Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
var gibi mi yok gibi mi
1.png
Var gibi de yok gibi de. Çok üzgünç :/ - Milena Mallory from iPhone
milena :)) - carlo gesualdo from iPhone
seviyorum bu penti reklamlarını. karıların ruhlarına sesleniyorlar. -gı bah bi, var gibi mi yoh gibi mi?-bilmem gi gararsız galdım. - filo
İste olay bunlarda. Katiksiz kadin katiksiz ana. Allah senden razi olsun bu paylasimin icin - Shut The Fuck Up from Android
shut'cıım, ilişkiye girmeden ne kadın ne de ana olur bunlardan. - filo
Niye ya ne guzel bunlar. Bunlardan arayacam bugun. Rol modelleri bunlar - Shut The Fuck Up from Android
:) belli belirsiz bu ne yaa :))) - Milena Mallory from iPhone
sik kırıcılar - mıcır jr
yıllar önceydi. balta girmemiş sosyal mekanların birinde bi karının epeyce fazla fotoğraflarına ulaştım. önce üşenmeyip hepsini pc'ye kaydettim.
sonra - Programmer
yatmadan önceki halim, köpeemi gezdirirkene, yeni aldııım küpelerimle, bu etek nası, bu ayakkabıların topuğu biraz fazla mı...derken yığınla fotoğraf albümüm oldu ve albüm sürekli kendini güncelliyordu. - filo
abooo nasıl bir hikaye olcek acep - Programmer
sanırım ikinci haftada 200 adetin üstünde fotoğrafım olmuştu. hemen kendime bi karı ismi buldum. karı ismi dedimse yanlış anlaşılmasın, mahlas işte. - filo
3-4 yıldır, salt bu karı mahlasımla elde ettiğim yığınla bilgi arşivim oluştu. hikayenin geri kalanını kullanıcılar kafasına göre doldursunlar isterim. - filo
arada sorayım: başka işin gücün yok muydu? - golyandro
parça parça yazmasana amk. acunun kimin eleneceğini söylemesi gibi 50 saat uğraştırma - birfincankahveicin1penny
senin anlatacağın hikayeyi sikim :) - birfincankahveicin1penny
:) ne anlatıcaamı sanıyordun penny'ciim. - filo
istikrarlı bi fake çıkartmışsındır ff'de. - rugila
golyandro'cuum başka işimiz gücümüz yok mu da burda yazıyoruz? - filo
rugila'cıım, fake demeyelim ama sağlam bi karakter. - filo
yaw filocuğum, burada yazmak başka, bir kadının, pardon karının, peşine internette düşüp resimlerini toplamak başka. hadi o teşhirci, sen sapık mısın kardeşim? - golyandro
kimsenin peşine düştüüm yok golyandro'cuum. bir anda ağlarını ören kader diyelim. - filo
eh..öyle olsun madem. - golyandro
ff'de yayınlanan tüm resimleri de arşivliyor musun? o_O - rugila
ff'de arşivlenicek resim mi var allasen. - filo
ff'de güzel kadın yok diyorsun yani. - rugila
sence arşivlenen fotoğraflar, güzel olduğu için mi arşivlendi? - filo
Sosyal medya denetimi? Fişleme? Şantaj Çetesi? - rugila
utanmıyor musun başkasının resmini kullanarak hesap açmaya? - carlo'nun ikizi
#esinsıtayla diyecekken hikaye yarım kalmış hatta fill in the blanks olmuş :| - Zıkkım ın √¯ ü
düşünce bizim ülkemizde lüks bi eylemdir. faaliyete geçmesi için kullanıcının düşmesi gerekir.
düşmekten kastın? - Programmer
düşünce işte. düşmekten gelen bi kelime programmer'cıım. - filo
ohh sabah sabah libidom arttı...emeğine sağlık - birfincankahveicin1penny
arap dünyasını sarsmış bu klip. iki de biz sarsılalım. - filo
Bi Haifa değil. - Ayna
seyrü'cüüm çok mutsuz :(
1.png
devamını da yazmıştım aslında .şöyle; sadece saçlarını kazıttığından emin misin? - yesari
Dusun artik:/ - seyrü,ben from Android
ahajhajah :) başka neresini kazıtmış olabilir ki... - filo
ruhunun derinlerini, kalbinin en acıyan yerini... fhgbgkşgşkasdj beyniniiiiiii - yesari
yalnız dün bana söyledi ilk. hiç fotoğraf istemedim. bıraktığım gibi hatırlamak istedim onu. lütfen görsel istemeyin siz de:((( - yesari
hafif göğüs dekoltesiyle birlikte bi fotoğraf eklerse sorun çözülür kanaatindeyim. - filo
berbatsınız aq:( - seyrü,ben
berbat sensin ağzını topla seyrü efendiiiii. - filo
Bi fotograf gördüm ama alllaaaamm isalla o değildir :/ - segah from iPhone
:/ - seyrü,ben
segah'cıım hemen paylaşır mısın halk merak içinde. - filo
geçelim burdaki rumuzlu kullanıcıları. tuğçe baran'ın mutlu tömbekici olduğuna bile emin değilim.
aziz nesin: oya ateş, Nurullah ataç: Sabiha yağızlar, Murat belge: raif özben, Attila ilhan: nevin yıldız, Nazım hikmet: İbrahim Sabri... bu rumuzları gördükten sonra kimbilir daha kaç kişi/kişiler var. ama varlar ya önemli olan o mu? - filo
tuğçe, selahattin duman değil miydi? - bigsu
onu hıncal abi sölemişti. ben murat belge diyorum. - filo
murat öyle boş işlerle uğraşmaz. - carlo gesualdo
ayrıca ekleme: fehmi koru=taha kıvanç. - carlo gesualdo
bunlar öğrenebildiklerimiz carlo'cuum. - filo
peyami safa'nın da vardı müstearı. - carlo gesualdo
evet. peyami safa=server bedi. - carlo gesualdo
Arfin Kiriloğlu = Vahe Kılıçarslan - Beste Arfin Kiriloğlu
arfin geldiğine göre ben gidebilirim. çüzzz. - carlo gesualdo
en çok aziz nesin'in var, 15-20 kadar müstearı var - kibar serseri
eskiden kimlerin mahlas kullandıklarıyla ilgili yığınla bilgi var. hatta radikalde bi yazı vardı yıllar önce. kadın yazarların erkek mahlas kullandıklarıyla ilgili ama fi tarihinden kalma abidik gubidik yazarlardı. ben şimdikileri merak ediyorum. - filo
bu konuda bir kitap da var, hatırlayamadım şimdi ismini. - kibar serseri
kibar serseri'ciim, kitap yeni yazarların mı mahlaslarını veriyo? - filo
türk edebiyatı yazar, şairleri. yeni derken ne kastediyorsun tam olarak, yakın dönem mi yoksa yaşayanlar falan mı? - kibar serseri
yaşayanları kastediyorum. hoş, yaşayanların arasında kayda değer pek kullanıcı neredeyse yok gibi ama mesela perihan maden karısı mutlaka bi müstear kullanıyordur. kılım ona. (müstear da güzel kelimeymiş müsteşar gibi.) - filo
bahsettiğim kitap şu... http://static.idefix.com/cache... - kibar serseri
ha evet bu kitap güzel bişeye benziyo. burdan yola çıkarak günümüzdeki yazarların da kullandıkları mahlasları bulmak lazım. beni çeken şeyse bunu neden yaptıkları. - filo
Ay sen mi soyledin bunu ayy ayyhh - Shut The Fuck Up from Android
refik abi'yi pek sevmem ama bu şiiri güzel. - filo
"Eve varınca dinleyeyim" yorumu. - Boz Ayı from Android
Agzina saglik. - onun esrası from Android
yürüyorum hey yar, insanların arasında.. çok bilindik müzikten dolayı sözleri duyamadım bir türlü - Cihanyus®
cihanyus'cuum müzik seçememek önemli bi problem, kabul. zaten ayrı bişey bestelenmesi lazımdı bu şiir için. fakat kullanıcılar bu şiiri nette bulamazlar. bu yüzden buraya ekledim. - filo
ve karşı gazetesi sizlere ömür. 9 şubat'ta doğ, 14 şubatta öl.
1.png
"İlk sayımızda aldığımız tirajdan (42500) bugünkü tirajımıza (9500) düşmemizde emeği geçen ve bizleri bu sürece getiren herkesi de Allah’a havale ediyor ve sükûnetimi muhafaza ediyorum." - filo
ortalama 20 tane nick alarak burada yazan tombalaklar var. "eee, varsa var" demeyin hemen bi saptama yapıcam.
Çabuk çabuk - Boz Ayı from Android
yapınız. - rugila
çabuk hadi derse yetişicem - carlo gesualdo from iPhone
ben kendi yazıp kendi cevaplayanı da gördüm gözlerimle:)) - Neşve (•˘❥˘•)
Nesve gördüyse yanlıştır. - Boz Ayı from Android
farklı hesaplar ve farklı nick'lerden bahsediyorum. tek hesaptan isim değiştirmeyi ayrı bi başlık altında incelemek gerek. - filo
bunlar aramızda dolaşıp kobay arayan fareler gibidir. yakalanan bilime gönülden destek vermeye meyilli kobayların, etinden sütünden her türlü faydalanmayı marifet sayarlar. alt metinleri yoktur ve algılama düzeyleri tamamen siklerinin doğrultusundadır. sik doğrultusu derken yanlış anlaşılmasın, normatif düzenin çok çok ötesinde marjinallik seviyelerinde... ne anlatıyom lan ben. neyse, bu tip kullanıcılara karşı balta kürek dalmayın. - filo
Kobaylar hakkındaki fikirlerimden sonra üstüme alındım. - Boz Ayı from Android
zaten şu feed'e yorum yazan ilk 3 kişi kendini ele veriyor boz ayı'cıım. - filo
töbe bismilah - rugila
Aya, güneşe, fecre, atların köpüren ağızlarına yemin ve and olsun ki tek hesabım var. - rugila
sana giren çıkan mı var, sana ne. çoğu kadın zaten gel gitlerinde oluyor. - avatar8
Tombalak sorununa lahana kürümü öneriyorum...marjinallik sorununa ilimim yertmez.. - İbrahim Saraçoğlu
#sanadedi filoağbii :/ - Negro Bisküvi from Android
negro'cuum tanıyor musun saraçoğlu efendiyi? - filo
Abi o degil ya avatar dedi avatar :/ - Negro Bisküvi from Android
avatar ne dedi ki? - avatar8
“Kişinin bir başka kişi ile birlikte kıldığı namaz, tek başına kıldığı namazdan, iki kişi ile birlikte kıldığı namaz bir kişi ile birlikte kıldığı namazdan daha sevaptır. Cemaat ne kadar çok olursa bu namaz Allah’a o nispette sevimlidir.” (Ebu Dâvûd, Salât, 47)
eğer kişi hesabına vuruluyorsa, tersinden de düşünmek gerekmez mi? bir kişinin kılmadığı namazla iki kişinin kılmadığı namaz ve nokta nokta 300 bin kişinin kılmadığı namaz allah katında daha sevimsiz gelmez mi? - filo
millet cumada lan zaten yanlış zamanda atım feedi - birfincankahveicin1penny
:) penny, milletin cumada olmasını fırsat bilirmiş iblis - filo
Namaz paylastikca cogalir - Shut The Fuck Up from Android
paylaşılmayınca da azalır mı? - filo
Azalmak ne kelime kalmaz bile - Shut The Fuck Up from Android
ohh be şöle serin serin cevaplar veriliyo ne güzel. yani bana şöyle geliyo: eğer çoklukla beraber namaz kılınması, çoklukla beraber namaz kılınmamasını artı eksi gibi düşünüyorum. eğer namaz kılanlar kılmayanlardan azsa yandı gülüm keten helva. - filo
tam anlatamadım ama bi feed'le bunu açıklıycam. - filo
Olmussun sen artik. Haftaya bizim sohbetlere bekliyorum. Saka bir yana guzel bir mantik kurmussun. Herkes cokluk icin elinden geleni yaparsa ummeti sen dusun artik - Shut The Fuck Up from Android
olmuş olmak ve ölmüş olmak. - filo
müslümanlığın temel sorunu yayılma kısmında. yani, bi gün herkes müslüman olucak! bu yayılmacı kısmı müslümanlığı neredeyse tamamen şekilci yapmıştır.
diyelim ki yarın, dünyadaki bütün insanlar kelime-i şehadet getirerek müslüman oldular. dünya daha mı katlanılır hale gelir? - filo
bütün kötülükler yok mu olur? - filo
evet - Cafo from iPhone
hayır olmaz. o halde şu şekilci ve hayli yayılmacı islamiyete başka bi gözlükle yeniden bakmak lazım. islamiyet yayılmacıydı ve yayılmacı olmak zorundaydı zira islamiyet aynı zamanda bi yönetim biçimiydi. oysa şimdi yönetim biçimlerinin içine islamiyeti de alacağı başka formlar var. dolayısıyla yönetim biçimlerinde islamiyeti şart koşmak gerekmez. - filo
hele hele hadis gibi özellikle o dönemim yayılmacı islamiyetin içine hapsolmuş, haliyle de şekilci ve çoğunlukçu biçimlerde kılıktan kılığa girmiş islamiyet kullanıcılarının ettikleri ya da ettiği rivayet edilen sözlerini günümüze taşımak sadece paradoks doğurur. - filo
Yahu şu an müslümanlar ne halde ki herkes müslüman olunca dünya mikemmel olacak. - Boz Ayı
boz ayı'cıım adamlar inanıyorlar öle olacaına. sıkıntı da ordan çıkıyo zaten. neyse. buraya şu hadis yüzünden gelmiştim. "Kişinin bir başka kişi ile birlikte kıldığı namaz, tek başına kıldığı namazdan, iki kişi ile birlikte kıldığı namaz bir kişi ile birlikte kıldığı namazdan daha sevaptır. Cemaat ne kadar çok olursa bu namaz Allah’a o nispette sevimlidir.” (Ebu Dâvûd, Salât, 47) eğer... more... - filo
O istatistik benim için çok önemli. 1,5 milyar kişi diğer 5 milyarın yanıldığını düşünüyor. Bu her 1,5 milyar için geçerli tabii. - Boz Ayı
askerlik yapanlar çok iyi bilecektir, haftada en az bir kere ve gerektiğinde günün her hangi bir saatinde İÇTİMA diye bir toplanma ve üst komutana alt komutanın (emir ve görüşlerinize hazırız) bildiriminde bulunması merasimi vardır. Bu merasimin iç ve dış faydaları olduğu için yapılır. İç faydası: askerlerin dağılıp gitmemesi ve sık sık biraraya gelerek savaşmaya, ölmeye hazır... more... - [bi-taraf] ehl-i fakir
bi taraf'cıım şu bonus kafasıyla ciddi sıkıntılarım var benim. sen de beni desteklemiş gibi görünüyorsan yanlış anlamadıysam. - filo
başlığı sen açtığın ev sahibi sen olduğun için adını zikrettim, esasen senin üzerinden ff cemaatine bir perspektif vermek istedim.Yaklaşımımı tartışmaya hazırım. - [bi-taraf] ehl-i fakir
yani manevi hiç bir saik yok öyle mi fakir bitaraf... - bychemist
tamamen manevi içerikli. kitle psikolojisi nasıl ki kitleyi onere eder bu da öyle. yönetici-yöneten ilişkisinden bakarsanız yöneticnin kitlesini manüple etmesinden ibaret. - [bi-taraf] ehl-i fakir
askerlik ve islamiyet metaforundan gidersek çok sakıncalı yerlere varabiliriz bi tarafcıım. bu konuyu rezerve ediyorum zira çıkmam lazım. fenomen olan cümleyle bitiriim: vaktim dar görüşürüz :) - filo
cumhurbaşkanlığı için uzlaşarak ortak aday belirlemek lazım diyenler. akp'nin adayında uzlaşın işte.
ayrıca ne uzlaşması, cumhurbaşkanı'nı halk seçmiyor mu? isteyen aday olur %50'nin üzerinde oy alan cumhurun başkanı olur. - filo
Ne bicim konusuyosun olum sen. Benim istedigim olacak - Shut The Fuck Up from Android
şu konuya ne diyorsun shut'cıım? http://ff.im/1h2lcw - filo
senin tasarladıın arabanın amk FORD!
1.png
Çok dar lan içi. - Boz Ayı
cam suyu memelerini koyacak yer bulamamış creative ford. - filo
hadi fiesta küçük araba ve düşük segment diyelim. yeni focus'ta bari şu memeleri yoketseydin. - filo
kaç kuuruş buncağazım:(hala bi atım yok:(yeminle:((( cıkk...cıkk..hiç hoş deil.( - neferteti
Camın önüne koymayı neden akıl edemezler, ama eminim vardır bir bildikleri - ahmet aslan
silecekler silinmiş gitmiş camı ıslatıp bezle kurulayınız :) - Günah Yüklenen Adam
ahmet'ciim bi ford'da var bu kazmalik bir de bazi pejo modellerinde. cam suyu memelerini böle at skine kelebek şeklinde koyan tasarım tasarım deildir. - filo from Android
Woswostan şaşmıycan o yüzden orta sınıf modellerde - ahmet aslan
subaru - atis
Alırsın Ford olursun lord, dingili kırılırsa al anayınamına sok - Ergün Plak from iPhone
yılan hayvanı bi insanı neden ısırır?
1.png
2.png
her yıl onbinlerce insan yılan ısırması sonucu hayatını kaybediyormuş. soktuumun hayvanları, kesiceksin çanta, ayakkabı yapıcaksın yavşakları. - filo
ne kadar güzel şu beyaz olanı üff ne çizme olur ondan yaa - bigsu
yılanlarla insanlar dost olmak zorunda mı???? - bigsu
bu şahmeranlarla ilgili yığınla hikaye anlatılır. mesela bazı yılanlar, yakındaki köylere girip koyunların memelerini yalar kaçarlarmış. sapıklar da pislikler. - filo
Koyun memesi yalama diyince aklima susuz yaz filmindeki erol tasin inegin memesini yaladigi sahne geldi - Shut The Fuck Up from Android
yau hadi ısırıyorsun anladık tamam ama ne demeye koyunlarımızın memelerini yalıyıp kaçıyon şelebsiz. herşeyimizi mundar ettiler. şu hayvanı sevenin kafasına sıçiim. hoş yılanı kutsal sayan memleketler bile varmış. - filo
sizin kövde çok mu kız yılanlar - Ayferrx
ayfer'ciim senlen köy turizmi kıvamında hoş bi tatil yapmak isterdim. yanlış anlama, birbirimizi daha iyi tanımak için. - filo
.gırığım duymasın ( gırığıma benim zilli olduğumu söylemeyin :) - Ayferrx
nefret ederim nefret. ormanda gördüm bir kere belki aramızda 15 metre vardı, kilitlendim kaldım. tehdit olarak algılıyor da ısırıyor. lan cürmün ne? tehdit olsam sana çökerim, öldürürüm akılsın. o kadar evrildin de buna mı evrilemedin? - ozan
gırığın da mı var aşüfte - filo
ne zaman olmadı ? - Ayferrx
Ateş olmayan yerden duman çıkmaz. Kesin yalıyorlardir bu orspu çocukları. - Boz Ayı from Android
Yılanlar agresif hayvanlar değil bir kaç tür dışında. Bir tehdit oluşturmadığın sürece saldırmıyorlar. Ama farkında olmadan tehdit oluşturabiliyorsun. Üzerine bastığında mesela. - şakir
lan yılan yalar mı hiç, ısırır yutar amk - bigsu
şu inadını kır da everelim seni ayfer bacı. @boz ayı'cıım, bizde de suç var. ehli namus kayunlarımızı ulu orta bırakırsak başımıza daha neler neler gelir. @şakir'ciim köy hayatı yaşadın mı hiç? ne demek saldırmıyorlar. hayvan sevgin gözünü kör etmiş senin. - filo
Sizin oranın yılanlarına ne ettiyseniz hayvanlar size düşman olmuş bence filo. Burdaki yılanlarla bi sorunumuz yok bizim. Gayet güzel anlaşıyoruz. Köy hayatı yaşadım, şu an da yaşıyorum. - şakir
la yürü git köy hayatı yaşıyıormuş. herno'cuumun hatrı olmasa sana iyi bi döşenirdim ama dişlerimi sıkıyorum. ulan eklediin fotoğraflardan gördük köy hayatını yavşak. şimdilik yavşakla yetin. - filo
Yahu filo uzun uzun anlatayım mı yani burayı? Yılansa burda da var amk. Kaldı ki yılan. - şakir
uzun uzun ne anlatıcaksın olm. kısa kes sürüngensever şakkir. anladık sizin köyün yılanlarına odunla dalmazsan hayatta ısırmıyor. nası bi köyde yaşıyorsunuz amk. - filo
İnsanlar şahmeranı kandırıp katlettikleri için... - Ayna
kara mamba. süzme orospu çocuğu. - Abdul Relief
adam şöle bi mekanda yeni tanıştığı kıza şu soru cümlesini kuruyor. - eee, ne var ne yok?
1.jpg
naaparsınız? - filo
haliyle ilişki başlamadan bitmiş. - filo
karşımdaki brad pitt bile olsa sepet havası çalarım valla, hiç çekemem :)))))))))))))))))) - carlo gesualdo
yau bi şans filan daha tanımaz mısın carlo'cuum? belki boş bi anına denk gelmiştir vs. - filo
ben n'aber derim :( - h1n1
kız karakter olarak düşünceksin kendini h1n1. - filo
adam yakışıklıysa biliyoruz ki gelince ilk ne dediğinin önemi yok. sonrasında da yok. 2-3 gün sonra "bu adam salak galiba" var. sonraki 1 ay adam acaba düzelir mi var. sonra biraz uğraş var düzeltmek için. sonra yoksa yok. adam yakışıklıysa "eee ne var ne yok" sorusunun iki aylık ilişkisi var. - ozan
Görsel de kedi çünkü kadarmış filocum... - Boz Ayı
valla kırmızı çizgilerim var benim. erkeğim beni taşıyabilmeli. nasıl olduğumu daha bana sormadan bilebilmeli. ne var ne yok dediği anda yallah derim. her konuda olduğu gibi bu konuda da çok netim. - carlo gesualdo
eğer yakışıklıysa hele bir de brad pitt gibiyse, biraz dururum. denize doğru bakıp dalıp gitmiş numarası yaparım. - filo
bu feedde erkekler kendini kizlarin yerine mi koyuyor yoksa bir kiz olarak bnde dusuncemi yazabilirmiyiiiiiimmmmm? 0.o - Sbht
bu feedde erkek olduğunu nereden çıkardın @sbht?? Hepsi de karı kılıklı feminenler - h1n1
sbht'cıım elbette yazabilirsin. özellikle kızların düşüncelerini yazması için açmıştım ama alllaan ameleleri kokuttu ortalığı. buyur şöle, arkana bi yastık veriiim mi? - filo
oturacak guzel bir yer yok ise kıçımın altina alayim canim onu oyle daha rahat ederim .. - Sbht
dusuncem de şudur: eger adam bana o mekanda eee diyorsa aynen manzaraya dalarim ve icimden' lan erkek dedigin ee mi der ? laf bittiyse laf acar ya da ne dusunuyorsun' diye devam eder ama o manzara da eeee olmaz canm .. - Sbht
azuth kardeşin twit'inde görünce buraya ekliim dedim.
1.png
anofeller için bulunmaz kaftan. - filo
birbirlerine karşı şöyle sıfatlarla yaklaşan çiftler tanıyorum: -necati bey - efendim mualla hanım.
kendi aralarında mı başkasının yanında mı - Cafo
ne kadar naif, ne kadar kibar ve ne kadar güzel. - filo
kendi aralarında nasıl şahit olabilirim mal cafo'cuum. - filo
filocum çıkarım yapıyorsun tavırlarından. ne ara robot oldun? - Cafo
çıkarım yapıyorsak niye soruyorsun ki cafo'cuum? yanlış soru sordun, olabilir de geçelim gidelim. - filo
iş yerinde filan anlarım böle hitapları filan. fakat atıyorum bayram ziyaretine gidilmiş, aile büyükleri, hala oğulları, teyeze çocukları filan tespih boncuğu gibi dizilmişler. mualla hanım yukarı necati bey aşşaa cümleler kuruluyo havada. - filo
Öyle çift mi olur be, mesai arkadaşı gibi - cash from Android
var öyle çiftler, yeni evli olanı da gördüm - h1n1
-mualla hanım rica etsem bacağınızı biraz yukarı kaldırır mısınız? - elbette necati bey - hah ohhh - filo
aslında yatakta o da bir fantezi filo - orso
haklısın orso'cuum neticede bi fantezi. ben edepli ile edepsiz davranmak arasındaki çelişkiye dikkat çekmek istemiştim. - filo
ingiliz ciftler de boyle. alabildigine kibar, birbirinden saniye basi ozur dileyen. kariyi herifin onunde soysan, bogazindan baslasan sikmeye, please, here is no need for this diyecek amk gavatlari. - Arkancelo
Harbiden hergun gotunu elledigi kişiyle nasıl boyle kurumsal bir hitap sekli kurabilir insan çok merak ediyorum - cash from Android
İbrahim in 4.basamak izahatına bakılası...http://www.turgutgoksu.com/FileUpl... - [bi-taraf] ehl-i fakir
RT @atalayaali: Ne ara engellediyse RT edemedim, uğraştırıyonuz beni yaa :\ https://twitter.com/atalaya...
"Bizim Kemalist taifenin ya da Beyazlarımızın cahilliği sadece eğitimle mümkün olur”
"chp'nin oyları ise eğitim seviyesi yükseldikçe artıyor..."
1.jpg
2.jpg
türkiye'nin eğitim seviyesi diğer ülkelere göre hâlâ düşük fakat seviye denilen şey hızla artıyor ancak chp'nin oy oranı nedense değişmiyor. klasik yanılgılara kapılıp bu tür değerlendirmelerle kandırın yine kendinizi. - filo
kamuoyu araştırmaları neden sonuç ilişkisi kurmak için kullanılmaz. sadece aralarında bir ilişki var mı yok mu ona bakılır. belki ikisini etkileyen, mesela ortalama hane halkı geliri gibi, başka bir değişken vardır. fakat 2002'den beri istatistiksel olarak anlamlı bir şekilde chp seçmenini akp seçmenine göre ortalama olarak eğitimde daha çok yıl geçirmiş buluyoruz. - emir
2002 yılından beri kullanıcıların geneli için, eğitimde geçirdikleri yıl arttı mı emir'ciim? evet arttı. yani ilkokul, ortaokul, lise ve lisans seviyelerindeki kullanıcılar çoğaldı. benzer bi oranı da chp'nin oylarında yakalasak neyse fakat öyle değil işte. tersine izmir ve türkiye grafiklerinde de olduğu gibi, izmir ili ile türkiye genelinin eğitim seviyeleri hemen hemen aynıyken oy oranlarında farklılık gözlemleniyor. - filo
Egitim seviyesine gore analizler yapmak hic dogru degil bence, okumus cahil diye bir gercek varken hele. - goomaks from Android
dün ff kullanıcıların özgürlükleri çalındı. anayasa mahkemesine gidiciiim.
twitter, friendfeed denilen yerler nihayetinde bi şirketin ürünü lan. ne özgürlüğü amk. neyse uzatmadan bi slogan atiim: amelelerin iletişim özgürlüü engellenemez! - filo
Amele? - Programmer from Android
sen, ben, karlo ve 3-5 kişiyi kastediyorum. - filo
Ha tamam o zaman. - Programmer from Android
hiç kimse chp kadar hızlı o mahkemeye gidememiştir, evrakı ona verin uçursun - [bi-taraf] ehl-i fakir
özgürlük gibi içi boşaltılmayan 2-3 kelime kalmıştı. onu da boşalttık çok şükür. - filo
allah özel kullanıcı yazsın alnımıza!
ff acildi allaan ameleleri twitter'da yaziyo
RT @friendfeed: And we're back! We apologize for the outage.
RT @yildarado: Perinçek: Hz.Muhammed Mekke'den Medine'ye göç ederken de yanında İşçi Partisi olacak... Mekkeli müşrikler de Amerikan uşağı çıkabilir
Muhammed bir daha mı göçecek imiş? - Boz Ayı
RT @CNGZER: Bunlar da gazeteciydi di mi? https://twitter.com/CNGZER...
kedili feed görünce bi gülme krizine tutuluyor, uzun süre kendime gelemiyorum.
kedili.jpg
Benim var bu gün kedili feedim^^ - h1n1
Avatarımı kedili yaptım. Bu da mı gol değil. - Programmer from Android
önümüzdeki 100 yılın en önemli hastalığı kedili hafıza olucak. - filo
Hahahahahaha - Negro Bisküvi from Android
Ama ama :/ - Gwen from Android
ilk kez filonun bi feedine sinirlenmedim. - Ayferrx
Ne Hikmetse
şair: özlem sezer - filo
<3 - Aşikar
Filo senin sesin degil mi? - Negro Bisküvi from Android
Qnq senin şarkılarını da koysak artık. 1 nisan zannedip hoş görür insanlar - Gwen
Dur bee dur 2 dakka. Filo'cuum SENIN SESIN MI BU? - Negro Bisküvi from Android
Filo hikmet e whatsaptan atıyorum. - Kavola (Viking) from Android
Hahshdjakdhsk yemin ediyorum dakkasina döner ffe. Filo bana siir kasedi doldursana yaa - Negro Bisküvi from Android
e heralde negro'cuum, böylesine muhteşem bi ses kime ait olabilir? . - filo
Ilk iki cümleden sonra hipnotize oldum filo ben. Arkadaslara basarilar dilerim. *.* - Negro Bisküvi from Android
birazdan dm'ye geçicez negro'cuum. parmaımı şıklatınca normal hayatına geri dönücek ve hiçbişey hatırlamıycaksın. - filo
Mümkünse dönmek istemiyorum abi. - Negro Bisküvi from Android
Mükemmel - Boz Ayı
Facebook'ta paylaşabilir miyim iznin olursa filo bey? - Boz Ayı
filo bey, hikmet beni boşayıp sana kaçıcakmış, yok böyle aşk sonra da gemiyle hollandaya yolculuk.. diyor - mayıs
Basbakanina bir siir yaz balkon konusmalarindan sonra okutur aglatirsiniz gotkillarini - lili from Android
Biri bana Higmet'in numarasını yollasın!!! Higmetbeğ'e sorsun da yollasın. - Boz Ayı
#şiir ben bunu açar açar dinler ağlarım lan :( - Garga Bruno
siir de cok guzel, iyi de okumus pezevenk, kiskaniyorum bu herifin sesini - sicola
"sana daha bir şey demem hikmet, hem nasıl anlatsam, acemi bir yapraktım, rüzgâr beni diğer yapraklara çarptı, utandım." - sicola
filo bana kaset doldur - birfincankahveicin1penny from YouFeed
Filo bir de şarkı-türkü söylesin bence. Bu arada dünyada şarkı-türkü diye parçalar arası ayrım yapan millet var mı acep başka? - Boz Ayı
hikmet :( dön amk dön :( - ahmet aslan
AKP hikmetin ardına düşmüş - Ergün Plak from iPhone
boz ayı'cıım, bana ait olan şeyler sosyal medyaya eklenmişse onlar artık sadece bana ait değildir. istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. - filo
O zaman amciklik etme de youtube'a da ekle. - Boz Ayı from Android
youtube kapalı yavşak. - filo
Pardon dedeciğim unutmuşum onu. - Boz Ayı from Android
Sevdim - Cihanyus® from Android
güçlü bir sesin var filo beyendim - orso
Filo, yarın online olunca haber et de sana biraz küfredeyim...Bilirsin arkadan konuşmayı sevmem! - Ayna
ayna'cıım şu an online oldum. birden dalma yavaş yavaş alıştıra alıştıra küfret bacım. - filo
:) - Ayna
provokasyonların bile takla attırılabildiği güzide bi ülkeyiz.
1.png
3.jpg
Show all
gördüğümüz herşeyi doğru kabul etmemiz bi yana bir de gerçek sanıyoruz. - filo
Birinci soru Kırklareli değil mi ya? - Boz Ayı from Android
haklısın boz ayı'cıım. 1. soru kırklareli, 2. soru yalova, 3. soru da adana olucak. - filo
izmir şıklarda bile yok. BİLİYORDUM! - smells
morinyo, 3-4 sezon sonra türkiye'de takım çalıştırıcakmış.
1.jpg
heyt be aslanım! - filo
"Emekliliğimin tadını çıkarmak istiyorum." - carlo gesualdo from iPhone
emeklilik filan farketmez, doğru karar. basının düştüğü durumları seyretmek için şimdiden lays almam lazım. - filo
-sayın morinyo eee size bi soru sorabilir miyim? - hayır sormazsınız. - ee sol kanada neden sağ ayaklı birisini koydunuz? - (yüzüne bakıp pis pis gülerek) iki ayağı da olduğu için. - filo
bu adamın ölüsü iş yapar - orso
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook