Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

Nick Drandakis › Comments

Nick Drandakis
With Nexus One, Is Google Eating Its Own Dogfood Or Its Own Children? - http://www.techcrunch.com/2009...
"Before the iPhone, no device manufacturer, let alone software manufacturer, had anywhere near the type of control that Apple does over a mobile device. With Nexus One, Google is moving in that direction too." exactly what I writing in my blog post about mobility and Google's device - Nick Drandakis
Nick Drandakis
The Wonder Of Apple’s Tablet - http://www.techcrunch.com/2009...
"Conventional wisdom suggests that Apple will not be able to succeed where so many others have failed. But Apple makes billions defying conventional wisdom." - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Nexus One Homescreen, Wallpaper & Ringtones - http://phandroid.com/2009...
Comparing to the iPhone UI, ......this is poor kids' smartphone. - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Bit.ly Goes Pro, Tells Goo.gl To Suck.it - http://www.techcrunch.com/2009...
I'll stay with bit.ly for many reasons. Apart from that, custom shortened domains is a great idea. - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Microsoft Has No Answer To China Plurk Debacle - http://www.techcrunch.com/2009...
συμβαίνουν κι αλλού τελικά... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Ένταλμα σύλληψης για την υπουργό Εξωτερικών του Ισραήλ Τζίπι Λίβνι - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
Εντυπωσιακό! - Nick Drandakis
Nick Drandakis
What Matters Now: get the free ebook - http://sethgodin.typepad.com/seths_b...
I especially liked the links to each author's latest book/work. Really interesting. - Nick Drandakis
George Tziralis
Αγαπημένες εκπομπές στα αθηναϊκά ερτζιανά, για όσους δεν προτιμούν podcast ως λευκό θόρυβο όταν οδηγούν:
Καθημερινές 8-10πμ: Τρίτο πρόγραμμα, Χρήστος Μιχαηλίδης - George Tziralis
Καθημερινές, 10-12πμ: Εν λευκώ (δεν θυμάμαι όνομα :) - George Tziralis
Καθημερινές, 12πμ-2μμ: Best (Ψαριανός, παίζει ακόμα, αν κ βουλευτής;) - George Tziralis
Καθημερινές, 6-8μμ: Εν λευκώ, Σαμορκάσογλου (αν τον γράφω σωστά) - George Tziralis
Καθημερινές, 8-10μμ: Εν λευκώ (δεν θυμάμαι το όνομα της αγαπητής δεσποινίδας) - George Tziralis
Καθημερινές, 12μμ-2πμ: Εν λευκώ (απλά απολαυστικός ο κύριος, το όνομά του μου διαφεύγει) - George Tziralis
ΣΚ, 8-10μμ: Best, Γιώργος Κυριάκου - George Tziralis
Σχόλια, περαιτέρω προτάσεις, προσθήκες, διορθώσεις επιθυμητά :) - George Tziralis
Μερικά ονόματα για τον Εν Λευκώ: 10-12 το πρωί Κωνσταντίνος Τζούμας (ανυπέρβλητος), 8-10 το απόγευμα, Claudia Matola (τι όνομα!). 12-2 την νύχτα Μανώλης Οικονόμου (αυτός πρέπει να ξέρει περισσότερα μουσικά trivia και από τον Γιάννη Πετρίδη) - Spiros Vathis
Ειρήσθω εν παρόδω, εξαιρετική είναι και η εκπομπή του Πετρίδη στο Τρίτο, ακριβώς μετά την (κλασσική) εκπομπή του στην ΝΕΤ. - Spiros Vathis
Επίσης κάθε Κυριακή μετά τις 6 το απογευμαη dream team του ελληνικού ραδιοφώνου βρίσκεται στο 2ο πρόγραμμα της ΕΡΑ: 6-7 Λευτέρης Κογκαλίδης 7-8 Γιάννης Πετρίδης 8-9 Γιώργος Παπαστεφάνου 9-10 Αλέξης Κωστάλας - Spiros Vathis from fftogo
Σε ποια συχνότητα είναι αυτο; :P - George Tziralis
Συμπαθητικός είναι και ο Άρης Δαβαράκης στον Αθήνα 984, 6 με 7, ή 7 με 8, δεν θυμάμαι. Επίσης μου αρέσει πολύ ο Νίκος Μουρατίδης, νομίζω στον Real κάπου μεταξύ 8 με 10, δεν είμαι σίγουρος. :-) Όσους αναφέρατε παραπάνω, ανυπερβλητοι... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
The Unlocked Phone Movement Gets A Big Boost - http://www.avc.com/a_vc...
"Yes, 3% of your users are taking up 40% of your bandwidth. You see this as a bad thing. It’s not. It’s a good thing. It’s a blessing. It’s an indication that people love what we’re doing, which means you now have a reason to go out and double or triple or quadruple your damn network capacity. Jesus! I can’t believe I’m explaining this to you. You’re in the business of selling bandwidth. That pipe is what you sell. Right now what the market is telling you is that you can sell even more! Lots more! Good Lord. The world is changing, and you’re right in the sweet spot." - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Η σοβαρότητα της Βουλής - http://www.medium.gr/index...
Μπορούμε, όμως, να εικάσουμε τη σοβαρότητα του προέδρου της Βουλής (τρίτος στην πολιτειακή ιεραρχία) ο οποίος προφανώς δίκασε και απεφάνθη περί του βάρους της υπόθεσης. Για τη σοβαρότητα της υπόθεσης αποφάσιζαν, ως μη όφειλαν, οι συνάδελφοι των κατηγορουμένων, με αποτέλεσμα τη γενική ατιμωρησία. Τώρα αποφαίνεται, πριν καν συζητηθεί η υπόθεση στη Βουλή, ο πρόεδρός της. Το επόμενο βήμα μάλλον θα είναι να αποφαίνεται ο κλητήρας της Βουλής που παραλαμβάνει τις δικογραφίες. Ετσι για να μην μπαίνει στη φασαρία το Σώμα με υποθέσεις που «δεν είναι σοβαρές». - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Το outsourcing είναι η λύση - http://voteforliberty.wordpress.com/2009...
Σε άλλη χώρα, ναι... Εδώ είδαμε πως δουλεύει το outsourcing, π.χ. με τις εταιρίες καθαρισμού (βλ.Κούνεβα). Οκ, οι εργολάβοι ελέγχονται (;) ως προς την ποιότητα του έργου, ως προς τις συνθήκες εργασίας όμως τί γίνεται; - Save As : Panos
Πάλι σε άλλη χώρα? Δηλαδή η λύση είναι να τους κάνουμε όλους δημόσιους υπάλληλους, επειδή δεν μπορούμε κάποτε να εφαρμόσουμε τη νομοθεσία και να μην έχουμε περιπτώσεις Κούνεβα? - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Η ερευνητική δημοσιογραφία μεγαλουργεί στην Ελλάδα... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
e-rooster.gr» Ελλάδα Πολιτική » Η υπερήφανη Δεξιά του Αντώνη Σαμαρά - http://e-rooster.gr/12...
Δεν είμαι καθόλου σίγουρος πως θα δικαιωθούν όσοι υποστηρίζουν πως οι δεξιές θέσεις του Αντώνη Σαμαρά θα περιχαρακώσουν τη «Νέα Δημοκρατία» και θα την συρρικνώσουν εκλογικά. - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Ξεκίνησε το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
Τόσες φορές έχει αναγγελθεί, ας το δω πρώτα, μακάρι να ήρθε η ώρα - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Πυρηνική ενέργεια στην Ελλάδα: Όχι ευχαριστώ! - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
Μπράβο - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Υποψήφιος πρόεδρος ο πρώην παρουσιαστής του CNN Λου Ντομπς; - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
ο τύπος είναι αστείος, θα πάει να τα βάλει με τον Ομπάμα? Έλεος... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
kathimerini.gr | Αποκωδικοποιώντας τον σπάταλο προϋπολογισμό - http://news.kathimerini.gr/4dcgi...
gamechanger... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Did Web 1.0 begin dying in September 2008? - http://onlinejournalismblog.com/2009...
Impressive graphs, interesting conclusions, must be watched full screen to see the graphs details... - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Expert Labs: Can an Outside Incubator Turn Government Tech-Savvy? - http://www.readwriteweb.com/archive...
I don't see this as a different approach, but rather as a complementary to O'Reilly's. Public data is a two-way information highway: data from the government sector, and data from the citizens. The two must work combined, not in competition. - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Την ώρα που άνθρωποι διαχειρίζονται projects εκατομ. από laptops ενώ πετάνε, η Λούκα θέλει τρία γραφεία. http://news.kathimerini.gr/4dcgi... Πες τα Πάσχο!
Και όμως Νίκο, δεν ξέρω κανέναν που να διαχειρίζεται projects μερικών εκατοντάδων δισεκατομμυρίων και μερικές δεκάδες χιλιάδες υφιστάμενους και να το κάνει από laptop ενώ πετάει, χωρίς να έχει γραφεία. Δεν δικαιολογώ τα συγκεκριμένα έξοδα ή την δομή, δεν ξέρω. Αλλά ο συλλογισμός σου είναι λάθος. - Panayotis Vryonis
Μερικές φορές μας διαφεύγουν τα μεγέθη. Σκέψου ότι το μιλάμε για κάτι (μία χώρα!) που σε οικονομικά μεγέθη είναι ίσως 100 google. Αν ξεκινήσεις από εκεί τον συλλογισμό σου και κάνεις συγκρίσεις, θα φτάσουμε σε συμπεράσματα που σίγουρα δεν θα θέλαμε: π.χ. μισθό πρωθυπουργού σε σχέση με μισθό CEO της Google ή της Microsoft. Έχει πρόβλημα η λογική αυτή! :-) - Panayotis Vryonis
Προφανώς όλοι μιλάμε χωρίς να ξέρουμε περισσότερα (και δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, αν το αναγνωρίζεις), ωστόσο αυτό που αντιλαμβάνομαι εγώ ως δόκιμη (και ευκταία) κριτική είναι το μέγεθος κάθε γραφείου και των συν' αυτώ. Έχουμε δει ή και γνωρίσει ανθρώπους που διοικούν μεγάλες εταιρείες, hedge funds κτλ από μία "τάβλα", ένα όσο πιο απλό γραφείο γίνεται, ανάλογο των υφισταμένων τους... more... - George Tziralis
@George: αυτό που λέω είναι ότι τα μεγέθη που συγκρίνουμε πρέπει να είναι ανάλογα. Νομίζω ότι δεν έχεις δει τον οικονομικό διευθυντή μία εταιρείας με έσοδα 300 δισεκατομμύρια δολάρια (τόσο περίπου ήταν το GDP της Ελλάδας το 2008) Συγκρινόμενο μέγεθος θα μπορούσε να είναι π.χ. η BP και όχι το twitter. ;-) - Panayotis Vryonis
Όχι, μιλώ για μία τάξη μεγέθους παρακάτω (όχι το twitter πάντως :P). Point taken, from both sides imho. - George Tziralis
Αν ήθελα να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, θα μιλούσα για κέρδη -εκεί, άσε καμία σύγκριση δεν μας συμφέρει ;-) - Panayotis Vryonis
Also, on a side note, προσωπικά εκτιμώ τους ανθρώπους που μπορούν να επιβληθούν με την παρουσία τους και μόνο, και όχι με βάση τα τετραγωνικά του γραφείου τους ή τα κυβικά του αυτοκινήτου τους ή το ύψος της φωνής τους. (Δεν μιλώ για την Λούκα, ή έχω κάποιον άλλο στο μυαλό μου εδώ, ίσως είναι ατυχής η επιλογή του τρέχοντος thread :) - George Tziralis
Η ουσία είναι εδώ γιατί καλές οι αλλαγές ονομάτων και το πιο μικρό συμβούλιο όμως πολλές φορές χάνεται η ουσία και με ευθύνη βέβαια των μέσων ενημέρωσης ''Ας μιλήσουμε όμως σοβαρά, μπας και σοβαρευτεί η κυβέρνηση. Το πρώτο ερώτημα είναι, «τι νόημα έχει το μικρότερο σχήμα αν είναι να αναπαραχθεί το παλιό μοντέλο;'' - Stelios Landrakis Jr
Στέλιο, περίγραψέ μου τα χαρακτηριστικά του "παλιού μοντέλου". Το νόημα ενός μικρού υπουργικού σχήματος είναι να μπορεί να συνεδριάζει και να συναποφασίζει πιο εύκολα και πιο τακτικά ώστε να είναι πιο αποτελεσματικό. Πώς αυτό σχετίζεται με την οργανωτική δομή του Χ ή του Ψ υπουργείου; - Panayotis Vryonis
Το παλαιό μοντέλο περιλαμβάνει ένα σωρό πράγματα και προφανώς πολλά παραπάνω από ένα πολυμελές συμβούλιο με μια δυσκολία όπως λες και συ στην λήψη αποφάσεων και στις συχνές συνεδρίες. Αν η ουσία των αλλαγών αυτών είναι μόνο να συνεδριάζουν και να συναποφασίζουν πιο εύκολα και τακτικά,τότε μιλάμε για συνεχιζόμενα επικοινωνιακά τρικ τα οποία μας κατακλίζουν καθημερινά. Η κυβέρνηση πλάσαρε... more... - Stelios Landrakis Jr
Παναγιώτη, τώρα μπόρεσα να δω το σχόλιο σου. Κατ' αρχήν ο συλλογισμός δεν είναι δικός μου, είναι του Μανδραβέλη τον οποίο αναπαράγω συμφωνώντας. Η ερώτηση του (και η δική μου) είναι απλή. Δηλαδή, με βάση τη λογική σου, όσο περισσότερα εκατομμύρια διαχειρίζεσαι, τόσο περισσότερα γραφεία (και αντίστοιχες ομάδες εργασίας) χρειάζεσαι? Και το μικρότερο σχήμα που κολάει? Κρατάμε όλα τα... more... - Nick Drandakis
Ο Obama πόσα γραφεία έχει? - Nick Drandakis
Συχνά ναι, όσο περισσότερα χρήματα διαχειρίζεσαι, τόσο περισσότερο κόσμο χρειάζεσαι. Ακόμη πιο πολύπλοκο το κάνει όταν δεν είναι δικά σου τα χρήματα, αλλά πολλών άλλων (βλ. ιδιωτικές vs εισηγμένες). Η ένστασή μου δεν ήταν στο πόσα γραφεία πρέπει να έχει η Κατσέλη, σε αυτό είπα ότι δεν ξέρω. Η ένστασή μου ήταν στο (κατά την γνώμη μου) πολύ απλοϊκό "άλλοι διαχειρίζονται εκατομμύρια, από ένα laptop, η υπουργός δεν μπορεί από ένα γραφείο;" - Panayotis Vryonis
Όσο κι αν σου φαίνεται απλοϊκό Παναγιώτη μου (κι όντως είναι για χάρη του επιχειρήματος) άλλο τόσο ενδεικτικό των δυνατοτήτων που σου δίνει η τεχνολογία να διαχειριστείς περισσότερα πράγματα με λιγότερους πόρους. Αυτά εσύ τα ξέρεις καλύτερα από μένα - δεν ξέρω γιατί τα γράφω εδώ.... Αν ο Ομπάμα βγάζει τη δουλειά από το οβάλ γραφείο, τότε πρέπει να μπορεί και η Λούκα από ένα - όποιο διαλέξει εκείνη. - Nick Drandakis
BTW: μία αναζήτηση μου έφερε ότι στο White House εργάζονται περίπου 1700 άτομα. Όσο για τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, έχει αρκετά γραφεία. Σίγουρα τα Oval Office, Camp David, AirForce One, ίσως και αλλού... ;-) - Panayotis Vryonis
Μήπως λοιπόν το συγκεκριμένο πρόσωπο δεν είναι σε θέση να τα διαχειριστεί όλα αυτά; γιατί από σχετικές συζητήσεις είναι by far η υπουργός με την χαμιλότερη δημοτικότητα στον κόσμο ,δείχνει μεγάλη σε ηλικία και απούσα από το φρέσκο σχήμα Παπανδρέου -άλλης κοπής πολιτικός δηλαδή -Μήπως όλα αυτά είναι too much για την Κατσέλη; - Stelios Landrakis Jr
Τα παραδείγματα σου ενισχύουν το επιχείρημα του Μανδραβέλη - ειδικά αυτό του Air Force One :-) - Nick Drandakis
Έχει κάποιος πρόχειρο τον αριθμό των υπαλλήλων του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και του (πρώην) Εμπορικής Ναυτιλίας να τον συγκρίνουμε με τους 1.700 του Λευκού Οίκου :-) - Nick Drandakis
@Stelios: η Κατσέλη είναι μία εξαιρετικά σοβαρή πολιτικός, με πολιτική πείρα και πολύ καλή γνώστης του αντικειμένου της. Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου θα δείξει ότι κάνει πολύ καλή δουλειά. - Panayotis Vryonis
Ίσως αυτό το tweet που έκανα να είναι λίγο biased Παναγιώτη, κυρίως γιατί πιστεύω το ακριβώς αντίθετο με σένα. Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην Κατσέλη (αντίθετα με πολλούς άλλους υπουργούς), και πιστεύω ότι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσει. Οψόμεθα... - Nick Drandakis
Μακάρι να έχω δίκιο εγώ :-) - Panayotis Vryonis
@vrypan. Αν προσπαθείς να υπερασπιστείς κριτικές γνώμες εναντίον των επιλογών ή ενεργειών της κυβερνησης ή του Πασοκ, γενικότερα με το να μπαίνεις σε τέτοια debate σίγουρα κάνεις πολύ περισσότερο κόσμο να τα προσέξει ασχέτως αν έχουν δίκιο ή άδικο. Στο συγκεκριμένο θα πω ότι ο κόσμος άσχετως αν ψήφισε ή όχι ΠΑΣΟΚ έχει πολλές προσδοκίες και όχι άδικα από τη νέα κυβέρνηση. Ξεκινησε πιο θετικά από όσο θα μπορούσε να φανταστεί ο οποιοσδήποτε! - philos
@vrypan Κοίταξε,μπορεί να κάνω και λάθος εκτίμηση,όμως μου είναι αλησμόνητη η εμφάνισή της στα δελτία ειδήσεων ως υποψήφια υπουργός οικονομίας όπου έβλεπες ότι έπιανε επιφανειακά τα ζητήματα, έχανε την ψυχραιμία της πολύ εύκολα και στο τέλος δεν έπειθε ως υποψήφια για το πολύ σοβαρό πόστο της Κυβέρνησης. Έδειχνε δηλαδή να μην είχε βαθειά γνώση των ζητημάτων .Αυτά είδα εκείνες τις μέρες. - Stelios Landrakis Jr
Και αν ακομη ειναι πολύ νωρίς να κριθεί η κυβερνηση για αποτελεσματα, τουλάχιστο έφερε σε χρόνο ρεκόρ νέο αέρα και νοοτροπία. Αλλά πολλοι είναι εκείνοι που περιμένουν στην γωνία να κρίνουν από μια τέτοια κίνηση σαν αυτή της Κατσέλης και καλα θα κάνουν. Με λεφτά δικά μου και δικά σου συντηρουνται τόσα κυβερνητικα γραφεία. Και όταν εσύ ως υπάλληλος του Πασοκ, υπερασπίζεσαι τέτοιες πρακτικές, πως πείθεις τον απλό κόσμο ότι άλλαζει συνολικά το ΠΑΣΟΚ? - philos
@philos: έλα, μην μου επιβάλεις εσύ την λογοκρισία "σαν υπάλληλος του ΠΑΣΟΚ"! :-) Αν σκέφτομαι έτσι, δεν πρέπει να γράφω τίποτα. Η δική μου ένσταση, είναι στο κριτήριο με το οποίο γίνεται η κριτική: η φράση που έκανε twitter ο Νίκος, είναι κατά την γνώμη μου λάθος κριτήριο. - Panayotis Vryonis
@vrypan Σε ένα περιορισμένο (ας μη γελιόμαστε) γκρουπ όπως είναι αυτο εδώ του friendfeed το να σου επισημαίνω 2-3 πράγματα δεν το κάνω για να σε λογοκρίνω αλλά ως μια φιλική συμβουλή σε έναν άνθρωπο που εκτιμώ και συμπαθω. Αλλά αν δωότι δεν εκτιμάς σωστά αυτά που σου επισημαίνω, μπορώ κάλλιστα να λογοκρίνω τον εαυτό μου, σωπαίνοντας! :) - philos
@philos: εννοώ, μην με βάλεις να σκέφτομαι κάθε φορά ότι αυτά που γράφω ή λέω μπορούν να θεωρηθούν έστω και ημιεπίσημη έκφραση του ΠΑΣΟΚ, γιατί τότε θα αυτολογοκρίνομαι :-) - Panayotis Vryonis
Nick Drandakis
I'm shocked with his surprising prediction in the last sentence. But it makes sense! - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Evernote raises $10 million investment - http://blog.evernote.com/2009...
Great startups always find money, even in days of crisis. - Nick Drandakis
Nikos Anagnostou
It annoys me that Safari replaces http: with feed: in feeds
Πράγματι. Τι εκνευριστικό... - Nick Drandakis
Panayotis Vryonis
Σήμερα που έμειναν τελικά δύο υποψήφιοι για την ΝΔ, προσπαθώ να παρακολουθήσω την αντιπαράθεση. Ακούω για ιδεολογική σύγκρουση. Επειδή δεν έχω ακούσει τις θέσεις τους, πού συγκρούονται Σαμαράς και Μπακογιάννη; Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη -αφήστε σχόλια.
Υπάρχει διαφοροποίηση στα θέματα εξωτερικής πολιτικής; οικονομίας; περιβάλλοντος; μεταναστών; σχέσεις κράτους-εκκλησίας; Που και ποιες είναι οι διαφορές τους; - Panayotis Vryonis
συγκρούονται στο όρθιο για να πέσουν στην καρέκλα. Δεν γίνεται τίποτα πιο ουσιαστικό από αυτό, δεν νομίζω... υπάρχει ιδεολογικό κενό... - apostolos
Παναγιώτη η Μπακογιάννη μιλάει για άνοιγμα και διεύρυνση της βάσης σε πιο πολυσυλλεκτική λογική, και ο Σαμαράς μιλά για κλείσιμο στα στενά "κεντροδεξιά" (δεξιά ενννοεί) πλαίσια "για να μαζέψουμε τους δικούς μας που έφυγαν, αντί να ψάχνουμε άλλους ψηφοφόρους που δεν είναι δικοί μας". Τάχθηκε αυστηρά κατά της πολυσυλλεκτικότητας γιατί "εμείς δεν είμαστε πασοκ". Αν δεις προσεκτικά τις... more... - Nick Drandakis
Μην υπεραπλουστεύετε παιδιά, πάντα αυτές οι συγκρούσεις είχαν ιδεολογικές αναφορές. Και στο πασοκ και στη Νέα Δημοκρατία και στο Συνασπισμό. - Nick Drandakis
Νίκο, αυτές τις ιδεολογικές διαφορές ψάχνω. Ακόμη και αν δεν τις έχουν πει οι ίδιοι. Τα "κεντροδεξιά" και "κεντροαριστερά" κ.λ. δεν μου λένε πολλά. Θα με ενδιέφερε να δω τις ουσιαστικές διαφορές τους. - Panayotis Vryonis
λογική αναφορά εννοείς την 'χωροταξική' τους αναφορά; πιο δεξιά, πιο κέντρο κλπ; εγώ δεν βλέπω να συγκρούονται σε θέματα επί της ουσίας, έτσι όπως τα ζητάει τουλάχιστον ο παναγιώτης (θέματα εξωτερικής πολιτικής; οικονομίας; περιβάλλοντος; μεταναστών; σχέσεις κράτους-εκκλησίας; κλπ) - apostolos
Εκεί είναι οι ουσιαστικές, οι μεγάλες διαφορές, Παναγιώτη. Δεν είναι στις θέσεις γιυα τους μετανάστες ή το ασφαλιστικό που όλοι μοιάζουν ίδιοι τις περισσότερες φορές. Είναι το τι ακροατήρια θα αναζητήσει το κάθε κόμμα μελλοντικά. - Nick Drandakis
για αυτό λέω πως δεν έχει κάτι ουσιαστικό αυτή η σύγκρουση πέρα από το να προσπαθούν να βάλουν στοίχημα ποιος είναι ο πιο σωστός τρόπος να μαζέψουν στην στάνη αυτούς που έχασαν - apostolos
@Νίκος: ΟΚ. "Αισθάνομαι" ότι υπάρχει π.χ. μία διαφοροποιήση για την εξωτερική πολιτική. Από την μία έχουμε την προηγούμενη Υπουργό και από την άλλη κάποιον που ήταν Υπ. Εξ. σε παλιότερη κυβέρνηση ΝΔ. Ποιές είναι οι διαφοροποιήσεις τους; - Panayotis Vryonis
Καλά.... Σας θυμίζω τις συγκρούσεις Σημίτη, Τσοχατζόπουλου, Αβέρωφ, Μητσοτάκη, και άλλες παρόμοιες. Ο νικητής στο τέλος καθόριζε τη φυσιογνωμία του κόμματος του με τρόπο καθοριστικό (σε σχέση με τον αντίπαλο) χωρίς να μιλάνε για ασφαλιστικό ή μεταναστευτικό. - Nick Drandakis
η Μπακογιάννη μιλά για πιο δημοκρατικό (με συγκεκριμένες προτάσεις) κόμμα, που θα ελέγχει την ηγεσία και θα ανοιχτεί περισσότερο στην κοινωνια. Επίσης είναι σαφώς πιο φιλελεύθερη στο ζήτημα των μεταναστών, αλλά και στην οικονομία - Andreas Triantafillidis
Παναγιώτη, αν δεις τους παραλληλισμούς μου θα καταλάβεις, δεν αφορά μόνο εξωτερική πολιτική. Πρέπει να τα δεις από απόσταση και σε βάθος χρόνου, και θα καταλάβεις. Είναι μια πολύ σημαντική σύγκρουση για το μέλλον αυτής της παράταξης - Nick Drandakis
Δεν διαφωνώ ότι άλλη θα είναι η ΝΔ με Σαμαρά και άλλη με Μπακογιάννη. Προσπαθώ να ανιχνεύσω το πώς. - Panayotis Vryonis
επίσης, η Ντόρα έχει εκφρασει πολλές φορές τις απόψεις και τις ιδέες της, ιδέες που ακούγονται να είναι δικές της και αποτέλεσμα ζύμωσης. Ο κ.Σαμαράς δε μας κάνει τη χάρη να λέει. πόσο μάλλον να δημοσιεύει, τις δικές του απόψεις. Έχω μάλιστα την αίσθηση ότι δεν έχει πρόβλημα να κατασκευάζει τραβεστί ιδεολογήματα («πατριωτικός φιλελευθερισμός» anybody; ) .. δες κι εδώ: http://e-rooster.gr/11... - Andreas Triantafillidis
σίγουρα ο επόμενος πρόεδρος θα διαμορφώσει το κόμμα, θα αλλάξει πορείες κλπ δεν λέω όχι... αλλά αυτή την στιγμή δεν γίνεται καμμία ουσιαστική αντιπαράθεση στο επίπεδο που ζητάει ο Παναγιώτης... σε κάθε περίπτωση ακόμα αναφέρονται στους δικούς τους ψηφοφόρους, δεν βγαίνουν στην κοινωνία για να πάρουν ψήφο εμπιστοσύνης - apostolos
προσωπικά δε διαφωνώ στα πεδία που έχουν επιλέξει να αναμετρηθούν (ιδεολογικό στίγμα και αναδιάρθρωση κόμματος). Οι υπόλοιπες επιλογές διαμορφώνονται ως αποτέλεσα αυτών των δύο - Andreas Triantafillidis
Ο Ανδρέας π.χ. με αυτό που είπε μου θύμισε το μόνο πράγμα για το οποίο έχουν συγκρουστεί ως τώρα, την διαδικασία εκλογής προέδρου, με τον Σαμαρά να ζητάει εκλογή από την βάση και την Μπακογιάννη να προσπαθεί να προτιμάει το Συνέδριο. Είναι μία διαφοροποίηση. - Panayotis Vryonis
Νίκο, Ανδρέα υπάρχει μια αναντιστοιχία σε όσα είπε η Μπακογιάννη. Αδυνατώ να καταλάβω πως η Μπακογιάννη υπόσχεται διεύρυνση της βάσης όταν αρχικά δεν ήθελε την εκλογή απο την βάση και αργότερα αρνήθηκε την συμμετοχή στα "μη μέλη" στην ψηφοφορία. - papachatzis
@Papachatzis: ΟΚ. Αλλά από την άλλη, δεν μπορεί το κύριο θέμα σύγκρουσης να είναι η διαδικασία εκλογής. Και στο κάτω κάτω, δεν είναι πια θέμα: λύθηκε. - Panayotis Vryonis
Επίσης μια ακόμα επισήμανση. Κατα την διάρκεια της διαδικασία εκλογής προέδρου στο ΠΑΣΟΚ, λεγόταν οτι αυτός που μπορούσε να διευρύνει την βάση ήταν ο Βενιζέλος και οτι ο Παπανδρέου επιθυμούσε ένα καθαρό ΠΑΣΟΚ που σταδιακά θα οδηγούσε στην συρρίκνωση του, κάτι που αποδείχθηκε λάθος. Το θέμα είναι να ξεφύγουν απο αυτή την συζήτηση γιατί - τουλάχιστον στο ΠΑΣΟΚ - αποδείχθηκε οτι δεν είχε αξία. - papachatzis
@ vrypan Πιάσε κόκκινο :-) - papachatzis
Nick Drandakis
"Όχι" Μπιρμπίλη σε λιθάνθρακα και πυρηνική ενέργεια - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
Μπράβο! - Nick Drandakis
Nick Drandakis
Μέρντοχ εναντίον Google για τις δωρεάν ειδήσεις - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
"Πάντως, σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η απειλή του Mέρντοχ μάλλον δεν ταράζει ιδιαίτερα τον ύπνο των ιδρυτών της Google Σεργκέι Μπριν και Λάρι Πέιτζ, οι οποίοι δήλωσαν ότι αν κάποιος ειδησεογραφικός οργανισμός δεν επιθυμεί οι ειδήσεις του να περιλαμβάνονται στις αναζητήσεις της Google, αρκούν μόλις δύο γραμμές υπολογιστικού κώδικα για να «εξαφανιστούν» από τις αναζητήσεις." Σκύλος που γαυγίζει.... - Nick Drandakis
nektarios sylligardakis
http://www.loveinaction.gr πολύ όμορφη υλοποίηση σε #drupal kudos στα παιδιά της @ogilvyone που δουλέψατε σε αυτό
Πιο εύκολα θα με έπειθες ότι είναι Wordpress :-) - Nick Drandakis
Panayotis Vryonis
Αυτά τα τείχη πότε θα πέσουν; - http://afmarx.wordpress.com/2009...
Αναξιόπιστος. Απλώς κρύβει την ενόχληση του για την πτώση του τείχους, ειρωνευόμενος μάλιστα με ένα "αλληλούϊα". Αναξιόπιστος.... - Nick Drandakis
Panayotis Vryonis
Αδυνατώ να παρακολουθήσω την κυβέρνηση! - http://antikrogias.blogspot.com/2009...
Αδυνατώ να καταλάβω ποιό πρόβλημα προσπαθεί να αναδείξει. - Nick Drandakis
Δυστυχώς έχει δίκιο. Σε αντίθεση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο pasok.gr, όπου όλες οι ανακοινώσεις, όλες οι πληροφορίες ήταν σχεδόν σε πραγματικό χρόνο διαθέσιμες, σήμερα αναγκαζόμαστε να μαθαίνουμε την πληροφορία από τα ΜΜΕ. Υπάρχει σημαντικό έλλειμμα πληροφόρησης -με βάση τα standards που είχε θέσει η διαδικτυακή πρακτική του ΠΑΣΟΚ. - Panayotis Vryonis
Νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να λυθεί, αλλά το πρόβλημα υπάρχει. - Panayotis Vryonis
Από τη δική σου εξήγηση κατάλαβα τι εννοεί ρε Παναγιώτη. Από τον Κρόγια μου έμενε μια γκρίνια απλώς, χωρίς να δείχνει με σαφήνεια το πρόβλημα. - Nick Drandakis
papachatzis
Παντρεύομαι :-)
wedding.jpg
Άντε με το καλό ;-) - John Black
Να ζήσετε! (το σκέφτηκες καλά; :P) - Vasos Kassianidis
Η ωρα η καλή! :D - philos
Με το καλό!!! - Stavros Papadakis
Όλα να πάνε καλά, όλες μου τις ευχές - sofiagk
Με τις καλύτερες ευχές! (Υπάρχει περίπτωση να είμαστε ξαδέρφια;) - Yiorgos Adamopoulos
@Βασίλη, έπαιζα με τους φελλούς περιμένοντας να ωριμάσω. :-) @Γιώργο, λες; - papachatzis
Η ωρα η καλή, με υγεια και ευτυχια. A, ναι!!! και υπομονή.... :-) - Athena
Να ζήσετε Παναγιώτη:) - George Iordanou
Η ώρα η καλή Παναγιώτη! (πρέπει να είναι η εποχή, πριν από λίγες ημέρες αρραβωνιάστηκε ένας φίλος) - Apostolos Tsompanopoulos
Welcome to the "club" :-) Να ζήσετε!!! - Dealsend
Δεν ήξερες, δε ρώταγες; Χαχαχα, αστειεύομαι φυσικά, με το καλό! :) - Aspa
να ζήσετε και να ευτυχήσετε, να κάνετε μαζί όσα επιθυμείτε και ονειρευτήκατε! - Theodore Karaoulanis
χαχαχ ωραίος άντε να φάμε κανένα κουφέτο...!!! - Stefano
αντε, μπράβο - να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!! - Elemil
Η ώρα η καλή Παναγιώτη :) - mperedim
Αντε με το καλο!!! - George Kesarios
Η ώρα η καλή! Να ζήσετε, να ευτυχίσετε! - ThirdEye
Γάμος 2.0! Να ζήσετε - Nikos Anagnostou
Συγχαρητήρια! Να ζήσετε! - Yannis Larios
Να χαίρεστε και να απολαμβάνετε ο ένας τον άλλον! - Aristotelis Kandilis
Mε το καλό...:) - SotoMi
Να ζήσετε Παναγιώτη!!! Μην ξεχάσεις να κάνεις RT τον παπά όταν θα λέει τους όρκους! - Nick Raptis
!..............:-) - Nispell
να ζησετε! - saperduper
Και για να γκρινιάξω λίγο, πρέπει να καταργηθεί η υποχρεωτική δημοσίευση σε εφημερίδα. Μπορεί να γίνει ένα κρατικό site, όπου να έχεις την επιλογή να βάζεις την αναγγελία του γάμου σου. :-) - papachatzis
χμμμ, και ναι και όχι Παναγιώτη. Στην εφημερίδα μπορεί να περάσει και απαρατήρητη η αναγγελία. Στο δίκτυο θα υπάρχει πάντα το google! (Και υποθέτω ότι πολλοί και πολλές δε θα είναι χαρούμενοι μ' αυτή τη "δυνατότητα") - Apostolos Tsompanopoulos
Απόστολε, ο λόγος της αναγγελίας είναι οτι αν π.χ κάποιος είναι δίγαμος να το δει η σύζυγος και να το καταγγείλει. Οπότε είναι προτιμότερο να μπεί σε site παρά σε μια εφημερίδα με χρόνο ζωής λιγότερο απο 24 ώρες - papachatzis
Συγχαρητήρια! Να ζήσετε! - mlazopoulou
α, τότε αλλάζει... έτσι στέκει. Εγώ νόμιζα ότι είναι κυρίως για να το μάθουν διάφοροι γνωστοί (που δεν πήραν προσκλητήριο) :-) Δεν έχω ασχοληθεί με το θέμα και αγνοώ τις λεπτομέρειες - Apostolos Tsompanopoulos
Η ώρα η καλή! - Viton Vitanis
Συγχαρητήρια Παναγιώτη! Να ζήσετε... - Panos Alefragis
Καλορίζικος στο κλαμπ των παντρεμένων... Να ζήσετε!! - Yannis P. Triantafyllou
Κι εσύ τέκνον Βρούτε;! Εύχομαι τα καλύτερα! - Vivian Efthimiopoulou
να ζήσετε να ευτυχίσετε! για που λέτε για μήνα του μέλιτος??? - Eleftherios Kosmas
@eleftherios Επειδή ο γάμος θα είναι μέσα στις γιορτές ακόμα δεν ξέρουμε. :-) - papachatzis
Η ώρα η καλή! Άντε και στα δικά μας οι ελεύθεροι!! - ikera
Περιεργη στιγμη αλλα καλη αποφαση. Να ζησετε ευτυχισμενοι! - Vasilis Karakatsanis
Κάθε ευτυχία Παναγιώτη! - Nick Drandakis
Βίον ανθόσπαρτον Παναγιώτη! - Manolis Andriotakis
με το καλο να εχετε μια ευτυχισμενη ζωη - Demetrios the Traveller
ΝΑ ΖΉΣΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ! - niko_lios
Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι! :) - Danae
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook