Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Listeny

Listeny

Listeny (http://listeny.com) "Yeni Tınılar Keşfetme Aparatı" olarak andığımız bir müzik blogu. Burada paylaştıklarınız blogda gözüküyor : ) http://on.fb.me/ijk1qG
TwitterBlogBlogBlog
satine
bal ve kan'ın yorumunu daha önce koymuştum. şuradan ulaşılabilir: http://ff.im/ixxxc çok güzel bir yorumdur o da. - satine
hayde bree elleri göreyim elleri : ) - Feritdb
ramis, bu sarkiyi gör ^^ - Parfe
ayrica bu adamin sesi bana ananemi hatirlatiyor. - Parfe
yahu eski resimlerini bulamadım google'la arayınca. evden biri gibi gelirdi bana. çok sevinirdim tv'ye çıkınca. - satine
"amaan bre diiryalar" sarkisini bu söylerdi di mi? trt radyosu dinlerdik biz ananemle o zaman, 90larin basi olmasi lazim. - Parfe
tabi canım :) - satine
Çocukluğumda Arif Şentürk bizim maallede bir kahvede takılırdı. Ara ara düğünlerde de rastlamışlığım var. Gariptir, o zamanlar pek hazzetmezken şimdi ne zaman duysam bi garip oluyorum. Yaşlanıyorum ve kan çekiyor herhalde. Yeni yeni anlıyorum Rumeli türkülerinin güzelliğini. - fatih gül from iPhone
bakıldığında adamda ses fln yok ama rumeli türkülerimizin duyulmasında büyük katkısı vardır üstadın.. - Feritdb
fatih yine iyiymiş, ben kahtalı mıçı hatırlıyorum nedense. trakya ile de alakası yok :) muhtemelen adı yüzünden. - Parfe
hoppa.. - radres
:) hem de nasıl 80ler, oğuz. bir de bunun üstüne kırcaali'yle arda arası patlatmak lazım, serdar :) haha. - satine
http://www.youtube.com/watch... Aman bre deryalar ... :) - N/A
e ben de onu dedim ya oğuz :) diğer adı o. bu amcanın en meşhur türküsü de odur herhalde. küçükken kafam basmazdı benim tam. adam biz nişanlıyız diyo, ama aynı anda da aynı boydalar ve delikanlılar. gay evliliği tadında bir şey zannetmiştim. ehehe. - satine
gay nediri biliyordun yani. :) - N/A
yok onu bilmiyordum. öylesi de var herhalde diye düşündüydüm. (iyi düşünmüşüm o yaşta.) - satine
Bize de köçek kavramından devşirme bişiler anlatırlardı. Hatta hikayesi bile vardı; gökkuşağının altından geçersen öyle olursun felan diye. :) - N/A
aaa evet evet. ben de hatırlıyorum onu. - satine
aaa o adam - clara glass
kosova-prizren türküsüymüş. - satine
çalsın sazlar kına yakılsın takı takılsınnnnn ta bu entry yukarı cıksınnn. more satinem - kotak
çalsın sazlar kına yakılsın takı takılsınnnnn ta bu entry yukarı cıksınnn. more satinem - kotak - radres
asimo, ne var? bu türküyü çok seviyom :) bin versiyonunu yüklemişsem ne olmuş? (not: fb'deki versiyona da bak.) - satine
hop! - satine
bir evleeer yaptıııırdım more ramizeeeem kaleeeyee kaarşııııı . nası cıkaacaksın more ramizem aagaaaanaaa karşşııı - You (edit | delete). çalsın sazzlaaaard avullar more ramizem taaakiiii takılsınnnnn - kotak
visualthinker
satine
Mark Lanegan & Isobel Campbell: Come On Over (Turn Me On) - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
Mark Lanegan & Isobel Campbell: Come On Over (Turn Me On) - YouTube
Play
you and i both know where you belong... - satine from Bookmarklet
visualthinker
yeridir - visualthinker
Yukarı! :) - eskitenekekutu
kaç gündür bu şarkıyı hatırlamaya çalışıyordum ;__; - ®bA
ahaha :D iyi denk geldi desene :) - eskitenekekutu
aynen böyle bir rahatlama yok :D - ®bA
ahaha tahmin edebiliyorum :D bende böyle durumlara düşünce uykusundan olanlardanım :)) - eskitenekekutu
visualthinker'e ve sana teşekkürler mevlüt :D - ®bA
Feed in asıl sahibine ben de teşekkür ederim paylaşımı için :) - eskitenekekutu
visualthinker
visualthinker
visualthinker
satine
böylece filmin bütün soundtrack'ini ff'de paylaşmış oldum. iyi dinlemeler. #satineshappytogether - satine
dün gece filmi bilmem kaçıncı kez izledim. yine lai yiu-fai üzerinden kendime üzüldüm. - satine
satine'den dev hizmet! yassa! :) - grizabella
gokim, #satineshappytogether hashtagine bi bak derim. - satine
:) kikir kikir (simardim :P). - satine
hop! - satine
Garga Bruno
İşte bu ya .... - Kenny Powers
Biz onun sesini alması için gönderdik Azraili. El alışkanlığı. Temelli almış gelmiş. - Allah C.C from Android
satine
Bir araba reklamıydı ama hangisi - ElifKurt
honda accord kullanmış. ama ben o reklamı görmediydim. başka bi şey mi acaba ya? - satine
hop! hop! :) - satine
satine
ҳ̸Ҳ̸ҳ prestige ҳ̸Ҳ̸ҳ
Osman Guven - Qube
absent
Asla düze inmez aşk inmez.. - absent
göçmen bir kuştur aşk; asla yuva kuramaz...! - f.ferdi durusulu☼
ahanda yeni birini tanıdım - dilozem
http://ff.im/qxJSA bu şarkısını tavsiye ederim - absent
hemen dinliyom - dilozem
bi de bu ^.^ http://ff.im/wzX6P - absent
gırtlağa ısınamadım ama sözler güzel :) - dilozem
ercan gulcay
Ben Anlamam Abi!
absent
Mithat Altin
Uçan Zürafa
Koleksiyoner Ali
The Black Heart Procession - A Cry For Love (2002 / Amore del Tropico)
The Black Heart Procession - A Cry For Love (2002 / Amore del Tropico)
6:12 - The Black Heart Procession - A Cry For Love.mp3 11 MB | ff26620a - Koleksiyoner Ali
visualthinker
visualthinker
eskitenekekutu
eskitenekekutu
visualthinker
eskitenekekutu
satine
satine
'I FINK U FREEKY' by DIE ANTWOORD (Official) - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
'I FINK U FREEKY' by DIE ANTWOORD (Official) - YouTube
Play
über klip çekmiş adamlar. keşke klip değil de film olsaydı be. - satine
Roger Ballen farkı. Adamın fotoğrafları da muhteşem :) - myselfist
anaaa, videonun altındaki açıklamayı okumamışım ben. hakikaten oymuş. mükemmel. - satine
h1n1 bir fotoğraf feed i paylaşmıştı onu görünce aklıma direkt bu klip gelmişti - cash from Android
an itibariyle dinliyorum - feraye
dinleme, izle. musikide pek bi atraksiyon yok. - satine
HAŞA - feraye
HAŞA - feraye - Kickdrum
satine ;_; nolur "aslinda seviyorum ama beklenti yukseltmemek icin oyle dedim" de. insanlarin ironik "sevdigi" muzikleri gercekten sevenci mucadelemizden ayrilma - Kickdrum
kick, ahah tamam öyle diyeyim :) - satine
®bA
#haydidinle teşekkürler rba :) - •beliz•
ne demek beliz benden önce beni bu kadınla tanıştıran güzel insana teşekkür etmek lazım :P - ®bA
Kimdir o kimdir o :) - •beliz•
kendisi söylesin kızarsa bana sonra :D:D:D - ®bA
Niye kızacakmış ki :D - •beliz•
ay bilmem korkuyorum ben ondan :D:D - ®bA
Aboo seni baya korkutmuş :)) - •beliz•
Ah beliz ah neler çekiyorum bir bilsen ;__; - ®bA from Android
#msmusic atıp tutma arkamdan. :) - M. Sait Yağlı
ııı sait başgan vurma hemen dur dinle :):) - ®bA
When I'm Alone çok iyi şarkı <3 - Yıldız
Bu abla eski mi rabiş? 80 lerin havası var sanki - Cihanyus® from Android
@Yıldız iyi dinlemeler :)) @cihan gogıla sormadın mı :p değil değil 80ler değil :)) - ®bA from Android
ağrı kesici etkisi var test ettim onayladım! - ®bA
Teşekkürler Rba!! Aynı etkiyi bende de yaptı, ağrı kesici :) Özellikle parasetamol içerenlerden :P - eskitenekekutu
ahaah sevindim mevlüt... ben bu şarkıları dinlerken hep şu moddayım bak http://asset-f.soup.io/asset... :)))))) - ®bA
Ahahaha :D - eskitenekekutu
up - ®bA
telepatikteletabi
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook