Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

ilkan › Likes

h1n1
içim burkuldu yeminnen :) - sarya2
golyandro
"ODTÜ mezunu mimar, müzisyen ve ressam Onur Yaser Can, 3.5 yıl önce üzerinde esrar bulundurduğu gerekçesiyle çağırıldığı karakolda gördüğü işkencelere dayanamayarak evinin penceresinden çırılçıplak bir şekilde atlayarak intihar etmişti. Yaser'in annesi Hatice Can, 3.5 yıl sonra dün aynı şekilde balkondan atlayarak aramızdan ayrıldı..." http://ff.im/1gnoqK - golyandro
vauv. - Kabraxis
Ah anneler :/ - Ayande Duhter
Kendisine ayrı üzüldüm, annesine ayrı üzüldüm - aileyi perişan etmişler, lanet olsun. - ulrih
"Hatice Can, hani bir daha çırılçıplak soyulmamak için karakolda, çırılçıplak atlayıp da boşluğa, kendi canını alan gencin annesi; İntihar edip kendi canını da verdi bu adalet düzenine! Siz tabii, o esnada yine başbakansınız… Bağırıyorsunuz, “Çocuklarımız” diye… Bağırıyorsunuz, “İnsanın mahremi” diye… Bağırıyorsunuz, “Çocuğu olmayan anlamaz” diye... Bağırıyorsunuz kısık sesle, “Oğlum... more... - golyandro
5n1k'da babası çıkacak bu akşam. - linay
İzliycem Aylin, sağol. - golyandro
"Onur Yaser Can'ın 4 yıl önce polis merkezinde 'çıplak arama'ya maruz bırakılmasına ilişkin, iki polise 'evrakta sahtecilik'ten verilen ikişer yıl altışar aylık hapis cezası Yargıtay'ca bozuldu. " ABV http://www.radikal.com.tr/turkiye... - golyandro
gidip yargıtay'ı bozasım geldi. - انس كولر
yaser'i hatırladıkça, bu ülkede kendimi güvende hissetmeyeceğim. - انس كولر
Lorient
RT @begumaydiin: YA BU NE ASKDLŞKLŞ https://twitter.com/begumay...
RT @begumaydiin: YA BU NE ASKDLŞKLŞ http://t.co/8KCAqw63av
Mükemmel - nmcy from Android
süper :) - Hakan
Bugun gordugum en komik sey. - ceku teâlâ
Hemen feyse koyim de like aliyim. - ceku teâlâ
Koydum bunu ben feyse, koyu ulkucu arkadas i$ik hiziyla (hatta FTL) laykladi. - ceku teâlâ
Bunu laykladigi zamanlar soyle bir sey yazmis: "Nasıl Alman Milliyetçilerine Almancı, Arap Milliyetçilerine Arapçı denilemezse Türk Milliyetçilerine "Türkçü" demenin de pek makbul bir tarafı yoktur. 3 Mayıs Türk Milliyetçileri Günümüz Kutlu Olsun :)" - ceku teâlâ
Of cenem dustu ama cunku cok komik. - ceku teâlâ
Former pilot - Barışnikov from iPhone
ceku takılma dalgaya bak - Lorient
Bardağı eğmesine gerek yokmuş :/ - orfe
Hasan Rua
Sovyetler'de Sovyet kelimesini kalitesiz anlamında kullanıyormuş halk. Mesela kalitesiz kibrit = Sovyet Kibriti. Ayn Rand yazmıştı.
Serviette o yha.. - Arfin Kiriloğlu
moreya
Cortazar'ın güzel öykülerinden oluşan bir kitap...İyi okumalar...
kresim.jpg
Cinayeti kör bir balıkçı gördü, ben gördüm, kulaklarım gördü. - tims.. from iPhone
:))) - moreya
golyandro
Taraf Tutmak - Taking Sides (2001) - http://politikfilm.net/1489-ta... #golyanfilm
220px-Taking_sides_poster.jpg
"Gerçek bir olaydan yola çıkılarak senaryolaştırılan film, usta Macar yönetmen Istvan Szabo'nun imzasını taşıyor. Film, yönetmenin başyapıtı Mephisto ile de benzerlikler taşıyor. Totaliter bir rejimde, sanatını yapmaya çalışan Wilhelm Furtwangler'in hikayesini anlatan film, bir sanatçının politik ve toplumsal sorumluluklarının nerde başlayıp nerde bittiğini sorguluyor. Nazi zulmünün hüküm sürdüğü Almanya'da, sadece sanatına odaklanmaya çalışan ünlü şef Wilhelm Furtwangler, politik gerçekleri ve toplumsal sindirilmişliği görmezden gelerek yanlış mı yapmıştır?" - golyandro
frağman dışında link var mı bildiğin goldi - umco
O linkden izleniyor umco. Fragmanın üstünde film (türkçe altyazılı) - golyandro
sağol... - umco
Çok iyi film. Sinema resmen üstün tiyatroya. - ilkan
Milena Mallory
içimden geldi ^^ - Milena Mallory
ayyyy ne güzel tombiş yanaklar:)) ben de bulayım bakiim var mı ? - AsLIhan
vardır vardır ^^ - Milena Mallory
çok şekermişsin Milena :) - moreya
teşekkür ederim moreya ^^ - Milena Mallory
var da böyle uzun saçlı yok hiç:(( erkek çocugu gibiydim hep kısa saçlı - AsLIhan
:) - moreya
etikete de ayrı layk. özentiler gibi childhoodfriday yerine bu iyi. - Alper Kamu
büyümüşde küçülmüş gibi sankim :) - .ɗℴʗℯ.
sen ne zaman büyüdün Milena, kaçırdık o günleri yani - moreya
bak buldum milena:)) - AsLIhan
Alper teşekkür ederim. / Doce yorumunu yerim kuzum ^^ / moreya yaşlandım bile artık :)) / Aslıhan bakiim :)) - Milena Mallory
yaş kaç Milena , istersen dmme yaz - moreya
gözde şaşılık var mı? - Garga Bruno
34 moreya hep yazıyorum zaten :) / Garga yok. - Milena Mallory
* - ali from iPhone
ben de 35, kız yaşıtız - moreya
iyi o zaman, yukarı bakıyo sanki gözler birz da - Garga Bruno
Aaa moreya ne güzel kız ^^ - Milena Mallory from iPhone
Anneem yerim ben seni - eskisi from Android
ben de seni yerim eskisi ^^ Oha sırf yanakmışım ya ben :) - Milena Mallory
öyle bişey işte :P - Milena Mallory
yok yağmıyor carlo. çok daha çirkinim şu an ;) - Milena Mallory
Cocuklugunuda gördüm ya tmm artık ölmem ben :) - ysr from Android
hep sana power olsun diye bunlar :) - Milena Mallory
yanaklar tam ısırmalık - Aşikar
ehhi ^^ - Milena Mallory
frida femen
paylaşmak nedir? bir damla sütte sevgiyi çoğaltmaktır
buyur.jpg
hastalanacak çocuk o sevgiden be. - umco
kedilerin ağzı ile çocuğun ağzı arasında mikrobik olarak bir fark olduğunu sanmam olsa da sevgi bağışıklık sistemini güçlendirir umcocum - frida femen
insan vücudunun parazitlerde ihtiyacı var :) - antabus
çocuk hastalandığında kucaklayarak yavruyu antibiyotik harcamasını da bedavaya getirmek .... hımmm olabilir ama tüketim toplumuna yabancı:)) - umco
hatta bebeğin yüzünü kedilere yalatarak vitamin ihtiyacını da karşılayabiliriz^^ - frida femen
temizlik açısından kimyasal sabunlara da gerenk kalmaz :) - frida femen
pislige bak amina koyim. sirf sevimli bir hayvan var diye yuceltiliyor. - Arkancelo
ha bak su olur, o zaman sozumu geri alirim. sut dokulmustur ama fotograf ilk bes saniyye icinde cekilmistir. o zaman okey. cunku ilk bes saniyede bir sey olmuyor. - Arkancelo
kediye sevimli hayvan dedin sonra sözünü geri almak için bahaneler ürettin. arkancelo da yaşlanıyo - frida femen
ulan benim dune kadar iki tane mini mini kedisim vardi. lafini bil de konus avrat. sozumu geri alacagimi belirttigim yer hijyen kismi, kedinin sevimliligi/cirkinligi degil. - Arkancelo
arkancelo şeker zaten ikisinden tost yaptım. sen hem kediye sevimli dedin hem de o süt içilebilire bahane ürettin. yaşlanıyon lan - frida femen
Ben de hep aynısını iddia etmişimdir. beraberinde sümüklü çocuklar ve taşşanı az önce kaşımış erkeklerle beraber bir köyde yer sofrasında kaşındakinin ayak altı nasırına bakarak ortadan yemek yemek gibisi yok. Modernizm ve kapitalizm bu sıcaklığı, insanlığı bizden çaldı maalesef. - Herr 5 Postasson
5posta haahahaha - frida femen
iddia ile hayal farklı. hayallerini çalamazlardı - frida femen
Sen geyikten de anlamiyon. Otur o mini mini seker kediciklerle iki gram et ye de kafan calissin. Bes saniye kuralini omrunde duymadin mi be okuz? Ayrica evren kadar yasli adamim, yaslilik bana hantallik degil, bilgelik getirir. - Arkancelo
:(( arkancelo fena ezikledi - frida femen
sen beni bu soylemlerle yaralayabilecegini mi dusunuyorsun amcik? bi insana, bu genel durus itibariyla sert biri oluyor, kedi sevdigini soylemesi sonrasinda yaslandin, gucten dustun ibriginden maluliyet mi damitmaya calisiyorsun akl-i evvel? o ibrigi alip gotune sokarlar boyle. zeka kitligina uydurdugun kilif tostunu ye ama bekleme. ne ihsan bahseyler, ne de algi. - Arkancelo
hay smileyine soktugum geri zekali karisi, :(('mis. ben de azicik kafali sanip bugune kadar gelip yazip ciziyorum feedlerine. - Arkancelo
cevaplarini bekliyor olacagim kuzucuk." :))))))))))))))))) laf soktu euıhfwufgwuye" mi diyeceksin yoksa yazdigim iki mesajin alakasiz yerlerini kesip kolaj yapip yole mi cevap vereceksin gorecegiz. - Arkancelo
ağlıyorum şu an - frida femen
ağlıyorum şu an = :))))))))))))))))) laf soktu euıhfwufgwuye. QED bitch. - Arkancelo
predictibility'ne +1, intelligence'ina -5 yazdim. - Arkancelo
gelecek sefere gorusuruz cigerim, ekmege abanma. - Arkancelo
ama hala yazıyo olman bana umut vermiyo değil - frida femen
allahla bile tartisiyor olsam, son sozu soylemek icin ondan uzun yasarim. kafani yorma orasina. - Arkancelo
bu hanginizi aptal yapar? - frida femen
cunku ilk bes saniyede bir sey olmuyor. - Arkancelo ahahhaah - Boz Ayı
ben o salak esprye gülmedim diye kızdı bana işte - frida femen
(Bizim antantımız var) - Boz Ayı
hmm, ben senin 'arkancelo yaslaniyorsun' esprine gulmedigim icin ayni tavri sen sergiliyor olmayasin? - Arkancelo
ben aptal olmayacagima gore... - Arkancelo
o espri değildi insanlar yaş aldıkça hayvanları daha çok sever AMA SENİN ZORUNA GİTTİ ÇÜNKÜ SEN YAŞLISIN - frida femen
bence de sen aptal değilsin - frida femen
Gerçi ben o yorumdan sonraki yorumları okumadan güldüm. Espriyi açıklatmışsın adama. Sonra tabii komik gelmez. - Boz Ayı
senden en az 10 yas genc soldugumu soyleyebilirim. senin elindeki damarlar belli, gozleirnin yanlari kiris kiris, oleceksek nden dogduk gibi yasli triplerine, varolussal sikintilara girdigin zamanlarda ben yari tanri gibi olacagim. iki yil sonra yanina gelir, yalnizligina derman crazy cat lady starter kitini veirim. icinde bi disi bi de erkek var. alti ay sonra 45 tane oluyorlar. - Arkancelo
daha cok sever diyorsun, dahayi temellendirebileceign, eskiden az sevdigime dair referansin var mi? - Arkancelo
açıklamasaydı onun salaklığı - frida femen
tabii ki degilim. dunyanin %99.7'sinden daha zekiyim. bunu da canini sikmak icin ego olsun diye soylemiyorum. gercek. asik atamazsin. ozellikle o aptal, maglup muarizin sarkazma meyli tarzindan okursan, hic atamazsin. - Arkancelo
anladım diye bağıracak değilim gülmedim o kadar - frida femen
kıçımın tanrısı - frida femen
ahahahaha. - Arkancelo
lutfen isin icine kicini karistirma. ben sana o kadar BUYUK ve CIRKIN hakaretler etmedim. muadil hakaretle gel. - Arkancelo
O yüzde 0,3'ün içinde olmak çok zor :((((((( - Boz Ayı
çok kastım gülmiycem diye ama olmuyo :)))) - frida femen
typo olmus cigerim, %99,97. 156'ya bak, titre. http://www.iqcomparisonsite.com/IQtable... - Arkancelo
:)))))))) di mi olmuyo di mi? hah soyle ama, kicin kadar cirkin hakaretle gelme. mild, iyi gidiyor boyle, tatli tatli. - Arkancelo
Ha o zaman haddimi bilirim. Ben 99,7 diye şey ettim. 99,97 ise ben gerideyim. - Boz Ayı
büyüksün - frida femen
her zaman. bunu kabullenebilmenden de bir basaridir. simdi diz cok ve af dile. - Arkancelo
büyük olman savaş nedeni salak - frida femen
o degil de, sen butun bunlari abonelik istegini kabul etmedim diye yapiyor olmayasin? - Arkancelo
naapmışım - frida femen
sense of rejection? - Arkancelo
kendinde degil misin, yaptigin seyin farkinda degil misin su an? - Arkancelo
ya büyütme o kadar reddedilmeye alışkınım ben - frida femen
El sallayayim da capslerde unlu olurum. Burdan herkese slmlar :)) - Claire from Android
sana yaşlısın dedim diye üzülmene üzlüyorum sorun etme bunu - frida femen
establishing trust with the ugly truth and trying to normalise the unfortunate event. olur oyle. ama yemezler. - Arkancelo
bana yaslisin demene degil, kendini bilmeden bana karsi gelebilmene deliriyorum ben. ben 1 diyorken 1,0000001 bile diyebilecek kalibrede bi insan degilsin cunku. - Arkancelo
beni ciddiye alma olsun bitsin salak şey. PİS YAŞLI - frida femen
"75 liyim ben arkancelo - frida femen" on yas dediydim de peheeeey. kac on yas amk. - Arkancelo
adama bak amma sıkıntı yaptı ahahahaaa - frida femen
ciddiye almazsam, 60 yasindaki dedeye bilerek tavlada yenilmek gibi olur ama? sen 40 da olsan, kendini yasli hissetmeni istemem, bilerek yenilmem. ciddiye alir catir cutur kafana kafana vururum. - Arkancelo
gerci kafana da vurmiyim, hafiften gideyim. zaten yarisi bosa gidiyor; bir de alzheimerini tetiklemesin. sunun surasinda 10 yilin kalmis. - Arkancelo
bu arada aptal birinin fiydinde vakit kaybettiğini de hatırlatırım. gitsen iyi olur - frida femen
10 yıl. çok mersi. - frida femen
allahla bile tartisiyor olsam, son sozu soylemek icin ondan uzun yasarim. kafani yorma orasina. - His Evil Highness Arkancelo Hazretleri (alzheimer simdiden basladi mi?) - Arkancelo
evet :( - frida femen
yazik. uzulme. sana bu mevzuyla ilgili bi fikra anlatayim mi? - Arkancelo
üzüldüğümü hatırlamıcam nasılsa anlatma. otro benim çıkmam gerek.teşekkür ederim ama arkancelo iiyice havalanacak bak :) - frida femen
anlatma demekle olmaz, sana bu mevzuyla ilgili bi fikra anlatayim mi? - Arkancelo
Arkan yapma bebeyim böyle :(((( - Gwen
ya karışmayın neaparsa yapsın alla alla - frida femen
bence anlatma arkancelo ama sen bilirsin yine de. ben okumam yalnız - frida femen
bence anlatma demekle olmaz, sana bu mevzuyla ilgili bi fikra anlatayim mi? - Arkancelo
Tamam karışmıyoruz. Sik ağzını yüzünü olm - Gwen
sikinizi karıştırısanız o siki götünüze sokarım yalnız. onu diyim de. - frida femen
sikinizi karıştırısanız demekle olmaz, sana bu mevzuyla ilgili bi fikra anlatayim mi? - Arkancelo
anlat kanka, (sessizce sizi izleyen var eheheh, dayanamadim ben yazdim) - sicola
otisaga
Acıbadem yol (D100) kenarındaki fil heykeli - KIRMIZI FİL - RED ELEPHANT - http://www.panoramio.com/photo...
Acıbadem yol (D100) kenarındaki fil heykeli - KIRMIZI FİL - RED ELEPHANT
manası nedir ben de yıllardır anlamış değilim. her seferinde taksicilere"Fil'den girelim lütfen" dediğimde sorguluyorum... - Ezgi Ceren
Pembeye dönüşmedi mi bu ya? - Zeynep Mengi
günal sokağın başını bekliyor. daha fazla beklemesi gerekmeyecek. - otisaga
fil in yetişkini desen değil, bebekliği desen değil, çocukluğu desen değil. bu oransızlık ve kuruluk.. aydaş bir fil yavrusunun ergenliğindeki ilk dönemeci ölümsüzleştirmiş diyebiliriz. kafa birden büyüyor, dişler aniden uzuyor, büyümede oransızlıklar oluyor. fil sahibi olanlar bilir. 80ler başında acıbademde çocukluğunuz geçtiyse en azından 200 300 fil ile beraber yaşamışsınız demektir. - otisaga
o zamanlar dev yarasalarıyla beraber acıbadem'in renkli filleri meşhurdu. fil yetiştiricileri fillerin suyuna farklı boyalar katar, filleri uzaktan ayırmak kolay olsun diye ayrı ayrı renklere boyarlardı. şimdi acıbadem'in girişindeki fil'i o yüzden muhitt yaşamış meşhur bir fillerden birini anmak için o fil'in rengine boyarlar. bu resimdeki, fotoğraftaki renkler eğer beni yanıltmıyorsa, AYDAŞ TEKİN olmalı. - otisaga
TEKİN küçükken bir hastalık geçiriyor ve aydaş kalıyor. Ama mahalleli bakıyor besliyor, büyütüyor. Doktorların bir seneyi çıkarmaz dediği Tekin 43 yaşına kadar yaşıyor. Acıbadem Hukukçular Sitesinin bekçi filliğini yapıyor. Türkiyeyi ve türkleri çok sevdiği için, dişleri ay, gözleri yıldız, kendisi de bayrağımızın renklerinde olsun diye, Tekin'e kırmızı mürekkepli su içiriyorlar.... more... - otisaga
Ama Tekin dönüşte vazgeçmiyor. yine kırmızı mürekkepli su içiyor. Bu sefer artık elleşmiyorlar. Hayatının son yıllarında sedef hastalığına yakalanınca bayrağa saygısından mürekkebi bırakıyor. Bıraktıktan bir kaç gün sonra da rengi bu resimdeki renge çalmışken ölüyor. Bu heykelin boyanması sırasında da bu tartışma konusu olmuştu diye hatırlıyorum. Asıl kırmızı renginde mi yoksa son haliyle mi hatırlamak gerek diye. En sonunda öldüğü günkü halinde karar kılındı, bu resimdeki renge boyadılar. - otisaga
Senelerdir pembe değil mi kendisi? Yeniden mi boyadılar? - Serhat Maraşlıgil from email
95'te böyle bir post 4 like alırdı, 2001 krizinden sonra, 28 şubat sürecinde ise 1 like alan öpüp başına koyar hale gelmişti, piyasalar öyle berbattı. ancak şu andaki konjonktürel gelişmenin ekonomiyle birebir direkt alakalı olduğunu sanmıyorum. 3 ocak süreci kültürler ve kitleler arası uçurumun (da) genişliğini kapattı ama daha da derinleştirdi, işin iyi yanı bu yüzden bu post 8 like alabiliyor şimdi. çünkü fili herkes biliyor, ama başkasının bilmesine şaşırıyor. benzerliğimize şaşırır hale geldik. - Rapri Sokapri
artık yok kendisi. - coffee and cigarettes
herhalde orada 20 yıl filan durdu ha? - انس كولر
durmuştur abi, ben bildim bileli oradaydı. - coffee and cigarettes
la bu 2010 entrylerimi istediğim anda bulabilsem dönerim ff'e - otisaga
satine
"Ergenliğinin kötü geçtiğini düşünenlerden misin? O kadar sivilce, çocuk şirinliğini kaybetmiş ama yetişkin insan güzelliğini de kazanamamış suratın ve vücudun, nasıl olup da bi anda o kadar uzadığını anlamadığın kolların yüzünden üzüldün mü? Çok mu dalga geçtiler? Artık üzülme, insan ergeninden daha beter bir şey gördüm çünkü: Rockhopper pengueni ergeni." - satine from Bookmarklet
ay böyle şekil mi olur allah aşkına. yoluk yoluk. tipe bak. - satine
ahah :) punk's not dead! - satine
#bıkdım pengueni ;_; - grizabella
türkçe isim anası olarak çok güzel isim seçtin cidden griz :) yazık lan. - satine
Kendi ergenlik fotolarimiza bakinca daha da uzulebiliriz ote yandan ahaha! - grizabella from Android
ya en azından yoluk yoluk değildik. öyle düşün :) - satine
Ama fekat onu dolma saclar, krepeler, sac bantlari, perma? Vatkalar, kolu kivrilmis ceketler, stretch kotlar?? (Kendimi yataga firlatip hoykure hoykure aglayip geliyorum ben ;_;) - grizabella from Android
ya neden şu güzel cumartesi gecesi moralimi bozuyorsun ki? yaşandı bitti, kapatmak lazım üzerini... ühühüh. (ya sıra arkadaşım vatkalı ceketin içine vatkalı gömlek giyiyordu diye terminatör lakabını kazandı. çok da güzel kızcağızdı oysa. hala ondan bahsederken hatırlayamayan lise arkadaşlarına, terminatör diyorum da hatırlıyorlar.) - satine
Ahahaha! (Ne gulduysem, benim de yapisligim var, ust uste cift vatkayi kazaklara ceketlere dikmisligim var ;_; tagi olcekti hatta bunun sanki #karamazim ) - grizabella from Android
ah be griz... - satine
pazarcılar için de gelsin ergen :) - satine
predator'un penguen versiyonu - simyacı
dünya penguen günü şerefine hop! - satine
aaa dunya penguen gunu muymus? negzel <3 - grizabella
ne güzel günler var ya. bugünün şerefine badi badi yürüyelim :P - satine
"bugünün şerefine badi badi yürüyelim" ahahaha! :) yuvarlaksız ilk yarşivim olcek bu sayende satinim. - grizabella
grizabella
alain delon götün biri oldugu halde fotograflara bayildim. dunyanin en guzel en sevimli cifti olabilirler. bu kadinin genleri de %100 insan olamaz, bir yerlerine ceylan geni karismis olmali! :) - grizabella
alain delon da insan olamaz, göt möt kabul, fakat adamın her yaşı yakışıklı. - emir
haklisin, alain delon da dunya yuzundeki gelmis gecmis en yakisikli erkek olabilir. hatta fazla kusursuz, fazla guzel. bu ne be!? alay mi ediyor doga bizimle!!?? :) - grizabella
fotoğraflara fazla bakma bella, biz de kendi çapımızda insanız işte. - emir
capimiza zicayim o zaman, ühühü ;'( - grizabella
güzel kareler özellikle 2,5 yok yok seçemedim hepsi ayrı güzel - k.deniz
çapı fazla uzatmazsak idare ederiz bellacım =) - emir
aaa dur, sen soyleyince fark ettim deniz, link vermeyi unutmusum. bunlari aldigim blogda daha suruyle vardi, insan bakmaya dalip cikamiyor. editleyip link gireyim. - grizabella
fazla güzellik libidoyu olumsuz etkiliyor diyerekten teselli bulalım hahahha =) - emir
dabü dabü :) - grizabella
ne kadar mutlular :( - Widfara
evet, insanin ici cizzz ediyor kadinin hayatinin sonraki donemlerini dusununce. zaten lairocse'nin su feedinden aklima dustu http://ff.im/1cqTBG , birlikte baska bir fotograflarini bulmak icin gugıllarken buldum bunlari da, esas aradigimi bulamamis olsam da. - grizabella
hop! - grizabella
cogzellerr - Elif üzer
Evet, insan bakmaya doyamiyor. - grizabella from Android
boyle gozumu alamadigim varliklar icin yeni bir tag yımırtalama vakti gelmis sankim: #insandeyil - grizabella
Hasan Rua
1915 anması başlamak üzere. Fransız Kültür Merkezi'nin önündeyiz. İstiklal Caddesi içinde.
طررا بارسلونوي
Çirkin kızlar eqlesin!! - طررا بارسلونوي
eqledim! o/ - akaşa
özgüven abidesi akaşa hanım o/ - طررا بارسلونوي
^.^ - akaşa
yuppie - Ori
dummy
Trains Through Winter Landscapes - http://green-landscape.com/trains-...
Trains Through Winter Landscapes
Trains Through Winter Landscapes
Show all
öpsün seni zeki müren - dummy
Hasan Rua
RT @serjtankian: Agos Newspaper asked me to write a letter to the Turkish people for the 99th anniversary of April 24, 1915. Read here:http://www.agos.com.tr/haber...
Hasan Rua
Galiba 12 Eylül'e kadar da milli hakimiyet bayramı adıyla kutlandı. Çocuk eklentisi sonradan yapıldı.
evet - ilkan
Hasan Rua
RT @_nayat_: Diaspora'dan Türkiye'ye mektuplar var, Agos'un sayfalarında alıcılarıyla buluşmayı,bizleri bekliyor... hepimizi... http://www.agos.com.tr
Hasan Rua
Serj Tankian reis 24 Nisan için Agos'a bir mektup yazmış: http://www.agos.com.tr/haber...
Charlo††e Flax
Annem ve ben. Gözüm yükseklerdeymiş, evet. #childhoodfriday
tumblr_lsk82pHYHX1qkut5to1_500.jpg
Netten, ''Annen guzel kadinmis.'' dediler, deyince annemin yuzunde bir tebessum vardi. Biraz sonra kendisinin nerede oldugunu bulmak icin odasina gittigimde; eski kiyafetlerini bulmak icin gardirobunu karistiriyordu. Bir bluz bulmus; 'Bu nasil?..' diyordu. - Charlo††e Flax
Annemi oyle gorunce ben cok sasirdim. - Charlo††e Flax
Cuma coşkusu katma değer vergisini ödediğim feed. - Charlo††e Flax
Köyde yaşamadığımdan belki, bu fotoğraftan aylar sonra ölme derecesine gelecek kadar zayıflamışım. Dayımın getirdiği bazı mamalarla hayata dönmüşüm. Daha 1 yaşında ölüyormuşum bildiğin. - Charlo††e Flax
Soğuk bir kadın oluşuna bağlasam da ben, anne sütü içirmemiş pek kadın. 1 hafta sonra gibi yapamayacğım deyip bırakmış. - Charlo††e Flax
Öyledir belki, bizimki yurtdışında ve kendine burada evler aldıktan sonra İstanbul'a gelişlerinde uğramaz oldu hiç. Çok sevdiğimi söyleyemem. Bir alakamız yok gibi. #artiyirmi - Charlo††e Flax
her anne babanin konusmadigi yahut görüsmedigi kardesleriyle büyüdük sanirim..ben kardeslerimle görüsmedigimi düsünemiyorum. - mayamisa
mrb. - Arkancelo
mrb Arkancelo. - Charlo††e Flax
anamin fotosunu atacam dedigin buymus demek. bi sana bakiyorum, bi anana. anan daha guzelmis be. - Arkancelo
Evet annemin gençliği çogzel, bayıldım ben. - Charlo††e Flax
Anne hoş kadınmış - zorance
charlotte da cok hos kadin da her guzel kadin gibi kafasinin ici bos. - Arkancelo
Polisin eve girmesi feed'inde ayni fikirde olmadigin icin beyle yorumlayamazsin Arkancelo, ne kolay sinir oluyormussun oyle. - Charlo††e Flax
ulan otanaziyi otenazi yazdin diye ana avrad giydiriyordum, orada mi fark ettin anca? - Arkancelo
Amacimiz neydi Arkancelo, onceden severim derken simdi bazi sebeplerden sevmiyormussun, peki. - Charlo††e Flax
Arkencelo tam piç adamların kadınlar tarafından sevilmesinin örneği. kendisine gösterilen sabır ve anlayış bile bunu kanıtlıyor :) - mandir
direk MAL diyebilio muyuz? - Jarolim Gayri
sevmiyorum dedigimi nerden cikardin dunguz. my little chick-a-dee, I may say I'm done with thee, I'll have no more to do with thee, I'm all through with thee and good day. - Arkancelo
though I may learn that love won't let me get away :) - Arkancelo
'Mal' diye burada bloklu olan birine demisti. Gecmise donulen feedlerin yorumlari hep eksik. - Charlo††e Flax
kastin ben isem, o mal kelimesini, senin beni gormeme sebebinle ayni sekilde gormemistim. yeni hesaptayim madem, sana tabagi, jarolime de gonlu bos cevirmek olmaz. - Arkancelo
Charlo††e Flax
Ileride evim olursa, kedi beslemek,kedi pohpohlamak, sicacik kucaklamak kulaga guzel geliyor. Fakat kedi tribi cekebilir miyim, iste o konuda henuz ikna olmus degilim.
Bk9HByBIcAA8w3b.jpg
kafasını ısır u_u - fatoş
Ya evet, tripli kedi de bir ukala duruyor, yinir. - Charlo††e Flax
Böyleyse götünü bile yersin - Donata Petrevnaski - akaşa
Böyleyse götünü bile yersin - Donata Petrevnaski - akaşa godzilla - ilkan
ahahahaha şapşik! <3 - ani
kedinin de mi tribi oluyo vayy başıma gelenler :/ - bekçibekir from Android
طررا بارسلونوي
Yüksek Lisans tezimle ilgili Mukaddime bölümlerini buraya zaman zaman yazacağım. Sizin de katkılarınızla imece usulü tezi hazırlarım artık.
ya ben iki üç yıl önce okumuştum, pek bişey kalmamış aklımda... - bychemist
Kimyacı, sen de benimle tekrar oku, daha başlardayım. - طررا بارسلونوي
önsözde bize de teşekkür etceksen fikrimizi yazarız..jüri benim adımın geçtiği yerde esas duruşa geçer - [bi-taraf] ehl-i fakir
teşekkür edecem - طررا بارسلونوي
aslında başlayabilirim... yalnız bana çok teşekkür etmen lazım, fakirden bi farkımız olsun..:)) - bychemist
önünde akademik titri olmayanları orada zikredersen seni kaale almazlar, danışmanın uyarır zaten - [bi-taraf] ehl-i fakir
yaparız bişiler sizin için :) - طررا بارسلونوي
terra kamyoncu degil miymis? - ceku teâlâ from FFHound(roid)!
Terra Nakliyat A.Ş. - انس كولر
FF Think tank corp. - طررا بارسلونوي
Ben heyecanla bekliyorum Terra buraya neler ekleyecek diye ^^ - Banu Pluie
Banu , Mukaddime notlarını takip et oraya yazıyorum - طررا بارسلونوي
●‿◠ - Banu Pluie
satine
nimsiyi kesecek ekip kurmuşlar. nasıl da saldırıyolar miniğe ya. yazık. nimsi...
nimsiyi kesecek ekip kurmuşlar. nasıl da saldırıyolar miniğe ya. yazık. nimsi...
ahahah o/ - nmcy
bundan sonra satineye laf edeni PIÇAKLARIM - nmcy
ben de mazlum diye seveyim dedim, adam bıçakçı çıktı... hmm... ya biz yine de sevelim ya. şişler mişler. nimsi sevilsin! - satine
en fazla elimi kestim patates doğrarken satine merak etme - nmcy
ahahahah! la satine, alacagin olsun! - grizabella
khepiiiiii, koş! - grizabella
bisküvi gibi çaya banıp yiyecen bunları - doper
bak bak nasıl da saldırıyo garibana. miyk diye de ses çıkmıştır kesin. - satine
arkadaki de khepi daş alıyo yerden kesin - nmcy
arkadaki de khepi daş alıyo yerden kesin - meriç nmcy ahahahah! - satine
arkadaki de khepi daş alıyo yerden kesin - meriç nmcy ahahahah! - satine siz bi de kadrajın dışında kalanları görün! bittin sen nimsi! - grizabella
ahahaa yeni gördüm iyi mi :) - khepi
askolsun khepi, yalniz kaldim, ustume ustume geldiler vallayi! ;_; - grizabella
ah griz bu ara koşturmacadan doğru dürüst bakamıyorum buralara da, ağlama, sil gözünün yaşını litven ;_; dağılın huleeyyn! grizimi üzeni yakarım!!! o nimsi de akıllı olsun akıllı! - khepi
ay ölürüm bunlar ne yaa ;_; - Tenarha Dayı
günün anlam ve önemine binaen hop! - satine
asdfasdd ^^ - nmcy
Esma
kızım ve ben
IMG_0117.JPG
ahah aynı kuzen mi bu - mavi
o ney la...nerdeyse aynın ya yaf.. - Tastamam★★★★
قشنگه - حوسین
به به چه خانوم دکتری :دی - ووووزلا
kızım dedik ya - Esma
pardon - mavi
kızın çok büyükmüş, o zaman yaşın var senin - moreya
15 yaşında - Esma from Android
bence benzemiyo, instagram yanıltması - Garga Bruno
bence benziyor - moreya
çok güzelmiş maşallah annesi gibi - moreya
Yanilgi degil. Canlisi da ayni - Esma from Android
Teşekkürler moreya - Esma from Android
Hadi ordan - Esma from Android
Orjinal bu - Esma from Android
Kiz efektli cekmis olabilir - Esma from Android
Öyle cekmis evet - Esma from Android
üslupla resim uyumlu. yeter. - nasıl yapmalı
wuhu 30 layk ha - Esma
asdfghjkjhgfdsdfghjklşilkjhgfd aaa ben - Esma
merhaba esma'nın qızı ^^ - beno
o da sana merhaba derdi ama uyudu - Esma
امپی نامرت نباس منو خبر میکردی بیام اینجا ؟ :دی - میر آق دایی آرش جونی ®©℗™
baba'nın kromozomları eksi eksi olmalı - [bi-taraf] ehl-i fakir
dedi mi dedi mi ? - beno
Dedi dedi. Fakircim genlerime saglik ^^ - Esma from Android
ne mutlu sana. - burak
Esma
Tekrar kilo vermeye basladim ^^
20140117_123837.jpg
Dm atıp söyleyecektim ama abone olmadığın için söyleyemedim amk, bu giyim hiç yakışmıyor sana,haberin olsun, psikopat tarih öğretmenleri gibi oluyorsun amk - ahmet aslan
Bana tarih ogretmeni deme amk!!! - Esma from Android
Bravo esma. Hayirli olsun - sphe from Android
Bacaklarim ikisi birden sana girsin ustacim ^^ - Esma from Android
Bacaklarim ikisi birden sana girsin ustacim ^^ - Esma - ahmet aslan
önce ayakkabıları çıkar esma, ayakkabılara bir zarar gelmesin. - emir
Teşekkürler ahmet. Dig mi emircigim ^^ - Esma from Android
Usta derdin ne yarraam? - Esma from Android
:'( - Esma from Android
Üzüyorsun beni hep - Esma from Android
Ne güzel hatun neyini beğenmiyosunuz diyecem ama ona da bi küfür bulur esma diye korkuyorum :) - Calimero_メフメット
Ben sadece ahmet ve ustaya kufur ediyorum canim urkmeyiniz. - Esma from Android
peki o zaman.Maşallah :) - Calimero_メフメット
Eyvallah. - Esma from Android
Tebriks bacım . şukunu repini laykını alayını verdim :) - Zıkkım
Intizar mi - Esma from Android
Esma
Hasan'dan önce açayım
aasdss.jpg
OYYYHHHŞŞŞ - bekçibekir
bu sefer hızımı beğendin mi esma (: - bekçibekir
evet tatlım <3 - Esma
:( - Esma
Valla önce açmış layk - hasanrs
yaaaa :/ değilim - Esma
Kaşlarıma bak bigsu - Esma
bi daa açılım yapmiycam... iki layk bi yorum :( - hasanrs
çok sevdim pek rahat ^^ - Esma
Up - Esma from Android
Asdfhjkhfsd - Esma from Android
Arabamizda ne oldu? - Esma from Android
Da yi de yi düzgün yazalim. Arabada bi sey oldu sandım. - Esma from Android
Guzel kadin. - burak from Android
Default canim o goz alti - Esma from Android
Sen daha güzeldin ama Cemile : O - Zıkkım from Android
Italik kafa nasi lan - Esma from Android
Mr çekic hi - Esma from Android
şöyle makyaj yapıpta at amk fotolarını - CaneЯ
Küfür etmeden konuş amk. Baglaç degil o. - Esma from Android
:* mesut - Esma from Android
Yuzume odaklanin!!! - Esma from Android
? - Esma from Android
Ben kimsede görmedim valla - Esma from Android
Olabilir tabi ndden olmasin kesin instagramimda gordu daadfvvhj - Esma from Android
Esma
Az önce bir fotoğraf paylaştı http://instagram.com/p...
Az önce bir fotoğraf paylaştı http://instagram.com/p/kucmQATDH2/
bacımsın - dimitri
aaa ne tatlı - moreya
Valla yakismis ben ivrenc oluyorum. - lili from Android
Aferin - ahmet aslan
bir zamanların şalvarlı açılımlarından sonra yine folklorik ve ses getirecek bir açılım. - mandir
komple soyunup bunu götüne bağlayaydın hem sanatsal, hem de folklorik bir açılım olurdu bence esmacım - Mitrazz Bilzerian
ff'in biraz deyişikliğe ihtiyacı var - Mitrazz Bilzerian
taze kan lazım, yeni stil lazım - Mitrazz Bilzerian
sigortalat götünü - moreya
feyzli bi ablaya benzemişsin - Antika İnsan
maklube de yapabiliyorsan olmuşsun demektir - Antika İnsan
kalamarr
White wing supremacist: swan attacks foreign students - Telegraph - http://www.telegraph.co.uk/news...
White wing supremacist: swan attacks foreign students - Telegraph
"A swan nesting at Warwick University has been accused of attacking students from ethnic minorities" - kalamarr from Bookmarklet
bu cagda saka yapmak da zor :-) - Elestirel Gunluk
Thorin
ahaha az önceki halim - Aytaç
pico - Thorin
Koleksiyoner Ali
mkoz
Harika bir yazı - DÖNEN DÜNYANIN İLK KANITI: FOUCAULT SARKACI: http://www.acikbilim.com/2013...
Hia bunu beğenmediydi. - john david jackson
Hata varsa düzeltelim hemen. - mkoz
Yok genel olarak fuko sarkacına bir tavrı vardı. - john david jackson
sarkaca tavır almak ne demek ya ahaha - feliz kemal
abi bizim bölümdeki fuko sarkacını gösterdim. bak dedim böyle böyle dünya döndüğü için bu da dönüyor dedim, suratıma püskürerek güldü. - john david jackson
YALAAAAĞNNNN! - hia
ahah john iyi anlatmış. - hia
sarkac sevmiyye - walt
-ağbi bir sarkaç sallamışlar, aha bu dönüyor öyleyse dünya dönüyor demişler. ben dönmeyen bir sarkaç icat etsem dünyanın dönmediğini ispatlarım? ispat buysa kral benim. - hia
Geçen hafta falan, bölümdeki fuko sarkacını hayvaın teki Miley Cyrus'çuluk oynarken koparmış. Hayvan diye tahmin ediliyor çünkü, kopardığı külçeyi bir de saklamış. Onsenelerdir orada sallanan sarkaç artık yok. - john david jackson
YUH! - feliz kemal from Android
ahahahaha #hianıngazabı hayvan değil malmış. - hia
john, Bilkent'teki sarkac mi o dedigin? ;_; Kutuphanedeki? - ceku teâlâ
cıkss..çok uzun:)biri özet geçsin hayrına:) - neferteti
Kutuphanedeki? - Jeaquares yok, fizik bölümündeydi ama zaten bir tane var... ve evet o :/ - john david jackson
Yerini yanlis hatirliyormusum demek ki. O hayvani yakalarsaniz bi' meslektas dayagi da benim yerime atin, simdiden tesekkurler. (Cok guzeldi lan o sarkac.) - ceku teâlâ
bir bu bir de dünyanın en küçük türk bayrağını göstermeden uğurlamıyoruz u _ u - john david jackson
SARKAÇ DÖNMÜYORSA DÜNYA DA DÖNMÜYOR. mantığın hası. - hia
ben dönmeyen bir sarkaç icat etsem dünyanın dönmediğini ispatlarım? ispat buysa kral benim. - You - hia
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook