Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
~Gaykedi~
Tanıştırayım, Bulgaristan'dan hemşehrim... Dünyanın en büyük toplarından birisi benim memleketimden çıkmasa şaşardım zaten. http://en.wikipedia.org/wiki...
1.jpg
2.png
aynı zamanda tarik mengücün de idoludur kendisi.. ben seviorum sarkilarini aslinda yahu. ayrica gelin itiraf edelim, poposu da güzel. - azuth winchester
Fatih Ürek ile Tarık Mengüç çifleşirse böyle bir şey çıkar ortaya sanırım :D - ~Gaykedi~
fatih ürek'i bilmiorum ama tarik mengüc ciddi ciddi idolum diyor.. - azuth winchester
bi tane bulgar arkadaşıma dedim ki bak bu sizin ordan çıkmış..adam benle kavga ediodu nerdeyse kaçtım ordan direk!! (poposu güzel evet...) - depphavok
Dinleyelim bari. Bu arada yukarıda sayılan isimlerin hiçbirisini Azis kadar başarılı bulmuyorum yaptıkları işlerde. Kendisiyle tanıştım yakından o kadar da korkunç değil merak etmeyin ((: - iwfx!
Kedi, Bulgaristan'ın neresindensin sen? - iwfx!
anne tarafı Varna, ama çok eski göçmeniz, anneannem genç kızken geliyor, babaannem ist doğumlu, babamın anneannesi ise Razgrad'dan gelmiş. - ~Gaykedi~
Ben Seda Sayan'ın Azis'i taklit ettiğini bile düşünüyorum bazen :) - Günah Yüklenen Adam
aaa ünlü azis çok acayip kadınlardan bile işveli - Çiğdem Zeytin
sağdaki fotoyu yakıştıramadım kendisine - Çiğdem Zeytin
Abel Xavier'in topoş versiyonu mu neeeeeeeee ahahahaha (Yıldo gülüşü :D) - Tobias Fünke
ben klibini izleme gafletinde bulundum - Çiğdem Zeytin
(bkz: dostum topoş demişsin ama bu adam erkek) - Tobias Fünke
Azis'in straight olduğu sadece bir şehir efsanesi arkadaşlar. - ~Gaykedi~
kocası yok mu o adamın nası straightlik o - depphavok
begüm kocası derken adamın derken. adam koca ilişkisi whoo :) " karı dır karı" - gzmy
evli ve öteki adam erkek rolünde..gibi bişey..en azından bildiğim kadarıyla... - depphavok
bu ne ya.. alt taraf şişhane, üst taraf tophane gibi! - byKilic
gözümüz aydın, Bursa'da konser verecekmiş :p bkz. http://ff.im/mGWY1 - ~Gaykedi~
dinlemeye korktum :) - 4 yorum daha
korkma uysaldır, ısırmaz, yalar :p - ~Gaykedi~
Korkunç gözüküyor:S O sakalı kesseydin bari. - pelinipçioğlu
Tülerim diken diken oldu kedi :O - Petit Prince
nerenin tüyleri :P - ~Gaykedi~
bilmek istemezsin :p - Petit Prince
gençlik resmini birisi bloguma eklemiş. http://img214.imageshack.us/img214... - ~Gaykedi~
kendini gittikçe aşıyor, hatta taşıyor lan. - ~Gaykedi~
Bu heriften tiksiniyorum. Buna escinsel demiyorum ben, bildigin orospu cocugu lan bu. - ceku al-Selefî (السلفية)
vay ibneler :D - İmber
gay topsun mopsun ama valla sevdim lan seni - Panpa
severim bu şarkısını :) yıkmıştı ortalığı ... - Seviye Kaloğlu
Türk versiyonu çıkmış, pek eğlenceli. http://www.youtube.com/watch... - ~Gaykedi~
Son albümde maskülen takılıp imaj değiştirmişti galiba. - f. from Android