Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
FF-Metal || Rock

FF-Metal || Rock

Rock Metal adına her şey
absent
'Well isn't this nice...' - absent
Life has a funny, funny way of helping you out - absent
:) beğendiysen ne güzel bir şarkı o zaman ^^ - absent
#müzikim :)) teşekkürler - eLçiN
her şey #müzikin için ^^ - absent
:)))) - eLçiN
Alanis'i severiz :)) - osman
o da sizi sever :)) - absent
up' - absent
Sekizinci Nota
Koleksiyoner Ali
Erkan
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
absent
there's nothing here to run from 'cos yeah everybody here's got somebody to lean on - absent
Buraya ekledik: #LISTcoldplay - Ali Oz
güzel.. - Sertaç Üstün
;) - absent
fotoğrafta Fargo filmini elimde kırmızı şemsiyeyle canlı izliyorum ^^ - absent
sadece pazartesi..panik yok.. :) - absent
sadece soğuk..panik yok.. :) - absent
sadece özledik..panik yok .. :) - absent
sadece bilmiyoruz...panik yok :\ - absent
bu saate uygun güzel müzik :) - ramiz
@ramiz ashafagaghghsgg :)) - absent
sadece dinliyoruz...panik yok :) - absent
güneşi gördük...panik yok ^.^ - absent
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
ebrueren
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
Extremeharibo
Koleksiyoner Ali
absent
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
gilliamesk
Koleksiyoner Ali
Mert
Mert
senin canını yerim ben ;) - Selim Tatar
ye beni parçala beni - Mert
sanada mecazi anlamda bişey söylenmiyo iyice kaşar oldun :D - Selim Tatar
tostun arasına koy ye beni selim - Mert
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
Sekizinci Nota
Koleksiyoner Ali
2:24 - 01 Voyager.mp3 4 MB | ae498a69 - Koleksiyoner Ali
3:31 - 02 What Goes Up....mp3 7 MB - Koleksiyoner Ali
4:22 - 03 Eagle Will Rise Again.mp3 8 MB - Koleksiyoner Ali
absent
daha ne olsun pehhh :)) - absent
I can't get no!!! - Onur
I can't get no!!! - absent
when i'm watching my tv and a man comes on and tells me how white my shirts can be but he can't be a man 'cause he doesn't smoke - absent
estağfurullah :) - absent
trinida
kedambarai
oyoyoy:) - B.B.
harbiden oy - kedambarai
olmamış, çok zorlama olmuş bence. - hailsematary
Serdar olabilir de olmayabilir de (kadın hayranları karşıma almak istemiyorum) değişik olmuş yinede :) - kedambarai
acaba bunu kaybedenler kulübü filmi için yapmış olabilir mi? daha çok merak ettim şimdi. - duygu kocabaylıoğlu
hiç bilmiyorum aha burdan buluverdim http://youtu.be/cmm4guwzpGM - kedambarai
hımm 22 ağustos'ta yüklendiyse f,lmden olması biraz zor bir ihtimal. Biraz araştırırım ben bunu. en olmadı sorarım kendisine :) - duygu kocabaylıoğlu
daha çok keyfi yapılmış bi kayıt gibi duruyor kafalar güzelken stüdyoya girilmiş olabilir. - kedambarai
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook