Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
aksuaksu
aaterbiyesizlerr - büşra
Ahhahhaaaa - Shut The Fuck Up from Android
askuaksu liseli misin :D - fuci
yok terk :)) - aksuaksu from ffturk
aksuaksu
SAMSUN VE BAFRA DA YAŞAYAN ARKADAŞLAR Bİ ARKADAŞIMIZIN BABASI İÇİN ACİL KAN LAZIM.FAKÜLTEYE GİDEBİLİR MİSİNİZ? HASTA YAKINI AYÇA ÇELİK
kan grubu önemli değil - aksuaksu from ffturk
la yok mu? - aksuaksu from ffturk
ne olmuş ki aksu kardilin in babası değil mi? ameliyat mı ? - ΛYdüśü ☭
evet.dün endoskopi yapılmıştı.alınan sonuç pek iyi değildi.bugün de hatta az önce face de yazdı.ben de acil diye paylaştım :(( - aksuaksu from ffturk
atışıp aboneliklerimizi kapadıktı ama severim kardilini Allah şifa versin inşallah :( - ΛYdüśü ☭
sağlık la bu goy goy değil haa :( - aksuaksu
aksuaksu
. - aksuaksu from ffturk
e zamanı gelmiş :)) - aksuaksu from ffturk
Yunus Başşahan
aksuaksu
Günaydın aksu - Ismet Telci
İyi haftalar ve günaydın aksucum - яεnqârεnκ from iPhone
günaydın - .ɗℴʗℯ.
Good mooorrning - Mr.MoJoRisin
Good mooorrning vietnammmm!!! - aksuaksu
aksuaksu
geçen hafta canlı yaşadım bu durumu.Bulunduğumuz yerdeki bi park.sanırsın çekirge sürüsü geçmiş ordan.... - aksuaksu
. - aksuaksu
aksuaksu
Dünya Kupası'nı gölgede bırakacak festival .. 1. MERSİN TANTUNİ FESTİVALİ (22 Haziran 2014) Yer: Barış Meydanı Tantuniler sınırsız, 1 TL
tt.jpg
Vallaha mı? - Mr.MoJoRisin
ee valla :)) - aksuaksu
hunharca yiyecem :) - aksuaksu
. - aksuaksu from ffturk
1. Geleneksel deselermiş ya. :D - Eşek Sıpası
:;) - aksuaksu from ffturk
Süpermiş. - ParaBellum from Android
Millet paket yaptirip yaptirip goturur ozellikle tarsuslular - orso
Yaa burda niye böyle festivaller yok biz insan değilmiyiz - ...Virüs...
Akaruz bizim oralarin unlu bir lafi vardir sen bunu orda dersen sana direk 'heye verirler' olur - orso
Yaa burda niye böyle festivaller yok biz insan değilmiyiz - ...Virüs... - Mr.MoJoRisin
akaruz cezeryen aklımda.dm yi silmişsin.ben tlf.no. dm den yollayacam msj atar mısın adresini? - aksuaksu from ffturk
yahu bunca yıldır yoktu.burhanettin başgan gelince oldu.daha durun birincisi... - aksuaksu from ffturk
iyi ki mersinliler olarak burhanettini seçmişiz . bu hizmeti için ona sonsuza kadar minnettar kalacaz artık . bu ne lan tantuni festivaliymiş :) - eass
aksu cezerye mi gönderiyorsun knk - orso
burhanettin daha neler neler yapar ya - orso
ver birader adresini göndermişken sana da yollayım.ama 5 haziranda.cebimde param yok şimdi - aksuaksu from ffturk
hahah eyvallah kardesım gelecem zaten yakında düşünmen yeter - orso
o zaman gelince görüşelim..:) - aksuaksu
Tantuni & Ayran Gerisi Yalan . . ! :)) - aksuaksu
yollasana ıstanbula :) - Betül Aydın
istanbula gidene kadaaaarrr... - aksuaksu
valla yollayım ama hakikaten bişeye benzemez :( - aksuaksu
bizim gelin geldiğinde dolduruyor ama burdaki gibi olmadığını söylüyor..ee sizin fırsatınız olursa gelin ki...:) - aksuaksu
:)) ınsallah gelırız bızde - Betül Aydın
bekleriz efem...:) - aksuaksu
aksuaksu
MERSİN'de büyük bir şirkette çalışacak bilgisayar programcı/donanımcı aranıyor.mayeşini bilmiyorum ama şirketin sağlam maaşlar verdiğini biliyorum.ilgilenen olur ise benimle irtibata geçer misiniz...?
firma mı? - aksuaksu
HAYIR DEĞİL... - aksuaksu
firma ismi..teknolojik yapılar - aksuaksu
up - aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
Günaydın aksu - Ismet Telci
günaydın - .ɗℴʗℯ.
Günaydın :) - elet
günaydın :) - aksuaksu from ffturk
Günaydın - ramazan cekic from Android
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
güzel güneşli bir günden günaydın.iyi pazarlar :))
depositphotos_5440227-Cartoon-Sun.jpg
Günaydın aksu - Ismet Telci
Günaydınn :) - ΛYdüśü ☭
Hola! :) - Deli Bedri from iPhone
Günaydın ama bizim buralarda hic güneş yok :( - cash from Android
He ya, İstanbul sırılsıklam... - Deli Bedri from iPhone
Gunaydin - .ɗℴʗℯ. from Android
günaydın enişteeeem - Neşve (•˘❥˘•)
valla şansınıza küsün...mis gibin burası :))) - aksuaksu
aksuaksu
Günaydın aksu - Ismet Telci
günaydın eniştemm.. - Neşve (•˘❥˘•)
günaydın :) - ΛYdüśü ☭
günaydın :) - aksuaksu from ffturk
Gunaydin :) - .ɗℴʗℯ. from Android
4 saat önce mi uyandın sen ya.. Günaydınn :) ben daha gözümü zor açıyorumm - Keçi Boynuzu ☾☆
maalesef :(( ohh keyif yaptım dediğim gün 8.30 da uyanıyorum.ortalama 6 gibi uyanıyorum :( - aksuaksu from ffturk
günaydınnn :) - elet
aksuaksu
aksuaksu
üçünü paket yapın evde yicem :)) günaydın:) - serena@
Günaydın aksu - Ismet Telci
Günaydın - ali from iPhone
günaydın :) - ΛYdüśü ☭
günaydın - .ɗℴʗℯ.
Ortadaki benim kıza benziyo - saksıdeğilimben from Android
aksuaksu
Günaydın gün güzelliklerle geçsin - Ismet Telci
teşekkürler abi.hepimizin güzelliklerle geçsin inşallah :) - aksuaksu from ffturk
Günaaydın Aksu :) - Keçi Boynuzu ☾☆
günaydın :) - .ɗℴʗℯ.
günaydın :) - aksuaksu from ffturk
Yunus Başşahan
Yunus Başşahan
Yunus Başşahan
Polunochnaya
Derbeder oldum şimdiasdfdsa :/
image.jpg
♫ şimdi bir ayyaş oldum - ibram tatlıses - Polunochnaya from iPhone
aksuaksu
aksuaksu
günaydın , iki dost çayla simit güzel buluşma - ali
Günaydın aksu - Ismet Telci
günaydınnnn - anastacia
gunaydınnn - .ɗℴʗℯ.
istanbul ahalisi geldiğimde bundan yapacaz haberiniz ola :) - aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
aksuaksu
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook