Bana niye göndermedin dm olarak. Aşkımız bitti mi - ahmet aslan from Android
ahmet, sana göndermemesine ben de çok kırıldım - gavur ali
Alicim eskiden bana da gönderirdi. Ama dmlere layk verdiğim için artık göndermiyor - ahmet aslan from Android
kadın haklı u_u ama o ses hakaten niye öyle yav? hep böyle yani, hiç değişiğine rastlamadım. - akaşa
ahahah :)) valla dondurmam gaymak hala favorimdir şiveli küfür konusunda - Çok Çağdaşım(◔ʖ◔)
ahmet, sen egeli misin - hikmetabi
Ahshah sinirim bozuldu. Kadın haklı. - yuvarlakkafa from Android
ben sevmiyorum ama bu ege şiveli filmleri. dondurmam gaymak güzeldi sadece - h1n1
h1n1 dondurmam gaymak güzeldi de bu şiveli filmler diziler genel olarak çirkin. Genelde alışık olmadıkları bir şeyin taklidini yaparken başarılı olamıyorlar o yüzden muhtemelen. Dondurmam gaymak onun tamamen dışındaydı. - yuvarlakkafa from Android
Çünkü orada oynayanlar zaten Muğlalı bildiğim kadarıyla. - h1n1
Güzel köylü var starda nasıl bet bişey - eskisi from Android
İvit hını. - yuvarlakkafa from Android
En güzel Muğlalı televizyona çıkmayan muğlalı. - h1n1
dondurmam gaymak çok iyiydi hakikaten. yalnız şive dışında da köylü teyze sesinde aşırı bi incelik var, neden öyle acaba? maaaacirlerde de öyledir mesela. geri kalanları pek bilemiyorum gerçi, çevremde o iki tür var yalnızca. - akaşa
yarın akaryakıta zam gelecekmiş
jeneratörlerin depoları fulleyeceğidim ki tüm tankerleri doluma gönderdim yarın zam var dedi - hikmetabi
Patron da sana aferin diyecek - ahmet aslan from Android
7 kuruştur - Usta ve Çırak from iPhone
http://mixlr.com/hikmetabi/ bir kaç tını ile yayında
türkü türkü anadolu yapacağız, geliverin - hikmetabi
bi kaç parçadan sonra istek de alacam açılışta bi canlılık olsun - hikmetabi
O sesi kıs sesi, çocuk uyuyo................ - mayıs from Android
türküler sısmaz mayıs hanım! - hikmetabi
bu adam uğur ışılak'ın abisi abdullah.çok seviyorum - hikmetabi
Yavşak olan Uğur muydu? - Erkan emminizinoğlu from Android
Şah Hatayi'den, laiorces sana gelsin - hikmetabi
erkan:) çoğumuz için öyledir - hikmetabi
sırada iki türkü var, ondan sonra sicola girsin yayına - hikmetabi
bu da kadir göral, diyarbakır anılarını bundan dinleyin - hikmetabi
sicola, 2 dk sonra gir yayına - hikmetabi
baska zaman, ben de birazdan uyuyacam - sicola
bu da yeni süpriz mi? var mı bilgisi olan
capture-20150330-212633.jpg
biliyorum virus...bunun yaninda bide siparis diye mailler gelmeye basladi...rar ici exe lereen uzak dur - birfincankahveicin1penny from Flucso
Serefsizler! İki kez yedim ben bu numarayı :((( - yesari from Android
simdiye kadarkilerden en prof olani - birfincankahveicin1penny from Flucso
dur ben bunu ozan'la paylaşayım da uyandırsın şirketi - hikmetabi
yoo bu bana geldi yemedim. Neden? Çünkü beynimi kullandım ve dedim ki maille kimse bana kargo gönderme. Ama diğer ikisi fatura seklindeydi:((( - yesari from Android
yiyen de var yesari, bi an düşündüm acaba ben ptt ile ne gönderdim. - hikmetabi
@hernocuum, canım bak yeni bi şeker üretmişler - hikmetabi
ağlama duvarı;
Sabun köpüü saniyormus beni :( :( :( :( :( :( - eskisi from Android
cafo: hiç adedim olmamasına rağmen gereksiz çıkışla haddimi aşarak ağır küfür ettim, görmedin duymadın ama hakkını helal et - hikmetabi
Abi kisura bakma dayanamadım ilk ben ağladım - eskisi from Android
yesari: esprini mi açıklıyorsun hikmet dediğin bir feedde ağzını burnunu kırmak istedim. - hikmetabi
sosyalulas: cura siparişi işinde benim beceriksizliğimi umursamayarak senin üstüne yıktım, - hikmetabi
lili: seni kızdırıp umursamaz takılman ama ekran ardında tırnaklarını yediğine emin olduğum yengemiz, elbetteki güzelsin ama mitraz daha güzel - hikmetabi
golyandro: ülkücülerle uğraşmandan, pire için yorgan yakma huyundan mütevellit bir türlü ısınamadım. - hikmetabi
frida: son 1 sene hariç diğer beş senede engellişik olarak mutlu mesut yaşadık, ekrana yansıttığın taş kalpliliğin bende tesir etmedi, yanıldın - hikmetabi
piskopatkedi: :)))))) - hikmetabi
bitti bu kadar. - hikmetabi
Beni niye övmedin? - mayıs from Android
Beni niye övmedin? - mayıs Android hizmetinden - donata seviyelütfen
ahahah mayıs sevmediklerini yazıyo kızım ahahahahah - psikopatkedi
övmedin dedi yaa ahahahah - yesari
hayır hatırlamıyorum da ahahahhaha ama kesinlikle demişimdir - yesari
YİNE BİR FEED VE YİNE NİYE ''BEN YOKUM YORUMLARDA'' yorumları... - Usta ve Çırak
Mayıs yenge hariç kasjdkajsd - Usta ve Çırak
Usta gittin yaban ellere ya noglacagidi - mayıs from Android
beni yanlış anladınız Mayıs yengecim. Enişteye selamlar, - Usta ve Çırak
Hmm ok anladim - mayıs from Android
Ama ovmedi, insan bi o benim hayatimdaki nefesim felan der - mayıs from Android
kız allah canını almasın ahahahahah kotuleri yazdığı feed bu iyileri yazdında tabi ki sen basta olcan - psikopatkedi
işte görev gereği trip atıyor :)) - Usta ve Çırak
Dur usta biraz da watsaptan atayım - mayıs from Android
ahahaha az önce trollediydim iadei ziyarete geldi - hikmetabi
canın sağolsun hikmet bey. - Cafo
:'( - Fayır from Android
:_: - Aşikar
Ben bi ekran arkasinda kizmam ki hihihi yaparim valla bak hehe - lili from Android
hepsini ben yaptım
b01-03-02-2015.jpg
b03-03-02-2015.jpg
Show all
şu anki hislerini çok kıskandım. - abdul gelada
abdul, işveren sitesine açılma saati koymuş çılgın atıyoruz, müthiş bi kavga gürültü var. - hikmetabi
bana hep soruyorlar niye merkeze gitmiyorsun? gelmiyorsun? niye gideyim bu curcuna kaçar mı - hikmetabi
Ne zaman gelebilirim alışveriş icin? Güzel çantalar var mi - mayıs from Android
sahibi hikmerabi dersek indirim yaparlar mı mayıs bize - psikopatkedi
ahah piskopat, şu en soldaki binaya bizi sokmuyorlar şuanda. - hikmetabi
ankara'da mı bunlar? - mandir
Ah ah keşke psikopat - mayıs from Android
olm şantiyecilik çok güzel lan. emeğinin karşılığında fiziksel kocaman yapılar görmek paha biçilemez. helal. - abdul gelada
kamil ( şapkalı a yok. ona göre okuyun ) bunu beYenmedi !! - Bey Baba
bina yapmak güzeldir de bitince bazılarının içine bile girememek acı olur. mimarları için de geçerli. - mandir
totem yaptım, inşaat sahası içine girmeyeceğim diye. girmedim de. - hikmetabi
ziraat bankası genel müdürlüğünde tadilat var. işi yapan firma kimse kendisini tebrik ediyorum. tadilat bölümü sanırsın müze dizaynında, tertemiz sıfır gürültü.
altı aydır oda oda değiştiriyorlar, yan odada çalışanlar var o kadar bağımsızlar - hikmetabi
benim evde yukarıdaki daire tadilatta. iki haftayı geçti, resmen kafamı sikti pezevenkler. - mandir
giyim kuşam saç sakal dilenci modunda işe geldim. ay lav yı şantiye, nalet olasıca plazacılar
Ford Rencırla şantiyede drift atmak ❤️ - Gökçe K.
Unlike - mayıs from Android
ff kapanıyor hala bloklayanlar var. hasta mısınız amk ya
sanane olum üç günümüz var ondada gerizekalı mı çekelim sevdiklerimizle takılmak istiyoruz belki - donata seviyelütfen
kim blokladı seni? asdfghjk - donata seviyelütfen
kapanmadan önce de böyleydiler. müzmin bi hastalık hikmetabiciim. - filo
takozluk at it's best. - abdul gelada
6 yaşımda bak bu senin baban dedi anam, (4-6 yaş aralığımda yurdışındaymış) cebindeki rus rublesini harçlık diye bana verdi, koştura koştura bakkala gittim koydum tezgaha ver dedim ver çikilata ver, bi bana baktı bi paraya, ben bakamadan kuşlar uçuşuyordu
Yandım çavuş ayranını bilin mi? - negro
bakkal murat dalga mı geçiyon lan diye okkalı bi tokat attı, bak o bakkal hala bakkal. - hikmetabi
Yanlis yere yazdim amk - negro
12 yaşında beni şehre götürdü ortaokula yazdırmak için sordu; imam hatip mi normak okul mu hayat senin karar senin ( bu akıllılığı nasıl yaptı hala aklım almaz) - hikmetabi
ortaokul dedim, tuttu elimden götürdü yazdırdı. sonra yine sordu hangi yurt? nasıl hangi yurt? nurcular süleymancılar ve devlet yurdu var. okula en yakın olan nurcuları seçtim. - hikmetabi
akşam otobüse bindi türkmenistana gitti, 3 sene yok. - hikmetabi
ortaokul bir kulak ağrısından devamsızlık ve çift dikiş. kulağımı patlatan sebahattin hoca müdür yardımcısı ve türkçe dersine girer. kızlara güldüm diye patlattı. kulağım hala arıza - hikmetabi
ortaokul ikiye geçerken anama isyan bayrağını çektim. gidah dedim şehre sikerim köyünü de tezeğini de ineğini de. babam hala yok - hikmetabi
neyse taşındık şehre. emniyetin yanında bi ev tuttuk, alevi mahallesi. ömrümde gördüğüm göreceğim en kral mahalle. muhteşem bir bağ var aralarında. sen açken onlar yemezdi. yemediler de. bir tencere aşı kırk haneye dağıttılar hep, bize de düştü. saçının ucu kınalı o teyzeler hep güleç yüz. hala temessümle anarım - hikmetabi
emniyetin bekçisi av manyağı ve tabi avcı köpekleri var. her sabah ayakkabımın teki yok. yalın ayak çok ayakkabı aradım, oyun oynuyorlardı galiba ben çıkınca ayakkabıyı sakladıkları yere gidip ordan havlayıp bir de vermezlerdi keratalar - hikmetabi
neyse gel zaman git zaman lise ikiye geçeceğim yaz otobüs terminalinde iş buldum. bu arada babam da geldi . bulaşıkçılık. anama dedim. o da babama elçi. akşam evde toplaştık yemek sonrası birden bir soru: nerde çalışacan? tesislerde niye dedi? harçlığımı çıkara..... bi tokat geldi. ilk defa orda vurdu. çalışma ben harçlığını veriyorum veririm de dedi. senin parana ihtiyacım yok dedim emme evde bi eko, miroğlu edasında kapıları yarıyorum - hikmetabi
gittim çalıştım tabi, ihtiyacım da yok ama çalışmak istedim kendi paramı kazanmak gurur verici. 2. ay garsonluğa terfi ettim, oooo bahşişler gırla. iyi para kazanıp anama plastik mutfak komidini aldım. hala kullanıyor - hikmetabi
okullar başlarken gitti lise bitince geldi. geldiğinde dediki: o diplomayı ben aldım ben olmasam nah alırdın. onu da sahiplendi. he dedim he sen aldın. - hikmetabi
bu zaman diliminde aile reisi benim tabi. kumaş pantolon gömlek kundura takılan biriydim. - hikmetabi
1.sene kazanamadım dershaneye yazıldım. dershane başlarken ukrayna'a gitti. - hikmetabi
üniversiteye başladım rusya'ya gitti. - hikmetabi
allah ömür versin 2 bin dolar benim düğün için aldığı borcu var kara kara düşünüyor:) inatla yardım etmiyorum o borcuna. - hikmetabi
bu ay da emekli oldu, maaşı yatmadı iki güne bir arıyor internete bak bakiyim maaşım yatmış mı, 1 aydır heyacandan kudurdu, yarın pazartesi ya sabahtan arayacak bankaya gideyim mi diye. - hikmetabi
:) - yuvarlakkafa from Android
şehrimiz küçük, 150 mt caddesi var. o caddede babalı oğullu kol kola gezen galerici hacı ve oğlu emre vardı. oğlunu koluna takıp o 150 mt lik caddede salınan o sahneye gıpta ettim sadece. bir gün o caddeyi ben de gezmek istedim. geçen yaz caddenin başında arkamdan yaklaşıp koluma girdi, o kol beni kuş gibi hafifletti. dünyayı resetledim ve o caaddeyi kol kola yürüdüm. - hikmetabi
bu kış hem ameliyatından hem de bebenin doğmasından dolayı yanımdaydı. beşiktaş fanatiği. tüm spor kanallarında bjk arıyor ve bulduğunda saatlerce izliyor. kızacağım mayıs müsade etmiyor. en son dayanamayıp yav yeter ne beşiktaşmış arkadaş dedim. küstü:) - hikmetabi
neyse gelelim yurtdışında kazandığı paralara, bizimki alarkonun alarko olduğu dönemde çok para kazanmış. üzeyir garih'in öldürüldüğünde çok ağladı. çok severdi patronunu. bilen bilir yurtdışında maaşlar tr e transfer ediliyor iyi para biriktirmiş. para eniştemin hesabında. geldiğinde parayı istiyor. eniştem vermiyor tabi biliyor ya dedeme kaptıracak ya da hayvan yapacak. - hikmetabi
Yarin okuyacagim bunu. - negro
eniştem diyor ki yavrum ibraaam bak bu parayla tuzladan kadıköye kadar her semten birer daire alırsın götürme bu parayı burada değerlendir. dinlemiyor tabi 2 senede anasını sikti paranın. eniştem paradan 1250 dolar rehin tutmuş. babam tekrar yurtdışına çıkınca bize bi arsa bulmuş anamı çağırıyor gidiyoruz alıyoruz o arsayı. elinde o arsa var şimdi tüm hayelleri o arsada. geçen ay sat... more... - hikmetabi
50 yaşında kerata, anam dem baba hastası olmuş. tüm maçların özeti ezberinde - hikmetabi
inşaat / şantiye işlerine girmemi istemedi, geçen yaz şantiyeye götürdüm iş ortamımı görsün içi rahatlasın diye. işçi idare kısmını görmediği için saha kadar zor olduğunu düşünüyor. neyse geldi gördü rahatladı. taktım bareti kafasına sahayı gezdirdim. oo siz bu sistemi de mi kullanıyorsunuz ooo bu aletler tr e gelmiş mi ya diye diye gezdi. puan ver dedim. 6/10 puan verdi. haspam nerden kırdı bilmiyorum - hikmetabi
Ahahahaha! - yuvarlakkafa from Android
aradım babamı şu zaman şu tarihte şu şehirden kız istemeye gideceğiz ona göre plan böyle böyle deyip anlattım. orda haberi oldu. tamam diyebildi. ne diyecek. arabalarını kiraladım mayıs hatunun şehrine geliyorlar. ben önceden geldim. eve girdi koltuğa oturmadan heyacandan allahın emri dedi, bi kahkaha tufanı koptu. - hikmetabi
dedem gelin neci deyince onun anlayacağı dilde mööendis mööendis dedim. bulamadın mı bi öğretmen dedi. bizim eski adamlar öğretmeni kral bilir. mayısa anlatınca bozuldu garibim - hikmetabi
Yavriiim ;_; - yuvarlakkafa from Android
Bigsunun feedi daha heyecanlı her an seks olabilir, ben oraya gidiyorum - mayıs from Android
sülalem 250-300 kişilik. 230 un reddettiğim için hiç sevilmem. ata atadır deyip bir bayramda düş kız peşime deyip köydeki tüm ahaliyi gezdirip aha size gelin deyu tanıştırdım. şimdi herkes beni reddetti. varsa yoksa mayıs. - hikmetabi
Babanın gölgesi yeter işte - Gooooomaks
ünv. hediyesi olarak katar'dan laptop ve cep telefonu göndermişti. sonradan öğrendim mesai yaparak almış. laptobu hala kullandığımı sanır. kıyamadım eskiyip attım demeye. - hikmetabi
yetmez mi ya gomaks, yaylaya ev yapacaz onla şu maaşını bi çeksin de:) - hikmetabi
köy evleri 6 ya da 8 odali ortasında uzun koridor olan iki kardeş tarafından sağlı sollu kullanılan ve her odaya bir evladın yerleştrildiği sistemde. - hikmetabi
anama o bir odayı dar etmişler amcalarım, dertleri neyse anamla husumet içindeler. bir sabah kapının önünde kardeşim ve ben, beşikte bebek olan kardeşim elif. bir döşek bir beşik ve biz babannem anama çemkiriyor babam yine yok. elektriği ve suyu olmayan kullanılmayan akraba evine geçtik. babam geldi evi tamir etti elektrik su bağladı ve gitti. gitmese babasının davarı ile ilgilenecek,... more... - hikmetabi
hala bile ne tarla hisselerini aldı ne de satılan hayvanlardan düşen payı. pislik bir adet işte. tüm çocuklar babasının davarı işleri ile meşgul olur, evlatlardan biri seçilir. diğerleri çalıştıkları paradan babaya pay verir. vermedi mi aile tarafından reddedilir. köye rencide olur - hikmetabi
babam bi şekilde yırttı kendini kurtardı. eve bekçi olan en küçük amcam ( yaşıt sayılırız) çok zekiydi. köy öğretmeni çok yalvardı dedeme bunu okut tutma yanında diye ama anlayan kim. köy öğretmeninin amcamla birlikte keşfettiği diğer iki akranı okudu. biri iranda nükleer tesiste mühendis. diğeri de mimar. amcam okuyamadı tabi, o da bir zaman sonra kaçtı gitti. 12 senedir rusyada. orada evlendi, 50 işçisi ile hayatına devam ediyor. - hikmetabi
Senide okudum. - çağlar from Android
genetik cehalet diye bir şey var. buna kesinlikle inanıyorum. eşrafım akrabalarım köyüm komple yurtdışında, tüm bu zorlukları kaçışları yaşamalarına rağmen, dünyada daha farklı yaşamlar kültürler olduğunu gördükleri ve içine girdikleri halde köye döndükleri anda o kaçtıkları sistemin birer parçası oluyorlar ve bundan şikayet etmiyorlar. - hikmetabi
Genetik cehalet değildir o. Güzel hikâyeydi abi, teşekkürler. - yuvarlakkafa from Android
yuvicim, tek bağlantım face idi onu da kapatınca komple uzak kaldım. şimdi açıp baksam 35-40 ülkeye dağıldıklarını görebilirim. - hikmetabi
Aglattin - psikopatkedi from Android
tanıdığım tüm Tunceli'ler zeki, birde dolaylı tanıdıklar var (siyasettekiler ve bürokrasidekiler) hepsi çok zeki. gıpta ediyorum bir de bizim memlekete bakıyorum hepsi gerizekalı
bunu biri daha demişti bana, alevi kürtler hep zeki oluyor diye de tam olarak katılmadığımı söylemiştim - gavur ali
alevi demedim ki, bir de tanıdıklarima ve nufus oranına baktım - hikmetabi from Android
tunceli = alevi kürt - gavur ali
tunceliliyim cok zekiyim, ispatladim bu feedi, artik dagilin - sicola
Dersimlilerin okuma oranı % 97 ki. Türkiye ortalamasının çok üstünde. - Erkan emminizinoğlu from Android
Bi de sanatla, edebiyatla çok ilgili oluyorlar. Çok kıskanıyorum. - Erkan emminizinoğlu from Android
Tum genellemeler yanlis. - çağlar from Android
sicola, ilk beğenen sen olsaydın sen hariç diyeceğidim bekledim emme gelmedin - hikmetabi
@çağlarcığım, tanıdığım demek genelleme midir - hikmetabi
parti cephe de aynı gruba dahil, biliyorsunuz umarım? - gavur ali
Tume variyorsun hikmetcim. - çağlar from Android
sensin geri zekali!!!!!! - bigsu from Android
canım lütfen bu acı gerçeği kabullen - hikmetabi
her memleketin iyisi, kötüsü, akıllısı, delisi, kıt akıllısı, kötü niyetlisi, melek gibisi, az düşüncelisi, ince zekalısı v.s olur.. memleketimizin her köşesi ayrı verimli, yeterince geniş örneklem dağılımı yapılırsa her yerden illa yeterince istediğiniz tiplojide birileri çıkar. dar çerçevede değerlendirmek pek sağlıklı değil sanki. ha tunceli özelinde dar bölge analizi yapmaya... more... - sszskngcnnylcs
Sakarteke bilader aklimdakileri yazmissin ek olarak hangi toplum olursa olsun yasamlari ve birey kisilikleri diger toplumlarla es duzeyde benzerlik icindedir. - çağlar from Android
yahu bahsi geçen şehrin uzağından yakınından geçmememe rağmen ve nüfusunun da tr oranına nazaran ufak şehirler arasında olduğunu bildiğim için 'tanıdığım' dedim. 100 e yakın tuncelili tanıdıysam 99 u zeki. bu illaki göze çarpacak. tanımadıklarım hakkındakonuşacak ahkam kesecek değilim herhalde illa standart dayatıyorsunuz, - hikmetabi
100 tecavuzcu tuncelili tanisaydin 99 tecavuzcu bi tanesi normal mantigindan tume varmaya yine mi niyetlenirdin iso hikmetcim. - çağlar from Android
100 tecavüzcü tanısaydım o benden çıkmış tr gündemine oturmuş olurdu bana laf düşmezdi çağlarcığım. - hikmetabi
asdfghkl - Arfin Kiriloğlu
tokat'ı chp bitirmiş - lowman
mart sonları gibi hatunu aradım, mayıs başı gelir nişanlanırız eylül gibi de evleniriz dedim, şaka yaptığımı sanarak kikirdedi. ekim ayında evliydik hala farkedemedi
Gercek bir romantikmissin. - hz. ceku efendi
Nisan gününun bi gün öncesi geldi, çarşıya çıktık kuyumcudan bi yüzük seçtirdi, sonra ben buraları bilmiyom beni güzel bi yere götür dedi (ben de pek bilmiyorum) yarim saat dolandik, neyse bi yere oturduk, bu adam Meksika usulü menemen söyledi (pul biberli menemen geldi) karnını doyurtuktan sonra biraz oönce aldığı yüzüğü parmağına takti, teklif etti(dalga mi geçiyordu acaba), sonra migrenim tuttu eve gittik basımı bağlayıp iki majezik yutup yattim - mayıs from Android
mauıyfhduıashfuıashfuashf - gavur ali
kendi parmağına mı, senin parmağına mı? - gavur ali
İşte hakiki bir Anadolu erkeği <3 - Hernesto Mar Kubiarto from Android
Ya mayıs ühühü ahahshdhdhdd - yuvarlakkafa from Android
:'( - h1n1 from Android
Menemen yedi herno, pul biberliydi, şırk şırk burnunu çekti hep biberden sonra, o yüzük ona olmazdı kiii alii - mayıs from Android
Yani ayrıntılarda biraz şirazesinden kaçırmış topuzu tabi, o kadar da orijinalite fazla olmuş ambiyansa. - Hernesto Mar Kubiarto from Android
yaa canıım tokatlı ya bu, meksika usulü buna acı gelmiştir - gavur ali
Meksika usulu menemenin sacmaligini kimse neden konusmuyor? - h1n1 from Android
Meksika usulu menemenin sacmaligini kimse neden konusmuyor? - h1n1 - sen gelme ulan rba from Android
Bazı pazar kahvaltılarında da menemen yapinca sofrada muzurluk yapar pul biber ekelerim, bu güzel ani gelir aklımıza, bi komiklikler bi şakalar, hic unutamicam,......... - mayıs from Android
çünkü higmelettin ve mayıs yenga ana menüde, menemen ara sıcak - gavur ali
öncesinde 3-4 senelik sevgili müessesi var, okullar bitti işe başladık planlar yapılıyor sürekli plan plan baktım telefon faturası çok gelecek kapat kapat ben halledecem dedim - hikmetabi
Meksika usulu menemenin sacmaligini kimse neden konusmuyor? - h1n1 - sen gelme ulan rba - ender hanim
Ahahaha mayis yavahahahahahah - sen gelme ulan rba from Android
@hını, porsuk çayının kenarındaki kafelere oturduk karnımız da aç. menü hep aparatif. ekmeği bol yenecek yemek ararken gözüme o çarptı. gerizeklı bigsu gibi açlıktan geberse miydim - hikmetabi
Sorgulama ye demis atalariniz demek? Afiyet olsun abim. - h1n1 from Android
hadi devamı - gavur ali
Imreniyorum size. kiskaniyorum sizi allahin cezalari!! Biz yastikta kocayin insallllaaahh - negro
bunu her gördüğümde donata gelir aklıma
1383444_997290220296327_322039483946330271_n.jpg
ya ahahahahaah pislik! insan ne bilem edebi bişi görünce hatırlar - donata seviyelütfen
ne güzel hikayeler yaşanmışliklar bunlar^^ oysa ben yalının iskelesinde balık yemliyordum :(
Aynı be yaa - Hernesto Mar Kubiarto from Android
naptin cingillim - hikmetabi from Android
çok güzel yağıyor, bahar havası doldu içeri.
hanim baharat kutuların yıkamış, dağ kekigi kokuyor ev - hikmetabi from Android
hanim baharat kutuların yıkamış, dağ kekigi kokuyor ev - hikmetabi - atis
hikmeti kaybettik! - fdal
neden? - hikmetabi from Android
bahar neşesi dolmuş içine - fdal
e bahar geldi galam - hikmetabi from Android
ff den sonra yokum deyip beni ozleyecek olanlar vardır elbet
evi süpürdüm, sıcak su ile vilada ile sildim balkonları yikadim bi de kendimi yikadim, peki sen ne yaptın?
Pastirmali yumurta - h1n1 from Android
kahvaltı,sonra işe geldim. - yesari
fuardayim sanirim daha cok zengin oluyorum.ziyaretciyim ve katilimcilar uzerine atliyor suan - birfincankahveicin1penny from Flucso
12 kişilik kahvaltı hazırladım topladım kahve yaptım ne güzel bir pazar - mayhoş from Android
ff siliniyor diye böle yumurtlamayın ..hepsinin çapsını alıyorum...dünya küçük ve toparlak ... bir gün karşılaşırız - umco
umco, penyy zengin oluyormuş not al - hikmetabi from Android
utu yaptım :) - Betül Aydın
bu arada saat 14 değil mi - hikmetabi from Android
zenginlik başa bela hikmet...benim gibi ömrünün sonuna kadar yetecek paran olacak.. daha fazla değil ve keyfe keder çalışacaksın..çalışsan da olur çalışmasanda olur babında..patronun falan da olmayacak..müşterine de canın çektiğinde siktir çekebileceksin. - umco
akşam siz ictiniz benim başım ağrıyor evrene saldığıniz enerjiyi sikeyim - hikmetabi from Android
sen evrene çelik kapı taktırmadın mı birader. - umco
lan ben buju dm sanmistim - birfincankahveicin1penny from Flucso
isviçre'liler doğaya saygılı kardeşim!
kzn.jpg
şaka lan şaka, Adana-Pozantı Otoyolu Gülek Tabiat Köprüsü - hikmetabi
bizim otoyol ^^ - cotr
kamuoyuna duyrulur: ben içmedim
tam içilecek geceydi oysa - umco
hızlı giden atın bokun seyrek düşer, ben biraz hızlı gittim - hikmetabi
Mayis nerde? - negro
ben agirdan gidiyorum. oyle saniyor da olabilirim. kshdjd - faust from Flucso
üç ayak horon tepiyor neye lazımdı negro? - hikmetabi
faust, doktor yasaklamıyor mu sizin yaşa_? - hikmetabi
ben ictim. iciyorum iceceğim - Gadjo Dilo
dozu arttir dedi - faust from Flucso
Opecektik - negro
piçoğlu osman - eşref bey ağıdı - hikmetabi
İncesaz - Gül Dalında Öten Bülbülün Olsam - hikmetabi
2 saattir sürekli itfaiye araçları geçiyor, ankara mı yanıyor?
ben yanıom abiiiiiiğğğ - Bey Baba
Yansin amk - Fayır from Android
mayıs açılım yaptı ondan diycem beni vuracaksın. - mandir
Ankaranın çılgın geceleri - mayıs from Android
ortaya karışık yayında http://mixlr.com/hikmetabi/
efsane radyo programı geri döndü - emir
bunu radyoya da linklemek lazım tabi =) - emir
onu unuttum yine - hikmetabi
ağır aksak devam edeceğim - hikmetabi
şöyle bir nasihat aldım; 'şantiyede altındaki elamanlarla tartışıyorsan yönetici olamamışsındır, gereğini yaptıracaksın, yapmıyorsa gereğini yapacaksın' zalimce görünse de şartlar bunu gerektiriyor. bu kadar yufka yürekle kurtlar sofrasında diskalifiye olmayışımı hala çözemedim, var mı sırrı?
Santiye cok, cavus az - gavur ali from Android
ondan değil, çok cevher var. - hikmetabi
Ee sence neden ? - gavur ali from Android
abi bilsem anlatacağım, 3. gözün gördüğünü merak ettim de sordum - hikmetabi
Cevap begenmiyon sonra! - gavur ali from Android
perşembe günü başıma gelen olaydan sonra ayıldım. işverene teslim ettiğimiz binanın ruhsatı için yapı denetimden istenen faturaları benden istediler. işin başından sonuna fatura demek 1 milyon fatura demek ki ben tek fatura kesiyorum. taşeronumun taşeronunun taşeronu olduğunu bildikleri halde bana ihale etmeye kalkıştılar. rest çektiğimde icra kuruluna kadar gitti olay, aman ali rıza... more... - hikmetabi
yine anlatamadım! - hikmetabi
ezildiklerini alenen belli etmemek icin - birfincankahveicin1penny from Flucso
Türkiyeye has avam fikirler işte, hepsi. boş ver - Usta ve Çırak
devlette de var sakatlık, ruhsat vermek için o binaya harcanan tüm malzemenin faturasını istiyor. hadi verdim diyelim. hard copy evrakı tek tek incleyeceksin de eksik bulacaksın ya da aykırı beyan tespit edeceksin. hakediş denen naneden haberiniz mi yok sizin yahu bana ödediğin parayı neye göre veriyorsun altındaki icmala, keşfe, ataşmana bakmıyor musun dediğimde bu senin işin mi diyorlar, doğru benim işim değil ama beni uğraştırıyorsun. - hikmetabi
bir özlü söz daha geldi; cumartesi günü eşekler ve türkler çalışırmış, pazar sadece türkler'. gideyim evime. - hikmetabi
git tabi yaağ - mayıs
abi laf aramızda araplar ve israilliler de çalışıyor :)) - birfincankahveicin1penny
Penny ozellikle de araplar, degil mi? Hikmet naber? - gavur ali from Android
herkesin ikinci bir sansa ihtiyaci var - Gadjo Dilo
'layk veren karılar hakkında methiye düzeceğim' ikirciliğine karşı cephe alınmayışı beni korkutuyor
Insanimiz-bin dihil- kendini baskalarindan dinlemeyi seviyor? - eskisi from Android
beni eziyor hakir görüyorsunuz, çok kırılıyorum
Kim? Isim ver!! - eskisi from Android
haşa! - Cansê
Sacmalama olm! Hadi gelin artık yav - yuvarlakkafa from Android
izmir'de en iyi otel hangisi?
Swissotel - yuvarlakkafa from Android
havaalanı ile şehir arası kaç km - hikmetabi
40 maksimum. Nerede kalacaksiniz? - yuvarlakkafa from Android
şoförüm arabayı nereye park edebilir? - hikmetabi
Yihhhuuuuuuuuuuuu - h1n1
Konakla arası 16km. - yuvarlakkafa from Android
mövenpick iyi (en iyi mi bilemem tabi) - selimok
Alsancak için de aynı km de sen. Soforun arabayi acik otoparka park edebilir :) - yuvarlakkafa from Android
İzmir palas var bir de o da iyi sanirim. Of çok mutluyum gelin o/ - yuvarlakkafa from Android
gel hikmetçim kordonda travestilerle kalırız ya, alsancakta bir sürü otel var - h1n1
en iyisi derken,bokunu da çıkarmazsanız ben de takip etmiş olurummm - seyrü,ben
aynı odada kalabiliriz hikmet ciddiyim. - h1n1
Higmetabi sana kral dairesi ayarlarız. Bu arada hilton da var ya koskoca - Çok Çağdaşım(◔ʖ◔) from iPhone
İzmir Palas deniz manzaralı odalardan alırsan çoqzel olur. Hem Alsancak' ta hem çoqzel. - Milena Mallory
taşeronlarımdan biri izmir firması, beni misafir etti, en iyi şekilde ağırladı ağırladı ağırlamadı ilk ödemesini 1 hafta sarkıttım mı anasının amını görür. beleş olunca en iyiyi aramak farz oldu - hikmetabi
ne hiltonu oğluım napıyonuz siz, iki saat konaklayacağız? - h1n1
wyndham grand izmir... eski özdilek güzel oteldir - Gabriel Pasternak
heaaaaaa tamama o zaman, şimdi taşerona diyorsun ki iki kişilik oda lazım, asker arkadaşım da olacak. - h1n1
hilton güzeldir evet - h1n1
kurumsal anlaşma yaparken bütün izmir otellerini araştırmıştım.. fiyat kalite oranı en iyilerden biri bu - Gabriel Pasternak
günlük ev kiralayın 15 kişi kalın o vakıt - Milena Mallory
Orası şehre uzak ya olmaz alsancakta kalsinlar - yuvarlakkafa from Android
toplu olarak kalalımm,gece pufidik terliklerimizle oda oda gezelim:^^:)) - seyrü,ben
hilton hakkaten saçma, şahane otel söyleyebilirim sana ama hep seks oteli olmaz öyle - h1n1
Bi tane daha otel var aklima gelmiyor adı çıldırcam. Neyse siz en iyisi vera palasta kalın bana yakın olun. 3. yildizli ahdhaha - yuvarlakkafa from Android
KEY otel diye bir otel var, gerçekten bence izmirdeki en iyi otel - h1n1
Alsancağa en yakın ve güzel olan ege palas heralde o zaman - Çok Çağdaşım(◔ʖ◔) from iPhone
Alsancak garının orada da ibis otel var bi de - Çok Çağdaşım(◔ʖ◔) from iPhone
aaaa ibis fena değil hakkaten, hem olay mahalline çok yakın.. ertesi gün çağdaşa niye travesti sokağından geçtiğini anlatmaya çalışırsın. - h1n1
kordonda çadır da kal en güzel yer orası ücretsiz tekelciler ayağının dibinde :D - ysr
KEY hotel en iyisidir. - deep_ blue from iPhone
ibisten pek memnun değiller. Ucuz oluyor ama. - gretchen
Hah key! Htc diyecektim :/ - yuvarlakkafa from Android
Palasları tavsiye etmem eğitmenlerimiz pek memnun kalmıyor. - gretchen
Best western azcık ötede ama iyi bir otel. - gretchen
KEY'i de ilk ben dedim @yuvi, ne olacak senin bu halin? - h1n1
Merkeze yakın ama Kaya prestige yakınından bile geçme. - gretchen
Özgörkey müthiş bir otel yaptı onu.O salak binadan bunun çıkması helal valla. - deep_ blue from iPhone
Sizden okudum yahu zaten yoksa işte asla aklıma gelmezdi - yuvarlakkafa from Android
ciddi cevap verdi :'( - h1n1
KEY otel de seks oteli ama - h1n1
Key olmaz! - mayıs from Android
9 sabahı iner 10 sabahı giderim. 10:00 da evdeyim. karıma vukuat yok raporu verir 10:30 da işte olurum - hikmetabi
@mayıs yenge beraber kalalım daha ekonomik olur diyecektim, taşerona yükleyecekmiş, söyle de beni de taşerona yüklesin, tek kişilik oda yok zaten :D - h1n1
En iyisi ege palas yeaa hem mekanlara da yakın. Hem temiz güzel. - Milena Mallory
Hini bey tabiki olur ama rica ediyorum sevismeyin - mayıs from Android
Üzmürdö ön üyü otel nörösü - lili from Android
@mayıs dm den merhaba demedikten sonra sevişmeyiz raat ol - h1n1
seyrü sen de mi geliyorsun - hikmetabi from Android
kamberim olum ben^^ bensiz napcaksiniz orda^^ - seyrü,ben from Android
Hikmet Bey Memnuniyetle bekliyorum, sizi ağırlamaktan zevk duyarım. demiş. - hikmetabi
Kim dedi? - mayıs from Android
taşeron, işçi yatakhanelerinde bi oda ayırmışlar - hikmetabi
basmanede vardı bi tane, çok memnun kalan tanıdıklarım oldu :) - birfincankahveicin1penny
bu sabah tereyağında tahinli yumurta yabdım, mümemmel oldu
hani o yumurtanın genizde kalan kokusu var ya, o kokudan kurtulmak isteyenler için birebir - hikmetabi
fatihim, tereyağını kızart, yumurtayı dök, 1 dk sonra tahini dök. 2-3 dk har ateşte posalı pişsin. üstüne az antepfıstığı dök - hikmetabi
Aynısının pekmezlisi de güzel olur. - Mağdure
yumurta, tahin, antep fıstığı. güç macunu gibi sanki bu - Mor
abi elde ne varsa harmanlıyoz - hikmetabi
Sonra hep birlikte uçuyoruz uzaya :)) - özaksu from Android
sonra ölmüyor musunuz yaa o nasıl bi karışımdır - bigsu 2
yok yav, tahin kokuya çökmüş süt kıvamındaydı - hikmetabi
Ben yağmur diyom, bu yumurta diyor - mayıs from Android
Oyhhhşşşş - Boz Ayı from Android
Ben yağmur diyom, bu yumurta diyor - mayıs hahahahhah - Mor
??? acil tarif ver - birfincankahveicin1penny
tereyağını kızart, yumurtayı dök, 1 dk sonra tahini dök. 2-3 dk har ateşte pişir. tereyağı kızarırken tahini dökünce köpük dalgası oluyor ya #anlayamazsınız - hikmetabi
Sekersiz tahin yemem ben. - negro
Tahin kabak tatlısına ve piyaza çok yakışıyor, onları da deneyin derim - mayıs from Android
Ya pekmez katarim ya da seker. Yumurtanun icinde tahin nasil bir tat aliyor ola ki hikmet abi? - negro
Allaaaaaaahhh kabak tatlisina tahin varyaaaa oofff oyyjhss canim istedi :'( - negro
O serbetli hafif turuncuya çalan kabak parcalarini tahinin icine komple batirip yediniz mi hic? - negro
Tabi kiii yedimm off, canım istedi ha bu bahsi kapatalim - mayıs from Android
Kapatt kapaatt kapaaat.sen actin sen kapat ;(( - negro
test yayını olacak, sesi net alıyorsunuz? - hikmetabi
billur gibi - emir
evet - atis
ne çaldığı görünüyor mu @emirabi - hikmetabi
mixlr'da o teknoloji yok hikmet abi, maalesef. - emir
Kemal Sayar: Ruknettinin Kalbi İçin Kehanetler, gece gece biraz ağır gidiyorum uyumayın ha - hikmetabi
eskisinde görüyorduk ya, niye buna geçtik? - mandir
diğer sistem zahmetli mandir; neredeyse hekır düzeyinde iş çıkartıyor. bu tak çalıştır. - emir
ok. hikmet sesini duymayacak mıyız? - mandir
@mandir, bu ilk denemem, diğer yayınlara bakacam - hikmetabi
@emirabi, 45 dk süre mi veriyordu bu program yayın için? - hikmetabi
60 dakika. sonra hemen tekrar başlatıyorsun. hatta şarkı bölünmesin diye son bir iki dakika geldiğinde kendimiz kapat aç yapıyoruz - emir
93.7 fg fena emmi, carl cox çalıyo - Hernesto Mar Kubiarto from Android
hangi kanal o hernocum - hikmetabi
Fg işte, 93.7 fm bandı - Hernesto Mar Kubiarto from Android
hikmetabi on numara çalıyor hernesto - emir
Çok güzel bu yağmur - mayhoş from Android
off - Fayır
:'( - Fayır
O uyutur şimdi, memurlar.fm 88.0 yapıyodur. Cadde kalaba, kaza olmuş. - Hernesto Mar Kubiarto from Android
sağdan sağdan, gestapo vardır şimdi - emir
Ayı'nın önü sakin. - Hernesto Mar Kubiarto from Android
hernecom, hevesimi kırma - hikmetabi
25 metre gerisi needforspeed, patlamışlar. Ah be emmi, al kulakların pasını, dümen sende........ - Hernesto Mar Kubiarto from Android
kim çalıyo - donata seviyelütfen
atladı bunu - hikmetabi
sürklase ettin beni hikmeeet =) - emir
bununla kapatayım son 5dk, bu da emirabim için olsun - hikmetabi
eyvallah - emir
program bitecek şarkıdan 5 sn kalıyor, ne ayarlama ama - hikmetabi
şarkılar arası geçişler nasılda değerli dinleyicileriiiiğğğğğğm - hikmetabi
güzeldi valla - emir
harikuladeee - atis
yarın bir de türkü yapayım mı emirabi? - hikmetabi
içinden geleni yap hikmetabi, sendeki türkü olayı anadolu sınırlarını da aşar - emir
Vay vay vay, adam beni uyutup radyo yayını yapmisss - mayıs from Android
mayıs :))) - kuşburnu
bir anda oldu, ben masumum - hikmetabi
akşamki yayına playlist yapacam o kadar türkü var ki uyumsuzluk olmasın diye seç seç bitmiyo - hikmetabi
yayında mısın? - bigsu 2
hayır - hikmetabi
Aksam dayimgillere gidicez hikmet akşam aksam is çıkarma basima - mayıs from Android
mayıs asdfghjklş - donata seviyelütfen
Donata nerdesin sen şapşal şey ^^ - mayıs from Android
vedalaşmaya geldim son günler için :*** - donata seviyelütfen
bu yağmurda ne dayısı halası - hikmetabi
guffuigihDydyuf yar saslarin lüle lüle hikmet sana güle güle o/ - negro
@penyy açılım yaparken karısından izin alıyor mu
Yok ben sahidim almiyor. Disari cikarken aliyor sadece. - h1n1 from Android
nası yani, arkadaşlarımla buluşabilir miyim mi diyor - hikmetabi
Evet almıyor bu arada karısı hepinizi görüyor. Ayağınızı denk alın!! - yesari from Android
iserken bile aliyor, fatma bacim sagolsun:)) - seyrü,ben from Android
Fujfhfhfjfig yazik la - negro
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook