Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
FF - Paylaşım

FF - Paylaşım

Aklına Gelen - Hoşuna Giden - Resim -Yazı - Müzik - Her Ne İstersen Burda Paylaş .. Özgürlüğü Ruhunda .. http://www.paragrapher.net
onun esrası
En güzel karadeniz türküsü dediğiniz türkü hangisi?
diren karadeniz / samistal yaylası - çakır
Giresun'un İçinde İki Sokak Arası - çakır
hımm - onun esrası
Çırpınırdı karadeniz - Ergün Plak from iPhone
hey gidi karadeniz - çakır
google sorcam simdi - Sbht
hareketli karadeniz türküsüne güzel örnek http://www.youtube.com/watch... - Selfie Boylu
I IH BUNLAR OLAMAZ - onun esrası
RUGİLANIN DDİĞİ GÜZELMİŞ AMA ANLAMIYORUM ONU BELKİ ONDAN - onun esrası
http://www.youtube.com/watch... MEKTUP'U BEĞENDİM BU ARADA - onun esrası
GEMİLER GİRESUNAYI DA BEĞENDİM - onun esrası
Ander Sevdaluk da güzel - onun esrası
benimkileri siktir et - oytn
sırayla dinliyorum :( - onun esrası
rugila
duygu ( 46 )
Kitap fuarı - imzalanmış kitaplar- mis gibi yeni kitap kokusu- beni mest eden satırlar- sevdiğim yazarlar - ve sevdiğim şehir İzmir ! Burada olmak güzel :)
image.jpg
duygu ( 46 )
Kalabalık ve sıkıcı bir güne "kahve- kitap molası "derin bir nefes gibi !! | kemeraltı / bodrum Cafe
image.jpg
Afiyet olsunnnn - tazzz from iPhone
onun esrası
Olduğu kadar artık. - Arnavut Ciğeri from Android
kalp in ustunde orta parmak cok manidar duruyor ^^ cok yetenekli - Sbht
Oyle - onun esrası from Android
kimin eli bunlar - ahmet aslan
Biri benim. - onun esrası from Android
sag da ki daha kara evet erkek eline bnziyor :/ - Sbht
Sol benim!!! - onun esrası from Android
fire senin bu anı görmek mutlu etti beni hadi bakalım :) - Zıkkım ın √¯ ü
Yaa aşkli maskli degil bu alalade bi arkadasin eli - onun esrası from Android
ömürlük bi yalnızlığa mahkumum ben :PPPP - onun esrası
Oha
"Yaşam düşünenler için bir komedi, hissedenler içinse bir trajedidir." Horace Walpole
nasıl güzel bi sözdür bu - Oha
Bizde hep birinizime çakıyoruz hayatla benim içinde porno sanırım - tazzz from iPhone
saddii
Akaruz 
Onunla Gezdiğin yerlere tekrar gidersin. Sonra etraftaki herkesi O sanarsın ya. Çok zor lan :(
bychemist
müzik edebiyat gibi duyguları anlatmıyor, bizzat yaşatmak amacını güdüyor. #livaneli #kardeşiminhikayesi
katıldınız mı? bu söze? - bychemist
çok hem de. - banu eker
cidden dimi...ben de bazen bazı şarkı veye müzikleri yazdıran hissiyatı çok merak ederim:) - bychemist
Kitap bana biraz yavan geldi. Adamın tutarsızlıkları var. ilk başta çizdiği karakterden çok saptı sanki ya da bana öyle geliyor, bilemedim. Elinizdeki kitap kaç sayfa? - Bülent Kıyışkan
yooo sapmadı bence - moreya
Okuyan var, okumayıp okumak isteyen var; ulu orta yazmak istemiyorum o yüzden... - Bülent Kıyışkan
h1n1
Minis burada olsa en cok bu carlo gesualdo denen kıyı balıkçısi ile dalga geçerdi. Miciri saymiyorum onun doktoru baska.
konu jenny değil aslında. - "ati"
Ya nereye yazsam jenny diyorlar amk. Konu o degil. - h1n1 from Android
Konu ne tam olarak? - Cafo
konu sürekli kadın aşağılanması. - umco
umco bu kadın aşağılanması konusunu bi geçelim. konu ne gerçekten? - Cafo
Konu kadinlari gruplandirip hepsini sik manyagi ilan edince elimize ne geciyor? - h1n1 from Android
Sik - aigle from Android
Cafo çözer bu işi^^ - Ayna
konu bu cafo...olan ya da olmayan eksiklerle ...bazen sadece sözcüklerle oynayarak yetrsiz heriflerin kendilerini yeterli görme çabasında kadın aşağılamalarına göz atış. - umco
H1 onu yapan bi tek mıcır. O da FFin meczupu gördüğüm kadarıyla. Soooo, konu ne gerçekten? - Cafo
Saka yabiyorum be ama jenny guzel isim - lili from Android
Genel olarak insanlari gruplandirip hepsine tepeden yaftayi yapistirinca ustun oluyorsun ok, cok havali oluyorsun ok? Ama ff gibi sikindirik minicik yerde bu sana ne katiyor gercekten? - h1n1 from Android
minicik akvaryumun görkemli köpekbalığı olunuyor h1 - umco
Herifi konu olarak doyuramadik resmen. Olmazsa sen konu ac biz gelelim senin feede. @cafo - h1n1 from Android
Ataerkil dürtüler ile lider olma hevesi değil mi bu birader? Mıcırın burcu kesin aslandır... - Ayna
Ya sanki büyütüyoruz. Sanki bazı gerginlikler yüzeye çıkmış bu akşam. Hepimiz hepimizi kendi kimliğiyle, konumuyla kabul etmiş, barış içinde^^ yaşıyorduk. Kaldığımız yerden devam edelim. FFin bu kaotik ortamına uyum sağlayan buyursun gelsin. Burayı şekillendirmeye kalkmayalım. Diyorum tabi siz bilirsiniz. - Cafo
Liderlikle alakasi yok. Onune gelene ambiti demek liderlikse evet. - h1n1 from Android
ya işte onun liderlik anlayışı da o, hakaret ile bastırma, ardından yorum silme, ve ben burada ekran başında köpürme pozisyonlarındayım. Adam yazdıklarını siliyor olm. Her yazdığı cümle capslenip taşşak malzemesi yapılacağını biliyor. Siktiğimin vahhabisi ahaha - Ayna
@cafo tam soyledigin seyde gizli olay. Kapali dar ezoterik yapiya burunduk, gelene over reaction sergiliyoruz. Salakliga tepki degil bu, ama kendi salaklarimiz var, salak lazimsa da bunlar gorur isimizi diyoruz, o derece olmusuz. - h1n1 from Android
Bu dogru. Fazla kapali oldu ff. Yeni gelene nefes aldirilmiyor mesela. Ayy hayatimi sorgular oldum suaan :/ - lili from Android
Ben 5 yıldır aynı kızları görmek zorunda mıyım lan - ahmet aslan
bence bunun sebebi jenerasyon farkı. adam bunun üzerine oturup düşünecek bunu kaleme alacak be bu trollük ile mutlu olacak zaman bulabiliyor. Onun için çevredeki tüm ilişkiler erkeklerin cemaat evinde ki maklube sofrası yada batak masası. bir dişi ile bir eril kişinin muhabbeti onun için ambitliği.. yada bi kadının bir erkeğe gülmesi yada iltifatı onun için orospulugun en önde gidilen hali. hakikaten anlayamamak çok kötü. her insana 3 4 yıl öncesi ergen gibi gelir diyorlar da ben böyle değildim heralde ya - "ati"
cangıl güzeldir de yamyamsız. - umco
siz yüz veriyorsunuz amk vermeyin yüz yazmayın feedlerine havlasın sonra sussun nedir yani :o hem bazılarını takip edecem die başkalarının da feedlerini unutmayyım die abone de olabilirsinz o ayrı ama biraz 'oto kontrol' eidn bakın sonra kndiliğinden sönecek tüm ışıklar :o - Zıkkım ın √¯ ü
Atiye falan hak veriyorum amina kodumun carlosu miciri gece gece dustugum duruma bak. - h1n1 from Android
Kim kimmis - peri eskisi
Atiye falan hak veriyorum, düştüğüm duruma bak ahahahahahah serdar - ahmet aslan
Bu eş çinsel işimi - Ergün Plak from iPhone
ahahaahaha @h1 - Ayna
Biz ff paraleli olarak her akşam birini sikiyoruz, bu akşam da kuradan sen çıktın mıcır, Bize başlakalrını hedef gösterme, biz seni sikeceğiz...Aklının alamayacağı derecede ağır konuşabileceğimi ispatlamamı ister misin? - Ayna
Küfretmeden tam bir köpek gibi evet ya da hayır de lütfen :/ - Ayna
Kargalar bokunu yemeden düşündüğünüz bu mudur morfularlı hanım? - Ayna
hani mıcır göt :) - Ergün Plak
mıcırdan bol ne var, cümleye başlarken bile adının baş harfini küçük yazdığım bir mahlukat şeytanın milyonlarca uşağından birisi olduğu için mi değerli senin için baldırı çıplak? - Ayna
bak aradaki mıcır işte http://ff.im/1hfXP4 - Ayna
Feed karşıma çıktı açtığım gibi yazdım da yorumum nerede?! - mor fularlı from Android
Evet orada yorumlar mı silinmiş bir kopukluk var. - h1n1
Bir dakika lan bu feed benim feedim, ben silmediysem kim sildi? - h1n1
Biri hesabıma girecek de yorum mu silecek??? Hahaha o kadar salağı var mıdır? - h1n1
ayna silmiş - Ergün Plak
mıcır silmeyecek 2 gün - Ergün Plak
Bilemiyorum. Minis hakkında yazılan guzel yorumları cekemeyen biri silmis. Net. - mor fularlı from Android
dun yorgundum bakmadim, ne oldu lan ozet gecin. - Arkancelo
jenyy meselesi var :)) haha - Ergün Plak
sen ozetleme lan yarrak. ozetleyin dediysem ergun mu ozetlesin dedim, anasini iplikci hatunda siktigim - Arkancelo
beyler 68 seconds diyor ve hala bekliyorum. yok mu ozetleyecek - Arkancelo
Mıcır diye dallamanın teki bir şeyler yazdı sonra ben bir şeyler yazdım, muhabbet ettik bitti http://friendfeed.com/carloge... şurada oldu. - h1n1
örneklemek gerekirse jenny 'gel paramı arasıra da beni sik'.. , pudra 'ben entelim, donumda dantel, sikişirim tel tel'.. , merve, halise v.s. ise ' ne param var nede yaram, ama daram bende daram' grubuna giriyor.. deep-lue gibileri ise ' yerim içtiririm, köpek bulsam siktiririm' grubunda.. - mıcır jr - h1n1
jenny denen kariya burada prim verildi, paralele falan alindi ama bi yoklama cektim, fiyasko. o yuzden casit oldugu icin atilmistir styla, aptal oldugu icin bloklanmistir dedim, verrrrrdim blogu, verrrrdim blogu. - Arkancelo
Bir ara deep blue falan geldi savcılık mavcılık bir şeyler oldu. - h1n1
jenny ile alakam yok zaten o feedin altında denk geldik mıcırla o kadar. - h1n1
mevzuya uzagim, iyi ki de uzak kalmisim. zaten su ara kundakcilik ve belgede sahtecilik isnatlariyla ugrasiyorum, bir de savcilikta elalemin bacisina sovuyormussun olayi cikmasin. - Arkancelo
şahit falan yazarlar diye tırstım ben bir de, o feedi gel de anlat savcıya, peh - h1n1
kafiyeler guzelmis ama. - Arkancelo
@arkncl seni asıl şu feedde andılar http://friendfeed.com/ff-payl... - h1n1
adimi aratinca gormuyorum, oyleyse anilmamisim. - Arkancelo
abi ha, outro konusmus, onu da private browsingde gordum gerci. kendisi nedense beni dostu arkadasi falan saniyor. kac kere de diyorum kendisine, ben senin hayalinde kurdugun gibi bi adam degilim, burada yazdigim seyler ironi degil diye. ornegin gezi olaylarinda gozlerinden vurulan cocuklar, oldurulen alevi veletler, afrikadaki babu, yunandaki alexis sikimde degil. ben parama, kendi... more... - Arkancelo
hatta ffte devlet kursa, beni diyanetin basina getirebilecek kadar distorted bir algisi var. - Arkancelo
ya arkancelo hakkında iki dak. düşünmüş değilim be canım. uzatılacak ne var llahını seversen. ismimi geçirme orda burda de. yok ederiz sorun yok. - outro
yüzünü bile görmemişim neden seni dostum arkadaşım sanayım? - outro
işim gücüm yok hayalimde arkancelo profilimi yaratıcam. dertlerim var benim ulan. somut somut. distorted algı malgı. sen aç ta kendi götündeki distortionu eleştir. yarrak hasan - outro
paragraf döşenmişsin bir de. kim kimin hakkında kafa yorup götünden fikir edinmiş belli oluyor. silsileni siktirtme bana - outro
amına koduğumun orospu cocugu sikinde olmayan o çocukları o leş ağzına alma o zaman. nereswinden tutsam elimde kaldı be. allah belanızı versin. - outro
gözü çıkan çocukları götüm sikim muhabbetlere alet etmene ne gerek var? direk hakaretini yaz sen de sıradan bir orospu çocuğu gibi. siktir git. mide hastası ettiniz beni. - outro
pislik ya. ulan yaşattığınız değerlerin ta ortasına sıçayım ben. bu mıcır mıdır ne anasının amının feryadıdır. sizin değer diye burada sunduğunuz her bir kelimenin ta ortasına sıçayım. savunduğunuz pisliklerin içinde boğulun. sizin de acınızda yanınızda kimse olmasın. sizin de güvendiğiniz dağlara kar yağsın. siz de tanımadığınız ama size güvenen insanların ardından üç filozoftan alıntı... more... - outro
sana trollüğü yeniden keşfettiricem orospu evladı. adını banka dekontundan bulup çalıştığın yere gelmek var ama senin gibi o kadar cok orospu evladı birikti ki.. topunuzu siktiriboktan bir düğünde toplu kurşuna dizmeyi tercih ederim. - outro
gezideki çocugu bile kullanıyorlar siz kimsiniz ulan? suratına bizzat kusarım - outro
WeBeyn
çakır
chrome'un son güncellemesinden sonra ctrl+F5 gibi çok kullanılan bir sürü fonksiyon iptal edildi :l
ben daha 31deyim :) - Aytaç
kal orada yeni versiyonunda SSL li sayfaların ssl lini devre dışı bırakamıyorsun böyle garip saçma bir çok şey gelmiş. bende güncellemezdim otomatik kendi güncelliyor Sürüm 34.0.1847.116 m - çakır
ben comodo dragon kullanıyorum, chromium tabanlı, internet yasası twitter olaylarından beri kullanıyorum bunu - Aytaç
aytaç 72541. kez bunu belirttiğin için teşekkür ederim. her seferinde kurmaya niyetlenip tavsiyenin senden geldiğini düşünerek vazgeçiyorum. ısrarların gol getirebilir, devam! - Abdul Relief
abdul 31. sürüm deyince açıklama yapmam gerekiyordu ne yapabilirim başka :? - Aytaç
manidar sürümden bahsetmiyorum lan, comodo söz konusu. - Abdul Relief
anladım tamam da napim o sürümü neden kullandığımı açıklamıştım :( - Aytaç
Abdul Relief
ohh yeahh - compiler
Koleksiyoner Ali
"Başbakanlık internet sitesinden, Ermeni soykırımı iddialarıyla ilgili olarak barış mesajı yayınlandı. Bu açıklamayla birlikte verilen mesajın niteliği açısından bir ilke imza atıldı. Erdoğan'ın 1915 olaylarına ilişkin mesajı Başbakanlık Basın Merkezinin internet sitesinde yayımlandı. Açıklama 9 dilde yapılırken Başbakanlık Kamu Diplomasi Koordinatörlüğü açıklamayla ilgili Ermenice tweet attı..." - Koleksiyoner Ali
Başbakanlık Kamu Diplomasi Koordinatörlüğünün sözkonusu tweeti: https://twitter.com/Basbaka... - Koleksiyoner Ali
Ermeniler 1915 in davasını gütmüyor aslında, 1071 in davasını güdüyorlar. Çünkü o gün şimdiki haritanın %50 si Ermenilerindi fakat efendileri Doğu Roma idi. Selçuklular Bizansı yenip Ermeni yurdunu fethetti. Kavga oraya dayanıyor, böyle bilin bu işi. - [bi-taraf] ehl-i fakir
kitapgalerisi
Kürtleri onlardan daha çok seven bir "Türk" : Hasan Cemal. Bi çeşit İsmail Beşikçi. - [bi-taraf] ehl-i fakir
oha adamin soyadi kürtler miymiş? - ringomilk
çok isterdi gibi geliyor bana - [bi-taraf] ehl-i fakir
rugila
Potemyalı bir Rum çocuğunun Ermenilerden özür dilemesi, biz Türk Ulusu'nu bağlamaz!
Gecmisinden ozur dilemek seni dunyaya getirenlerden ozur beklemek kadar utopya geliyor bana - lili from Android
Allah C.C
Yat uyu yaaa... Bu saatte ne duası!
nickini değiştir..ateist halinin amına koyarım...dalga geçme kevaşe....musa musa da kuyruğu o kadar da kısa değil... - Tastamam★★★★
siktimim saygısız lümpen eşşeği - Tastamam★★★★
Melekler not alın bunu cehennem zebanilerine siktirecem. - Allah C.C from Android
bizim günahımız ne ya rabb, habire sikmemiz için eşek yolluyon - mıcır jr
(ya) ayrı olacak ergün..bi kere örnek olsun diye yazayım bari : Ya Rab'bim. Ne hikmetse Allah C.C'de yanlış yayıyor; Muhammed gibi o'da ümmi sanırım. - [bi-taraf] ehl-i fakir
bitaraf sence HDP genel seçimlerde %20 alırmı - Ergün Plak
ben daha fazla alır diye düşünüyorum - Ergün Plak
%50 alır latif ehuhehuıjhe 20 az :)) - Tastamam★★★★
tastamam unutma bu dediğini :) - Ergün Plak
o gün seni arar hatırlatırım - Ergün Plak
@Ergun Plak için : 2014 te hDP+BDP toplamı %8 civarındaysa 2015 te bunun %20 olması için somut bir neden göremiyorum. Ama mecliste grup kuracak (20) vekil çıkaracağı kesin gibi. Detayını tam bilmediğim Daraltılmış Bölge Sistemi nin uygulanacağı kesin gibi. Bunun sonucu ne olur şu gün için çok belirsiz, çok meçhul. - [bi-taraf] ehl-i fakir
@mıcır Kuşkusuz biz sana eşşeği layık gördük. - Allah C.C
@ehl-i fakir Sen hep fakir kalacaksın. Sadece kendini düşünen bencilin tekisin. Seni öyle yarattım. Mobil kullananları da unutmadık. Dualarını erken duyabilmek, erken kabul görmek içindir. - Allah C.C
Siyaseti ben yaratmadım. Götünüzden uydurduğunuz şeylerle karşıma çıkmayın. Çarparım! - Allah C.C
ya rabb, bari eşek siki verseydin - mıcır jr
Şükret ademoğlu. Olanı da alırım! - Allah C.C
ya rabb yaşlanıyorsun galiba, bizi ademoğlu ile karıştırdın - mıcır jr
Sen de ademoğlusun. Rabbinden iyi mi bileceksin? - Allah C.C
Allah'ım yalnız sana sığınır yalnız senden yardım dileriz. ben artık bunu çok söylüyorum arkadaşlar. bırakın giden sevgilinin ardından üzülüp sızlanmayı.her şeye kadir olan büyük bir rabbimiz var. ona havale edin. beddua etmeye gerek bile yok :)))) - Ergün Plak
ya rabb, günahımız neydiki bizii şu iki okka boktan saydın - mıcır jr
@Ergün Plak çirkin ve yaşlı kızları almıyoruz. Güncellemesi uzun sürüyor. - Allah C.C
@mıcır jr Cenabetsin sesin gelmiyor. - Allah C.C
ya rabb, kusura bakma, az önce gönderdiğin eşeği siktikte..gidip boy abdesti alayım - mıcır jr
@mıcır jr Kusur değil tövben yeterlidir. Şimdi bi gusül alıver de gel, dualarını dinleyeyim. - Allah C.C
ya rabb, sen şu fifi kullarına hidayet nasip eyle, karı kılığında eşek sikmekten kurtar onları - mıcır jr
Sen onlara verdin de, onlar mı almadı? - Allah C.C
ya rabb, sende çok şey beklyorsun biz aciz kullarından, bak şeytan habire işmar edip duruyor zaten - mıcır jr
Biz Meryem'i de namuslu kıldık. İsa için ona bir gecemi hediye ettim. Bunu sana da hediye ediyorum. - Allah C.C
ya rabb, bi kulağımızın arkasını sikmemiştin oda oldu, şimdi rahatladın mı bari - mıcır jr
amın kodunuz lan ahajah :)) - Tastamam★★★★
Yok daha değil. Ancak gece rahatlarız. Şüphesiz o geceleri ben senin için yaratmış olacağım. - Allah C.C
ya rabb, bu eşek gine istiyor, hoşuna gitti galiba - mıcır jr
bir iffet abidesi olan Hz. Meryem, bakire olduğu halde, nasıl hamile kaldı alla'ım aklım almıyor aklımımı aldın yoksa - Ergün Plak
assiktiiiir :D - Akaruz 
@Ergün plak, ismini andığın hatun (Sümerolog ilmiye Cığ a göre); sümerler ve ardılı toplumlarda (tapınaklarda kendini erkekleri tatmin etmek gibi k u t s a l ) bir göreve adamış i n a n ç l ı birisiydi. Belki de bu geleneği son uygulayan bir kuşaktandı. O yüzden tapınakta hamile kaldı. Ancak bu hizmet toplumda itibarsız sayılmaya başladığı için onun hamileliği hoş görülmeyeceği... more... - [bi-taraf] ehl-i fakir
BurgazTurk.Com
Atilla Şirin
ne güzel ya! teşekkürler Atilla. - banu eker
tulumu çok severim ben :D çok teşekkürler :D - ®bA
banu ve rabia, keyifle dinlersiniz inşallah, ben de bayılıyorum bu enstrümanlara..... - Atilla Şirin
#saklıkalsın @atilla teşekkürler :) Ayşenur Kolivar doğa için çal'da yer almıştı galiba değil mi ? :) - •beliz•
evet beliz, o çalışma içerisinde yer almıştı... iyi dinlemeler.... - Atilla Şirin
Ergün Plak
Mutant o! - hsnrs
tüm kadınların bu açıyı tutturabilmesi dileğiyle bayramın kutlu olsun - Tastamam★★★★
Diyelim ki açı tuttu. Netçen yeğenim? - hsnrs
sanane soyka...sabahın nöbetçi sazanı mısın... - Tastamam★★★★
Soyka ne demek ? - hsnrs
aynada grdüğün sıfat:soyka..anladın - Tastamam★★★★
soykası cıkasıca diye bir beddua vardır iç anadoluda. soyka diye ölünün üzerindeki kıyafetlere denir kimi bölgelerde. - hsnrs
google a dua et bak seni extra bilgilendirdi.... - Tastamam★★★★
extra :'( - hsnrs
bu kadın bacak - Ergün Plak
oytn
kitapgalerisi
aaa hayret böyle bir roman yazdı demek - moreya
duygu ( 46 )
Misss gibi kokuyor ! Ilk defa yapsam da kıvırdım ben bu işi :) lezzet bombası gibi :) ön hazırlıklar hariç 2,5 saatte hazır oluyor .. Ama yorulduğuma değdi.
image.jpg
image.jpg
kolayı ben alırım - Met Stark
Ilerde birgün evlenince pazar yemeklerinde yapacağım bunu yanında mercimek çorbası yaprak sarma ve yeşil salata ile :) sanırım on numara menü olacak .. Bir de salatalıklı ayran hazırlarım . Tamamdır diyorum sizce nasıl menü ? :) - duygu ( 46 ) from iPhone
Harika :)) - saddii from Android
Afiyet 9lsun :) - saddii from Android
Teşekkür ederim Sadi :) - duygu ( 46 )
Met ben eve kola sokmuyorum ! Salatalı ayran yapsam ya da meyveli soda alsan ? - duygu ( 46 )
tamam anlaştık :) - Met Stark
yerinmnnn - Kenny Powers
Yeee :) la flama - duygu ( 46 )
O kadar menü sormuştum yorumda 1 kişi de cevap vermemiş bana .. - duygu ( 46 ) from iPhone
Ayir banada mutlu yillara duygu balikci - Ramazan Çekiç from Android
Ne yazık ki hepsi tükendi Ramazan çekiç bir dahaki sefere artık ., mutlu yıllar size de - duygu ( 46 ) from iPhone
Teşekkür ederim ecüşüm :)) daha evliliğe var ama inşallah yaşatacağım onu :)) - duygu ( 46 )
ısırmak istiyorum onu budundan - Kenny Powers
Pilavına kaşık sallamak istiyorum - bestofBERDUSH
La falama bu gece yersin artık sen de bu tarz birşey yiyemezsen izmire gelince yapacağım ben sana :) - duygu ( 46 )
Berdush her türlü kaşık sallamak çatal ddaldırmak serbest. :) - duygu ( 46 )
+ - duygu ( 46 ) from iPhone
ne ki bu - The Thor
Tavuk dolması - duygu ( 46 )
WeBeyn
NaHoşşş
Sevinç hesap mı sildi ? (Sevinç cadısı)
Yoo - Ergün Plak from iPhone
Seni engellemiş - Ergün Plak from iPhone
Neden acaba bi sorun da olmadi ki . biriniz sorsun lütfen. - NaHoşşş from Android
ergün yiyor seni, hesap silmiş - kibar serseri
Sevinç sevgili yapmış - Ergün Plak from iPhone
Yakisir sevince. Ergun kendi yalnizligina yansın. - NaHoşşş from Android
Sevgilisi yok olsa bilirdim ;) - dali from iPhone
cadı nereye kaybolmuş?, - passenger
Hesap silmiş - NaHoşşş from Android
Sbht
ehuheheh hepsini ben yaptim :P
Fotoğraf3202.jpg
Daha kahvaltı da yapmadım ha -_- - Akaruz 
bim çikolatası ^_^ - Cihanyus®
ehhehe cikolata kimse yemedi :) kisir ve borek cay yetti bana , akaring gel sende yaa kahvaltiyi burda yap ^^ - Sbht
Aramızda 25 dakika var. Hayır demem. Bi bakarsın gelmişim :D Aç aç oturuyorum sigara - çay -_- ev taşımak zor iş... - Akaruz 
25dk mi? :)) ayy gel gel - Sbht
Ömer
içim rahatladı :)))
pic332.jpg
O zaman bizi canlı olarak görenler de güzel mi görüyor? - Milena Mallory from iPhone
Muhtemelen Milena - Ömer from Android
Olleyyy beee :)) - Milena Mallory from iPhone
Fotolardan daha guzelim aslinda diyebilir miyim yani *-* - eskisi from Android
:)) - Ömer from Android
peki fotolarda güzel görünenler ne olacak euheue - moreya
onlara sorun yok moreya :) - Ömer
guzel gormeyenlere senin gozunun megapikseli bozulmus diyeyim bari :P - Sbht
+1 Sbht - Milena Mallory from iPhone
bazı insanlar poz vermeyi bilir, fotoda daha güzel çıkar. (bkz: ben^^) bazısı da aksine poz verirken kasılır ve orangutan ile bonomo arası bişey çıkar, halbuki normalde fena değildir. yani argüman boş. - Ökkeş in Wonderland
onemli olan guzel gormek zaten megapiksellere zarar gelmesin yeter :P - Sbht
kitapgalerisi
"Osmanlı İmparatorluğu'nun Gerileyiş Ve Çöküş Tarihi - Alan Palmer" Alfa Yayınları %30 İndirimle Aynı Gün Kargo http://kitapgalerisi.blogspot.com.tr/2014...
Osmanli-Imparatorlugu-nun_175235_1.jpg
Allah C.C
Aşikar
bana kötü dedi duydunuz tanıdığı mübaşir olan var mı?
var numarasını vereyim - oytn
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook