Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
ozlu sozleri gun batimi fotolarina ekleyip instagram'da paylasan arkadasim, yapma!
tımım. :( - akaşa
"... teletabilerin" hariç de ;_; - dummy
life event: ilk defa denizde sigara ictim.
yanlis anlasilmasin. denize dizime vb. kadar girip ayakta icmedim. yuzdum, acildim guzel guzel. antalya'da gorurdum hep. genelde emekli amcalar yapardi. cok imrenirdim. nihayet ben de yaptim. - satine from Android
sigara agizda kurbagalama mi yuzdun - walt
tek elde, tek kolla sirt ustu. ice ice acildim ;) - satine from Android
biz torbaya koyardık, bira da götürürdük hatta dubayı masa yapardık az açıkta. ^^ - nomnomski
o da bi yol da ayni sey diiil nomnom u_u - satine from Android
bi yaz inanılmaz zekamızı konuşturarak deniz bisikletiylen dubaya servis yaptıydık, hala gururlanıyorum. - meylem
imanli arkadaslari olan agnostik cilesinde bugun: bir zatin makamina gittik. (terimleri de ogrendim.) bi duvara isteklerini kaziyo millet. ev var. araba var... bana da israr ediyolar kazi diye. istedigimi duvara kaziyamacagimi soylerek ayrildim ;___;
kocaman SEKS yazaydın. güzel dururdu duvarda ^^ - hia
rujla redrum yaz - Ignis Fatuus
yarın görüşelim mi seçil? - Ignis Fatuus
aaaa? neredesin sen? ben cesme'deyim simdi. yarin aksam donucem istanbul'a ama? - satine from Android
yarın akşam yorgun olmazsan görüşelim, taksimde olucam, beni tanıman için gözlerimi belerticem - Ignis Fatuus
ahaha tamam. ses veririm varinca istanbul'a :) - satine from Android
oha ben de izmirdeyim ve yarin doncem otibizle - furi from Android
ay ben gelirken otobus yaptim. yolda icim katildi. donuse dayanamiycam. - satine from Android
ayrica şu anda çeşmedeyim u__u - furi from Android
guzel deniz sitesindeyim ben. son gunum olmasa bi yerlerde bulusurduk musaitsen de baska arkadaslar da var. yalan olur gibi. - satine from Android
olsun istambulda seyederiz - furi from Android
cümlenize arv.
_1.jpg
sabahcilar icin hop! - satine from Android
:D ike diyeyim mi? yok ya demiyim demiyim - nmcy
kumru yemeden mi döneydim?
IMG_20140821_192809.jpg
Olurdu aslında ya matah bir şey değil :( - yuvarlakkafa from Android
ilk ve son kumru yiyisim 1995. dusun artik :) - satine from Android
Oha o yıllarda ben henüz düşünmeye başlamamıştım bile anladım şimdi yemeliymişsin haggat ;_; - yuvarlakkafa from Android
çogayıb yuvarlak.;( kumru iyidir yahu, karışık da harika ama birazcık ağır. - justine
ah canım ya.
IMG_24474488816810.jpeg
Gelde onun bunun çocuğu deme herife - reallyyou from Android
Every human has a tiny, inescapable bit of pain that they carry with them always. It comes from knowing that they will never be a cat. henry, le chat noir
yemek yapmayı öğrencilikte öğrenmenin zararları. hep idare, hep tutum, hep abartmadan klasik yemek. dışarıda bi tabağa 50 tl vermek koymaz. evde yemek yaparken, ay o kadar et koymiiim müsrif gibi.
kendimize gelelim, lütfen. n'apıyoruz biz ki? biz n'apıyoruz ki?
amacın ne arkaaşım - Atuan Aile Kabristanı
biz neyiz şimdi? - Cansê
atuan, youtube'da "o kilitler açılsın lütfen" diye arat. dönem dönem takılıyorum. dün gece yine 2 kez izledim. - satine from Android
kendisine çok iyi davranmak istediğim insanlar var. yalnız öyle yapınca da haminneyle yavşak arası bi şeymiş gibi görünmekten korkuyorum.
son kullandığın emoticonlar listesinde bi tane bile gülen surat kalmasın.
izmir ulan!
20140820_145206.jpg
20140820_144301.jpg
arkadaş hayır için olduğunu söylediği halde para vermeye yeltenmeseydim iyiydi. - satine from Android
dışarıda yediğim lokmaların en iyisiydi. normalde fazla kızartılmaktan dışı aşırı sert, şerbeti de ağda gibi olur ya. bu nefisti. - satine from Android
eskiden ortası delik değildi lokmaların, böyle yemesi daha kolay daha çıtır ehehe - bilirdişi
arkadaş hayır için olduğunu söylediği halde para vermeye yeltenmeseydim iyiydi ahahahah - Akasya
üstüne tarçın da dökseydin keşke - simyacı
eneeee bizim mahalleymiş ya burası - mayhoş from Android
lokma arabasında vermediler tarçın. usulü böyle demek ki simyacı. ama nefisti nefis. mayhoş, göztepelisin demek ki. - satine from Android
evet satine güzelyalı tarafındayım..özellikle vermezler ama isteyen döksün diye masada tarçın olur genelde, görmemişsinizdir belki - mayhoş
masa yoktu valla. parkin kenarina cekmislerdi araci. oradan dagitiyolardi. parkta da cayci geciyodu. oh oh. - satine from Android
hakkimda dedikodu yapiyolar. hepsi yalan!!!!
Sen giybetin alasini cevir sonra da yalan de : ) - Atuan Aile Kabristanı from Android
ya iyi bi cocuk diye anlatmaya calisiyodum. - satine from Android
Salak malak ama iyi : ) - Atuan Aile Kabristanı from Android
toşe proeski - nesanica
3.jpg
up up up! - dereli
cok fena eder insani bu turku. makedonlarin da bu huzunlu sarkilari bitirir insani. bi gece mastika bulayim da bunlari calip icelim. - satine
sonra da iflah olmayalim :) makedon - huzun deyince aklima before the rain gelyor bir de. oy oyyy. - grizabella
dur ondan da up diyeyim. - satine
de. bitir bizi :) - grizabella
#skerleraga http://www.youtube.com/watch... şöyle de bi moj dilbere + zajdi zajdi yorumu var bu şugar abimizin.. - radres
toprağı bol olsun. - satine
la ölmüş ya bu adam!! şimdi okudum, feed'e döndüm, sen yazmışsın.. ruhu şad olsun.. :(( - radres
dört yıl mı oldu neydi derken baktım ki dün ölüm yıl dönümüymüş. - satine
yazık hakkaten ya çocukçaaza.. - radres
bu saatin şarkısı işte. uykusuzluk çek git başımdan. git ki düşümde onu göreyim... amman beee. - satine
ahahhaha idi idi nesanica demiş olmasın :) sen öyle diyorsan öyledir be kotak. - satine
Şuna bi hoppa! - radres
söğüşün ne olduğunu da öğrendim. rüya gibi bir şeymiş. <3 <3
20140816_153230_2.jpg
façede layk ffde layk! - fatoş
Nerde yiyorsun?? - h1n1 from Android
Izmirden baska yerde yok zaten. Izmirin neresinde diyecektim . Ben de hastasiyim bunun. - h1n1 from Android
o kadar açım ki bunu bile yerim + dönerden farkı ne? kuşbaşı mı? - hia
karşıyaka'da bi yere götürdü arkadaş. esas olarak söğüşçü, kokoreç de vardı. karşısındaki yerden de midye aldık. - satine from Android
@Hia bu dil+yanak+goz cevresi+beyin. Donerle alakasi yok. - h1n1 from Android
oyy hayıt iştahım gitti kayboldu terketti ;_; - hia
normalde kelle severim. ama iste tandir agir nispeten. bu soguk soguk, soganli domatesli ve haslama oldugundan cok yagli degil. idealmis. - satine from Android
Dunyanin en guzel seylerinden birisi. - h1n1 from Android
yaz sıkıntısı: gözünü daha önce güneş kremi sürdüğün elinin tersiyle ovuşturmak. sonra yaşaran gözü silecek kremsiz deri parçası bulamamak.
RT: GELMİŞ GEÇMİŞ DÜNYANIN EN İYİ TİVİTIR MENŞINLAŞMASI; https://twitter.com/apaci__...
IMG_20140816_133624.jpg
cok guzel. - satine from Android
aahahlkarkjaklkjallkjerjoıajıoaoıhjeaıhoetaıohjaelaljkşakjlajkllkje - maymun kotak
ahahahaha adam kral yaa. bilge adam resmen. rasim oztekin - maymun kotak
Göçmen kuşların rotasından gecen Ankara-Eskişehir hızlı treni. Günlük ortalaması 600 kuş civarında. https://twitter.com/MehmetA...
IMG_20140816_124531.jpg
bu ne be?
2014-08-14 15.45.22.png
zihahahahahha - furi from Android
bööh! - serdar cartman
ohhohoh - lindy hop
ohhaaa çok iyi - Cansê
lanet olası ırkçı azerileri sdfjsşlkdf - galadnikov
o iki değil salak, bi dil yılanın bile tek dili var, türkiye cumhuriyetinin de dili tek olmalı o halde! - selimok
gelin kafamıza sıçın - parya
ahahaha - solange
;_______________________________________; - hia
Y - solange
nihayet gerçek boyoz yedim! <3 <3
20140815_103924_1.jpg
sahtesini bile daha yemedim, çok mu güzelmiş? :( - aferdita
mide yakan aşşırı yağlı poğaça işte ben bi egzantiriklik görmedim (ahh vurmayın lan izmirliler) - Cansê
yok ayol. midemi filan yakmadi ki benim normal pogacada yanar bazen. cok guzeldi. daha once milfoy hamurundan yapilma cakmasini yemisim. bu baya iyiydi. - satine from Android
Tasını merak edenler için milföyün yuvarlak ve sık hali diyebilirim.. - Kenan Kılıçtaş
ilk defa bir kitabın türkçeye ve ingilizceye çevirilerini aynı anda okuyorum. bölüm bölüm ilerliyorum. çok garip. cümleler o kadar farklı çevrilmiş ki, aynı şeyi mi anlatıyor bunlar diye dönüp dönüp okuduğum oluyor. (özet: bitmez lan bu kitap.)
kendine aci o_O - Elif üzer
Translation, transnation (Şunu aklıma getirdi: http://www.amazon.co.uk/Diction...) - robdömeltemi
aaa ne güzelmiş o :) - satine
epub'ını yollayayım. (100 seneye biter, aslolan başlamak) - robdömeltemi
var mı ki sende? yolla gelsin o zaman. - satine
traduttore traditore - Terra Barselonevî from Android
öyle olmasına öyle de bu kadarı da zor. aslını okuyamıyorum çünkü. iki yerden yazarın ne anlatmaya çalıştığını anlamaya çalışıyorum. türkçeye çeviren tembelce bi amcaymış ama. kitapta kuran'a atıf var bi sürü. zahmet edip de hangi sure hangi ayet yazmamış adam. orijinalinde dipnotlarda var mıydı atıflar bilmiyorum. ingilizceye çeviren yazmış onları ama sağ olsun. - satine
Kitabı merak ettim :) - Terra Barselonevî from Android
Şeftalili smoothie - Yol, Yemek, SSK - http://yolyemekssk.com/seftali...
Şeftalili smoothie - Yol, Yemek, SSK
Yol, içecek, seseka. - robdömeltemi
Şu kısım çok güzel: "Smoothie'yi (Türkçe bi isim bulmak lazım buna.)" - robdömeltemi
azerbaycan dili de olur. yumuşakça? - satine
Sırpça + Hırvatca karışımı neydi, o dilde olsun. - robdömeltemi
o zaman ne manası oldu ki robdö? :) püsünklet, evet. - satine
biliyorum :) ama adı sevimli. - satine
Sevimli ama gerçekten. (Yumşaqca ;) - robdömeltemi
eneeeem azerbaycan dilinde daha sevimliymiş. - satine
Bunu içmeğe 2 pipet lâzım bence de. : ) - robdömeltemi
true blood da ne can çekişti be.
her yol damat halayına çıkar.
Screenshot_2014-08-13-22-43-49_1.jpg
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿ - maymun kotak
👭👬👭👬👭👬👭👬 - satine from Android
🐙🐙🐙🐙🐙🐙🐙 - simyacı
lan ben neden kare goruyom sizinkileri :S - maymun kotak
kızanlar (doğru mu didim?) - robdömeltemi
🐥🐼🐍🐢🐧🐗🐮🐑🐱🐃🐇🐉🐬🐟🐞🐙🐚🌿🌾🍄🌵🌺🐆🌸🍃💐🌎🌖🌝🌜🌌🌠 🌙😭😥😰😜😔😚😃😃🌅🗽⛪💒🏩🏩🏩💒⛺🗼🏦⏩⏫🔽↘↗🔤🔢🔡↕👹👺👊✊👃👂👅👄💦💥💀💩💦 - nmcy from Android
biz zenginiz, ondan kotak. androidden yazıyoruz. robdo, dogru. agalar ve adaşlar da olur. nmcy, oyle damat halayi olmaz u_u - satine from Android
Ooo, "adaş"ı tuttum. Direkt benim şehre nokta atışı - baya kullanılır "adaşş!" diye. - robdömeltemi
aaa ciddi mi? sansa bak. - satine from Android
Hehe, ciddi ciddi. Ahah, komik de biraz, öyle bi havayla söylenir ki. - robdömeltemi
bijelo dugme - kad zaboraviš juli
download.jpg
söz ve müzik goran bregović. yıl 1979. http://lyricstranslate.com/en... - satine
goran üçüncü sıradaki sanırım #foulball436 - rebeyin
arv.
lala.jpg
aferim - Haki ♠
Cok tatli yemnederim - Bestte from Android
böyle yapınca yazmıyorlar mı - pirinc
ya filmin başını spoil etçem: gece 1de sevgilisiyle takılırken bayram mesajı geliyo, sevgilisi O KİM YA BU SAATTE OZAN KİM NE HAKLA BAYRAMINI KUTLUYO HEM SAAT KAÇ SİZİN OLAYINIZ NE BUNLA BIDIBIDIBIDIBIDI derken -ki bunlar toplam 1 dakikada oluyo- hop öfkeli patlayış. olamaz mı? olabilir sjdfhsdj - dejanoir
arv btw - dejanoir
Fwd: Silopi'de resmi kayıtlara göre Ezidi sığınmacıların sayısı 2000'e yaklaştı.Kaçak şekilde giris yapanlarla birlikte sayı 5000'i aştı. Silopi Belediyesi'ne su, gıda, battaniye, döşek, nevresim, vantilator, sebil, çocuk elbise ve ayakkabıları, kadın pedi, yetişkin iç çamaşırı gibi her tür insani yardımı gönderebilirsiniz. (via...
photo-3.JPG
;__;
Capture.JPG
bile bile sikinden zehirlenen ilk adam olarak tarihe geçe... - elixir
cevaplari gorebilmek icin üye olmam lazimmis!?!?!?! - elixir
o_o - solange
yıkamadan yemeyin, 6 aylık böcek ilacı ne ki? - dummy
"Merhaba sevtap hanım . vajına tamiri yapıyormusunuz ve fiyatı nedır acaba yapıyorsanız" - satine
"Merhaba hocam.bnm sorunum penisimde titreme var." - satine
"Hocam iyi günler 4 gün önce penisimde kütleme oldu" - satine
peniste kütleme nedir lan? ahahahahaha titreme ? puaahahhaha olm bunlar napiyo laaan ahahahahahaha - elixir
parmak gibi kütletiyor heralde - furi
bi doktoru araştırırken geldiğim nokta bu. çok fena çok. - satine
haci dalgada eklem mi var lan ? neyini kütletcek ? yoksa lan? - elixir
yani adam kütledi demiş, yalan mı söyleyecek dsfaghdasfdhga - furi
gülme lan..ben hala merak ediyorum neresi kütledi diye paahahahahhhaeaehaehhagahghaghgaeADFŞAJDLŞFGALŞGJŞAJLDGLŞJALDGJ - elixir
bu eskiden eklemli böyle oyuncak yılanlar vardı, aklıma o geldi pff - furi
böğürtlen buldum :)
Bu3FCW9CYAEmzcH.jpg
oyş - emir
oyyyyyyyyyyyyşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşş - elixir
Evime gideyim de reçelinden ve kendisinden yiyeyim doya doya. - robdömeltemi
God damn you - بوگی
istanbul'da bulması ne zor be. bugün şans eseri yan sokaktaki meyveci tezgahında gördüm. gözlerime inanamadım :) (robdö, gelme üstümüze. ya da gel de gelirken reçelinden de getir.) - satine
why matt1978? - satine
bebiş yesin diye kayınbaba bir yerlerden toplayıp getiriyor, trakyada bir yerler, hahah bebişe vermiyorum ben yiyorum - emir
Söz vermeyeyim (yolculuklarda sadece sırt çantası aldığımdan), ama getirmeye çalışırım. Getireceğim çayla beraber götürürüz belki ;) - robdömeltemi
\o/ - satine
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook