Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

barış › Likes

ahmet aslan
Yüzüne Amerikan bayrağı çizilen Kürt çocukları
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_26527353.jpg
Siz tweet atarken ben bu çocuklar böyle olmasın diye uğraştım yıllarca amın feryadları - ahmet aslan
e demek ki işini iyi yapamamışsın - psikopatkedi
Yaptığım yerlerde boyle bir goruntu yok emin ol kedicim - ahmet aslan
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏 - Sbht from Android
Cok yakismis - üsamem from Android
Sabah sabah sinirlerim bozuldu amk bunu görünce - ahmet aslan
hangi haber linkinde gördün bunu? - Çok Çağdaşım (◔ʖ◔)
Ben yaptım paintle, kim soracak diye merak ediyordum - ahmet aslan
Böyle de olmalı zaten. - Herr 5 Pos†asson
peşmergeler acaba kobaniye varabilmek için hangi topraklardan geçti ah pardon amerika üzerinden di değil mi? hayın insanlar.. - Mavi Σμύρνη
Arkadaki gerzekleri niye boyamadin - üsamem from Android
üsame +1 :)) - breeze
abartmayın...bizimkilerde 6. filo askerleri için genel evi boyatmışlardı... abd aşkı başka bi şey yaşamayan bilmez. - umco
Abartmıyorum sadece uzuldum çok, ama şimdi gülüyorum - ahmet aslan
ups - ahmet aslan
Bende Amerikalı Olacam amq Türk mürk Kürt sikerim - antabus from iPhone
biji serokobama :) - eass
çözüm süreci bu yüzden çözüldü - ahmet aslan
goren sanacak bagimsiz, amerikadan kopuk bir turkiye ve tsk var da, kurtlerin amerika hayranligi zorlarina gitmis. amerika izin vermezse tek bi F 16 ucagi bile havalanamiyor turkiye'de. incirlik ussune hic girmiyeyim. anladigim kadariyla, devletci oldun mu, amerikan hayranligini da, israil ile stratejik iliskiler kurmayi da, bir tek kendine yakistiriyorsun - sicola
milliyetcisen eger, baskalarinin da milliyetci olma haklarini kabul edeceksin, eger iyi bir seyse milliyetcilik, kurt icin de iyidir, rus icin de iyidir, baskasi icinde iyidir. eger igrenc bir seyse milliyetcilik, sen niye milliyetcisin o halde. bunu bir turlu anlamadim. sen "ne mutlu turkum" diyersen, baskasi da "ne mutlu kurdum" der, eger durusun sosyalist ise, halklarin kardesliginden yanaysa, milliyetciligi hastalik olarak goruyorsan, o zaman sadece laf etme hakkin dogar - sicola
ben zaten Amerikan hayranıyım lan, ne güzel abdye falan giderdik ucuz ayfon 6 alırdık, sicola ben türk olmaktan çok gurur duyan biri değilim, şu fotoğraf beni hiç ilgilendirmiyor, sadece ilk yorumum ilgilendiriyor, zaten ffte siyasi tek derdim bu. Starbaksçılar ve ben. hepsi bir ben tek gibiyim ffte, ama olsun yıllardır yılmadım - ahmet aslan
sen turkiye'nin sorunlari icin ne yaptin, ogretmenligi calikusu feride gibi yapmadigin ortada, meslek olarak yapiyorsun, bos zamaninda da sende sosyal medyadasin. aktivist filan misin, biz bilmiyoruz - sicola
nerden biliyon yapmadığımı, he doğru de da konusunda ısrarcı olmuyorum öğretmenler gibi, hayatı anlatıyorum , hayat sunuyorum ben onlara, zaten Türkçecinin işi de bu değil mi? sence bunu benden daha iyi yapabilecek bi öğretmen tanıdın mı:? grammer kitabıyla girmiyorum ben derse, orhan veli nazım hikmet okuyarak giriyorum amk - ahmet aslan
işte strateji budur!! g.tü başı aynı olan türkle kürdü cıkss..siz çok farklısınız diye ikna edip; biji obama diye bağırtan stratejise koca bi alkış valla:)) harikalar gerçek - neferteti
hepinizin yüzlerine amerikan bayrağı çizdireceğiz. türk kürt ayırmayacağız. bekleyin aslanım... - Herr 5 Pos†asson
Sen mi cizdiriyon yani allah degil mi - üsamem from Android
bigsu
uyumayanlar^^
işsiz misiniz oglum - bigsu from Android
evet. - mandir
serbest çalışıyorum - umco
o/ - IV. Juliette from Android
serbest çalışma nasil biseydir hic anlamıyorum - bigsu from Android
canın çekince imza atıyorsun işte - umco
ben de öyle deseydim keşke :) bu sadece türkiye'de olan bir çalışma metodudur. kişinin kendisi bile ne yaptığını bilmez. - mandir
Uyuycam ben simdi. Byee - IV. Juliette from Android
iyi uykular askimm :* - bigsu from Android
az kaldı - ***@li***
işsizim o/ - ®bA from Android
işsizim o/ - ®bA Android hizmetinden - Sevinç
sabah 6da kalkıcam :( - Radagast
ben de 6. - bigsu from Android
sabah 8.30 dakalkacam maili açacam gelen gidene bakacam ..eğer iş çıkarsa eve yollayın imzalarım dicem ( tabi işi beğenirsem )...2 paket sıgara ve 7 fincan kahve içeceğim - umco
işe gitmicem sabah oh miss - barış
ben evde ev işini zor yapıyorum başka şeylerle hiç ugrasamam valla - bigsu from Android
yatin uyuyun - MahmutbyHulusi
Mahmut 6:30 da uyandirir misin beni :/ - bigsu from Android
üç diyince hep beraber yatalım - frida femen
3! - bigsu from Android
kendi yataklarimiz dururken neden tek yataga giriyoruz frida - MahmutbyHulusi
çok erken kalkıyormuşsun umco. mecbur değilsen daha geç kalksana. alışkanlık mı yoksa? - mandir
umco sabah ereksiyonu gibi. mecbur kalkacak - MahmutbyHulusi
Uykum var ama direniyorum. - ®bA from Android
yok birader önce belgeler geliyor bakıyorum onlara biraz..işime gelirse evrak geliyor eve parayla birlikte imzalıyorum. - umco
direnisi orgutleyelim rba - MahmutbyHulusi
Ayni anda yatalim dedim ben yaa - frida femen from Android
çalışmam gerektiğinden uyuyamıyorum, sayılır mı? - Cervantes
sen sag tarafta bekle cervantes - MahmutbyHulusi
sağ taraf hangi yön oluyordu? hangi elimiz sağ elimiz? - Cervantes
Senin oldugun her orgutte varim hulusicigimmm - ®bA from Android
%87 oraninda 31 cektigin el. bir an dusun. o kolunun yonune dogru ilerle - MahmutbyHulusi
oow fazla matematik girdi işin içine, istatistik falan. ben peçeteyi fırlattığım yöne doğru uzanıyorum o zaman. - Cervantes
uyuyamamak diye bi şey yoktur arkadaşlar. memnun değilsinizdir hayatınızdan. bunalıma sokacam sizi - zorba's
Heh evet şu an zorbaya hak verdim - ®bA from Android
Heh evet şu an zorbaya hak verdim - ®bA from Android - Cervantes
ne verirse versinler alma zorba. gidin yatın lan - frida femen
Hulusi yattı mı yaaaaaaa :((((((((((__ - ®bA from Android
yok aile terbiyesi almış nezih biriyim zaten, dokunmadığım şeyi almam haha - zorba's
uyumustum, uyandım - fdal from Flucso
az sonra yatacağm ama uyur muyum bilemiyorum, uyumazsam dm atarım - Garga Bruno
ya rabia uyku bana has birsey degil. - MahmutbyHulusi
android telefonlarinizi screen lock yapip yataktan ff keyfi yapiyorsunuz. bu mu lan uykusuzluk - MahmutbyHulusi
yatagimda beni bekleyen bir hatun var. - MahmutbyHulusi
vay anası sahici gibi dırdırıda yoktur bunun ideal :)) - Sevinç
umarım istediğimiz şekilde giydirebiliyoruzdur bunu mahmutbyhulusi - emir
Günaydın gencler, ben uyandim dusumu bile aldim^^ - bigsu from Android
günaydın - barış
ahmet aslan
"kadinin seviyesi verdigi erkeklerin niteligi kadardir"- Sicola
adam feylezof yhaa - zorba's
askldsj - sicola
sicola burada der ki, ya bana ya da kimseye - Radagast
abimmm yine haklı gdkdj - hakaramakura from Android
soyle okuyabilirsin rada, bana verdigin erkegi goster sana kim oldugunu soyliyeyim - sicola
Vermedi sana de mi sicola - antabus from iPhone
sicoya verenlerin değerine üzüldüm şimdi.. - Tastamam★★★★
lan ne verdi vermedisi laf doğru alla alla - zorba's
+1 - lili from Android
itinayla seviye yukseltirim - birfincankahveicin1penny from Flucso
ahaha verdiğim erkeği görsen, senin de veresin gelir^^ - Radagast
tastamam da ahmet aslana asik, feedlerinde ayrilmiyor, besinci yildizi ahmet olacak - sicola
onun yildizlari ff de siktigi kisilermis, adam skor yapinca yildiz takiyor kendisine - sicola
ben iyi sikerim.bardağa dolu tarafınfan bakılmalı bence.yıl olmuş 2014 halen saniye usulu seks yapan biriyim.seviye artık düsermi artar mı orası ayrı. - hakaramakura from Android
Kezban olsa seviye olmasa ne olur - antabus from iPhone
lan niye beni sikiyor tastamam mevlütü falan siksin ahahaha, mevlüt nerde lan - ahmet aslan
seni mi sikiyomuş..ben öyle bişi demedim amk - Tastamam★★★★
amk sicola başıma bela ettin hadi çık şimdi işin içinden, yazıp duracak - ahmet aslan
tastamam tutarsız konuşsam beni biloklar mısın? - ahmet aslan
saçmalayasın varsa önceden haber etmek kaydıyla bloklamam - Tastamam★★★★
neden 4 yıldız? yılmaz morgülle bir alakası var mı bu durumun? - ahmet aslan
senle alakası var diyebilirim...sayende rütbem arttı...saçmalıklarını göre göre... - Tastamam★★★★
akifbey
oo
oo
once kulağı zıplıyor. - ナノ Miss Kurabiye ナノ from Flucso
boks ve güreşe spor diyeninnn - Sevinç
ooooooo - çağrı
goruntu uzerinde oynama oldugu o kadar acik ki - sicola
ne gibi - akifbey
adamin suratina efekt vermisler - sicola
sikse daha makbule geçermiş.. - Tastamam★★★★
Herr 5 Pos†asson
Arkadaş, adamda stil var, zevk var, karizma var. Yapacak bir şey yok. Mecburen layk edeceksin.
B1HCv2FIMAEJmgf.jpg-large.jpeg
Sarışın, mavi gözlü, modadan haberi var, kadınların sevgilisi... Bir de şimdikilere bak; hepsi taşak artığı. - Herr 5 Pos†asson
ahuahuahuaha - nomnomski
gülün nomnom hanım, gülün. Bir barda aşağıdakilerden hangisi ile margarita içmek isterdiniz? a) apo b) recep tayyip erdoğan c) mustafa kemal. - Herr 5 Pos†asson
Tabi aq .(( Devlet kim ki!? - HM Gargarin from Android
geçen aynı tespiti moda burnunda yaptık, laykımızı verdik geçtik. - myneminene
ya layk, ya anfarov! - Herr 5 Pos†asson
boy konusunda çok iddialı değilmiş ama sanki - Radagast
margaritaryı atayla içerdim apoyla da gelsin şiirli ya da epik sohbetler bok yesin tayyip yavşağı - frida femen
Sağdan 2nci kim acaba, o'nun soyu kesin bi yerdedir şimdilerde. - HM Gargarin from Android
Harisson Ford olmasın! - HM Gargarin from Android
apo ile margarita içmeyi tercih ediyolla. aponun hegeli aştığını bilmiyor olamazsınız. Bir deleuze aştı bir de apo. - outro minör
Onca Avrupalı hanım ile cima etmiş. Illa ki vizyon sahibi olacak. - Boz Ayı
Erasmusun ekmeğini yiyenlerden Mustafa'm. - Herr 5 Pos†asson
Monarşi mi Cumhuriyet mi sorusuna Monarşi yaşasın Aksaray cevabı vermiş milyonlar. :( - outro minör
Askeri vesayet mi çetecilik mi? Çetecilik artı Abd'den ağır bombardıman alma zorunluluğu, yoksa abdnin sizi yok olmakla tehdit etmesi. Milliyetçilik mi ulusçuluk mu radikal demokrasi ama destekçisi kapital devleri. idea mı maddi tarihçilik mi. maddi tarihçilik ama çıkarlara uygun düzenlenmiş çarpık tarih tezleriyle beslenmiş idealarla. Lanet insin mi inmesin mi. inmesin akşama muaftayız. - outro minör
haggat tarz adammis. bilemedik mavi gozlumuzun kiymetini. - badgaldeli from iPhone
o üç ismi yanyana getirerek atama hakaret etmişsin! - Selçuk (orjinali)
ben atamla margarita icmek isterdim net. obur koyluler ne anlar zaten margarita`dan? - badgaldeli
bana özgürlüğümü verdi gerisi hikaye; ben onu bilir onu söylerim yeminle:)) - neferteti
adam gibi adam mustafa kemal atam ^^ - Selçuk (orjinali)
Herkes yine Ata'da birleşti, TAM DA OLMASI GEREKTİĞİ GİBİ. - †olga d.
al lan al, layk. - jörmü †
Tabi aq .(( Devlet kim ki!? - HM Gargarin - outro minör
I have a dream: Atamla quru qeyfi - O.S.M.
ŞU FİDE Bİ KERE DAHA LAYK ATASIM GELDİ - IV. Juliette
necburen layk ettim yapacak bir sey yok - deers†ep
atam <3 5 posta <3 - bigsu from Android
assolist olarak cumhuriyetçilere katılacaklar için son çağrı - outro minör
ahmet aslan
Teröristlere laf dedim diye usta blokladı beni amk :( küstüm oynamıyorum, düşünce özgürlüğü alanını sikeyim FF
dur ya ben de mi bloklasam. ama yok daha laf etmedim ben dur edince o beni bloklasın olmadı - Çok Çağdaşım (◔ʖ◔)
seni nerde bloklamış? - Aram(Usta ve Çırak)
nerde neye laf ettiğini, nerede belirtmişim? - Aram(Usta ve Çırak)
tororise laf söylenir mi oğlum - Shut The Fuck Up from Android
çağdaş sana yorum bile yapmıyorum - Aram(Usta ve Çırak)
Bi el atan olsa kavga cikacak. - barış from Android
kendiniz çalın kendiniz oynayın. - Aram(Usta ve Çırak)
Çırak) Aram(Usta ve Çırak) aboneliği kaldırıldı 30 dakika önce - ahmet aslan
Bu ne? - ahmet aslan
zavallı ve sefilsiniz ne anlatayım ki size rüya aleminde yaşayın durun.... ahmet seninle benim aramda bir şey vardır bu benle seni ilgilendirir. günde 50 kişi blokluyor beni hiç sikimde olmuyor hele yıllardır takipleştiğim kişiler. seni takip etmeme fikrine çok önce varmıştım ve takibinden çıktım. mecbur muyum? merak ediyorsan sebebini gelir bana sorarsın. şurda ki şakşakçılar senden beter durumda yalnız, sana çok bir şey diyemiyorum şu an - Aram(Usta ve Çırak)
aşikarla çağdaşınkinden de çıktım, onlarda feed açsın eğlenin hep beraber. - Aram(Usta ve Çırak)
aram haklı sonuna kadar - Shut The Fuck Up from Android
Nasıl soracam acaba dm atmadan usta? Guvercinle mi haber göndereyim, benim konuşmalarımı ve duşuncelerimi daha bugun tanıdıysan bişey diyemem - ahmet aslan
usta'cıım bloklamamış ahmet'ciim. feed açmanda bi mahsur görmüyorum fakat feed'ini editleyebilirsin. bir de terör tanımlarımızı artık netleştirmemiz gerek. usta'cıım sen de karı gibi çemkirmişsin yavşak. - filo
filocum şu arkadaşa sorarmısın hangi feedime yazamamış, hangi yorumu silinmiş ve hala yazamıyor mu? özel feed bile değilim. hangi fikirlerine ket vurmuşum. istediği zaman istediği yerde her şeyi yazabiliyor ve halen devam edebiliyor ama arkadaşın feede bak, küstüm oynamıyorum düşünce özgürlüğü vs :) takip etmek zorunluluğu mu var? adam siyasi mesele alakası yok benimle ilgili bir yarası... more... - Aram(Usta ve Çırak)
hemen uyuz olma usta'cıım. küstüm filan demesi de ahmet'ciimin cümle içindeki epsri yapma özgürlüğüne girer. bizdeki en büyük iletişim problemi bu. çabuk gaza gelip satırı alıp milletin üzerine yürümek. - filo
Senle ilgili ne yaram olabilir usta, bi kaç yerde ılık gay falan demişimdir bunu da zaten sana da başkasına da yapıyoruz gülüyoruz, tamamen siyasi feedlerle alakalı bu olay, lafı çevirme şimdi, ffe yeni üye olmadık ikimizde, neyse teröristler pyd ypg çok iyi hepsi kahraman hepsinin yerim ben, oldu mu şimdi? - ahmet aslan
aram beni arkadaşlıktan çıkarmışsın. gücendin sanırım - Çok Çağdaşım (◔ʖ◔)
zavallısın ahmet, adres vereyim toparla ülküdaşlarını gelip kestirt beni, bağlarsın zaten siyasi dini felsefi bir temele o yüksek potansiyeli gördüm sende... sana gelince çağdaşçım ilk yorumun ortada, sanki sizi takip ederken siyasi fikirlerinizden bir habermişim gibi, neymiş işime gelmeyince bloklarmışım muhabbetine girdiniz. ha henüz burdan kimseyi de bloklamış değilim. bu konu çok... more... - Aram(Usta ve Çırak)
Benim prim yapmak gibi bi derdim niye olsun la? Ulkudaş nerden çıktı şimdi. Dm atamayacağım için ana feedde sordum işte sana neden bu kinin? - ahmet aslan
ülküdaş ahahah - Aşikar
akifbey
Özer (Wrzl) Dölekoğlu
Programmer
Sahte kalabalığın olacağına, sağlam yalnızlığın olsun.
şuan bende bunları düşünüyodum inan.hayatımdaki herkes,herşey şaka gibiymiş. - serenat
CED
CED
.
ow.jpg
Tam beni tarif etmiş :) - Terra Barselonevî
:) - CED
Bircan HANCI
Cihazın hızı ve performansı harika. Ayrıca 55. saniye itibarı ile yaptığı gösteride dibim düştü. http://www.youtube.com/watch...
Multi-AxisLaserCutting.jpg
Cihazın hızı ve performansı harika. Ayrıca 55. saniye itibarı ile yaptığı gösteride dibim düştü. http://www.youtube.com/watch?v=4TJur00-R8k
Play
beni de böyle kessin. - Koray AI
Nakış mübarek! - Coşkun Taşdemir
Bunları kim icat ediyor ya ? Aferim - eskisi from Android
Gavurlar yapıyor - Coşkun Taşdemir
Christian Trumpf amca 1923'den beri yapıyormuş. http://www.trumpf.com/en... - Kaan Ceyhan /^\
Ben bu düzgünlükte kağıt kesemem. :/ - Bircan HANCI
Programmer
Kozan Demircan
Asıl Sansür Yeni Başladı: AKP Kendi İnternetini Kuruyor #DNShijack ile kullanıcıyı sahte Google sayfasına gönderiyor AKP kullanıcıyı avlamak için sahte Google arama sayfası açıyor. Böylece fuatavni gibi hesapların IP'sini öğrenecek. http://turk-internet.com/portal...
dnshacking1396106895.jpeg
DNS'ler o yüzden çalışmıyor. OpenDNS değil aslında, yine Türkiye'deki DNS'leri kullanıyorsunuz ve sizi gözetliyorlar. İnternete VPN olmadan girmeyin. TOR kullanmayı öğrenin, bir an önce ayna sitelerden (mirror) indirin. DNS'lerinizi şifreleyin. Sahte VPN de kuruyorlar dikkat. Seçimlerden sonra genel VPN hizmetleri engellenebilir. Çözümü yurt dışından sunucu kiralayıp kendi VPN hizmetinizi kurmak. Yazmıştım blogda. http://khosann.com/faceboo... - Kozan Demircan
zenmate? - Grandmaster Mitrazz
SSL'in önemi defalarca vurgulanmalı. - serdar cartman
Bu arada bu DNS hijack altyapısını şu ana kadar kullanmamalarına şaşırdım. Yıllar önce farketmiştim böyle bir altyapıları olduğunu. ADSL müşterilerinde DNS sorguları yapılırken MX sorgularını engelliyorlardı (muhtemelen SPAM botlarına karşı). Sen istediğin DNS sunucuya git, MX sorgusu yapmaya kalktığında tr.net falan gibi garip bir DNS cevabı alıyordun. Çok müşterimde yaşadım bu problemi. - serdar cartman
zenmate pc'nin amına koyuyor söylim - zorba's
Ben de biliyorum 3 yıldır. Bazı siteler açılmıyordu. Arkadaşlar stunnel + yurt dışı sunucu kiralama ve VPN veya stunnel + TOR - Kozan Demircan
DNScrypt kullanın. - Kozan Demircan
OpenVPN iOS'da çalışıyor mu? - serdar cartman
Bilmiyorum, bilen? - Kozan Demircan
Bunu muhtemelen daha tweak etmek mümkündür. Kendi VPN'imi kurduğumda bakayım. - serdar cartman
Arkadaşlar en iyi VPN hizmetlerini öğrenince sosyal medyadan paylaşmayın. Çalışan DNS'leri şifreli sohbet ile paylaşın. Cryptocat, telegram - Kozan Demircan
stunnel Çin seddini bile aşıyor :) - Kozan Demircan
Ama yavaş olacak vpn bilesiniz - Kozan Demircan
Özel VPN IP'si bulup engellemeleri zor. Belki de stunnel'ı şimdiden kurmak lazım - Kozan Demircan
Bu ölçüde yapılmıyordu ama. - Kozan Demircan
Transparent DNS ile kullandığın DNS görüyorlardı DNS şifrelemeden VPN kullanırsan o kadar. - Kozan Demircan
Artık kayıt tutuyorlar, asıl tehlike şimdi. - Kozan Demircan
Biliyor musun aslında belki de en güzel protesto yöntemi Ayferrx. Ben normalde daha politik olurdum ama artık ben bile... - Kozan Demircan
Bircan HANCI
Fwd: HAhahahaha bu taktik tutarsa LDP tarihinin en büyük oy patlamasını yaşar :D https://twitter.com/laforgu... (http://friendfeed.com/laforgue üzerinden)
Fwd: HAhahahaha bu taktik tutarsa LDP tarihinin en büyük oy patlamasını yaşar :D http://t.co/Lkb43n2hXY (http://ff.im/1gHYml üzerinden)
Hehehehe - ParaBellum from Android
Mantıklı aslında :D - Bircan HANCI
Genel seçimlerde bu partiye oy vermeyi düşünüyorum. - ParaBellum from Android
DonnieMark
j'aime beaucoup, ça donne envie de danser :) - clochette
tabii akan sular durur elvis bu.. - DonnieMark
Elvisi pek severim ama Chuck Berry daha iyi söylüyor. - Tolga
tabii chuck berry iyi söylüyor ama elvis'te hiç fena yorumlamamış. - DonnieMark
Chuck Berry bence çok iyi. - Yusufsan21
tabii yusufsan - DonnieMark
Varsa In the Ghetto'yu koyun da millet anlasın Elvis neden Elvis olmuş. :) - Tolga
tamam tolga koyacağım görsünler o zaman Elvis neden kral olmuş :)) - DonnieMark
http://friendfeed.com/allmusi... chuck berry 'in bu performansı üzerine tanımam. 8. saniyedeki auhhhvvvvvv diye sesi bazen durduk yerde çıkartıyorum ve annem anlam veremiyor :) - Uçan Zürafa
sağol orçun link için..:)performansı biliyorum izlemiştim..güzeldir gerçekten baya :) ama fazla auhhwwlakama :)) - DonnieMark
çok fazla yapınca bir wolfman edası olabiliyor :) - Uçan Zürafa
bi daha demeye devam edersen kendini tımarhanede bulabilirsin dikkat et :)) - DonnieMark
elvis chuck berry nin beyazı olarak piyasa çıkıp ortam yaptığı için bu parçayı yorumlama çabasını normal buluyorum. bunu elvis i sevmediğim için söylemiyorum bilakis severim ama gerçekler işte... - Haki ♠
anladım haki neyse söyleyen söyler Elvis gibi bir kralın söylemesi çok güzel aslında böyle mükemmel bir şarkıyı öyle de düşünürsek.. - DonnieMark
anladık dostum tamam :) - DonnieMark
eyvallah sabırlıyızdır herkes görsün paylaştığım şarkıları :)) - DonnieMark
+ - Amir
valla bence en iyisi Marty McFly söylüo:DD - flames
Hüseyin Eroğul
RT @ipeksarilar: Çok sevdiğim bir tespit vardır;Gazete okumayanların en sevdiği köşe yazarı Yılmaz Özdil,kitap okumayanların en sevdiği yazar Elif Şafak'tır.
CED
yavaş gardaşım yavaş :))
yavas.jpg
Sıhhiye sanırım? - N/A
evet. melih başkan'a malzeme veriyorlar arkadaş! - CED
Melihini de başganını da eşşekler ziksin. - N/A
Milena Mallory
Kadının hası nerede, nasıl davranacağını bilir… İnsanların içinde kapris yapmaz, hır çıkarmaz; ama gerçek bir Osmanlı kadını gibi,adabıyla, raconuyla istediğini alır. Dırdır etmez. Çok konuşup, baskı yapıp erkeği bezdirmez. Yüz göz olmaz kadının hası. Bazen öyle bir bakar ki, hele bir de bazen öyle bir susar ki, bin tümceye bedeldir bu bakmalarla...
susmalar. - Milena Mallory
Bence evlenmeliyz - Saygo SAN (CUNTA) from Android
Osmanlı ne ya! Eski kafa sefil aristokratlığı Osmanlı kalıbıyla kakalamalardan bıkmadık mı!??? - N/A
Şimdikiler iyi diyorsun? - Milena Mallory
Var mı böylesi? - Hilmi
Bilmem. Var mı? - Milena Mallory
yeni nesilde yoktur. - Hilmi
Oğuz be, sende bir bıkmadın ki, kurtulalım bu ön yargılı hareketlerinden. - Programmer from Android
Yok gibi görünüyor. - Milena Mallory
Feedin hası olmuş :) - ali from iPhone
küçükten alıp yetiştirmek lazım, öylemi yapsam ki :) - Hilmi
bilemedim şimdi :) - Milena Mallory
Bunların hepsini 20 yaşında bi dişide bulma ihtimali? - The Emre (former Abdul) from Android
bir kadına bu kadar mana yüklemek aptalca. - peri eskisi
yok böylesi - barış
eski kadınlar da var. - Hilmi
Yine bu oğuz saçmalamış her zamanki gibi neyin kafasıyla yaşam savaşı veriyor çok merak ediyorum - Saygo SAN (CUNTA) from Android
Belki vardır kendine göre bir dayanağı :) - Milena Mallory
keşke 65-70 yıl önce doğsaymışım diyorum bazen :))) - bekçibekir from Android
kadın olsm böyle olurdum - Hilmi
buldum lan buldum. yüzük kardeşi olalım diye kasıyorum. - The Emre (former Abdul)
milena dan rajon kes.... :)) - .ɗℴʗℯ.
Hüseyin Eroğul
satine
.
BfUVpV_CEAAOiKK.jpg
o.O nasil bi espri bu ? - Only Vili ♀
kör oldum - feraye
NAPIYOLAR KI - a.
ahaha dugun fotografinda gelinen son nokta - Elif üzer
adam ebe miymiş - Atuan Aile Kabristanı - satine
devamı için şuradan.. http://pryf.livejournal.com/4211139... - dummy
Hicbiri bundan iyi olamaz: http://www.itusozluk.com/img... Google'a "dugun fotograflari at" yazarak buldum. - ceku al-Selefî (السلفية)
yok artık - feliz kemal
Çok samimi - Programmer from Android
ya bu cok enternasyonelmis demekki . ilginc dugun fotolari .. bazilari muziplik icin ama bazilarina cidden inanmis cektirmisler :S - Only Vili ♀
bu fotoğrafta ne yaptıklarını hakikaten anlamadım :/ - satine
ya bu fotoğraflardan oldum olası tiksinmişimdir. zamanında fena bir vesileyle benzeri stüdyo fotoğrafları çektirmek zorunda kalmıştım. fotoğrafçı inatla ben otururken herifin arkamda domalmasını ve benim herifin gıdısını tutarak "olmak ya da olmamak" dermişçesine kafasını avuçlarımın içinde havaya kaldırıyormuşum gibi durmamı istemişti. delirecektim. ne yapıyorsun sen kardeş? - satine
Mahdi
This is how seahorses are born - http://mahdiebrahimi.soup.io/post...
This is how seahorses are born
Before breeding, seahorses may court for several days. Scientists believe the courtship behavior synchronizes the animals' movements as well as reproductive state so that the male can receive the eggs when the female is ready to deposit them. During this time they may change color, swim side by side holding tails or grip the same strand of sea grass with their tails and wheel around in unison in what is known as a “pre-dawn dance". They eventually engage in a “true courtship dance" lasting about 8 hours, during which the male pumps water through the egg pouch on his trunk which expands and opens to display its emptiness. When the female’s eggs reach maturity, she and her mate let go of any anchors and snout-to-snout, drift upward out of the seagrass, often spiraling as they rise. The female inserts her ovipositor into the male’s brood pouch and deposits dozens to thousands of eggs. As the female releases her eggs, her body slims while his swells. Both animals then sink back into the seagrass and she swims away. - Mahdi
:))))) - Foska
نوع ماده این حیوان تخمهای خود را در کیسه نوع نر می‌ریزد و در همانجا نوزادان از تخم بیرون می‌آیند که به شکل اسبهای دریایی کوچک می‌باشند. - Mahdi
like sneezing - selimok
آخی این خیلی گوگولیه :)) - الک‌ دخت
کلا این اسبهای دریایی خیلی گوگولی هستند :) - Mahdi
Bu yıl çok denizatı yaptı :) - Gadjo
رونوشت به لیتل, این اسب دریایی اینجا قوباغه میشه :) - Mahdi
ابر قد قد اومد - دنیا گذر
ابر قد قدی منو یاد پور قد قدی انداخت :) - Mahdi
kusuyor sanki o.o - beno
Hergele
RT @salihanoglu: Brezilyada halka müdahale etmeyi reddeden polis!Bu kare çok sey anlatıyor.Türkiye'de bunları görmek ne mümkün!!.http://t.co/wiUI0utjtz"
RT @salihanoglu: Brezilyada halka müdahale etmeyi reddeden polis!Bu kare çok sey anlatıyor.Türkiye'de bunları görmek ne mümkün!!.http://t.co/wiUI0utjtz"
mişigın berberi
bu arada sigarayı bıraktım
ne var ki onda. ben bu güne kadar en az 50 kere bıraktım :)))) - cokanonimbirvaroluscuyum
kaç dakka oldu - Tastamam★★★★
yok ben kesin biranda bıraktım net - mişigın berberi
dün den beri tastamam efendi - mişigın berberi
eferim..dünden beriyse... - Tastamam★★★★
evet ve gunde nerdeyse 10 dan fazla içiyordum - mişigın berberi
cebe de zarar ayol hergün 8.buçuk tl - mişigın berberi
ooo amma çok içiyomuşun yaff..ben de kendimi çok içiyo sanıyodum..hakkaten eferim o zaman nan ahaha:)) - Tastamam★★★★
Aferin - ahmet aslan
Bende biraktim :( - | audrey | from FFHound(roid)!
teşekkür ederim darısı başınıza hem artık böyle kuru oksuruk gıcık gbi nişey olmaya başladı hiç yakışmıyor gencecik fıstık gbi bi kıza öyle öhö öhö o nedir yani.şuan yok mesela - mişigın berberi
insanlık için küçük ama senin için büyük bir adım .... :)) tebrikler - .ɗℴʗℯ.
tamam sakin ol bu titremeler anlık sinirlenmeler geçecek...iyisin ..iyisin ..:)) - Tastamam★★★★
peki efendi - mişigın berberi
paket almayı mı - "ati"
yoo paket almadım 2 gundur atim :) - mişigın berberi
tamam işte paket almayı bırakmışsın :D sigaraya devam :D - "ati"
atiiiii :)))) yok sigarayı bıraktım kesin .içersem ağzımın ustune bitane yapıştırın tamammı - mişigın berberi
ne kadardır içiodun - "ati"
gunde 10 dan fazla - mişigın berberi
Tebrikler. - Programmer from Android
ne var ki onda. ben bu güne kadar en az 50 kere bıraktım :)))) - BirArkadaşaÇakıpÇıkıcam - cash
2014 itibari ile bende hiç içmedim henüz, sanırım yine bıraktım - cash
muhtemelen günde 1 paket bitmiyodu senin bırakman daha kolay tabi - bekçibekir
1 paket içtiğim oluyordu ya . ama şuan iyim kuru öksürüğüm gti yani 2 gunde - mişigın berberi
mersi çok - mişigın berberi
tebrikler - Mavi Σμύρνη
teşekkürler mavi:)) - mişigın berberi
Kullanmıyorum artık demelisin - antabus from iPhone
yedi
şunu bi inceleyiverin bi zahmet, fb'lerden aşırdım.
1475846_394109430721694_1850976243_n.jpg
unknown birisi işte böyle küçük zevkleri çok görmüyoruz ona jansucum. - yedi
evet bu gün hakikati aramaya bi son vermiş, batını bırakmış zahir ıvır zıvırın peşinde. birazdan ses getirecek bi topik bulup bırakır peşini. - yedi
ben şahsen by Hulusiyi tercih ediyorum, tarzı daha yumuşak, nezaket var. - yedi
bitane daha var bunların elebaşı olabilir, o da gelirse birazdan hesap dönecek bu feedde. ben de evde olursam.... - yedi
peki madem - yedi
ya da bi espri, neresinden algılıyorsan. o memuriyet zihni sende varsa öyle algılaman kaçınılmaz. - yedi
anlamadım - yedi
yanlış kişiden istiyor, mahmutcum siliver bi zahmet. - yedi
mahmut öyledir - yedi
btc1.9 k mı olmuş, offf - yedi
gitti galiba btc'yi duyunca - yedi
jansu seni okur yazar yapma seferberliği başladı sanırım. - yedi
ben yemek yiyip gelim en iyisi siz rahat konuşun. ;_; - yedi
dürrük deme minis aklıma geliyor, duygulanıyorum. ;__; beni bloklamanın bi işe yaramayacağını bilseydi keşke - yedi
Hep yedi'ydi - yedi from Android
işte döndü. - yedi
OLAMIYOM KOROLMAYASICA! - yedi
bi fake hesabından kendine abone olmayı denesene, SEN BİLE ZORLANIRSIN! - yedi
oh be sonunda, şimdi içimden saydıklarımı dm'den sayabilirim! - yedi
Çok Çağdaşım (◔ʖ◔)
yılbaşılar işkence
yılbaşılar işkence
sabrın sonu selamet - Kenny Powers
Coşkun Taşdemir
Sıcaklık sensörü dışında sensör tipi söyleyin ya bir tane?
Proximity? - Furkan Turan
Soğukluk sensörü? - Ahmet Alpat
Güzel güzel başka? - Coşkun Taşdemir
nem, manyetik alan, elektrik alan, ışık, rüzgar, gaz - walt
hız, ivme, kuvvet - walt
hatta tam liste için bkz: http://en.wikipedia.org/wiki... - walt
Sağolun arkadaşlar. Birkaç örnek fikri arıyorum da onun için sordum. İlginç birşeyler çağırıştıran uygulama fikirleri varsa alabirilim, sensörü okuyup mobil cihazda görüntüleme vs.. gibi uygulamalar hakkında - Coşkun Taşdemir
o zaman transmitteri araştırmanda faydalı olur.hangi sinyaller tam hatırlamıyorum ama bobin olanlar elektromanyetik alanla ölçüm yapan sensörlerin sinyallerini sayısal değerlernii istediğiniz konuma set ediyosunuz ve bu alanı genişletip daraltarak istege göre kullanım sağlıyor.benim bilgiler bunca zamanda aşure olmuş .böyle bişeydi... - barış
kontrol sistemleri için şamandıra olabilir.ağırlık sensörü(asansör vs).http://www.sick.com/tr... - barış
http://www.festo.com/cat... anılarım depreşti arama yaparken.çalışma prensiplerini bilsemde herşey çok değişmiş.bilgilerimi güncelledim sayende - barış
Ne güzel - Coşkun Taşdemir
Ağırlık sensörü. https://www.sparkfun.com/product... bir türlü kullanacak ortamı oluşturamadım ama :/ - Kaan Ceyhan /^\
akım sensörleri. 1ma altındakileri ölçebilenler özellikle... - oKoman
Nif (•̪●)
Bugün çok güzel çünkü kar yağıyor :))) http://t.co/7tVQUUEe03
Bugün çok güzel çünkü kar yağıyor :))) http://t.co/7tVQUUEe03
Elf
miocaro
Brüksel'de eylem yapan itfayeciler polise su ve köpük sıkmış. https://www.facebook.com/photo... http://t.co/3Mn6hurGwS
Brüksel'de eylem yapan itfayeciler polise su ve köpük sıkmış. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=626930980662268&set=a.172733049415399.33124.106900235998681&type=1 http://t.co/3Mn6hurGwS
brüş <3 - hia
işte sanat budur! - Arha
işte sanat budur! - Arha - miocaro
video daha iyiymiş, teşekkürler. - miocaro
mkoz
Uzmanlar uyarıyor: "Zekanızı ele verecek paylaşımlardan kaçının..." http://zaytung.com/haberde...
Uzmanlar uyarıyor: "Zekanızı ele verecek paylaşımlardan kaçının..." http://zaytung.com/haberdetay.asp?newsid=224424
salağa yatalımm :)))))) beyin bedava - barış
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook