Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
moreya

moreya

Fransızca çevirmen...İngilizce ve ispanyolca da bilir...Kitap delisi, tam bir hayvansever...Biraz depresiftir ve duygusaldır...Slow müzik hayranı...
Zülfü Livaneli'den Kardeşimin hikayesi...İyi okumalar...Ortak okunacak kitap...
KARDEI~1.JPG
Çoook teşekkürler :)) - Bülent Kıyışkan from Android
rica ederim, hemen yükleyip okumaya başla eeuheue - moreya
sınav olacak bu kitaptan:p - moreya
René Magritte - Œnone
René Magritte ne? - moreya
https://www.google.com/search... belgian painter. search - Œnone
okuyun garii - bychemist
okuyor musunuz ? ben okuyorum güzel gidiyor şimdilik - moreya
Okuyorum ama başlangıç beni sarmadı, inşallah sonlangıç iyi olur. - Bülent Kıyışkan
yok ya merak uyandırıcı yine de olaylı, cinayet var - moreya
kindle'da falan mı okuyorsun? - moreya
sagol moreya bunu tabletime indireym ben - Jenny Hepburn
rica ederim, ne güzel tabletin var demek, tablet de güzel olur - moreya
Yok, Note 3 var bende, onda okuyorum. Birgün tabletim olacak inşallah. Kindle çok ileriki safhada düşünebilirim, şu an için ihtiyaçlarımı karşılamıyor... - Bülent Kıyışkan
İnsan bir başkasıyla niye alay eder ki herşey doğuştan olmuyor mu ne suçu var insanın o zaman, hayat işte acımasız...
bazıları öyle besleniyor - Selfie Boylu
ne kadar yazık, insanoğlunun hali çok kötü bence - moreya
dış görünüşü ile alay edilmez evet ama kişisel geliştiremediği seyleri doğuştan getirmiyor ama - Jenny Hepburn
dış görünüşüyle de ediyorlar bazen - moreya
çünkü bir adını hatırlamadığım yabancının dediği gibi "iinsan insanın kurdu"dur. - [bi-taraf] ehl-i fakir
evet insanları bazen sevmiyorum , kurt gibiler ama sosyal sitelerde tanıdıkça seviyom - moreya
insanın kendisi kendisi ile bir alaydır ama bunu başkaları ile alay ederek örtmeye çalışır - mıcır jr
Şöyle bir kitap var bende, bir ara okuyacam...Mehmet Ünver'den Kırmızı fener sokağı..."O" kitaplardan...
phpThumb_generated_thumbnail.jpeg
Cinselliği, fantezileri falan anlatıyor - moreya
fantastik şeylere fazla koşullanırsan evlenince hayalkırıklığı yaşayabilirsin. hayatın özünü veren yayınları oku. antropolojik yayınlar mesala. - [bi-taraf] ehl-i fakir
yok sadece meraktan okumak için - moreya
her kitap meraktan(tecessüsten) okunur zaten, ama her okuduğundan beyinde mutlaka bir şeyler kalıyor ve zamanı gelince depreşiyor. hayat sınırlı herşeyi okuyamayız o yüzden önceliklerimiz olmalı. o bakımdan şeyettim. - [bi-taraf] ehl-i fakir
zaten ben çoktan hayal kırıklılığına uğradım cinsellikte, ilk yaşadığımda bu muymuş bu kadar söz edilen falan olmuştum - moreya
tamam fazla zaman kaybetmeyeceksin demek ki. O konuda gerçeği yakalamışsın. Edebi yayınlar (şiir, öykü..) daima fantastik olmak zorunda ki ilgi çeksin, ama oku oku bitecek gibi değildir ve seni defalarca hayal kırıklığına uğratacak şeylere koşullandırırlar hep. bu yayınların konularıyla yaşadığın hayat gerçekleri hiç bağdaşmayacğından daima bunalım yaşarsın ve yaşatırsın. hep ergen gibi kalırsın. olgunlaşamazsın, yaşının insanı olamazsın, hep bir boşluk hep bir çiğlik, hep bir savrulmayla geçer ömür. - [bi-taraf] ehl-i fakir
Uleyn her gün de güneşli maşallah
Çok güzel bir saat :) Fwd: Fwd: Fwd: ▶ THE BIRD REPEATER BY JAQUET DROZ - MOVIE - YouTube - http://www.youtube.com/watch... (par http://friendfeed.com/weswye) (par http://friendfeed.com/create-...) (http://friendfeed.com/art-roo... üzerinden)
934743aacc10ba65f5f3a578969546c93b82cef2.jpg
Çok güzel bir saat :) Fwd: Fwd: Fwd: ▶ THE BIRD REPEATER BY JAQUET DROZ - MOVIE - YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=x4jjFuOVtgI&list=PLlAIAS63-WaBZQS8WBsPbXpJDSheG4x5s (par http://ff.im/1hiAez) (par http://ff.im/1hiAeE) (http://ff.im/1hiAiD üzerinden)
Play
Selam ben geldim küçük tontişkonuz geldi :) nabersiniz?
Hoş geldin:)Sevgiler moreya - Nurtican
Hoşbuldum euheue tşkler sevgiler - moreya
Hoşgeldin :) - Karizmaxi
hoşbuldum saol - moreya
Melabaaaa - Akaruz 
Melabaaaa - moreya
Nasılsın bakalım? Bugün pek bi neşelisin - Akaruz 
Dizim doluyor izlicem, bir de öylesine neşeliyim sen nasılsın? - moreya
İyiyim. Çalışıyorum. İş güç koşturmaca devam... DM bakacak mısın? - Akaruz 
İyi geceler , bonne nuit mes enfants, a demain...
iyi geceler moreya - jody
Mesela kışın epilasyon oluyor mu her bayan, kıllı geziyo euheue bir de sevgilisi yoksa:p
tercih meselesi. üşengeçse gezer mesela ehuehueheue - Ökkeş in Wonderland
Ben yaz kıs hep yaptırırm delirme moreya temizlik o yavrum - Jenny Hepburn from iPhone
ben şahsen bacaklarımı asla kıllı görmeye katlanamıyorum be Moreya. - Jeane Dixon
Ben de aynen ben lazer ile kökten cözeli cok oldu gerci o tahammülsüzlüğümden:) - Jenny Hepburn from iPhone
aaa lazer mi yaptırdın ne güzel :) - moreya
iğrenç - Sidarta
Ben yatıyorum, iyi geceler...
el-sallamak_18934.jpg
Iyi geceler - Akinci from Android
iyi geceler saol - moreya
İyi geceler - Akaruz 
iyi geceler - moreya
iyi geceler - visualthinker
Fwd: - Dünya'yı yöneten açlık ve aşktır. - İnsanlar unutmak ve avunmak istiyor bilgi değil. (Gorki, Benim Üniversitelerim) http://t.co/n2HnkyYzwB (http://friendfeed.com/hasanba... üzerinden)
Fwd: - Dünya'yı yöneten açlık ve aşktır. - İnsanlar unutmak ve avunmak istiyor bilgi değil. (Gorki, Benim Üniversitelerim) http://t.co/n2HnkyYzwB (http://ff.im/1hhQGt üzerinden)
Güzel kitaptır - Akaruz 
Rahman'a çok uyuz oluyorum
naptı sana? - Ökkeş in Wonderland
her fırsatta beni beğenmediğini hissettiriyor - moreya
hangisi Rahim olan mı? - Cafo
yok Rhmn olan - moreya
Takma sen onlari morisim :* - Claire from Android
sağol Claire canım :* - moreya
Yekta Kopan'ın yeni romanı Aile Çay Bahçesi'nin, çoğu kadının kendinden izler bulacağı unutulmaz bir kahramanı var: Müzeyyen... Aile yaşamının gizli şiddetine başkaldıran, kardeşinin doğumuyla kendi varlığının silinmeye başladığını hisseden bir kadın... Kopan'ın romanı, güçlü, okuru kıskaca alan bir anlatımla sarsıcı bir finale uzanıyor.
yekta.jpg
Kitap hiç okumayan türkçe öğretmeni ahaha bir yaşıma daha girdim:p
kitap okumadım mı dedim? ahahahaha - ahmet aslan
öyle demedi ki ama ? - sosyalulas
okumuyor ki - moreya
moreya anlatım bozukluğu yaptı ahmet öğret moreya'ya lütfen - Sbht
nerede? - moreya
cumleni bi daha oku - Sbht
Doğrusu: Hiç kitap okumayan Türkçe öğretmeni ahaha bir yaşıma daha girdim. :p olacak :) - Maydanoz
aman bu da olur - moreya
işte okumanın zararları moreya, bak ben bişey dedim mi hiç sana? - ahmet aslan
kitap okurken ben zevk alıyorum, daha ne olsun:p - moreya
Niye başım dönüyor anlamadım
tansiyon olabilir - sicola
çok kahve içmek bozar mı tansiyonu - moreya
evet - sicola
:( - moreya
Ben bir de şeyi merak ediyorum, kapalı kadınlar genelde ince oluyor ama kapalı bir hayatları var çoğunlukla. Nasıl formda kalıyorlar
Aşırı sex olabilir. Buradan çıkan sonuç: Aşırı sex normal şartlarda zayıflatır. :) - Keçi Boynuzu ☾☆
Tabi bu kapalı açık hatun meselesi deil, bi genelleme olarak - Keçi Boynuzu ☾☆
euheue - moreya
yazları çok fazla terliyor olabilirler. terlemek de kilo verdirir. yüzerken bile haşema ile yüzüyorlar. bunun yerine kadınlar plajı diye bir şey yapılmış. - Maydanoz
ama terleri gözükmüyor hiç ,yüzlerinde falan ter yok - moreya
Herşeyin başı sex.. :) - Keçi Boynuzu ☾☆
ondan hemen evleniyorlar doğru:p - moreya
Dizi izlicem birazdan, Bugünün saraylısını
Ben geldim, küçük tontişiniz geldi...Selamlar, nasılsınız?
Teşekkür ederiz. Sen naıslsın? - Keçi Boynuzu ☾☆
iyiyim tşkler ffye gelince iyi oluyorum, beni hayata bağlıyorsunuz, sen nasılsın? - moreya
selam elemterefis - moreya
"beni hayata bağlıyorsunuz", o zaman ff kapanırsa en ölcen mi şimdi :):) - Keçi Boynuzu ☾☆
evet kötü oluyorum ff kapanınca - moreya
Tez zamanda bi ff altarnatifi bulmak gerek o vakit. - Keçi Boynuzu ☾☆
quup var ama o keyif vermiyor - moreya
quup gereksiz ya..hiç bi anlamı yok - Keçi Boynuzu ☾☆
hiç akmıyor feedler orada - moreya
hoş geldinn tontişşş:) - elet
ehehehe saol hoşbuldum tontiş elet :) - moreya
:)) sende sağol - elet
:)) - moreya
Melabaaaa :) - Akaruz  from Android
Melabaaaa napıyon tontiş? - moreya
Federico Fellini filmlerini de izlicem...http://www.izlebizle.net/tag...
fellini.jpg
Erotik mi - Akinci from Android
moreya bi kaç link at dmden - ahmet aslan
yok değil - moreya
ne konuda link? - moreya
nights of cabiria? - Claire
at sen senin zevkine güvenirim ben - ahmet aslan
Clara'nın layklarını moreya feed'lerinde görmiycem bundan sonra. - Crlgsld from iPhone
nights of cabiria'yı da izlicem o da var, izlerim yarın olmazsa - moreya
aşkımıza mani olma carla. - Claire
kes. - Crlgsld from iPhone
Carlo hep uyuzluk yapıyon nedense - moreya
kıskanıyor. - Claire
bu site bayağı güzel, özellikle bakmanızda yarar var - moreya
La Strada :) - eskitenekekutu
Izle moreys sonra banada haber ver önerirsen izlerim - Ramazan Çekiç from Android
izlicem sana haber veririm Ramazan abi - moreya
Burada arka arkaya film izleyenler var mı
buraya 3 film üstüste diyenler gelecek - Tastamam★★★★
Sabahtan girenler ciksin ;) - Akinci from Android
7 film rekorum var belkide daha fazla o_O - Ömer
yapma ya çüş, insanlıktan çıkar insan euhe - moreya
Off naaptin ben ikiden cok izleyemedim hic - eskisi from Android
ben de ikiden çok izleyemedim - moreya
Bidakka 8-10 saniyelik filmleri saymiyoruz ama dimi o.O - eskisi from Android
ehehehe - moreya
1 ayda 350 film izledi - Ergün Plak from iPhone
süper valla duygu durumunu merak ettim doğrusu - pylz from Android
Hadi ben yattım...Çok ağrım var...
Iyi geceler - Akinci from Android
Hayırdır ne ağrısı bu more? - deep_blue
Sırtım ağrıyor, bir gün sakat kalacam net başında :(
Ssende git yat bakim ;)) - Akinci from Android
Cabiria'nın gecelerini buradan izleyebilirsiniz...http://filmtvizle.org/cabiria...
cabiria.jpg
izlemeye başladım suya düşüyor neyse söylemiim:p - moreya
türkçe dublajlı var mı, bu alt yazılı, italyanca konuşuyorlar - moreya
Monica Naranjo'nun ağlamaklı sesini seviyorum, değişik bir havası var...Amame o dejame şarkısı...
monica_naranjo.jpg
Paulo Coelho'dan Brida (Yaz ve Sonbahar)...İyi okumalar...
brd.jpg
Cok az kitap sıkıcı gelir bana bu kitapta onlardan biri - cerenimo
euheue - moreya
Rüzgar gibi geçti'yi daha bitirmedim:p
Sorduk mu? :D - Akaruz 
bitmez o dört saat. - Ökkeş in Wonderland
ne aşkmış, önce pek aşıklara benzemiyorlardı - moreya
Uykum geldi...
Benimde! - Keçi Boynuzu ☾☆ from Android
Hadi uyuyun. - Ökkeş in Wonderland from Android
Hadi uyuyalım. - NaHoşşş from Android
uyuyalım hep birlikte - moreya
bu feed'in sonu grup sex. - Akaruz 
Sevişmeden uyumayın. - Ökkeş in Wonderland from Android
şşşş Sevişiyorlar. - Akaruz 
ehehehe - moreya
Bu kızın etrafında da hep erkekler var sap sap
hiçbiri yakışıklı gelmedi bana - moreya
Hangi kızın? - Eşek Sıpası
filmde rüzgar gibi geçtide - moreya
Ben geldim, selamlar nabersiniz ?
iyiyiz, sen nabersin moreya? - Ökkeş in Wonderland
eh işte sağol :) - moreya
cumartesi cumartesi çalışan ne kadar iyiyse, o kadar... bizim e-kitap meselesi n'oldu? gelmiyor mu? - Bülent Kıyışkan
hangi e-kitap? - moreya
Kardeşimin Hikayesi - Zülfü Livaneli - Bülent Kıyışkan from Android
he bakayım yine - moreya
tamam buldum yüklüyom - moreya
Melabaaaa - Akaruz 
Melabaaaa - moreya
Fine moreya sen:) - Ramazan Çekiç from Android
eh işte saol euhe - moreya
Güzel bir film...Ölüm ve Hayat üzerine bir film...Harold and Maude...http://unutulmazfilmler.com/harold-...
harold and maude.jpg
harold and maude 2.jpg
20 yaşlarında, zengin ailesinin ilgisinden yoksun, yalnız, depresif ve ölüm takıntılı bir gençle 80′ine merdiven dayamış ama hayata sıkı sıkıya bağlı, neşeli, eksantrik bir kadının aşka kadar varan ilişkilerinin anlatıldığı bu kara komedinin müziklerini Cat Stevens yapmıştır. Maude rolündeki Ruth Gordon bu filmden üç yıl önce de ünlü Roman Polanski filmi Rosemary’nin Bebeği’nde Minnie Castevet rolündeki muhteşem performansı nedeni ile “En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu Oscarı’nı almıştı… Harold ve Maude 1971 ABD yapımı kara komedi filmidir. Özgün adı Harold and Maude dir. Özgün senaryosunu Colin Higgins’in yazdığı filmi Hal Ashby yönetmiş, başrollerinde Ruth Gordon ve Bud Cort oynamışlardır. Filmin senaryosundan oluşturulan romanı da filmle aynı yıl piyasaya verilmiştir. Bu roman 1975 yılında Türkiye’de Doğum Günüm Kutlu Olsun adıyla yayımlanmıştır. Filmin bir tiyatro uyarlaması da Broadway sahnelerinde ve Türkiye’de bir süre sahnelenmiştir… - moreya
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook