Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Meraklı FF �

Meraklı FF �

merakediyoruz #müzik, #film, #kitap, #link, #yemek, #yazı, #blog, #makale, #fotograf, #mekan, #video #sinema ; merakımızı giderelim o halde
kit
araplar cok pis kokuyor laaann..oyk burnumun diregi kirildi yikanmiyor mu bunlar yaaa
Çok baharatli yediklerinden - sadix from Android
Neye benziyo kokulari?.. iyyk... - Tastamam★★★★ from Android
яεnqârεnκ
"Çişteki Mucize" diye bir kitap vardı bir zamanlar. Bu mucizeyi kullananların akıbeti ne oldu bilen, deneyimleyen var mı? Hep merak etmişimdir.
CISTEKI-MUCIZE-C-THOMAS__30219268_0.jpg
istersen işeme ahahah :)) - Tastamam★★★★
evet bu konuyu bende merak ederım :) - .ɗℴʗℯ.
varsa bir mucizesi işemem tabii.. yada haybeye işemem değerlendiririm Tas ehiehi.. öğrenicez inşallah docem - яεnqârεnκ
çişi mişi boşver açılım yap sen :))))) - bekçibekir from Android
çişi mişi boşverme oluumm. bir kahve fincanı çişini içiyorsun ve bütün kızları çıplak görüyorsun. ööle bi mucize bişi - яεnqârεnκ
ciddi misin hemen deneyeyim :))))))) - bekçibekir from Android
eskiler der ya yaralı parmağa işemiyorsun diye, okumak gerek. - atis
hmm haklısın galiba atis https://eksisozluk.com/yarali-... - яεnqârεnκ
Su varken mucize olarak - üsamem from Android
kit
basarisizliklarinizi, sizi yargilamak icin kullanan insanlara ne kadar alcakca davrandiklarini gostermek icin, suratlarina acik acik bunu soyleyin..yoksa tepenize cikmaya yelteniyor dalyaraklar
Hatta gel kutlayalim bunu diyin.. Sonucta basarisizliklarimiza da sahip cikmaliyiz hepsi bizim cocugumuz gibi.. - Betül Aydın from Android
soyle eksiksin boyle bilmemnesin demekten haz aliyor insanlar..iyi de benim basaridan anlayisim hayata bakisim beklentim seninkinden cok farkli o nolcak !!! - kit from Android
Yahu kime ne ona giren cikan ne sorduk mu he he yaw he he de gec takma kafana valla .. - Betül Aydın from Android
baskalarinin hayatina nekadar mudahil bazi insanlar...inan boyle seyleri takan biri degilim ama bunaltiyor bunlar beni..kacip gitme istegi olusuyor..surekli gitmekten biktim ama bugun kesin olarak anladim Ki gitme vaktim yine geldi ..sornum su nereye ? - kit from Android
Bir yere gitmesen de o insanlardan gitsen yalnizca olmaz mi?? Gitmekten kastin gercekten mekan sehir degistirmekse yani - Betül Aydın from Android
Fazla samimi olmadığım halde ben dahil çevresindeki herkese bu şekilde davranan bir kız arkadaş vardı. Ben önceleri pek sallamıyordum, hatta dinlemiş numarası yapıyordum. Lâkin bu durumum fazla olmaya başladığını anladığımda ona, konuşmasını bitirdikten sonra şöyle bir şey dedim. (Cep telefonumu çıkartarak) söylediklerinin ses kaydını aldım. Bu seni gerçekten de önemsediğim anlamına... more... - Programmer from Flucso
şunu tivitıra yaz rt yapmak için kuduruyorum - FFAnony Special Edition
benim twitterim yok bana dediysen acayim bari bir hesap - kit from Android
betul ben sehirleri astim artik baya uzaklasiyorum gidince;)) ama aliskanlik yapior hic biryerde duramiyorsun alisinca.. - kit from Android
başarısızlığımı beni yargılamak için kullanıyosun dalyarak desek anlar mı dersin? - Tastamam★★★★
uzduler beni tastamam..artik biseyin onemi yok. - kit from Android
çok haklıısn vallla kit feed super olmuş - .ɗℴʗℯ.
burdan hesap açtır onlara ağğzlarına edelim.. - Tastamam★★★★
noldu kim o gidip dövelim. - enoy
benim yorumda güme gitti ama neyse ;) - Programmer from Flucso
off sosyal medya destegi buymus demek;)) dankeee - kit from Android
Programmer ben senin kadar programli davranamiyorum..dönüp gidiyorum - kit from Android
Başarısız olmam farkındaysam beni güçlendirir farkında değilsem fark ettiren değer veriyor bana herşeyin farkındayken bunu söylersem art niyetliyim - player from Android
яεnqârεnκ
Ttnet'i değiştirmek istiyorum. Öneriniz var mı? Dünyanın parasını ödüyorum ve kesilip duruyor. /☹\
bulunduğun yerde farklı bağlantıları olanları araştır. iki sokak ötede arkadaş fibere çatır çatır giriyor benim bina da 4 mb lerde hız mesela - sosyalulas
Uydunet şiddetle tavsiye edilir... - BilgeAmca from Android
#yay bizde müzdaripiz ;( - Alınganus Sevinç from iPhone
turknet - .ɗℴʗℯ.
Genelde TTNET' e alternatif olarak Superonline' ı duyuyorum ama #sosyalulas ' ın dediği de doğru. Bulunduğun bölgenin hangi hızları ve seçenekleri desteklediğini öğrenmen lazım. - U.F.U.K
Altyapı varsa uydunet candır - ekşiyoğurt from Android
yardımcı olan herkese teşekkürler :-) - яεnqârεnκ
uydunet .. kablo tv turksatnin verdiği paket.. oo çok net - Zıkkım
kit
75 Model bu yesil fransiza bindim gencler..hala cok karizmatik degil mi ??
20141018_164105.jpg
selesine kadar orjinal peugeot..direksiyonu degistirilmis ama.. - kit from Android
Nerede - antabus from iPhone
Pegeot mu dicektim :) - sadix from Android
kit
sarj aletinden sarj olmayan telefon icat eden samsungun amk..
batarya ölmüştür belki - Tastamam★★★★
başka yerden oluyor mu? - Çipetpet
hayır batarya %15 den aşağıya düşmeden şarz etmelisin - antabus
bi sorun olmaz ozaman - antabus
bilgisayardan oluyor mal gibi Telefon aslinda ayniyere ayni uc giriyor biri sarj ederken digeri niye etmior onu cozemiyorum - kit from Android
kablosunda yada bağlantı noktasında temassızlık vardır.. - Tastamam★★★★
adaptör düşük amper veriyor - player
kit
sinifta koreli bir kiz var..koreli erkekler nasil romantik mi diye sordum..kikirdemeye basladi..son 10 dkkadir bana bakip suratini kapatip guluyor ))):
Hangi dilde sordun bunu? - h1n1
Umarım doğru anlatabilmişsindir. - Kinyas
Artik ne dediysen gercekte. - Tastamam★★★★ from Android
almanca sordum.. - kit from Android
kelime hatası falan yapmış olabilirsin. fiken falan? - h1n1
hangi sınıf orası ? - Selçuk (orjinali)
ficken die koreanische Männer romantisch? mi dedin naptin? - selimok
Hihi - Radagast from iPhone
Romantizm'den ne anlıyosa artık kızcağız - Radagast from iPhone
sosyalulas
msi laptoplar kosunda genel ya da şu cihaz http://www.sanalmarketim.com/msi-gs6... konusunda özel bilgisi deneyimi olan var mı?
5e0e41fc77d04fe6d102eb3a18e7bf9c.jpg
msi.. şu an kullandığım bilgisayar. oyun için de ideal - TiestoTwisto
ne kadardır kullanıyorsun tiesto? yaşadığın sorunlar var mı ? - sosyalulas
Valla keyfini bozmıyayım ama babam kullanıyordu geçen aya kadar.Geberdi. - deep_ blue
geberdi derken? - sosyalulas
İlk önce şarz tutmamaya başladı.Sonra bir kapandı o kapanış.Serviste şuan:( - deep_ blue
serisi neydi ? - sosyalulas
6 yıldır kullanıyorum. 2 gb ramı vardı - TiestoTwisto
6 gb ram yaptım çatır çatır kullanıyorum diğerlerinin adı var msi çok iyi - TiestoTwisto
16y1 - TiestoTwisto
tiesto baya olmuş. o bunlardan baya farklıdır :) - sosyalulas
ben bi de ssd hard disk taktırdım çatır çatır kullanıyorum - TiestoTwisto
ha apple gibi ya da slim model asus vs gibi hafif değil ama sıkıntım çok yok - TiestoTwisto
şu an sıkıntım şu directx 9 var şimdi bazı oyunlar pisliğine 11 istemeye başladı o yuzden bi sıkıntım var o kadar o da bir sıkıntı değil. - TiestoTwisto
yeni bilg. lerde zaten sorun olmuyor. - TiestoTwisto
soğutma ve ek özellikleri çok iyi. mesele şarj kablosu HDMI kablosu scart girişi lan ve 2 usb girişi solda yapmışlar ki sağdaki dvd okuyucu rahat açılabilsin dye. - TiestoTwisto
windows 10 a yeni gelen ekran bölme özelliği 6 yıl önce benim laptopta vardı 5 yıl kadar işte - TiestoTwisto
touch pad i android telefon gibi kullanıyorsun ekrandaki resmi touch padi parmakla açar gibi yapınca büyüyor felan . - TiestoTwisto
ksonra ellerini dayadığın yerde ek soğutma sistemleri var - TiestoTwisto
hele ses sistemleri çok iyi. diğer bilgisayarlardan felan çok daha net ve güzel ses veriyordu - TiestoTwisto
herşey tamam da şu 5 yıl önceki ekran bölme? sanırım çoklu ekranı diyorsun o senden nasıl vardı. ubuntu falan mı kuruluydu :) - sosyalulas
2x start özelliği ile boost ta hiç beklemiyordu - TiestoTwisto
ya mesela ofiste fae te oyun oynuyorsun ama patron gelirken ekran tuşuna basıyorsun ve başka oturumda çalışma ekranına geçiyorsun. fecii bişi :D - TiestoTwisto
he tuşla yapılan birşey anladım. - sosyalulas
ya düşün 5 6 yıl önceki i5 bilg. ile şu an çalıı-şıyor oyun oynuyor ve genelde kapatmadığım halde çatır çatır çalııyorsa bu bilgisayar iyi. - TiestoTwisto
bataryası da hem uzun ömürlü hem de çabuk şarj oluyordu ilk aldığımda 45 dk da doluyordu 6 saat gidiyordu - TiestoTwisto
genelde bilgisayarlarda seriler önemlidir tiesto. genel olarak msi konusunda bilgim var tabi. - sosyalulas
canavar :) - sosyalulas
abim daha çok anlıyor tabi bu canavarlardan. bana da abim tavsiye etti zaten - TiestoTwisto
hayırlı abi :) - sosyalulas
kit
çamaşır makinenizin kıymetini bilin..son iki aya kadar ortak çamaşırhanelerde yıkıyordum çamaşırlarımı..taşıması ayrı dert, kurutma makinesinde kurutsan yıpratıyor iyice..yaş olarak getirsen ağırlasıyor ıslanınca!! bir de senden önce o makinede yıkayan boklu donlarını mı yıkadı diye düşünmek ))):
bir gün bir kadınla konuşmustum çamasırhanede..o da sıra bekliyordu ama camasır makinesi kesin vardır izlenimi vermişti..sordum sizin evde makineniz yok mu dedim..kadın var ama evdeki köpeklerin eşyalarını burda yıkıyorum demişti ))): - kit
owww ne ararsan var makınede kıt :D - .ɗℴʗℯ.
ebola yuvasi direkt - deers†ep
Tastamam★★★★
he işte valla bunu diyorum. kimse kimseden söz beklemiyor. boş vaatlerde bulunmayın. yoksa insanlar gayet mutlu - lunatictac
evet luna... - Tastamam★★★★
Ruhunu sikim :D - Ruby's Bunny †✡
leitth..ruby kedi...aranızda anlaşın sonra bana haber verin ve anlaştığımız bi yerde bi araya gelelim hakkaten...bak emin olun hepimiz mutlu olucaz...:)) - Tastamam★★★★
Tastamam bu ikimizin arasında :p erkek gibi gel ve dövüş ! - Ruby's Bunny †✡
ekle ki ekleyeyim ve meydan açılsın...anladın.. - Tastamam★★★★
Tek harf anladiysam ne olayım ! - Ruby's Bunny †✡
leity...harcama kendini saçma yerlerde...ekle...ekleyeyim seni...ruby benden ...o konu üstü zaten.. - Tastamam★★★★
Noluyo lan burda ?? - Ruby's Bunny †✡
yanaş leith...bück dich ich mache dich glüklich :)) - Tastamam★★★★
antabus
#‎Kobanê‬ son durum
10672432_705857152837020_4763818478935100230_n.jpg
10434195_705857169503685_1115157673446820987_n.jpg
Show all
helal hewaller biji serok kurdistane lilililililililiilil - Biji te ce yardim ettt
sen kimsin lan - antabus
Fotoğrafçının açısına bakarsan pek tehlike yok gibi. Kabak gibi ortada kendisi... - Bülent Kıyışkan
bence de sen halısın - antabus
Hakan
Yedinin tekli versiyonu ;)) - Alınganus Sevinç from iPhone
2 - Catty
4 ve 5.in tekli versiyonu - Betül Aydın from Android
orjinal adam
Irina shayk da icloud mağduru olmuş ben baktım göremedim Hayır sever bi arkadaş yardımcı olsun
gugıl resimlerin arama sonuçlarını siliyor :/ - Aytaç
kit
Cinsel istismara maruz kalan çocukların yaşa göre dağılımları; %30'unun 2-5, %40'ının 6-10, %30'unun 11 - 17 yaş grubundaymıs...
peki cinsel istismara ugramamıs cocuk var mı acaba türkiyede.. - kit
kime sorsam göreli olarak "ufak boyutta" ama kesin sokakta,yolda,otobuste bir saldırıya ugrama yasamıs cocukken.. - kit
Haklısın maalesef - ekşiyoğurt from Android
Burak
Merhaba arkadaşlar yağlı pastel marka önerisi yapabilecek olan var mı? Hi.Are there anyone who know good oil pastel brand?
kit
Ortamda Bir alman varsa..onun gotunu yaliyim diyen ne dese kabul Eden bir yabanci mutlaka oluyor..
Avrupada din oz gurlugu cok oldugu icin isid e katilan oluormus.. - kit from Android
Gulcek yer bulamaDim adamin savunduklarina - kit from Android
antabus
erkek arkadaşlara bişey soracam ; kız arkadaşınız siz istemediğinizi defalarca açıkca belirttiğiniz halde picin tekiyle konuşup duruyorsa naparsınız ?
:/ - antabus
GARİP OLAN SENİN KIZ ARKADAŞININ OLMASI ASLINDA.. - bestofBERDUSH
berdush dururken bize düşmez tabi - antabus
Yorumlara like.guldurdu ^-^ - lunatictac from Android
dönenler çoğul olmuş - antabus
Nesinden rahatsizsin cocugun diye sorarim mantikli acikkamayla gelirse ne ala yoksa konuşurum:// - Betül Aydın from Android
kimi sikiyorsun kız arkadaşını mı piçimi? - antabus
bişey diyemedi - antabus
Paça ısrarına ikazına rağmen devam ediyorsa.hatunun ruhunda orospuluk vardır.siktiret gitsin.nettt - serenat from Android
Beyaz kadın ticareti yapıyorum ben pezevenk olan sensin - antabus from iPhone
Müdür sen ol ben geri planda Olacam - antabus from iPhone
Sallasan müdüre deyen bi müessese olacak demekki - antabus from iPhone
soru patolojik - Mandarin
Psikopatlaşırım - Poker Face from iPhone
senin olduğun yerde haddimi bilirim troleybüs. sen dururken dübürlük benim neyime - Mandarin
Mandarin de eskidi - antabus from iPhone
Serenanin yorumuna katiliyorum.. canini skip seni tahrik edeck belliki..digeri de elinde kalacak boylece..ugrasma gonder gitsin.. - anastacia
kalk yerine yat de ve gönder. - Kinyas
ağzı kaldırım kenarına denk gelecek şekilde yüz üstü yatırırım ensesine topuğumla var gücümle vurarak çenesini ağzından ayırırım. - FFAnony Special Edition
Bi piç yüzünden lafımı dinlemiyorsa, kız arkadaşım olarak devam etmesi çok zor. - Akaruz
Akaruz ne yaparsın devam etmemesinimi eylersin - antabus from iPhone
Evet. İnat eder de sözümü dinlemezse terk ederim. - Akaruz
Sen kolaya kaçıyorsun seninki farklı bişi - antabus from iPhone
Yok yok kolaya kaçma filan değil bu. Aksine bu en ciddi durum. Karşılıklı anlaşabilmek, yönlendirebilmek, yanlışları doğruları tartışabilmek... Dediğin gibi piçin tekiyse ve ben bundan eminsem, karşıma alır tartışır, çözüm için yol ararım. Çözmek istemiyorsa zaten bana olan saygısı gitmiş demektir. Bu durumda ilişkinin devamı da anlamsız bence. - Akaruz
insanların birbirine böyle ültimatomlar vermesi çok garip bunu yaptığın için sevgilinin gerçek tavrını hiç göremeyeceksin bırak o kararversin izle sadece - garip ama gerzek from iPhone
oldu canım. Piçin tekiyle konuşacak muhabbet edecek, ben de izlicem öyle mi? Başına bişi geldiğinde de "ya canım ben senin gerçek tavrını görmek için şey ettiydim" derim artık... - Akaruz
Yaw aslında o bahsi gecen piç de benim arkadaşım ama piç hakkat - antabus from iPhone
Öyle bi piçle arkadaşlık ettiğin için kendini sorgula o zaman... Pardon ama bi piçle arkadaşlık edecek kadar aciz biri misin? Vur tekmeyi gitsin! - Akaruz
Bak işte o senin yaşadığın şehirde yaşadığın gibi değil - antabus from iPhone
kit
Dracula Untold http://www.youtube.com/watch... draculanın kötü olmasını türklere baglamıslar filmde..fatih sultan mehmedi de Dominic Cooper oynamıs.. yakısıklı adam!
Dracula Untold http://www.youtube.com/watch?v=hfVG5D0kJx0 draculanın kötü olmasını türklere baglamıslar filmde..fatih sultan mehmedi de Dominic Cooper oynamıs.. yakısıklı adam!
Play
Hakan
ekşiyoğurt
Sence hocam? - «diCaprio»
Mesele islamı itibarsızlaştırırken bi yandan da petrole konmaksa... Mümkün.lakin herseyi buna yormak akıllıca mı bilemedim - ekşiyoğurt from Android
orjinal adam
kit
HANGİSİ? armani mania mı? chanel allure mü? gucci guilty?
parfümden anlayan yokk miii - kit
ben koklarım sadece - Shut The Fuck Up from Android
kokla da bana söyle hagisi güzel - kit
tamam sen sürün - Shut The Fuck Up from Android
яεnqârεnκ
şu an çok dinleyesim geldi ve dinliyorum ˘‿˘ şebnem ferah - sil baştan - яεnqârεnκ
Coldplay - Trouble - .ɗℴʗℯ.
Isyan halil sezai - Santos from iPhone
nil play :) - sosyalulas
Kardeşimin telefon alarm melodisi :)) - Alınganus Sevinç from iPhone
antabus
çoğu kızın tarif ettiği erkeği çizdim size , suratı tam belli olmuyor ama olsun
fgds.jpg
Белисимо!!! - Bomzh
aşırı güzel kızların acayip adamlarla neden birlikte olduklarının fotoğrafı - antabus
jigololar çok farklı sankiii! - lunatictac
Benim tanıdığım bi jigolo var çok fakir - antabus from iPhone
acaip derken? - avatar8
Avatar rte - antabus from iPhone
rte kötü mü? - avatar8
her mesleğin kötüsü vardır. ne diyimmm - lunatictac
Burak
Ahmet Nebioğlu
Projelerde görev alacak back end, front end developer, iOS/JAVA developer arkadaslara ihtiyac var. Php, asp, mysql, javascript, html, css bilen arkadaşlar bilgi için: --- Projeplus.com Hello@projeplus.com 0544 379 86 87
projeplus.png
orjinal adam
Ford'u batmaktan kurtaran mucizevi araba Mustang modelinin ilk versiyonu. 1964
IMG_20140925_205614.jpg
antabus
https://www.facebook.com/video... izlemeyen kalmasın çok komik ama, hak etmiş mi etmemiş mi onuda siz söyleyin
kit
komsunun kedisini grill yapıp yiyen cinliler var bu dünyada..)))))))))))):
1,w=650,c=0.bild.jpg
kedi pisirip yemenin yasak oldugunu bilmiyordum demis keko - kit
alalhsızzz kitapsızlar............ - enoy
Bu asyalilar bok bulsa yicekler - kit from Android
Bizde lahmacun yapılır. Gril olmaz. - ParaBellum from Android
yaparlar inanirim - kit from Android
adamın verdiği cevap da iyiymiş: kedi yemenin yasak olduğunu bilmiyordum! - Radagast
Izgaraya grill diyen entel tükeller dergicilik ya da habercilik yapmasa da olur. - 2High2Fast
Hakan
Yurtdışında bu pozisyonu çok görebilirmişiz , Amerika'da bir süre kalan bi kız arkadaşım anlatmıştı.. durmadan eller aşağıya iniyor sokak ortasında bile birbirlerini okşuyorlar diye.. Doğruluk payı var mı acaba ???
yurtdışı.jpeg
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook