Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Müzik & Film Tavsiye

Müzik & Film Tavsiye

"İzledim/dinledim, sevdim ve paylaşıyorum."
⚓️beliz⚓️
⚓️beliz⚓️
Teşekkürler Beliz çok güzel söylemiş :) - eskitenekekutu
@mevlüt keyifli dinlemelerin olsun, Asli Gökyokuş 'un sesi pek bi güzel zaten ,"Kırık Döktüklerim" şarkısını da pek bi severim kendisinin :) - ⚓️beliz⚓️
Bu aslı bildiğimiz Aslı diil mi yav :) Noldu soyadı almaya karar vermiş :D - eskitenekekutu
ben de dinleyene kadar anlamamıştım ehehe - ®bA
Bildiğimiz Aslı :D Evlenmiş sanırım ondan mıdır artık soyadını kullanıyor , çocuğu da olacakmış galiba sanırsam :) - ⚓️beliz⚓️
Gayet güzel bir uyarlama olmuş. - Chuck Aron
Oooo dedikodu haberleri senden Beliz :P Ne diyelim, Allah mesut etsin Gökyokuş çiftini :D - eskitenekekutu
Sabah sabah dedikodu kulisi programı yapıcam @mevlüt , biliyosun ülkemizde böyük bir eksiklik var bu konuda :P - ⚓️beliz⚓️
Ahahah kesinlikle :D - eskitenekekutu
@Beliz, bakıyorum artık sadece müzik paylaşımı yapmıyorsun, ayrıca sanatçılarının hayatlarını da takiptesin.... :D - Atilla Şirin
@atilla böyle aman aman bir takip etme durumum yok sadece videonun altında yazmış biri bende söyleyeyim dedim :D - ⚓️beliz⚓️
Kadını soyadı için çekiştirdik adın paparazziye çıktı Beliz :D - eskitenekekutu
@mevlüt ihale bana kaldı desene :D - ⚓️beliz⚓️
Ahaha :D - eskitenekekutu
@beliz, sana bir ihale bıraktığımız yok; ama bu müzik dünyasını sanatçıları ile birlikte takip edebilmen takdire şayan bir durum yani... bu durum, sadece bu paylaşımda değil önceki paylaşımlarında ve yorumlarında da kendisini ispatlıyor... - Atilla Şirin
Kızın sesine hayran kaldım. Tam bir rockçı! - Tarık
lan zaten rockçıydı bu. Görselden yabancı kaldım :D - Tarık
eskitenekekutu
Tolgardo
⚓️beliz⚓️
Tolgardo
Tolgardo
eskitenekekutu
⚓️beliz⚓️
eskitenekekutu
teşekkürler Mevlüt,herkese iyi tatiller :) - drzileli
1i sevdim. 3ü de sevdim gibi - oha
@drzileli rica ederim :) sana da iyi tatiller ^^ - eskitenekekutu
@oha sevindim beğendinse :) keyifli dinlemeler - eskitenekekutu
Cassé şarkısı çok güzel - moreya
Greensleeves'ı çok güzel söylemiş, tşkler :) - moreya
Rica ederim Moreya ^^ Evet bence de Greensleeves'i en güzel yorumlayanlardan. Cassé parçası ise Lara Fabian'ı anımsatıyor bana :) Keyifli dinlemeler ;) - eskitenekekutu
Teşekkürler @mevlüt :) - ⚓️beliz⚓️
Rica ederim Beliz ^^ - eskitenekekutu
⚓️beliz⚓️
⚓️beliz⚓️
M. Sait Yağlı
telepatikteletabi
Quack
eskitenekekutu
#msmusic tesekkurler. - M. Sait Yağlı
Rica ederim ;) - eskitenekekutu
Harika bir grup, bütün şarkıları istisnasız güzel.. - rugila
@rugila, kesinlikle katılıyorum :) - eskitenekekutu
severik teşekkürler :) - ®bA
®bA :)) - eskitenekekutu
@mevlüt teşekkürler ! #haydidinle :) Linkalabiliyormuyuzacaba ^_^ - ⚓️beliz⚓️
Rica ederim Beliz ^^ Tabii kısa zamanda sana link gönderirim :) - eskitenekekutu
Tamamdır tişikkirler @mivlit :) - ⚓️beliz⚓️
Mevlüt sen fransızca biliyor musun ? - moreya
Harika bunlar..Çok teşekkürler,herkese güzel bir hafta olsun ..:) - drzileli
Biliyorum Moreya :) - eskitenekekutu
Ricalar Drzileli :) Keyifli dinlemeler ^^ - eskitenekekutu
Malkavian999
Tolgardo
nice image set :-) - Adriano
Ty =) these are some scenes from ' breaking the waves' - Tolgardo from iPod
Gece gece ;_; - Tolgardo from iPod
Kasım ;_; - Tolgardo
dinlemeden uyumayın..iyi geceler :I - Tolgardo
Yağmur yağarken - Tolgardo from Android
tınılar çakışsın o senden bu ondan etkilensin. sonunda jarmush'un yoluna gelelim. - neccuro
. - Tolgardo
.. - Tolgardo
#rbadinle tolgardo senin şu etiketleri gözden geçirmek lazım yine sanırım - ®bA
yapma ®bA gençliğine yazık ;_; - Tolgardo
tamam tamam korkma zaten dinlemiştim bağışıklığım var :( - ®bA
⚓️beliz⚓️
⚓️beliz⚓️
Amerikalıların en büyük sorunu olan obezite konusunu incelemek isteyen Morgan Spurlock, kendisini denek olarak kullanarak ülkeyi dolaşarak "fast food" yemeye başlar. Spurlock, fast food'un insanlar üzerindeki etkisini görebilmek için, günde 3 öğün sadece ve sadece McDonal's'larda beslenmeye başlar. Yiyebileceği ve içebileceği şeyler sadece McDonald's menüsündekilerle sınırlıdır. 1 ay boyunca bu diyeti uygulayan Spurlock, kısa zamanda fiziksel ve psikolojik olarak etkilenmeye başlar. Daha ikinci haftada tüm sağlığı bozulan Spurlock, doktorların tabiriyle ölümle yüzyüze gelme tehlikesi altındadır. Belgesel türündeki film, Amerikan beslenme kültürüne, şişmanlığın kaynağına ve yaşam tarzlarına cesur bir bakış sergiliyor. - ⚓️beliz⚓️ from Bookmarklet
Kesinlikle tavsiye ediyorum filmi eminim özellikle o ameliyat sahnesinde içiniz bir acayip olacak ! - ⚓️beliz⚓️
#zeybak teşekkürler canım izleyeceğim en kısa zamanda - Zehri from Flucso
Merak ettim Beliz, kısa zamanda izlicem ;) - eskitenekekutu
@zehri rica ederim , @mevlüt tamamdır ;) - ⚓️beliz⚓️
Malkavian999
She said, hello mister... Pleased to meet ya... I wanna hold her... I wanna kiss her... She smelled of daisies... She smelled of daisies... She drive me crazy... She drive me crazy... - Malkavian999
Hayvan Herif
Burak
Burak
Dozbey
BenUlkesi ♕
BenUlkesi ♕
BenUlkesi ♕
Halid Kalkan
"Eowyn : Ölümden de acıdan da korkmuyorum. Aragorn : Neden korkuyorsunuz Leydim ? Eowyn : Bir kafesten. Yaşlanıncaya kadar demir parmaklıkların arkasında kalmaktan. Ve bütün cesaret şansının arzu ve hatıralarda kalmasından." - Eowyn (The White Lady of Rohan)
535685_10150675409083398_590828397_9057214_619181369_n.jpg
vzgctmdnydn
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook