Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

Dimitris Agorastos › Comments

Chris Zlatis
Zougla.gr - Τα περί «Τρωκτικού» http://www.zougla.gr/page...
Πολύ άκυρος ο Μάκης. - Teleologikos
Όντως! Δεν διαφέρει και πολύ από το τρωκτικό... - Chris Zlatis
@Zlatis +1 - Dimitris Agorastos
Μια φορά να αναφέρει πηγή στις ειδήσεις και τα άρθρα του και θα του κάνουμε και άγαλμα... - Chris Zlatis
@Chris: Μην τάζεις! Κάτι τέτοια έκαναν κι αρχαίοι Έλληνες και γέμισαν τον τόπο με αγάλματα :) - Vasos Kassianidis
Και αν δεν "διαπαιδαγωγηθούμε" θα γράψουμε και τιμωρία???ΛΟΛ λέμε - Citronella
Dimitris Agorastos
Ήρθε το χαρτί της κατάταξης. Με βάλανε στο Υγειονομικό. Sweet :-) Να δω τι θα κάνω 1 ακόμη μήνα μέχρι τότε...
τελείωσες τις σπουδές ρε θηρίο; άντε και καλός πολίτης! - Nikos Anagnostou
Ευχαριστώ πολύ! Το "τελείωσα" είναι σχετικό, μιας και με βλέπω να αφήνω τα κοκκαλάκια μου στο εκπαιδευτικό σύστημα :P - Dimitris Agorastos
Panayotis Vryonis
Παντρεύομαι αύριο!
Οεο! Αυτό σημαίνει ότι δεν θα έρθεις στο ΕΛΛΑΚ; Ντροπή! :P - Nikos Anagnostou
Εύχομαι ότι καλύτερο! Κάθε ευτυχία! - Stavros Adavis
Να ζήσετε! Πολλές ευχές! :) - Aspa
Θερμές ευχές! - Alexandros Georgiadis
Καλά στέφανα! - giotse
να ζησετε, να ειστε τυχεροι, γεματοι υγεια και να εχετε κατανοηση και εκτιμηση ο ενας για τον αλλον! - Demetrios the Traveller
άντε με το καλό! Να προσέχετε το ιπτάμενο ρύζι ε! :) - Magica
another one bites the dust. Καλώς ήρθες στο club των παντρεμένων. Άντε και μπαμπάς σου εύχομαι! :) - Chris Pantazis
Καλα να πάθεις! :-P - papachatzis
Να ζήσετε! Λίγο απότομα μας το έφερες :) - Vasos Kassianidis
πάντως προλαβαίνεις να αλλάξεις γνώμη... - Chris Pantazis
Congrats! :-) - mlazopoulou
Να ζήσετε, ευτυχισμένοι & αγαπημένοι πάντα :-D - Asteris Masouras
Καλά στέφανα Παναγιώτη! - Dimitris Agorastos
Ο,τι επιθυμείτε και κάθε ευτυχία. - sofiagk
Άντε και καλούς απογόνους ;) - eriol78
ωραίος. Είναι η πρώτη ελληνική αναγγελία γάμου μέσω friendfeed, έτσι; - endiaferon
ναι τώρα περιμένουμε και την πρώτη πρόταση γάμου μέσω friendfeed - sofiagk
lolllllllll - Magica
vrypan όπως βλέπεις γράφεις ιστορία. - endiaferon
Θα κάνεις live blog τον γάμο σου? Podcast μήπως!? Άντε και καλά vrypanάκια ;-) - cpil
ρε συ cpil! αυτό το vrypanάκια σαν ραπανάκια μου ακούγεται :P - Magica
Να ζήσετε! Εύχομαι ότι καλύτερο :) - Konstantinos Pagiavlas
@all: thanks! :-) - Panayotis Vryonis
Συγχαρητήρια Παναγιώτη!!! Βιον ανθόσπαρτον και καλούς απογόνους - που λέγανε παλιά (και καλά κάνανε) :) - Ματθαίος
Να ζησετε ευτυχισμένοι Παναγιώτη! - John Black
Να ζήσετε! Να 'στε καλά και ευτυχισμένοι! - Viton Vitanis
Να ζήσετε! keep us posted!! :-) - ikera
Να ζήσετε ευτυχισμένοι Παναγιώτη. Τα καλύτερα σας εύχομαι. - George Iordanou
Να ζήσετε, να ευτυχίσετε, παιδιά! :-) - ThirdEye
Συγχαρητήρια, τις ευχές μου. - Διαλεκτή
Congratulations! - Spyros Papaspyropoulos
Vasos Kassianidis
Κατά τη διάρκεια της "συσκότισης" βγήκαμε στο μπαλκόνι (όπως όλη η γειτονιά) με τα λάπτοπ για να περάσει η ώρα. Βλέπει το φως ένας γείτονας και με ρωτάει: "Τί λένε στο Ιντερνέτ;"
Τόσο καλά!!!! - Chris Zlatis
Έπρεπε να του πεις: "Ότι έχουμε black out!" - eriol78
Ναι ρε γμτ. Αφού μέχρι και το σήμα απ' τα κινητά χάθηκε για λίγο, εγώ με τι θα συνδεόμουν στο "Ιντερνέτ"; (αλήθεια, γιατί ο τονισμός στη λήγουσα δείχνει γκαραντί ασχετοσύνη;) - Vasos Kassianidis
Και εμένα με ενοχλεί απίστευτα αυτός ο τονισμός όπως και το ντ στο τέλος. - mafaldaq
Κρατηθείτε γιατί η Ακριβοπούλου στον ΣΚΑΪ έχει πει το αμίμητο "Πορτάλ" (portal) - eriol78
ιντερνέΝΤ;;; Όπως interdead; - Apostolos Tsompanopoulos
Λε Πορτάλ! :-p - Dimitris Agorastos
Σε μια άλλη περίπτωση που έκανα το λάθος κι ανέφερα τη λέξη Ίντρανετ (τί το ήθελα;) μου λέει ο συνομιλητής μου: "Α, έχουμε και σχέσεις με τον Κόκαλη ε;" :P - Vasos Kassianidis
oleeee, ο κοκκαλης και τα intranet - Cyber Eddie
Απευθυνόμενος σε εμένα: Εσύ που μπαινοβγαίνεις στο ιντερνέτ όλη μέρα. - eriol78
@ Ευθύμης: Τουλάχιστον, μπαινοβγαίνεις, την πόρτα την κλείνεις ή φωνάζεις: "Βαγγέληηηηηηη"; hahaha - Vasos Kassianidis
Lol @apostolos. Τώρα για _την_ πόρτα ετοιμαζόμουν να γράψω Vasilis... - mafaldaq
Πρέπει να βρούμε μια λύση με το... ιντερνέτ, για όταν θα κόβεται το ρεύμα :) Είναι πολύ ρομαντικά να συνομιλείς με τους e-φίλους σου στο απόλυτο σκοτάδι της πόλης, όταν όλοι έχουν βγει στα μπαλκόνια και πιάνουν ψιλή κουβέντα μεταξύ τους ή με τους γείτονες για να σπάσει η ανία... :) - Vasos Kassianidis
internet με χειρογεννητριες - Cyber Eddie
Τα θυμάστε τα ΗΖ? (Οι άντρες βασικά) - Vasos Kassianidis
Δεν τα θυμάμαι (εξάλλου έγινε και η διευκρίνηση) αλλά ναι! Ας βρεθεί μια λύση. Ωραία θα ήταν! - mafaldaq
Αφού ρε παιδιά μπαινω-βγαίνω όλη μέρα, σιγά μην κάθομαι να κλείνω και την πόρτα κάθε φορά. Για την ακρίβεια έχω βάλει από αυτές των "σαλούν" :) - eriol78
@mafaldaq Τα ΗΖ (προφέρεται ήττα-ζήτα) είναι ηλεκτρογεννήτριες, ΗλεκτροΖεύγη μου φαίνεται είναι ο επίσημος όρος. Τα χρησιμοποιούν στο στρατό κατά τις στρατοπεδεύσεις στην εξοχή (sic!), γνωστά ως "σκηνάκια". [Ήταν επίδειξη ανδρισμού, "παλαιότητος" και σκληραγώγησης το να έχεις στην "πλάτη" σου αρκετές μέρες σκηνάκια]. Κάνουν φοβερό θόρυβο, σα να είσαι σε πανηγύρι - ένα πράμα ψάχνεις να βρεις ποιος πουλάει το "μαλλί της γριάς" :P - Vasos Kassianidis
Μάθαμε και τα "Σκηνάκια" :))) Επιμορφωτική η βροχή τελικα! :P - Chris Zlatis
Ευχαριστώ για τη διευκρίνηση αλλά δεν νομίζω πως είναι ιδιαίτερα βολική λύση :P! Λέω να πάρω ένα iphone κι εγώ που τόσο καιρό το φλερτάρω αλλά δεν το κάνω :) Να δω πως θα το πούνε μερικές γνωστές.. αιφόνε; αιφόντε; ιφόνι; - mafaldaq
Τί διαβάζω βραδιάτικα... :-P - Cristina Maria
@Chris Υπόψη, ίσως να μην ήταν διαυγές. Οι γεννήτριες είναι τα ΗΖ. Τα σκηνάκια είναι οι μικρές σκηνές (παίρνεις από μισή και την ενώνεις με κάποιον άλλο). Και τα δύο είναι... αξεσουάρ εξοχής :P - @mafaldaq Εννοείς πως το iPhone είναι μόνο για όταν κόβεται το ρεύμα (xixixixixi - κακιούλα) - Vasos Kassianidis
:P - mafaldaq
Ναι το κατάλαβα αν και δεν έχω πάει φαντάρος ακόμη,, περιμένω το 6μηνο :P - Chris Zlatis
@Chris Μην το τρενάρεις πολύ, ενδέχεται να το καταργήσουν :) [Να δεις που κάποτε θα μας δείχνουν με το δάχτυλο και θα λένε: "Αυτός έχει πάει φαντάρος!"] :P - Vasos Kassianidis
Ε καλά δεν με πήραν και τα χρόνια... :PPP - Chris Zlatis
Dimitris Agorastos
ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ - http://www.koutipandoras.gr/index...
Ναι, η λαθρομετανάστευση είναι ένα μεγάλο πρόβλημα. Που έχει όμως την πολύ απλή εξήγηση. Λαοί που ζουν στην ανέχεια και την καταπίεση, επειδή ο μικρός σε ποσοστό αναπτυγμένος κόσμος, τους κλέβει και τρώει το φαΐ τους, αναζητούν τρόπο να επιβιώσουν. Σε μερικά χρόνια, ο τρόπος αυτός μπορεί να είναι να επιτεθούν στους ληστές τους. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Δεξιά στροφή για την κυβέρνηση, δεξιότερη για το ΛΑΟΣ | Πολιτική | Ειδήσεις - http://www.enet.gr/...
Υποστηρίζει ότι οι Έλληνες "στενάζουν στις πλατείες", οι ασθενείς "δεν βρίσκουν κρεβάτια στα νοσοκομεία διότι έχουν καταληφθεί από λαθρομετανάστες": ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ! ΑΠΛΑ ΕΛΕΟΣ! - Dimitris Agorastos
Panayotis Vryonis
Που θεωρείτε ότι οφείλεται η άνοδος της ακροδεξιάς στην Ελλάδα;
Έπαιξαν ρόλο χαμένοι ψηφοφόροι της νέας δημοκρατίας και η αποχή. Ούτε η κρίση βοήθησε... Σε τέτοιες οικονομικές συνθήκες είναι ευκολότερο το ακραίο (ευκολότερα πχ σου φταίνε οι μετανάστες) Δυστυχώς δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο (βλέπε Αγγλία, Ολλανδία κλπ). - Harry
Συμφωνώ με Harry: οι καθαρές θέσεις των άκρων είναι βάλσαμο στην "φασαρία" των καιρών... όσο ακραίες, επικίνδυνες και ηλίθιες κι αν είναι. Ακραίο παράδειγμα η άνοδος του Χίτλερ, ενόσω οι Γερμανοί αυτοκτονούσαν κατά δεκάδες, στην επόμενη μέρα από την τότε οικονομική κρίση. - constantinos alexacos
στην ανικονότητα της Σοσιαλδημοκρατίας και της αριστεράς να εκφράσει κάτι το διαφορετικό. Στο χαμηλό επίπεδο πολιτικής παιδείας στην Ευρώπη και την Ελλάδα, στην αντίληψη του αστού ότι το σύστημα δουλεύει όποιος κι αν είναι πάνω και τα τρώει - Nikos Kouremenos
Η ακροδεξιά, αλλά και η ακροαριστερά, ανεβαίνουν διότι κανείς άλλος, ούτε τα μεγάλα δύο ούτε τα μικρότερα κόμματα, κατάφεραν να κάνουν τους ψηφοφόρους τους να ασχοληθούν. Δεν πείθομαι ότι η ελληνική κοινωνία έχει πάρει ακροδεξιά ή ακροαριστερή στροφή, απλά η πολιτική παύει σιγά-σιγά να αντανακλά την πραγματικότητα της κοινωνίας. Πρόκειται περί αποτυχίας της πολιτικής όχι της ελληνικής κοινωνίας εν γένη. - Kostantinos Koukopoulos
τέλος πάντων, οι θέσεις του ΛΑΟΣ είναι καθαρές, όπως λέει ο alexacos παραπάνω, και αφορούν ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο (μετανάστευση, σχέσεις με γειτονικές χώρες, εθνική ταυτότητα). Τα υπόλοιπα κόμματα δεν έχουν ξεκάθαρες απαντήσεις και αυτό πριμοδοτεί το ΛΑΟΣ. Αλλά ο κόσμος δεν είναι γενικά χαζός να πιστεύει ότι υπάρχουν πάντα ξεκάθαρες λύσεις, απλά δεν πιστεύει ότι έχει και τίποτα να χάσει διαλέγοντας ΛΑΟΣ. - Kostantinos Koukopoulos
Αν πρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας κάπου, σίγουρα δεν θα είναι σε επιδράσεις κι «ζυμώσεις» από το εξωτερικό. Οι ψηφοφόροι του ΛΑ.Ο.Σ εντοπίζονται από τους δημοσκόπους στις μεγάλες ηλικίες και στα χαμηλού μορφωτικού επιπέδου στρώματα, δηλ. στο τμήμα της κοινωνίας που κατεξοχήν επηρεάζεται από δημαγωγούς, τόσο από την τηλεόραση όσο και από συζητήσεις στο «καφενείο». Δεν πιστεύω πως... more... - Vasos Kassianidis
Ένα σχετικό άρθρο του Π.Μανδραβέλη: Η αυξανόμενη πολυπλοκότητα της πολιτικής ευνοεί την συντήρηση. Ένα παράδειγμα: «Ο Τζον Κέρι ήξερε πόσο σύνθετη είναι η πολιτική. Και φυσικά κατηγορήθηκε γι' αυτό. Εμφανιζόταν χωρίς σταθερή άποψη, αλλά εκείνος στην πραγματικότητα είχε σύνθετη άποψη που φυσικά δεν χωρούσε στα καλούπια των media. Είχε, όμως, απέναντί του ένα άνθρωπο που έλεγε το απλοϊκό,... more... - constantinos alexacos
Η Αριστερά δεν έχει ευθύνη; Νομίζω ότι έχει ένα μέρος. - Panayotis Vryonis
Και βέβαια έχει. Συνθήματα όπως ανυπακοή, απειθαρχία λειτουργούν ανάποδα. Απειθαρχία σε ποιον; Ο απείθαρχος και ο άναρχος συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο σε όλους. Και μόνο στο άκουσμα αυτών των προτροπών οι "νοικοκυραίοι" απομακρύνονται... - Vasos Kassianidis
στην ανεδαφικη η ανυπαρκτη και μη ξεκαθαρη πολιτικη των αλλων κομματων σε θεματα μεταναστευσης και εθνικων θεματων. ο φασισμος στηριζεται στον λαϊκισμο και ο Καρατζαφυρερ παιζει πολυ καλα το παιχνιδι σε αυτο.. (αρτον & θεαματα).. - Demetrios the Traveller
(very) rough gr elections pattern: diff(nd-pasok) = 4*diff(syn-laos) #eu09 (http://twitter.com/gtzi...) - George Tziralis
Νομίζω ότι ο διαχωρισμός προοδευτικοί/συντηρητικοί είναι πιο επίκαιρος: στο μυαλό μου το ΚΚΕ και το ΛΑΟΣ με τα υποσυστήματα τους είναι ταυτόσημα, είναι εκεί που "κλείνει ο κύκλος" και συναντιούνται. Η Αριστερά αν έχει ευθύνες είναι στην ανάγκη για καθαρή εξήγηση των παραμέτρων τόσο εσωτερικά όσο και προς τον λαό. - constantinos alexacos
δεν είναι χρήσιμο το προοδευτικός/συντηρητικός εάν ο προοδευτικος χώρος προκύπτει ως το αντίθετο του συντηρητικού χωρίς δικά του ειδοποιά χαρακτηριστικά. - Kostantinos Koukopoulos
και οποιαδήποτε πολιτική τακτική βασίζεται στην αντίθεση στους "συντηρητικούς" θα χάσει. - Kostantinos Koukopoulos
Δεδομένου πως η άνοδος της ακροδεξιάς είναι ένα πανευρωπαϊκό φαινόμενο και όχι μόνο ελληνικό, νομίζω πως -τουλάχιστον εν μέρει- οφείλεται στο γενικότερο αίσθημα ανασφάλειας (πολλοί μετανάστες, ανεργία, οικονομική κρίση). Επιπλέον, τα πολιτισμικά σύνορα μεταξύ των κρατών εξαφανίζονται σταδιακά και σταθερά, οπότε θεωρώ πως η στροφή προς τον συντηρητισμό είναι ένα αντανακλαστικό απέναντι... more... - Dimitris Agorastos
@Dimitris Agorastos: ΟΚ, αλλά δεν είναι και δικαιολογία αυτό. Με την ίδια λογική τα κεντροδεξιά κόμματα στις περισσότερες χώρες τα πήγαν καλά, αλλά όχι στην Ελλάδα. Μπορεί να υπάρχουν κάποιες γενικότερες συνθήκες που να ευνοούν το Α ή το Β, αλλά ο χειρισμός τους δεν είναι απαραίτητο να ακολουθεί τα ίδια patterns παντού. - Panayotis Vryonis
@Dimitris Agorastos: Με ποιο τρόπο και με ποια μέσα πιστεύεις πως γίνεται η όσμωση ιδεών μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης; Με αποκορύφωμα την προεκλογική εκστρατεία όλων των κομμάτων νομίζω πως είμαστε άκρως ελληνοκεντρικοί και εξαιρετικά αυθεντικοί στις έξωθεν επιδράσεις :) - Vasos Kassianidis
Ειδικά για Ελλάδα (αλλά κι αλλού φαντάζομαι) "Πέρα από την οφθαλμοφανή στροφή της ελληνικής κοινωνίας προς τη συντήρηση και την ξενοφοβία εξαιτίας των αντικειμενικών συνθηκών, το κόμμα του ικανότατου δημαγωγού Γιώργου Καρατζαφέρη είναι εδώ και χρόνια το αγαπημένο παιδί των ιδιωτικών τηλεοπτικών μέσων. Μόνο στο δελτίο του Alter, η εκπροσώπηση του αντιστοιχεί σε παράταξη που έχει... more... - Nikos Kouremenos
@Kostantinos Koukopoulos είναι άκρως συντηρητική η αντίδραση (και ο αυτοπροσδιορισμός μέσα από αυτήν), ενώ είναι προοδευτικός ο διάλογος/διαβούλευση. Οι συντηρητικοί έχουν σταθερές θέσεις (στα όρια του θέσφατου) ενώ οι προοδευτικοί μπορούν και ενσωματώνουν με βάση γενικότερες αξίες. Εκεί είναι και το πρόβλημα στην επικοινωνία με τον μέσο ψηφοφόρο, που πρέπει να εμπιστευτεί ένα γενικό αξιακό σύστημα αντί μίας απόλυτης θέσης π.χ. "έξω οι ξένοι". - constantinos alexacos
Ο διάλογος και η διαβούλευση δεν αποτελούν αξιακό σύστημα. Ο ρατσισμός από την άλλη αποτελεί. Επίσης, οι κάθε λογής συντηρητικοί δεν αυτοπροσδιορίζονται με βάση την αντιδραστικότητα τους αλλά με το αξιακό σύστημα που υποτίθεται ότι αγωνίζονται να συντηρήσουν. Οι άνθρωποι προσελκύονται από τις αξίες σου. Ο προοδευτικός από την άλλη, εάν δεν εξειδικευτεί τι είδους "πρόοδο" επιζητά, είναι ένα πλάσμα χωρίς συγκεκριμένες αξίες και άρα ύποπτο στον μέσο άνθρωπο. - Kostantinos Koukopoulos
@vrypan + Kassianidis Τα θέματα της μετανάστευσης, της ανεργίας και της οικονομικής κρίσης (ακόμη κ αν η Ελλάδα ήταν σε οικονομική κρίση χρόνια τώρα) πιστεύω πως είναι αισθητά ως προβλήματα ακόμη και στο εσωτερικό της χώρας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως ο πολιτικός λόγος του ΛΑ.Ο.Σ. περιστρέφεται αποκλειστικά γύρω από την ύπουλη σύνδεση ανεργίας&εγκληματικότητας με τον μεγάλο αριθμό... more... - Dimitris Agorastos
@Dimitris: ναι, αλλά π.χ. η ανεργία θα μπορούσε να είναι λόγος ενίσχυσης του ΚΚΕ. Δεν είδαμε κάτι τέτοιο. - Panayotis Vryonis
Μα το ΛΑΟΣ υιοθετεί την εύκολη λύση στα προβλήματά αυτά: "έξω οι ξένοι", "περισσότερη αστυνομία", ενώ το ΚΚΕ αυτό που προσφέρει είναι περισσότερο αγώνα, όπως όλα αυτά τα χρόνια. - Dimitris Agorastos
@Koukopoulos αξιακό = η βάση για διάλογο/διαβούλευση. - constantinos alexacos
Η στρατηγική που ακολούθησε το ΛΑΟΣ είναι απλή: 1)Τι φοβάται σήμερα ο έλληνας; Γιαυτά θα του μιλήσουμε.2)Η εκκλησία μαζί μας 3)προσλαμβάνουμε "πωλητές" ώστε να μπορούν να μιλήσουν καλά και με άνεση. - SotoMi
@alexacos άρα και το ΛΑΟΣ μπορεί να κάνει διάλογο και διαβούλευση π.χ. με τη Χρυσή Αυγή ή κάποιες δυνάμεις της ΝΔ. Και ξαναλέω ότι ο διάλογος και η διαβούλευση δεν αρκούν για να δώσουν το στίγμα του προοδευτισμού. Αν θέλεις θα μπορούσες να πεις ότι το στίγμα του προοδευτισμού είναι σοσιαλφιλελεύθερο, ότι και αν σημαίνει αυτό, αλλά δυστυχώς ο μέσος άνθρωπος δεν θα σε καταλάβει. - Kostantinos Koukopoulos
Η αριστερά έχει αποτύχει να εξηγήσει πώς θα πληρώσει την πολιτική που επαγγέλλεται. Όταν έχουμε γίνει όλοι δημόσιοι υπάλληλοι, ποιος θα παράγει για να πληρώνεται η μισθοδοδία; Δεν πείθουν για τον ρεαλισμό των πολιτικών τους. Επόμενο είναι οι "καθαρές προτάσεις" να βρίσκουν αποδοχή... - Alexandros Georgiadis
Επίσης, η κ. Παπαρήγα δεν μας εξήγησε στο debate ποιος υποχρεώνει τους υπαλλήλους να εργάζονται στον ιδιωτικό τομέα, σε αντιδιαστολή με τους "εθελοντές" εργαζόμενους στο κόμμα, οι οποίοι δεν απολαμβάνουν την πολιτική μισθοδοσίας που ζητάει από τη Δεξιά να εφαρμόσει για τους πάντες... Οι ακροδεξιές "λύσεις" φαντάζουν πιο εφαρμόσιμες και αποτελεσματικές - Alexandros Georgiadis
Τέλος, στα μάτια του κόσμου, τα μεγάλα κόμμματα στον ενδιάμεσο χώρο είχαν όλο το χρόνο να εφαρμόσουν τις πολιτικές τους και έχουν αποτύχει. Παραβλέπουμε με σκανδαλώδη ευκολία τη βαρύτητα της ΕΟΚ, της ΟΝΕ, των μεγάλων έργων, της Κύπρου στην ΕΕ, την πώληση της Ολυμπιακής κά. όταν βαθμολογούμε τις επιδόσεις τους... - Alexandros Georgiadis
Η αριστερά έχασε και θα χάσει κι άλλο, γιατί απλά δεν μπορεί να αντιληφθεί πως ήρθε ο καιρός να συνεργαστεί. Ούτε ο ΣΥΡΙΖΑ, ούτε βέβαια το ΚΚΕ έπεισαν πως για να ανατραπεί το πολιτικό σκηνικό πρέπει να συνεργαστούν μεταξύ τους και με άλλα κόμματα. Αντ' αυτού, προσπαθούν κλεισμένοι σαν αστακοί στο καβούκι τους να αυξήσουν ποσοστά! Κόμματα που δεν έχουν σκοπό ή φοβούνται να κυβερνήσουν δεν έχουν μέλλον πια. - Vasos Kassianidis
Dimitris Agorastos
Ευρωεκλογές σε μια χώρα που ακόμα κλέβει στο κρυφτό - http://www.dealsend.eu/2009...
Πολιτικό μήνυμα δεν υπάρχει στην αποχή, πολιτικό μήνυμα υπάρχει στην εκλογή. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
ΤΑ ΣΚΑΤΩΣΕ Ο BARACK OBAMA,ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΑΝΤΙΛΑΣ ΣΤΟ ΚΑΪΡΟ,ΚΑΘΩΣ TAΣΣΕΤΑΙ ΥΠΕΡ ΣΤΟ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ... - http://prezatv.blogspot.com/2009...
Δεν νομιζω πως ο Ομπάμα τάχθηκε υπέρ της υποχρεωτικής χρήσης μαντίλας, αλλά κατά της ρητής απαγόρευσής της (όπως ισχύει π.χ. στην Τουρκία) - Dimitris Agorastos
Η απαγόρευση είναι το ίδιο φασίστικη με την υποχρέωση - George Iordanou
Συμφωνώ! - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Γιώργος Κ. Κρόγιας: Με τρέλα και κορδέλα ο ΔΟΛ!!!! - http://krogias.blogspot.com/2009...
Φτάνει πια! - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Re: Κρυμμένοι θυσαυροί του Υπουργείου Υγείας, Υγειονομικός Χάρτης Ελλάδος, Part I - http://www.bmlabs-mag.gr/...
"Πολύ καλό! Μιλάμε όντως για κρυμμένο θυσαυρό. Κρίμα που τέτοιες υπηρεσίες δεν προωθούνται όσο πρέπει από τα αρμόδια Υπουργεία" - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Σπουδές Ψυχολογίας στην Γερμανία [GR] - http://www.slideshare.net/jimhell...
Πληροφορίες για σπουδές ψυχολογίας στην Γερμανία. Ορισμένες πληροφορίες απευθύνονται αποκλειστικά σε Κύπριους πολίτες. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Re: Αγαπητέ αναγνώστη, έχεις πέσει στα σκληρά! - http://metablogging.gr/archive...
"Χαρά στο κουράγιο σου. Απορώ πάντως που δεν υπάρχουν διοικητικές κυρώσεις για την δημοσίευση των αποτελεσμάτων της έρευνας στα κανάλια πριν καν δημοσιευτεί σε peer-reviewed journal. Φυσικά όμως, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, κάτι τέτοιο δεν είναι έκπληξη στην Ελλάδα στην οποία τα ΜΜΕ αποτελούν την ανώτατη βαθμίδα αναγνώρισης. Εννοείται πως αν κάποιος είχε κάνει παρόμοιου τύπου έρευνα στο εξωτερικό στην οποία ουδείς έχει πρόσβαση για να ελέγξει την εγκυρότητά της, αλλά παρόλα αυτά οι επιστήμονες(sic) που τη διεξήγαγαν διαλαλούσαν αριστερά και δεξιά τα σπουδαία τους ευρήματα, η αξία της έρευνας δεν θα ξεπερνούσε την αξία του χαρτιού υγείας στις τουαλέτες του ιδρύματος :) Υ.Γ. Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω, αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ ΨΥΧΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΘΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ!!!" - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Επιτροπή κατά της παραποίησης των ιστορικών γεγονότων συνέστησε η Ρωσία - http://www.in.gr/news...
"Οι ρωσικές αρχές ετοιμάζουν επίσης ένα νομοσχέδιο που προβλέπει την ποινική δίωξη σε περίπτωση παραποίησης των γεγονότων του Β' Παγκοσμίου Πολέμου." Μυρίζει έντονα Τουρκία το πράγμα... - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Russia Storms Eurovision Song Contest, Mistakes It For Gay Pride Parade - http://www.corrupt.org/news...
Ρωσία: Ανοησία και ομοφοβία δίχως όρια... - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Περι….Μακεδονίας των Σκοπίων - http://www.staxiologio.gr/flow...
Ενδιαφέρον άρθρο, αλλά η αναφορά στο δήθεν χαρτονόμισμα που δείχνει τον λευκό πύργο είναι εντελώς άκυρη, καθώς αυτό είναι γνωστό πως είναι hoax: http://www.iospress.gr/mikro20... (1: ουδέποτε οι γείτονες είχαν νόμισμα που ονομαζόταν makedonska, 2:στην πίσω πλευρά του γράφει πεντακάθαρα πως αυτό το χαρτονόμισμα είναι ψεύτικο). - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Η πρώην Μεγάλη Ελλάδα - http://www.akyro.net/2009...
Ancient Greece was the birthplace of art, science, democracy, medicine, poetry, and philosophy. Today, however, the nation has more important things to do than contribute to the advancement of the human race - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Search Torrents using Google Engine - Dimitris Agorastos
Hey, entertainment industry. Go sue Google now. But first things first. Go fuck yourselves. - Apostolos Papadopoulos
Dimitris Agorastos
ΤVXS.gr (BETA) - Να ξανανοίξουν οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας ζήτησαν οι κάτοικοι του Κισσάμου Χανίων - http://www.tvxs.gr/v9849
epic fail! - Dimitris Agorastos
Nick Drandakis
Dimitris Agorastos
Τζάμπα το Μέγαρο! - http://blog.atheia.gr/2009...
Και φυσικά στην Ελλάδα, ένας απογοητευμένος Ελληναράς αναγνώστης γνωρίζει πολλά περισσότερα πάνω στο επιστημονικό αντικείμενο ενός Καθηγητή Ψυχιατρικής του Πανεπιστημίου του Stanford, από ότι ο ίδιος Καθηγητής. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
How Common Is Masturbation, Really? | Psychology Today Blogs - http://blogs.psychologytoday.com/blog...
according to a recent study based on a representative sample of American adults, only 38 percent of women said they'd masturbated at all during the past year. The figure for men was 61 percent. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Ο Ούγκο Τσάβες σε ήχο πλάγιο του δευτέρου - http://blog.teleologikos.eu/...
Η Καθολική Εκκλησία έχει πετύχει να εγκαθιδρύσει ένα μοναδικό κοινωνικό και πολιτικό φαινόμενο στη σύγχρονη Δύση, ειδικά στις ΗΠΑ και στην Νότια Αμερική, την αξεδιάλυτα πλεγμένη χειραγώγηση των λαϊκών μαζών σε οποιοδήποτε πολιτικό καθεστώς είναι στην εξουσία. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Business class για το άγιο φως; - http://sandbox.cs.uchicago.edu/blog_el...
"O Πανάγαθος σίγουρα θα ελάμβανε υπόψη του πως σε καιρούς οικολογικής και οικονομικής δυσπραγίας δεν είναι ανάγκη ούτε το περιβάλλον να επιβαρύνουμε ούτε και τον κρατικό προϋπολογισμό." - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
"Εμείς το Indymedia το υποστηρίζουμε!" - http://proxeirotetradio.blogspot.com/2009...
Τραγελαφικές οι δηλώσεις του κ. Σφακιανάκη... - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
15.000 διαδηλωτές στη Μολδαβία οργανώθηκαν μέσω Social Media - http://www.blogspace.gr/15000-p...
"Η πρόσβαση στο διαδίκτυο διακόπηκε στην πόλη Chisinau, που είναι η πρωτεύουσα της Μολδαβίας σε μια προσπάθεια να εμποδιστεί η επικοινωνία μεταξύ των διαμαρτυρώμενων πολιτών" Απλά ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟ! Αν αυτό δεν είναι σύγχρονος φασισμός τότε τι είναι; - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Πρόθυμοι να προχωρήσουν «χέρι-χέρι», αν χρειαστεί, οι Γ.Καρατζαφέρης και Π.Ψωμιάδης - http://www.in.gr/news...
"Κεντροδεξιά Παράταξη". Σε λίγο θα μας πουν πως είναι και φιλελεύθερα μπουμπουκάκια οι ΕΛ της Σαλονίκης. Φυσικά και τους συνδέεουν πολλά, και πρώτα από όλα η κοινή τους σκληροπυρηνική, συντηρητική πολιτική πορεία. Αναμένω στους επόμενους μήνες χείρες φιλίας του "κεντροδεξιού" (OMG! Με πέθαναν στο γέλιο οι μύγες που έχουν το ξύγκι) κΏματος προς "πατριωτικές οργανώσεις" τύπου Χ.Α. - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Mας ντρόπιασες! Nα αυτοκτονήσεις! - http://metanastis.blogspot.com/2009...
Η μαυρίλα της ανθρώπινης ψυχής είναι τρομακτική! :-/ - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ,ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΝΟΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ) - http://prezatv.blogspot.com/2009...
Πειράζει που συμφωνώ απόλυτα στο ότι πρέπει να υπάρχει περιορισμός στα χρόνια φοίτησης; Σε καμία άλλη χώρα δεν το έχω δει αυτό το πράγμα... Εννοείται πάντως πως αυτό το μέτρο δεν αλλάζει κάτι στο όλο κακό σύστημα εκπαίδευσης. Από αλλού έπρεπε να αρχίσουν... - Dimitris Agorastos
Dimitris Agorastos
Η Wikipedia «κλείνει» - http://www.gnews.gr/ct...
!!! Ποια wikipedia ρε παίδες; Η Encarta της μαμάς M$ κλείνει... - Dimitris Agorastos
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook