Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Meraklı FF �

Meraklı FF �

merakediyoruz #müzik, #film, #kitap, #link, #yemek, #yazı, #blog, #makale, #fotograf, #mekan, #video #sinema ; merakımızı giderelim o halde
Yazayım Dedim
Akinci
Yazayım Dedim
яεnqârεnκ
Ben! - Ergün Plak from iPhone
gelene hayhay gidene bye bye (•^.^•) demiş miyim? demişim. - яεnqârεnκ
Gerginmisin - Ergün Plak from iPhone
yoo çok iyiyim. - яεnqârεnκ
buyur gel. - яεnqârεnκ
яεnqârεnκ
küllerimden doğup yeniden geldim. yine yeniden söylüyorum: gelene hayhay gidene bye bye (•^.^•)
mhnk.jpg
Git yine gel.Olmamış bu - Calimero_メフメット
Calimero_メフメット :)))))))) - ΛYdüśü ☭
olur olur. :)) - яεnqârεnκ
yine mi яεnqârεnκ oldun sen be?.. :P - ΛYdüśü ☭
Avatarını diyiverecektim ama açıklamışsın zaten - Calimero_メフメット
Bi kalpte iki sevda olmazmış.Şimdi seni mi sevelim onu mu - Calimero_メフメット
hoçgeldin eçişim - Ismet Telci
beğenmiyor musun яεnqârεnκi aydüşüm?? ---- eciş'i sevin (•^.^•) Calimero_メフメット---- hoşbuldum ismet beycim - яεnqârεnκ
rengarenkim :) - .ɗℴʗℯ.
doceeemmmm - яεnqârεnκ
bi de eciş var di mi - Calimero_メフメット
Handemmmm ;) - Sevinc Cadısı from iPhone
rengarenkin adı eciş kaldı zaten. Eciş deyiniz. no hande :) - яεnqârεnκ
Ben handeyi seçtim.ona abone olacam. - Calimero_メフメット
:)) bak seeen ;) - Sevinc Cadısı from iPhone
hoş geldin tekrar. gene güzel şarkılar paylaş :) - kibar serseri
sen bilirsin Calimero_メフメット :)) - яεnqârεnκ
Ahan da gidiyorum. - Calimero_メフメット
elbette kibar serseri (•^.^•) - яεnqârεnκ
benim kafam karıştı ben hanginize sulanıcam şimdi - bekçibekir from Android
bekçi hepsine sulan sana mübah :)))) - яεnqârεnκ
bugün ne güzel gün hem Cadı hem Eçiş geri döndü - Ismet Telci
Cadı kim ki? - яεnqârεnκ
:)))) - bekçibekir from Android
Bu cadı o cadı mı.senmisin kız - Calimero_メフメット
Yesssss şüpheniz mi var yoksa ;) - Sevinc Cadısı from iPhone
sevinç mi? - яεnqârεnκ
Yesss ;) - Sevinc Cadısı from iPhone
Cadı sevinçtir kiiii - Ismet Telci
kız cadı böyle çok feyk göründün. ergün sandım seni :)))) - яεnqârεnκ
Bi fakein fake sanması ironisi :))))))) - Sevinc Cadısı from iPhone
biz feyk sayılmayıs bi kere - яεnqârεnκ
:))) evet itiraf etmişin ki hem ;) - Sevinc Cadısı from iPhone
Niye - aigle from Android
Ergün Plak
tesekkürler büyük usta - orso
Fottoşooooq o zaman? - Akaruz 
Espiri yaptım ben - Ergün Plak from iPhone
Ergün Plak
Evde ne marka çay kullanıyorsunuz önemli araştırma
Çay işine mi giricen?:)) - deep_blue
çaykur - atis
Marka içmiyoruz lan, bahar çayını getirtiyoruz Trabzondan hasattan :D - Elisa
Efes, Yeni Rakı, Absolute Ortam güzelse Absinthe. Çay da neymiş - Akaruz 
Çaykur ne turist mi filizi mi tiryakimi - Ergün Plak from iPhone
Doğadan bergamut. - deep_blue
Doğadan, Gizli Bahçe - buMeraNg
bilmiyorum ergün, çaykur u görünce aldım, o yoksa doğadan alıyorum. - atis
Lipton - duygu ( 46 ) from iPhone
Lipton hangisi - Ergün Plak from iPhone
Doğu Karadeniz deme de :) - Ergün Plak from iPhone
Colombo, harikadır sadece ŞOK markette var. - Ömer
Ömer götünden element uydurma amq - Ergün Plak from iPhone
Ergün git markete görürsün. - Ömer
Bim den başka yok burada - Ergün Plak from iPhone
howdah brand (seylan çayı) - Astarte
aldığım marketteki en pahalı çay hangisi ise o - Asabi
Yaw marka ver amq pahalı olunca iyimi oluyor bizim burada bi market var 100 g çay 50 lira - Ergün Plak from iPhone
Gittim iade ettim bu ne bozuk dedim geri aldılar - Ergün Plak from iPhone
Bitecek diye korktuğum bir Yemen çayım var onu kullanıyorum şimdi. normalde lipton, seylan karıştırıyorum. - mayhoş
Götünden element uydurma lafı ne komik bir laf yalnız ya ahaha :D Çok gülerim bu lafa ben - Elisa
Doğadan dediğiniz çay sallamamı - Ergün Plak from iPhone
Hakan
Galatasaray Fenerbahçe Derbisi Tahminleri ( sizce sonuç ne olur ? ) - http://www.haberx.info/2668...
Galatasaray Fenerbahçe Derbisi Tahminleri ( sizce sonuç ne olur ? )
Galatasaray alir. Bu sezonu kurtarmalarinin tek yolu. İsterseniz gidin evi arabayi satin galatasaraya basin - Shut The Fuck Up from Android
beraber olsun KARTALIMA yarasın. - Negredo
2-1 fener alır ;) buda burda dursun :) - Hakan
The Thor
Ayrılıklar kol gezerken dipsiz sokaklarda, Avucuma dökülen birkaç damla gözyaşında boğdum tüm zamirleri; İnsansız bıraktım dünyayı.
1441190_699425603423883_1864697135_n.jpg
The Thor
Jason Derulo "Stupid Love" - The Thor
Ergün Plak
kars neden mhp bide onu anlamadım ben, elet sen biliyormusun ?
ret.jpg
hatay akp götürüyordu gene chp almış - Ergün Plak
hakkatten ?, - serena@
azeri çoğunluk ve ermenistan sınırında. - Fekre Karabash
Evet çok ilginç geldi bana da aday sağlam demek ki. - ~~diCaprio~~
kürt olum hepsi neden mileiyetci bi partiye oy vermişler - Ergün Plak
van gölü resmen iç deniz olmuş - Kemal Bodur
bana kemal bodur kafası gibi kafa lazım :) - Ergün Plak
kars öncedende akpliymiş ama - Ergün Plak
The Thor
Zaten elektrik kesilen yerlerdeki AKP lilerde gece görüş gözlüğü yada dürbünü vardı onu takıyorlardı :D
bahaneler bahaneler bahaneler - The Thor
Ergün Plak
neden? - bychemist
AKP ye sen oy aymadın ben oy aymadım kim oy attı amk:) - Ergün Plak from iPhone
Ff de 2 kişi var AKP li - Ergün Plak from iPhone
Ben attım AKP ye - Neşve (•˘❥˘•)
kim onlar bacım? - Sbht
Bacım:))) - Neşve (•˘❥˘•)
sen akape ye oy mu atmadın :))) Güldürme beni. Oysaki potansiyel arz ediyordun - BolvANGer
Ergün Plak
Onlar gerilim filmi izliyorlar şimdi. Mısırları sağa sola dağılır . Onlara ele tüm gelen "hıyar" iyi gider - lunatictac
Hıyarı yediler zaten o nin yeri ayrı - Ergün Plak from iPhone
konyada sip öndeymiş:) - Asabi
saadet partisinin adayı çoğ yahşi - Neşve (•˘❥˘•)
SİP Konya dan seçime girmiş mi ki ? Allah Allah . sen hangi haber ajansına bağlısın Asabii :) - lunatictac
Mustafa derbentli vardı sp den :) - Ergün Plak from iPhone
Sip ne lan asabi:) - Ergün Plak from iPhone
Ergün Plak
Generallerin içeriye alınıp sorgulanmasından rahatsız olanlar kimler??
gaynanamin gizi, emiceminoglu, dayimin torunu rahatsiz hep. - Erkan
Erkan sen ? - Ergün Plak from iPhone
kime gore neye gore sorgulama, ucu cok acik. bi bok yediyse elbet sorgulansin. Ama buyukanit'in sorgulanmasi gerekirken basbug'a ihalenin kalisi adaletsizlik. - Erkan
Bi fim var ama hala muamma - Ergün Plak from iPhone
Ergün Plak
çöpçüler kralı zevkle izlenir - Ismet Telci
Extremeharibo
Hakan
25 Mart Tahminlerinizi Alalım Gençler.. Sizce Sıradaki Tape(ler)de Neler Var ??
Hakan
Trakyada çay bardağı dağıtırsan olacağı budur :)
akp.jpg
:)) - onun esrası from Android
Ergün Plak
"Sikleme bunları, AKP karşısında güçlü olan kimse ver oyunu." Bu fikir kimden çıkmıştır gerizekalı olmanın bu tarafı ne amq nasıl demokrat biriyim diyebilir bu kişi
Ergün Plak
Ali Numan
#radiofeed İndigo ile Moloko nun güzel cırtlak sesli solisti Roisin Murphy'nin indigo hikayesini en iyi anlatan kayda değer kaydı. Baştan 2,40.sn de sondan 2,55 dk da :) Urfa sıra gecesine katılmış gibi söyledikleri ooooooo OOOOO OOOOoo ooooooOOOooo oOOOOOooooOOOOoooOOOooo ooooOOO OOO oooOOO OOO oooo havası var ki of ki of havan batsın sensin.
Moloko.jpg
Moloko_Things_To_Make_And_Do.jpg
Show all
GusGus yorumu adametmiştir bu şarkıyı, onun harici vasat bir Moloko şarkısıdır kanımca. Neden single olarak yayınlanmıştır anlamış değilim. - ippowski
haklısın bu haliyle dinlenebilinir 25 saniyelik kısmı var sadece o kadar. - Ali Numan
Ergün Plak
İZmirlilerden utandım bugün hiç konuştukları gibi değiller:))
o kalabalık izmirli degilmis, utanma:) - Selfie Boylu
ahahahha - atis
Nerden gelmişler Yunanistan'mı:) - Ergün Plak from iPhone
Basbakan gittigi heryere 300-400 bin orduyla gidiomus o kalabalik o kalabalikmis :))) - A mean from Android
Asıl sen yazdıkların gibiysen Ergün asıl o zaman yandık:)) - deep_blue
En büyük yalancı benim - Ergün Plak from iPhone
Hakan
mecbur kalsaydınız böcek yermiydiniz ?
bocek.jpg
anasını bile sikerdim - black irish (IRA)
mecbur kalmamak için dua etmekten başka çaremiz yok :) - Günah Yüklenen Adam
Evet - lili from Android
çekirge yerim, bunu yemem http://vagus.tv/wp-cont... - çakır
Ergün Plak
Siğil etmişin hocam sen orayı - Acharad Sami
adam küpeliymiş.......... - bychemist
Ne olacak bu - Ergün Plak from iPhone
Çürümeye başlamışsın - Negredo from Android
en temizi yaktırmak. - Acharad Sami
Sert Bişey var içinde bunun için doktora gitmeden sizin tavsiyelerinizle bundan kurtulmak istiyorum ona göre mantıklı Bişey söylemelisiniz - Ergün Plak from iPhone
Cozum kriyoterapi - Akinci from Android
Akıncı ne dedin - Ergün Plak from iPhone
Negredo +1 :)) - deep_blue
Benim tabanda çıktı bunlardan. Bir vakit siğil ilacı kullandım, daha beter içeri işledi mendebur. Sonra koterle yaktırdım. Bendekilerin sayısı 13-14 civarıydı. Para büyüklüğünde delindi tabanım. Daha sonrasında yine çıktı etti, bu sefer oluşmasını da önlemek için aslında koku gidermek için kullandığım karbonatla çözdüm meseleyi. Ayakkabının içine karbonat atarak giymeye başladım, yumuşayıp dökülmeye başladılar. - Acharad Sami
Deep benden kurtulacaksın zavalım yakın:(( - Ergün Plak from iPhone
Oceral isminde bi siprel kullandım o yapmış olabilir diye düşünüyorum - Ergün Plak from iPhone
Oceral ayak spreyi zarar vermeyeceğini düşünüyorum ben de uzun zaman kullandım iyi geldi.İçini oy temizle dezenfekte et. - Negredo
Bu nasır değilmi? - Ergün Plak from iPhone
Nasırın orda ne işi var - Negredo
yanlış ayakkabı seçimi diyebiliriz - Ergün Plak from iPhone
Kriyoterapi o yarayi dondurarak yok etmek demek - Akinci from Android
Dermetologa git. Kriyoterapi tedavisi olan birine. 3-4 seansta normale doner - Akinci from Android
Kapa kapa yiyoz,içiyoz midem kalktı ya:( - deep_blue
Akinci evde yapamammı dermokolaga gitmeden - Ergün Plak from iPhone
Yapamazsin - Akinci from Android
Pattis
zeytin çekirdeği yut iki tane yarım saate hiç bir şeyin kalmaz - pejmürde
Kekik suyu iç iyi gelir - Oturan Boğa(Münür) from Android
zeytin kabuğumuuu :/ zararı olmaz dimii - Pattis
Pattis
Çoğu kişi uyudu. :) burda olanlar iyi geceler bugünlük bukadar :))
iyi geceler :) - .ɗℴʗℯ.
iyi geceler dostumm :) - Pattis
takashe
Güzel şarkıları seçmiş o adam. Tebrik. - trinida
heheh iletirim :) - takashe
Mutlaka. :) - trinida
bir mukabele, o ne demekse :)) - takashe
kimmiş ki o - Akif
arkadağğşım - takashe
güzel tavsiye - Akif
:) - takashe
rica ederimde ne için teşekkür anlamadım :)) - takashe
#birdaha > Gary Moore - One Day - Koleksiyoner Ali
Pattis
çok boktan bi filmdi - eS'
Kimle gittin - Ergün Plak from iPhone
Sonunu oyle tahmin etmemistim.ama ben begendim yaa :) - Pattis
Arkadasimlaa :) - Pattis
Benden köpeğinle gittin sandım - Ergün Plak from iPhone
Kopegim de yok zatenn - Pattis
Pattis arkadaşın sevgilin değil değilmi:) - Ergün Plak from iPhone
Sevgilim yaniii:)) - Pattis
Sevgilimle gittim desen iyi olur ona göre gardımızı alırız sana karşı - Ergün Plak from iPhone
Güzel Filmdi - Oturan Boğa(Münür) from Android
vermek istediklerini verememişler. eksiklikler vardı. bi ben filmde salak insan sevmiyorum - eS'
O benide sinir etti tekin salak olmamaliydi - Pattis
Hahahaha peki ergun beyy :) - Pattis
burdaki ÇÖY ü tanıyor musun ya da Ohanesi falan :| - Zıkkım ın √¯ ü
duygu ( 46 )
Bir sorum olacak iyi bıçak nereden anlaşılır ? Gezerken mağazaları bir set 79 tl bir set 549 bunun iyisi kötüsü nasıl anlaşılır ? Fiyat aralığı ne olmalıdır. Bir bilen kullanan tavsiye de bulunsun da aydınlatsın beni ?
image.jpg
Bıçak dediğin iyiyse kılı ikiye ayırır derler ayriyeten fiyatı değil kalitesini yansıtan bence kullanış ve tutuşta kavrayıi mühim - Okşan
Okşan kılla deneme şansım pek olmuyor :) mağazada bakınca kalitesini nasıl anlayacağım onu bilmiyorum? - duygu ( 46 ) from iPhone
Sevinç :) - duygu ( 46 ) from iPhone
Sağol benim düşünceli arkadaşım :) - duygu ( 46 ) from iPhone
kağıt kes kıl laf gelişi - Okşan
O da bir yöntem tabi ama bakınca anlayabileceğimiz bir püf noktası falan yok mu ? - duygu ( 46 ) from iPhone
lazer kesim tek parca celik olsun - leo from Android
Model marka ver aratma - Oturan Boğa(Münür) from Android
Eyvallah leo sağolasın :) yalnı tek parça ne ona bir bakıyorum şimdi netten - duygu ( 46 ) from iPhone
Duygu elle yokladığın vakit çelik esnek oluyor teneke kendini belli ediyor birde marka var bursada ama ismi aklıma gelmiyor - Ismet Telci
marka aklima gelmiyo suan gelince msj atarm - leo from Android
Ya lütfen adını bulalım o markanın İsmet bey /) - duygu ( 46 ) from iPhone
:-)teşekkürler - Oturan Boğa(Münür) from Android
Tamam leo bekliyorum mesaj :) - duygu ( 46 ) from iPhone
bir de butun takim tirtikli ekmek bicagi gibi olmasin ona da dikkat et :-) - leo from Android
Aslında en iyi bıçak sürmene den çıkar diye biliyorum ama tek tek oluyor onlar set şeklinde yok :/ - duygu ( 46 ) from iPhone
Yok leo et bıçağı var mı diye bakıyorum o kadar anlıyorum ben iyi markayı seçmede zorlanıyorum - duygu ( 46 ) from iPhone
Sürmene olursa iyi olur - Ergün Plak from iPhone
Yazdım ya yukarda Ergün - duygu ( 46 ) from iPhone
Up - duygu ( 46 ) from iPhone
Sivastan alacaksın iyi olacak - Saygo SAN (CUNTA) from Android
Cunta Sivas ne alaka ? - duygu ( 46 )
bütçe sorunu yoksa "Solingen","Victorinox " yada orta kalite "Sürmene Sürbisa" ama hepsinin orjinal olmalarına dikkat etmek lazım.. - visualthinker
Yatağan marka tavsiye edilir. Doğru kullanımla yıllarca kullanırsın. - ParaBellum from Android
Parabellum bu markayı hangi mağazada bulabilirim? - duygu ( 46 ) from iPhone
Visual bir erkekten beklenilenin üstünde güzel tavsiyeler gibi duruyor bunlar yarın tekrar ağırlaya gitcem oralarda bulabilir miyim bir bakayım . Teşekkürler :) - duygu ( 46 ) from iPhone
Visual bu arada orijinallerinin fiyat aralıklarını yazarsan yani biliyorsan sevinirim en azından o şekilde check edeyim çünkü bakınca anlamam çok zor oluyor. Hep tecrübesizlik işte bunlar .. :( 25-26 yaşıma gelince tüm mutfak kimyasını çözmeyi hedefliyorum :) - duygu ( 46 ) from iPhone
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook