapıyı kapatmayı unuttuğundan içeri silahlı zombi polis dalıyor ve tarıyordu ortalığı, tam saklandığım sınıfa girip ateş edecekti ki uyandım. neden hep kovalanan ben oluyorum, enemy at the bilinçaltım, fak. - enoy
primer izlerken beynim yandı, hücrelerimin yarısı buhar olup uçtu.
ortalarına doğru huzurla uykuya dalmışım. devamı için korkuyorum. - enoy
askitom seni cok ozledim gel de skype den Kamera aciyim - kit from Android
Beyin nasıl yanıyor tanımı nasıl var - antabus from iPhone
aç izle antabus, başkasının tanımıyla düşünmeye çalışma. kit konuştuk ya az önce neleroloyor kuzum? - enoy
philae'nin bile uyutulduğu evrende bizim pilimiz bitmiş, çok mu......................................
dimi - .ɗℴʗℯ.
kuyrukluyıldızlarda uyuttular kızanımı, oralarda tek başına yavrucak. - enoy
Kuyruklu yıldızdan kaydedilen esrarengiz ses - BBC Türkçe - http://www.bbc.co.uk/turkce...
Kuyruklu yıldızdan kaydedilen esrarengiz ses - BBC Türkçe
Korkunc keske dınlemeseydım :/ - lili from iPhone
ben duymadim o sesi - sicola
Nasıl ya telden dinledim sico :/ - lili from iPhone
esrarengiz bi ses duymadim, aracin sesi geliyordu sadece - sicola
daha once de uzaydan kozmik sesler kaydeilmisti, dunyanin donerken cikardigi sesler, gunesin ve diger gezegenlerin acayip urkunc :/ - bigsu from Android
valla benim de şüphem o. eğer o araçtan gelen bir sesse çok fena göt oluş yaşanır, iyi olmaz - gavur ali
matkap gibi rırrırıırırı - gavur ali
Uzaylıların varlıgını resmı olarak kabul ettı ztn nasa - lili from iPhone
yalancıyı? - gavur ali
Valla. Şoyle nasa bır astronotun fotosunu resmi sitesinden yayınladı. Arkada ufo - lili from iPhone
oha toki ajanlarını mı kitledi acaba tayyo araca? orada rant var mı diye öğrenmek için - gavur ali
Arastırdım ufa denilen cisim kimin gtüymüs asjfjjdgkgf - lili from iPhone
o youtube kanalında lili. videoda görünüyor da ne olduğu belli değil. nasa da şudur budur demiyor(bacakları omzumda yine de vurdurmam diyor yo yo). aslında bu pozisyonu tartışmalı. var, gördük deseler bu sefer ortalık karışacak. eğer elde bir şey yoksa da yok demeleri hepten kötü, insanların desteği azalır maddi anlamda. - gavur ali
Yok cıdden arastır görursun - lili from iPhone
nerde la lnk versene lili - birfincankahveicin1penny
lili o videoyu istiyorum. - enoy
Bence var. Yok demek dev bir evrende insanin ezik kibridir - lili from iPhone
hürriyet sayns ekinde - gavur ali
olabilir tabii ki istatiksel olarak da mümkün de biz teknoloji olarak, bilim olarak henüz gerideyiz. hele bir açılak - gavur ali
Cok oldu be bir bakın telde dısarıdayım ve de - lili from iPhone
allahın cellecelluhu yaratıığı en zeki ve en sevdiği varlık insandır....asşldaslşdasö dinler çöker lan kimsenin götü yemez açıklamaya - birfincankahveicin1penny
bi tane ayette şöyle böyle diyordu, demek ki bunlar onlar derler. - gavur ali
carl sagan cosmos'da, uzaylı tasvirinin genelde hep insan merkezli olduğunu, yani kulak burun göz kol bacak illa ki benzer bir öğeyle bağdaştırdığımızı, ancak hiç tahayyül edemeyeceğimiz şekilde olabileceklerini söylüyor, kuyrukluyıldızda da götlü kollu olmayan belki bizim gözle algılayamadığımız varlıklar vardır, o ses çok güzel ama ya ürkünç ama güzel geldi niyeyse, ziyaretçilerde yok muydu öyle bi ses. - enoy
cin der geçerler ya, din yolunu bulur illa ki. - enoy
Bana korkunc geldi ama ölmeden uzaylı görmek efsane olurdu - lili from iPhone
mesela yazıları bizdeki gibi olmayabilir. kitap sayfaları gibi şeylerde tuttukları şeyler art arda dizilmiş harfler değil de bir çok bağımsız semboldür, anlayabilmek için belirli bir yolu takip etmen gerekir ki o yol da kişiye bağlı olarak değişiyordur. böyle şeyler düşünüyorum, kafamda tasarladığım şeyler var. sosyal yapıları, bilimleri üzerine ve derken bir fiidi applayayım bunun üzerine - gavur ali
contact filmini anlattın adeta. upla fiğdi neymiş bakalım. - enoy
Çok isteseniz bile asla gidemeyeceğiniz 11 yasaklı yer - Radikalist - http://www.radikal.com.tr/radikal...
Çok isteseniz bile asla gidemeyeceğiniz 11 yasaklı yer - Radikalist
"Mezhgorye" Yakınındaki bölgelerdeki anormal dev kraterlerin varlığı burada yıllardır nükleer çalışmaların yapıldığını gösterir. Sonuç olarak Mezhgorye bölgesi bu dünya için dev bir sır olmaya devam ediyor. - enoy from Bookmarklet
ilginç bu, nedir aslı astarı? - enoy
yalnız fotodaki disney karakteri mi ney o, radikal dalga mı geçiyor yoğsa. - enoy
güldür güldür izleyip gülüyor bu, boşuyorum.
bende gülüyorum... - Nif (•̪●)
bu filme hakkını veriniz!! Europa Report (2013) - IMDb - http://www.imdb.com/title...
bu filme hakkını veriniz!! Europa Report (2013) - IMDb
Ha evet bak - yormayinbeni from Android
Düşük bütçeye ragmen saglam filmdinbu görseller de iyiydi. Klişeleri vardi ama yalan yok bak :)( - yormayinbeni from Android
o kadar klişeyi çok görmeyelim, adamlar sevgi içimizde diyor en gişe filmlerde, burda açıkçası o drama girilmemiş hiç, beğendim ben baya. - enoy
Aslinda spoiler olmasinda brandt in ona dair aciklllamasi eh dedirtiyor insana da yani tum herseyin oraya baglanmasi... ah facepalm dedirtti insana. Ama onlarda kurguda zorlanmislar gibi duruyor. :) - yormayinbeni from Android
dostoyevski bile kitaplarında sevgi is the answer'a bağlıyor, great minds think alike tribi olabilir diyip üzerinde durmak istemeden geçiyorum o kısımları, son zamanlarda eli yüzü düzgün, bütçesiyle görselliği senaryosu da en tatmin etmeye yakın interstellardı. bu filme gelirsek, kendi kategorisinde iyi film. - enoy
dostoyevski bile demene gerek yok ki? Bile fazla olmuş yani, dostoyevski kadar kezban yoktur edebiyat aleminde. - h1n1
Bu film iyi ya baya dah yuksek butceli cogu benzerinden de daha basarili - yormayinbeni from Android
yalnız filmin adını gördüğümde bi titremedim değil, ergenlik anıları ne fena, karadelik gibi. icq'da ilk nickim europa'ydı, o ne ya araba markası diye dalga geçmişlerdi, halbuki uyduyum ulan pis cahiller diye içimden saydırmıştım, ufak yaşta uzayla ilgilenmenin çocuklar arasında acımasız geri dönüşü oluyor, neyse ldkjkl - enoy
adam bi halit ziya da (babamınoğlu) değil ya naptın, bileyi çok görme. - enoy
Bu filmdeki uzay ekipmanlari cok iyiydi, cok begenmistim. - Kaan Ceyhan /^\ from Android
bukowski, dostoyevskiyi siker - birfincankahveicin1penny
Dostoya laf etmisiniz ben buraya gelicem sonra yine - kit from Android
benim sevdiğim uzaylı bilim kurgu tarzı bu. daha önce benzerini görmedim gerçi. belgesel gibi film çekmiş arkadşalar. diğer bazı filmler gibi daha önce hiç bir canlının ayak basmadığı uzak gezegenlerde aklı fikri yumruk yumruğa kavga döğüş etmek olan "bilim insanları" yok bu filmde. keşfetmenin heyecanını, tutkusunu hissettiren bir film. - Barışnikov
akşama tekrar izleyeyim - umco
ne popcorn'u ulan! mermer mermer!1 - Barışnikov
Ulan derken? Kendime hashtag koyuyorum sen niye yukseldin? - Burcu Loe Zee
abla siz yanlış anladınız. ben sevgimden demiştim kusura bakmayın. http://www.candundar.com.tr/_v3... - Barışnikov
Garip garip sesler var su saatte maltepe'de.
Daha once de yine bu saatlerde izmir'de duydugumla ayni. Noloroloyor¿ - enoy from Android
Cok sinir bozucu bi ses, su videolarda dolasana benziyor. - enoy from Android
Arkadaslar cok urkunc bu yahu. - enoy from Android
ne demek o - Tastamam★★★★
Strange sounds diye arat, 15dk surdu. - enoy from Android
nasil degisik sesler yaa korkutma o_O - Elif üzer
istanbul maltepe? - Kurtz
Nasill sesler - fuci'nin cini
rezonans sesleri bunlar... - Tastamam★★★★
bilmiyorum ben de ne sesleri, iki sene önce de duyduğumla aynı. hemen hemen çoğu zaman geç yatan biriyim, her gece duyulan bir şey değil. şu anda da derinden de olsa çok az duyuyorum ama gece olan bariz videolardakiyle aynıydı. http://www.youtube.com/watch... - enoy
izmirde 2 sene önce bende duymuştum bir gece hatta vapur sesi gibiydi ama bizim evin oradan deniz gözükmüyor bile..garip bişi - Mavi Σμύρνη
böyle patlayacağız herhalde http://www.youtube.com/watch... - enoy
Haarp uydusu X-37B nin sesi tüm bunlar...http://www.bluebox.bbs.tr/uzay-ha... - Ayna
mavi ben de vapur sesi sanmıştım ama ayıptır söylemesi körfezi ful gören bi evde yaşıyordum skljds, vapur değildi. zaten deniz tarafından yayılan bir ses değildi, her yerden duyuluyor gibi. - enoy
did you mean İstanbul ? - Zıkkım
ayna evet haarpla ilgili olduğunu söyleyen yazılar okumuştum da kesin o olduğuna dair net bilgi olup olmadığı belli değil diye biliyorum. neyse araştıralım bakalım. evet zıkkım ve kurtz, istanbul. - enoy
Ilginc bu - selimok bin ebu künefe from Android
Verdiğim linki okudun mu enoy? - Ayna
okudum hatta şu an nerede olduğu görülüyor burda http://www.n2yo.com/?s=37375 ama seslerin kaynağı budur diye yazmamış linkte, iddia edilmiyor mu neticede? - enoy
enoy yahu direk safsata o zaman zira o link direk ISS'in nerde olduğunu gösteriyor şu anda :) - selimok bin ebu künefe
Haarp uydusu olduğu kesin. Sesleri gidiş hızından dolayı çıkarmıyor, bu aletin görevi yeryüzündeki haarp tesislerinden aldığı micro dalgaları isteilen noktalara yansıtmaktır, o ses havadan yer kabuğuna inen micro dalgaların sesidir. Uydunun görevi yerkabuğu ve altındakileri incelemek, fayları, deprem bölgelerindeki riskleri tespit etmek. Yani bu resmi olan açıklama, gayri resmi yani komplo teorisi olan ise bu dalgalar ile kırılmak üzre olan fay hatlarını kırmak. - Ayna
sura üflendi lan - umco
Ha bir de o linkte uydunun geçiş esnasındaki görüntüsünü bizzat gözlerimle görmüş ve o anda sesi duymuştum bir gece saat 3 sularında... - Ayna
ayna geçişi nasıl gördün dü yaaa - Mavi Σμύρνη
ya abi micro dalga filan diyorlar da, micro dalga fiziğine dair azıcık kanıt sunsunlar ya, misal o fayı kırmak için bir enerji lazım, o enerjiyi mikro dalgalarla taşımak için daha fazla enerji lazım, bu kadar enerjiyi uydu nerden buluyor? ha yerden gelenleri yansıtıyor denmiş, ulan lazer mi bu, microdalgaları yansıtan bi teknoloji mi varmış? ya bu götten uydurma teknoloji hikayelerine de bayılıyorum ya. her yerde bir hikaye var, bi tane adam akıllı açıklama yok, tek açıklama gizli teknoloji filan meh! - selimok bin ebu künefe
Ayna gözleriyle geçen uydunun hangisi olduğunu 100 150 kilometreden anlayabiliyor beyler bayanlar, dağılabiliriz. - selimok bin ebu künefe
ben de maltepedeyim duymadım? - FFAnony
bu arada uyduları çıplak gözle ancak geceleri yansıttıkları güneş ışığı ile farkedebilirsiniz. hangi uydu olduğunu anlamak için önce ayna olmanız lazım. - selimok bin ebu künefe
pff selim, şu çok bilmiş tavırlarınıza öyle ayar oluyorum ki...Linkten bakmadın değil mi o videoya? http://www.space.com/11238-s... - Ayna
dur bakayım da sen de bu arada gözlerinle nasıl gördün onu anlat allasen - selimok bin ebu künefe
Ha hangi uydu olduğu konusuna değinmemin sebebi ise o sesi o görüntüyü görmemden yaklaşık 2-3 dakika sonra duymamdı, o veya değil, sonuçta bu sesin o uydunun geçişinden gelme sebebi yukarıda bahsettiğim micro dalgalar ile alakalı olduğundan dolayı tez olarak ortaya attım, bu benim düşüncem aksini iddia edebilirsin ama ükala bir şekilde değil. Çıplak gözle nasıl göründüğünü zaten kendin nasıl olacağını kendi yorumunda anlatmışsın. - Ayna
Abi o sayfayı şu yazılanlarla nasıl ciddiye alabilirim misal: "X37–B nin dünya üzerinden geçiş yörüngelerini aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz. http://www.n2yo.com/?s=37375 Yörüngesi öyle ayarlanmış ki tüm dünyayı kesecek şekilde hızla turluyor." adam gitmiş ISS'in yörüngesini gösteren sayfanın linkini vermiş. Daha ondan haberi yok çok bilmiş, gizli bilgilere ulaşmış gibi götten uydurma sallıyor işte. Ben sallasam daha iyi sallarım amk. Biraz aklınızı başınıza devşirin yea! - selimok bin ebu künefe
Biz o linkin olayını tartışmıyoruz, önüme gelen ilk linki attım buraya, nasıl gördüğüm ile alakalı tavrın üzerine konuşuyoruz son yorumlarda...Bu teori ile ilgili derya var google da, sallama diyebilirsin ama biraz araştır derim... - Ayna
mikro dalga nedir misal hangi frekansta mikro dalga gönderiyor da rezonans yaratıyor, mikrodalga fırınlar var mesela su moleküllerinde rezonans yaratıp ısıtmak için 2,45 GHz kullanılıyor. Senin teorine göre hangi frekanslar kullanılıyor ki çatlamak üzere olan fay hattı ile rezonans oluşturulup çatlatı veriliyor. Aynı zamanda fayı (ki katı halde bulunur kendisi) çatlatmaya yarayan... more... - selimok bin ebu künefe
Google'da götten uydurma teoriler dolu, google'da bulmak gerçek olabileceği anlamına gelmiyor. Mantıklı veriler istiyorum çok şey istemiyorum amk, kanıt da istemiyorum. - selimok bin ebu künefe
kusura bakma çok bilmiş tavırlarım için de, ben açıkçası bıkdım bu tonla sallama hikayelerden. - selimok bin ebu künefe
Projenin kuruluş amacı elektromanyetik dalgalar ile iklimlerin ve yer kabuğu hareketlerini araştırma amaçlı diye kendileri zaten açıklama yaptı. Evet sen de haklısın çok çürük bilgiler mevcut ama ciddi bilimsel araştırmalar ve teoriler de var bu konuda...Neyse oda tv bile değinmiş bak :) http://www.odatv.com/n... - Ayna
Daha Haarp ın Elf dalgaları yayarak zihin kontrolü yaptığı teorilerine hiç girmiyorum farkındaysan zira o konuda çok mantıksızlık var :/ - Ayna
Bu tür konular konuşulurken yapılan en tehlikeli şey, doğru olduğu kesin olan veriler üzerine hayali veriler ekleyerek iddada bulunmaktır. HAARP diye bi araştırma olabilir, HAARP bir silah deneyi olabilir, bu konuda bilimsel teoriler olabilir, ama bir olayı açıklamak için aa işte bu HAARP dersen o zaman ben de idda sahibinden veri isterim. Veri derken bak orda link var HAARP var bi uçak... more... - selimok bin ebu künefe
ben haarptır değildir demedim, ses duydum ve uyandırdım milleti onlar da duydu, tanrı osuruğudur haarptır bilemem, ama maltepedeyim duymadım ne amk ya, gece 4gibi işte attığım videolardakine benzer sesler, öyle seni uyandıracak kadar ya da uyanıkken bile hemen farkedebileceğin bir şey de değil, derinden geliyor, götümden atmıyorum yani. neyse siz tartışın, seslerin kaynağına dair en... more... - enoy
enoy sana bişi demedim ya, seslerle ilgili sıkıntı yok, sesin kaynağı ile ilgili ortaya atılan iddaların desteksizliği ile ilgili sorun var. :) - selimok bin ebu künefe
onu anladım fekat seslere dair de bi ima var gibiydi, önünü kestim :) - enoy
bu açıklama daha makul gibi http://www.bluebox.bbs.tr/gokyuzu... - enoy
bilen kullanan var mı? http://turk.net/sizi_ar...
arayıp duruyorlar, maille de spam. fiyatları uygunmuş ama. - enoy
Asla yaklasma, dolandirici dandik sirket. On yuz bin milyon defa sikayet ettim, uyardim hala ttnet ayagina insan kaziklamaya calisan sefilleri oynuyorlar. Oyle adi sirketler ki telefonda fark edip uyardiginda ses tonu degisip kizmaya calisiyorlar. Btk bunlara bir ceza ateslemisti ki icimin yaglari erimisti. - Kaan Ceyhan /^\ from Android
Evet tersledim telde numara ve bilgilerime nasil ne hakla ulasabilirsiniz sikayet edicem dedim, bakalim devam edecekler mi, girip baktim sitelerine merak edip, fiyatlar uygun gorunce sorayim dedim. Ok sag ol. - enoy from Android
Ederler, guzellikle tekrar aramayin desende sovsen de ediyorlar. Pazar gunu bile arayacak kadar sapiklar. Baska is yap desen bu kadar azimle yapamazlar. Iyi fikir bir daha ki arayislarinda arayana is teklif edicem. - Kaan Ceyhan /^\ from Android
Interstellar Black Hole Physics Discovery - Business Insider - http://www.businessinsider.com/interst...
Interstellar Black Hole Physics Discovery - Business Insider
'Interstellar' Animators Made A Physics Breakthrough While Creating A Black Hole For The Movie.___"Neither wormholes nor black holes have been depicted in any Hollywood movie in the way that they actually would appear," Kip Thorne said in a promotional video from Warner Bros UK. - enoy from Bookmarklet
adamlar film için buluş yapmışlar resmen - Aytaç
dun gece dedim ki bitane karadelik olsa da girsem amk - kit from Android
aşk yaşıyorum müzikle dünden beri. hans zimmer 1 clint mansell 2. - enoy
deli bi görünüp kayboluyor noluyor :/ - enoy
10 dk.da bir gidiyor :/ - özge from Android
what if animals were round? #böyleolmalı http://www.youtube.com/watch?v=yltlJEdSAHw
Play
Fotoğraf mı video mu? | sanatblog - http://www.sanatblog.com/fotogra...
Fotoğraf mı video mu? | sanatblog
ne boktan mahalledeyim ya biri bile aşure getirmedi, anca akp mitingine giderken çağırsınlar.
ezan vakti deyvid gettayı basmazsam son ses u.u - enoy
bebikim ben yaparım sana ^^ - kit
valla aşağıda demirci, yanda alkolik garip bi aile sabah akşam kapı yumruklayarak içeri giriyorlar, yukarda 24 saat piyano çalan sürekli gülen kadın, onların üzerinde de 39840243 çocuklu aile, balkonun altında öküz gibi bağırıp çağıran çocuklar...küçük bi cinnete bakıyorum - enoy
piyanodan tiksindim ya, mozart sevgimi test ediyor kadın 24 saat bu kadar boktan çalınmaz, hocaymış bir de piiiuu. açıyorum piyano ezan vakti ajdar hell yeahh - enoy
ucuz ama güzel şarap tavsiye etsenize. (edit) yücel'in merlot şirazı fena değildi örneğin. uzun zmandır içemiyordum, bozcaada'dakilerle açılışı yaptım, karalahna iyiydi örneğin, sert olmasın.
öküzgözü nünde fıyatı uygun - .ɗℴʗℯ.
grizabella bilir bunları. dlc öküzgözü fiyat performans olarak iyiydi sanırım? - yuvarlakkafa
Chianti italyan sarabi toscana bolgesininmis..cok lezzetli..onun disinda gecen hafta pariste inanilmaz guzel bi sarap ictim adini unuttum sicoya sor - kit from Android
hımm, ağva'ya gidicez, oralarda var mıdır güzel acaba ya. - enoy
içimi rahat olarak tek bildiğim anfora var. bir de bu ayvalık civarlarında mı ne, vişne şarabı yapıp satıyorlarmış köylüler, ondan da verim almıştım - gavur ali
deneyeyim. - enoy
buzbag okuzgozu de iyi. - M. Sait Yağlı
ne kadardı fiyatı biliyor musun? merlot shiraz'a sardım bu ara, onu da deneyeyim. - enoy
yayalım. - enoy
kipa' da 18 TL buzbag. - M. Sait Yağlı
sarap degil de uzum tavsiyesi olmus seninki. merlot da shiraz da uzum turu cunku, ikisindan de cok guzel sarap da bulabilirsin cok kotu de. kirmizi seviyorsan, ucuz ve guzel sveilen'in roma rakamli olan siseleirni dene. uzumleri degisiyor da kirmizilairn uzerinde roma rakamiyla yazilmis parsel numarasi olanlari fiyat - kalite anlaminda bayagi iyi. dlc'ninkiler de genelde iyi.sevilenden... more... - grizabella
ha, uzumden gidersek, shiraz ve karalahana sevdigin uzumlerse cabarnet sauvignon ve okuzgozu de seversin muhtemelen. merlot iyi yapilmisi cok iyi ama kotu yapilmis sarabi hakikaten fena olan bi uzum, bi parca daha riskli olaiblir diger ikisine gore. - grizabella
kafa sisirmiyim diye dm attim :) - grizabella
grizabella gibi insanlar oldukça friendfeed benim için her zaman kutsal bilgi kaynağı olmaya devam edecek :) öneriler için teşekkürler. - enoy
buzbağ +1 - h1n1
yakut - yedi
Bozcaada Çavuş'u tek geçerim. Yumuşacık bir içimi var - Gökçe K.
Denizli şarapları. Ucuz ama dolucayı da Kavaklıdereyi de döver. - ParaBellum from Android
yıla bakıyor muyuz, 2010la bu sene arasındakinde fark oluyor di mi? bilal'e anlatır gibi devam edelim. - enoy
riciler, öpcükler :) - grizabella
anycra muscat - Lorient
yok öyle bi şey. - Lorient
yok öyle bi şey. - Lorient hahahah - h1n1
100tl verecek olsam jager var absolut var, şarap da olurdu da fakirlik............... - enoy
jager pahalı bir içki degil ya cok da igrenc..türkiyede pahalı içki grubuna giriyor..sacmalık... - kit
ya bi hadiniz ordan rica edicem, iğrenç deme bari çarpılırsın, istanblue yazdık sanki yoruma bak kjfldjg. - enoy
Jägermeister dan bahsetmiyor musun? kolayla karıstırıp içiyorsun leş gibi 2. bardagı içemiorsun - kit
püüiw sana ya, kolayla içiyormuş rus musun ya ruslarla takıla takıla ne hale gelmiş, barda vodka kôla da diyosundur sen. rica edicem acilen uçağa atla yanıma gel. - enoy
buz koy sadece, ya da redbulla da gidiyor. kahveye koyup yanında elma da yersen mitiş. - enoy
kışlık likör o, yazın içilmez çarpar agır çunku..orta standart bir alkol yani..shot pardagıyla da içersin zik gibi tadı, karıstırmayınca içemiyorum.. - kit
elma da yeşil ekşi, üstüne az tuz. - enoy
öküzgözü *-* - çakır
aman amannn, redbull ve alkolu birarada tuketmeyin ne olur! bayagi sakat is. suruyle ulkede barlarda birarada satilmasi yasaklanmisti hatta. redbull genel olarak bayagi kotu bisi alsinda, hic icmemek en iyisi. (ha, boyle idyorum da vaktiyle ickiyle bolca tuketmisligim yok mu? var tabi de kotu ornek ornek degil ehihihi. ayrica ben de coook uzun zamandir agzima surmedim, alkollu veya alkolsuz.) - grizabella
redbulla az denedim, jagerle gidiyor ama o, içersem genelde shot bardağında az jager biraz buz koyup içiyorum, ya da kahveye koyduğumda seviyorum. sade içemiyorum ben de evet ama kolayla da olmaz o ya. - enoy
dimitrokopulo, kırmızı etiket - nasıl yapmalı
angora içmeyin ıyyğğhhklk - enoy
DİKMEN fiks - deerstep
her yerde bulunur bi de. bu aralar bi de yine bi kalecik karasi donuyor hangi marka hatirlamiyorum baska da yok zaten kalecik karasi. 25 lira mi neydi ve cok iyiydi - deerstep
dikmen'i gördüm de angora aldım, şu an kusup kusmamak arasında gidip geliyorum............... - enoy
kediye ver - deerstep
kediye yazık, ölüyorum. - enoy
üstüne kazandibi yesem iyi gelir mi acaba, daha mı kötü olur? - enoy
göm ya kazandibini direkt resetler - deerstep
fabrika ayarina getirir - deerstep
yiyorum o zaman hadi pismilla ^___^ - enoy
o kazandibine dunyanin kac bucak oldugunu goster dostum - deerstep
valla iyi geldi ya, uyuyrken kusmazsam mişın akompliş. - enoy
hayır onca tavsiye alıp gidip alakasız angora almamın mallığı nedir. - enoy
yaşayarak öğrenme level 1, ama vakit de nakit de yok. bi daha ellerim kırılsın angora alırsam. - enoy
türkiye'de o yok, ayrıca angora kötü seçim, daha kötüsü için doluca mistik ve öküz gözü ahenk - kalamarr
| Nature Photos | Travelycia - http://www.travelycia.com/12-beau...
| Nature Photos | Travelycia
gidelim mi datlı gız? - enoy from Bookmarklet
gidelim ^.^ - Elif üzer
elif hayranım sana, valla gidelim negzel olur :) - enoy
tulum'u soyle bi gordum kalmadigima pismanim hem de cok :/ - Elif üzer
machu pichu ve silideki yer zaten onum sira onlara kesin ugrayacagim o/ - Elif üzer
hepiniz gelin ^.^ - Elif üzer
gelelim, ff kolonisi kuralım <3 - enoy
kırmızı gözlü kedi, hamamböcekleri, helikopter böceği, fareden sonra bu kez de mavi minyatür fil gördüm, beni kovalıyordu, sonra azalarak bitip balık olarak yeniden büyümeye başladı. jumanji gibi ortam yapmışım bilinçaltımda.
hikikomori olmuşum http://www.youtube.com/watch?v=XNn2xnqsO_k
Play
doğru okumaya çalıştıkça detone olan adam gibiyim. - enoy
ahagsgdhb miyavladi ona o mikrfon verenin ahaggvvhhgf - kit from Android
ara ara hatırlayalım - Beklenen Büyük İstanbul Depremi, Nedenleri, Mekanizmaları ve Bilimin Beklentileri Üzerine... – Evrim Ağacı - http://www.evrimagaci.org/makale...
ara ara hatırlayalım - Beklenen Büyük İstanbul Depremi, Nedenleri, Mekanizmaları ve Bilimin Beklentileri Üzerine... – Evrim Ağacı
yıııaaaa gerzo çita yavrısı! <3 #yirim #şapşik #götünüyidiminin - grizabella
allaam, 16 nümerodaki kaplan yavrısı! <3 - grizabella
ağzını yüzünü yirimm. - enoy
22. Frog in the water in a boat. ahahahah - sabri
Fotodaki baba benle oynasana bakışı, nerde görsem tanırım. - h1n1
:). iguana'nın kızlar bana hasta duruşu. - enoy
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook