Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
FF - Paylaşım

FF - Paylaşım

Aklına Gelen - Hoşuna Giden - Resim -Yazı - Müzik - Her Ne İstersen Burda Paylaş .. Özgürlüğü Ruhunda .. http://www.paragrapher.net
Sbht
erkeklere soruyorum sevgiliniz dogum gununuzu hatirlamazsa uzulurmusunuz? (kizlar uzulur onu blyrz)
bir erkek olarak hayır ama bir yengeç olarak evet :) - Aytaç
genel hali iyiyse..umursamam - Tastamam★★★★
yengecler uzulur mu demedim ama :P - Sbht
genel hali? hangi hali? - Sbht
Hayır - Ergün Plak from iPhone
suan beni sasirtan cikmadi , cok fazla mi deger verioruz ki :/ - Sbht
yani..sabayat....bakışlarından..tavrından...özeninden belli olur o daa...anla işte - Tastamam★★★★
Kızın doğum gününü unmak ayrılık sebebi olur. Eğer doğum günümü unutsa o günün öneminden değil, bana kendi kadar değer vermediği için üzülürdüm. Ben ona kendimden çok değer verirken... - Akaruz 
Sadece seviliyoruz doğum günü filan ne alaka - Ergün Plak from iPhone
Sevgili derken sınıf olmalı neyin sevgilisi - Ergün Plak from iPhone
nasil neyin sevgilisi? sizin iste - Sbht
Kadın işte - Ergün Plak from iPhone
ergun hic sevgilin oldu mu? - Sbht
Ciks. - bychemist from Android
hee eksik yazmisim kiz hevesli ise ozeni ni kursaginda birakirmisiniz? - Sbht
karışmış feed..senden bağımsız...affımı dilerim:)) - Tastamam★★★★
Olmadı ben muhafazakar bi aile çocuğuyum - Ergün Plak from iPhone
Ailen muhafazakar diye, seni de öyle mi bilmek zorundayız Ergün :D - Akaruz 
aynen muhafazakarim diyeydin inanirdim ^^ - Sbht
Bende öyleyim namaz niyaz olum bizimkisi - Ergün Plak from iPhone
Sevgilide neymiş - Ergün Plak from iPhone
ben de bilmiyorum ergun bende cemaattenim - Sbht
hayır - realinspector
Ama ben köyden yarın geldim - Ergün Plak from iPhone
bu terste bir işlik var o.O - Akaruz 
üzülmem ama üzülmüş gibi yapıp bu durumu sömürürüm :))) fırsatları değerlendirmek lazım. - fatih
Sevgilinde bile fırsat arıyorsan vay haline... - Akaruz 
neymiş be halim anlatta bileyim , sen fırsat deyince aklına ne geliyorsa o kişisin benim ki daha çok muziplik amaçlı kullanım. - fatih
Bu kadar saldırgan olmanın ne anlamı var. Anladığın gibi değil demen yetmiyor mu? - Akaruz 
oytn
tam kavramak için...bu da soru mu amk? - Tastamam★★★★
h1n1
..Bir takım imali cümleler..
bir ve takım birleşik. - Carlo Gesualdo from iPhone
Aşk - teymi
Korku - aigle from Android
domuzcuk bi şey istirham edecem:)) FF en cilveli hatununu arıyom:)sen bilirisin kesin:)) çok lazım valla:) - neferteti
Nerden bileyim kizim. Sen de az cilveli degilsin oradan basla - h1n1 from Android
fatih
Bazen içince yatsam mı ?otursam mı ? bilemiyorum be
Akaruz 
Nazar etmeyin yeter :)
nazar etme.jpg
Tevelüt? - aigle from Android
Maşallah - Milena Mallory from iPhone
aigle: yazıyı soruyorsan, fotoyu çeken arkadaşın nicki. Tüm resim ve fotoğraflarında bu imzayı atar - Akaruz 
Sbht
pc basinda olan birisi benm feedlerimden istdgm brseyi up lata bilir mi?
yaz uplatayım - Akaruz 
bak bakym feedlerimde istihare adinda birsey var mi? - Sbht
12 ocak tarihine kadar indim. Yok. İstihare namazı hakkında bir link arıyorsan atayım google amcadan - Akaruz 
onun esrası
içiyoruz :) - Ömer
Afiyet olsun - onun esrası from Android
içmiyoz - Ayferrx
gıybet - ahmet aslan
bu içiyoz olayı ne sahi :) - Ayferrx
cumartesi keyfi, hafta içi olmuyor :) - Ömer
Size afiyet olmasin @ayfer, @Ahmet o giybet dmini kimlrre yolladin başka gsasdff - onun esrası from Android
yaramazlık - çakır
bir tek sana, çünkü ffte gıybet konusunda bir tek sana güvenirim - ahmet aslan
duyuru çıkaracak kadar önemli bişey içmek ,diyon - Ayferrx
@ahmet ben kimseyle giybet yapmiyom lan boyle konusuyon sonra millet beni dedikoducu saniyo - onun esrası from Android
bana da yollayin lan :/ - bigsu from Android
O kim - Ergün Plak from iPhone
bigsu önce dm - ahmet aslan
hastayim ben :(( - bigsu from Android
Bigsu hastayken dmlere cevap veremiyor assdfghuu. Neyin var kusum? - onun esrası from Android
neyin var? bu arada bigsuya daha hiç dm atmadım ben - ahmet aslan
boynum tutuldu robot gibi oldum hareket edemiyorum :/ - bigsu from Android
geçen göt yazmış atmış sadece manyak - bigsu from Android
işte en fazla o olur atacağım dm, yoksa meme falan hak getire ahahahah - ahmet aslan
Meme onemli - onun esrası from Android
Hickirik tuttu lan beni uc saattir hickiriyorum - onun esrası from Android
Biz de içiyoruz - Milena Mallory from iPhone
Karacigerinize yazik arkadaslar. Ölçülü icin bari. - onun esrası from Android
Az içiyoruz - Milena Mallory from iPhone
ahmet aslan
Boz Ayı sırf kızlar gelip feedlerine yorum yazmasın diye sürekli futbol siyaset feedleri açıyor, amacı neyse artık
Ibne mi demek istiyosun - onun esrası from Android
yok lan, garip bir feed açma tarzı var, başkalarının feedlerinde her türlü orospuluğu yapıyor, ama kendi feedlerinde tık yok - ahmet aslan
abisim sapina kadar irkek sfgdg - bigsu from Android
)) - Ayferrx
Orospuluk yapmaz o - onun esrası from Android
AYFER NEDEN GULDU? - onun esrası from Android
AYFER BI SEY MI IMA EDIYOR? - onun esrası from Android
ne barıyon gı - Ayferrx
bilemedim, boz ayıya yazıyor olabilir inceden - ahmet aslan
Bagirmiyom ya acjk kalmis. - onun esrası from Android
ya gidip yorum yaptım o feede )) aynı şeyi düşünerek - Ayferrx
Hımm - onun esrası from Android
yazıyosan söyle bilelim Ayfer, benden ve esmadan izin alman gerek - ahmet aslan
ayfer abise mi yazıyormus? - bigsu from Android
bigsu da onay verirse tamam - ahmet aslan
Küstah bu ayfer - Ergün Plak from iPhone
abiş ne amk, bütün karizmasını siktin adamın - ahmet aslan
Yok canim ne izni. Bize ne ki yazsın yazacaksa bize ne. - onun esrası from Android
doğru bize ne? isterse ergün yazsın - ahmet aslan
terbiyesiz ahlaksız görgüsüzler ( litfen çok dövmeyin :) - Ayferrx
görgüsüz dedin çok alındım - ahmet aslan
yok izin alması gerek - bigsu from Android
Size ne be. Birakin yazissin insanlar. - onun esrası from Android
neden böyle feedler açıyor bu çocuk? ilgilensek mi biraz gidip - ahmet aslan
Ayfer yaziyor mu? Net bi bilgi var mi bu konuda? - onun esrası from Android
kız olsam ben de yazardım boz ayıya, sormaya ne gerek var esma - ahmet aslan
yazıyom niye yazmıyım ya ne güzel yorumlar yazıyom feedine - Ayferrx
Önder demi olum boz ayı - Ergün Plak from iPhone
Fidi tikamis cenabet! - onun esrası from Android
ayşe
tatlı ruyalar......
243567890.jpg
iyi geceler ayşe - .ɗℴʗℯ.
ıyı geceler bayım :) - ayşe
Ayna
Anafeed de adam akıllı konu bulamayınca, ffanony feedlerine yorum yazmak zorunda kalmak ne demektir; bilir misin abidin?!
Can sıkıntısından piç! (diyerek gelecek o banal soruyu da engelleyeyim) - Ayna
Naber Ayna? - ParaBellum from Android
İyi diyelim iyi olalım, senden naber? - Ayna
iyi ne olsun ya - ahmet aslan
Insiyatifine sıçıyım - Ergün Plak from iPhone
Bırak olm ffanony de feed açmayı artık Ergün, zaten herkes senin ne bok olduğunu biliyor, direkt kendi feedinde aç ki "boktur moktur ama delikanlıdır" desinler :'( - Ayna
Cafo, buradan devam edebiliriz, ffanony kullananları ve konuları irdeleyebiliriz bob? - Ayna
Joan Miro da gelir mi - Cafo
Online sa gelir. Mesela bize "yuh artık bu kadar da olmaz, bunu yayınlayamam" dedikleri falan da var mı diye açıklayabilir, iyi olur^^ - Ayna
Onla bu sohbet iyi akardı. Bir de oradan mesaj atanların özel mesajlarına ulaşabiliyormuş demişlerdi, doğru mudur - Cafo
Doğru - Ergün Plak from iPhone
Buradaki hesabın açıksa, yani session u kapatmadıysan belki çerezden ulaşabilir ama en nihayetinde md5 ile şifrelenme olayı var, olmaz diye düşünüyorum, ama burası açıkken ffanony kulananın kim olduğunu bilme ihtimali yüksek tabiki. - Ayna
ameannn
яεnqârεnκ
çok komik - ahmet aslan
İzmirliler Trabzonluları geçti "kabak" tadı verdi... - Ömer
kabak tatlısı candır. :P - яεnqârεnκ
Biri kabak tatlısımı dedi?:(( - deep_blue
Poff - Ömer
ay demez olaydım :)) diyette birileri vardı dimi :/ - яεnqârεnκ
Dieti falan boşverde kabak tatlısı için hertürlü diyeti boşlarım.O derece yani - deep_blue
akdenizin havasından üflemesinden mi acaba:)) - Tastamam★★★★
Bana kabak tatlisi deme:( - Akinci from Android
yaw he he - realinspector
önermesini anlamadım :| - Zıkkım ın √¯ ü
Calimero_メフメット
Ofise Win7'li yeni bilgisayarlar geldi.Excel'de Print'i bulmak 20 dakika,baskı önizlemeyi bulmak 40 dakika.Çok cahilsiniz keşke ölseniz. #direnXP :)
Windows_XP_Pirated_Edition.jpg
Ayna
Biz karar vermeden önce beynimiz 6 saniye önce o kararı kendi veriyormuş...:/ http://www.youtube.com/watch... ... http://www.dailymotion.com/video...
Biz karar vermeden önce beynimiz 6 saniye önce o kararı kendi veriyormuş...:/ http://www.youtube.com/watch?v=8eCGKsamLAE ... http://www.dailymotion.com/video/xh6aya_6-saniye_tech
Play
Nooluyo lan? :( - Ayna
Seyredin bunu... - Ayna
youtube :( - Cafo
Abi sen de şu dns lerini bi değiştir artık yaa :( - Ayna
Buldum başka yerden alın... http://www.dailymotion.com/video... - Ayna
cafo hani feed silmezdi ucurdu fiidi - MahmutBy Hulusi
Videonun sonunda adam göçtü, ben de göçtüm :/ Çok enteresan... - Ayna
Senin yüzünden olm, adam rica etti, siyasi feed gibi görünsün diye, biz canla başla çalıştık sen hala sikiş sokuştasın amk :( - Ayna
nihahaha iyiymis. benim yuzumden olacak tabi. astarte uyumus bi sen bi ben kaldik amk. - MahmutBy Hulusi
Nah uyudum addasdasdsadd - Astarte
Şunu seyret bi önce... - Ayna
haajaajhajahaj seyrettim. - MahmutBy Hulusi
Geçici olarak sildim, bırakın öyle kalsın. Kimsenin yazdığını silmiş biri olarak hatırlamak istemiyorum kendimi. - Cafo
ya birak cafo bu ayaklari sildin iste. benim keps alma mekanizmalarim calismadi kimse kusura bakmasin ama bu gozler gordu sildin amk. - MahmutBy Hulusi
Dostum feed duruyor - Cafo
Niye hatırlamak istemiyorsun cafo??? - Astarte
Feedi gizlemiş sadece :) - Ayna
Ahahahah başka mana çıkarmayın Astarte - Cafo
Yoo sadece sordum mânâ çıkarmak için değildi ama peki.... - Astarte
mitro da burada olaydi bir kere politik fiid silmisti niye silmisti hakket? - MahmutBy Hulusi
Mito fiyd mi silmiş? Şaşırdım - Cafo
cafo video hakkında ne düşünüyorsun? (feedi kurtarmaya çalışıyorum :///) - Ayna
3 dakika kadar izledim birazdan baştan izleyecem - Cafo
Ama 6 saniye biraz uzun bi süre geldi bana. Bazen her şey 1-2 saniyede olur. - Cafo
herhalde bilinçli seçimden bahsediyor refleksten değil cafo - umco
Bilinçli seçim yapılabilir 6 saniye altında sanki? - Cafo
secimlere daha cok var ahajajajajja - MahmutBy Hulusi
Sen bir daha seyret cafo kardeşim... - Ayna
Şunu da okuyuverin bi zahmet... http://www.stuff.com.tr/2014... - Ayna
ha iyi is kolu cikar buradan ayna. bi sirket kuralim felcli hastalarin vucutlarini kontrol edecek avatar cagri merkezi olsun. - MahmutBy Hulusi
alo avatar cagri merkezi mi 31 cekemiyorum bi zahmet el ativerin. - MahmutBy Hulusi
baglaniyoruz efendim bi sn. sak sak sak sak sak. oh tesekkurler - MahmutBy Hulusi
ahaha piç...Şunu da seyredin olm çok güzel http://www.dailymotion.com/video... - Ayna
daha dur daha buyuk orospu cocukluguna hazir ol - MahmutBy Hulusi
dordu birden grup yapmis guzel. - MahmutBy Hulusi
Gönder gelsin^^ - Ayna
ya ayna guya uyumuyorlar. su vakit izninle ben uyuyorum. he araya baska birisi girerse o baska. - MahmutBy Hulusi
Ohoo kaçıncı uykuda olm onlar :) - Ayna
ya sevdiklerimiz bile uykuda. demek buraya kadarmis - MahmutBy Hulusi
gidip yatmaya yer arıyorsunuz bi de gencim diye dolanıyorsunuz. - umco
simdi gideni siksinler. - MahmutBy Hulusi
hem belki hosuna gider. - MahmutBy Hulusi
mahmut ve hulusi üst üste çıksalarda bana yetmez delikanlı:) ama mahmut altta kalsın:) - umco
onu uyuklamadan once diyecektin. - hulusi - MahmutBy Hulusi
aglama laan - mahmut - MahmutBy Hulusi
lan umco yu um ve co olarak ayıracam sonunda. - umco
siktir lan. - MahmutBy Hulusi
seninkisi daha cok amcaya benziyor boyle yasini basini almis gibi. - MahmutBy Hulusi
gel otur boyle umco. umco amco amco amca... - MahmutBy Hulusi
niye lan hulüsi neyse de mahmut ancak co ile muhatap olmalı zaten:)) - umco
mahmut umcogunu siker - MahmutBy Hulusi
mahmut kucağıma oturup sevdirir bana kendini böle saçını okşarım onun cep harçlığı falan verrim salıncağa biner:) - umco
cok hissettim o sinsice kalkan penisleri umcocugum. oturmazlar. hajajaja - MahmutBy Hulusi
lan olum hala örenemedin mi ben yaşlı adamım sadece işeme organım var.:)) - umco
tamam sana aynanin maymun haberi uzerinden makinayla baglanip ayarlariz birseyler - MahmutBy Hulusi
ayna bak daha simdiden talepler basladi. bu iste iyi para var. - MahmutBy Hulusi
ah be evladım hala anlamamakta ısrar ediyorsun kaygan zeminde dans ediyorsun. - umco
Valla arkadaşlar, quantum derinliklerine daldım, akla zarar videolar buldum, yarın paylaşırım, şimdi beni derin ama küçük dünyam ile başbaşa bırakınız, dinleme bu pezevengi umco biraderim, hayattan soğutur adamı :( - Ayna
bu satte her sohbet nimettir başımın üzerinde yeri vardır ayna:)) üstelik canım sıkkın gülme efekti yapmaya çalışırken. - umco
aynalara mi kustuk simdi? - MahmutBy Hulusi
Yok lan şaka bi yana harbiden çok enteresan videolar buldum, onlara bi göz atayım müsade edersen civanım hulutim^^ - Ayna
mahmut ve hulusi aynaya selam verip ayrilin. ho ho ho. - MahmutBy Hulusi
sikerim lan ne selam vercem - m orospu cocuklugu yapma - h - MahmutBy Hulusi
Pazar günü sabaha karşı senin yüzünden hiç tanımadığım 2 kişi beni bloklamış piç mahmut :( - Ayna
sikimde olur mu ahahahha - MahmutBy Hulusi
ahahaha benim olmadıysa senin hiç olmaz - Ayna
SIKERLER aghahahah - MahmutBy Hulusi
tezgaha sahip cik ayna. - MahmutBy Hulusi
Taksiye mi çıkıyon? - Ayna
he bi aksaray yapayim diyorum. oradan da fatih. hani bi musteri gorurde oralardan is atar diye. - MahmutBy Hulusi
Olm bu saatte bana bi içki bulalım diyenden başkası binmez, başına bela alma siktiret... - Ayna
gezdiririz ;)))))) sonra da acik bir benzinlige birakiriz ipneyi - MahmutBy Hulusi
ha olur bak, sen yine de emaneti al zuladan, yannış olmasın... - Ayna
bundan sonrasi icin cok guzel planlarim var. - orospu cocugu mahmut. - MahmutBy Hulusi
Neyse hadi ben kaçtım, byee asfgads - Ayna
Şu da dursun burada, güzel belgesel http://www.youtube.com/watch... - Ayna
Nokta benden. Mahmut - MahmutBy Hulusi from Android
Bakın, bu ilginç bunu seyredin... - Ayna
Kavola, Saint buna bakın mutlaka................. - Ayna
vay amk! - saintavni
Yaaa, unuttun bildiğin herşeyi dimi? - Ayna
yooo halen seks yapabilirim. - saintavni
ama şurası enterasan, misal sen bana soruyu sordun, ben 1sn içerisinde cvp verdim, o zaman beyin sorulaacak soruyu daha önceden mi biliyordu? - saintavni
İşte ardında bir sürü cevapsız sorular bırakan bir deney...Sıkıntılı işler hacı, derinlere fazla dalmamak lazım :( - Ayna
cadde de yürürken bi dilenci gördük, yardım edelim dedik, zaten yardım edeceğimiz 6sn önce belliydi diyelim, tam eli cebe attık ki para yok, ama verilen karar yardım edilmesi hususundaydı, para olmadığından dolayı gerekli yardımı yapamayınca oluşan vicdan kimin? - saintavni
O vicdan seni yardım etmiş olarak kabul ediyor işte... - Ayna
ama 6sn önce bizim yardım edeceğimizi bilen sistem, yardım edilmediği için bize farklı bir düşünceye sevkedebilir, 6sn cidden çok uzun bir süre. - saintavni
ve bu işin 24 saat içerisinde genel toplamanı ulaşılırsa, 6sn ler birleşip dakikar bile olabilir, hatta karar mekanizmalarının toplamları saatlerle bile ölçülebilir. - saintavni
Lan deneyi yapan afallamışken ben nasıl cevap vereyim buna? Aynen öyle, hani bir feed girmiştim ya, dur bulayım :) - Ayna
Bak işte açıklaması burada bob... http://ff.im/1h1P8u - Ayna
dur en güzeli ben seni bi blocklayım, ya ben şimdi bi sürü soru üreteceğim, sonra o sorularla yatıp yine salak saçma rüyalar göreceğim. - saintavni
Beynimiz mi yoksa beyimiz mi? - h1n1
ebemiz! - saintavni
Gözünüzü seveyim seyredin yaa :/ - Ayna
Youtube'u olmayanlar icin deylimeyşın şeysi vermis ne dusunceli adam *.* - Negro Bisküvi from Android
ne taktın sende biraderbi şekilde karar alıyormuşuz işte. - umco
Ya konu daha öncelere dayanıyor umco, bilmiyorsun...Konu haddinden fazla derin... - Ayna
Arkadaslar yutubum yok dns ayarim standart - Negro Bisküvi from Android
Hadi öncesini geç, senden 6 saniye önce karar alan ne? Ya başkası ise, ya 6 sn olayını çözenler zihin kontrolü olayını çözdülerse? Ya farkında olmadan yönetiliyorsak? Ya bu ruhun ispatı ise? Neyse... - Ayna
Negrocum benden daha düşüncelisini bulamazsın ff de^^ - Ayna
vay amk, 6 dakikam boşa gitti, böyle saçma bir deney ve saçma çıkarımlar duymadım daha ben - ahmet aslan
İşte onlar da aynı şeyi senin için söyledikleri için bu yorumu yazma kararını verirken 12 sn düşünmek zorunda kaldın, senin alterin bile 6 sn de karar veremiyor düşün artık o derece agsfagsdf - Ayna
Dümdüz gidiyorum ayna - Negro Bisküvi from Android
bana saçma geldi. gerçekçi örnekler yok, tomografi cihazından elinde iki tuş, böyle deney mi olur amk? - ahmet aslan
Ahmet bi siktir git, bu feedin girişinde "fenomen olmaya çalışmak yasaktır" tabelasını okumadın mı? Git sen sikişirken çıkan sesleri yazanların yorumlarını bir daha oku da 31 çek, çek ki tohumların tükensin ve senden bir tane daha gelmesin dünyaya :) - Ayna
laboratuvar ortamından dışarı çıkamayan deneyin bilimsel geçerliliği yoktur bebeyim - ahmet aslan
Adam sonunda laboratuvardan çıkıyor ya, saylanmaz mı?! Çok cahilsin, keşke sikilsen :'( - Ayna
cık sayılmaz, feyk deney bu? erol mütercimler tarzı - ahmet aslan
Bunu yarin ayık kafayla izleyeyim diyorum. ( alkollu degilim uykudan dolayi mayistim.) - Negro Bisküvi from Android
nedentripyapiyon
Banu eker beni engelledi 3 gün yas tutup helva dağitmam lazum.London prensesi banu, canım ya :)
Düşmanım yandaşlarıyla da karşılıklı birbirimizi engellemeye başladuk hayde hayirlisu - nedentripyapiyon from Android
Bircan HANCI
Acı vatan alamanya. :( Sevdiceğimi uğurladım alamanya yollarına. :(
almanyabayragi.jpg
Show all
Allah kavuştursun - .ɗℴʗℯ.
Allah kavustursun - eskisi from Android
Orada iş bulur bulmaz beni de aldırtacak yanına. Münih te güzel köşe başı bir büfe açarız artık :) - Bircan HANCI
güzel ülke severim almanya yı ve münih de bir ay kaldım çok güzel bir şehir - .ɗℴʗℯ.
Bi ara komple bir dolanıp gelicem. Şöyle yunanistandan girip fransa kıyıları vs turlayıp gelmek istiyorum. Okulda "Layn hindistana gidelim trenle" dediydik. 30 tane olunması gereken aşı yı duyan vaz caydı. Sap gibi kalmıştım. :/ - Bircan HANCI
hindistan a geçen sene kuzen gittii, çok sevmiş ve aynen aşılarıda olmuş :)) dünya turu keşke olsa bende çok isterim - .ɗℴʗℯ.
Valla tez zamanda fotoğraf makinemi de alıp bir gezip dolaşasım var. Öncelikle bir Kıbrısa gidip iki üç kol çekip bi rulet masasında takılmayı planlıyorum. Plan başarılı olur da geziyi finanse edecek parayı çıkartırsam ordan devam edicem. Yok eğer çıkmaz ise bişi aynen TR ye geri dönüş. :) - Bircan HANCI
hadi inş :)) - .ɗℴʗℯ.
Ayna
Bu feedi şu an da içenler layklasın veya yorum yazsınlar lütfen!!!
Aklıma bişi geldi... - Ayna
Su saylanir mi? Cay? - Kavola (Viking) from Android
Cok kastim icmedim bu gun. - h1n1 from Android
Lan birde lütfen yazdık yaa!!! - Ayna
Saylanmaz kenks, gidin çabuk içki bulun dolaptaki elmayı falan damıtın bişiler yapın, acele edin bişi deniycem... - Ayna
Neyse daha var zamana nasıl olsa...tam saatler 01:00 i gösterdiğinde ff tavan yapıyor...02:00de de bitiyor 01:59 bile demiyor o derece, saat kuruyorsunuz sanki ibneler!!! - Ayna
ASDFGHJKLŞKJHGFDFGHJKLŞ - onun esrası
SAAT 10DAN ÖNCE DESENE MADEM - onun esrası
İçmeden sarhoş olmuşsun esma, bak bu saylanır^^ - Ayna
4 SAAT NARKOZ ALDIM GEÇMİŞ MİDİR ETKİSİ? - onun esrası
Capslockını kapat canım... - Ayna
Peki - onun esrası
Narkozun zihinsel travmaları en fazla 45 dakika sürer, daha sonra yavaş yavaş, ses, kas ve iskelet sistemi düzelir toplamda düzelme 4 saatlik bir narkoz için 4 saattir. Ama saat miktarı yükselir ise bu oran katlanarak gider. Hayırdır geçmiş olsun ne oldu? - Ayna
kestiler beni :/ - onun esrası
Amaç ne okumadım anlamadım ama içiyorum bi sakıncası yoksa :) - Milena Mallory from iPhone
Milena atara hazir yalniz. Icince dovenlerden - h1n1 from Android
içemeyenler ölsün zaten :/ - Sonay
Kafan iyiyse alttan alalım Milenacım? - Ayna
Afiyet olsun - Akaruz 
yarasınn herkese. - burak
Bugün kendimden tiskindim adeta - Gwen
Biz napalım got - ahmet aslan
Aşkolsun ya hiç öyle bişey yok. Daha yeni başladım :) - Milena Mallory from iPhone
Afiyet olsun hepinize^^ - Ayna
Tişikkirlir :) - Milena Mallory from iPhone
efes candır !!! - Hakan
Carlsberg yeşili - Acharad Sami
çay içen olur mu? - Çapulcu Vedat ☾☆
Sami aynısından takılıyoruz^^ - Ayna
O soru soruldu vedat... - Ayna
Got sıfatını kullandığım yoruma cevap veremedin ayna - ahmet aslan
Çünkü bu feedde sadece içenlerle maytap oluyorum minnoşum^^ - Ayna
Eee bu kadar mı? - Ayna
Bizi istemiyorsun - onun esrası from Android
Pardon edit: eee bu kadar mı içenler? - Ayna
ben içmiyorum ne var yani? - saintavni
Siktir git o zaman, ne yazıyon en ücra köşelerini yaladığım^^ - Ayna
şuraya yazmak için gittim içtim. hayır nasıl evse evde sadece tekila var. - emir
sizi bağrıma basmak için usulca yanaşayım dedim, 3dk bekleyin, bi yudum ev rakısı çekip geliyorum^^ - saintavni
Olm bak gönder o rakıdan, yormanın gömlek işine dönmesin sakın haa... - Ayna
oyhh geldiim^^ ulan peçkaya 3 odun atmış gibi harıl harıl yanıyorum. - saintavni
Yarasın yiğidim^^ - Ayna
Ff in kapanma saati geldi, bakın kimseyi yorum yazar bulamayacaksınız 02 den sonra, gördüğünüz kişiler de zaten her gece sabaha kadar takılan gerçek insanlardır. Diğer arkadaşlar fake dir. taklitlerden kaçınınız!!! - Ayna
Cok özledim ayna. - onun esrası from Android
yok içemem yarın iş güç var ama FF in aynası na gelinir ve beğenilir :) - Zıkkım ın √¯ ü
Beni mi Esma? Sağol Zıkkım^^ - Ayna
Ben hala içiyorum sayılır mı :) - Milena Mallory from iPhone
Saylanmaz mı hiç, yarasın^^ - Ayna
Hayir - onun esrası from Android
hayır mı? pekii, olduu!! - Ayna
:( - onun esrası from Android
Teşekkür ederim ayna cansın ;) - Milena Mallory from iPhone
yeterli sarhoşluğa ulaştım ( rakı bitti amk ) - umco
çok içiyorsunuz ya. - saintavni
ahahaha umco "artmazsa yetmez abi sen fazla al" demedi mi tekelci? asafsdds - Ayna
Peki su an içenler napsin - Göktuğ
Sorulmazı sorduğun için tebrik ediyorum seni Göktuğ! - Ayna
Bu feed' de kim içiyor kim içmiyor belli değil - Milena Mallory from iPhone
Takdire şayan olmak gururla iştigal boş beleş gönlümde - Göktuğ
Laf söyledi bal kabağı - Milena Mallory from iPhone
Gızanım sen bakma ona, o gecelerin balkabağıdır, bu saatlerde konuşan ne olursa olsun bizdendir ;) - Ayna
kim şopar la burada :o - Zıkkım ın √¯ ü
Ben muacırım, Bulgar, plevne... - Ayna
Yoksa sen de mi?! - Ayna
bugun guzel bir gundu. - MahmutBy Hulusi
Aha geldi, yarraa yedik :/ - Ayna
selam ayna - hulusi - MahmutBy Hulusi
Keşan Enezliyim reis ben hani şu sahil yolları denize sıfır köyler :) dedemler büyüklerimiz Güneyden muacırlar :o - Zıkkım ın √¯ ü
selam hulusi - claire - Claire
"yarraa yedik" - Ayna isleri soruyorsan hacim kesat. ese dosta yedire yedire batirdik dukkani. - MahmutBy Hulusi
Zıkkım^^ ... Selam huluti piçi...Mahmut olaydı iyiydi :/ - Ayna
su orospu cocugundan haz etmeseniz daha mutlu olacagim. icimi curuttu. - MahmutBy Hulusi
claire bana bir film onerir misin? - MahmutBy Hulusi
sen iste bebeyim ya. dm'ini boş bırakmam senin. - Claire
Bu feedin akabinde yarın, "bunlar birbirlerine ana, avrat küfredip gülen piçler işte alın buyrun" diyerek caps paylaşacak kişiler kimler?! - Ayna
2 dir tebessüm ediyorsun cümle kurmuyorsun reis ayıp sana :| - Zıkkım ın √¯ ü
Kardeşim bi kusurumuz varsa affola, haklı olabilirsin ama kafanın iyiyliğine verirsen bahtiyar olurum. Kıvanç duydum, cidden... - Ayna
Ahhaha haskovo ben ;) - Milena Mallory from iPhone
Olm bu feed in hükmü yok ben söyliim de :)) - Milena Mallory from iPhone
ahahaha sen demi? yok tabiki agsfagsdf - Ayna
89 geçmeni ben :) - Milena Mallory from iPhone
ilisin beyler sirkeciden biletleri aliyorum kac kisisiniz. - MahmutBy Hulusi
ahahaha tam kafadarlar bu gece toplandı, en sevdiğim moddayım, Allah da sizi güldürsün^^ - Ayna
Âmin âmin âmin :))) - Milena Mallory from iPhone
89 gocmeni milena. orijinal adin neydi bakiyim senin. cifte vatandasliktan avrupa vizeni aldin mi? - MahmutBy Hulusi
Çifte vatandaşlık hep bizimdir :)) - Milena Mallory from iPhone
Biz avrupalıyız lan pis fakir Huluti ahahaha - Ayna
O cini içmeyecektim amk. Cin çarpmışa döndüm. - Akaruz  from Android
Orijinal adım Nadia :) - Milena Mallory from iPhone
memnun oldum ben de svetlana. - MahmutBy Hulusi
Ahhaha biraz ters olmuş seninki :)) - Milena Mallory from iPhone
Bu feed çok fazla prim yaptı yalnız. İçinde herbi şey var :))) - Milena Mallory from iPhone
sikimde olmaz ayna dogdugum topraklardan hep gurur duydum. yuce milletimizden herhangi birini yoldan cevirip azcik gaz vermekle dunyayi al asagi etmek arasinda sadece bir kac cumle var. - MahmutBy Hulusi
Dur lan neye atar yaptın anlamadım - Milena Mallory from iPhone
İstediğim an her feedimi 200+ lık yapabilrim Milena Hanım, bende bu potansiyel var ama feed kurutan bu Huluti denen o.ç feedlerimi kurutuyor, bi çare de bulamadım :(( - Ayna
aynayaydi. ama ayna pici iste. onun fiidinde birileri okur elbet. ben bile yazarken ruhum daraldi. ahauhajah - MahmutBy Hulusi
Sabah bunları okuduğumda bi bok anlamicam bence :)))) - Milena Mallory from iPhone
milena cabuk mekani terket. yoksa kotu seyler olacak. - MahmutBy Hulusi
ahahahahaashdgshd - Ayna
Yok la dur arkadaş birini düşürdü onu gazlıyom :))) - Milena Mallory from iPhone
bundan sonrasi icin ayna, evrenin mesajlarini algida secicilikle kotu olaylara baglayacak ufak bir hamle bekliyoruz. - MahmutBy Hulusi
o is olmayacak milena. - MahmutBy Hulusi
O iş oldu bile :))) - Milena Mallory from iPhone
Yalnız sizinle daha eğlenceli oldu lan sağolsun varolun. Ben bir içki daha alayım :D - Milena Mallory from iPhone
su an barda candy crush oynuyor havasi veriyorsun. - MahmutBy Hulusi
Bu konuda haklısın :)) sabah uçağım olmasa ben de yapacağımı bilirdim ama şu an bilmiyorum. Sabah nasıl gideceğimi düşünüyorum. Buralar hep erasmus bu arada:))) - Milena Mallory from iPhone
balkonda kafasi guzel karaya vurmus baliklara yanasan kirmizi yengecler, gotunuze iztuzu kumu kacsin. - MahmutBy Hulusi
Huluti beyciğim, bu Milena gızanım boş değil gibi sanki, leveli yükseltelim mi biraz? - Ayna
taam olur gel. - MahmutBy Hulusi
Napiyonuz siz bakiim :)) - Milena Mallory from iPhone
Şimdi Milena hanım, gayem acizhaneyi taciz etmek değil, efkar-ı umumiyede arkadaşlık kurmaktır. cevab-ı müsbetiniz; kalb-i harabı, tamiri temin edeceğinden;dest-i muhabbetinize talibim...: Level no:2 - Ayna
Sen Osmanlı tarihi mi okudun edebiyat bölümü mü ne bu :) - Milena Mallory from iPhone
Buna Huluti beyciğimin cevap vermesi gerekiyor, oyunu kurallarına göre oynamak lazım dimi ama :/ - Ayna
He pardon :/ - Milena Mallory from iPhone
bu haftaki evlilik programi formati. entelektuel acidan birikimli bir adamla rekor kiracagiz. reyting canavarina yenilmeyecegiz arkadaslar. - MahmutBy Hulusi
Vay anasını ya :/ - Milena Mallory from iPhone
Feedi kuruttun milena :/ - Ayna
suraya erotik bir hikaye doseyeyimde islananlarin sulari harflerin arasindan aka aka son yoruma kadar gelsin. - MahmutBy Hulusi
Her şey benim üstüme kaldı ya. Nasıl oldu bu anlamadım. Çorbacıya geldim ben :) - Milena Mallory from iPhone
Döşemezsen yavşaksın olm! - Ayna
Anlat dinliyom :)) - Milena Mallory from iPhone
bilincalti ihalesi bana kalmasin diye basligi belirleyin. - MahmutBy Hulusi
Rimming? - Ayna
yoksa ben "babam billurlarimi emdi" "annemle banyoda legende legen kemigine kadar" diye girerim - MahmutBy Hulusi
Anaaaammm vazgeçtim ben :)) - Milena Mallory from iPhone
.. dedigimde bileklerimden kavrayip duvara yasladi. ayagim legene takildi az daha dusuyordum. neyse. durumun ciddiyetine varmam icin islak islak iki tokat yedim. anne sevkadi iste. - MahmutBy Hulusi
Olm bi sus allasen yaa :)) - Milena Mallory from iPhone
peki anne - MahmutBy Hulusi
selamlar 1.82 yesil gozlu capkin biriyim. tum tatmin olmak isteyen kadinlar - hatta son zamanlarda cene yapisini begendigim erkekler - arasin. 0534 793 65 2* al tarafi 9 kombinasyon. 5 kufur yiyip 3 pardon yalnis oldu numarasi cekersiniz - MahmutBy Hulusi
Yuh - Milena Mallory from iPhone
git gide tek elle yazilabilir yorumlar geliyor milena senden. - MahmutBy Hulusi
"mahalle kasabimizin karisini siktim". - MahmutBy Hulusi
ahuhahaha - Ayna
merhabalar benim adim mert. bilen bilir. mahallede sevilen taninan uzun boylu yakisikli biriyim. mahalle sayilabilecek bir mekanda buyudugumuz icin kasapti bakkaldi hep ayni yuzler. - MahmutBy Hulusi
kasap nurinin karisi arada yazar kasada dururdu annem 250 gram kelle kiymasi almaya gonderdiginde parayi oderken once etleri doven nuri abiyi keser isle mesgul oldugunu gorunce nebahat ablanin goguslerine bakis atardim. - MahmutBy Hulusi
bir keresinde yine bakarken goz goze geldik. hafif gulumsedi bense vitrindeki etler gibi kipkirmizi olmustum. sonra nebahat abla - nuri su bizim ev icin ayirdigin etleri verde mert benle eve kadar yardim etsin dedi. - MahmutBy Hulusi
eve kadar gittim, iceri mutfaga birak dedi. o sirada arka odalara gitti. ben cikiyorum nebahat abla diye seslenmistim ki mert bi dakka gelsene dedi. sesin hangi odadan geldigini anlamak icin aralik kapilari yoklaya yoklaya yururken yatak odasinda nebahat ablayi cirilciplak got deligine taktigi karanfil cicegiyle gordum. - MahmutBy Hulusi
kafasi olmasa nuri abinin sattigi koyunlara benziyordu ama o zamanlar aklim baska yerlerde. zaten am dedigin bir et parcasi degil miydi - MahmutBy Hulusi
zuhahahahaha yeter piççççççççççç - Ayna
yanasip karanfili kokladim. hala karanfil kokusu aldigima surkettim. sonra cicegin sapinin olusturdugu bosluk kapanmadan dilimi yerlestirdim. - MahmutBy Hulusi
ah mert nurinin etleri dovdugu gibi sikmeni istiyorum. o oyle deyince ulan nuri abi beni yakalasa sikimi et dovecegiyle gunlerce dovup kedilere verirdi diye dusundum. bu dusunce bile sikimi indirmeye yetmedi. - MahmutBy Hulusi
copy paste olmadığı için okuyorum, anlat panpa dinliyorum ahah - kibar serseri
got deligiyle am deligi arasinda gidip geliyordum, nebahat abla kizgin tavaya atilmis et gibi suyunu birakmaya baslamisti. hepsini bir cirpida yaladim. - MahmutBy Hulusi
telefon geldi o arada. arayan nuri abiydi nebahat ablayi dukkana bekliyordu. kadin etleri dovmemissin mertle birlikte etleri dovuyoruz demezmi. sikim bir anda et makinasinda cekilmis kiyma gibi kivrildi onumde. - MahmutBy Hulusi
ama nebahat abla tas gibi hatundu, avuclariyla kiymayi kofte kivamina getirdi hemen. - MahmutBy Hulusi
simdi nebahat abla aletimi yaliyor, diliyle aletimi biliyormus gibi asagi yukari hareketler yapiyordu. o keskinlikle amina girsem pelvis kaslarimi siktigimda karnindan penisimin yarilip ciktigini gorebilirdim. - MahmutBy Hulusi
artik olan olmustu. erotik hikaye oldugu icin gotten de sikmeye kendimi mecbur hissetmistim. nebahat ablanin boynundan tutup sirtindan bastirip ardini dovmeye hazir hale getirdim. - MahmutBy Hulusi
Evet işte bu anı bekliyordum ahahahaha - Ayna
sonra kokledim. bundan sonrasi kasaplik degil sakatatci hamdinin ilgi alani. kokorec dizilen sis gibi dolandi bagirsaklari. nebahat ablanin cigliklarini komsular kesin duymustur. - MahmutBy Hulusi
nebahat ablanin gotunde gidip gelirken tassaklarim bos durmuyor amini tokatliyordu. - MahmutBy Hulusi
Milena okumuyor ama bunları Huluti, senin ne kadar büyük bir piç olduğunu anlatmaya çalıştım ama anlamadılar, kaşındılar, benden günah gitti bile dememe fırsat kalmadı maalesef :((( - Ayna
bu şılap şılap şılap şılap sesleri arasinda bir tane klink sesi duydum ama nebahat ablanin vajinasindaki stress bileziginin sesine yordum. ( adam karisina ineklerin burnuna takilan halkalardan taktirmis orospu cocugu ) - MahmutBy Hulusi
artik iyice dolmustum. patlamak uzereydim. tum takimi nebahat ablanin agzina doldurup patladim. ete yanlislikla boca edilen sarimsakli sos gibi puskurttu heryere. arada hala annemleri ziyaret ettigimde nuri abinin kasabinin onunden gecerim. abi helal olsun etin cok guzel senin etinle buyuduk deyip overim. hanimlar bana ulasin mert_black_butler57@hotmail.com - MahmutBy Hulusi
"Matematik Hocasi Ayhanla Fizik Hocasi Vedat'in bitmeyen kavgasinin nedeni anlasildi. Edebiyatciyi kim sikecek" - MahmutBy Hulusi
"Mudurun de isin icinde oldugu anlasildi" - MahmutBy Hulusi
"Rehber hocasinin odasinda ogrenciler teneffusteyken!!!!!!" - MahmutBy Hulusi
"Gul gibi karisi dururken gotune diken soktu" - MahmutBy Hulusi
Bu başlıkların mazilerini de bekliyoruz sevgili yazar, çizer Huluti beyciğim, Türk edebiyatına verdiğiniz katkılardan dolayı sizi tebrik ederiz^^ - Ayna
Bide bu gece bakalım... - Ayna
I ıh - Gwen
Bu arada feedin sonlarındaki Huluti piçinin fantazisini okumadan yatmayın derim :) - Ayna
Neyse, hadi başlayalım... - Ayna
. - umco
Ergün Plak
Siyah benekli alıyorum ben sürekli anlamadım piskolojik Bişey var sanki - Ergün Plak from iPhone
sen beyaz al..sıştığın belli olsun..senin sağın solun belli olmaz çünkü... - Tastamam★★★★
Kime gönderdin şimdi :-) - aigle from Android
Beyaz donmu olur lan:) - Ergün Plak from iPhone
Babaannemin vardı ama bak :) - Ergün Plak from iPhone
alt su yesili ust siyah - Sbht
Sbht seniki de iyimiş bende alayım ondan - Ergün Plak from iPhone
bychemist
hakikate göre mi...ortama göre mi?..ortama göre ütmek..hakikate göre ütülmemeyi başarmak - Tastamam★★★★
Mutlu olmak - aigle from Android
hakiki ve izafi... ikisi de olabilir. - bychemist
hedefe doğru yılmadan usanmadan yürümeye azimli olmak. - banu eker
o dediğin elinde değil banu..o nasip...sadece.. - Tastamam★★★★
Hayatta hedeflediğin seylere ulasmaktir. - Akinci from Android
azim varsa, isterse başarı gelmesin. bence azim başarının ta kendisidir. - banu eker
yürümeyi becerince başarılı mı olursun? ... hedefe ulaşmamış her şey başarısızlık olarak addedilebilir mi..akıncı? - bychemist
Iyu bir insan olmak hedefinse ve iyiysen basarilisin demektir - Akinci from Android
kime göre iyi akinci bu da mühim değil mi? - bychemist
Ahlakli biri olmayi hedefleyip ulastiysan basarilisin - Akinci from Android
ahlak çok izafi bence... - bychemist
Inanclarina gore - Akinci from Android
başarı sadece manevi mi? - bychemist
Cok sordun benim devreler yandi ;))) - Akinci from Android
ya başarıyla alakalı bir seminer vereceğim de tavsiyeler alıyorum;) - bychemist
maddi ve manevi hedefe yürümek için azmetmek başarıdır. gerisi -eğer bir aksilik çıkmazsa- gelir ve nihai başarıya ulaşılır. tecrübeyle sabit :P - banu eker
yürümek de demiyorum bak, yürümeye azmetmek diyorum. hadi bakalım, benim devreler ne kadar dayanacak :)) - banu eker
azim=başarı mı?:) - bychemist
başarılı olmak bir tercihtir - Robin Gallagher
nasıl tercih? - bychemist
azimli olmak ne kadar büyük bir özveri gerektirir bilirsin değil mi kimyacı? bence başarıdır evet. - banu eker
azim başarıya götüren bir araç, yol değil midir? - bychemist
çoğu insan için öyledir ama benim için başarının ta kendisidir. - banu eker
Banu da perte cikti ;))) yeter gari ;) - Akinci from Android
yok Akıncı henüz yolun başındayım :)) - banu eker
Masallahin var o zaman ;) - Akinci from Android
hımm araç değil amaç yani? peki amaç aracı aklar mı? - bychemist
konumuz aklamaya geldi mi ki yav? :)) - banu eker
hocam olay bana göreye döndüğü için aklamayı sorayım dedim:) - bychemist
e birader, 'bana göre' olacak tabii ki. soru sana olduğu kadar 'biz'e de çünkü :)) - banu eker
ama tabii ki kısa bi cevap da vereyim. amaç, unutulmadığı müddetçe aracı aklamalı. - banu eker
izafi bir cevap üzerinden yorum yapmak doğru olmaz;))...amaç aracı aklamaz gerçi genelde teoride kalıyor ama... - bychemist
bizlerden gelen cevaplardan bir sentez yapmayacaksan neden soruyorsun birader :)) hem bizim verdiğimiz cevaplar izafi değil, öznel oluyo :P aklamasın tamam. ama azim başarıdır :)) - banu eker
Allahim artik okumamaliyim ; () - Akinci from Android
değerlendireceğim elbet...amma azim bana göre de araç oluyor bir yerde izafi yani:)) - bychemist
azimsiz de başarı gelir diyorsun yani. hımm. eğer nihai hedef maddiyse ve elde de yeteri kadar para varsa tabii ki azimsiz direkt başarı gelir. bir de maddiyat olmadığını, azimi ve beklenen başarıyı düşün. azmedeceksin ki başarılı sayılasın. başarılı sayılmak için de azim gerektiğine göre, demek ki azim eşittir başarı oluyo ::)) - banu eker
akinci okumuyorsan yaz bari:)) - bychemist
devrenin birinden yanık sesi geliyo :)) - banu eker
Yaw depresyondaydim bunalima girdim iyicene ;) - Akinci from Android
hımm her azim başarı mı getiriyor şimdi? - bychemist
Degisik acidan bakalim birde başarı=baş arı = Kraliçe arı - Akinci from Android
Azim her zaman basari getirmez - Akinci from Android
azim, hedeflenen başarıyı getirmeyebilir ama azim başarıdır. azmetmeyi başarmış insanlar diye bir cümle duymadınız mı? :) - banu eker
peki burada başarının ölçüsü nedir o zaman? - bychemist
Azmetmeyi basarabilmisler iste sadece basarili olmayi degil ;) - Akinci from Android
Hedefe varmak - Akinci from Android
başarının ölçüsü azimle yürümeyi sürdürmek. Akıncı, başarılı olmanın ilk şartı ama. eğer aksilik olmazsa hedeflenen başarı gelecektir. - banu eker
Azim cok onemli bunu kabul ediyorum ama basari demek degil bence - Akinci from Android
farenin azimle betonu deldiğini söyleyen atasözüne geçmeden terk ediyorum bu feedi :)) - banu eker
Aha devre gitti banu da da ;)))) bende kactim iyi geceler - Akinci from Android
azmi sürdürmek başarıdır. hedefteki başarının yakalanmasında ilk ve en önemli faktördür. der giderim :)) - banu eker
Git artik sabaha kadar azmedip konusucaz yoksa - Akinci from Android
keşke herkes karşısındakileri böyle önemli konularda konuşmaya azmettirse. hadi son cümlem bu olsun. - banu eker
Bundan sonraki son cumleni merak ediyorum ;) - Akinci from Android
başarı: kalkmak mı?, yürümek mi?, yürümeye azmetmek mi?, menzile varmak mı? - bychemist
okuyon mu bychemist? - moreya
ben 22inci sayfadayım güzel gidiyor merak ettim hikayeyi - moreya
ya ben kitabı işyerinde unuttum mori:( - bychemist
bychemist
slayta gif eklenebilir mi?
dicap ve saddii bilir bunu bence. - banu eker
Power point e mi - Akinci from Android
evet - bychemist
Video bile ekleyebilirsin - Akinci from Android
film sekmesinden ekleniyor video da...gif aynı şekilde oluyor mu? - bychemist
eklenir. bir gif i bilgisayarına indir sonra sürükle bırak slayta. oynaması için sunuyu başlatman ya da önizleme yapman lazım sadece - sosyalulas
sanmam... - Tastamam★★★★
sosyal o kadar mı? bana gif sitesi lazım o zaman daha önce hiç gif indirmedim de:)) - bychemist
evet bu kadar basit. gif sitesi bilmiyorum tabi onu arat. pc ye kaydettikten sonra normal resim ekleme gibi oluyor - sosyalulas
#diicap abi bana gif ver...:)) - bychemist
slayt ne ki ? - saddii
#diicap abi bana gif ver...:)) - bychemist - saddii
duygu ( 46 )
Delilerden sen anlarsın konuş onlarla ..
image.jpg
image.jpg
Show all
ahmet aslan
FFAnony e yazan erkek ılıktır
yorum yapanlar dahil - ahmet aslan
ılık olunca ne oluyor? ben onu ilk çıkınca engellemiştim gerçi. - bychemist
ılık meyilli gibi bişey - ahmet aslan
MNallica
aigle
bu yıl lütfen herkes bir fidan diksin
fidan dikimi.jpg
25 tane söğüt kavak karışık diktim okula, bugün de 30 tane çam ağacı getirdim. Daha önce hiç ağaç yoktu bahçede. - Ömer
çamları nerden buldun güney yamaçlara ek çamları - aigle
orman müdürlüğünden istedim verdiler sağolsunlar. Okul güney yamaçta zaten ama tutar mı bilemiyorum, çünkü rakım 2400 mt. - Ömer
2400 de sarıçam çok güzel olur sarıçam dır onlar orman md bilir - aigle
muhtemelen öyledir. Ağaca hasret kaldık. - Ömer
Ağaç ekin lan o kadar - aigle from Android
Hı hı hı.Ekelim senin başçalanın avm yapmak için kessin. - deep_blue
Siz günah tohumları ekiyorsunuz - aigle from Android
Siktir lan:))) Çapulcu seni. - deep_blue
Ezikler - aigle from Android
saddii
ayyy çok üzüldümmmm - eS'
bunu,bana yapacak çocuu pıçağlarım..hele bi de rakibin karşısında,hele hele gidip elinden avucundan almışken..hayalarını keser,kulaklarına asarım la senin şerefsiz - o şimdi motor
Resmen felaket felaket. - ~~diCaprio~~
hak etmiş mavili bıdık. - banu eker
"onu alma beni al" Sezen Cumhur Önal ya da Ahmet Necdet Sezer....Abdülkadir Aksu muydu yoksa - [bi-taraf] ehl-i fakir
sezen aksu'dan biliyorum - saddii
ha ablanın kendisi hayalimde ama adı firarda.. - [bi-taraf] ehl-i fakir
. - saddii from Android
Oğlan tam çakal ama :) - ~~diCaprio~~
hahaa çok iyi :) dans sekli de harika :)) - saddii
:) - elet
Kırkına kadar kendine gelemez bu kız ^^ - ~~diCaprio~~
Unutturmayacaz, unutturmayalim :) - saddii from Android
NOW thats unfair - Wiz Tec Sys
Neden haksızlık olsun ki wiz kardeş :) - saddii from Android
yine mi bu? ben o kızın yerinde olsam yere sererdim o kızı :P - banu eker
NaHoşşş
Begenmeyi birakip yorum yapin ey canlılar.
Akaruz bunu beğendi - Akaruz 
Zeki akaruz. Alkis sanaaa - NaHoşşş from Android
Sevinç bunu beğendi :))) - Sevinc Cadısı from iPhone
Hmm sevinc de zeki demek ki :) yok mu arttıran ? - NaHoşşş from Android
Çok zekiyimdir çoook :p - Sevinc Cadısı from iPhone
Cadisin sen :)) - NaHoşşş from Android
duygu ( 46 )
Biri bana ffondü kabı nereden alınır lütfen bir fikir versin ! Şöyle hoş ve farklı bir şey istiyorum resimdeki gibi basit bir ffondü kabı aramıyorum. Bunların satıldığı bir pastacı ya da bir internet sitesi yok muuuuuuuuu
image.jpg
Tabağı daha geniş olsun bir de metal olursa tadından yenmez hıııı bir de daha yüksek olsun .. Gören bilen duyan rastlayan olursa ses edin bana . - duygu ( 46 )
Türkiye'de bilmiyorum ama internetten alırım dersen Amazon'da var çeşit çeşit oraya bakabilirsin :) - KediDeli
buna ffondu mu deniliyor? - Sbht
Looking yummmmmy! - Wiz Tec Sys
Evet sbht - duygu ( 46 ) from iPhone
korupark ta bundan yemistim birisinin daveti uzerine ama ismini bile hatirlamiyorum daha da yemedim - Sbht
mayhoş
▶ AYHAN SİCİMOĞLU&LATİN ALL STARS-(BANU KUNT&ZEYNEP ÖZBİLEN)- ANLAMAZDIN .. - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
▶ AYHAN SİCİMOĞLU&LATİN ALL STARS-(BANU KUNT&ZEYNEP ÖZBİLEN)- ANLAMAZDIN .. - YouTube
Play
up - mayhoş
eburhan ɛɜ
rugila
Biraz popülerist stiller ama harekete geçirmek için yapıldığı kesin, Bayan Obama work-out bekliyordum.. http://neilarey.com/workout...
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook