Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Müzik & Film Tavsiye

Müzik & Film Tavsiye

"İzledim/dinledim, sevdim ve paylaşıyorum."
Tolgardo
Only Lovers Left Alive Jim Jarmusch yapmış yine yapacağını aşkı, dramı, müziği, vampirlikle bezemiş, gümüş tepside sunmuş.. 9/10 http://www.imdb.com/title... .... Yasmine Hamdan 1 - Deny, 2- Hal
Yasmine_Hamdan__2564661b.jpg
only-lovers-left-alive02.jpg
John Michael Ake likes this. - John Michael Ake
yarın dinlerim hoporlör yok, beğenirsem layklarım, beğenmessem yorumumu silerim yannız. - Garga Bruno
hah filmdeki abla değ mi bu - Jarolim Gayri
Evet abi sonunda ki abla ♥ - Tolgardo from Android
Filmden bir kesit (sopylırımsı gibi ama değil gibi de aynı zamanda) Yasmine Hamdan - Hal / ''Only Lovers Left Alive'' - http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Deny'e bayıldım Tolgardo! Çok teşekkürler :) - eskitenekekutu
Yukarı! :) - eskitenekekutu
can't deny :p #foulball436 - rebeyin
neyse saat yaklaştı gideyim de konsere hazırlanayım tısısısısııs ^^ - Tolgardo
yorgunplak
⚓️beliz⚓️
İndirmek isteyenler için : http://we.tl/4cU8mp8uvN - ⚓️beliz⚓️
Çok severim bu grubu Beliz :) Belki üstümüzden bir kuş geçer klibi olmadan çıkmıştı piyasalara, insan baya merak ediyodu kimlerki bunlar diye :D Sonra klipleri çıktı, bir şarkı bir kliple bu kadar mahvedilebilirdi yani :D - eskitenekekutu
" Belki üstümüzden bir kuş geçer"Şarkıları çok iyiydi bu albümüne de çok sevmiştim ben özellikle paylaştığım "İhtimaller Denizinde","Katil & Maktül" çok seviyorum :) Şimdi grup üyeleri falan değişti yeni albümlerini dinlemedim ben :) - ⚓️beliz⚓️
Link gelmiştir... - ⚓️beliz⚓️
katil ve maktül #foulball436 - rebeyin
Ben de ilk albümlerini beğeniyorum yalnızca :) İhtimaller denizi, ikarus, pervane favorilerim benim de :) - eskitenekekutu
rugila
⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri: AZERBAYCAN MİLLİ MARŞI Azerbaycan! Azerbaycan! Ey kahraman evladın, şanlı vatanı! Senden ötürü can vermeye cümle hazırız! Senden ötürü kan dökmeye cümle hazırız! Üç Binlerle can kurban oldu! Sinen harabe meydan oldu! Hukukundan kaçan asker, Hara bir kahraman oldu. Sen olasın gülistan, Sana her an can kurban.! Sana bin bir muhabbet, Sinende tutmuş mekan! Namusunu hıfz etmeye, Bayrağını yükseltmeye, Cümle gençler müştaktır! Şanlı vatan! Şanlı Vatan! Azerbaycan! Azerbaycan! - ⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri:ÖZBEKİSTAN MİLLİ MARŞI Günesli, hür ülkem, halka baht, kurtulus, Sen kendin dostlara yoldas, sefkatli!Gelisir ebediyyen bilim ve fen, sanat,söhretin parlasin var oldukça cihan!Altin bu vadiler, can Özbekistan, Atalarin kahraman ruhu sana yar!Ulu halk kudreti costuğu zamanÂlemi büyüleyen diyar! Göğsü genis Özbek’in gitmez imani,Özgür, genç evlatlar sana güçlü kanat! Istiklâl mesalesi, baris bekçisi,Haksever, ana yurt, ebediyyen ol abat .... - ⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri: TÜRKMENİSTAN MİLLİ MARŞI Türkmenbaşı'nın kurduğu büyük binası, Sonsuz Devletim, Ciğerim Canım,Başların tacısın, Dillerin övgüsü,Dünya yaşasın, sende yaşa, Türkmenistanım!Canım kurban sana Özgür Yurdum,Mert Ataların ruhu vardır gönülde,Tarafsız, Bağımsız toprağın nurdur, Bayrağın yüksektir dünyanın önünde.Türkmenbaşı'nın kurduğu büyük binası, Sonsuz Devletim,... more... - ⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri: KAZAKİSTAN MİLLİ MARŞI Altın Güneşli Gökyüzü,Altın Başaklı Bozkırı,Erliğin(yiğitlik, Cesaret) Destanı,İlime bir bakın!Ezelden beri,Bizim Kahramanlık Şanımız ortadadır.Namusunu vermeyen,Kazakım güçlüdür.Benim İlim, Benim İlim,Gülün olup ekilirim. Destan olur dökülürüm, İlim!Doğduğum Vatanım benim, Kazakistanım!Gelecek nesillere yol açan,Engin bir toprağımız var.... more... - ⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri:KIRGIZISTAN MİLLİ MARŞI Ak karli yalçin kayalar, kirlar , Yurdumuzun cani ile birdir.Sayisiz yüzyillar Ala Dağ’i mekân edinip,Korudular bizim atalarimiz.Ilerleyiver Kirgiz yurdu,Özgürlük yolunda. Gelisiver, büyüyüver,Kendi yazgin elinde.Gerçeklestirilip halkin ümidi, dileği,Dalgalandi özgürlüğün bayraği. Bize ulasan ata geleneğini, mirasini,Kutsal bilip... more... - ⚓️beliz⚓️
Türkiye Türkçesi sözleri: DOĞU TÜRKİSTAN MİLLİ MARŞI Kurtuluş yolunda su gibi aktı kanımız, Senin için ey yurdum, olsun feda canımız Kan dökerek, can vererek, seni kurtardık, Kalbimizde, kurtuluş için imanımız vardı. Yar oldu, himmetimiz sana, Dünyaya hükmetmişti geçmiş ecdadımız. Yurdum, kanla temizledim seni, Artık kirletmeyiz, Türk’tür adimiz. - ⚓️beliz⚓️
TÜRKİYE CUMHURİYETİ ve KKTC MİLLİ MARŞI Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak; Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak. O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak; O benimdir, o benim milletimindir ancak. Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilal!' Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celâl? Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl... Hakkıdır, Hakk'a tapan,... more... - ⚓️beliz⚓️
Kaynaklar için :forum.hunturk.net/turk-cumhuriyetleri-milli-marslari-3720.html - ⚓️beliz⚓️
M. Sait Yağlı
⚓️beliz⚓️
Hakan
eskitenekekutu
⚓️beliz⚓️
⚓️beliz⚓️
⚓️beliz⚓️
1947'den 1991'e kadar devam eden ve Soğuk Savaş olarak bilinen uluslararası siyasi ve askeri gerginliğin kapsamında, Hindistan ile Pakistan arasında yaşanan Keşmir sorunu neticesinde iki ülkenin günümüzde bile devam etmekte olan karşılıklı mücadelelerinin baz alındığı bir film. Bir çok ülke de dahil Türkiye'de İstanbul'da ve Mardin'de çekimleri yapılmış... Güzel vakit geçirmek isteyenlere ve Hollywod'un yapmacık aksiyonundan bıkanlara şiddetle tavsiye ediyorum.. Dipçe 1 : Ayrıca Salman Khan 'ın taksiye binerken taksiciye ''Sorun yok arkadaşım'' diyerek Türkçe konuşması da belirtmek isterim ... Dipçe2 : Ayrıca @rba beni yine film önerdim diye taşlıyacak ama dayanamadım napıyım :D - ⚓️beliz⚓️
katrina kaif.. \m/ - جواد
İndirmek isteyenler için albümü indirmek isteyenler için :http://we.tl/bc2oMiPs6Z İzlemek isteyenler için : http://hintfilmi.net/ek-tha-... - ⚓️beliz⚓️
@جواد جان سلمان خان رو دوس نداری؟ :جواد :) - ma∟ıĸ
:)) - جواد
ahaha beliz yok taşlamicam da zamanında izlemiyorum diye kızarsın diye korkuyorum senden aslkdalf - ®bA
Hint filmlerini severim Beliz ama çok uzun sürüyor ya :D Öyle olunca kolay kolay oturamıyorum başına :) - eskitenekekutu
⚓️beliz⚓️
Malkavian999
Bunu da dinlemeyeli baya olmuştu :) - Malkavian999
çok severim bu parçayı yaaa... paylaşmak isterim müsadenle... - Loco Motti
Tabi ne demek buyur senindir - Malkavian999
saol :) - Loco Motti
Bu Anouk'da bir şarkı yaptı gönlümüü feth etti sonra hiç birşey yapmadı :) - Malkavian999
ayyynen... ama olsun bu parça yeter her türlü :) - Loco Motti
Evet bu parçanın yeri ayrı bende... Ama yeni şeyler üretse ne güzel olurdu - Malkavian999
üretmemiş ama yapcak bişi yok =) - Loco Motti
oytnx daha önce dinlememiş miydin sen? - Malkavian999
⚓️beliz⚓️
Son zamanların en iyisi... - Koleksiyoner Ali
kaç gündür dinliyorum dinliyorum bıkmıyorum. en güzel şarkısı. - banu eker
Çokta matrak hatunmuş diyolar - Sevinç from iPhone
bu kızın sesi çok güzel ya... sesinden insan aşık olur ya buna... :D - Atilla Şirin
Geçen bu kızın programa katıldığı bölüme baktım da pop sanatçısı dediğimiz müsveddeler sesini bile beğenmemiş. - «diCaprio»
Çok fazla dinlemem etmem bu şarkıyı ama yazın düğünlerde dans şarkısı diye bir sürü gürültülü şarkı çaldılar, gelinle damat dans ederken ritme bile uyamadı. Dans şarkısı olarak bu şarkıyı seçenler ise sıkıntı yaşamadı. Hem müzik, hem ritim olarak uygun bir seçim oldu. Bana kalırsa da yakın zamanlarda çıkmış en iyi Türkçe parçadır. - Ferhad Fidan
ҳ̸Ҳ̸ҳ prestige ҳ̸Ҳ̸ҳ
eskitenekekutu
Russian Red Army Choir - Dorogoi Dlinnoyu & Ochi Chernie (Those Were The Days & Dark Eyes) (Neydi O Günler & Kara Gözler) Дважды краснознаменный академический ансамбль песни и пляски Российской армии имени А. В. Александрова, Dvazhdy krasnoznamenny akademichesky ansambl' pesni i plyaski Rossiyskoy armii imeni A. V. Alexandrova
6Qw4FyIVV1Red Army Choir 1.jpg
Show all
Ayrıca, Katusha; http://ff.im/pIy6P ve Not Gonna Get Us; http://ff.im/oxXTz - eskitenekekutu
ochi chernie kadar efsane bir şarkı yoktur. - bora "head" basman
kesinlikle :) - eskitenekekutu
Óchi chórnyje, óchi strásnyje! Óchi zhgúchije i prikrásnyje! Süperrrr!! :) - birbulutolsam
LIKE - arashdarya
⚓️beliz⚓️
Teşekkürler Beliz çok güzel söylemiş :) - eskitenekekutu
@mevlüt keyifli dinlemelerin olsun, Asli Gökyokuş 'un sesi pek bi güzel zaten ,"Kırık Döktüklerim" şarkısını da pek bi severim kendisinin :) - ⚓️beliz⚓️
Bu aslı bildiğimiz Aslı diil mi yav :) Noldu soyadı almaya karar vermiş :D - eskitenekekutu
ben de dinleyene kadar anlamamıştım ehehe - ®bA
Bildiğimiz Aslı :D Evlenmiş sanırım ondan mıdır artık soyadını kullanıyor , çocuğu da olacakmış galiba sanırsam :) - ⚓️beliz⚓️
Gayet güzel bir uyarlama olmuş. - Chuck Aron
Oooo dedikodu haberleri senden Beliz :P Ne diyelim, Allah mesut etsin Gökyokuş çiftini :D - eskitenekekutu
Sabah sabah dedikodu kulisi programı yapıcam @mevlüt , biliyosun ülkemizde böyük bir eksiklik var bu konuda :P - ⚓️beliz⚓️
Ahahah kesinlikle :D - eskitenekekutu
@Beliz, bakıyorum artık sadece müzik paylaşımı yapmıyorsun, ayrıca sanatçılarının hayatlarını da takiptesin.... :D - Atilla Şirin
@atilla böyle aman aman bir takip etme durumum yok sadece videonun altında yazmış biri bende söyleyeyim dedim :D - ⚓️beliz⚓️
Kadını soyadı için çekiştirdik adın paparazziye çıktı Beliz :D - eskitenekekutu
@mevlüt ihale bana kaldı desene :D - ⚓️beliz⚓️
Ahaha :D - eskitenekekutu
@beliz, sana bir ihale bıraktığımız yok; ama bu müzik dünyasını sanatçıları ile birlikte takip edebilmen takdire şayan bir durum yani... bu durum, sadece bu paylaşımda değil önceki paylaşımlarında ve yorumlarında da kendisini ispatlıyor... - Atilla Şirin
Kızın sesine hayran kaldım. Tam bir rockçı! - Tarık
lan zaten rockçıydı bu. Görselden yabancı kaldım :D - Tarık
Az biraz Ergün Plaklığım vardır @atilla inkar edemiyiciğim :D Severim sanatın her alanını sevince de takip ediyor kıvamına geliyorsun :) @tarık Aslı yahu rockçı Aslı,sadece hafif tipini değiştirmiş :D - ⚓️beliz⚓️
görsellden farklı biri gibi görmüştüm. Dedim sonra tabi ya o Aslı bu Aslı - Tarık
lan zaten rockçıydı bu. Görselden yabancı kaldım :D - Tarık yorumun başındaki tepki şahane... :D - Atilla Şirin
Hakkaten çok doğal bir tepki vermiş :D - ⚓️beliz⚓️
o sırada kendi çapımda iç hesaplaşma yaşıyordum. :) - Tarık
Tolgardo
soundtrack, ambient, instrumental, electronic, ost -bir ara da bu vardı ;_; - - Tolgardo
film stay ? - İrem[taşımasu]
evet - Tolgardo
ençok etkilendiğim filmlerdendir nedendir bilinmez hatırlattığın için saol - İrem[taşımasu]
ne demek.. bir de http://www.youtube.com/watch... (Asche & Spencer - A walk in the Rain) diye bir şarkı var ki yine filmin müziklerinden akıllara zarar... 1 dakika 33 saniyenin içine sığmayacak kadar çok hüzün içerir... - Tolgardo
dinliorum - İrem[taşımasu]
smells
⚓️beliz⚓️
KATO'nun 12 dakikalık kısa animasyonu, giderek denize gömülen bir evde yaşayan yaşlı ve dul bir adamın hayatına odaklanıyor. Evin her katı suyla doldukça, adam yeni bir kat inşa eder ve bir gün eski bir pipoyu almak üzere suya daldığında; anılar üzerine kurulmuş olan evin alt katlarına doğru yüzer ve hayatının farklı dönemlerini hatırlar.iZLEMEK İSTEYENLER İÇİN : http://vimeo.com/20751258 - ⚓️beliz⚓️ from Bookmarklet
Kısa film miiii PC yi açar açmaz #zeybak sağol belizcim ;) - Zehri from Flucso
@eskitenekekutusu'nun feedinde görüp izlediğim bu kısa filmi çok beğendim kendisine teşekkür ederim :) @zehricim evet kısa film :) - ⚓️beliz⚓️
Aa çok sevindim izlemene Beliz :) - eskitenekekutu
beliz o kadar çok film önerdiniz ki bakalım ne zamn izlicem ahaha :) - ®bA
sen daha hiç başlamadın mı @rabiş? >:( - Atilla Şirin
ben hani size bir listemi göstemiştim ya onları izliyorum ama ne ağır filmlermiş arkadaş araya anime falan sıkıştırıyorum :/ bir de e ben sizin şu önerileri not alayım ne olur ne olmaz :D - ®bA
@rabiş bu zaten kısa film araya çerez niyetine sıkıştırırsın :) - ⚓️beliz⚓️
Tamamdır belo:) - ®bA from Android
Hakan
Porno Film Yıldızı Sasha Grey Başrolde !!! - Hakan from Bookmarklet
O değil de puanı kaç? - Milena Mallory
http://www.imdb.com/title... Puanı: 5,6 - 2.301 oy almış film vizyon zaten yeni yani :) - Hakan
Vasat diyor yazıda - Milena Mallory
film orta şekerli izlenebilir seviyede.. - Hakan
Fakir iştahı. - Quack
film bence 10 üzerinden 5 alır.. - Hakan
Tolgardo
Burak
⚓️beliz⚓️
ҳ̸Ҳ̸ҳ prestige ҳ̸Ҳ̸ҳ
ҳ̸Ҳ̸ҳ prestige ҳ̸Ҳ̸ҳ
eskitenekekutu
⚓️beliz⚓️
Tolgardo
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook