Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
önümüzdeki cumartesiden itibaren 5 günümü, kayınvalide ve kayınpederle beraber geçiriciim.
bişi tavsiye edin, şöle nane ile limonu kaynatıp üstüne kekik atıp içiyon bi ferahlık geliyo gibi... - filo
Ben de filo. Ama benim kayınpeder kafa adam kültürlü adan sabaha kadat muhabbet edip de sıkılmayacağın tiplerden o yüzden şanslıyım - Programmer from Android
Abi gülücüğe odaklan sen - Programmer from Android
kaynana otunu patatesle ezip alnıma tülbentle yapıştırsam¿ - filo
365 gün geçirenler naapsin lan - eskisi from Android
dar alanda kısa paslaşmalardan kaçın. long ball oyna - emir
Kokoyin - Gwen
fazla topa girmiyorum zaten emir'ciim ama arada bi tutamıyorum kendimi napıiim. yatarak müdahalede filan bulunuyorum ama tamamen topa... - filo
kayınvalideye sark, olmazsa kayınpedere sark.., eve yalnız dönmen garanti.. dönmeden önce de metresi ara suyu ısıtsın - troleybüs
babacım annecim demen yeterli olur gibi sanki:) - Paca
çok değil 1-2 ay öncesine kadar tayyip bitmişti. gidicek yeri yoktu.
batının saygıdeğer ülkelerinin gözünde tayyip bir hiçti... - filo
Ya sen bu salaklarin dedigine ne bakiyosun. Umut onlarinki - Shut The Fuck Up from Android
shut'cıım salak dediğin adamlar oturunca ses çıkartan, iyi tahsil görmüş, birsürü akademik taytılları olan tipler. - filo
Goruyoruz o akademik taytillari. Dun birini daha zeka seviyesi dusuk biri cocuk gibi oynatti - Shut The Fuck Up from Android
batının şu durumu karşısında daha ne kadar batı batı diycekler acaba. ne büyük bi hezimet! - filo
Bati mi? Ellerine oyuncak veren herkes kandirir bu adamlari. Batilik doguluk bir durumlari kalmamis ki. Milleti gulduruyolar kendilerine - Shut The Fuck Up from Android
Siyaset uzun soluklu bir mecradır, mevcut eksileri artıya çevirebilen pastadan nasiplenir - Sevinç from iPhone
12yıldır ya iran oluyoruz ya tayyip bitiyor :) - Selçuk (orjinali)
tayyip'in durumunda nasıl bir değişiklik oldu anlamadım. bir olay mı oldu, prestiji mi yükseldi? - mandir
Filocuğum eniklerini toplamışsın yine ^,^ - Boz Ayı
Bozayı enik dedin sen farklı mı oldun şimdi tüm yorum yapanlardan - Sevinç from iPhone
mandir'ciim şunu söylüyorum: batı tayyip prestijini kaybetti derken, tayyibin prestij kaybetmesine oynuyorlardı da o yüzden öle yazıyorlardı. - filo
Adamlarin argumani o ne yapsin. Kalkip da sana bilimsel bir dil kullanacak degil ya. Dun tokatlanan adamlar bunlardi iste. Hayallerindeki akpli profili utopyalarini gerceklestiriyodu - Shut The Fuck Up from Android
batı, herşeyi bilen doğrucu tavuk diil. aksine, işine ve sikine geldiği gibi hareket eden skindirrik tavuk. bizim taytıl sahibi böyyük düşünürlerimizin bi türlü farkedemediği de bu. - filo
şunları bilmiyorum diyenin kafasına sıçiim.
aslana bir dakika daha izin verseler, hepimizin gözünün önünde yerdi adamı. - filo
cennetlik hayvanoğlu hayvan
=?ISO-8859-1?B?aWJpYmlrX2j8ZGj8ZC5qcGc=?=.jpg
Bu mu hüdhüd guşu? - H.Mar Gargarin from Android
okulda çok bizim bundan <3 - smells
he bu. hayvan cennete gidicekmiş. familyası mı gidicek belli deil ama - filo from Android
cennete gidicekmiş filan diyorlar ama ben inanmıyorum, nerden biliyonuz hazret müsveddeleri? bir de peygamberin devesi de cennete gidicekmiş, sadece o deve mi yoksa bütün develer mi cennetle müjdelendi. cennetin de içine sıçılacak analaşılan. - filo from Android
''Sen gelme ulan ayı'' - H.Mar Gargarin from Android
gazze'den israil'e açılan tünelleri de hesaba katmamız gerek. tabi bu hesabı yaparken, sen gazze'yi üç taraftan da kapatırsan adamlar da yerin altından geçer hesabı da ayrıca gündeme gelecektir.
bir de savaş stratejisi için başka planlar olabileceği ihtimali yine gözlerden kaçıyor gibi. - filo from Android
hamasın bu sefer deniz komandoları yetiştirip israil limanlarına çıkarma yapması vs. sürekli bir taktik geliştiriyorlar ama erken davranıyorlar belli bir tarih sonra israil içinde işler iyiye gitmeyebilir - Aram(Usta ve Çırak)
İsrail batsın inşallah - Sevinç from iPhone
adamlar türkiyenin doğunsuna gelip çocuk doğurup nufusa kaydediyolar sonra oturma hakkı kazanacaklar toprak satın alacaklar , bu israil 100 yıl sonrasının stratejisini şimdiden yaparler - Paca
İsrail'de çalışanların büyük çoğunluğu filistinli ve sadece sınır diye gazze'ye saldırılar oluyor burada çok ince bir politika var . Hamas'ın varlığı gazze saldırılarına bağlı kendileri var olabilmek için masunlarin ölümlerine laf olsun diye ses çıkarıyorlar . Durmadan bir olay çıkararak israil'e prim veriyorlar israil haklı demiyorum ama hamas'ın varlığı da ölümlerin nedenlerinden biri . Tıpkı bizim 35 yıldır bitmeyen terör olayları gibi orası da birilerinin varlığı için birilerinin ölmesi gerekiyor . - Gece Doğan Güneşin Oğlu
Filistini, filistini http://m.youtube.com/watch...
Filistini, filistini http://m.youtube.com/watch?v=5Zas6nOg-VE&feature=youtu.be
Play
böle duygu sömürüleriyle olmaz ama neyse... - filo from Android
tayyip'in oğlunun gemicikleri ile israil ile ticaret yaptığının aslı astarı var mıdır filocuum? internet sitelerinde yazıyor ama güvenemedim. - ozan
he amk tayyib ve oğlu olmasa israille ticaret yapılmayacak sanki. elin değmişken ayrica israil ürünlerini de say da boykot edelim bari. - filo from Android
bak ne güzel bir soru sordum, kışkırtma yok, altında bit yeniği yok. tayyor yazdım, sonra hassasiyetini bildiğimden tayyip diye değiştirdim. kırk yerde okudum, siteler garip garip internet siteleri diye güvenmediğimi de söyledim ama amk ile cevaba girmişsin. - ozan
eğer yapıyorsa da onun ben amk kere amk filocuum. kızı gidip katil israil deyip, 50 kuruşluk buz parmağı boykot et çağrısı yaparken, oğlu eğer dedikleri gibi ticaretine devam ediyorsa onların samimiyetinin de amk fiocuum - ozan
agahaha:-) nooldu olm bi ameka'dan bu kadar terso yapmazdın sen. tayyip karşıtlığı çok fena yabmış sizi. - filo from Android
soruma cevap alamadım hala, bir de amk ile cevap vermeyip, yine topu diğer kanada sürünce sinirlendim. - ozan
ozan'cıım ben nerden biliyim bilal'ciimin kimlerle ticaret yaptığını. - filo from Android
yani amcangiller gibi savunduğun feedler var ya aileden biri gibisin. ondan doğru bilgiyi senden alalım. senin onaylamadığın bilgi üzerinden konuşulmaz diye şeyettim. eğer babasının, kardeşinin bu şovlarından sonra ticaret yapıyorsa ayıp da yapıyor. ona göre cola ve buz parmak almıcam - ozan
ozan'cıım tayyib'in politikaları yüzünden israil filistin'e saldırıyor de bari de tam olsun. - filo from Android
yok canım öyle şey demem. yılların husumeti israil-filistin davası. tayyip şovunu yapıyor sadece. ben diğer konulardan samimiyetine pay biçemeyince tayyip'in, belki buradan pay biçerim diye düşündüm. şimdi boykot falan diyorlar bunun gruplarında, adamları destekçileri. var mı gerek diye araştırma safhasındayım daha. - ozan
ha ekonomik yaptırımlar başta olmak üzere yapılabilecek tüm ambargoları destekliyorum sadece konsolosluk önünde kuran okumalarla filan olmaz bu işler. - filo from Android
ben de lisedeyken anneme liste vermiştim, bunları bunları alma siyonist israil'i yıkalım diye. işe yaramadı. 20 sene geçmiş neredeyse işe yarar mı meraktayım. sadece kur'an okumak değil, geçen senelerde yine böyle bir olayda gece teheccüte kalkıp dualarla yıkmaya niyetlenmiştik, olmamıştı. - ozan
e işte onu diyorum ozan'cıım. bu protestoların akıl organından geçirerek uygulamak lazım, hemen tuz alıp ona buna yürümemek lazım. sen burda kuran okuyorsun, adam da ordan tevrat okuyo - filo from Android
şimdi erdogan'ın oğlunun israille ticaret yapıyo diye olaya girmek, buradan iç siyaset için malzeme üretmeye girer ki klasik chp üretkenliğidir. bu yüzden çok önemsemiyorum o ticareti, yapıyorsa da yapıyordur beni ilgilendirmez. bu saldırılardan sonra başka bir politikayı üretmek zorundayız artık. gelecekte müslümanları çok daha beter günler bekliyor. - filo from Android
haklısın, inan o hinlik ile sormadım soruyu. erdoğan'a karşı siyasetim şudur: erdoğan'ın karşısına at aday çıksın, oyumu ata veririm. konumuz o değil. dün gece sahurdan işe gelene kadar seyrettim de televizyonlarda, sokaktaki herkesin ağzında bir boykot lafı, israil ürünlerini almayalım lafı. en kralı, bak en kralı 2 ay dayanamaz o boykot işine. bizim boykotumuz sigarayı bırakmak... more... - ozan
ayrıca iç siyasete de malzeme artık nereden çıksın filo? hangisi iç siyaset malzemesi olsun? adamın anlamlı bir dış politikası oldu mu? 41 tane vatandaş yok ortada, ışid unsuru (!) kaçırmış, konuşan yok, soran yok. dış politikası olmayana iç politika yapalım da gitsin, yapabileni gelsin. kusura bakma da egemen ile avrupa sevdasına koşan adamın iç politikasını da eleştirelim biraz - ozan
böle duygu sömürüleriyle olmaz ama neyse... - filo Android hizmetinden - Boz Ayı
haklısın ozan'cıım cidden söylüyorum bunu. fakat sadece şunu da dikkate almanız lazım. 1993 yılına kadar şu ortadoğuya yönelik hiçbir girişimimiz olmamakla beraber ilk kapsamlı ortadoğu haritasını 1993'ten sonra yaptık. erdoğan'la beraber ciddi bir önem atfedilen bu bölge için elimizde doğru dürüst bilgi birikimi olmadan, sırf duygular üzerinden ve yanlışlar üzerinden, çoğu hissi... more... - filo from Android
bir konudaki gerçekler için kuran'a bakan 2 kişiden 2'sinin de farklı anlamlar çıkarması neyle izah edebiliriz?
Kitap böyle bir sınav için iyi bir iletişim kaynağı değildir filocum - Boz Ayı
İslerine oyle gelmesiyle - Shut The Fuck Up from Android
herkes kitapta yazanları, işine geldiği gibi mi anlar? - filo
iki kişinin herhangi bir bilgi/haber aldığında bundan farklı anlamlar çıkarmasını neyle açıklıyorsak onunla izah ederiz - Cafo (düzenle | sil) - Cafo
gayet doğal - torpido
herkes kendi deneyimlerine, yargılarına göre yorumlar önüne konulanı. birebir aynı hayatı yaşayamayacaklarına göre? - torpido
onune gelen meali okursan ooo demis hoca - Sbht
Birinin anlattigi bir sey karsisindakinin anladigi ile sinirlidir - Shut The Fuck Up from Android
kuran diyoruz kardeşim kuran. orhan pamuk'un romanı mı bu? kuran'a iman etmiş 2 kişiden 2'si de değişik anlamlar çıkarıbiliyor. kişiler üzerinden ilerleyebiliriz aslında ama isim vermek niyetinde değilim. @cafo'cuum, yani kullanıcıların herhangi bi kitabı okurken çıkarabileceği anlamlar kuran için de geçerli mi? - filo
Ayni sey iste. Cubbeli hoca ile adnanin anladigi sey bir olabilir mi? - Shut The Fuck Up from Android
Birinin anlattigi bir sey karsisindakinin anladigi ile sinirlidir - Shut The Fuck Up Android hizmetinden - Sbht
shut'cıım kuran'ın anlattığı şeyler de karşıdakinin yani onu okuyanların anladığı ile mi sınırlıdır? - filo
tabii ki filo'cum - zorba's
Evet. Bu yuzden yorum farkindan dolayi ortaya baska bir sorun cikmasi ile din alimlerine basvuruyoruz ya - Shut The Fuck Up from Android
shut'cıım başvurduğumuz din alimleri, kuranı okumalarından kaynaklanan farklı anlam çıkarmalarından münezzeh mi tutulmuş? onlar farklı anlamlar çıkarmazlar mı? - filo
filo - sınırlı olan mesaj değil algıdır. gerçeğin birçok yüzü vardır ve çoğunlukla tamamından daha az sayıdaki yüzünü görürüz. daha başka soru yok mu? benim buna ekleyecek başka açıklamam olmaz çünkü. ilerleyelim istiyorum. - Cafo
ordan bakarsak hangi kitabın mesajı sınırlıdır ki cafo'cuum? basit bi çıkarımla kuranın kutsal olmadığı sonucuna bile varabiliriz burdan. başka soruya geçmemek lazım, biraz sabret. - filo
hoşgör AMA vakit kaybı. bu kuranla ilgili bir soru bile değil. amarigayı yeniden keşfetmek istemiyorum. bana orijinal, zorlayıcı sorularla gel. esenkalınız. - Cafo
cafo abicim, kuranla ilgili isteyen istediği anlama göre yaşar diyip, sonra da kuranla ilgili orijinal soru beklemenin bi mantığını bulamadım. bundan sonra zorlayıcı soru mu olur yau. isteyen istediği gibi takılır. - filo
İnsani acidan su goturmeyen seyler vardir ve anlatilinca acikta birsey kalmaz. Bu adamlar dunya gorusleri ile de alimligi hakederler. Az once de yasadigim bi yorum farki oldu ve hayati benden daha iyi bilen birinden birsey ogrendim. Gunun kari oldu bana. Simdi o adamla benim bakis acim bir degil. Guzel bir kazanim oldu bana - Shut The Fuck Up from Android
Kişiler kim? - Mitrazz Beigbeder
shut'cıım, eğer kuran'ı her okuyan kendi algısına göre bi anlam çıkarıyorsa, her insanın da bi alim olma ihtimalini değerlendirmemiz gerekmez mi? - filo
mitraz'cıım kişilere girersek konu bambaşka yerelere gidiyo. - filo
Simdi siradan bir kitabi okuyan bile ikinci okuyusunda farkli anlamlar ve hisler kesfedebiliyosa, kuran da hayati ogrendikce yorumu farklilasip daha dogru anlasilabilir. 12 yasinda bir cocuk kalkip da 30 yasinda birine ders verebilir mi? Belki birkac kisiye verebilir ama digerlerine veremez - Shut The Fuck Up from Android
şöle soruyum: mesela kuranda geçen namaz ayetlerini görüp, namaz kılmamayı seçen birisi yanlış mı yapmış olur? - filo
Ayeti soyle mesela kisilerin o ayet hakkinda ne tur dusuncelere kapilabilecegini soyleyim. Bir ayet ile yorum olmaz zaten. Bazi ayetler bir olay uzerine, bazilari ise belli durumlara karsi sartli olarak yazilmistir. Sarti da bir sonraki ayetlerde aciklar - Shut The Fuck Up from Android
shut'cıım, böle ayetlere girince cidden sıkıntı çıkıyo. onun yerine daha geniş felsefi cümlelerle yazmayı tercih ediyorum. mesela şu dediğin "Bazi ayetler bir olay uzerine, bazilari ise belli durumlara karsi sartli olarak yazilmistir" yorumu hakikat midir, yoksa senin ya da bi başkasının yorumu mu? - filo
herkes 'bildiğini' okur - Zıkkım
Hayir yahu kuranda bir savas anlatilirken mesela musrikleri oldurunuz demis. Simdi tam ayeti hatirlayamadigim icin ufak tefek hatalari gormeyin. Simdi bu bir savas uzerine sarti olan bir sey. Kalkip da her gordugunu musrik diye olduremezsin. Sarti da sonraki ayetlerdedir. Sunu yaparlarsa birakin, hatta guvenliklerini saglayin gibi devam eder. Esler arasi iliskilerde de boyle. Namaz kilamayacagin durumlar da boyle. O ayetleri butun olarak algiladigin zaman ortaya baya humanist bir yaklasim cikar - Shut The Fuck Up from Android
yani kuranın aslında tek bi anlam hükmü vardır fakat kullanıcılar elinde binlerce anlama bölünerek çarçur mu edilmektedir? - filo
Hayir. Bu tip bakmalar yorum farkina yol acar. Bir de kisinin zekasi ve bakis acisi var. O yuzden farkli cok anlam cikaririz daha - Shut The Fuck Up from Android
belki de kuranın birden çok anlamları vardır. içinde yazanların hepsi tek bi hakikatten bahsetmiyordur. - filo
belki de bizim bildiğimiz Kuran Allahın indirdiğinden farklıdır :o kabataslak aynı ama...işte bunlar hep Amerikkano Capuuchino - Zıkkım
Belki de bir mesaj gizlenmistir icine. Simdi bizimkiler sakicilarin turkuculerin sarkilarini tersten oynatiyolar da garip seyler cikiyo ya belki de oyle bisey cikacaktir he mi :))) - Shut The Fuck Up from Android
heee öle de olabilir. belki de cidden bazı kısımlarını keçi yimiştir vs. :) yani kuranın tek bir anlamı yoktur dersek, bugün genel yığınların uyguladığı kuranın bi çeşit inkarına varırırız. - filo
şimdi kuranda bi muhkem bir de müteşabih ayetler vardır deniliyor. hangilerinin muhkem hangilerinin müteşabih olduuna nasıl karar veriyoruz ve karar verirken neremizi kullanıyoruz? - filo
Aklın yetmiyorsa başka bir yerini kullanmanda sıkıntı yok. - Bülent Kıyışkan
insan gibi soru soruyoruz ama gayet gevşek ağzılarla karşılaşıyoruz bülent'ciim. - filo
Bak Rabbim ne demiş: "Sana bu muazzam kitabı indiren O'dur. O'nun bir kısmı anlamları kesin olup kitabın temelini oluşturan ayetlerdir. Diğer bir takımları da anlamları benzeşik olanlardır. Ama kalplerinde bir yamukluk bulunanlar fitne aramak ve keyiflerince yorumlamak için sadece anlamı benzeşiklerin ardına düşerler. Halbuki, onun gerçek yorumunu ancak Allah bilir. İlimde derinleşmiş olanlar da: "İnandık, hepsi Rabbimizdendir." derler. Bunları özü temiz olanlardan başkası düşünemez." - Bülent Kıyışkan
benim kalbimde bi yamukluk var öle diil mi bülent'ciim? ve bu yamukluk allah tarafından inşa edilmiş. - filo
Ayete göre öyle görünüyor filocuğum - Bülent Kıyışkan
ayet muhkem ayetlerden olabilir mi bülent'ciim? - filo
İnsan hayaline inanır. - avatar8 from iPhone
Muhkem ayettir, evet. - Bülent Kıyışkan
muhkem ayet olduğunu nasıl öğrendin bülent'ciim? - filo
Yorum yeteneği insanoğlu işine geldiği gibi anlam çıkarmayı sever. - Aşikar
İddia gayet açık değil mi? Daha nesini sorguluyorsun... - Bülent Kıyışkan
neresinin açık olduğunu anlamam lazım bülent'ciim. hadi müteşabih ayetse? - filo
Amacın bağcıyı dövmek senin :)) - Bülent Kıyışkan
senin amacın da üzüm yemek bülent'ciim :) - filo
ben yiyorum çok şükür... - Bülent Kıyışkan
Altı üstü Kur'an bu, 20 kişi okusa 21 anlamı olur, Cehennem var işin ucunda! - avatar8 from iPhone
O iki kisiden biri kesin sensin amk. - Mitrazz Beigbeder from Android
Digeri dogru anlamistir. - Mitrazz Beigbeder from Android
RT @mBurakGultekin: Düşen Malezya uçağında yolculardan birinin 'Uçak kaybolursa görüntüsü bu' diye paylaştığı fotoğraf. https://twitter.com/mBurakG...
kuranda geçen akletme, bizi tekliğe değil çokluğa götürüyor.
aklın yolu birdir keje - Kavola (Viking)
haklısın tombalak. - filo
tombalak? kafanı kırırım - Kavola (Viking)
esprilerimi bu hayvana borçluyum
1.jpg
Harika çok severim. - ozan aksakallı
dünya kupasını almanya kazandı sanıyorsunuz dii mi? oysa final maçı, Kuzey Kore - Portekiz arasında oynanacak. http://www.youtube.com/watch...
dünya kupasını almanya kazandı sanıyorsunuz dii mi? oysa final maçı, Kuzey Kore - Portekiz arasında oynanacak.  http://www.youtube.com/watch?v=V1F3bKeUC3E
Play
kuzey kore japonya'yı 7-0, amerika'yı 4-0 ve çin'i 2-0 yenerek finale yükseldi. finalde kristiyano ronaldo'nun takımı portekizle oynıycaklar. - filo
TRT bizi sahte görüntülerde kandırmış ya la. - Boz Ayı
Ben finalde Ronaldo'dan patlama bekliyorum. - Boz Ayı
bütün dünya bizi sikiyo boz ayı'cıım. allahtan kuzey kore'nin devlet televizyonu var. ailecek severek izliyoruz. - filo
Gerçekleri söylemek en devrimci harekettir...... - Boz Ayı
filo hayal kırıklığına uğrattın beni, boyle bişeye nasıl inanirsin cidden. - Alper Kamu from Android
asdgfhgjklşi, - Paca
Alper bey haklı. Ben de Kore'nin elendiğine inanasım gelmemişti ama TV'de alm-Arj finalini görünce mecbur inandıydım. MEĞER MONTAJ İMİŞ. - Boz Ayı
Hayır yani K. Kore 'yi turnuvaya bile katılmamış göstermek nasıl bir beceridir arkadaş....... - Boz Ayı
grupları farklıydı - Paca
kore'nin boyle bir sey yaptığı haberine inanilmasindan soz ediyorum gerizekali - Alper Kamu from Android
montaj mı bu alper'ciim? - filo
zaytungvari bi haberdir - Alper Kamu from Android
video'yu diyorum - filo
video'da ne anlatıldığını anlıyor musun, yok. başka bi haberin goruntusudur, ya da haberi hazırlayan uydurmustur bişeyler. yani ciddi ciddi kore yönetiminin boyle bir sey yaptığına inanıyorsan, epeyi şaşırmış olduğuma ınan. boyle zoka yutacak biri değilsin gibi - Alper Kamu from Android
henüz doğrulanamamışsa düzmece de diyemeyiz diil mi usta'cıım? içinde geçen kelimeler, spikerin ağız okuması filan bana olabilir dedirtti. alper'ciim, kore yönetiminin böyle şeyler yapmıycağını nerden biliyoruz? tersine böle şeyleri şiar edinen güzide bi ülkemiz diye biliyorum ben. - filo
abi adam diktatör ama gerizekali değildir emin ol, kimse kendini boyle kepaze duruma düşürmez - Alper Kamu from Android
hyundai sponsordu onumu demeye getirmişler lan :) - Paca
alper'ciim bi belgesel seyretmiştim. nba'den bi basketbolcu kuzey kore'de bir gün geçiriyordu. kepazelik ayyuka çıkmış görünüyordu valla. - filo
peki. bi iki güne çıkar kokusu - Alper Kamu from Android
şöle şeyler de var alper'cim: http://www.youtube.com/watch... - filo
ne diyor? işteyim ve tel. deyim, bakamıyorum. k.kore'nin rezilliklerinden bahsediyorsa, bisey demiyecegim. zaten, rezil kepaze ülke ama böyle bisey yapmaz herifler, yapamazlar. ayrıca gerçek olsa neden haberlere yansımıyor bu , sabah bi feedde fanatikcomtr adresi gördüm sırf. onun da tık kazanmak icin eklendiği besbelli siteye - Alper Kamu from Android
konuşulanları soruyorsan ben de tam olarak anlamıyorum fakat bir tv yayınından kayıt olduğu rahatça anlaşılıyor. kayıt 14 temmuzda youtube'a yüklenmiş. tv'de brasil 2014 dünya kupasıyla ilintili olduğunu düşündüğüm bi maç veriliyor ve maçta kuzey kore brezilya'yı 1-0 yenerek dünya kupasını alıyor. - filo
elbette bu gibi videolar, kuzey kore'yi yok etmek isteyen ve ulu lider başkan kim cong'un düşmanları tarafından dünyaya yayılması planlanan bilinçli bi dezenformasyon olabilir. fakat oraya gidip gelenlerin anlattıklarından garip bi ülke olduğu kesin. ülkede internet denen bişi yokmuş mesela. dış dünya ile normal kullanıcılarının her türlü bağlarını kesmiş bi ülkeden, bilgiyi tek elden... more... - filo
asdfghjklşi - Paca
lunatictac'cıım saol. bu video ile kuzey kore'nin mikemmel yaşantısını kanıtlamış olduk. - filo
söylediklerinin doğruluğunu kendi kitabından ispatlayan profesör: ümit özdağ
1.jpg
Bütün müslümanların da yaptığı o?? - h1n1
eee? - filo
arkadaki kurt kıçını ısıracak birazdan :) - eass
Yani bu adam da müslüman alışıldık diyor domuz bey. - Boz Ayı
yok boz ayı'cıım. h1n1'ciim ne var bunda bütün müslümanlar da öyle yapıyor diyo. - filo
bi adam söyledikleriyle karşısındakini ikna etmek için, "bahın şu kipatımda ne dimişim" diyerek kendi kitabını kullanır mı yau? sonra bi aklı evvel, e ama müslümanlar da yapıyo diyo. müslümanlar kuran'a inanıyo. kuran mı yazmış bu yavuşak. - filo
Kurt action figuru cok iyi ama. bi de turan temali ve yenicerili figurler olsa tam geek. - Arkancelo
Doktor x'i, eksin mene yaptigi eziyetlerden dolayi kiniyoruz. Gun gelecek zulmedenlerden hesap sorulacak. cCc eksin men reyiz cCc - Arkancelo
arkan'cıım, milliyetçiyim diyen birisi müslümanım da diyorsa, götüne tekmeyi basasım geliyo. hani şamanım filan dese bi yere kadar idare edilebilir. - filo
Amerikan usagi sredir, kablumbagalarin onunde diz cokup tevbe isteyecek. Niyork yolu yokustur mincikalari tokustur. Bize corba diyenlet bize surungen diyenler ya rakstedidir ya pusttur. - Arkancelo
Niyork yolu yokustur mincikalari tokustur. Budur! !!! - Programmer from Android
ben arkadaki kurt ne işe yarıyor diye bakıyorum - Paca
tıpış tıpış gidip oy vericeksiniz ulan!
1.jpg
tatil yerlerinde götünü kaşıya kaşıya yatıcaksın, ondan sonda erdoğan diktatör bıdı bıdı. - filo
"biz bi uzlaşı yaptık" diyosun ama yapamamışsın işte kemal'ciim. uzlaşamadığın gruplara da masaya yumruunu vura vura tıpış tıpış gidip oy vericeksiniz diye çemkiriyon. - filo
Bunlar kazandiriyo ama. Lider profili cizmeye calisiyo - Shut The Fuck Up from Android
tüm şiirleri burada topladım. ncdlek'ciime teşekkürler. sıkılınca hep beraber dinleriz. - filo
yavşaklar sürekli cirit atmasıyla ünlüdürler.
çift burgulu dörtlü salto atarken havada boşaldım diyen tiplerdir. - filo
Kim mesela - Programmer from Android
Bknz filo - yormayinbeni from Android
türkiye'deki herhangi bi gazetede, herhangi bi maçın haberi hep şöyle verilir:
3. Dakkada ali’nin şutu üstten auta gitti, 43’te hakem elini cebine soktu, 66’da kaleci götünü avuçladı, 85’te gol geldi. - filo
siktirin gidin gerizekalılar. - filo
tabi bu miçolardan evvel bunların müdürlerine bakmak lazım. kenan onuk’tan zerre bişi kapamayan fuat akdağ da dahil çok ciddi bi güruhun içinden aklıma gelenleri sayıyım. ilker yasin, şansal büyüka, melih gümüşbıçak -eski televole spikeri- ertem şener, faik gürses, serhat ulueren ve faik çetiner… bu adamların ve bunların türevlerinin başında bulunduğu spor medyasından hangi beklentilerimiz olabilir ki? neyse. ben bi çay içiim. - filo
bu millete çok bile! - avatar8
yapma bunu yapma bunu -şimdi onlar düşünsün ! - Zıkkım
"bu millete çok bile! - avatar8" - avatar8
3. Dakkada ali’nin şutu üstten auta gitti, 43’te hakem elini cebine soktu, 66’da kaleci götünü avuçladı, 85’te gol geldi. - filo - Negro Bisküvi
yanlış mıyım negroaanım'cıım? bir gazetede hangi maça bakarsak bakalım, o maçla ilgili kocaman bi fotoğrafın yanında uzun uzun böyle cümlelere rastlarız. - filo
eveet ewvet çok doğru. niye öyle yazıyolar ki maçı izlemeyen oradan okuyup kafasında canlandırsın diye mi ? - Negro Bisküvi
vatandaş merak ediyordur muhtemelen negro'cuum. acaba 3. dakkada meriç'in attığı şut direkte mi patladı yoksa yandan auta mı gitti yoksa defanstaki kerim'in kontrolünde taca mı çıktı. bunlar çok önemli bilgiler. bir de gastecilik bilmiyen bizlerin böle kırıcı eleştirileri çok yannış. - filo
NİYE ELEŞTİRİYOSUN OZAMAN ULAN - Negro Bisküvi
sakin ol negroaanım'cıım. ne eleştirisi maksat şirinlikler, komiklikler eğlence filan. o büyük harflerini alır kafandan aşşaya boca ederim terbiyesiz. - filo
kadın olunca sohbetine doyum olmuyor filocum, bu eyri bacaklıda ne buldun anlamadım! - avatar8
capslockk acik kalmis abicim pardon yoksa hayatta bagirip cazgirlik yapan bir karakter degilim ncjfjf - Negro Bisküvi
"bu noktada iki seçeneğimiz vardı. ya gidip oynayıp, yenilerek rakibimize kupayı kaldırma zevkini vermek, ya da reaksiyon göstermek."
1.jpg
bunun videosu da var ama acaba gözlerden mi kaçmış bu açıklamalar? insanın aklına türlü türlü şeyler geliyo sölemesi ayıb. - filo
ünal başgan cincon'un yenileceğini önceden biliyormuş. keramet sahibi muhtemelen. - filo
ekmeliii ekmeliiiiii şu mübarek topraa sevgi saygı ekmelii. bu ekmeleddin marşını fon müzüü yapıcam.
şiir okusan ya, o billur sesinlen - Garga Bruno
Adamın adıyla okadar dalga gecildi megersem tüm keramet isminde, biraz ugrasinca neler cikar neler - eskisi from Android
e heralde garga bruno'cuum. şöle iyi bi şiirle olur bu iş - filo from Android
ulahn senelerdir bana troll diyenler şimdi utanmadan bu kampanyaya destek mesajları yağdırıyor ya o koyuyo bana. - filo from Android
RT @cerenkenar: Şimdi düşününce "iş aş Haydar Baş" bayağı yaratıcı ve vizyoner bir sloganmış.
RT @06alikerim: @CarloGestapo kıskanç puşt ffi de kapatmışın nerde ifşa edicen lan beni @kucakkedisi
#Yoğurtİçin ekmeiçün ekmeleddün, yourdiçün yoğuriddün.
RT @secondvirus: ekmek için ekmeleddin.. benden mi esinlenmişler ne.. https://t.co/08tBktfgnd
insan bazen ağlamaz mı bakıp bakıp kendine
Kim sana sesin güzel dedi acaba? - Gwen
herno dedi. - filo
oha bu ses cirkinse gwen yuh artikkk yuuuh - Negro Bisküvi
Herno'nun kalıbına sıçayım o zaman - Gwen
Negro'nun da - Gwen
gwen'ciim boşver şimdi sesi güzelliği filan. şairin bu şiirinden ne geçti sana, onu söyle? - filo
arkadasim neden cogunlugun begendigi biseye sirf kilciklik yapmak adina yoo yoo guzel degil diyosun KILÇIK. filo abi sesin cok guzel masal okusan uyurum mısil mısil - Negro Bisküvi
O kadar duygusuz geldi ki ses tonun kapadım hemen - Gwen
negro'cuum, gwen kılçıklık olsun diye yapmıyo bunu. - filo
"Duygusunu verememiş" haydi neyse (ki katılmıyorum) sesin güzelliği tartışmaya kapalıdır. Arz ederim. - Boz Ayı
filo bey'cim müdürümn var ofiste beraber dinleyebilmemiz için uygun mu - mavi
mavi'ciim sen yine de müdürün gidince dinle, noolur noolmaz. - filo
indirdim akşama dinleyecegim - Alper Kamu from Android
fondaki müzik nedir? sesine ayrı bir methiye sunmalı - mavi
senin sesin olamaz bu :/ - Sbht
mavi'ciim fondaki müzik kurtlar vadisi'nde kullanılan müziklerden biriymiş. sesime yapıcaan methiyeler için süreni başlatıyorum. - filo
:))) - mavi
abi senin müziklerin konusunda oturup konuşmalıyız... böyle olmayacak artık!! bu 2 oldu - Cihanyus®
konuşalım valla cihanyus'cuum, hatta benim müzik menejerim ol. azılı hayranlarım, müzikler yüzünden sesimi bile beenmez oldu. bu gördüüm sen misin sebahataanım'cıım, o ne tatlılık, o nası mücevher ya tealaya sığır oluim. - filo from Android
davudi sesin var. heba olmasın. - Alper Kamu from Android
ekmel başgan'ın ekmeği çakma çıktı
IMG_20140710_195821.JPG
gugıldaki aramalarda 2. ekmek bu - filo from Android
İnsan gider özel bi ekmek yaptırır, değerleri yüksek pixeli kral bi ekmek yaptırıp onu koyar di mi filocuuum, armut biş aazıma düş. Hımh. - H.Mar Gargarin from Android
yau aslında o modda değilim inan değilim. fakat bu son derece garibime gidiyo, hani sen ben yapsak neyse der geçerim ama dünyadan basın çağırıp duvara şunu yansıtınca olmuyo, valla olmuyo. - filo from Android
Rakiplerine karşı tek bi seçim dahi kazanamamış 2 partinin desteklediği bir aday, üstelik de rakibi ile benzer orjine sahip, sonuç? Yarın çıksa otursa köşke, en azılı muhalif bile 'yea yalandan da olsa seçim yapsaydık baari' diyecek kadar kabullenmiş durumda rte'nı. Peki bu piyes niye? Amınakoyim, fasaryadan işler. - H.Mar Gargarin from Android
keşke fasaryadan diyip geçebilseydik herno'cuum. burnumuza gelen kokuları geçtik ellerinde salladıkları kabakları acur niyetine yutturmaya çalışıyorlar. ondan soora akp seçmeni mal, aliokulu mezunu. hey yavrum heyy. - filo from Android
çok kötü bir kampanya olabilir, kabul. ama bu tayyip gerçeğini değiştirmiyor ki. tayyip iyi birine benziyor diye tercih edilecek biri değil, belli bir ruh haline sahip olmak gerekiyor. - mandir
sosyal medyayı kasıp kavuran karlo'cuumun muhteşem fotoğraflarını buldum
carlo2.jpg
carlo3.jpg
bacakları cidden güzelmiş. - filo
limon'dan haber var mı filocum - Gero
kızlar kirli sakalı çok seviyorlarmış ondan karlo kirli sakal yapıyormuş değerinizi bilin kızlar - Paca
en son 6 ay önce sağdı kendileri ama sizden bahsedince boğulma gibi bi hisse kapılıyormuş. artık naaptıysan kızceize. - filo
karlo'cuumun şu bacaklarını görüp feyz almalı ff kızları. - filo
Benim fotolarım ile prim topluyor götveren. DM'den yolladığım fotolarım bunlar geçen yıl. - Boz Ayı
boz ayı esahdanmı - Paca
Müfteri gibi mi duruyorum paça bey? Ama carlo bey'in milletin resmini çalıp açılım yapmaları HERKESIN MALUMU! - Boz Ayı
karlo yalancı sahtekarın düzenbazın teki demek istedin o zaman - Paca
Bu konudaki kanaati yüce milletime bırakıyorum. - Boz Ayı
o mu ki¿ - çağlar from Android
filoşum hayırlı ramazanlar:)çok şükür - neferteti
Filo bu sensin Di mi? - avatar8 from iPhone
Carlo Hakan Kakız mı yani? - golyandro
Hepsini annadım da o sakkal nedir ulan .(((((((( - H.Mar Gargarin from Android
bacakları cidden güzelmiş. - filo - hia
Popo da güzel - Paca from iPhone
benim diil mi vermicem, kuruyup gitse de vermicem. ıııhh ımmhhh mermicem.
bu ne amk ahagah :) - filo
ıııhh ııhhhhh kısmı dile dolanıyor. ben beYendim - Ysam
martı'cıım 10 gün uzak kalınca böle rezil oluyo kullanıcı aleyisselam. - filo
Ayh çok guldum salak kiza ya - üçnoktabirünlem from Android
soldan sağa: herno, ben, higmetabi
1.jpg
hahahha - Programmer
hey gidi günler hey tey tey - filo
up - Paca
sebahatanımla 2 gün süren evlilik görüşmemizin tam metni.
1.jpg
2.png
Show all
bu olmadı diğer adaylarımı bekliyorum. - filo
yau islamın şartlarını yerine getirmeyen kadından karı olur mu sevinç'ciim. - filo
namaz dinimizin direğidir sevinçanım'cıım. namaz kılmadan olmaz. üstelik kapalı da diil. zorlamanın anlamı yok. isterseniz sizinle de bi görüşme yapabiliriz. - filo
eski Türkçe konuşunca herşey halloluyor de mi reis :p - Zıkkım
:))) filo beyin evlilik gorusmesi de dger konulari gibi sacma ve sıkıcı arkadaslar gordugunuz gibi , hrsey ortada boyle bir adamla izdivac kurmak isteyenler okusun ^^ - Sbht
eski türkçe kelimeleri hafızada tutmak çok faydalı zıkkım'cıım. kafadan entelektüel oluyorsun. sbht'ciim, lütfen. yazdıklarınızı herkes gördü okudu. rica ederim peşimi bırakınız. - filo
estağfirullah sevinçaanım. sizinle şöle ormanlıklar içinde hoş bi muhabbet yerine gidip orada çaylarımızı yudumlarken konuşabiliriz bu mezvuları - filo
ben olsam ilk donunun rengini filan soruyorum filo senin işin olmaz senin maksadın ne onuda anlamadım :) - Paca
e peki. hayırlısı - filo
hayatı dine göre yaşamanın başka bir güzelliği. gönül rahatlığıyla ikiyi, üçü alıyorsun. diğer taraftan çok güzel bir diyalogdu. - mandir
Mübarwk günler geçince cıma - Gwen
eski hanımıma selam gönderiyo bi de gudubet karı. neyse, burdan evlilik görüşmesi yapıcak bayanların yorumlarını bekliyorum. - filo
Bayan dedin ya, kalıbıına sıçayım - Gwen
belli bi pazara hitap ediyorum gwen'ciim. - filo
filo elektrik aldığın biri yokmu - mavi
elektrik aldıım bi sürü kullanıcı var mavi'ciim. artık takdir-i ilahi. - filo
oha ya bu kadar dm den ne görüşülür, üşenmesem açıp okuyacağım - h1n1
kimse benle bu kadar diyemleşmedi :(( - bigsu
senle de görüşebiliriz bigsu'cuum. moralini bozma pozitif ol. - filo
yalnız kuma almak istemen hoş olmamış.. bütün kadınlar tek olmak isterler - mavi
avam. - Arkancelo
2 gün mü euheue - moreya
öle 2 gün mü diyerek çekinik çekinik gülme moreya'cıım. senle de yapabiliriz evlilik görüşmesi. - filo
2 gün evli kalınca noluyor? mallar bana mı geçiyor euheue? - moreya
şu carlo denen yavşaın, ailenizden birisi olduunu düşünün.
1.png
çoluu çocuu alıp, şu carlo'ya bi bayram ziyaretine gidiim der misiniz? - filo
Ensest vakalarinda artis olur - Shut The Fuck Up from Android
Ya arkadas simdi bu arkadasla yemek yersin, su icersin, ortak altili falan yaparsin ama coluk cocuk alinip gidilmez - Shut The Fuck Up from Android
carlo bey sevdiğimiz bir kardeşimizdir. alsın çoluk çocuğu gelsin. - Cafo
o gelmiyo cafo'cuum, sen gidiceksin. - filo
ben giderimde o kapıyı açmaz - Paca
Paso akrabaları trollerdik. Ozellikle facebookta ;_; - ®bA from Android
Aman aman evlerden ırak. - deep_blue
paca'cıım bi sen giderim dedin. - filo
Kus sutuyle beslerim - lili from Android
lili'ciim beslemeye çalışırım desen daha doğru olur kanaatindeyim. benim vegan olduumu öğrenemedin mi hâlâ der, sütü memelerinin arasından boca eder. - filo
akraba sonuçta atsan atılmaz satsan satılmaz der geçerdim - Aquacultural
Filo agzini topla yorumunu duzelt siktirme belani - lili from Android
Size mi soracagim kime deger vereyim diye. Gotunuz sıktıginda cinsel mobing yapiyorsun yemezler. Adamin gotunden kan alacak profilim ogrenemedin mi - lili from Android
böle yaparsan yorumlarını silerim lili'ciim. aaa ne bu böle kemçük aızlı. - filo
Ya siktir git - lili from Android
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook