Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

Sarp Tüzün › Comments

Lilly Atwerk
sabah sabah alınan bok gibi bir haber, ne yapacağını bilememe, el-ayak titremesi, buz kesme, şuur bulanıklığı...
hayırdır, neler oloor?? - grizabella
amcamın torunu 24 bin voltla çarpılmış. yüzü dahil vücudunun %47'si yanmış. şok oldum sabah sabah. - Lilly Atwerk
off :(( cok fenaymis, boyle bir seyi tahmin etmemistim. gecmis olsun, fazla kalici hasar olmaz umarim :( - grizabella
yoğun bakımdaymış hala. uyutuyolarmış sürekli. çok ağrısı, acısı varmış... - Lilly Atwerk
çok geçmiş olsun :/ - Ezgi Akyurt
sağol :( - Lilly Atwerk
Çok geçmiş olsun, zor :/ - Soner Tümer
allahtan acil şifa dilerim - Ömer Koman
sağol ömer, bekliyoruz bakalım. - Lilly Atwerk
geçmiş olsun çok üzüldüm, nerede çarpılmış ki o kadar şiddetli bir şekilde? - Sarp Tüzün
çok geçmiş olsun - Ergin
haydarpaşa'da yük vagonları kısmında. - Lilly Atwerk
geçmiş olsun :( - AlpeerTunga
:( üzüldüm Lilly, çok geçmiş olsun. - Burcu Tüzün
çok gecmiş olsun - turanek
sağolun - Lilly Atwerk
Geçmiş olsun, çok fenaymış. Umarım tedavisi başarılı geçer - Fikret
chi
chi
sevdiğim kız gelmezse kendimi intihar ederim.
sdfsd.jpg
gelmicik - Sarp Tüzün
:'( - chi
ramiz
mükemmel video kesin izleyin.
mükemmel video kesin izleyin.
aa süpermiş lan, sonu çok komik - ems
abi adamlar yapmış. - ramiz
hakkaten yaa efekler felan süper - ems
Video bende yüklenmedi bi problem var galiba benim pc de. Servisi aradım şimdi. - axione
@axi yan yatır kasayı - Erdinc Ciftci
oha nasi yani? Çok iyi be finali efsane! - Hasan Yalcin
servisi ara 24 saat içinde çözüm buluyorlar. - ramiz
Aradım durumu anlattım fişi çekip kasayı kutuya koyup geri getirin dediler - axione
ben sonunu daha farklı biter diye tahmin etmiştim çok şaşırttı beni - Kemal İpekci
axione aynısı bende de olmuştu hiç ilgilenmiyorlar. - ramiz
Kız aşağı atlarken çalan şarkının adı ne ? - Şirzat AYTAÇ
"o değilde" fena kafa yapıyo he:) Sonu nasıl biticek acaba ( Sonun bitmesi) - axione
Kemal sonunu düşününen kahraman olamaz. - ramiz
yönetmeni kim acaba.. ceyms kemırın olsa gerek - ems
Ertem Eğilmez diyollaa - axione
viral dediğin böyle olmalı işte. - ramiz
oha net ne kadar yavaş - Alper
bende yutup açılmıyor, denese ayarını nasıl yapcaz? - Gani Simsek
Viral değilde keskin bi viraj var sanki - axione
Bunun bir de kırmızısı vardı. - Burçak Çubukçu
Video açılmazsa format atın düzeliyor. - eg
dostum mükemmel demişsin ama bu harikulade - Sarp Tüzün
bi saat oldu ne zaman başlıcak nette sorun var galiba :p - Cihan
Harikaymış :) - Dedegi
video çalışmayanlar ctrl + w ye basarlarsa sorundan kurtulacaklardır - Serkan Urhan
Videonun orijinalini buldum ! http://www.youtube.com/watch... - axione
bu çalışma için 4 milyon dolar harcamışlar. - ramiz
Bu projede çalışanalr şu anda psikolojik tedavi görüyormuş 4'ü intihar etmiş te diyorlar - axione
internetler çok yavaş bu gün! - Burçak Çubukçu
vay! süper - Aleks Özkuyumcu
hacı 00:34 saniyeye dikkat gördün mü ramiz ? :) - m. kaan mete (mt)
amatör ama güzel. kısa film - Halit Altunterim
00:42 sn'de çaat diye nası çıkıo ama eleman... piuuu - ems
1:32'deki hareket için 30 kişi 6 ay eğitim almışlar, bir tanesi de kaza geçirmiş, bir daha çocuğu olmayacakmış - Sarp Tüzün
Video'nun adı "kuyruğunu yakalamaya çalışan kedi" imiş. - Hasan Köroğlu
ramiz açılmıyoooğğğ !! - mcd
ramiz videoda bi sorun var sanırım :O - kozi
açmayın beyler, dedeler! - Hasan Köroğlu
sazan videosu bu nasıl izleyemiyosunuz hayret ;) - ems
tekrar tekrar izledim müthiş tek kelime ile müthiş. - ramiz
ben inanmadım ya.. bi terslik var bu işte. - Mustafa Tarım
ibretlik paylaşım kardeşim - Burçak Çubukçu
Extraordinary- New York Times - vanadu
Sizin ciddi ciddi uyumaya ihtiyacınız var. - Yusufsan21
bu gün tekrar izledim de ilk 10 film arasına girer bu ;) - ems
ben de aynı şeyi düşünüyorum. - ramiz
vay arkadaş adamlar yapmış ya : | biraz geç yüklendi ama hayretler içindeyim hala - alperyz
iki gündür bilgisayar başındayım açılacak diye, daha eve gidemedim, ne zaman açılır video bir bilgisi olan var mı? - Hasan Köroğlu
Hasan, 3,5 ay süren bir altyapı süreci var o yüzden beklemen gerek biraz daha. - ramiz
arkadaslar kandirmaya calisiyor. GIF bu donup dolasip ayni yere geliyor!!!!!! - Yağız
açamayanlar için direkt link: http://bit.ly/jAYTy9 - alperyz
Yağız aahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahaahhaha - ramiz
:)) - Yağız
oha lan videoyu kes, nasıl video o çözünürlük dehşet kızlar dehşet :)) - Kenan Bacak
yağız hadi yaa valla mı ;) bak sen... - ems
olm süper lan 3 boyutlusu varmış bunun - ems
dönüp dönüp bi daha izliyorum kaldırın şu videoyu gizle demeye içim el vermiyor - alperyz
alper ahahahahaha - ramiz
güne gülümseterek başlatan eşsiz eser - alperyz
iki dakkamızı ayırıp hatırlayalalım :) - alperyz
güne gülümseyerek başlayabileceğiniz güzel bir kısa film. - ramiz
3.14 de ki sahne beni benden aldı - Uçan Zürafa
"Allah diyen video"- el cezire | "neşeli bir pazar günüydü" - Warner Bros | "artık hiç birşey eskisi gibi olmicak" - New Line Cinema - ems
"Allah diyen video"- el cezire | "neşeli bir pazar günüydü" - Warner Bros | "artık hiç birşey eskisi gibi olmicak" - New Line Cinema - ems - el-İlah v5 Upgraded
Nilay@mutfaksirlari
Sonunda mezun oldum :) Yehaaa! @estitu (Taken with instagram) - http://bitpalas.tumblr.com/post...
Sonunda mezun oldum :) Yehaaa! @estitu (Taken with instagram)
Gözün aydın :) hayirli olsun - Seviye Kaloğlu
Tebrikler. - gkhan zcan
Heyoooo - FUNdalina from iPhone
Tebrikler Nilay..Hayırlı olsun.. - hido
teşekkürler :) - Nilay@mutfaksirlari
çok sevindim senin için tebrik ederim :D - Sarp Tüzün
tebrikler. - sunipeyk
teprikler - Nursen
Tebrikler :) - Gamze
Tebrik ederim :) - Burak Daylan
Nilayyy tebrikler canımmm. - vişnap
Artık okulu aşçı oldun yani:)) tebrikler - Yasemin Aslıhan Babalık from iPhone
Teşekkürler :) Yasemincim blogumun aşçısı şefisi olarak sanat hayatıma devam edeceğim :) - Nilay@mutfaksirlari
tebrikler nilöylöy - NesiL
Sağol Nesil :) - Nilay@mutfaksirlari
furi
Başbakan Erdoğan, Hz. Muhammed'in saç tellerini bağışladı / Dünya / Radikal İnternet - http://www.radikal.com.tr/Radikal...
Başbakan Erdoğan, Hz. Muhammed'in saç tellerini bağışladı / Dünya / Radikal İnternet
bu ne çelişkidir. bu saçlar olmadan nasıl dindar bir nesil yetiştirmeyi düşünüyorsunuz? bizi kandırmayın!!!111bir - furi from Bookmarklet
allah ü ekber! - felix
niye suç mu işlemişler? - göki
bağışlanma şeysine taktım - kafa radyo
bir sey soracam: sadece isleyis acisidnan soruyorum bu kilda olur tuyde, bicakta, yada bir tablo. Bu sac kili turkiye cumhuriyetinin mali degilmidir. Basbakan bunu bagislayabilirmi yasal olarak. Yarin kasikci elmasini suudi kralina bagislarsa ne olacak... - marko paşa
bu da kutsal emanet miydi? yoksa orda sakal mı vardı, emin olamadım. - znpzsy
yaşasın çeçenistan'a vizesiz gidebilcez! - chi
kıl-ı şerif - Sarp Tüzün
bir sey soracam: sadece isleyis acisidnan soruyorum bu kilda olur tuyde, bicakta, yada bir tablo. Bu sac kili turkiye cumhuriyetinin mali degilmidir. Basbakan bunu bagislayabilirmi yasal olarak. Yarin kasikci elmasini suudi kralina bagislarsa ne olacak... - marko paşa - volanga
bugüne kadar hiçbir başbakanın aklına gelmemiş sayın başbakanımız çok İNCEFİKİRLİ - volanga
Ceren Şekerci
Ay çok sıcak.
Böyle bir şey geleceğini biliyordum. - Ceren Şekerci
anti-joke chicken - Sarp Tüzün
Sarp Tüzün
Çekmecemden çok para çıktı :) http://twitter.com/sarpt...
para var huzur var - Sarp Tüzün
GökTaşı
hani Yeniyıl hediyesi almak isteyen falan olursa ihtiyaçlarım şunlar :PPPP (sonuncusunu abarttım EDIT:hatta onu istemiyorum)
filtre.jpg
opplanet-meade-series-4000-eyepiece-filter-set-3.jpg
Show all
bööööö - GökTaşı
hemen de nası kıskandı :) - kaloglu[@ İzmir]
kıskanmadım leynnnn. ben fotoları hazırlarken baktım sen yazmışın çoktan :PPP - GökTaşı
what is this??? - See-ming Lee 李思明 SML
ben de en son set den istiyorum - ems
O en son setin parasına ev alınabilir sanırım :). - Okan Özeren
Ama ev satılıp set de alınabilir tabii ki :) - Okan Özeren
En son Canon fotoğrafında en az 100bin dolar yatıyor herhalde - Sarp Tüzün
this is a book :P (ne zaman what is this deseler hep bunu diyesim gelir :)) - kaloglu[@ İzmir]
sonuncuyu abarttım yav. Cian benim de hep it is a pencil diyesim gelir :P Ramazan satılıyor ama pahalı :P - GökTaşı
peki üçüncüsü nedir? yıldız göstertgeci mi, ne o? bildiğimiz lazelerdense, o ucuz aslında; yılbaşında alabilirler. - Okan Özeren
1.ay filtresi seti, 2.teleskop için mercek seti 3. laser pointer. gökyüzünü anlatırken lazım oluyor, aha bu büyük ayı diye gösteriyorsunuz :) - GökTaşı
@See-ming Lee 1. moon filter, 2. plossl eyepiece 3. laser point - GökTaşı
valla ucuz bunlar öyle pahalı değiller :)) - GökTaşı
4.sü yerine bir ev isteseydin daha ucuza gelirdi :p - denizdevrim
onu istemiyorummmm :PP - GökTaşı
HANGİ sitede bu malzemeler ? - bettyblue
amazon da vardır :) - GökTaşı
türkiye'de 2-3 belki 1-2 yerde var ve ne yazıkki neredeyse 2-3 kat fiyata satılıyor. adres verip kimsenin ocağını yakamam Ramazan. yurtdışından almak daha mantıklı. yine de çok sağolasın Ramazan. zaten tahmin edersin amacım birinin bana hediye alması değil ;))) bilen var bunları bilmeyen var. #yay ılsın baabında :P - GökTaşı
ben işaret fişeği hediye edeyim sana :P lazerden daha eğlenceli, tabanacı falan da var :D - Enis Hürkan BURAKÇI
kendine al. nasıl olsa bir gün sana da lazım olacak :PPPP ben senden otlanırım - GökTaşı
aa! bende sonuncusunu almistim.madem istemiyorsun isteyen birini bulup hediye edeyim en iyisi! - Mustafa Polat
burda taliplisi çoktur Mustafa :PP - GökTaşı
@GökTaşı #smlthankyou for the info! Where can I get them? :) - See-ming Lee 李思明 SML
@GökTaşı Thanks! - See-ming Lee 李思明 SML
Hndnify
Evrim :)
427495_10150543455594865_95248284864_8970673_283680152_n.jpg
bu kadar mükemmel ikonlar tesadüf olabilir mi? - Sarp Tüzün
olamaz hiçbir şey tesadüf değildir sonuçta :)) - Hndnify
ben 7.0 ı hatırlıyorum en eski - Handinella Hande ∙
Ben 7.0'ı kullanıyorum :) - System Enginari
cs5 nerede? - Halit Altunterim
6.0 ı hatırlıyorum :) ama tabi biz Ps ikonlarına alıştık :) - Halid Kalkan
Ben de ilk 6.0'ı hatırlıyorum ama sonra 7.0 çıktı uzun süre onu kullandım okulda-stajda filan :) Halit evet cs5i de eklemek lazım:) - Hndnify
:) pek bir yalnız göründü - Halit Altunterim
yalnız çünkü ben kullanamıyorum şu an 5 veya 5,5 u :P - Hndnify
cix ikonlar sonuçta - L@vie BL£ss€S™
Yusuf Gençer
Gündem tiviti: "Hentbol Federasyonu başkanı ve yönetim kurulu istifra etmiş."
Şarampol Federasyonu da irtifa kaybetmiş ama kimsenin umurunda değil. - Sarp Tüzün
İrfan
Command and Conquer - Tiberian Dawn - HTML5 - http://apps.nahklick.de/cnc/
Command and Conquer - Tiberian Dawn - HTML5
vay arkadaş adam html5 ve javascript ile CnC yi taşımış webe. yavaş ama emek var - İrfan from Bookmarklet
şu red alert'ün iphone applicationını yapıp bizi küçücük ekrana hapsedip ipad için olanını yapmayanlar utansın - MobilAdam
valla tablete bu oyun ile homm 3 gelsin, homm3 ün emülatör çakması var ama orjinal üreticiden gelsin bişiler yahu - İrfan
oha :) - sunipeyk
ipad için red alert var - http://goo.gl/vxczE - Sarp Tüzün
çıkmış hakkaten, akşama hemen yükleyeyim.. thank you - MobilAdam
Sinto
I do believe. I do believe there is no heaven, just like there is no god, human beings made those things up so we could feel special. More special then animals or bugs, because we’re scared, we need to think there’s someone out there protecting us, watching over us. We’re nothing. We come from dirt, we go back to the dirt. (Katy Gavin). Just wow.
amen to that brother - Sarp Tüzün
M. Serdar Kuzuloglu
Radikal / iPhone ve iPad hakkında bilmek istemediklerimiz / Hayat / M. SERDAR KUZULOĞLU - http://www.radikal.com.tr/Radikal...
Radikal / iPhone ve iPad hakkında bilmek istemediklerimiz / Hayat / M. SERDAR KUZULOĞLU
Radikal / iPhone ve iPad hakkında bilmek istemediklerimiz / Hayat / M. SERDAR KUZULOĞLU
"İşçilerin 345 lira maaşla iPhone birleştirdiği Shenzhen'den modern kölelik manzaraları..." - M. Serdar Kuzuloglu from Bookmarklet
Serdar abi yaziyi mobil nasil daha rahat okuruz? - hayranım from FreshFeed
@hayranim: şu adresi kullanabilirsiniz: http://m.radikal.com.tr/Article... - M. Serdar Kuzuloglu
Foxconn'un tek başına dünya elektronik tüketiminin yüzde 40'ını üretiyor olması dehşet verici. - M. Serdar Kuzuloglu
abi haddim olmayarak bir hata gördüm, Next'i 1995'te değil 1985'te kurmuş Jobs. - Sarp Tüzün
Foxconn adi gecince bahsetmekten duramadigim sey, 2008 yazinda bir elemanin foxconn anakartlarinda isletim sistemi linux olarak detect edildiginde crash ettiren acpi tablosuna sahip oldugunu bulmasi oluyor. acpi tablosunu degistirip windows detect edildiginde ne yapiliyorsa aynisini yapacak hale degistirdiginde linuxun crash etmedigini kesfeden eleman olayi internete tasiyor. ilk basta reddeden foxconn, birkac ay sonra elemana yeni bir firmware gonderiyor denemesi icin ve olay duzeltiliyor. - Berk Ülsoy
@berkulsoy onun haberini yaptığımı hatırlıyorum. Ama şu an tekrar okuyuncaya kadar unuttuğumu dehşetle fark ettim. Gerçekten tarihe geçen bir olaydı. - M. Serdar Kuzuloglu
Sarp o cümlede şöyle bir hata olmuş; firma 85, fabrika 95'te kurulmuştu. Düzelttireceğim. Teşekkürler. - M. Serdar Kuzuloglu
500.000 kişiyi yönetmekte zor olsa gerek - Vehbi Emiroglu
Türkiye'de olsalar şöyle yorumlar olabilirdi: Abi onların SSK primleri de çok tutuyordur. - Vehbi Emiroglu
@vehbiemiroglu Foxconn en son 2010 yılında resmi personel sayısını 920 bin olarak açıkladı. Şu an 1 milyonun üstünde olduğu söyleniyor. 15 günde yüz bine yakın kişiyi işe alma kapasitesi var. İnanılmaz bir iş süreci / otomasyonu / zekası. - M. Serdar Kuzuloglu
Abi eyvallah bu haberleri biliyoruz da,siz biz hepimiz,bu yazıyı like layanlar,hepimiz buna rağmen atlıyoruz üstüne Apple ürünlerinin,birbirimizin gözüne soka soka şov yapa yapa kullanmaya devam ediyoruz! - Opeth
@opeth buradaki mesele satın alıp-almama değil. Dış kaynak kullanımının firmaların kendi ülkelerinde açtığı yaralar çok daha önemli. Yazının içinde linkini verdiğim NYT makalesi onu işliyor aslında. Bu kadar ucuza üretenler varken kendi ülkendeki sanayi çöküyor. Sonra dışarda ürettiklerini kendi ülkende alacakların parası olmuyor. İçine çöken bir denklem yani. Yoksa kimsenin umru değil neyin ne şartla üretildiği. Herkes daha ucuzun peşinde (sizin dikkat çektiğiniz sorunun kökeni de bu zaten) - M. Serdar Kuzuloglu
@opeth foxconn'daki çalışma şartlarına rağmen apple ürünlerine atlıyoruz demek istediysen, sana foxconn'un müşterileri arasında acer, asus, cisco, dell, intel, lenovo, logitech, motorola, panasonic, nokia, philips, sharp, sony, toshiba gibi devlerin de olduğunu tekrar hatırlatmak isterim. zannetmiyorum ki şartlar sadece apple ürünlerini üreten fabrikalarda zor, diğerlerinde rahat olsun. - Sarp Tüzün
En büyük iş ortağı Apple olabilir fakat vur abalıya olmuş sanki. Yediklerimiz, giydiklerimiz, elektronik eşyalarımızın çoğunu çocuk işçiler ve ücretli köleler üretiyor. Sistem o kadar tüketmeye odaklanmışki, çöpe atılan elektronik cihazların büyük kısmı hala çalışır durumda. Foxxcon üretecek biz az kullanılmış olarak çöpe atacağız, ne hastalıklı bir tüketim alışkanlığı. iPhone'ları satıp Bodruma mı yerleşsek? - Şafak Ö'zen
Çin'in bu üretim gücü (tamamen insan emeğine bağlı olsa da) hangi noktaya kadar gidebilir merak ediyorum. Acaba bir firma çıkıp sizin parça başı maliyetiniz fazla ben artık Uganda'da üretim yaptıracağım diyecek mi? Sanırım ucuz iş gücünün bir sonraki adresi Afrika kıtası olabilir. - Vehbi Emiroglu
Bu baglamda Communicatios of ACM'in son sayisindaki "Analyzing Apple Products" baslikli yaziyi tavsiye ederim, ince elenip sIk dokunmus bir analizin ardindan Cin'in bu pastadan aslinda ne denli kucuk bir pay aldigina dair enteresan saptamalar var http://cacm.acm.org/magazin... - Emre Sevinc
çindeki olay alt yapı entegrasyonu ile ilgili, bir bölgede plastik üreten petrol rafinerisi, plastiği basan fabrika, aluminyumu, silisyumu üreten tesisle, elektriği üreten santralleri, lityum pilleri üreten fabrikalar, led ve lcd üreten fabrikalar hep yan yana üretim için ne lazımsa hepsi bir arada adam üretim yapacağı zaman fabrikanın bütün plastik üretimini yada yılda 200 milyon... more... - Ömer Koman
Bunu seven bunu da sever: http://www.amazon.com/Poorly-... - Yusuf Arslan
Deniz
Bana yeniden air guitar'lar çaldıran Queen!
they told you they would rock you :) - Sarp Tüzün
Burak "cyrus" Bayburtlu
Sevdiğiniz ve kaybettiğiniz birini düşünün. Şimdi bir de sevdiğiniz ama hayatta olan birini düşünün. Evet hayat o kadar kısa.
*bro hug* - Sarp Tüzün
ailemden pek çok insanı 60-70 yaşlarında kaybettim, annem babam hayatta ama yaşları 60'a gelmiş. 10 sene ne ki su gibi akıp gider. vay amk. - Burak "cyrus" Bayburtlu
Davut Topcan'ı hatırladım birden. - Ahmet Yükseltürk
birbirimizi kaybetmeye başladığımız günler de gelecek, kalanlar vay be diyecek, hey gidi koca x, sen de bizi böyle bırakıp, göçüp gidecek miydin (dedem arkadaşlarının vefat haberini aldığında verdiği tepkilerden biriydi) - Sarp Tüzün
Sarp Tüzün
What the holy mother of fuck is this shit?!?!?
jedi.jpg
bari sen yapmayaydın radikal - http://goo.gl/qrEqZ - Sarp Tüzün
Bahriye
"i miss you too" yazacağına "you miss me too" yazan fransız, o kadar sevimlisin ki ^.^
özlerin özlerime deyince felaketim olurdu, ağlardım. - bilge k.
fransızları boykot etmiyor musun! - Masis
Yoo ben severim fransızları <3 - Bahriye from Android
içimizdeki fransızlılar - Sarp Tüzün
i miss you tube - Masis
Müzisyen fransizlarim benim <3 - Bahriye from Android
Masis
Bugün bir karar aldım. İse güce devam edip eve döneceğim.
ben bi gün bütün kararlarımı aldıracam - Yıldıray Karakiya
kararlarımı aldırdım kalbimin gittim astım portmantoya - Masis
Çok büyük bir değişiklik bu Masis, çeşitli riskleri var. İyi düşündün mü? - Hasan Rua
Ya kızın eve geldiğinde umursamazsa? - GFKA
kız zaten umursamıyor GFKA jbid olmazsa anca bi selamını alıyoruz:) Hasan zor bir karar biliyorum ama arkasında duracağım:/ - Masis
biz de bugün bir çılgınlık yapıp sinemaya gidelim diyoruz. altından kalkacağımıza inanıyoruz. - Ezgi Akyurt
altyazılıya gidin daha heyecanlı oluyor Ezgi. - Masis
ben de aynısını yapayım Masis, bir akım olur bu böyle - Sarp Tüzün
kararımın arkasındayım hala şu saat oldu dönmedim - Masis
kararından dönersen biz üşenmez kızları adına çok talihsiz olur. - jbid
sen üşenmez kızı değilsin ki:) - Masis
touchée. - jbid
Burak "cyrus" Bayburtlu
Leonard Nimoy'a (Mr.Spock) bisi mi oldu???
nedir? - Sarp Tüzün
anlamadım ben de bişi bulamadım - Burak "cyrus" Bayburtlu
Ezgi Akyurt
bugün fazla yemek postu yapmasak mı acaba? gastritim azdı, baktıkça midem yanıyo da :/
o sondaki "da" karadeniz "da"sı mı yoksa dahi anlamında mı? :) - Sarp Tüzün
(: dahi anlamındaki tabii. - Ezgi Akyurt
satine
funky arabesk olmuş :) şahane olmuş ya! bayıldım. - satine
üstüne bir de hüzün'den bana mı sordum patlatmışım ki. vay vay :) http://www.youtube.com/watch... - satine
dinleyin bi ya! - satine
vay. sabah sabah derin oldu ama neyse hehe - göki
çoğenteresan bi iş olmuş - Sarp Tüzün
o piyanist santor abinin diger videolarina baktim. bu kadar enteresan degil pek. - satine from Android
saçını yolduğumunun piyanisti ahahaha saçlara bak - Lilly Atwerk
o saça güzel beste yapmış hırbo. - satine
ha bu şarkıyı da makedonya'da yaşayan çingene bir bas gitaristin facebook sayfasında buldum. o da ayrı garip. - satine
gaza gelip diğer parçalara da baktım, lakin hayalkırıklığına uğradım çok feci. oysa ki "böyle bi parça yapan adamların kimbilir diğer parçaları nasıldır üfff" şeklinde bi gazla yola çıktıydım :( üzüntü ve muz kabuğu - Lilly Atwerk
he ya :/ ben demiştim ama. keşke hiç denemeseymişsin. hadi adam belli zaten de kızdan farklı şeyler beklemiştim. - satine
şansımı zorladım işte :) olmadı - Lilly Atwerk
Satine seninde kafan amma karisik yahu! Esrarmi kullaniyorsun? Huzun bu kizcagizin parmagindaki tirnak olamaz...Bu cok ust duzey bir eser ve yorum.bi begeniyorsun bi sasiriyorsun,bi hakaret ediyorsun bende senden bi halt anlamadim. Ama sayende boyle muhtesem bir eseri dinlemis oldum. Tesekkur ederim. - yasin
yasin mahlasını almış sahte hesaplı kardeş, ne gerek vardı bu yorum için hesap açmaya ayol? - satine
YASİN.... satine ile biz merak ettik . Acaba fake hesap açarak bu kadar zahmete niye katlandın ? Öle kırıcı dökücü bir yorumunda olmamış. Satine senle nezaket içinde ilgilenirdi halbu ki... - justreal
diğer videolar değil de şu albüm tanıtımındaki şarkılar kulağa fena gelmiyor: http://www.youtube.com/watch... - caner yılmaz
Ya afedersiniz polimik baslatmak istememistim ama Ilk kez rastladigim bu guzel sitede Neden benim hesap sahte oluyorki? Gayet gercegim bende. Tek bir yorum yaptigim icinmi? Kac yorum yazmaliyim gercek olmak icin? Bu dikkatimi cekti,buna yazdim.Hep buraya ait olup buradami yazmaliyim? Binlerce site var internette ve onlarca sifresini unuttugum hesabim.Cogundada tek yorum yapmistim acaba oralardada bana supheylemi yaklasacaklar? Bakin suphe dusurdunuz icime simdi. - yasin
M. Serdar Kuzuloglu
Kucuklerim bu hafta anneannelerinde. Fena ozledim.. http://www.youtube.com/watch...
Kucuklerim bu hafta anneannelerinde. Fena ozledim.. http://t.co/tJSKSSik
Play
Ali "why so serious?" olmuş :) - Barış Özcanlı
Süperler :)) - Ümit Uzun
Masallah ikisine de - Dilara TAN from FFHound!
boyuyoyum :) - ays_eroglu_
Boyalari cikartmak 45 dakika surmustu. - M. Serdar Kuzuloglu from iPhone
Çamaşır makinesine atmalı böyle olunca.. Oh mis! - Barış Özcanlı
aynı dertten muzdaripiz :) - Sarp Tüzün
h1n1
Bakalım RTÜK neler diyor??? RTÜK M.U.C.K'a 400 bin lira ceza kesti - Tıkla İzle en son haber.. - http://www.ensonhaber.com/rtuk-mu...
Bakalım RTÜK neler diyor??? RTÜK M.U.C.K'a 400 bin lira ceza kesti - Tıkla İzle en son haber..
Bakalım RTÜK neler diyor??? RTÜK M.U.C.K'a 400 bin lira ceza kesti - Tıkla İzle en son haber..
Dizinin fragmanı üzerinden hazırlanan RTÜK raporunda, cezanın gerekçesi şu çarpıcı ifadelerle anlatıldı: "Gençlerin sahneye çıkarak, 'Haydi liliyar' şarkısı eşliğinde bir dans gösterisi sundukları dans sırasında, arka sesin, 'müzik umutları, cesaret kanatlarıydı', 'yazıldığı gibi okunmayan dizi MUCUK çok yakında Show-Tv'de' dediği, fragmanda yayınlanan gençlerin dansının, erotik, müstehcenlik çağrıştıran figürlerden oluştuğunun görüldüğü, kızların sahneye şort, mayo, külotlu çorap, tayt gibi dans kostümleriyle çıktıkları, büyük ölçüde cinsel hareketlerin tasvir edildiği dansla şortlu kızın yerde yaptığı erotik hareket, kızla erkeğin karşılıklı gelerek yaptığı birbirlerine doğru sallanma hareketiyle, tüm grubun arka arkaya sıralanarak yaptığı ileri geri sallanma hareketinin en dikkat çekicisi olarak belirlendiği, söz konusu dansın çiftlerin erotik bakış ve duruşlarıyla son bulmuş olduğu, çocuk ve gençlerin ahlaki gelişimini zedeleyecek nitelikte olduğu düşünülen bu görüntülerin, uyarıcı sembol kullanılmaksızın ve 24.00'ten erken yayınlandığı belirlenmiştir." - h1n1 from Bookmarklet
http://www.youtube.com/watch... bunu da pornografik bulmuş - Emre Bilgili
Burada ba başka bir RTÜK var. Kadın ruhunu yansıtmak konulu?? Dİkkatt: -------> Televizyonlarda yayınlanan sevişme sahnelerine Teoman’ın “Tek Başına Dans”, Berksan’ın “Beni Seviyor”, Murat Boz’un “Geri Dönüş Olsa”, Bengü’nün “Saat Üç”, Ziynet Sali’nin “Bize Yeter” ve Murat Dalkılıç’ın “Merhaba Merhaba” kliplerini erotik bulan RTÜK, aşk sahnelerinde “kadın ruhunun” yansıtılmamasına, kadının erkeği tatmin etmekle görevli gibi gösterilmesine itiraz etti. - h1n1
kadının ruhu mu var allasen hepsi şeytan, - Ghost
Karanlik odada, ayda 1 kere 5 dakika sevisen adamlara bunlarin erotik gelmesi normal. - marko paşa
sanırım tam olarak şunu yaşıyoruz - http://www.youtube.com/watch... - Sarp Tüzün
Yasak hakkındaki bildiri 2001 Kral TV kapatma kararı gibi. - Semih Masat™
iyiki taşınmışım şu lanet ülkeden - Nif (•̪●)
""Gençlerin sahneye çıkarak, 'Haydi liliyar' şarkısı eşliğinde bir dans gösterisi sundukları" ahahahaha - Teknoblogo - Eray Alakese
glee nin efsane "push it" girişini haydilili yapan dizi değil mi bu? - Zoi
Mahkemeler de çanak mı tutuyor bu kararlara acep - kavola from iPhone
Oğuz Demirkapı ☮
Müge Anlı denilen zatı muhterem göndermiş.
dinkkarsilastir.jpg
Tartışın. Amacım aydınlatmak, anlaşmak, algılamak, saygı ve sevgiyi gösterebilmek. O yüzden gereksiz küfre giren yorumlara da gerek de yok. Bir sözünüz varsa konuşursanız iyi etmiş olursunuz. - Oğuz Demirkapı ☮
bir çok şehit olayından sonra soldaki görüntü oluşmuştu diye hatırlıyorum.. - Akif
İlk soru 'Bu soruyu soranlar, karşılaştırmayı yapanlar, şehitlerin cenazesinde miydi?' şeklinde. - Oğuz Demirkapı ☮
O kadar insan için "Ermeni öldü diye yürüdüler" demek, ancak müge anlı seviyesinde bir zeka gerektirir. - Sarp Tüzün
Müge denen zat ya da benzerleri anlamadığından mı böyle bir şey söyleyebilir? Cidden o kadar mı düşünebiliyorlar? - Oğuz Demirkapı ☮
Uğur Mumcu da Türk'tü, öldürenler farklı mıydı? Faillerini bulamayan veya onları koruyanlar kimlerdi? Bu yürüyüş bu katilleri besleyen, koruyan, her şey ortada olmasına rağmen insanların gözünün içine baka baka "örgüt yoktur" diyebilen ve asıl işi hepimiz için adaleti yerine getirmesi gereken kurumlara "biz sandığın kadar aptal değiliz" deme yürüyüşüydü. Ermenisi Türk'ü yok bu işin. - Sarp Tüzün
Bu durumda aslında protesto edilen bir olgu olarak yaşanan süreç ya da genel adıyla faşizm diyebilir miyiz? Ulusal kimliklerden soyutlanmış bir anti-faşist söylem denebilir mi? Peki bunun aksini iddia edip propaganda yapan kafaları nasıl kategorize edebiliriz? - Oğuz Demirkapı ☮
Bu arada 'faşizm' tanımının da yeterince algılanamadığı gibi bir his de taşımaktayım. Gerçekten nedir şu faşizm dedikleri meret? - Oğuz Demirkapı ☮
Muge Anli kimdir ve fikirlerine neden bu kadar onem veriliyor? Kendisi sertifikali bir irkci. Hrant Dink hikayesinin var olmasinin gercek nedenlerinden, o kalabaligin orada olmasinin gercek nedenlerinden bir zihniyet. Tabi ki ne oldugunu anlayamaz. Anlayabilseydi irkci olamazdi. - Burcu Dogan
Burcu, dün burda sevdiğimiz arkadaşlarımızın aynı paralelde düşünceler paylaştıklarını gördüm ve üzüldüm. O yüzden bir aydınlanma başlığı olarak görüp de aslında yaşanan süreci açıklama niyetiyle açılmış bir konu diye düşünelim. - Oğuz Demirkapı ☮
Ben anlamadı, neyi açıklıyoruz? Cidden, ortada değil mi mesele? - enes güler
müge anlının ta... - Soner Tümer
Enes, demek ki kimileri için ortada değil. Ve işin kötü yanı aslında kötüniyetli olmadıklarını bilmek. - Oğuz Demirkapı ☮
24+ askerin oldurulmesinin bir aciklamasi var mi yok? Normal sartlar altinda isyan cikar mi, cikar? Sindirilmislik asker kayiplarinda var mi? Var. Bunlarin Hrant Dink'in sistematik bir sekilde temizlenmesi ile alakasi nerede? Bir de olen 24 kisinin DNAsina mi bakmis Muge Anli? Bu olayda bile irkcilik yapan adam, normal hayatinda nasil bir kisiliktir merak ediyorum. - Burcu Dogan
Aptallık ya da cehalet ile yorumlanabilir. Ancak yine de dışlamak yerine aydınlatmak gerekir düşüncesindeyim. - Oğuz Demirkapı ☮
Sanırım yapılmış olan ilk hata şehitlerin doğrudan Türk kimliği ile özdeşleştirilmesi. Orduda Türk olmayan kimseler bulunmamakta mı? - Oğuz Demirkapı ☮
ben böyle bir haber bekliyordum aslında bugün, pek şaşırmadım desem... - bettyblue
Ben de çok sevdiğim teyzeoğlu facebookta paylaşında gördüm. Ve üzüldüm tabi. - Oğuz Demirkapı ☮
Dışlamayalım da besleyelim mi? Hm, yok bu cümle buraya gitmedi. "Aslında kötü niyetli değiller" sahiden çok iyimser bir yaklaşım. Irkçı diye genel çerçevesini çizdiğimiz insan güruhu aydınlanmak ya da fikirlerini değiştirmek istiyor mu? Şiddetle mevcut fikirlerine saplandıklarına göre, bu aydınlatma işini yapmak için önerdiğin bir sistematik var mı? Ne yapınca derdimizi anlatmış oluruz? Hangi noktada "valla kuzen doğru söylüyosun aslında" cümlesini işiteceğiz? - enes güler
Bilmiyorum Enes. İşte o yüzden ne yapılabilir konusunda açıkca da soruyorum. Dışlamak kolaycı geliyor. - Oğuz Demirkapı ☮
Bir de Hrant Dink sadece Ermeni degildi, dogru. Ama insanlar bilincli olarak tepki cekmemek icin mi nedir olayin icinde etnik koken kavgasi yokmus gibi davraniyorlar. Hrant Dink, Ermeni kimligi ve varsa baska bilinmeyen nedenler tarafindan oldurulmus bir gazeteci. Bununla da mi yuzlesemiyoruz? - Burcu Dogan
bence o "ırkçılık" yaptığını düşünmüyordur bile. Yani varmak istediği yer orası değil gibime geldi. Hrant için yapılan yürüyüşü "göstermelik" bulduğunu söylemeye çalışmış sanki... - bettyblue
http://ff.im/Pvhba Burcu burda sözü geçen durumu düşünsene: ' Eh tabii normal, 100 yil ermeniyi kufur diye ogret, sonra birden hepimiz ermeniyiz de, balatalar yaniyor haliyle.' - Oğuz Demirkapı ☮
Gaan, temsili foto kullanmışlar. :) - Oğuz Demirkapı ☮
cenazesinde cekilen bir foto o - jannsu
bettyblue, işte onu paylaşan kişi aslında şehitlere de sahip çıkmalıyız tarzında bir samimiyetle yaptığını düşünüyor. Zira dünyasında bilebildiği sınır o kadar. - Oğuz Demirkapı ☮
Sanırım ikinci hata tepkinin sadece Hrant Dink olayına değil de diğer tüm politik düşünceleri yüzünden yargısız infaz edilmiş aydınlara dair olduğunun farkına varılmaması ya da gözardı edilmesi. - Oğuz Demirkapı ☮
Sahi neden hepimiz Ermeniyiz denmekte? - Oğuz Demirkapı ☮
Faşizm ateşine odun atanlar detected! - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Ve ilk trolümüz ulaşır. Hoşgeldin Ersan. :) - Oğuz Demirkapı ☮
Sağdaki fotoğrafdakilerin, 24 şehit için toplananların olduğu ne malum ? - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Hoşbulduk Oğuz bey... Bana troll demeyin yahu :) - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Ben yine soruyorum, sağdakilerin şehit cenazesi için toplananlar olduğu ne malum ? - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Sanırım sorunun muhattabı biz değiliz. - Oğuz Demirkapı ☮
Bir adam çıxsın aranızdan "Hepimiz Ermeniyiz" səbəbini izah də çaşdırın hər kəsi. - avatar8
Özellikle Azeri bir arkadaşa 'Hepimiz Ermeniyiz' söylemini açıklamak zor olsa gerek. Neden öyle bir söylem var gerçekten? - Oğuz Demirkapı ☮
Sayıram 1000, 999, 998. ...... - avatar8
@Oğuz bey, benim sorumun muhatabını bulalım o zaman.. - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Ermeni kimligi nedeniyle oldurulmesine empati kurmak icin. Bu gercek bir soru mu? - Burcu Dogan
Avatar sakin ol! - Oğuz Demirkapı ☮
Burcu anlamamış olanlara anlatabilmek için sorulmuş bir soru. - Oğuz Demirkapı ☮
Dersimiz 'Faşizm 101' - Oğuz Demirkapı ☮
Insanlar neyi anlayamiyorlar anlamis degilim. Kimlikleri, isimleri her seyi biz icat ettik. Sonra yarattigimiz bu kimlikleri ve kulturleri buyuk parcalarimiz yaptik. Farkli kulturleri asimile etmeye calistik. Asimile olmanin anlamsiz oldugunu dusunenleri de oldurduk. Kimliklerin varligi tamamen yapay. Bu kimlikleri putlastiranlar ise akil hastasi. - Burcu Dogan
Bax Oğuz heç biriniz bunun səbəbini bilmirsiniz, çünki hissləriniz xaricdən idarə olunur. Sloganlarının xaricdən təyin olunur. Buna görə anlamaz, izah edə bilməz amma gözəlcə tətbiq edə bilərsiniz. - avatar8
asimile etcekler bizi diye korkutulanlar akil hastasi - thithan
thithan küfür yok lütfen. - Oğuz Demirkapı ☮
Burcu, işte bize 2+2 gelen şeyleri başkaları ne yazık ki göremiyor. Ne yapmalı, sizi aptallar deyip de dışlamalı mıyız? - Oğuz Demirkapı ☮
Sanırım doğru olan bu durumu gördüğümüzde sabırla açıklamaya çalışmak. - Oğuz Demirkapı ☮
Oguz bence avatar8, feedlerinde ya GERCEK Turkce yazsin, ya da defolup gitsin. (Irkcilik 101 uyguluyorum) - Burcu Dogan
Burda önemli olan belirleyici nokta iyiniyetli olunup olunmaması. Karşıdaki kişinin anlama gayreti yoksa o zaman kesilir konuşmalar. Ancak saflık ya da aptallık görüldüğü durumlarda biraz sabırla açıklanamalı gelişen süreç diye düşünmekteyim. - Oğuz Demirkapı ☮
Burcu ben anladığım sürece sorun yapmıyorum. Anlamadığımda da kendisine anlamadığımı iletip açıklamasını istiyorum. - Oğuz Demirkapı ☮
Yok kendisine irkcilik yapiyorum. Ne de olsa gercek Turkce bizim Turkcemiz :P - Burcu Dogan
Avatar ben acikliyim sana istersen :) - Only vili ♀
Sonra. - avatar8
Avatar senin kökenin nedir? Sen bir Türk müsün? - Oğuz Demirkapı ☮
Oguz, durum bu kadar komiktir yani :) - Burcu Dogan
Oguz haradasan nə dediyinin fərqində mısın? Türk və ya yəhudi olsam nə fərq edər sənin üçün. Sən açıqla səbəb Ermeniyim deyirsən? - avatar8
Belki ailede Gürcü ya da İranlı vs. vardır. Kimbilir? - Oğuz Demirkapı ☮
"Bir adam çıxsın aranızdan "Hepimiz Ermeniyiz" səbəbini izah də çaşdırın hər kəsi. - avatar8 (düzenle | sil)",,,,,,,, - avatar8
Haklısın avatar, kimse anlamamış neden öyle söylendiğini sanırım. - Oğuz Demirkapı ☮
Sence neden öyle diyorlar? - Oğuz Demirkapı ☮
avatar ortmenim ben biliyom dedim :) - Only vili ♀
Tamam söyle. - avatar8
Ersan, sence neden 'Hepimiz Ermeniyiz' denmekte? Bizle ne düşündüğünü paylaşabilir misin? - Oğuz Demirkapı ☮
O gün oradakilerin çoğunun amacı ki Komünistler(bir avuç bile etmeyen topluluk) Hrant DİNK değil de sağa sola zarar vernmekti bunuda yaptılar. H.DİNK güzel kullanılıyor gerçekten. Sıradan bir ermeni idi kötüdür iyidir Allah bilir ama kimse o şekilde ölmeyi haketmez ama bunu kullanan şerefsizler her daim olacak. - Kojiro Hyuga
Buyrunuz, yeni bir fikir. :) - Oğuz Demirkapı ☮
Sanırım aynı düşünceyi Zaman gazetesinde de kullanmışlardı. - Oğuz Demirkapı ☮
yine boş tartışma yaratmaya yönelik bir başlık olmuş. Böyle başlık açıp aman kavga etmeyelim demek aynı şekilde biraz hayalci olmuş. Elmayla armut karşılaştırılıyor. Biri asker biri gazeteci, biri yıllardır kurmak istediğimiz dostluk üzerine yazılar yazarken bunca çabayı yok edecek biçimde katlediliyor, birisi eline silah alıp gittiği bir noktada, hatta belki o teroristleri fırsatı olsa kendisi öldürecek iken öldürülüyor. - denizoktar
Deniz ama bundan etkilenipte paylaşıyorsa insanlar ortada açıklanması gereken bir sorun var. - Oğuz Demirkapı ☮
Acikladik "Ermeni kimligi nedeniyle oldurulmesine empati kurmak icin. Bu gercek bir soru mu? " diye ama sen hala gercek Turkce kullanmadigin icin anlayamiyorsun. O cakma alfabe de gercek Turkcemize asla yakismamakta. Bir Turk q ve x kullanmaz. Gerci bir Turk Kiril alfabesini tarihine hic sokmazdi. Turgluk bu deyilllll!!!!! Benden bu kadar, saygilar. - Burcu Dogan
:) - avatar8
bu dunyada hala muge anli'yi kaale alip uzerinden tartisma yapan var mi yahu? "muge anli" yahu allah icin. - Murat Can
Hepimiz Ermeniyiz Hepimiz Hrant'ız : eger bu ülkede sirf dilini dini, ırkı kimliginden ve dusuncesinden dolayı yok edilen ve edilmeye calisana karsi bende Hrantim/Ermeni/Kürt/Azeri/Escinsel/Kadın ........yım. ben de " o " yum.Gel beni de vur, yok et, bu bir dayanismadir. Ben Ermeniyim demektyen imtina edenlerin ve Ben Hrant'ım denmelerinden rahatsizlik duyanları anlamak istemiyorum - Only vili ♀
Murat, Müge anlı değil burda konuşulmaya çalışılan, bu düşünce yapısının kökenlerini algılamaya çalışmak. Anlaşılmayan bir şeylerin olduğunu gördüğümüzde neyi anlatamamışız diye bir dert edinmek. - Oğuz Demirkapı ☮
Hah mesela, yeni moda #hepimizturkuz olmus: https://twitter.com/#!... - Burcu Dogan
Zira dediğim gibi aslında aptal olmayan ama cehaletinden dolayı benzer konular açan arkadaşlar oldu. Onlara bir fikir verir düşüncesiyle sakince sohbet edebilmek idi tüm düşünce. - Oğuz Demirkapı ☮
Faşizm boyle bir sey, Irkcilik boyle bir sey - Only vili ♀
dusunce yapisi insanların "işine geldiğinde" değişip bulunduğu kabın şeklini alan bir şey olduğu sürede isimden bağımsız olarak tartışmak çok gereksiz. evet çok şey var söyleyecek, ama bir hayır sağlamadıktan sonra konuşmamayı tercih eder oldum ben artık. - Murat Can
Zaman gazetesi ne yazdı bilemem ama benim fikrim bu. Benim ülkeme vergi veriyosa benim yurttaşımdır Irkından banane? isterse şeytan, cin peri olsun yeterki vergisini versin insan gibi yaşasın. Ben söylemek istediğimi belli kitleler bu anma törenine karışıyor amaçları H.DİNK değil her daim iktidar. Bunun AKP'si, CHP'si, MHP'si olmaz bu şerefsizler milleti birbirine kırdırma derdinde. Uyanık olmak lazım. - Kojiro Hyuga
Almanya'da bir türk naziler tarafından öldürülünce duyarlı alman vatandaşların "hepimiz türküz" demesine benziyor bu hepimiz ermeniyiz sloganı.. Şu "Bir ermeni ölünce" ifadesi bile tiksinç... - Houston®
Kojiro, ben de bir komünistim ve o adını verdiğin partilerin hiç birisine oy vermiyorum. Sence öyle bir derdim var gibi mi gözüküyorum ordan? :) - Oğuz Demirkapı ☮
Vili yalnız bir mənası bu amma kafi deyil, yan mənaları sənin kasttetiğin mənaların çok ötesinde. O zaman öldürülən hər kəsin dini, cinsi və ya etnik kimliyi ilə cənazə mərasimi nizamlayalım. Komik olmaz mı o zaman. Millət şəxsiyyətini ön plana çəkmək Türk imicini pozmaq istəyənlərdən başqasının işinə yaramaz hətta Ermənilərin işinə heç yaramaz. - avatar8
Türk İmajı sence nedir Avatar. - Only vili ♀
Taylan, Almanya da da çok söylerdim bunu. :) Bizimkiler ancak orda yaşadıklarında anlıyorlar Türkiye'deki azınlıkların yaşadıklarını. - Oğuz Demirkapı ☮
anlamadim biraz ac . Turk ve Ermeni imaji bunnla nasil bozulur. - Only vili ♀
Türkiye'nin Almanya'ya Türkçe ve Türk Kültürü ve Din bilgisi adı altında öğretmenler gönderdiğini biliyor muyuz? Ve bu öğretmenlerin temel kullandıkları malzeme olarak da önce anadilini öğrenmeyen öğrencinin ikinci bir dili öğrenemeyeceği sloganını Alamanlarla paylaştıklarını? :) - Oğuz Demirkapı ☮
Ne mutlu Ermeni'yim diyene. - avatar8
evet :) Oğuz şu zamana kadar çoğu çeşit insan gördüm ama en tehlikelileri komünistler ;) çünkü ne istediğiniz belli değil sizinle bırakın aynı toprakta yaşanmayı aynı hava bile solunmaz. Her daim muhalefetsiniz hiç kusura bakma. http://www.bbc.co.uk/news... - Kojiro Hyuga
burdaki isyan "Neden bir ermeni öldürüldü?" diye değil ki..Burdaki isyan saçma sapan yargılama sistemine..Ülkedeki hukuki boşluğa,ceza alması gerekenlerin bir şekilde temize çıkmasına,ceza almaması gerekenlerin sorgusuz sualsiz hadi hop deliğe tıkılmasına..olayı saptıranlardır asıl kötü niyetli olan..bu insanlar aslında burda "Adaleti" sorguluyorlar..aralarında arkadan vurmayı... more... - Violet Light(adaa)
Ha simdi bunu dendiginde bu noktaya kadar gelineceginimi dusunuyorsun ? - Only vili ♀
Amaç bu ama. - avatar8
Ve violetin dedigi - Only vili ♀
Avatarin gelmek istedigi noktayı anladim ben :)) - Only vili ♀
Avatar , benim de ne demek istedigimi anladin sen .. Simdi sen soyle .. Nedir bunun cozumu ?? - Only vili ♀
Yapılan 3. hata sokakta bir sivilin ölümü ile askeri bir süreç sonrasındaki ölümlerin karşılaştırılması diyebilir miyiz? - Oğuz Demirkapı ☮
Tam nasıl ifade edilir bilemedim. - Oğuz Demirkapı ☮
Aslinda bir nevi de su . Ulkedeki bagimsiz olmayan hukuk surecine tepki. - Only vili ♀
http://ff.im/Prh7j Can Dündar'ın yazısında güzel bir de vurgu vardı. 'Ne derini? Bildiğin devlet! ' diye. - Oğuz Demirkapı ☮
Bir de sürekli "Öldürülmeden önce sanki adamı tanıyordunuz"gibi laflar dolaşıyor. Evet şahsen ben bilmezdim. Şu anda ad önceki ürettiklerini alıp okumuş özümsemiş değilim. Ama bu meselenin adama duyulan sevginin, sempatinin çok ötesinde olmasını kavramış olmasını beklerdim insanların. Aslında bir insan tarafından öldürüldü ama çarpık bir anlayışın kurbanı oldu. Ve burada bu insanı anmak... more... - Sinan Onur ALTINUÇ
Her seyi ile belli olan ve devlet tarafindan koruma altına alinip bu tur yok etmeleri teşvik ettigi icin buna tepki.. Ordaki insanlarin asagi yukari ortaklastigi yerler bunlardi - Only vili ♀
Birləşmək, izah etmək və anlamaq. Heç bir şəkildə sadə tetikçi ləri hədəf almamaq. sərmayəni oyununu pozmaq. Sərmayənin rahatca bizləri aldatmasın önüne geçmek. Bizim ermənilərə, ermənilərin bizə ehtiyacları var. İkimizin də şəxsiyyətlərinə hücum etmədən və ya mənimsəmə dən aramızda kamil bir sinerji yaratmağa çalışmaq. - avatar8
avatar seni çok komünist görüyorum? :) - Oğuz Demirkapı ☮
Sinan çok güzel özetlemişsin, teşekkürler. - Oğuz Demirkapı ☮
:)) Və məncə, Müge işini dümdüz etdi, düşündürdü hər kəsi. - avatar8
Ben baska bir sey goruyorum :) nokta atisi yapıyor avatar :) - Only vili ♀
Bax Oğuz kommunist sərmayəni işveren sanır hələ. Kommunistlərin hər vaxt sərmayəni oyuncağı, taşaronu olduğunu öyrəndim mən. - avatar8
ahahahahaah Avatar :) - Only vili ♀
avatar haklısın. Hele de Gorbaçov ne yaptı öyle, şaşakalıyoruz. - Oğuz Demirkapı ☮
Ardından bu soruyu tekrarlayan da binlerce kucuk Muge devam etti ..... - Only vili ♀
Avatar : dogru yalnis uygulandiginda yalnıs olmaz. Uygulama yalnisdir. - Only vili ♀
deyil.. - avatar8
muge+polis elelele - Only vili ♀
Semaye ideologiyaları təyin edər dəstəkləyir və uygulatır, məqsəd ideologiyaların sərmayəyə xidmət etmələridir yalnız. Ideologiyalar bir inancdır dinlər kimi yalnız. - avatar8
Ideologiya= Din - avatar8
avatar Faşizm nedir? - Oğuz Demirkapı ☮
bu dediklerinde haklisin avatar .. evet ....(Semaye ideologiyaları təyin edər dəstəkləyir və uygulatır, məqsəd ideologiyaların sərmayəyə xidmət etmələridir yalnız. Ideologiyalar bir inancdır dinlər kimi yalnız) - Only vili ♀
Oguz, Ideologiya= Din, tamam deyil mi? - avatar8
Felsefenin dinleri yok ettiğini söylüyorlar. Ona ne yapmalı? - Oğuz Demirkapı ☮
daha neler söylerler.:) - avatar8
ideolojiler din gibi algilandigi surece . evet dinlestirilir. dogmatik olmamali - Only vili ♀
Əhəmiyyətli olan ideology deyil cəmiyyətlərin yeni və doğru paradiqma meydana gətirmələrini sağlamalarıdır, qərb cəmiyyətləri kimi. - avatar8
Peki sizce yanlış anlamış ve hatta bunu paylaşmış birilerini görmezden mi gelmeliyiz? - Oğuz Demirkapı ☮
Ermənilər və Türklər mozaikanın elemanlarıdır. Türklər Ermənilər olmadan əskikdir. Amma Ermənilər Türklər olmadan yoxdurlar. - avatar8
avatar sorun o değil ki. Hala anlamıyorsun. Aynı yerdesin hala farkına var. :) - Oğuz Demirkapı ☮
Ben yaşananlardan utanıyorum ve o yüzden sesimi sokaklarda duyuruyorum diyen bir topluluktan söz ediyoruz. - Oğuz Demirkapı ☮
Zatən bu sancı bu vəlvələyə bundan ötrü 90 ildir. - avatar8
avatar gerçekten artık yahşi konuşsen şu Türkçeyi. :) - Oğuz Demirkapı ☮
somut cozumun ne avatar ? - Only vili ♀
Oğuz sənin gördüyün bir nəticə, proqram kimi bizlər yalnız Garbın bizə hazır etdiyi proqram platformlarının içini doldururuq. Orjinal bir şey edə bilmirik. İndi gördüyümüz hadisələr yalnız bir nəticə, platformaların əzbərdən bir şəkildə içlərini doldurmağa bənzəyir yalnız. - avatar8
Sanırım bu 'Faşizm 101' dersleri öncesinde biyoloji, tarih, antropoloji, sosyoloji, felsefe gibi disiplinlerle ilişkili bölümlerinin öğrenilmesi gerekiyor. Zor bir iş. Demiştik ve kalıyoruz burda. - Oğuz Demirkapı ☮
Fotoğraf normaldir ; bir taraf mazlum bir taraf zalim. - Üzeyir AKÇAL
Üzeyir ne güzel dedin. - Oğuz Demirkapı ☮
Aristoyu anlamaq həlldir Vili. - avatar8
kim zalim? - pisadam
Yargısıyla bize nasıl olduğunu göstermiş olan devlet? - Oğuz Demirkapı ☮
Ya da katilleri saklamasıyla, onlarla fotoğraf çektirmesiyle bizden olmadığını göstermiş olan devlet? - Oğuz Demirkapı ☮
Sokakta infaz edilmiş kaç gazeteci/aydın var ülkemizde biliyor muyuz? - Oğuz Demirkapı ☮
@Oğuz ben öteki fotoğrafta devlet görmüyorum? Kurban görüyorum.. - pisadam
Vili kafanı karıştırmadım ümid edirəm, amma hər şey qədim yunan da mövcud. Sərmayə qədər ağıllı olmadıqca, ideologiyalarla filan həll edə bilmərik bu halları. - avatar8
Orası biraz karmaşık. Anlamak için neden ordu var ile başlanıp yaşanan savaşın nedenlerine girmek gerek. Tabi ayrıca sivil ve askeri bir ayrımın da göz önüne alınabilmesi de önemli. - Oğuz Demirkapı ☮
@pisadam o 24 canı feda eden zihniyet, o 24 canın cenazesiyle mastürbasyon yapan halk,onların ardından istetme lastik gibi canları hazır bulunduran yönetim vs vs. Bütünde devlet oluyor zalim... - Üzeyir AKÇAL
Bizim adımıza kararlar alan sistemin bizim çocuklarımızı ordumuzda bizlerin olmayan bir savaşa göndermesi asıl düşünülmesi gereken nokta. Savaşta da yaşanan gerçeklikler bunlar. - Oğuz Demirkapı ☮
Sərmayə öz əmrində olmayan dövlətlərin güclənməsini heç bir zaman istəməz Oğuz, əvvəl bunu yaxşıca anla. Sərmayə axmaqların sandığı kimi işveren və ya dövlət deyil. Dövlətlər zaman-zaman sərmayəni əsgərləridir. Anla bunu. - avatar8
Sermaye kim peki? - Oğuz Demirkapı ☮
:) - avatar8
FRB. - avatar8
Örneğin IMF/WorldBank Türkiye devletine karşı çalışan güçleri desteklemek için bir bütçe ayırıpta onu dağıtmakta mı? - Oğuz Demirkapı ☮
Eh tabii normal, 100 yil ermeniyi kufur diye ogret, sonra birden hepimiz ermeniyiz de, balatalar yaniyor haliyle.' - Oğuz Demirkapı ☮ - hydra headed monkey
Bizim gördüklərimiz, bizə göstərilmək istənəni yalnız. Hepimiz Ermeniyiz kimi. Slogan hariçten müəyyən edilir. Biz uygularız yalnız. Platformanın içini codla doldururuz yəni, anlamadan çox vaxt. - avatar8
avatar, 'Hepimiz Ermeniyiz' söylemini algılamak konusunda ne yazık ki onca açıklamalara rağmen kıtkafalılık yaparak algılamak istemediğini ifade etmek durumundayım. :) - Oğuz Demirkapı ☮
İndi sıra Müge anlıda çox provake edir insanları, satın alamazlarsa öldürərlər Hrant kimi, bye. - avatar8
Sənə anlamadan əzbərləyərək yaxşı platforma line doldurmaları diləyirəm, bolca ezberle. Təkrar bye. - avatar8
'' Biz insanları kavim kavim yarattık ki birbirlerini tanısınlar diye'' Hucurat13 biz ne yaptık birbirimizi öldürdük - birinsanoglu
E hadi git artık. :) - Oğuz Demirkapı ☮
E hani Adem ile Havva'dan geliyorduk? :) - Oğuz Demirkapı ☮
o kadarını bilmem ona sor :) - birinsanoglu
http://ff.im/PvKfH ne güzel arkadaşlar samimi bir şekilde düşüncelerini paylaşmışlar. Tanımak adına iyice incelenmeli. - Oğuz Demirkapı ☮
@avatar . kafam net ki benim :) karismaz:) ama iknaya da acigim.Nereye nokta atisi yaptiginin farkindayım :) ( musait olamadigim icin takip de gecikiyorum.lafimin olmadigindan degil ) - Only vili ♀
yarın apo asıldığında da böyle hukuk mücadelesine düşücekler. özgürlükçü adaletçi kardeşlerimiz - Aziz Can
İdam bir ceza değildir desem anlar mısın aceba trol arkadaş? Ya da bu ülkeye kimler Apo'dan daha fazla zarar vermiştir diye bir düşünmeye çalışsak, farklı yerlere çıkabilir miyiz? Terörün hiç bir şeklinin kabul edilmediği çok açık olmasına rağmen terörün sona ermesi için artık silahla bir çözüm bulamadığımızı görebilmek için ne yapmak lazım? Halkların kardeşliğini ve bir arada yaşamasını savunabilecek kadar da yürekli olabiliyor muyuz? - Oğuz Demirkapı ☮
Oğuz Demirkapı +1 - golyandro
sadece bir kısmını okuyabildim. okuyabildiğim kadarı ile ilk soru (cevaplandı ise özür dilerim fazlalık bir yorum olacağı için) "Hepimiz Ermeniyiz" söyleminin sebebi. Durum şöyle oldu; Hrant Dink'in öldürüldüğü gün saat 19da bir toplantı düzenlendi Hrant Dink'in yakınları ve onların yanında bulunanlar tarafından ve o sırada bir eylem vs yapılması düşünüldü o eyleme de slogan... more... - Aleks Özkuyumcu
Tərəfdar məntiqi,:) - avatar8
avatar o kadar anlatılandan bir onu mu anladın 'akıllı' arkadaşım. - Oğuz Demirkapı ☮
okudum tamamını. bu cevabı veren başkası olmadığına göre boşa yazmamışım. Avatar neden diye sordun anlattık. Mantığından sana ne? Belli ki anlamıyorsun.. Çok zorlama - Aleks Özkuyumcu
Almanya'da duvar yıkıldıktan sonra doğu Almanlar da gelince büyük bir ırkçılık furyası başlamıştı. 50 yıldır oralarda olan yabancı kökenli ama artık Alman pasaportu taşıyanlara doğu Almanlar büyük bir tepki ile yaklaşmaktaydı. Zira hani Alman ya onlara ait bir ülkede onlara ait işleri çalıyorlar kafası ile düşünmekteydiler. Bizimkilerden olanlar ise biz onlardan daha Almanız, toplumda... more... - Oğuz Demirkapı ☮
bir ermeni değil de sivil bir vatandaş olarak algıladığımız için belki de .. halkın tepkisini doğru buluyorum .. hrant bir ermeninin öldürülmesinin değil,insanlığın öldürülmesinin bir sembolü oldu. Şehit olmaksa malum kutsal bişeyse üzülmek yersiz ,kaldı ki askerlik ölüm olasılığının yüksek olduğu bir yer ancak bir sivilin sokakta öldürülmesi ve faillerinin cezasını çekmiyor oluşu elbetteki insanlarda tepki yaratacak. - ♫♪ museboi ♪♫
Bu ülkedeki bireylerin 'saygı' kavramı yeterli seviyeye gelmedikçe, hep kendi düşüncelerini kabul ettirmek üzerine tartışmaya girecekler. Seni dinlemeyecekler, en kötüsü de fanatizmleri daha korkunç bir hal alacak. O yüzden ben bu ülkede 'din, siyaset ve futbol' konuşmayı sevmiyorum. - tunahan
Tunahan, sana katılıyorum. Ancak bizler konuşmayınca bizler adına işin ehli olmayanlar politika yapıyorlar ve buna da katlanamıyorum. En azından bunu engellemenin bir yolu olmalı diye düşünüyorum. Zira 3 5 yılda bir verilen oylarla politikaya etki edildiğini düşünmüyorum. Sivil insiyatif hayatı hergün yönlendirebilmeli, kontrol edebilmelidir. - Oğuz Demirkapı ☮
Ayrıca bugün geçmişten daha iyi günler yaşıyorsak, bu bunun için mücadele edenlerin varlığından dolayıdır. Hayat içerisinde edilgen olmaktan çıkıp etken olmak gerçekten yaşamak diye geliyor. Bu politika olur, başka bir alan olur farketmez. Hayatı kendimizin var olduğu her alanda doğru gördüğümüz şekilde yönlendirebilmek için enerjimizi hiç yitirmemeliyiz. Namuslular da namussuzlar kadar sesini çıkartabilmeli ki hayat daha iyiye, daha yaşanabilire gitsin. - Oğuz Demirkapı ☮
İlgili: "Sosyal Medyanın Nefret Söylemi için Kullanılması İfade Özgürlüğü değildir!" - Mutlu Binark & Tuğrul Çomu - Yeni Medya #nefretsoylemi #ifadeozgurlugu http://ff.im/PvuVo - Ozgur Uckan
birileri sussun ve hakli olduguna inanilana saygi gostersin hayat bayram olcay lay lay lom di mi saygidan bahsediyorsan mugeye de duycan - thithan
Küfür olduğu sürece silinicek. Küfürsüz de ifade edebilmek o kadar zor mu? - Oğuz Demirkapı ☮
Müge'nin saygı duyabileceğim bir düşüncesini göremiyorum açıkçası. Fanatizm, faşizm derecesinde kör bir insanla konuşamazsın. Konuşsan da seni algılayabilecek bir dünya görüşü yoktur. Ha önyargı değil bu bahsettiğim. Çok basit bir örnek vereceğim sadece: benim sol tarafı destekleyen arkadaşım da var, sağ tarafı destekleyen arkadaşım da var. İnananı da var, inanmayanı da var. Bunlar çok... more... - tunahan
konsolos öldürdüler diye dink'in katledilmesini haklı bulanlar; adamlar da 1915 de dedelerimizi öldürdünüz diyorlar. o yüzden öldürdük diyorlar. haklı mı oluyorlar şimdi? - Zekeriya KOÇ
yahu ne mügeymiş, pes. - golyandro
Şu sosyal medya denen meret olmasa, thithan gibi insanların davranışlarını gözlemlemek imkansız olabilirdi. Thithan teşekkür ederim, sayende ne kadar da doğru bir iletişime sahip olduğumu görüyorum. Verebilecek cevabın kalmayınca, cevap verebilecek kadar düşünemeyince ve insanlar senin gibi düşünmeyince küfürü basmalısın zaten. :) - tunahan
Bugün acizlikten burda küfre sarılan, yarın sokakta kimse olmadığında elinde silahla arkamızda olur. - Oğuz Demirkapı ☮
insanlar, ezbeleri bitince hakarete basliyor sa kaale almamakta fayda var. - Only vili ♀
@Oğuz, burada bolca küfredenler sokakta tırsık oluyor. - golyandro
Bu başlıkta küfür yok arkadaşlar. Bu kadar. - Oğuz Demirkapı ☮
o kadar konuşulmuş bir kişi de nerede göndermiş nasıl göndermiş söylememiş. caps, link vs. versin biri pls. - xibalba
Belirtmiştim, benim teyzeoğlu Facebook üzerinde Müge Anlı'dan paylaşıp kendi alanına göndermiş ve ben o şekilde gördüm. - Oğuz Demirkapı ☮
onun kullandığı bir hesap olduğundan emin misiniz? şimdi facebook'ta müge anlı diye aradım yüzlerce fake hesap çıktı. - xibalba
Söz konusu Müge Anlı ise.. yapar, yaptıkları yapacaklarının teminatıdır. - Houston®
Haa şimdi başka bir faşist vay mk karısı deyip hatuna da bir kurşun sıksa rahat edeceğiz sanırım :)) - Houston®
Asla Houston. Asla öyle bir şey ifade edilmemekte. Hepimiz Müge oluruz sonra, düşünsene. :) - Oğuz Demirkapı ☮
Niye olmasın? Faşist her yerde faşist... Sadece bize özgü bir özellik değil. - Houston®
Faşizmin her türlüsüne dur demek gerek. Faşizmin iyisi kötüsü olmaz. - Oğuz Demirkapı ☮
Uzun uzun anlatamayacağım, sıkılıyorum bu tip konulardan.. Hrant Türklere böyle böyle dedi demekle, Müge Anlı böyle böyle saçmaladı demek arasında çok da fark göremiyorum. Eğer söz konusu faşizmse, milliyetçiyim diyen bir başka gavat çıkıp Müge Anlı'yı hedef alabilir. Ama neyse dedim ya hoşlanmıyorum bu konuları nette konuşmaktan ne anlatsam farklı anlaşılıyor çünkü. - Houston®
Hrant Dink'in söylemleri ile Müge Anlı'nın söylemlerini kıyaslamak? - Aleks Özkuyumcu
Anlatamayacağımın farkındaydım :)) Söz konusu olan ikisinin söylemleri değil. Söz konusu olan bir şekilde ikisinin de hedef noktasının tam orta yerine konması. - Houston®
Biz düşüncelerin insanları yokederek ortadan kaldırılamayacağını çok iyi bilen bir nesliz Taylan. Bu acziyeti bir şekli ile karşı bir argüman olarak yakıştırman bile algılanabilir bir durum değil. Bırak Müge bilmemkimi, herhangi bir insanı öldürmek diye bir şey aklımıza bile gelmez, gelmemeli. Burda yargılanan ve olmaması gereken diye tanımlanan yaşanmışlıklar ve düşüsel sapkınlıklardır. Karıştırmayalım cidden. - Oğuz Demirkapı ☮
Oğuz'um senin benim gelmez elbette... Yine anlamadınız :)) - Houston®
@Avatar8 şu yazıyı okur isen, Türkiyenin 1 Ermeni için niye ayağa kalktığını anlarsın... http://www.haber7.com/haber... - ☾ Ξ R S Λ N ☽
Oğuz bey, bence Sn. Hrant DİNK cinayetinin arkası aydınlatılamadı... - ☾ Ξ R S Λ N ☽
@Avatar, şu yazıyı da oku bakayım.. http://www.zaman.com.tr/yazar... - ☾ Ξ R S Λ N ☽
merci. - avatar8
Peki neden böyle fark var neden şehitlerde de bu kalabalık yok. Tabiki dink olayı gibi bir sürü olay var bunlar keske olmasa. Lan siz sizi cephede koruyan askeriniz le elin ermenisi ni ki benim gözümde Türkiye'de yaşayan ermeni asıllı bir turk. bir tutan zihniyet siz deilmisiniz ki Dink'i de askeride öldüren . - ckm from iPhone
'Elin Ermenisi' düşüncesinden sıyrılınabildiği gün umutlar yeşerecek demektir. - Oğuz Demirkapı ☮
İyi oku sıyrılmaya calışma derim - ckm from iPhone
Neyi iyi okumak? 'Elin ermenisi' dediğin an bitiyor herşey, bunun farkına varmak bu kadar mı zor? - Oğuz Demirkapı ☮
Oguz, bir de askere gittiginde azinlik oldugunun farkina varilip da Izmir'e geri surulen askerler var bu ulkede. Azinlik, ulke icin zaten savasamiyor. Ulke icinde ulke. - Burcu Dogan
şehitleri öldüren de devlet şunu bir anlasanız ne güzel olacak her şey. hala daha "1 ermeni" diyerek ötekileştirmeye devam ediyorsunuz ya, asıl bölücü ve vatan haini sizlersiniz. @avatar "Bax Oğuz kommunist sərmayəni işveren sanır hələ. Kommunistlərin hər vaxt sərmayəni oyuncağı, taşaronu olduğunu öyrəndim mən" azeri olduğunu sanıyorum, ne yazık ki senin gördüğün komünizm felan değildi,... more... - hydra headed monkey
'şehitleri öldüren de devlet şunu bir anlasanız ne güzel olacak her şey.' sanırım bu noktanın daha detaylıca aktarılmasında fayda var. Zira bir anda aşırı doz vermek ... - Oğuz Demirkapı ☮
Devlet oldurecegi askerine bile "sehit" unvani vermek isterken bile ayrimcilik yapiyor kisacasi. - Burcu Dogan
şöyle detaylandıralım: http://www.korotonomedya.net/kor..., http://www.korotonomedya.net/kor..., http://www.scribd.com/doc... bu konuda ulus baker'in analizleri oldukça başarılı. devlet kendini meşru kılmak için bir tehdit unsuruna ihtiyaç duyar, ordu ve devletin yegane bahanesi tehlikedir,... more... - hydra headed monkey
1984 - thithan
Tabi analizlerde ordunun varlık nedenlerinden başlamak gibi bir durum var. Ordu neden vardır? Sonrasında da ordunun yönelimlerini kontrol eden ve yönlendiren politikalara karar verenlerin kimler olduğu. Devlet dediğimiz örgütlenmenin bu çerçevede nasıl organize olduğu ve karar verici konumda olanların konumları. Sonrasında da seçilmişler ile bu karar vericiler arasındaki ilişki ağının... more... - Oğuz Demirkapı ☮
okullarda bize hep komşu ülkeler ve dış tehlikelerden bahsedilir durulur, ancak ne hikmettir ki t.c adı altında tsk'nın "terör" dışında taraf olduğu 3 adet savaş var, bunların ikisi nato adına kiralık katillik yapmak diğeri de kıbrıs'ı işgal etmek. kimsenin gelip silah doğrulttuğu yok (amerika felan yapıyor orada ama ona laf eden nedense pek çıkmıyor ne ordudan ne de devletten)... more... - hydra headed monkey
bulent ersoy, hala yasadigi icin sevinen bir kitle de var. - çağlar from fftogo
@hydra headed monkey , TSK, binlerce yıllık bir kuruluş olup, vatanını ve barışı korumak için kurulmuştur. Ve şu an Dünya daki barışı sağlamak ve çocuk kadın ayırt etmeden insanları öldüren terör örgütünü yok etmek için uğraşmaktadır. Terörün bitmemesinin sebeplerinden biri ırak, suriye nin teröristlere karşı koymaması ve şehirde yaşadığı bilinen teröristlere direk cevap... more... - Serdar BARUT
Hepimiz Ermeniyiz ve Hepimiz Hrant'iz demek kafaya bir düşünceyi yerleştirilmesidir. Hrant emperyalizmin düşünceleri paylaşmakta ve Türklüğe hakaret etmiş kişidir. Bu kişiden barış beklenmez. Hepimiz Hrantız diye savunma olmaz... - Serdar BARUT
"binlerce yıllık bir kuruluş olup" ne bini yahu ne bini? sen kendini bir mi sanıyorsun orta asyalı kabileler ile, fatih istanbul'u fethederken dahi ordunun yarısı bile türk mürk değil paralı askerdi, donanma kiralık berberi korsanlarıydı, mevcut tarihi bile idrak edip kabullenmekten acizken insanlıktan otoriteden bahsetmek beyhude elbette. Terör örgütünü kuran devletin ve ordunun... more... - hydra headed monkey
Sehit cenazesi ile Dink'in ne lakasi var? Biri sirtindan vurulan bir sivil, digerleri catismada olen silahli asker. Elbet her olene uzulunur, sehit cenazesine ayriyetten. Vatanperverlik duydulari ile ek bir anlam da bindirilebilir de, Dink'in durumu bir sahsin olumunun cok otesinde dogrudan ideolojik bir mesele. Dink'in olumune erilen tepkiler zaten bir tunusol kagidi vazifesi goruyor... more... - o.s.m. from FreshFeed
@monkey,,,,,,,,SSCB= Komünizm - avatar8
Kıbrıs tarihini, 2 yıl yaşadığımı ve yakın çevremde Kıbrısta olan olayları savaşa katılmış kişilerce biliyorum. Enosis düşüncesini herkes biliyordur. Kıbrısı Yunanistana bağlamak. Peki Türkler? Bu düşünceye karşı çıkmışlar. Yani ortada Kıbrıslı Türklerin Ve Rumların Yaşayabileceği Kıbrıs varken, Rumlar , yunan devleti oluşturmaya çalıştılar. Savaşta çıktığında yardım olarak, Türklere... more... - Serdar BARUT
Niye lafı hala celistiriyorsun ırkçılık deyip bölücülük yapıyorsunuz. Neyse pek bisi yazmak istemiyorum keske seninle karşılıklı konuşsaydık. Ama bu ülke ecdadin akan kanlariyla kuruldu bizlerde onu savunmak düşer. Beğenmiyorsan Ermenistan da orda git bak bakalım ama unutma hiç bir bayrağın altında bu kadar Özgur olamazsın. - ckm from iPhone
sikko bir yaklaşımdan türemiş bir fotoğraf. 1 panda doğunca Vs. 1 ayı doğunca çıkan haber gibi bakılınca olay anlaşılır. ermenilere bakış kel aynaklara bakışa döndü artık! hele ki hrant dink için... bu noktaya getirenler utansın - herackles
Sarp Tüzün
Bu oyun kadar aslında hiç bi bok yapmamışken çok büyük bi bok başarmışlık hissi veren başka oyun bilmiyorum
bıcıvılt.png
good... excellent... awesome.... almışım gazı - Sarp Tüzün
lütfen spider solitaire var - murat nahcivani
Ceren Şekerci
Toplu taşıma araçlarının buğulu camlarındaki "smiley"lerden ben sorumluyum.
ağlıyor hepsi - Sarp Tüzün
Kaçınılmaz son. - Ceren Şekerci
"Çok güldük, başımıza bir şey gelecek." - Seçkin Şimşek
Sinto
Tam da sevilmeyen sıkıcı karakter gitti galiba 2 bölümdür yok diye sevinirken bir sonraki sayfada belirmesi. Çeviri hızında %20 azalma. :-/
ahahah sus ve çevirmeye devam et - Sarp Tüzün
Telefon çaldı, ilahlar beni seviyor. :) - Sinto
Houston®
Valla Boğaz köprüsündeki tadilat 1 yıl sürer veya sürmez bilmem ama o köprünün elden geçmesi büyük bir facia yaşanmaması acısından bir gereklilik. Rüzgar biraz şiddetli esse zangır zangır sallanıyor, korkuyorum valla.
sallanması doğal da, 2-3 yıl önce o tellerden biri koptuydu diye hatırlıyorum - Sarp Tüzün
Allah'a emanet yasayan bir ulkeyiz biz.. - denizkizi from FreshFeed
daha 2-3 sene evvelsi avrasya maratonunda aşağı cumburlop inicez sanmıştım cümbürcemaat - Rszm_Atuş
Evet Sarp, ana taşıyıcı kablolardan biri kopmuştu birkaç yıl önce. Eleştiri bir yere kadar tamam da bir yerden sonra da mantıklı düşünmek gerekiyor. - Houston®
Asıl rüzgar'da sallanmazsa korkacaksın - Onur Yalazı
Elbette asma köprülerin bir salınım payı var Onur, sallansın sallanmasın değil ama o köprü beni korkutuyor belki 40 senenin yorgunluğunu üzerinde taşıdığı için. (Bkz. Metal yorgunluğu) - Houston®
açıklandı mı bir yerde bilmiyorum da ben metrobüsleri merak ediyorum. onlar ne olacak acaba? - Gamze from BuddyFeed
Uçmayı öğrenecekler başka çaresi yok - Houston®
Deniz
"Pastafaryanlar sonunda resmi dua kitaplarına kavuşuyor. Onun makarnavi varlığı üstümüzden eksik olmasın, Afiyet olsun. Ramen" - Deniz from Bookmarklet
diz üstünde tutulacak, patatessiz okunmayacak. - Sarp Tüzün
ay gunlerdir makarna yapicam yapamiyorum, ulu spagetti izin verirse bu aksam yapiyim - istem
ramen ahahah - istem
pastavillahirrahmanirrahim. : Pasta veren allahin adiyla. - selimovski
Yusuf Gençer
Bir önceki tivitimde soru eki -mi'ler ayrı olacaktı, olmamış. İçinizdeki TDK'yı dizginleme ve üzerime salınmaması adına bu tiviti şakıyorum.
soru eki mi? - Sarp Tüzün
Yav o tivit lanetli, bulaşmayın bence - Yusuf Gençer
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook