Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

ilkan › Likes

Terra Barselonevî
Molla Gürani Camii kiliseden devşirilen bir yapı olmasına rağmen girişte bulunan haç motfileri bundan 3-4 sene öncesine kadar hâlâ muhafaza edilmekteydi. (bu yazıyı 2011 de yazmışım)
haç.JPG
haç2.JPG
Fakat yanılmıyorsam geçen sene (2009) bunların üzerini harçla kapatılmış olarak gördüm. Bunu yapanların, İstanbul'u feth edip bu kiliseyi camiye çevirenlerden kendilerini daha fazla müslüman hissetmiş oldukları kanaatindeyim. Bunun bir diğer şekli ise İstanbul'un adlandırılması ile ilgili olandır. Osmanlı Konstantiniye'yi feth ettikten sonra bu ismi yüzlerce yıl ufak bir değişklikle muhafaza etmiş:"Kostantiniyye". Bazen alevlenen "İstanbul mu? Konstantinopolis mi?" tartışması da bana çok eğlenceli gelmekte. Birinciyi savunanların iddiası İstanbul'un İslambol'dan geldiğidir. Fakat bu durum tamamen bilgisizlikten kaynaklanmakta. Çünkü "İstanbul" fetihten önce de kullanıla gelen Rumca bir tabirdir; "Şehre doğru". - Terra Barselonevî
Anaa bak bunu bilmiyordum ben, cidden rumcaysa kırk etti ve milliyetçi hareket partisi hahhahaha - selimok
Fatih Sultan Mehmet kendini 'Kayzer' olarak mi görüyordu acaba? O konu merak ettigim konulardan biri. Yani imparatorlugun basindaki güç sahibi açisindan Muslumanlik ne derece önemliydi? Kendini herkesi, her seyi kapsayici muktedir olarak goren biri icin? - Emre Sevinc
Emre, Kayseri Rum olarak bir tabir kullanıyorlar. - Terra Barselonevî
@Terra, vurguladigim sey özel olarak o sözcük degil, onun karsilik geldigi anlam. Yani boyle kendini Roma Imparatorlugunun da hukumdari, kozmopolit, hepsine hakim biri olarak mi goruyordu ve Muslumanlik bunu kapsayan bir sey degildi, sadece bir parcasiydi... gibi bir durum mu vardi ve bu durum epey guclu muydu, onu merak ediyorum. Eger oyle ise, o zaman haç motiflerinin korunmasi... more... - Emre Sevinc
Benim bildiğim orijinali (ünlü hadiste geçtiği hâli de) Kostantiniyye. Konstantinopolis in Arapçası. Resmi olarak Kostantiniyye den istanbula dönmek cumhuriyetten sonra. Istanbul since 1453 değil yani :) - Serkan Sevilgen
Kostantiniyye diye kullanılıyor Osmanlı döneminde bir ara islambol diye kullanılıyor. - Terra Barselonevî from Android
Kendi değerlerine inanç zayıfladıkça ve özgüvenleri sarsıldıkça, simge ve şekillere daha fazla sarıldı insanlar... - Koleksiyoner Ali
@emre, Osmanlı tarihine Altın Çağ - Kanuni Kadim etrafında örülen müslümanlaştırma varmış gibi geliyor. Bence bize gösterilmekten istenin dışında daha farklı bir dünya vardı. Bugünün Türk-İslam aynasından yansıyan farklı bir geçmiş. 2. Mehmet hristiyandı demiyorum ama hristiyanlarla ilişkileri daha esnekti yahut diğer topluluklarla. Özellikle şurada buna benzer bir tartışma Mührü... more... - Terra Barselonevî
@Terra, evet, ben de ona benzer bir seyi kast etmisim merak konusu olarak. - Emre Sevinc
@Emre, bana göre daha rahatlardı. Bunun iki nedeni var. Maddi ve dolayısıyla manevi üstünlük. Bir topluluk düşünün ki bir iki nesil mağlubiyet yüzü görmüyor. Hatta büyük şehirler feth ediyor. İstanbul gibi. Bunun insanlara yaratacağı özgüven var. Bugünün Türkiyesinde bu tür simgelerden neden korkulduğunu daha iyi anlıyorum. Çünkü bunları sahiplenecek özgüven yok toplumda. - Terra Barselonevî
Tarihi eserlere saygılı olmayı sahiplenmeyi bilmiyor insanımız malesef..Nice eser bu şekilde harab hale gelmiş ! Anadolu tarihi eserlerden çok zengin bir mecra,çok şanslı olduğumuzun farkına bir varsak.. - drzileli
mkoz
Harika bir yazı - DÖNEN DÜNYANIN İLK KANITI: FOUCAULT SARKACI: http://www.acikbilim.com/2013...
Hia bunu beğenmediydi. - john david jackson
Hata varsa düzeltelim hemen. - mkoz
Yok genel olarak fuko sarkacına bir tavrı vardı. - john david jackson
sarkaca tavır almak ne demek ya ahaha - feliz kemal
abi bizim bölümdeki fuko sarkacını gösterdim. bak dedim böyle böyle dünya döndüğü için bu da dönüyor dedim, suratıma püskürerek güldü. - john david jackson
YALAAAAĞNNNN! - hia
ahah john iyi anlatmış. - hia
sarkac sevmiyye - walt
-ağbi bir sarkaç sallamışlar, aha bu dönüyor öyleyse dünya dönüyor demişler. ben dönmeyen bir sarkaç icat etsem dünyanın dönmediğini ispatlarım? ispat buysa kral benim. - hia
Geçen hafta falan, bölümdeki fuko sarkacını hayvaın teki Miley Cyrus'çuluk oynarken koparmış. Hayvan diye tahmin ediliyor çünkü, kopardığı külçeyi bir de saklamış. Onsenelerdir orada sallanan sarkaç artık yok. - john david jackson
YUH! - feliz kemal from Android
ahahahaha #hianıngazabı hayvan değil malmış. - hia
john, Bilkent'teki sarkac mi o dedigin? ;_; Kutuphanedeki? - gargat ağacı
cıkss..çok uzun:)biri özet geçsin hayrına:) - neferteti
Kutuphanedeki? - Jeaquares yok, fizik bölümündeydi ama zaten bir tane var... ve evet o :/ - john david jackson
Yerini yanlis hatirliyormusum demek ki. O hayvani yakalarsaniz bi' meslektas dayagi da benim yerime atin, simdiden tesekkurler. (Cok guzeldi lan o sarkac.) - gargat ağacı
bir bu bir de dünyanın en küçük türk bayrağını göstermeden uğurlamıyoruz u _ u - john david jackson
SARKAÇ DÖNMÜYORSA DÜNYA DA DÖNMÜYOR. mantığın hası. - hia
ben dönmeyen bir sarkaç icat etsem dünyanın dönmediğini ispatlarım? ispat buysa kral benim. - You - hia
mys
Özer (Wrzl) Dölekoğlu
ne bk yemeye aday olmuş - Tastamam★★★★
gaza gelme durumları. - çağlar
moreya
Kişisel gelişim uzmanı ve yazar Laurent Gounelle'den Mutlu Olmak İsteyen Adam...Kendinizi bulucağınız güzel, sade ve derin bir roman...İyi okumalar...
Kitap_1888313.jpg
moreya
Bu da güzel bir film...Ağaçlar ayakta ölür...Yeşilçam sinemasından...
agaclarayaktalrut2.jpg
Herr 5 Postasson
Ekmek 45 kron, antrikot 219
Bunun devamı güzel olabilir. - şakir from Android
geri kalan her şey için master card - Lorient
Çekler de kron kullanıyor, doğru. - Herr 5 Postasson
e süper - Mitrazz Beigbeder
Lorient, emin ol ekmek almak için para çekmişliğim var bankomattan. - Herr 5 Postasson
100 tl yaklaşık 300 kron diyelim. - Herr 5 Postasson
değersiz dediğin paradan 6 sıfır hiç atılmadı Jenny - CaneЯ
antrikottan memnun kalamıyorum ben. Sanırım benim bilmediğim bir hilesi var - ilkan
@ilkan: iri taneli kaya/deniz tuzunda bekleteceksin. aşırı iyi ısınmış tavada hızlıca pişirip, piştikten 8 dakika sonra yiyeceksin. bir de kasaptan almanın teknikleri var - babeuf
@5posta: aylık 25000sk isveç standartlarına göre nasıl bir mayış? - babeuf
@baböf, Ordan eline kalana bakmalsın. Burada maaşlar hep vergisi kesilmemiş hali ile söylenir. 25 binden eline 17 geçer. Kötü diyemem. Tek başınaysan bir şey arttıramazsın. Iki maaş girerse eve bir şeye benzer. - Herr 5 Postasson
O 17'den bi 6 falan kiraya gider evi paylaşmayacaksan. - Herr 5 Postasson
hmm ya hem öğrenci sendikası koruması altında olduğundan, hem ab projesi olduğundan net maaş demişler. tabii emin de değilim. - babeuf
Ha öyleyse bilmem. Tabii çok iyi o halde. Bir arkadaşım maşşaklı bir IT firmasına ekonomi asistanı olarak girdi. 2 ya da 3 yıllık tecrübesi var. O 25 alıyor mesela. Dediğim gibi, eline geçen 17. - Herr 5 Postasson
Antrikot var antrikot var bir de. Ayrıca pişirme gerçekten önemli. Şimdi danimarkalılar bir zincir kurdular bu et işinde. Jenssen Biff House diye. Hem fiyatlar iyi, hem de leziz. TR'ye de gelebilir. Ya da gelin frençayz yapalım. - Herr 5 Postasson
jenssen pahalı geldiydi bana mesela. tr'de daha ucuz, bir de porsiyonlar daha iyi. günaydın münaydın aldı yürüdü. - babeuf
o 25'ten 1 bile kalsa, hatta kalmasa bile burdan daha huzurlu, daha insan yaşarsın tahminim oralarda. - CaneЯ
Günaydın steak house olayında bayağı yürüdü. Türk işi bol porsiyon mantığına da uygun. Ama Jenssen gelecek olsa frençayz olayına girerim. Iş batsa da midem ihya olur. Bir iki pişirme tüyosu daha kaparız. - f. from Android
antin kuntin
Hakan
don mu sıkmış - Tastamam★★★★
Naked Yoga :) - Hakan
lan zamanında arap peygambere kadınlar önümüzde seçdeye varırken aklımız karışıyor demiş bunlar akılsız herhal. - umco
furi
HDP TÜRKİYE GENELİNDE 893bin oy almış, SIRRI 412.769 oy almış kadıköyde 6bin, beyoğlunda 10bin, şişlide 7bin, sarıyerde 3,5bin, üsküdar 6bin, beşiktaşta 2,3bin, çekmeköy 5bin, bağcılarda 40bin, esenyurt 35bin, k.çekmece 30bin, bahçelievlerde 22bin, sultangazi 20bin, sultanbeyli 19bin, esenler 17bin, arnavutköy 14bin, gop 14bin, ümraniyede 14bin,
başakşehirde 14bin, pendik 12bin, sancaktepe 12,6bin, fatih 12bin, güngören 11bin, avcılar 9,3bin, kağıthane 9,6bin, kartal 8,5bin - furi
bu manzaraya göre hdp istanbulda çok büyük ağırlıkla kürt oyu almış denebilir sanırım - furi
Malumun ilaMi - gargat ağacı
http://ff.im/1gLu9E buradaki hesaba göre de %0,15 hdp--> basgeç kayması olduğunu düşünürsek hdp için gerçekten büyük bir hezimetten sözedebiliriz (sandık özelinde) - furi
Daha cok "Atilan iftiralar yerini bulmus." diyoruz su an. AKP ile isbirligi iddialari Kurtleri bile kacirdi -ki beyaz Turkler zaten cekingendi. - gargat ağacı
parti programıyla da uyuşmayan bir sonuç gibi görünüyor http://hdp.org.tr/parti... - furi
furi memlekette hdp oylarına şaşıran ve hezimet olarak gören tek kişi sensin herhalde. - coffee and cigarettes
kafi düşük buluyorum oy sayısını, bulmamalı mıyım? - furi
abi keşke otuz katı oy alsaydı, elbette düşük bulabilirsin ama beklenti zaten buydu, hezimet diyemeyiz buna. merkez belli, çeper belli, tarih hemen orada duruyor, tdh'ı hepimiz az çok biliyoruz, şaşırılacak bir durum yok burada. hele ki şu malum ortamda, malum tartışma ve çağrıların ortasında. hdp'nin hataları da var, daha bunları da konuşacağız, eleştireceğiz ama onlarla alınan oy arasında doğrusal bir ilişki olduğunu da pek sanmıyorum. - coffee and cigarettes
dediğim gibi bunlar seçim özelinde sandık özelinde şeyler. - furi
iinternettin
Daha okumadan buraya düşmüş. goygoyu bırak uyarısı gibi oldu. - ilkan
yok be yaw. oradaki muhabbet zevkli, bu da konuyla ilgili ek bilgi, yoksa bizim butun köy pagan:)) - iinternettin
sana ne yazsam seviyene duserim seqq. gece vakti seytana uydum(ki hep onu takip ederim) cevap yazdım. anlayacagın dilden de yazardım ama.bizim dilden yazayım. senin seviyene dusmek bir omur, cıkmak daha fazla..ayıptır..anan baban kardesin var mı?? ayıptır. annenin yanında konusamayacagın seyleri baskasının yanında konusma.ayıptır..yuh.. - iinternettin
Herr 5 Postasson
Venezuela'da market rafları. Hedepe medepe, ilkeli olmak, diğerleri hep sistem partisi vs diyenleri duyduğunuzda gözünüzün önüne gelsin. (Edit: yorumlara Venezuela Ak Gençlik geldi)
image.jpg
haber linki? - torpido
alttaki diyalog çok daha iyi. - torpido
sovyetler'in son zamanlarında da raflar böyleydi diyerek anti-komünist kardeşimize destek vereyim. - mandir
Sırrı konuşurken aklıma gelen görüntü buydu :D - Gabriel
Ya 5 Posta, HDP iktidar olsa sanki sosyalizm gelecek bir anda gibi konusuyorsun, hatta iktidar olabilirmis gibi konusuyorsun. Iki katmanli straw man'in ozel bi adi var miydi? :) - Kickdrum
bunda sorun ne anlamadim - solange
ahahahah lan 5posta sen hagaden ıslah olmayacan. aynı ürünü 25 farklı markayla raflarda görmeyi refah sembolü sayan neslin ahvadısın. sosyalizm sana 35 çeşit calgon alma hürriyeti vermez zaten. ahahahha lan sinirim bozuldu. - sadekahve
paran yoksa zaten isterse heryer marka olsun o zaman netcen herpost ? . - Only Vili ♀
paran yoksa netcen ne demek yav? laktoz alerjin varsa ne yapacaksın o zaman de bir de tam olsun.. - h1n1
dedim say hn1 .. marka dolu heryer .. herkes herseyi aliyormu .. ki sanki belediye secimleriylen devrim yapilacak gibin tespit edilmis - Only Vili ♀
kimseye zorla tuborg içiremezler - bilge k. from Android
5posta 2010 tartismalarına döndürdün ffyi. Güncellen - solange
canım yaa..sosyalizm üretime karşı değildir:)))) dengesiz bölüşüme karşıdır sadece:)) anlayabilsen keşke:) - neferteti
gözlerim yanıyor, bu nası argüman? - haphazardlı ismail
şişman hatun herşeyi yedi sonucuna da vardırıyo doğrusu:)) ha ha...çok hoş.) - neferteti
herr cok kotu bir propagandaci oldun ciktin... O fotografi goren Venezuella'da insanlarin acliktan oldugunu dusunecek. :-) - Elestirel Gunluk
bazen ne kadar yüzeysel bakıyorsun Herr.şaşırıyorum! - zorba's
bak bu da baska bir foto ayni ulkeden http://i.telegraph.co.uk/multime... - Elestirel Gunluk
nolmuş market batmış mı kapanıyor muymuş? - nmcy
anlamsiz bir tumdengelim, yaniltici/sahte korelasyon olmus Herr. Sorry! olmadi bu sefer - Thorin
Yegenim yazmış - Her 5 postasson - Only Vili ♀ from iPhone
@kickdrum, bir yerde haklısın. venezuela'da da tam sosyalizm yok, sosyalizmi uygulama çabaları var. Hdp de gelse veya dünyanın başka bir yerinde başka bir sosyalist parti gelse de bu olacak. Geniş çapta bir katliam yapmadan tam sosyalizme geçiş olmaz zaten. Bunun dışında klasik pejoratif solcu yorumları dolmuş yine feedin altı. - Herr 5 Postasson
sosyalizmi uygulama çabaları var. Hdp de gelse veya dünyanın başka bir yerinde başka bir sosyalist parti gelse de bu olacak. < Bunu dogru kabul edelim arguman adina (ki bence dogru olabilir de), yine de HDP'ye oy vermeyi bununla eslestirmek straw man, cunku decentralization, Kurt haklari vs. vs. bir suru oy ceken bilesen var HDP'nin icinde. Sosyalizm getirmek isteyen bilesenleri oldugu... more... - Kickdrum
şşş bu kış sosyalizm gelebilir... - hydra headed monkey
kürt hareketi cennetten mi çıkma? hdp sosyalist bir parti. üstelik buralarda yüzlerce defa konuştuğunuza bakılırsa kürt hareketi merkezli bir parti de değil. kendini sosyalist bir parti olarak profile ediyor daha çok (ceku'yu blokladığım için bana teşekkür etmeyi unutmayın) ___ Linklere gelince; hydra'nın linkine gittim bile çoktan. ''Many of these products — both here and at private... more... - Herr 5 Postasson
abi ben mutualist'im zaten, free market iyidir :) dedigimi tam anlatamamisim herhalde. HDP'ye oy verenler sadece sosyalist diye vermiyor diyorum. hatta ve hatta sosyalizm istemese de HDP'ye oy verenler var (ve yuzdesi az degildir) diyorum. partinin kendini konumlandirmasi oy verme davranisini tamamen belirlemiyor, insanalar daha agir basan tercihlerinden dolayi partinin konumuna tamamen... more... - Kickdrum
ya 5 posta sen de bıkmadın şu engin ardıç stayla anti-komünizm propagandasından. - coffee and cigarettes
@kickdrum, Valla tabii sokakta değilim ama benim gördüğüm kadarıyla twitter ve ff'deki HDP'ciler sosyalist olduğu için veriyor. Ayrıca beni az bilenler tahmin etmiştir ki, asıl söylemek istediğim şeyin önüne bir de tahrik eden bir şey eklemeyi severim. Anlaşılmak için abartıyorum diyeyim. HDP falan umrumda değil yani. Gerçi bilinçli ya da bilinçsiz olarak programı sosyalist olan bir... more... - Herr 5 Postasson
@coffee, sen bıktın mı komünistlikten? sırrı, chavez, fidel style... - Herr 5 Postasson
eyvallah anlastik o zaman :) sosyalizm elestirisi uzun uzadiya tartisilabilir, o ayri - Kickdrum
abi yöntemin arkaik, bunu yirmi sene evvel komünistler çocuklarını yiyor diye yapanlar vardı, rezil oldular başka da bir işe yaramadı. maksadın bıktırmaksa hala aynı mantıkla antipropagandanın bir faydası yok, bu yol işlevsiz ve bayat, onu diyorum. yoksa yap tabii yine bana göre hava hoş. - coffee and cigarettes
bu fotoyu ne zaman çekmişler? benim bildiğim venezuelada herkes açlıktan öldü orda kimse yok şu an - Lorient
@coffee, hala mac carthy'cilik olarak göstermekte ısrar ediyorsun. abi dikkat edersen burada komünistler karılarını paylaşıyor gibi argümanlar yok. feedlerin hepsini yorumları ile beraber değerlendirmek lazım. bu bir antipropaganda değil. anlamaya açık olanlar için bir hayli temel ve önemli bilgi var burada. feedin özü, sen her ne kadar mac carthy'ciliğe indirgemekte ısrar etsen de,... more... - Herr 5 Postasson
Market niye var hala ? Niye kaldırmamışlar ? - Arfin Kiriloğlu
Alper Kamu
yarınki seçim tercihinizi söyleyin hele. http://strawpoll.me/1402145 ps: hepar'la karışmasın diye, hak-par'ın ismini uzun yazdım. lütfen oy kullanalım. #yay 'alım. + yaklaşık 2 saatte oy veren 241 kişiye teşekkürler. paylaşan, yayan, beğenen arkadaşlara da ayrıca teşekkürler. yarın sandık görevlisiyim, 6'da uyanmam lâzım. iyi geceler.
Survey1.png
kullanmıştım ben :) - banu eker
bir kere daha kullandım :)) - banu eker
bu anket yeni, 2 kez kullanmak mümkün değil - Alper Kamu
bende kullandım - Ismet Telci
daha önce aynı şekilde bir anket geldi önüme. bu da yenisi evet. - banu eker
teşekkürler İsmet abi... anladım abla :) - Alper Kamu
nasıl gidiyo bi bakayım :)) - banu eker
hımm. başa baş :P - banu eker
başa baş evet. - Alper Kamu
ara açılmaya başladı. dur ben eşe dosta haber salayım da desteğe gelsinler :)) - banu eker
akp öne geçti - Alper Kamu
sağ olsunlar, kırmadılar beni :)) - banu eker
yalnız ilkan'ın sağolsun burda ve twitter'da paylaşmasıyla da oylar akmaya başladı. hatta çoğu ordan geldi. - Alper Kamu
yahu benimki şaka. elbette öyledir. sadece 1 kişiye verdim adresi :) - banu eker
ben de twitter'da paylaşayım mı? - banu eker
bu arada benim partiye oy veren arkadaş beni bulsun lütfen :)) ooo çok iyi olur - Alper Kamu
No comment kibar oy gizli :) - ramazan cekic from Android
sağol Ramazan abi. zaten yorum istemiyorum, dileyen yapsın ama önemli olan oy kullanmak - Alper Kamu
Haklisin kibar - ramazan cekic from Android
bittabi :) - Alper Kamu
bende 69'a 60 görünüyor. ülke farkından mı bu fark? - banu eker
şaşırdım akp'nin birinciliğine. internetlerde genelde chp birinci çıkar. abla saddii oranları yazmış sen oy sayılarını :) - Alper Kamu
şimdi fark ettim :) - banu eker
benim twitter listem sayesindedir kibar. - banu eker
1 saatte 200'ün üzerinde oy geldi, açıkçası beklemiyordum. sağol abla ve paylaşan diğer sevgili abonelerim. - Alper Kamu
en fazla %35'i ak partili değildir takipçilerimin. geçen sene hazirandan sonra böyle oldu. ondan önce fifti fiftiydi. - banu eker
benimkilerin yarısı kadarı aktif değil ama genelde akp'li değiller. - Alper Kamu
ben seni takip ediyor muydum? - banu eker
anlamadım - Alper Kamu
twitter hesabından bahsediyorsun sandım. ne yalan söyleyeyim, hesabın var mıydı, varsa takip ediyor muydum falan her şeyi unuttum. - banu eker
yok hesabım twitter'da, geçen üye olayım dedim, girememiştim ya. şimdi girebiliyorum ama üşeniyorum. ayrıca şimdi hatırladım, ben bi ara, 2-3 sene önce falan, üye olmuştum ama ya silmiş ya da şifresini unutup bir daha girmemiştim - Alper Kamu
tamamdır. şimdiden sonra unutmam. - banu eker
:)) bu arada oy kullanmayacakların, oy kullanmaya gitmeyeceklerin oranı da düşündürücü. - Alper Kamu
onlar bence, sempatizanı oldukları partinin asla bir belde dahi alamayacağından emin olan kesim. - banu eker
yalnız büyükşehir belediye başkanı, il genel meclisi ve ilçe belediyesi için oy veriyoruz. hepsi için aynı partiye oy vermeyi düşünmüyorsak ne yapacağız? - sszskngcnnylcs
o da vardır ama, hiç umursamayan, hepsi aynı deyip gitmeyeyim diye düşünenler de var. - Alper Kamu
ben o konuda da kendimi şanslı hissediyorum. gerek büyükşehir gerekse ilçe adayım aynı partiden. - banu eker
sszskngcnnylcs, genel itibariyle büyükşehirde hangi partiye veriliyorsa ilçede de aynı partiye veriliyor. il genel meclisi oyları ise şahıslar üzerinden yürüdüğü için farklı tercihler olabiliyor. o dediğin şekil bi anket yapmak strawpoll'de mümkün değil. karmaşık olurdu zaten, böyle iyi. - Alper Kamu
ikinci bir oy vermeniz mümkün olsa hangi partiye oy verirdiniz anketi de olsun o zaman :) diğer yandan özellikle ilçelerde gösterilen adaylar karar değiştirtebiliyor. büyükşehir için seçenekler daha net durumdayken ilçelerde seçimi kazanabilir ve şuna oy versem daha iyi olur denilecek aday daha çok. keşke daha ayrıntılı bir oy verme algoritması olsa (milliyet'in seçim anketi sayfasının bir benzeri olsa cidden fena olmazdı) - sszskngcnnylcs
34'e 29 gidiyor. - banu eker
evet, şaşırdım tekrar söyleyeyim. bu arada sandık görevlisiyim, yarın 6'da uyanmam, 6:30'da sandık başında olmam gerekiyor. oylama 7'de. birazdan uyuyacağım. - Alper Kamu
Allah kolaylık versin. sandığa gözün gibi bak ;) iyi uykular :) - banu eker
eyvallah sağol, kaçacağım birazdan - Alper Kamu
yaklaşık 2 saatte oy veren 241 kişiye teşekkürler. paylaşan, yayan, beğenen arkadaşlara da ayrıca teşekkürler. yarın sandık görevlisiyim, 6'da uyanmam lâzım. iyi geceler. - Alper Kamu
Ben de kullanayım da oran yükselsin. - «diCaprio»
kullandım - elet
36'ya 29 gidiyor. - banu eker
elesem...
Kemâl hayranları.. Gün ona muhabbetin isbatı günüdür.. Pusulalarınıza onun ismini nakşetmeyi unutmayın..
safe_imageCAZPRZ0S.jpg
Bu ''Hepsi sana ihanet ettiler, hepsini protesto ediyorum'' ifadesidir.. unutmayın !! - elesem...
böyle yaparak oyunuzun geçersiz olacağını unutmayın - Deniz Candaroğulları
Kemâl uğruna herşey feda... bir oy nedir ki... - elesem...
Etrafınızı da ikaz edin ey Cemaat !!! Atamıza sahip çıkalım.. Her seçim pusulasının şanına yakışır bu imza... - elesem...
chpye oy verenlerin hepsinin yapması gereken eylem budur! - Selçuk (orjinali)
Ey cemaati Türkî.... Size seçim yasağı varmı bilmiyprum.. Ama ne olursa olsun Kemale hürmetinizi ve muhabbetinizi kimse engelleyemez.. Çak bir mühür, çak bir imza.. - elesem...
Asıl atanın adı yazılmamış oy pusulası oy sayılmaz! - Selçuk (orjinali)
hehe - banu eker
İncilizcemu gonuşayruk uşaam. haburaya lazca gonuşayruk..) - elesem...
~Gaykedi~
Eşcinseller ülkemizde hangi partiye oy verecek? http://denizliglbt.blogspot.com.tr/2014...
Pano-1.png
"Şaşırmamız gereken eşcinsellerin neden AKP'ye daha az oy verdiği değil; o %25'in neden AKP'ye oy verdiği olmalı." - ~Gaykedi~
Cidden neden AKPye verirler ki? Ayrıca HDP oranı cidden sallanmış gibi. - N/A
en azından hdp'ye daha fazla vermelerini beklerdim. hele mhp'ye %10 oy? - mandir
Bir eşcinselin oy verirkenki birincil önceliği cinsel kimliği olmayabilir. Eşcinsel o kişiyi tanımlayan yüzlerce sıfattan sadece biridir. Aynı şey Ermeni, Kürt, Ateist, Sünni, Alevi vs. için de geçerli. - dikastes
Yine de HDP oranları ki sadece bu dar çevrede çok ama çok az geldi. Yıldız, Esmeray bunu görmesin. - N/A
yuh buna mı şaşırdın kedi...şaşırtıcı olanın eşcinsellerin klasik türk salaklığının hiçte dışına çıkmadığı.. - zorba's
gabile dediğin eşcinsel yonja'sı, bence total eşcinsel kitlesinin fikirlerini doğrudan yansıtabilecek bir örneklem teşkil etmiyor. - hydra headed monkey
hydra:)))))) %2.05 oyu lgbt nin yöneticileri vermiştir sadece.... - eflatun
Sözlük yığınla faşist eşcinsel kaynıyor.sadece türkiyeye has değil, örneğin fransada da frontist yığınla eşcinsel var. Onlarla yapılan bi roportajı izlemiştim. Acayip kafalardı. - mösyö sicolari from Android
rugila buralarda idi buna bir el atsın :D - eflatun
garip degil iste, harbiden bu durum benim hosuma gidiyor. escinsellik de mainstreamlesiyor. oncelerden bu biyikli kirolar bizi dovuyor, bicakliyor diye aglarken, o biyikli kirolarla ayni safa geliyorlar. klasik bildigin o filmlerde resmedilen stereotip dinsiz imansiz solcu escinselden daha standart, senin benim'e iniyorlar. hahaha. cok guzel bi sarkinin berbat otesi coverini dinleyince de bu zevki yasiyorum. destroy something beautiful, and breathe smoke as usual. - Arkancelo
eşcinsel olmadığımızdan ruh hallerini anlamıyoruz tabii.ama eşcinselliğin meşrulaşmasını istediklerini düşündüğümüzden olacak ki sistem dışı ve toplumda klasik çerçevenin dışında ki arayışlara meyledeceklerini bekliyor insan ister istemez.avrupa da belki eşcinsellere kıl milliyetçi dindarlar aşılmıştır ama bu ülkede ki milliyetçi-muhafazakar eğilimi neye yoracaz.ben akılları fikirlerinin cinsellik merkezli olmasından dolayı apolitik olmalarına bağlıyorum - zorba's
chp-akp değil de, mhp şaşırttı beni en çok =) - hydra headed monkey
hepara ne demeli... - eflatun
eflatunun mhp'ye, benim hepar'a vermemde bi gariplik yok da, eşcinsel olmayanların "hayır, siz oyunuzu hdp'ye vermelisiniz" demesin de bir gariplik var. Bu kafayla güneydoğu eşcinsellerinin oylarını da kaptırmışlar, anketten öyle anlaşılıyor. Eflatunun tespiti ise doğru, lgbt yöneticilerinden başka hdpkk ya oy veren olacağını zannetmiyorum. Bu işler parti kurultaylarında gökkuşağı bayrağı sallamakla olmuyor. - rugila from Android
Sicolacım faşist değiliz biz, barbarız barbar. - rugila
ikisi de degilsin aslinda. gordugu ayrimcilik yuzunden cinsel yonelimini kabullenemeyen, hala savas halinde olan, bu yuzden de kendi aptal varolusunun acisini, baskalarindan nefret etmekle cikaran cig, oglan cocugunun teki olabilirsin anca. - Arkancelo
peh yani - Only Vili ♀
hepar ♥ - beno
ee tabi mehape ye oy verecem. bulunduğum şehirde en iyi aday mehapenin... gidip chp mi oy vereyim. 15 yıldan beri belediye başkanlığı yapmasına rağmen şehre terminal bile yapamıyan bir belediye başkanını tekrar aday gösteren chp utansın. chp den daha değerli aday adayları vardı fikri sağlar, istemihan talay gibi adamlar gitti buna rağmen macit özcan gibi karşıt grupları birbirine kışkırtarak oy toplayan birini aday gösterdiler. mersin de chp ye oy verenler bile üzülüyor bu duruma... - eflatun
moreya
Yavru kedilere analık yapan şirin köpek...
analık.jpg
Yakışmış ama :-D - Catty from Android
mandir
Arkadaşlar, hain ummadığımız kişi çıktı. Arkadan bıçaklandık. Çok üzgünüm :(((
14  Twitter.png
yapma 5 posta yapma amk - ahmet aslan
laaaaaan - sphe
isveçlerde bunca zaman kalırsa öyle olur tabii. sevgi böceği olmuş. - mandir
olum şşş çağırma lan ahahah - Mitrazz Beigbeder from Android
ööeeeh ama be! - grizabella
tek güvencemiz cemaate dönüşmüş bu yeri kimsenin kolay kolay benimseyemeyeceği. - mandir
Yahu kacinilmaz olarak bi suru insan gelecek. Cogu da bizim burdaki solcularin tayfasi. Hdp bdp diye kafa sikecekler. 3-5 tane de aklibasinda insani ben getireyim dedim. - Herr 5 Postasson
getirme biz burda mutluyduk böyle - ahmet aslan
gelene küfredecez di mi - umco
ha öyle yapın da yalnız yalnız oturalım burada - h1n1
vay ibnetor - elixir
EKMEK varsa gelsinler..saplar olmasın! - elixir
Yok korkumuz gelmeleri değil, buranın da kapanması.... - Ayna
lan karpuz kabuğu.... eveet sokmuş işte eveeet, allah kahretmesin :( - Garga Bruno
quup'a iteleseydi bari :) - Özkan Özcan
Charlo††e Flax
#beyle sahnelere mahal birakmamak icin, ayni sozleri kurarken bir daha dusunsun.
oncesen.jpg
Kapatmalar uzun surebilir. - Charlo††e Flax
Ne gunlerdi, hey gidi hey.......................... - Charlo††e Flax
Aquacultural
Ortağım freeshoptan japon viskisi almış beraber demleniyoruz günün bu saatinde :D #whisky #nikkawhisky http://instagram.com/p...
Ortağım freeshoptan japon viskisi almış beraber demleniyoruz günün bu saatinde :D #whisky #nikkawhisky http://instagram.com/p/lt91s1F7-n/
zehirlenmeyin la - cgds
yok la baya güzel. - Aquacultural
saki karıştırmışlardır ona kesin :D - cgds
sake olsa anlaşılır ya, içimi gayet yumuşak bir şey. bizim burda çin lokantası var red dragon diye onun patronu istemiş. Benim ortak bir bildiği vardır bu piçin diyerekten bir tane de bize almış :) - Aquacultural
ahah iyi madem afiyet olsun. çok içmeyin sıcak hava ayhan ışık aklınıza gelsin - cgds
yarısı bitti diğer yarısını akşama saklıyoruz :) - Aquacultural
rahvan git haciii :D - TiestoTwisto
oh amk şimdi gördüm daha alkol oranını. %51.4 viski mi olur lan - cgds
fena çarptı ya. öğle yemeğinde anca kendimize geldik. - Aquacultural
allah akıl fikir versin ne diyim - cgds
Gundi
Memleket insanı yoruye :(( http://twitpic.com/dykhb3
Memleket insanı yoruye :(( http://twitpic.com/dykhb3
Whsjjsjske - yormayinbeni from Android
benim kediler de bu türden. yahu bi çekil!! - oza günyüzü
uyuyanın bebek olduğunu sandım önce - bukashkim
ahahahaha - solange
h1n1
#yokanasınınamı - H. Mar Gargarin Android hizmetinden - f. from Android
herkes sevmiyor - h1n1
Çuş'u huruşa gelip low-kick koymuşluğum var. - H.Mar Gargarin from Android
Saplak atılmasını isteyen de bu katagoriye giriyo mu? - Negro Bisküvi from Android
Ben şahsen ibne olduğum için şaplak atıyorum hetero ilişki esnasında. - Mitrazz Beigbeder
Heteroseksüel ibneyim. Ruhum ibne. - Mitrazz Beigbeder
Asıl o zaten . - mandir from FFHound(roid)!
Fahri bursa'lıyım ayrıca. - Mitrazz Beigbeder
Low-kick vurmuş ayı ahahahaah - Mitrazz Beigbeder
Abi bu ilk yorumu yapan adam her fiide nice yazıyor. Şüpheli gözüküyor. - mandir from FFHound(roid)!
Low kick mi dedi o ahahah? - h1n1 from Android
Mitraz, geçen gece vallahi benim de aklıma geldi bu; ulan bi baktım çok alakasız şeyleri hatırlayıp kin tutmuşum, 'ibne miyim lan yoksa ben' diye sordum kendime. Cevaplamadım tabi. Zaten kromozom olarak ay aman neyse ne yaa hüf - H.Mar Gargarin from Android
@negro saplak isteyen de ayni bokun soyu - h1n1 from Android
O da ayrı bi ibne. - Mitrazz Beigbeder
Topal seksi diye bi efsane dolaşıyo olm sokaklarda^^ - H.Mar Gargarin from Android
Sacmalik. o/ - Negro Bisküvi from Android
Haaa peki o zaman:( - Programmer from Android
çok doğru demiş - emir
Aradaki baglantiyi bi acikla hele emir beyfendi? - Negro Bisküvi from Android
abi üstteki tam olarak bir insan vücudu mu ne o - yormayinbeni
adamın üzerinde kadın vardı, eliyle şaplak atıyor adam, ama kıyamadım size kestim - h1n1
ama insan merak ediyor - yormayinbeni
DM AT SUNA SERDAR - Negro Bisküvi from Android
Tutkusuzuz sehvetsiziz heyecansiziz demiyonuzda bunlar birbirini aldatir bikbik hastırın lan. - Negro Bisküvi from Android
kadına şiddette yeni boyut bence. low kick atsın sonra ifadesinde sevişiyorduk desin. ama aldatmaya meyilli bu desin falan. olamz bu - yormayinbeni
Erkege şiddete EVET! - Negro Bisküvi from Android
@negro @yormayınbeni haberin tamamı burada http://onedio.com/haber... - h1n1
Ohhhhh ten rengimle aldatmanın kıyısından döndüm hfsfhfshjzhn - Negro Bisküvi from Android
Ben taşaklardan kaybettim - h1n1
gözlemsel olarak bir bağlantı var. belki de ikisini etkileyen ortak başka bir unsur vardır negro hanım. bir neden sonuç ilişkisi kuramam. - emir
Neden sonuç iliişkisi kurulabilse o gerçek olur zaten. Dediği gibi istatistiksel bir şeydir. - h1n1
görsel konusunda da şunu söyleyebilirim: hanımlar böyle küloduyla sevişen adamlardan bir zarar gelmez. şaplak atıyorsa da mahsusçuktan atıyordur - emir
Correlation does not imply causation - f.
kalçaya şaplak atanlar eğer yüz bulurlarsa yüze tokat da atarlar atis. - emir
Gene de feedin en saf yorumu şu >>>>>>>>>>>> insanın sevgilisi eşi odada yanından geçerken poposuna şaplak atılır. güzel de oluyor. - atis.... ay kıyamam ya - h1n1
atis seksenlerde sevgiliymiş =) - emir
eş falan demiş, valla harika gözüm yaşardı, kahveye selpak satmaya giren çocuk gibi - h1n1
"insan eşini siker mi" - yormayinbeni
benden duymuş olmayın, aramızda istanbul sosyetesinin bdsm partilerine katılmış arkadaşlar var. asıl onlar gelip bu konuda bir görüş belirtseler. tabi takma adla gelsinler. - emir
takma adla nasıl geleyim lan feed benim feedim? - h1n1
yok mu feykin? piyanistin başına gelenleri unutmayalım. - emir
piyanisti sikmişler ya :( - yormayinbeni
:( - h1n1
Bdsm partisi neymis ya - Negro Bisküvi from Android
merak çok tehlikeli bir şey negro, asıl sorman gereken "piyanist kim?" - emir
büyük destansı seksist maçolar - yormayinbeni
Birlik dayanışma ve sevgi mitingi - Gwen
NE YA O SOYLESENIZE ULAN - Negro Bisküvi from Android
He tamam oldu. - Negro Bisküvi from Android
Genlerimde var mazoşizt biriyim - Paca from iPhone
Benedicta
Tiksindim, yemin ederim. Hepsini o fönlü saçlarından tutup, tekme tokat dövmek istiyorum, şiddet öyle olmaz, böyle olur diye. -- "66 ünlüden 'kadına şiddete hayır' pozu" - Posta Foto Galeri - http://www.posta.com.tr/magazin...
Tiksindim, yemin ederim. Hepsini o fönlü saçlarından tutup, tekme tokat dövmek istiyorum, şiddet öyle olmaz, böyle olur diye. -- "66 ünlüden 'kadına şiddete hayır' pozu" - Posta Foto Galeri
Pehey bunlar ne ya, soyle fistik gibi bir calisma var: https://www.facebook.com/jeaquar... - gargat ağacı
Arkadaşlar bu işleri yapanlar klişeden öldüler, arkalarından konuşmayın günahtır. - Boz Ayı
Yav bu kadin Lucy degil mi, Lucy Lawless? Dunyanin en ta$ hatunu olan hani. Zeyna, savasci pirenses <3 - gargat ağacı
Ayse yaziyormus kolunda, lafim geri. Ama cok pis andiriyor. - gargat ağacı
Bu 66 ünlü hariç kadına şiddete hayır! Bunların şiddetin ne olduğunu öğrenmeleri lazım. Bilgilendirme amaçlı dövülcekler. - şakir
Niye? - gargat ağacı
De buradan, benim kimseden gizlim saklim yok. \m/ - gargat ağacı
bu nedir ya? bıkkınlık geldi cidden su calısmalardan. yapan layıkıyla yapsın. - Claire
bak bu da var: http://ff.im/1gmRt8 - Thorin
mayhoş
Sokak çapkını değilim, yüksek mühendisim :) - http://www.youtube.com/watch...
Sokak çapkını değilim, yüksek mühendisim :)
Play
"Seni" diyince boşaldı hatun :) - Ayna
öyle pat diye "seni" denilir mi asdfklşs - mayhoş
:) - ali
yeni falobumuz konuşmaya başlamış..ama sadece "nice" diyebiliyor henüz :) - mayhoş
ah ahh o hiçbir feedi atlamazdı orası öyle saddii ama aslına bakarsan arkadaşın adını kopyalamaya üşendim :) - mayhoş
Benedicta
Teröristin askfm profili. Delirelim diye uğraşıyor herif, delirmiycem ulan! http://ask.fm/BerkineLvn #BerkinElvanÖlümsüzdür #BerkinElvan
Teröristin askfm profili. Delirelim diye uğraşıyor herif, delirmiycem ulan! http://ask.fm/BerkineLvn #BerkinElvanÖlümsüzdür #BerkinElvan
Of :( - Tolga D. - ilkan
en sevdiğin şarkı ve en sevdiğin sözzz Grup Yorum Direnişçilerin Cevabı. Bir gün bende düşmanla karşılaşırsam, Yoldaşlarım gibi davranacagım, ASLA TESLİM OLMAYACAGIM.. - Onur Çanga
Herr 5 Postasson
Erdoganomics and life after AKP | econoscale - http://econoscale.com/2014...
Erdoganomics; autocratic capitalism: At first sight Erdogan’s economic system is close to the state capitalism of Russia or China where the state is the largest player in the market and drives the economy usually indirectly through private sector outlets. In Turkey, however, Erdogan is the state which makes his system more of an autocratic capitalism. Erdogan does not own any companies; however, his vision drives the economy. He tells what to build (a canal, social housing, malls, the largest mosque in Turkey, the largest airport in the world, the largest hospital in the world) and where to build it (in Istanbul). Who builds it is determined through competition; a selected number of private companies that sympathize with Erdogan compete in the investment contracts but ultimately it’s a decision for ‘number one’ – the code name for Erdogan in leaked phone conversations between conglomerate bosses. - Herr 5 Postasson from Bookmarklet
10 numara - Pehlivanî
Abdul değil lan EMRE!
SOKAKTAN AL - Gwen
SOKAKTA VAR MI? - Abdul değil lan EMRE!
CINS KEDI OLMAK ZORUNDA MI? - Gwen
yoo değil aslında ama beyaz ya, beyaz olsun. van olur, ankara olur, american shorthair olur. OLUR YANİ! - Abdul değil lan EMRE!
American shorthair <3 bebekken çok çirkin oluyorlar ama - Gwen
önce scottish fold istedim, bebekken çok güzeller diye ama büyüyünce KAZULET! - Abdul değil lan EMRE!
iran kedilerinin şinşiladan daha iyi.daha uysal ,oyuncu ve eve zarar vermiyor.bence iran tercih edin derimm... - serenat
al bi sokak kedisi dicem ama onlarında gözü dışarıda oluyor büyüyünce kayınvalidemde var siyam var mesela evden çıkmaz bir de tekir var sokaktan aldılar 6.kattan aşağıya iniyor - mavi
iran kedilerinin tipini sevmiyorum, suratı fazla basık. sokak konusunda haklısın mavi, illa bi varoşluk kalıyo kanlarında. ASALETSİZ PİÇLER! - Abdul değil lan EMRE!
şu yaratığın tip çok iyi değil mi ya? tokatlaya tokatlaya sevilir lan bu, triplere bak ipnede! - Abdul değil lan EMRE!
http://instagram.com/p... cohcşugiıhpyopughjp - Gwen
çok güzel laaağn! bardaktan su içenle öteki meraklının kafalarını sıka sıka severim. bi de niye tek ayak havada içiyo suyu? ahahahahah - Abdul değil lan EMRE!
Salak olduğu için. Tesla tam bi salak ya. Evin içinde birbirimize atıyoruz kediyi, kucasğa düştüğü gibi uyumaya devam ediyor - Gwen
çok sevimli ama lan, tam hoyrat sevilecek gibi. - Abdul değil lan EMRE!
seçim analiz
#Almanya Anayasa Mahkemesi, Avrupa Parlamentosu (AP) seçimlerinde %3'lük baraj uygulamasını anayasaya aykırı bularak iptal etti.
jormu? - gargat ağacı
Adam orada da rahat durmadi herhalde sdhfksd. - gargat ağacı
Mona Lisa
bürokrat budur:)))
demirel.jpg
Gundi
FF'i özet geçiyorum.
2014-03-01_0222.png
ilkan 0_o - laedri
fap - ilkan - feraye - doper
eskiden ilkan meme gördü mü layk basardı. hey gidi. - Artemisia Gentileschi
her zaman - ilkan
FF Nostalji Servisi
Hasan Cihat Örter Friendfeed ziyareti. Tarih 29 Nisan 2009
1.jpeg
2.png
Show all
Hesap kapalı ama gerçek olduğu konusu kesin - FF Nostalji Servisi
hasan cihat öter de kim lang.?! - çağlar
hayır kendini ifade edemeyen birisi müziği ile neyi ifade edebilir ki? - serkeş panda
neyse bende yazdım ama yazmadığımı varsaydım. - çağlar
al işte tabii ki fake - FF Nostalji Servisi
HSÖ'yü aradım bu hesap kendisinin değil. - FF Nostalji Servisi
Şu an ki hesap gerçekten HSÖ'ye ait.Buraya yazan hesabı engelledim.nimrodel onu fake mi muhabbeti üzerine yazmıştım. - FF Nostalji Servisi
Hocam nostalji yapacam derken, ileriye malzeme çıkarıyorsun resmen. Ahaha! :) - Yerdeniz Balıkçısı
İbranice kökenli bir kelimedir. Daha sonra Emeviler Dönemi'nde günlük yaşamdaki kullanım biçiminden dolayı anlamı değişerek Ortaçağ engizisyon mahkemelerinde de sıkça kullanılan haline kavuşmuştur. - Yerdeniz Balıkçısı
yorumun sonunda da link sıkıştırmış :) - T.C. el İlah v5 Upgraded
çanağını ne güzel kırdıydı - Gwen
çok bahsedersen bu adamdan geliyor. candy man gibi. - Herr 5 Postasson
hey gidi hcö, sen ki bu aleme sanat öğretmeye çalıştın - torpido
kendi menden daha beteri var: laforç! cins bi progressive rock grubunun albüm kapağını koymuştum ama albüm olduğuna dair bir şey üzerinde yazmıyor ha, sırf görüntüden mi anladı, nasıl anladıysa şak diye gelip albüm linkini istedi; o gün cidden korktum, adam hissediyor - torpido
bu herif neydi hakkaten ya - deerstep
bu neymiş lan oha - yormayinbeni
abav neler olmuş :) - nmcy
Offf ben bunu yeni goruyorum. Cog uzuldum simdi - lili from Android
asdgafsa - CaneЯ
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook