Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
FF - Paylaşım

FF - Paylaşım

Aklına Gelen - Hoşuna Giden - Resim -Yazı - Müzik - Her Ne İstersen Burda Paylaş .. Özgürlüğü Ruhunda .. http://www.paragrapher.net
Zehri
kyk başvuruları başladı gençler!! #üni #yurt #kyk
Agustosun 27 sinde dgil miydi ? - Okan Cahit Çınaroğlu
Dheria
hayvanat bahcesinden favorim..
IMG-20140724-WA0009.jpg
Akaruza ne kadar benziyor - troleybüs
Dheria
tel uygulaması ffturk indirdim. berbat ama foto yükleme konusunda mecburen kullanicam gibi.birsey daha. ffturkten fotolara tıkladıgında indirme yapmıyor.
Ayna
SORU: Sadece 24 saat ömrünüzün kaldığını kesin bilseniz, bu 24 saat içinde ne yapardınız?
ff ye girerdim - umco
Boğazdan aşağı atlarken alayina söverdim. - Akaruz from Android
hayat sigortası , geride kalanlara hayrım dokunsun. - CED
Bu feed sonunda ölmeden önce yapılması gerekenler listesi çıkacaktır :) - Ayna
24 saat lan bu 24 ay değil ne yapacan 24 satte:) - umco
Sığdırın olm işte enlerinizi 24 saate, maharet burada :) - Ayna
sie, 24 aya çevir bak neler sayacam:) - umco
24 saatte anca şoku atlatırım - psikopatkedi
sonrada ölürüm işte - psikopatkedi
:))) - umco
Umco burada maksat her aklına geleni yapmak değil, en çok yapmak istedikleriniz veya o kısa anı nasıl değerlendirmek istediğiniz durumu var...Psiko çok mantıklı yaklaştı :/ - Ayna
allan işi bu belli olmaz, bakarsın ölmem diye düşünür aynı hayatıma devam ederdim. - filo
Filo "2 dk da imana gelirim" dedi^^ - Ayna
yanıtını psikopatkedi verdi ayna, süre ölüme alışmak için çok kısa yapacakların aklına gelmez. ölümü kabulleniş süresi daha uzun olmalı 24 ayın son 3 ayı falan ne yaparsan yaparsın:) - umco
Umco hiç değişmeyeceksin değil mi? :(( - Ayna
son 24 saatinde görüşürüz:) - umco
oturur gozumu bi noktaya diker nefesimi sayardim - bigsu from Android
Sevdiklerimden uzaklasirdim - Zigon Sehpa from Android
ben imansızım yani ayna'cıım ha. putperest it. - filo
istanbula gider yarım kalan işimi hallederdim. avrupa yakasında - Cihanyus®
Herkese sarılırım heralde eheh ama sevmediğim ve beni üzmüş olanlara da laf söylemeden gidemem yani gözüm açık alır - ®bA from Android
Kelplere hakaret etmeyelim lütfen filocuğum :/ - Ayna
fakat eşref saatinde olabiliriz bilesiniz ay tülerim dikeldi - psikopatkedi
bu feede yazanlardan yarın yoklama alalım. - umco
Bikaç haysiyetsiz şerefsizi yanıma takardım - H.Mar Gargarin from Android
lanetli misiniz nesiniz tövbe içime sıkıntı düştü - psikopatkedi
ahahaha - Ayna
ölüceni biliceksin ama gerisi düşünmiyceksin allan bebeleri. sadece ölümü düşünmeye başlarsan, ölümü yaşamaya başlarsın. sonra bi bakmışsın çilehanede farelerle köşe kapmaca oynuyon. - filo
Şöyle titreten bir cevap bekledim ama yok. Çok beklentiye girmişim demek, külliyen hayal kırıklığısınız yeminle :'( - Ayna
Adın Ayna diil mi olm senin, geldiğin günden beri iş koymuyor musun bize 'sizi yansıtıyorum filan' diye, şimdi aydın hayal kırıklığı olduğumuzu gebeş, naapcaz aa yarın ölüyoruz diye, dünya barışı mı tesis edelim 1 günde, karettakarettalara daha yaşanabilir bi çevre mi bırakalım, aidse çare mi bulalım na'apalım, zahten şemsiye girmiş göte .((( - H.Mar Gargarin from Android
zahten şemsiye girmiş göte .((( - H.Mar Gargarin Android hizmetinden ahahah yorumun tamamı çok iyi zatende burası en iyisi 24 saat sonra öleceğini de birine şurda şuur yitirir sen laylom tatil planı mı bekliyordun kardeş??? - psikopatkedi
ahahaha seviyorum sizleri^^ - Ayna
Birkaçınızı yanıma alırım. - Mitrazz Beigbeder
Birkaç kişiyi benle beraber götürürüm! - Programmer from Android
Hernesto ile gönüller bir :) - Mitrazz Beigbeder
Güzel bir intihar bombası eylemi düzenlerim. - Boz Ayı
Hmm, buradan, canlı bombaların ölüm mahkumu hastalar olduğu ortaya çıkıyor gibi :/ - Ayna
Şuraya Cafocuğum bi yorum yazsa çok memnun olacağım^^ - Ayna
cafo ya derin tuzak - umco
çaktırma umco, yarım saattir buraya yazacağı yorumu düşünmüyorsa ben de bişi bilmiyorum agsfadd - Ayna
lan adam yarım saat düşünüyor sen benim açtım feed için yazacağını düşünmek için akşama kadar izin istedin:) - umco
Off bu qappaq iyi geldi haa, ellerin dert görmesin :( - Ayna
cafoya geçen agır davrandım galiba gönlünü almam lazımdı:( - umco
ehehe - Ayna
ama yine de keyif aldım kapaktan:) - umco
Evet güzeldi :) - Ayna
böle deyince kapağın tadı olmuyor amk, gıcıksın olum. - umco
Öyleyimdir^^ - Ayna
ahrette götü nasıl kurtaracagimi düşünmeye başlarım - Alper Kamu from Android
daha doğrusu, kurtarabilecek miyim'i düşünürüm. bence herkes düşünmeye başlar. en allahsiz ateist bile. ölüyorsun. boru değil. - Alper Kamu from Android
:D kurtaramayacağımı bildiğim için hep dağıtırdım sanırım.Gider içerdim gezer dolaşırdım. Hatta belki çok istediğim biri varsa falan onunla bile buluşurdum yani. :) :) - Şirine
ne kadar olmazlar zamanı değiller sööylenmemişler belirtilmemişler varsa yapardım ve en son bir şiir yazardım. (herhalde) - Zehri
Ayna
Adam orgu yemiş, geri çıkarmış, izleyin derim :) http://www.youtube.com/watch...
Adam orgu yemiş, geri çıkarmış, izleyin derim  :) http://www.youtube.com/watch?v=rbriQHLf-cY
Play
Elemandan 2. el org alınmaz amk agsfags - Ayna
fuci
Yikik evlerin arasinda kendi kendine bisiler yanıyor. . O evi uc harfliler var diye terk etmislerdi. Lann...
enee... detayları bildir lütfen. merak ettim bak şimdi (⊙﹏⊙) polisi yada itfaiyeyi ara istersen - яεnqârεnκ
Oyle bir ates yok gorunurde ama icten icten yanıyor. Ilk once sabah yakilan otlar mi diye baktım ama orasi diil. Baska bir yerden geliyor duman - fuci from Android
Oha yaz yaz çok heyecanlı - Çipo from Android
la ıtfaıyeyı arayın tobee ya yancak butun mahalle :S - flames
fuci
Ezan okunurken köpekler neden ulur
yeryüzüne inen melekleri görür çünkü onlar. - üçnoktabirünlem
Yoksa sese karsi mi tepki? Rex ulumuyo mesela - fuci from Android
üçnoktabirünlem kim diyor onu bırakın şu batıl inançları yok öyle bir şey. - Okan Cahit Çınaroğlu
Rex kefere! - H.Mar Gargarin from Android
fuci
Uzulunce kusuyorum.
kusuyorum ? küsüyorum ? - üçnoktabirünlem
psikosomatik ? - teymi
Kusmak ...! - fuci from Android
teymi o da nesi - fuci from Android
psikolojik etkinin fizyolojik tepkisi diye biliyorum - teymi
Pislik bi tepki. Tepki dedigin trip atmaktan ibaret olmali. Kusmak nedir yahu - fuci from Android
sıkıntılıyken midem bulanıyor benim de :( kusucak gibi oluyorum - lunatictac
Üzülünce değil o, çok sevdiğin ama yanında iken büyük stress altında olduğun kişi sebebi ile kusma isteği gelir, stress sonucu gerilen karın kasları mide içerisinde fazla yemek var sinyali üretir ve asit basar. Bu fazla asit sebebi ile beyindeki kusma mekanizması uyarılarak dışarı atılmaya programlanır. Yani kusma sebebin aşkındır... - Ayna
Ayna lisede sinav gunleri ve asik oldugum cocugu gorunce oluyordu o. Bu biraz daha farklı - fuci from Android
Yok yawww bildiğin göt korkusu niteliği taşıdığım sıkıntılarda oluyor benimkisi. - lunatictac
Duygu fiiliyatı ne olursa olsun sebebi gerginliğe bağlı fazla asit salgılanmasıdır. Bana bilimsel gelin! - Ayna
sebebi aşka bağladığı için çürütmeye çalışıyorum be adam . duygusal gerginlik deyince aklına aşk gelivermesin :) - lunatictac
Uzulunce geriliyor muyum. Farkında degilim. - fuci from Android
Naapıyım çok romantikim^^ - Ayna
Bilimsel romantik seni. Gerilip ivmeyi kazanacam , sonra küt alnına bilimsel gelcemm - lunatictac
Akaruz
Başarılı bir köpek olmak yerine, çalışan bir beyine sahip olmak daha kutsaldır.
Akaruz
Neden bu kadar değersizleşti her şey? Ya da değer sandığım şeyler, artık değerli değil mi??
çok acı ama bazen nedenine aklımız ermez kabullenemeyiz neden neden diye içimizi kemirir durur bu sorular. düşünmemeye çalışmalıyız - serena@
ya bi yerde hata yaptik, ya da bi yerde hata yaptilar.. kusursuzlugun hep oyununa geldik. - Miss Kurabiye
Zaman ;) - Sevinç from iPhone
Artik tum degerler goreceli kavram halini aldi o yuzden eski mutluluk ve huzur insanlarda yok ve bu yuzden eskiden deger verdigimiz bi cok sey suru psikolojisi yuzunden degersizlesmeye basladi benim gorusum bu tabii - ilexaquifolium from Android
visualthinker
bychemist
İnsan, cibilliyeti ve fıtratı hasebiyle, nefsini sever. Belki, evvelâ ve bizzat yalnız zâtını sever; başka herşeyi nefsine fedâ eder. Mâbuda lâyık bir tarzda nefsini metheder, mâbuda lâyık bir tenzih ile nefsini meâyibden tenzih ve tebrie eder. Elden geldiği kadar, kusurları kendine lâyık görmez ve kabul etmez;nefsine perestiş eder tarzında,...
Hattâ fıtratında tevdî edilen ve Mâbud-u Hakîkinin hamd ve tesbihi için ona verilen cihazât ve istidâdı kendi nefsine sarf ederek ''Nefsinin arzusunu kendisine mâbud edinip onun her emrine uyan kimse... '' sırrına mazhar olur... kendini görür, kendine güvenir, kendini beğenir. bu nefsi emmarenin özelliği olup insanı helakete götürür - bychemist
nefsi levvame de ise nefis her daim kötülüğü ister düsturunun farkındalığı vardır. ortaya bir ilim girer, yapmasa da yapamasa da bilir... ve bilir ki vazifesi fahr değil şükürdür, kendine layık olan şöhret değil tevazudur, hakkı medih değil istiğfardır, kemali ise hodbinlik değil hudabinliktir.. - bychemist
tuncay
ilegal pezevenk sayısı daha önemli - umco
fuci
gerizekalı bir kadin disarida kurumuş otları yakiyor. Ayni seyi onceki yillar bir yakini belki de kocasi yapıyordu en soncama cikip homurdanmakla kalmıştım. Simdi bu kadin ya isim kolay ama gotumu kaldırıp cemkirecek gcum yok. Pencereyi kapatacak gucum de yok. İçerisi duman doldu ortaligi is ve koku kapladı bocekler yandı perdelerin amina koyuldu
Aynısını iki gündür karşımızdaki parkın diğer tarafındaki komşularımız yaptı. Adamlar yazın iki ay geliyor, parktaki otları biçiyor, yakıyor, kazıyor; salıncakları boyuyor falan. Kendini meşgul tutmasına saygı duyuyorum ama yeşil otlar yakılmaz, kuruması beklenir sonra yakılır. Yakıyor yeşil otları, beş dakika yanıyor ve her taraf is olup sönüyor. Yarım saat sonra kendi kendine tekrar yanmaya başlıyor vs. ha bire bir yanık kokusu etrafta. - Ferhad Fidan
Kuru otları da yakmasinlar. Bortu bocuk yasiyo orda. - fuci from Android
bychemist
düşüncelerin kıymeti fiillere etki ettiği nispettedir...
bu inancımıza verdiğimiz önemde de böyledir... - bychemist
çakır
çok ahlaka mugayir şeyler paylaşıyorsunuz -_-
TC Çapulcu Fu®k@N
Savaşı zenginler çıkarır, yoksullar ölür… - TC Çapulcu Fu®k@N
TC Çapulcu Fu®k@N
Oha
Merhaba sevgili arkadaslar. Ben burda yeniyim. Siteyi cozmeye calisiyorum. Bi merhaba diyim dedim. Ama uykum da geldi. Gec buldum cabuk gidiyorum :) Size iyi geceler diyorum. Yarin gorusuruz ;))
tatlı rüyalar ^^ - Aytaç
Ayy pardon ya feykk hesabimdan yazicaktim :-( Yanlislik oldu - Oha from Android
alt tab yapmayı unutmuşsun neyse bidahaki sefere :) - Aytaç
Eheehe iyi geceler Aytac :-) Gordum sana ithaf edilen fotoyu. Bence bi dusun derim hemen reddetme kizi - Oha from Android
öhöm öhö şey yani sen uyumuyor muydun falan gitsene hadi :) - Aytaç
İ ih daa uyumuyom :-))) - Oha from Android
hadi hadi uykun gelmiş gözlerin kapanıyor bak hem iyi geceler dendikten sonra konuşulmazmış :) - Aytaç
ya ben her türlü yardım ederim telefon alayım ^^ - Çipo
Ayy ne kadar yardimsever insanlar var burda ^^ hemen veriyorum ama verirsem herkes gorur :-( - Oha from Android
şey bak özel ileti yapabiliyorsun - Aytaç
önce aytaç yazan yeri tıkla sonra açılan yeni sayfada "Direkt ileti gönder" yazısını bul ve onu tıkla oradan yazabilirsin numaranı bana - Aytaç
Ben ohanin fotosunu 101 sitesinde görmüştüm. Otomatik fotolar arasındaydı neyseee. - Dheria from Android
:))))) - Sevinç from iPhone
Dheria hangi site ne fotosu o_O sen nerden biliyon beni - Oha from Android
Otomatik sanal foto değil mi o ya - Dheria from Android
Ne iste o? Facebookun 101 oynunda mi? Lan onu oynamadim bile. Ne isi var fotomun orda ki acep - Oha from Android
kitapgalerisi
Üzerine para verseler...! - ekşiyoğurt from Android
aynen yaaa. şu adamın zerresinden hoşlanmıyorum - lunatictac
Yıllarca kendisi komik olamadığı için kapakta gülüyordur...... - •beliz•
serenat
En kötüsü de uzaklarda olmak :-((
BurgazTurk.Com
Zigon Sehpa
Sevgilisi olmayanlar parmaani kaldirsin
o/ - Aytaç
Bi sey denicem de. - Zigon Sehpa from Android
Boşamı çıktın gız - Paca from iPhone
o/ o/ o/ - Akaruz from Android
o/ o/ o/o/ o/ o/ - Aytaç
:(( - bigsu from Android
beklediği aday değilsınız galiba aytaç, akaruz :/ - Garga Bruno
Ahahahah - Abdul değil lan EMRE - Aytaç
Nerden biliyorsun :) - Akaruz from Android
üzüldü lan kız sizin parmakları görünce, daha nerdeni mi var. - Garga Bruno
Ahahahahahahahahahah - Abdul değil lan EMRE! from Android
Anaa herkesin sevgilisi varmis ya la. amk - Zigon Sehpa from Android
sen kimi istiyosun onu söyle - bekçibekir from Android
Bekircigim bakiyorum arslarindan begenirsem alcam ^^ - Zigon Sehpa from Android
æ ~ ahmet e.
Ciddi Feed. Arkadaşlar seneye erasmus ile polonya'da 10 ay kadar üniversitemin 4. sınıfını okuyacağım. Verilen hibelerin kesilmesinden dolayı gidememe gibi bir durumum var. Ciddi anlamda bursa ihtiyacım var. Devletten ya da başka yerlerden hiçbir şekilde de burs almıyorum. Alamıyorum devletten mesela..
Kurum, dernek, şahıs vs tanıdığı bildiği olan var mı aranızda burs verebilecek? - æ ~ ahmet e.
Bölüm? - Akaruz from Android
Mebla? (total) - Abdul değil lan EMRE! from Android
8. döneminde erasmustan yararlanamazsın - Gwen
akaruz; işletme bilgi yönetimi. şurada okuyorum: http://mersin.edu.tr/akademi... bölüm bildiğini işletme değil. bölümün içeriği %60 işletme %40 bilgisayar. - æ ~ ahmet e.
@emre; o konuda bile net cevap veremiyorum kimseye. geçtiğimi sene gideceğim yerde olan arkadaşların yorumları şu şekilde; 345 euro hibe + 300 TL kyk'dan gelen para bir de ailen az da olsa gönderdiğinde çok rahat geçinirsin hatta artar diyorlardı. özetle tahminimce; 400-500 euro arası olur sanırım aylık. - æ ~ ahmet e.
@gwen; bizim okul 5. 6. 7. ve 8. dönemlerde okumamıza olanak sağlıyor. yani ya 3. sınıfı ya da 4. sınıfı tamamen erasmusta okuyabiliyorsun. mühendislik ya da ne biletip tip gibi bi bölüm olmadığımız için dersleirn sayılmaması gibi bir sorun da olmuyor. dersler kabul ediliyor. zamanında mezun olabiliyoruz yani. - æ ~ ahmet e.
Ama ödenek çıkmıyor işte - Gwen
bu sene ilk defa oldu o ödenek çıkmama durumu o da beni duldu :/ - æ ~ ahmet e.
Ayrıca polonya gibi bi ülke için 400-500 yuro çok büyük bi rakam - Gwen
Ne kadar lazım olur onu bilmiyorum. facebook'ta erasmus polonya sayfası var oradan sordum. her kafadan farklı bir ses çıkıyor. hepsinin söylediği yani ypılan şeyler aynı fakat verdikleri rakamlar tutarsız :/ - æ ~ ahmet e.
Neden ödenek çıkmıyor? - Cem
halise eda
ahahahahahahahahahahahahahahahaha - Okan Cahit Çınaroğlu
İyi günler adjhafahhahahah - halise eda from iPhone
Pepsi :D hahaha - Akaruz from Android
Ahahahhh - Shut The Fuck Up from Android
Pepsi ailesi olarak ananı sikeriz - halise eda from iPhone
Ahahahajajdjfkfkhks. Bu ne lan? - Abdul değil lan EMRE! from Android
amın kangurusu aksdjasdhas yaratıcılığa bittim - Çağrı
Afgdsghahahahaha öldümmmmmm - halise eda from iPhone
amın kangurusu aksdjasdhas yaratıcılığa bittim - Çağrı - Antika İnsan
çok seviyeli bi sövüşme olmuş..çok şirince :)) - Tastamam★★★★
Akaruz
Akaruz Mutfakta Vol 3 - Gelin Bohçası :) Pişiyor şimdi...
IMG_20140725_214012.jpg
IMG_20140725_214525.jpg
Show all
Zormuş la 2 saat uğraştım... :/ - Akaruz from Android
Aferin. Gözüme girdin. - Zigon Sehpa from Android
lan ben geldiğimde böyle bişi görmedim! - Aytaç
Senle playstation oynamaktan uyuyamadık ki... Esma :) - Akaruz from Android
Bize de yap!!! - Zigon Sehpa from Android
İst. Geleceğini duydum. Sana pilav, adıyaman tava ve börek yaparım bak :) Buyrun beklerim. - Akaruz from Android
Heyt hamarat çıcık siniii :-) - Oha from Android
Oha :* YHT açıldı. Beklerim :) - Akaruz from Android
Bu ne lan? Erkek böyle mi yemek yapar amk? İyice ev kızına bağlamışsın ha. - Abdul değil lan EMRE! from Android
7 yıllık bekarlık hayatımda neler öğrendim neler... Mecbur Emre. Yoksa aç kalırım :) - Akaruz from Android
Oop ellerine saglik..afiyet olsunnn - mavi from Android
Hsktr len, gelin bohçası yapmazsan aç kalmazsın. Bi de büskividen mozaik pasta ve kısır yap da güne gelelim. Ahahah - Abdul değil lan EMRE! from Android
Gelcem bayramdan sonra ama uzaktayim ben tee beylikduzunde. Zor be anam - Oha from Android
Hahahahaha :D çok yakınsın bana Oha. Kaçarın yok :) - Akaruz from Android
Aaa mavi yazmış :* Teşekkürler efem :) Buyrun fazla çayım var. - Akaruz from Android
Olur annemde yaprak sarmis getireyim gelirken - mavi from Android
Bekar adama verilecek en güzel hediye :) Çok memnun olurum. Buyurun. Adresi DM den atayım mı? - Akaruz from Android
Asdffhjkll tuh :-P - Oha from Android
:)) Şaka ya şaka. Yenibosna tarafindayim. Şirinevler metrosu daha yakin. Gelirsen beklerim. - Akaruz from Android
Oralar nerde bilmiyom.İst semtlerini cozemedim daa. Ok bakariz ;-) - Oha from Android
Bu saatte kime yapıyon bunları? - lunatictac
2 saat oldu. Yiyorum şu anda. Yalnız bir adamım :( kendime yaptım. Bana eşlik eder misin? :) - Akaruz from Android
Ah Akaruz şehrimden kalkıp şehrine misafir olmam sıkıntı. yemiş kadar oldum sağol. ellerine sağlık - lunatictac
Şehrine gelebilirim. :)) - Akaruz from Android
Tamam annem sen ben mutfağa girer yaparız bu tarifi. sende babamı ellerinle beslersin filan. Olur ya neden olmasın :P - lunatictac
Haha :) Annemleri de alayim da gelmişken artık bitsin bu iş :))) - Akaruz from Android
Akaruz yoksa bu bir "kız isteme " etkinliği mi olacak ? aman Allah ım . Herşey çok ani gelişiyor. Yıl sonuna kadar evli ve mutlu. Yeni yılın ortalarında çocuklu olurum herhalde :PP :)) - lunatictac
Tmm çok sevinme. Bi su iç. Bi de çay ver çay :D - Akaruz from Android
1 . olasılık için bir bardak soğuk su içiyim. 2. olasılık için ise "kalk kendi çayını kendin doldur herif " :PP - lunatictac
Sana da doldurayım mı? :) - Akaruz from Android
ihihihihi . açık olsun mümkünse. şeker kullanmıyorum da :)) - lunatictac
Tabii ki. Bi yüzünü de görebilsek? - Akaruz from Android
Paca
Leopar desenli sütyeni olan varmı
benim var - bekçibekir from Android
Var diyenleri direkt siliyorum, biline. - Abdul değil lan EMRE! from Android
abdül sen pompalı tüfekmisin - aigle
Banu alkan gibi bi sevgilim olsun istemişimdir hep - Paca from iPhone
Hayır moruk, m82'yim. Uzun namlulu, 50 cal, 2bin metreden tek atış. - Abdul değil lan EMRE! from Android
sphe
tepkiler bence çok yapmacık. eğer gerçek ise bu nasıl bi ağız - Akif
fiidi yolladıktan hemen sonra ben de seninle aynı fikre kapıldım aslında akif. ilk okuyunca niyeyse komik gelmişti:) anlık bi gülme geldi demekki - sphe
böyle ağzı bozuk insanları marifetmiş gibi gösteriyorlar bir de - Akif
küfrü eden kadın mıymış ? amatorce olmuş biraz - Garga Bruno
bir kişi değil yalnız onlar - Akif
çakır
çakır
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook