Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Emmanuel Eric Leung
ahmet aslan
Beyaz - altın sarısı görenler elittir, siyah, mavi filan görenler komple köylüdür. - ☝Mitrazz the Angry Türk
mavi-altın sarısı görüyorum, elitim ama köylü özümden de bir türlü sıyrılamıyorum - Hakan
ben mavi-bok rengi görüyom. tam ameleyim - Çok Çağdaşım(◔ʖ◔)
Guerrier Céleste
LE CLASH DU SIECLE. Rien ne va plus entre Barack Obama et Benyamin Netanyahou - http://allainjules.com/2015...
Masoud
جودی با هرکی دعواش نشده بیاد اینجا خودش اعتراف کنه.
با من :دی - همصدا
اشتباه میکنی همصدا، تو روی آدم که حرف نمیزنه متوجه بشی :)) - Ramona
با من کاری نداشته آپ تو ناآو - tintin
بزنید به تخته یه وقت چشم نخورید! - Masoud
زدم به تخته :)) - همصدا
:)) - Masoud from iPhone
با من دعواش نشده بود كه امروز شد ديگه :دى - اميرو
مبارك باشه :) - Masoud from iPhone
ايشالا روزي خودت باشه :دى - اميرو
من هم اونجا بودم. اولش یکم سخت بود ولی آخرش خوب :)) - Masoud
با منم نشده تا حالا :)) - پرنده ی مهاجر
Hakan
DEV HİZMET
derdini-sikeyim-fb.png
benden önce kapmışlar fikri :/, sileyim bendekini - teymi
Saol kardeşim. Ffin buna ihtiyacı vardı - ahmet aslan from Android
Rica ederim, güle güle kullanın efendim - Hakan
aro - yesari
Transfashions
Maybelline Color Sensational Lipstick 148 Summer Pink - http://blog.transfashions.com/maybell... https://www.transfashions.com/en... #Maybelline Color Sensational Lipstick 148 Summer Pink the Color Sensational #lipstick comes in 24 colors, divided into 4 color...
Maybelline Color Sensational Lipstick 148 Summer Pink - http://blog.transfashions.com/maybelline-color-sensational-lipstick-148-summer-pink/ https://www.transfashions.com/en/beauty-health/makeup/lipsticks/maybelline.html
#Maybelline Color Sensational Lipstick 148 Summer Pink the Color Sensational #lipstick comes in 24 colors, divided into 4 color families, which together form a palette of colors. With the color families Reds, Pinks,...
munkaruha
Peltor FUEL kék-tükrös szemüveg tükrös kék lencse, platinum szár - http://www.munkaruhadiszkont.eu/peltor-... Peltor FUEL kék-tükrös szemüveg tükrös kék lencse, platinum szár FUEL kék-tükrös szemüveg keret: -műanyag, nylon bevonattal a karcolások és sugárzó hőhatás ellen, puha szilikon...
Peltor FUEL kék-tükrös szemüveg tükrös kék lencse, platinum szár - http://www.munkaruhadiszkont.eu/peltor-fuel-kek-tukros-szemuveg-tukros-kek-lencse-platinum-szar-2/ Peltor FUEL kék-tükrös szemüveg tükrös kék lencse, platinum szár
FUEL kék-tükrös szemüveg keret:
-műanyag, nylon bevonattal a karcolások és sugárzó hőhatás ellen, puha szilikon orrnyereggel és szellőző rendszerrel -szár: tökéletes illeszkedésű, egybeépített Torsion Lock™ szárak, szellőző re...
lifePR.de
Deutscher „Wanderweg-Oscar“ für den Goldsteig? - [b]Der Goldsteig ist das Aushängeschild unter Deutschlands Premium-Wanderwegen. Er führt durch fünf Naturparke, den Nationalpark Bayerischer Wald und vorbei an vielen Besonderheiten. Mit 660 Kilometer ist er der längste Qualitätswanderweg Deutschlands. Der Goldsteig ist bereits heute vom Deutschen... - http://www.lifepr.de?boxid=533845
Deutscher „Wanderweg-Oscar“ für den Goldsteig? - [b]Der Goldsteig ist das Aushängeschild unter Deutschlands Premium-Wanderwegen. Er führt durch fünf Naturparke, den Nationalpark Bayerischer Wald und vorbei an vielen Besonderheiten. Mit 660 Kilometer ist er der längste Qualitätswanderweg Deutschlands. Der Goldsteig ist bereits heute vom Deutschen Wanderverband als Qualitätswanderweg ausgezeichnet. Jetzt stellt sich...
halkinhabercisi
Charlo††e Flax
dünya bu elbisenin rengi konusunda ikiye bölünmüş. henüz friendfeed'de tartışılmadığından çözememişlerdir tabi. bence gayet white-gold. - Kenan
Sabah sabah mevzu cikti iste. Ben de gold-white goruyorum. - Charlo††e Flax
sabah baktığımda gold-white idi şimdi mavi siyah. bence bu çok uzun aralıklarla değişen bir gif falan yeaaa, habifre rengi değişiyodur. - lamazigogo aka cici
mavi siyah mı? o.O bunu nasıl öyle görüyorsunuz yav? - nomnomski
Ayni anda margot'la bakarken, o mavi-siyah gordu! ben sari-beyaz. Photoshop'a atinca sari mavi oluyormus.(diyorlar.) - Charlo††e Flax
oha lan her iki rengi de görmüş biri olarak noliy diyorum. ışıkla alakalıdır u_u - lamazigogo aka cici
Kesin ip var. - Charlo††e Flax
hah rapri'nin fiydine de yazmistim, cici +1 ben de sari lila gordumdu, http://www.buzzfeed.com/claudia... sundan sonra sariyi goremez oldum - Ozlem
hala white gold goruyom, baska nasil gorulur anlayamiyom. algi nasil bu kadar farkli olur lan, akepelilere bu yüzden mi laf anlatamiyoz ;_; - Kickdrum from Flucso
hala white gold goruyom, + - Only Vili ♀
Siyah mavi net saçmalamayın litven - Boz Ayı from Android
asla siyah gorunmuyor asla - Only Vili ♀
sasi bak sasir'a bakar gibi algimi acarak bakmayi deniyorum, yine olmuyo siyah mavi ;_; - Kickdrum
mavi siyah - Atuan Aile Kabristanı
ya neresi siyah abi bildiğin sarı buz mavisi - bigsu
kahverenginin sıçbok tonajı ile yeşil başlı gövel ördeğin alt kanadındaki mavi tonu - hiko dayı (düzenle | sil) - hiko dayı
Cozunurlugun dusurulmesi filan degil cevap. Bu bir cesit gif. Yani bir sure sonra rengin tonu degisecek. Mesela bende degisti. Mavi-siyah su an. Sizde de degisecektir. - Charlo††e Flax from Android
siyahmış ama işte - yormayinbeni
Şunda siyah gören art niyetlidir, provokasyon memurudur. Lila-gold ama bana sarı-lacivertli görünüyo. - HM Gargarin from Android
Gif olsa aynı anda bakanlar farklı mı görür yahu - Boz Ayı from Android
Yorma, renk sabit kalmayacagi icin cevap da sabit bir renk degil. Gif gibi dusun. - Charlo††e Flax from Android
siyah görenlerin sarı görenlerden bi farkı olmalı - bigsu
Yarim saat once sari gorurken simdi mavi. Dolayisiyla aramizda fark yok. - Charlo††e Flax from Android
Bildiğin beyaz kumaşa varak çekmiş piçler, lila görünmesi ışıktan filandır. Ne siyahı aq. - HM Gargarin from Android
bigsu arka plandaki renk bizima lgimizi degistiryormus - Only Vili ♀
hele sükür biri kahverengi dedi :D - Saddii
"Konuyla ilgili yapılabilecek bir diğer analiz ise, arkaplanın etkisi. Gelen ilk açıklamalara göre, muhtemelen buradaki görsel yanılgıda asıl rol, arka plan rengine ait. Beynimiz renkleri, cisimlerin arkaplanlarındaki tonlara göre algılar. Ki en üstte verdiğimiz bağlantıda da, gölge illüzyonu bundan kaynaklanır. Gölgenin varlığı, arkaplanı etkiler; arkaplanın varlığını, gölge algısını... more... - Only Vili ♀
şirketten biri lila- kahve köpüğü dedi en doğrusu kjdshfkagf - bigsu
Mavi ya da sari diyenlere lafim yok da, kahverengi diyenler bi gozlerine baktirabilir bence. - Charlo††e Flax from Android
telefondan bakiyorum ve kahve goruyorum? - badgaldeli from iPhone
hâlâ koyu mavi siyah görüyorum :( - Programmer from Flucso
hatta mora çalan bir mavi - Programmer from Flucso
Deli, kahvenin yaninda gordugun diger renk ne? - Charlo††e Flax from Android
sarı değil bal köpüğü rerngi jkldfklsf - bigsu
mavi digeri de. :/ - badgaldeli from iPhone
maviden ziyade lila gibi bi şey - Atuan Aile Kabristanı
lila evet - bigsu
altın sarısı - yanlış yıkamayla grileşmiş tül beyazı - smells blue
siyah saks görenler kimlerdi yaa - bigsu
zenginin malı züğürdün çenesini yorar dedikleri böyle bir şey işte - TiestoTwisto
Mavinin yanindaki siyahmis ama isiktan dolayi kahverengimsi algilanabilir diyorum. Bana kisa bir sure mavi gorundu, sonra sariya gecti. Iki turlusunu de gordum. - Charlo††e Flax from Android
hala gold hala gold :S - Only Vili ♀
ama igrenç - Saddii
elbise için oylama yapmışlar beyaz-altın sarısı ve siyah-mavi iyi de beyaz nerde burda ? http://www.hurriyet.com.tr/dunya... - denizinkızı
hayaında o renkleri fotoğrafını cekmiş biri bunu bilgisayardan veya telefondan görmüşse white-gold demesi lazım. yoksa gözlük taksınlar. trol gibi feed bulaşmadan olmuyo - oKoman ❣
white-gold işte. en azından bu resimde görünen o. ama gerçekte siyah-mavi falansa bana ne. ışık oyunlarıyla olabilir. biz bu resme göre yorum yapıyoruz. tabii beyazı süt beyazı değil kirli beyaz, hafif mavimsi. - mandir
bu arada tweet atan erhan özcan kim? trol mü geri zakalı mı, ya da renk körü mü? - mandir
Erhan Ozcan'i gormedim. - Charlo††e Flax from Android
Lan iki Dakka once dalga geçtim bu feedle. Okuldaki öğretmenlere gösterdim. Yeşil ve mavi dedi herkes. Ben beyaz ve altın sarısı görüyorum . Sadece bir kişi benim gibi gördü - ahmet aslan from Android
Nasıl ya mümkün mu boyle bişey. Kafayı yedirtmeyin lan bana. Ben böyle şeylere gelemem - ahmet aslan from Android
feed icinde nedeni var .. laf etme de oku - Only Vili ♀
Okudum ışık falan yazıyor. Lan yanımda duran kız mavi yeşil dedi . Renk koru muyum ben - ahmet aslan from Android
yeşil-mavi çok uzak değil. sarı renkten yeşile geçiş olabilir. kirli beyaz gibi görünende açık mavilik var zaten. ama siyahı anlamadım. farklı ışıkta başka bir fotoğrafını görsek muhtemelen değişik değerlendirecektik. - mandir
Hürriyet linkinde var zaten başka fotoğraf. Ya sikerim ışığını. Yanımda oturan kişi yeşil mavi diyor. Telefon aynı ışık aynı bakış açısı aynı. Kör müyüm ben - ahmet aslan from Android
bildiğin sarı mavi bu siyah nasıl görüyorsunuz? - h1n1
hele hele bir de sarı mavi cikdi - Only Vili ♀
hını burda ne renk ? http://ff.im/1kSY4E - Only Vili ♀
mavi nasıl bir mavi h1n1? açık mı koyu mu? - mandir
mavi siyah lan bu artık white gold görmüyorum - yormayinbeni
yalanını skim - bigsu
Bariz siyah mavi. - Alice Cooper
Bigsu dur konuya nokta koyacam ben :D Siyah goren herkes troldur :) - Only Vili ♀
belki de gözlerin farklılığını ortaya çıkaran bir deney. öyle değilse yanılanlar hesap silsin lütfen. - mandir
3 gram tekstilciysem ve hangi rengin hangi isikta ve hangi zeminde nasil ciktigini biliyorsam. Bu siyah mavi hatta saxdir !! - Alice Cooper
aha tekstil mühendisi mavi-siyah dedi. ben hala sarı-beyaz görüyorum yea - Kenan
SİYAH NERDEEEE - Willbedone Bythattime from iPhone
yok yaa siyah falan yok iste - Only Vili ♀
sosyal medya kullanmayan, bu konudan bihaber arkadaşıma mail ile gönderdim mavi-siyah dedi. dünyayı ikiye bölen bu olay iki kişilik ofiste bizi de ikiye böldü. - Kenan
Az once sınıfın birine girdim. 23 oğrenciden 14 tanesi beyaz-altın sarısı dedi. 6 tanesi yeşil-mavi dedi. 2 tanesi siyah-mavi dedi. Bir tanesi hocam ben bilmiyorum dedi - ahmet aslan from Android
Yahu nasil sari goruyorsunuz. Bu nariz isikta rengini tam vermemis siyah. Kahverengine calan siyah. Icinde kirmizisi fazla.surda sariyi renk olarak algilayabilmek icin sakat olmak lazim resmen. - Alice Cooper
Direkt sarı - h1n1
Buna sarı diyen ibnedir. - Boz Ayı from Android
Altın sarısı ve beyaz - ahmet aslan from Android
hay rengini sikiim yhaa, yumurta vermeyen tavuğa döndü iice. - HM Gargarin
Sarı gören ibnedir, beyaz gören beyin hasarlı. Kabul edilebilir bir şey değil - Boz Ayı from Android
İnsan olan beyaz göremez. - Boz Ayı from Android
Beyaz, altın sarı kardeş. - ☝Mitrazz the Angry Turk
Mavi tonu - soluk siyah saka gibi so? - lili from Android
Mitrazz<3 - ahmet aslan from Android
Burada mavi, siyah gören dombilidir, taocudur. - ☝Mitrazz the Angry Turk
Beyaz nerede troll musunuz yahu - lili from Android
Benimle tartışmayın profesyonelim ben. - ☝Mitrazz the Angry Turk
Elbise white*gold, konu kilit. - ☝Mitrazz the Angry Turk
Sari nerede asjcdhhdgh kahveye kacan siyah ve mavi - lili from Android
şirketçe ikiye bölündük. beyaz-altın sarısı görenleri dışladık. şimdi onlarda mavi siyah görüyor çok şükür - alametist
beyaz kahverengi - çakır
Herkes delirmiş amk - ☝Mitrazz the Angry Turk
Beyaz - altın sarısı görenler elittir, siyah, mavi filan görenler komple köylüdür. - ☝Mitrazz the Angry Turk
Bence tam tersi asdfghjk. Beyaz ve gold gormek icin cok buyuk yoklukta olmak gerek asdfgh - Alice Cooper
ışığın soldan geldiğini hesaplayanlar beyaz ve altın, sağdan geldiğini hesaplayanlar mavi ve siyah görüyor. elbisenin aslı da mavi ve siyah - Aquacultural
SARI LACİVERT ULAN - doper
doper'le 2 olduk. - HM Gargarin
Mavi siyah ya deliricem. Nedir bunun anlami. Saka misiniz? - lili from Android
Biriniz aciklayabilir mi fitik oldum :( - lili from Android
bizim ofiste kavga çıkmış... - Eren Bostan
Hayaller black & blue, gerçekler white & gold arkadaşlar. Bırakın bu işleri - ☝Mitrazz the Angry Turk
Sıfır mavi be, sıfır sıfır sıfır - ☝Mitrazz the Angry Turk
white gold olarak görenler, etek kısmında ki beyaza odaklanıp mavi olduğunu düşünürse bir süre sonra kıyafet mavi siyah oluyor. tabi sonra tekrar white gold yapamıyorsunuz söyleyeyim beyaz olduğunu algılamak zor nedense - çakır
evet şarlot ne tartışıyolar bilmiyorum ama aynen - frida femen
Deliricem ya mavi siyah iste - lili from Android
Ooo oglenciler gelmis. :3 - Charlo††e Flax
Şarlot olayı çözdük. Zenginler white-gold görüyor. Fakirler siyah - mavi. O kadar fakirler ki renkleri bile turkçe yazdım - ahmet aslan from Android
Bruce
Aya Ayano (彩乃彩) - Bukkake Transsexual Beauty Doctor (TCD147) - http://www.javrus.com/aya-aya... Aya Ayano (彩乃彩) &#8211; Bukkake Transsexual Beauty Doctor (TCD147) JAV Title Name:Bukkake Transsexual Beauty Doctor &#8211; TCD147 Release Date:25 Jun 2014 Duration:110 minutes Movie Size:1.54GB Censored:Yes Quality:720...
Aya Ayano (彩乃彩) - Bukkake Transsexual Beauty Doctor (TCD147) - http://www.javrus.com/aya-ayano-%e5%bd%a9%e4%b9%83%e5%bd%a9-tcd147 

Aya Ayano (彩乃彩) &#8211; Bukkake Transsexual Beauty Doctor (TCD147)

JAV Title Name:Bukkake Transsexual Beauty Doctor &#8211; TCD147
Release Date:25 Jun 2014
Duration:110 minutes
Movie Size:1.54GB
Censored:Yes
Quality:720 x 404
Studio:
Description:パンス トを見 ると無 性にセ ックス がした くなっ てしま う難病 パンス ト症候群。 ニュ...
13pm
Во вторник провожу вебинар для Школы проектирования интерфейсов. Тема — «Введение в пользовательские исследования». Буду рассказывать базовые вещи про методы, их взаимосвязь, плюсы-минусы и области применения. https://uxcool.timepad.ru/event...
Introduction-Website-Usability-Testing-Paper-Laboratory-Lab.jpg
Ну что, получилась полная лажа :) Но понятно зато, как исправить. И мозги здорово прочищает — у себя-то в голове все понятно, а вот доходчиво объяснить человеку не в теме — упс. Понял еще про себя, что дико тяжело без обратной связи что-то рассказывать. Но ничего, будем пробовать еще :) - 13pm
А вот и нет, очень даже ничего получилось) Только периодически хотелось гифок или видео того, о чем ты рассказываешь. И конкретики, конкретики. - Тио
Спасибо, Алина :) - 13pm
Давай еще вебинаров =) У тебя же Морозовская школа, а я его интенсив на ЗПШ по интервью до сих пор с благодарностью вспоминаю. Если соберешься что-то ещ такое делать - зови на пилотный прогон. - Тио
Будут! Сейчас над этим работу надо ошибками проведу, и буду пробовать еще - 13pm
Alexis Delcid
Content marketing is very famous in the market in recent days as there are lots of companies following this technique. They find it very simple yet efficient. It brings in customers flooding from - Read more at http://www.willesdengreenparis...
Content marketing is very famous in the market in recent days as there are lots of companies following this technique. They find it very simple yet efficient. It brings in customers flooding from - Read more at http://www.willesdengreenparish.org.uk/marketing-your-local-business-online/how-does-content-marketing-lead-to-online-sales/
Kartika Sari
Bookshelves As Room Dividers - http://sdyxt.com/bookshe... Bookshelves As Room Dividers
Bookshelves As Room Dividers - http://sdyxt.com/bookshelves-as-room-dividers.html 
Bookshelves As Room Dividers
FFAnony Dayınız
tuldila
Alban
La3
La3
Pt.10 | #DeepWeb: le stranezze del web | La3 - http://www.youtube.com/watch...
Pt.10 | #DeepWeb: le stranezze del web | La3
Play
maquia
JR東、上野東京ライン公開=3.8キロを約5分で走行 - http://www.youtube.com/watch...
JR東、上野東京ライン公開=3.8キロを約5分で走行
Play
Antefatto
Expo, protesta Ente Nazionale Sordi: "Nessun servizio per disabili. Vergogna!" - http://www.youtube.com/watch...
Expo, protesta Ente Nazionale Sordi: "Nessun servizio per disabili. Vergogna!"
Play
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook