Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
Russendisko - Rus Diskosu

Russendisko - Rus Diskosu

Vodka, salamura balık, ekmek eşliğinde eski SSCB topraklarından Rus, Yahudi ve Çingene müzikleri
robdovič
Айдамир Мугу: Черные глаза - http://www.youtube.com/watch...
Айдамир Мугу: Черные глаза - http://www.youtube.com/watch?v=4G3OvuxYCwY
Play
robdovič
Катя Лель - Долетай - http://www.youtube.com/watch...
Катя Лель - Долетай - http://www.youtube.com/watch?v=YjHtjSd7i6E
Play
satine
doom olmuş. doom severiz. ehe. : ) - Şerbet Öz
En güzel şarkıları neredeyse. Iiji Mongolia ile beraber bambaşkalar. #musipell - Azad
Yukarı! :) - eskitenekekutu
relike! Bana niyeyse müzikle coğrafya bağlantısını hatırlatıyor bu şarkı. - Parfe
anaaa döndün mü sen kız? :) - satine
robdovič
БИ-2 и Диана Арбенина - Медленная звезда - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
БИ-2 и Диана Арбенина - Медленная звезда - YouTube
Play
robdovič
Брат ( Наутилус Помпилиус - зверь ): http://youtube.com/watch...
Брат ( Наутилус Помпилиус - зверь ): http://youtube.com/watch?v=UqPUL0MLGOY
Play
robdovič
Muslim Magomaev - Bella Ciao! - http://www.youtube.com/watch...
Muslim Magomaev - Bella Ciao! - http://www.youtube.com/watch?v=Cyu2HmIDzwQ
Play
satine
all the things she said versiyonu icin: http://ff.im/qrHSk - satine
aman da hangi şarkıyı bulmuş kotak :) - satine
bunu kim hortlattı? :) - satine
tahmin ettim meleğim. senden şüphe ettiğim için kusura bakma :) - satine
Vays - robdovič
vays derken, robdö? :) - satine
Yaa çok duyardım bunu (kendi 'çabamla' dinlemesem bile, kafadan skrop, şurada burada çok çalardı). Çocukluk değil galiba, ama ilk gençliğime filan denk geliyor sanırım. - robdovič
satine
gereksiz bilgi 1: grubun adı "elza'nın okyanusu". - satine
gereksiz bilgi 2: bu iki şarkı albümde arka arkaya ve ikiz şarkılar. birincinin sonu ikincinin başı yani. - satine
gereksiz bilgi 3: ilkinin adı "beni", ikincinin adı "sana". - satine
gereksiz bilgi 4: grup ukraynalı. eski sovyetler ülkelerinin (CIS/BDT) en sevilen rock gruplarının başında geliyor. - satine
en sevdiğim iki parçası. cd'de çalarken tek parça gibi tüm albüm. enfes! - Yusuf Ibili
şarkıyı yeniden hortlatabildiğine göre arama yapmışsın :) bu şarkıyı arayan birileriyle karşılaşmak da güzelmiş. - satine
Haha :) Malumdur, Ukrayna'da yaşayınca Okean Elzy daha çok dinleniyor. Son albümlerinin çıkış parçası da burada: http://friendfeed.com/yusuph... - Yusuf Ibili
up! - satine
elif, tam da senin ukrayna'da olduğun ana mı denk geldi bu ne? :) - satine
yok geldim cici NYC deyim ukarynada çok kalamadım :( ama senin müzik hazinesine her zaman kefilim - Elif üzer
oha, sağ salim vardın mı? yaşasın yaşasın! canım canım. iyi eğlenceler. - satine
Çok beğendim parçaları; ilk defa dinliyorum, teşekkürler :) "Gereksiz bilgi"lerden öğrendiğim kadarıyla da grup oldukça sıradışıymış :) - eskitenekekutu
@satine vardım şu an ukraynalı bi arkadaşla yanyana laptopta takılıyoruz. o final cut yapıyo ben de çektikleri filmleri izliyorum harika :) 4 temmuzda gelmişler newyorka ama çok az ingilizce biliyo bazen sorular filan havada kalıyor ehehe - Elif üzer
brooklyn caddelerinde tek başıma yürüdüm mihihi arkadaşın evini de google mapstan buldum ve hatta bineceğim otobüsü de :)) - Elif üzer
mükemmel yahu :) kuş olup uçaydım, yanında oturaydım :) - satine
google maps okuma yeteneğini de ayrıca takdir ettim :) müthişsin! :) - satine
sözlükte şukela gelmiş. burada da hoplatayım madem. - satine
o sözlüğe beni bi almadılar... - eskitenekekutu
Herr 5 Postasson
Muhteşem bir Rus halk şarkısı. "Dark-Eyed Cossack Girl" - http://www.youtube.com/watch... bass-bariton comrade Kharitonov’un muhteşem sesi ve sahnesi ile. Sağ alttan şarkının ingilizce sözlerini açmayı unutmayın.
Muhteşem bir Rus halk şarkısı. "Dark-Eyed Cossack Girl" - http://www.youtube.com/watch?v=3scgW-aghr4 bass-bariton comrade Kharitonov’un muhteşem sesi ve sahnesi ile. Sağ alttan şarkının ingilizce sözlerini açmayı unutmayın.
Play
muhteşem. gözlerim dolu dolu oldu izlerken. - Arfin Kiriloğlu
muazzam söylüyor cidden. insanda rusça öğrenme isteği uyandırıyor - Erdemiko
4 layk çok az. Hadi paraleli geçtim, solcular da mı görmedi ya? Arfin bey dışında... - Herr 5 Postasson
Şarkıyı söylerken ki o tavır ne amk? - Boz Ayı
5 posta da rusça şarkı paylaştı. Işte bu komünizmin ayak sesleri!!!...... - Boz Ayı
Amk demişsin ama kazanova olacaklar o tavırları iyi etüd etsin. İnanmıyorsan git videonun altındaki yorumları oku. Bu arada benim özel ilgi alanlarımdan biri bu, rus müzikleri, klezmer, yahudi vs. paylaştım daha önce bi sürü. - Herr 5 Postasson
Hikmet, solist hem askeri hem de kızı oynuyor. - Herr 5 Postasson
ne güzelmiş yav - dilşon
Cossack dediği bildiğimiz Kazak kızları , yani bizim maallenin kızlarına asılıyo bunlar. - Gorgonzolarus
bildiğimiz kazak değil aslında. rus kazakları cossacklar. onlar da bugunku ukraynalıların atası oluyor - Erdemiko
satine
bu sarki ve shakira'nin underneath your clothes isimli sarkisi. ikisi bir arada durmali hep. digerini gecen gun yuklemistim. bu da eksik kalmasin. ayni donemi hatirladan nadide sarkilardir. yil 2002... this - is - not - enough! http://ff.im/qDMVq - satine
lisedeyken hayran oldugum grup hala guzel bunlar - Erkan
1 zamanlar Tatu vardu n'oldu yahu? - Ali Numan
evlendiler sanırım :D Hani çoluk çocuğa karıştılar diyecem ama... :P - Kamil
not gonna get us - o da çok iyidir. - Ahmet Erim
Ee mümkünatı var elbet... - Ali Numan
e bu da hortlasın madem. - satine
satine
Woah! Pretty cool and creative enough for me to adore. - Zu from AOD
satine
satine
önce şu versiyona bakınız: http://ff.im/oL0ca - satine
icimde bunu dilersek iflah olmayacakmisiz gibi pis bi his var ya...hadi bakalim :) - grizabella
bu icip icip yakayi bagri jiletlemek icin. - satine
evet ben de aynen oyle tahmin etmekteydim :) - grizabella
satine'im bülbülüm yaw, tango number 9 diye birtakim abiler var, ben bulup beceremedim, n'oolur sevabina bana da onlardan malena'yi bulup atsan. hatta mumkun olursa radio valencia'nin tamami olsa, kirk yil kolen olsam? - grizabella
and that it's wonderful - Demetrios the Traveller
up! - satine
Ne olacak bu Türki cumhuriyetlerdeki metalik diş kaplaması takıntısı? - Parfe
satine
▶ Russian artist Pyotr Pavlensky nails scrotum to Red Square - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
▶ Russian artist Pyotr Pavlensky nails scrotum to Red Square - YouTube
Play
"Russian performance artist Pyotr Pavlensky nailed his scrotum to the cobblestones of Red Square in Moscow yesterday in protest of the Russian government. The shock artist sat in the square naked, with his knees part, and pushed a nail which appeared to be about 10 inches long, through the front of his scrotum, much to the horror of dozens of tourists passing by. Pavlensky posted a written statement on the grani.ru website explaining that his action was "...a metaphor for the apathy, political indifference and fatalism of contemporary Russian society"." - satine from Bookmarklet
why oh why!? ismimi duyurucam hevesine deger miydi la piyotir? - grizabella
videonun sansürsüzü şurada: http://www.youtube.com/watch... - satine
carmiha gerilmis isa'ya bakarim daha iyi ..net hic diilse... insan tasagindan kendini yola civiler mi..performans sanatinin da boku cikti..yakinda bokunu suratina sürüp boktan bu dünya diyen de cikar. - elixir
Koleksiyoner Ali
Koleksiyoner Ali
satine
September 11, 2013 from Bookmarklet - Comments disabled - Share
PLAY TUSUNA BASMADIĞI İÇİN ULEYN NE GÜZEL ÇALIYOR AMA SES YOK HAY ALLAH DİYEN SALAK BENİM! - reallyyou
cccp derken sadece klasik değil pek çok pop ve özellikle rock şarkıcısı da vardır. belki bir gün de onlar çalınır. - mandir
reallyyou :) ahahah. canımsın. mandir, sence farkında değil miyimdir? ahah. bu da güzelmiş. http://friendfeed.com/rus-dis... - satine
ille maksatlı yorum olarak almak zorunda değilsin. yanlış anlaşılmış. ben farkında değilsin demedim ki. bir gün onları da çalarsın dedim sadece. rus müziğine ilgin olduğundan da haberim yoktu. - mandir
işte hani karşındakini tanımadan etmeden ders vermezsen daha rahat edersin sanki. - satine
yayın bitti, başka bir yayında görüşmek üzere :) - satine
deerstep
Herr 5 Postasson
Fwd: Ne diyorsunuz? http://www.youtube.com/watch... (via http://friendfeed.com/5posta...) Bu tam Russendisko'luk, oraya atmayı unutmuşum. oldu şimdi.
Fwd: Ne diyorsunuz? http://www.youtube.com/watch?v=2iUGfURqyhs (via http://ff.im/1eRL33) Bu tam Russendisko'luk, oraya atmayı unutmuşum. oldu şimdi.
Play
satine
sonrası için bakınız: http://ff.im/1eJ6FI - satine
kadıncağızların kafalarındakinin siyahını almıştım ukrayna'dan. koca kış geçti, takmadım :/ peh. - satine
angara'ya bi daha gittigimde annemin akordeonunu asirayim ben de. caldigi ettigi yok zateen, oooyle toz tutuyor bir kosede. - grizabella
aaaaaa yaaaaaaaa! sen çalarsın da aslında. nasıl da güzel olur. - satine
hic denemedim ama tuslu nasilsa, piyano kibin dusunup denerim. bir tanesi cok buyuk ama, onu tasiyamam, guccuk olani asirayim hehehe :) kirmizi, sedefimsi parlak bi kaplamasi var bi de, pek seker. - grizabella
vay vay vay :) eskiden çalar mıydı? - satine
yok, hic calmisligi yok. ne alaka dersen, lisede okul birincisi mi, bolge birincisi mi ne bisiler olmus, onun icin almanya'ya gondermis devlet bir sureligine, orada da alman hukumeti (yine ne alaka ise, bavyera'ya falan mi gitmisti bilmem, bir sorayim) bu minik kirmizi akordeonu hediye etmis :) ben cocukken de sanki o ufak olani cok calmis gibi, heves edip gidip bi de kocamanini almisti. evde calinmayan iki akordeon oldu boylece. - grizabella
satine
disaridan bakinca zamani tam anlayamiyoruz iste. bu sarki leningrad icin yazilmis ama kultur bakanliginin istegi ile moskova'ya cevrilmis. ne denir ki. - satine
neseli bir yorumu icin: http://ff.im/sOi4C - satine
orjinali bir kez daha dinlemek gerek tabii - miocaro
dmitri amcayi koymamak olmaz tabi :) hey yavrum hey. sibirya'dan ne guzellikler cikiyor. - satine
hop! - satine
bu çok güzel ya. - Rapri Sokapri
hikayesi komik ama. bestecisi "leningrad geceleri" diye yazmış, kültür bakanlığı ismi beğenmeyip "moskova geceleri" yapmış filan falan... - satine
satine
satine
Ukrayna'dan çıktıklarına inanmak çok zor. http://en.wikipedia.org/wiki... - satine
evet, guruşarkta da yoklar ayrıcana. - Laleña
topinweb deneyiniz :) - satine
yok, playlist'e ekleyim dedimdi. guruşark da yalanmış meyer. - Laleña
hop! - satine
oo yea süper - Cloudberry
uzun zamandır böyle güzel bir parça dinlememişim gibi güzel - Cloudberry
satine
yine yayındayım. bu sefer sovyet bestecilerden bir şeyler var listede. - http://www.sourberry.org/onair
yine yayındayım. bu sefer sovyet bestecilerden bir şeyler var listede.
March 3, 2013 from Bookmarklet - Comments disabled - Share
çok geç kaldın barışnikov :/ - satine
hafiften kaydım. ukrayna & rusya'dan rock ve hop hop gruplarına ilerliyorum. - satine
iyi gidiyo bence ya :) - Barışnikov
ya sabah sabah ilk önce sovyet dönemi klasik bestecilerinden daldım. en sevdiğim! sonra neşelenelim de insanlar bayılmasın diye düşündüm. - satine
çok iyi düşünmüşün. şu ukrayna'lı grubun şarkısı dikkatimi çekmişti son günlerde: http://www.youtube.com/watch... rusya'da yandex'in "bahar geliyor yihuu" temalı kısa filmlerinden birinde kullanıldı: http://www.youtube.com/watch... - Barışnikov
dur onu da senin için çalayım. bu yaza bi okean el'zi konseri bulsam da yine bi kiev yapsam ya ben ya. - satine
aaa çalıyo valla sağol :) okean dediğini de az önce sen çalınca dinledim ilk. çog hoş. - Barışnikov
o adamları dinle. benim feedimde "okean" yazıp aratırsan bissürü şarkıları çıkar. çok hayranım adamlara. ehem, şimdi de rus milliyetçisine bağladım ama neyse. daaavaaaay zaaaa! - satine
Koleksiyoner Ali
3:56 - 6- I met you (instrumental).mp3 3 MB - Koleksiyoner Ali
4:01 - 7- Kalinka.mp3 3 MB - Koleksiyoner Ali
1:20 - 8- Along the River Kazanka.mp3 1.8 MB - Koleksiyoner Ali
satine
sözlerinin çevirisi de var şurada: http://lyricstranslate.com/en... - satine from Bookmarklet
aaa sözlerinin türkçeye çevirisi de varmış: http://lyricstranslate.com/en... - satine
satine
gayet gozel. tuttum. - Şerbet Öz
kübra özçelik moğol olsaydı :) düz fön de fena değilmiş. - satine
hem de nasıl. - satine
Çok güzelmiş gerçekten ... - JustAddWater
Merci pour cette découverte ! - Sylvain Manyach
hop! - satine
harika. - barfilozofu
hem de nasil. arsivimin oldugu bilgisayar hapi yutmustu. onu tamir ettik. arsiv geldigi gibi actigim album bu :) cok ozlemisim. - satine
satine
С.Я. Лемешев - Речитатив и ария Надира (Romance de Nadir) - YouTube - http://www.youtube.com/watch...
С.Я. Лемешев - Речитатив и ария Надира (Romance de Nadir) - YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=w2hKYMoUoq0
Play
bizet'nin les pecheurs de perles operasındaki je crois entendre encore aryasının rusçası. daha önce çincesini de dinlemiştim. sanırım her dilde güzel bu arya. - satine
hop! - satine
Koleksiyoner Ali
satine
ne zamandır ihmal etmişim leningrad'ı. - satine
lyubit naş narod'un son cümlesi türkiye'yle ilgili. ne demişler? - satine
Şarkıda halkın sevdiği kötü şeyler argo kelimeler ile sıralanmış. Son cümlede yine argoca kötü bir kadın ile Türkiye'ye tatile gitmekten bahsedilmiş. Niye Türkiye anlamadım !? Yakın diye herhalde. - 3delikedi
teşekkürler kedi :) - satine
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook