Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

Mohsen Pooya › Likes

Nima
دانشمندان ثابت کرده‌اند که عسل بیش از هر جا در چت‌روم‌های یاهو یافت می‌شود
:))))))))) - Mil∂d
دانشمندان یا نیما؟ - Zaboon Deraz
:)))))))) - Pedram
نیما جان شما که البته خودت صاحب نظری در این زمینه - Alireza Sh
نیما قبلا نظریه های این چنینی زیاد داده بود :))))))))) - Mil∂d
خب آخه نصف دخترایی که میان تو چت‌رومای یاهو آی‌دی‌شون عسله - Nima
شاید رفتی تو روم کندو - Mil∂d
نیما جان دیدن فهرست دوستان شما در یاهو دیدن داره! اینجور که معلومه عسلش زیاده - Alireza Sh
=))))))))) - Mil∂d
من که ادعایی نکردم. تقصیر این دانشمنداست. - Nima
like for milad:)))))))))) شاید رفتی تو روم کندو - ɱil∂ɗ - محمد هادی
و در فیدهای مزیدی و انار :)))))))))))))))))) - Vicey
=))))))))))))) - NiMA
نجمیnajmi
قابل توجه انهائی که برای اعدام اعضای سازمان مجاهدین ( منافقین ) اشک ماتم ریختند - http://www.irandidban.com/archive...
bamdadi2
زیبایی شاید عادی بشه، اما کم‌شعوری و خنگی هیچ‌وقت عادی نمی‌شه
الان هر دوتاش عادي شدن - diplome
این مقایسهه یه جوریه! یه صفت خوب با یه صفت بد! زیبایی و خنگی؟! - Pro Prog
به پرو: یعنی بیشتر نگران شعورمون باشیم تا زیبایی‌مون، چون اولی هیچ‌وقت برای آدم‌ها پذیرفته یا عادی نمی‌شه - bamdadi2
اوه! اوکی - Pro Prog
لایـــــــــــــــــک - Maryam Ardakani
Alireza Sh
هک وردپرس نسخه 2.6 و 2.6.1 در چند دقیقه - http://blog.wksky.com/?p=438
:D - Pasparto
خبر هک شدن یک سیستم وبلاگ رو اگه آدم از زبون ادمین سک سرویس دیگه بشنوه چه حالی داره!!!!!!! - MohammadAli
راه حل ساده برای حل مشکل فوق بدون ارتقا به نسخه جدید هم اینجا بخوانید http://blog.galuhweb.com/2008... - Alireza Sh
اصل روش هک با استفاده از باگ این نسخه های وردپرس هم اول اینجا منتشر شده بود http://milw0rm.com/exploit... - Alireza Sh
روش حلش این هست که ایندکس جدول یوزر به صورت یونیک تبدیل بشه تا امکان ساخت دو تا کاربر ادمین نباشه - Alireza Sh
به نظرم باید به همه وردپرسی ها اعلام کرد خیلی خطر ناکه - Reza
عجب !!!!!!!!!! - Mil∂d
in this hack we can remote change admin password, if registration enabled - Mil∂d
من خیلی وبلاگ های کمی از وردپرس بین وبلاگ های فارسی رو دیدم که امکان ریجسترشون فعال باشه - Mil∂d
اکسپلویتی هم که نوشته شده راه نفوذش همینه اگه اشتباه نکنم - Mil∂d
I know 261,000 of them: google : inurl:wp-login.php?action=register - Reza
در بلاگفا راحت میتونین صفحات جداگانه داشته باشید.چطور نمیدونید خیلی وقته که این امکان جدید اضافه شده است - Alireza Sh
کتایون به زودی یک مطلب در زمینه خواهم نوشت - Alireza Sh
به رضا : روی یکی از همین 261000 تست کنید , من کردم فایده ای نداره - Mil∂d
یک اتفاقاتی افتاد روی یکی از وبلاگ ها اما به انتها نرسید - Mil∂d
@milad من تست کردم جواب میده. احتمالا ورژن مناسبی انتخاب نکردی - Reza
You find 13,300,000 of these wordpress sites using live.com and same search string (no inurl needed) - Reza
کل سایت های فارسی که امکان ریجستر دارند http://www.google.com/search... البته به فرض اینکه همشون این ورژن رو داشته باشند 250 تاست - Mil∂d
آقای شیرازی اگر شخص دیگری این لینک رو می داد چندان مهم نبود اما این لینک از شما یه جورایی حاکی از عقده است! - Majid poorabdallah
مجید جان عقده از چی؟ . - Reza
آقا رضا با جریانات اخیر نیازی به چرا نیست الان آقای شیرازی زیر ذربین هستن - Majid poorabdallah
نسخه جدید وردپرس 5 ساعت بعد از مشخص شدن این باگ در دسترس قرار گرفت , نسخه 2.6.2 http://wordpress.org/develop... - Mil∂d
مجید جان. چطور ما وردپرسی ها می توانیم از بلاگفا انتقاد کنیم ولی ایشون نه؟ :)) - 1Fathi
ممنون میلاد جان - 1Fathi
اوه اوه. برادران ورد پرسی بشتابید - kasni
10 بار به این وردپرسی منجمله میلاد گفتم ! - Parham
آسیب پذیریش هیچی نیست بابا گندش نکنید - Babak
اگر یک سرویس ایرانی این چنین سوتی آماتوری میداد زمین و زمان میگفتند ببنید سایت ایرانی همشون اینجوری هستند و امنیت ندارد و ضعیف هستند. حالا که این اشکال به شکل در وردپرس هست اگر کسی درباره اش صحبت کنه می گن مشکل خاصی نیست اصلا مهم نیست.وبعد هم ارتباطش می دهند به عقده. حالا خوبه خودم هم اولین کسی بودن که روش فیکس کردن آن بدون آپگرید به نسخه جدید یا غیر فعال کردن بخش رجیستر را لینک دادم - Alireza Sh
آقای شیرازی عزیز شما مطمئنید که اگر سیستم بلاگفا هم مثل وردپرس اپن سورس بود و ما هم می تونستیم کدش رو ببینیم، از این قبیل مشکلات داخل کد شما پیدا نمی شد ؟ - امیرعباس
در کل اشکال در هر برنامه ای هست واشکالات و برطرف کردن آنبخشی از مهندسی نرم افزار است که مثلا در هر هزار خط احتمالا این تعداد اشکال وجود دارد که بایستی اشکال گیری شود. اما خارج از بحث فنی اگر امروز این اشکال در بلاگفا بود چه اتفاقی می افتاد؟ آیا بسیاری آنها به اشتراک نمی گذاشتند و در وبلاگشان نمی نوشتند؟ و بر سر سایت ایرانی نمی زندند؟ اگر اشتباه میکنم بگویید اشتباه است - Alireza Sh
مصاحبه چند ماه پیش با یکی از هکرهای وردپرس - http://blogsecurity.net/wordpre... - Alireza Sh
جالبه یک جا این اقای هکر می گویند A: WordPress has a lot of software errors and I’ve sent them alot but I think they thought I was joking. I have 45-50 big exploits for WordPress. One day I will release them - Alireza Sh
ماهی یکی از اینها را رو کنه دیگه کسی سمت وردپرس نمیره - Reza
خبر رو من امروز ساعت 4 صبح دیدم ، واقعا برام جالب بود چطور ممکنه ایندکس جدول یوزر یونیک نباشه ، هرکی این جدول وردپرس رو طراحی کرده ، آخر شاهکار رو خلق کرده :))) - Pouya
البته یه چیزی هم قابل ذکر هست ، که اگر مدیر سایت امکان ثبت نام رو غیر فعال کرده باشه نمی شه به روشی که توضیح داده شده هک کرد ، این روش برای سایت های امکان پذیر هست که به صورت پیش فرض ثبت نام رو باز گذاشته اند ، ولی از لحاظ تحلیل سیستم و مهندسی نرم افزار این دیتابیس مشکل داره... - Pouya
@iPuery کار ورد پرس از نگاه برنامه نویسی و نرم افزار که ایراد کم نداره. تنها امتیازش این بوده که همه گیر شده و کسانی که استفاده کردن کاری به برنامه نویسیش ندارن چون کارشو درست انجام میده. من کد هاشو حدودا سه سال پیش زیر و رو کردم واقعا فاجعه بود - Reza
یکی از اشکالات مهم وردپرس عدم استقلال لایه طراحی و خروجی با لایه بیزینس لاجیک است. مثلا همین قالبهای وردپرس که عملا کدهای پی اچ پی هستند و هر کد پی اج پی میتوان در آن اجرا کرد و برای همین هم وردپرس دام کام نمیتونه امکان ویرایش قالب رو به کاربرانش حتی نسخه پولی بدهد وگرنه معلوم نیست چه بلایی سر سرورهایش خواهد آمد - Alireza Sh
آقای فتحی از این که ملتفتم کردین ممنونم / آدم خوش فکریه ای یک دانه فتحی - Majid poorabdallah
mhmazidi
تبديل ظاهر فايرفاكس به گوگل كروم تم جديد كه نياز به عضويت در سايت دارد - https://addons.mozilla.org/en-US...
bamdadi2
صبح شده و طبق معمول من باید کم‌کم آماده بشم که برم بخوابم
myvahid
دوباره بیدار هستم / یک استامینفن 500 / یک کپسول / یک سرما خوردگی / یک شربت تلخ خوشمزه / خواب
هنوز هم بيداري؟ - -∂li-
آره - myvahid
Pro Prog
حالم از خودم به هم می خوره وقتی می بینم یه کسی رو که صادقانه دوست می داشتم منو صادقانه دوست نمی داشته!
چقدر بهم خواهد خورد از زندگی وقتی که صادقانه دوست بداری وگوش دادن به غم وغصه‌اش از صادقانه دوست‌داشتنهاش تنها بهانه ارتباط باشه - Vahid۹Online
Hamed Safa
يه باگ چديد از وردپرس 2.6.1 منتشر شده - بااستفاده از اون ميشه خيلي راحت پسورد ادمين رو ريست كرد - امروز من فهميدم يه جا هم تست كردم جواب داد - همين الان هم يكي رو شاهوار تستش كرد !!!!!!!!!
براي اينكه جلوي اين مشكل رو بگيريد در بخش تنظيمات وردپرس گزينه اي كه هر كاربر بتونه رجيستر كنه رو غيرفعال كنيد - Hamed Safa
محمدرضا
ما با توایم و با تو نه ایم، اینت بوالعجب... / در حلقه ایم با تو و چون حلقه بر دریم...
bamdadi2
بیا که خاک رهت لاله‌زار خواهد شد / ز بس که خون دل از چشم انتظار چکید (سایه و شجریان)
کلی لایک برای سایه - انجل
bamdadi2
دروغ چرا من از آدمی که خودش رو بگیره خوشم نمیاد. دانشمندا و هنرمندای بزرگ خودشون رو نمی‌گیرن من و تو کی هستیم که بخوایم قیافه برای هم بگیریم
من اسمایلی میگیرم :دی - Spidermard
دقیقا ...تازه وقتی آدم زیادی خودش رو میگیره موقعی که با دماغ سقوط میکنه (و این یکی کلا رد خور نداره ...برای همه پیش میاد) بیشتر دردش میگیره - Selma
غیبت یه وبلاگ نویس بود. ولی ببین همچین لحافش رو سوزوندیم که مرغان هوا به حالش به گریه افتادن - bamdadi2
واسه من قیافه می‌گیری: یه کاری می‌کنم گریه بشی! - bamdadi2
الان از فوضولی دق میکنم...کی؟ - Selma
به نصیبه: والله اون شتر رو من نگفتم‌ها!! منظورم یه شتر دیگه بود - bamdadi2
همون که لحافش رو سوزوندیم - bamdadi2
با توجه به اینکه هنرمندا و دانشمندای بزرگ قیافه نمیگیرن و با توجه به اینکه من و تو که هنرمند بزرگ و دانشمند نیستیم پس میتونیم قیافه بگیریم :D - ‌•‌
به مازوکس: پیدات کنم با جارو می‌زنم توی کله‌ات - bamdadi2
اسمایلی بو کشیدن دنبال لحاف سوخته - Selma
مجددن لایک برای این جمله :)))))))))) - Maryamss
به سلما: درکت میکنم، من هم خیلی فضولم - bamdadi2
:D نه به اندازه من - Selma
زیر مبل های فرفر بوی جوراب میاد :S - Selma
به کتایون: خیلی وقته خیلی کم می‌نویسه. درست نیست اسم بیارم. گفتم که بیشتر جنبه‌ی غیبت‌ کردن و کمی کیف کردن بود. شما که می‌دونین چه مزه‌ای داره لحاف سوزوندن - bamdadi2
بوش که نمیاد ...با چراغ الکلی میسوزونین؟ - Selma
ها ؟؟؟ بابا اين لحاف هاتون رو نسوزونين ... ما بايد زمستون تو سرما سگ لرز بزنيم شما اينجا لحاف هاتون رو واسه سرگرمي ميسوزونين - اسمايلي پيام اخلاقي - black_hat
گفتم به نوبه خودم مشاركتي در اين بحث داشته باشم - black_hat
به مهدی: نترس آدم خودبین زیاده، زمستون هم لحاف برای سوزوندن زیاد پیدا می‌شه - bamdadi2
براوو - atalmatal
Alireza Sh
به نظرم تبلیغ گوگل در مورد اوپن سورس بودن کروم بیشتر یک کار تبلیغاتی است و گوگل آنقدرها هم به اوپن سورس اعتقاد ندارد. اکثر نرم افزارهای کلیدی (مانند سرج انجین اصلی یا جستجوگر دسکتاپ گوگل و...کد باز نیستند
به نظرم کروم می خواهد جا پای جای فایرفاکس بگذاره و از طرفی در این بازار پر رقیب کد باز بودن یک مزیت نسبی محسوب میشه و مثل فایر فاکس حمایت میگیره. خود وب کیت که کروم بر اساس اون هست نیز کد باز است. هر چند می تونست مثل سافاری هم بسته باشه اما اینجوری فایر فاکس و کروم در یک گروه و سافاری و اینترنت اکسپلورر در یک گروه دیگر دسته بندی می شوند.. - Reza
فکر نمیکنم اوپن سورس بودن اونها زیاد معقولانه باشه واسه گوگل - Parham
باهات موافم اگر کد باز نبود قدرت رقابتی کمتری داشت و از طرفی بخش اصلی آن یعنی انجین آن که اصولا کدباز هست و چیز زیادی را ازد دست نمی دهد. هر چند شاید نگاه به آن جعبه شنش الهام بخش دیگر مرورگرها باشد - Alireza Sh
البته این پشتیبانی تا 2011 است و بعدش معلوم نیست اما یک مقاله جالب اشتراک گذاشتم حتما بخونید. شاید اگر فایر فاکس تولبار گوگل را به صورت پیش فرض نصب کرده بود نیازی به کروم نبود. - Reza
کلا گوگل از طریق بازدید های بالاش و اعتمادی که کاربرا بهش دارن به نظرم بتونه جای فایرفاکس رو بگیره. این همه برای فایرفاکس تبلیغ شد ولی استفاده کننده هاش خیلی بالا نرفت. ولی الان کروم تو صفحه اول گوگل تبلیغ شده. به نظرم اگر روش کار کنند خیلی زود میاد بالا چون ابزار لازم برای شناسوندنش به کاربران رو دارن. - امیرعباس
گوگل از فایرفاکس حمایت کرد و میلیونها دلار به موزیلا داد تا بتوان مرورگر محبوبی را داشته باشد که جستجوگر اصلی آن گوگل باشد و در رقابت با مرورگر مایکروسافت که جستجوگر پیش فرض آن لایو است.در واقع منافع گوگل باعث حمایت از فایرفاکس شد و نه اندیشه صرف حمایت از اوپن سورس - Alireza Sh
@Reza البته گوگل کار خودش را میکنه حتی بزودی سیستم عامل خودش را هم میده - Parham
این را هم بگم که گوگل داره به شدت ترسناک میشه. من هنوز جرات نکردم کروم را نصب کنم. حتی گوگل تولبار را نصب نکردم. از بس که اطلاعات از آدم در میاره. حتی وقتی که میگی نفرست تمام آمار وبگردی رو میفرسته - Reza
گوگل وقتی گوگل تالک را هم ارائه کرد خیلی ها به خاطر سادگی اش و نداشتن خیلی امکانات مثل یاهو مسنجر و لایو مسنجر و ... ایراد گرفتند ولی جایگاه خودش را بدست آورد - Parham
گوگل داره راهی را پیش میره که میگه از مجموعه هایی که در اختیار دارید فقط یک راه و یک مجموعه باشه اونم گوگل و نرم افزار های اون هست , یک انحصاری را داره بوجود که بدتر از مایکروسافته ولی خوب کاربران خودش را هم داره - Parham
یک نکته جالب در مورد کلمه کروم وجود داره اگر در زمینه طراحیا پلاگینهای موزیلا و فایرفاکس کار کرده باشد دقیقا یک شاخه با همین نام برای هر پلاگین وجود داره که شامل کدها یا تصاویر است. - Alireza Sh
@Parham نه سیستم عاملی در کار نیست. قدم بعدی گوگل درایو خواهد بود و در کل انقلاب وب اپلیکیشن ها - Reza
گوگل به نظر من عشق فایرفاکس نداره صرفا عشق اینه که موتور پیشفرضتوی فایرفاکس باشه و از این بابت هم نه خیلی زیاد بلکه 60 میلیون دلار در سال به بنیاد موزیلا کمک می کنه و درآمدش ناشی از اون کادر کوچک به نظر من اصلا با مبلغ پرداختیش قابل مقایسه نیست - pıɥsɹɐɟ
بله هسته تنظیمات فایرفاکس اسمش کرومه. البته این مرورگر فکر کنم اسمش قرار بود جی براوزر باشه که دومینش رو هم یکی دو سال پیش گوگل ثبت کرد ولی بعد انکار کرد که روی ساخت یه مرورگر کار میکنه ولی دقیقا از همون لحظه روی این پروژه کار می کردن. - امیرعباس
فکر میکنم سیستم عاملی که الان داره توی خود گوگل استفاده میشه و کامل با امکانات گوگل تلفیق شده گام بعدی باشه , البته پیش بینی اینا , مثلا سیستم عامل اش مجموعه آفیس اش از گوگل داک استفاده کنه ! - Parham
باز هم می گم اگه گوگل یه نسخه خاص از لینوکس رو به اسم خودش با فایرفاکس ولی با گوگل دسکتاپ توکار اینا منتشر می کرد از این کروم ضایع خیلی بهتر بود - pıɥsɹɐɟ
شاید شبیه چیزی مثل gOS ! - Parham
بچه ها میگفتن نسخه جدید کروم هم اومده. من وی پی ان ندارم تست کنم - امیرعباس
@₣₳ṘЅĦΪƊ کروم ضایع نیست مطمئن باشید آینده خوبی داره , خیلی بیش از اینا پیشرفت میکنه , من سادگی اش را به شخصه دوست دارم . - Parham
@alireza با کروم میشه داخل آرشیو هارو آدرس داد مثلا chrome://browser/content/bookmarks/bookmarksManager.xul - Reza
سورس کروم روی نت هست ! ... حجم فایل آن زیپ شده 1.6 گیگابایت هست - Mohsen Pooya
من فکر نمیکنم گوگل خیلی به فکر سیستم عامل باشه و سرورهای بیشتر براساس فری بی اس دی (یونیکس) هست ولی شاید یک ارائه جدید از لینوکس بده که اونهم به نظرم در آینده نزدیک نخواهد بود و چندان کمکی هم نخواهد کرد چرا که با وجود ارائه های قدرتمندی از ردهت و سوزی و ... جایگاه خاصی بدست نمی آورد ولی میتواند به نوعی با حمایت از مرورگرها تبدیل به جستجوگر پیش فرض مرورگرها در سیستم عاملهای غیر ویندوز شود. - Alireza Sh
بله...گوگل می تونست چیزی شبیه به همون ابونتو یی که خودش استفاده می کنه رو با ابزارهای خودش بطور کامل تحهیز کنه و نزاره که انگ انحصار طلبی بهش بخوره در عین حال...یک لینوکس که با ابزارهای استورج خودش، آفیس خودش، مپس، دسکتاپ سرچ و یک سری ابزار دیگه ترکیب شده و ویرچوالیزشن رو هم خیلی راحت با یک اینترفیس ساده نه مثل زن ترکیب می کنه - pıɥsɹɐɟ
به نظرم می یادش یاهو بر اساس فری بی اس دی هستش و گوگل هم سیستم فایل منحصر به فرد خودش رو داره و هم سروراش بر یک نوع خاص لینوکس که منحصره به خودش استوار هستن ... از این سیستم عامل سایبر پژمان هم فک می کنم یک سری یاد کرده بودذ - pıɥsɹɐɟ
@amir_abbas قبلی نسخه 0.2.149.27 بود و الان یک آپ دیت گذاشته 0.2.152.0 گذاشته - Parham
ضمنا چیز خنده دار اینه که کروم فقط برای ویندوز ارائه شده خیلی خنده داره - pıɥsɹɐɟ
@₣₳ṘЅĦΪƊ بابا صبر داشته باش , گاماس گاماس ! - Parham
دوستان توجه کنید که گوگل صرفا برای کول بازی یا رو کم کنی نمیاد سیستم عامل بده و همه چیز باید در جهت سود بیشتر و منافع بلند مدت باشه و الان که با هم صحبت میکنیم عملا سیستم عامل خودش را داده که همون آندروید باشه که روی موبایل ارایه شده. جایی که برای گوگل منافع بیشتر و رقیب کمتر و آینده بهتری داره و برای دسکتاچ هم همین کروک کاری را که گوگل از سیستم عامل انتظار داشت انجام میده چون روند کلی به سمت وب اپلیکیشن است - Reza
من دید خوبی درباره آندروید ندارم به نظرم آیفون خیلی قدرتره نسبت بهش...فک می کنم هیچ وقت زور آندرواید حتی از ویندوز موبایل و سیمبیان پر ابهت بیشتر نمی شه - pıɥsɹɐɟ
@Reza راستی رضا یک سوال از خیلی ها پرسیدم کسی را می شناسی با اندروید کاری کرده باشه ؟ من 1-2 تا چیز کوچیک نوشتم اما واسه تست اش سوال دارم , برای نصب و ... - Parham
سلام. کامنت بی مربوط و صرفا برای خوش آمدگویی خدمت رئیس بزرگ :دی - فائزه
@فرشید - شاید زورش به اون دو تا نرسه ولی زورش به سیمبین بدبخت که میرسه. عملا نوکیا تو این بازار نابود میشه چون واقعا جلوی اینها هیچ حرفی برای گفتن نداره. بازار گوشی های موبایل یه بازار خلوت و نو برای این جماعته. کلی پول توشه - امیرعباس
@Farshid وقتی که گوشی مجانی باهاش داد و پولشو از تبلیغات در آورد اون موقع زورش بیشتر میشه - Reza
@Parham آفرین عجب کارایی میکنی. نه من نمیشناسم میتونی به شرکت مخابرات ایران همون گروه اس ام اس فارسی نویس مراجعه کنی :)) - Reza
@amir_abbas تنها شرکتی هم که عضو پیمان اندروید نیست نوکیاست البته گوگل برای جستجو هاش با نوکیا توافق کرده که برای مرورگرهای موبایل اش از گوگل استفاده کنه - Parham
@Alireza علیرضا این فرفر حواس نمیگذاره. فکر کنم میس کال داری :) - Reza
معمولا وقنی شما موبایلو می خرین هزینه او اس رو پیشاپیش پرداخت کردین. ضمنا نباید قدرت هایی مثل سیمبیان و اپل رو دست کم گرفت. اگه نسخه اول اپل موبیل رو با آندروید مقایسه کنین میبینین که لااقل از منظر من جلوی آیفون از نظر تعامل انسان و ماشین و لذت کاربری حرفی واسه گفتن نداره...به نظرم گوگل فقط توی سرچ برنده است و نه بلاگرش خیلی آش دهن سوزیه... نه مسنجرش...نه شبکه اجتماعی اشو نه برخی دیگه از محصولاتش البته من مپ هاش رو هم جزو سرچ حساب کردم - pıɥsɹɐɟ
گوگل در برابر اپل و مایکروسافت حرفی برای گفتن نداره . گوگل سرچ انجین خوبی هست ولی اکثر پروژه های جدیدش مثل اورکات، جی تاک ... در رده اول در زمینه فعالیتشون نیستن. - Mohsen Pooya
با محسن موافقم - pıɥsɹɐɟ
تو دنیای باز جای مونوپولی نیست - pıɥsɹɐɟ
گوگل یکی از برنامه هاش همکاری با اچ تی سی خواهد بود برای ارائه ی موبایل که مبتنی بر اندروید باشه ! - Parham
@Reza مرسی راهنمایی :)) میخوام روی پاکت پی سی امتحان کنم اما زیاد نمیدونم , روی گوشی های اچ تی سی جواب میده ولی هنوز گوشی دست دوم و ارزونی ازش پیدا نکردم ! فکر کنم باید برم سراغ همونا :D - Parham
و درواقع اولین گوشی مبتنی بر آندروید هم از طریق همین شرکت بیرون خواهد آمد - pıɥsɹɐɟ
اما گوشی های اچ تی سی هیچ وقت شاهکار نبودن خوب بودن ولی نه کیلر - pıɥsɹɐɟ
@₣₳ṘЅĦΪƊ فکر نمیکنم اصلا اپل موبیل قابل رقابت با اندروید باشه !اندروید از لحاظ رابط کاربری خیلی جلوتره ! شما باهاش کار کردی ؟ با اندروید ؟ - Parham
اچ تی سی الان پیشرفت اش خیلی عالی بوده ! - Parham
از گوگل رسیدیم به اچ تی سی ! اما گوگل فعلا یک چیز دیگه است ! - Parham
من فقط فیلم هاشو توی سی نت و دو تا وبلاگ دیگه دیده و عکسایی که جی اس ام آرنا شیر کرده...اما مگه همه چی سرچه؟ واقعا کی می تونه جای آیفونو توی لذت رابط کاربری بگیره؟ توی لذت بردن از موسیقی؟ توی طراحی صنعتی و خیلی چیزهای دیگه...به نظرم نباید فک که بقیه بیکار نشستن...مطمئن باشین اپل هرچقدر هم شرکت کوچکی باشد در مقایسه با گوگل و مایکروساقت هنوز هم کعبه معبود خیلی ها حساب می شه - pıɥsɹɐɟ
پرهام عزیز ...واسه من سرچ کردن تو چیزی غیر گوگل خنده داره اما همه چیز که سرچ نیست - pıɥsɹɐɟ
رابط کاربری گوگل ؟! شاید در زمینه امکانات اندروید جلوتر باشه، ولی از نظر رابط کاربری اپل همیشه جلوتر بوده ... هنر اپل مانور روی امکانات خاص هست به جای امکانات زیاد - Mohsen Pooya
اپل به زندگی دیجیتالی لذت می بخشه اما شخصا چنین نظری رو در مورد گوگل ندارم...مردم الان با موبایل هاشون زندگی می کنن و به نظر من گوگل قادر نیست لذتی که آیفون یا لئوپارد یا آیپاد ایجاد می کنه رو ایجاد کنه - pıɥsɹɐɟ
دوستان نمیشه فقط به اتکای اسم اپل یا گوگل گفت که رابط کاربری خوبه یا بده. الان کسی که پول داره میتونه بهترین شرکت و طراحان رابط خوب را به کار بگیره چون این یک دانش شده و از بحث سلیقه خارجه. شرکت اچ تی سی هم در اصل طراح رابط کاربر برای سونی اریکسون و اگر اشتباه نکنم ال جی بوده و کم کم مستقل هم خودش گوشی بیرون داده و به همین خاطر گوشی هاش قشنگن اما سخت افزار و نرم افزارشون ممکنه چنگی به دل نزنه - Reza
شرکت اچ تی سی قبلا با اسم های مختلفی مثل آیمیت، کیوتک، اوتو، تی موبایل و غیر که اونو ریبراند می کردن توی بازار بود ولی مدتی هست که خودش با اسم خودش فعالیت می کنه - pıɥsɹɐɟ
در تکمبل صحبت فرشاد .. اچ‌تی‌سی تاچ پر سروصداترین محصول اچ‌تی‌سی بود، کافیه یکبار اونو دستت بگیری... آی‌فون حتی اس‌ام‌اس فوروارد هم نداره، ولی کارکردن با آی‌فون لذت بخشه، تفاوت رو میشه احساس کرد - Mohsen Pooya
من با اندروید کار کردم با اپل ای فون هم کار کردم توی خیلی بخش ها مثلا بخش جستجوی موبایل فکر میکنم اندورید رابط کاربری بهتری داره این ربطی به گوگل و اپل نداره - Parham
HTC has been an ODM (Original Design Manufacturer) for OEM (Original Equipment Manufacturer) companies (like Sony) - Reza
لذت بردن یک بحث و تکنولوژی و استفاده هم بحث دیگه , همین الان کروم خیلی ساده است و مثلا الان توش سرعت مهمه ولی برای یک کاربر دیگه ممکنه لذت افزونه های فایرفاکس چیز دیگه ای باشه ! - Parham
پرهام عزیز در بحث های مربوط به جستجو هیچ شکی توی قدرت گوگل نیست طوری که خود مایکروسافت که خالق میندوزه هم توی دسکتاپ سرچ ویندوز هیچ حرفی واسه گفتن نداره جلوی گوگل...حالا سرچ ام اس ان دسکتاپ سرچ هیچ...ویستا هم سرچش فوق العاده کنده در مقایسه با گوگل طوری که من مجبورا از گوگل دسکتاپ استفاده می کنم تو ویستا - pıɥsɹɐɟ
دقیقا حرف شما پرهام عزیز در مورد فایرفاکسو کروم درسته - pıɥsɹɐɟ
به نظر من گوگل عاشق طراحی مینیمالیستیه اما همه مینیمالیست نیستن - pıɥsɹɐɟ
نه رضا مخالفم، مایکروسافت پول داره، ولی توی وب نتونسته حرکتی بکنه. تفکری که پشت هر شرکتی هست مهمه. سرویسهای تحت وب گوگل همه طراحی ساده در حد 2 رنگ دارند، همین تفکر به کروم منتقل شد. و حسی که در مک بوک پرو هست، در نرم‌افزار آی فون هم دیده میشه - Mohsen Pooya
البته هرکسی جای گوگل بود یه نظر هم به موبالیها داشت تعداد کاربران موبایل زیاد است و اینترنت هم که در خیلی از کشورها در موبایلها در دسترس هست. پس با در نظر گرفتن این تعداد کاربر و البته بازار جذاب تبلیغات میتوان انتظار داشت که گوگل برنامه های برای موبایلها دارد. چه از عرضه مروگرهای مخصوص موبایل و چه سیستم عامل برای موبایل - Alireza Sh
الان گوگل داره با شرکتهای تولید کننده مویابل سر تبلیفات توی موبایل ها توافق میکنه , ایران سیستم جی پی ار اس و ایناش اینجوریه ولی مثلا توی بقیه کشورها موبایل واستفاده از خدمات اش خیلی فراگیره و گوگل داره وارد این بخش میشه ,2 روز پیش سرجی برین گوگل کروم را برای سیستم عامل اندروید معرفی کرد و برنامه بعدی واسه سایر سیستم عامل هاست تا مرورگر کروم اش و همچنین با توجه به اینکه کروم از گوگل برای سرچ استفاده میکنه را وارد سایر موبایل ها کنه . - Parham
گوگل فقط باری به بار توسعه دهنده ها اضافه می کنه. گوگل نه طراح اینترفیس خیلی خفنی هست و نه تجربه دسکتاپ خیلی غنی داره. همش در حد گوگل ارث اینا بوده. هیچ وقت نمی شه اونو با غولی مث اپل که یکی از بانی های اصلی مفهوم جی یو آی تو دنیاست مقایسه کرد. شما خودتون آقای شیرازی زمان کار روی پارسیک چقدر با ای پی آی سرچ گوگل بخاطر محدودیت روی کم و کیف فراخوانی کوئری ها مساله داشتین - pıɥsɹɐɟ
روی موبایل اچ تی سی با نام Dream که موبایل گوگل خواهد بود این را داره تست میکنه , تو زمینه موبایل گوگل تا سال آینده خیلی متحول خواهد شد - Parham
مطمئننا گوگل به بازار موبایل و سیستم‌عامل نظر داره، ولی گوگل در سطح اورکات و گوگل کلندر هست ...سیستم عامل خیلی بزرگتر از تجربه‌های قبلیه گوگله. حتی هسته کروم مال گوگل نیست و از وب‌کیت استفاده کرده. فقط انجین جاوای کروم مال خود گوگل هست... کروم کار بزرگی نبوده اگر کمی سی بلد باشید با انجین وب‌کیت میشه يک مرورگر با "يو آی" اختصاصی مانند کروم تولید کرد! - Mohsen Pooya
گوگل فقط خواسته یه چیزی بندازه تو بین مرورگر ها اما به نظرم فقط فایرفاکسو عزیزتر کرد به عنوان سمبل دنیای باز - pıɥsɹɐɟ
گوگل کدباز رو در عمل قبول نداره و هیچ سورسی ازش ندیدیم. کروم هم مال خود گوگل نبوده و برای همین سورسش منتشر شده... چیزی مثل نسخه های مختلف لینوکس - Mohsen Pooya
عجب بحث نفس‌گیری! چقدر طول کشید تا همه‌شو خوندم. - Nima
@₣₳ṘЅĦΪƊ گوگل فکر نکنم چیزی را همین جوری بندازه ! گوگل مپ و گوگل ارث با استریت ویو الان یک سر و گردن بالاتره ! - Parham
@₣₳ṘЅĦΪƊ گوگل کروم هنوز یک هفته هم نشده شما صبر داشته باش ;) - Parham
@Nima فکر کنم یکی از بهترین بحث های فارسی بوده تا حالا توی فرندفید - Parham
بله پرهام جان با هر سه کامنت اخیرت موافقم - pıɥsɹɐɟ
دروذ! انگار بحث تمام شد ، من که نبودم. اما چند تا نکته بگم یکی به فرشید جان که بحث ای پی آی ربطی به جی یو آی یا یو آی نداره و کاملا پشت صحنه است و مربوط به اس دی کی برنامه نویسا میشه و از نظر رابط کاربر گوگل خیلی خوب بوده نمونه ها موفقش خود گوگل و جی میل که همه تک هستند و البته هر کدام زاییده نو آوری و خلاقیت یک نفر هستند. - Reza
حالا در ادامه بحث به نظر شما امکان داره گوگل اسم مرورگرش را عوض کنه و مثلا در آینده بذاره جی برواز یا گوگل براوزر - Alireza Sh
احتمال داره گوگل اول با این نام شروع کرده تا اگر مشکلی بود نام مرورگر اصلی خراب نشه بعد که تستها انجام و بررسی نهایی انجام شد اسم مرورگر را عوض می کنه و اینجوری مرورگر اصلی گوگل از سابقه مشکلات گوگل کروم که به هر حال در نسخ های لولیه هست نجات داده و یک مرورگر تر و تمیز به کاربران ارائه خواهد شد - Alireza Sh
mhmazidi
آقاي عليرضا شيرازي مدير بلاگفا در فرندفيد http://friendfeed.com/shirazi
مریم بدو بیا داره خودش تبلیغ میکنه الان زحمتات بر باد میره :دی - Mil∂d
خوش اومدند - Parham
این لینک از فهرست من اومده کپی رایت داره :) - Reza
هر کی میبینه جواب بده! عجب سرعت عملی داره اینجا؟ ساعت چنده؟ - Reza
3:33 - Mil∂d
آقای شیرازی هم فرندفیدی شد / خوش اومدید - peiman
Vahid۹Online
How To Enable All Chrome’s Best Features in Firefox | The Best Article Every day - http://www.bspcn.com/2008...
How To Enable All Chrome’s Best Features in Firefox | The Best Article Every day
Vahid۹Online
همه چیز درباره FeedBurner | بلاگ نوشت - http://www.blognevesht.com/1387...
همه چیز درباره FeedBurner | بلاگ نوشت
همه چیز درباره FeedBurner | بلاگ نوشت
همه چیز درباره FeedBurner | بلاگ نوشت
bamdadi2
مهندسی، دموکراسی، خودبزرگ بینی - http://thousanddots.wordpress.com/2008...
من اعتراض دارم. اخرش چرا باز دعوایی شده این متن؟ - A NewComer
به تازه‌وارد: دعوایی شده؟ - bamdadi2
من دوست ندارم نوشته های بامدادی این همه خطابی باشه. اون هم خطاب به یه نفر. همین. - A NewComer
بابا این نوشته ی من نیست !!!!!! - bamdadi2
کلا اشتباه کردم من. این متن رو از ریدر خوندم و دیدم بامدادی شیر کرده و ادبیاتش هم به بامدادی می خورد، دقت نکردم که ممکنه مال کس دیگه ای باشه. پوزش می خوام. - A NewComer
به تازه وارد عزیز: قربونت رفیق. مشکلی نیست :) به هر حال ممنون از نکته‌ای که گفتی. من خودم هم معمولا خطاب مستقیم نمی‌کنم کسی رو، ولی مثلا مواردی مثل آخرین نوشتة، استثنا بود. حرفت رو کلا قبول دارم. - bamdadi2
مخلصیم - A NewComer
myvahid
چای تمام شد سر مسواک و گوش به زنگ هستم
Vahid Alizadeh
110+ آیکن فوق العاده زیبای آراس اس،حتما ببینید - http://www.problogdesign.com/resourc...
bamdadi2
برای سفر رییس‌جمهور به آمریکا ایده بدهید - http://i.hoder.com/archive...
کاش یک آدم مهم و نزدیک به رئیس‌جمهور این نوشته‌ها را بخواند. هر چند باور کردن این‌که رئیس‌جمهوری ایران از عهده‌ی این ایده‌ها برآید و برفرض هم که همه برنامه‌ها خوبی پیش برود با یک جمله‌ی نامناسب همه‌ی رشته‌ها را پنبه نکند برایم مشکل است، اما در کل با این ایده‌ها موافق هستم. در شرایط فعلی که بنگاه‌های رسانه‌ای غرب روی هیولاسازی ایران زوم کرده‌اند، برنامه‌های ابتکارآمیز و مثبت بالاترین مقام اجرایی ایران در آمریکا می‌تواند مثل سطل آبی روی آتش رسانه‌آی که بر ضد ایران برپا کرده‌اند پاشیده شود. - bamdadi2
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook