Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

seqizz › Likes

Laleña
risk almayı sadece isim koyarken sevenlerin ülkesi: çocuğun ismini "çağdaş" koymak.
bu kadar salakça başka bir tercih gelmedi aklıma, düşündüm. - Laleña
Çağdaş yine iyi, belki tutar. Peki Adaş? - seyyarat
belki tutar değil, retorik isim. adaş iyice şuursuzluk da bu şuurlu şuursuzluk. - Laleña
peki, peki ya devrim - Akasya
abi pointi kaçırıyorsunuz. çağdaş gibisi yok, iki ucu boklu isim. çağdaş. neye göre kime göre çağdaş? hepi topu 85 senelik etimolojik mazisine bakılıp çocuğa böyle hödükçe isim konur mu lan? diğer ideoloji tagi gibi isimleri her şeyiyle dövüyor canım çağdaş. @akasya, devrim'den önce evrim var. :) - Laleña
çağının adamı anlamında ahahah çağdaş özal - aytun
o çağının adamı da biz neyin adamıyız diyesi oluyor insan. - Laleña
isimle ilgili en fena şey, ismin sahibine bir şey diyemememiz. bu durumda ismin sahibi de saymayabiliriz. isimler allah'Indır gibi bir yere vardım, burda duruyorum : ) - aytun
ahaha aytun, durduğun noktada çok haklısın. - Laleña
bi de 'eşe' var ki, konuyla oldukça alakasız ahahah - Akasya
eşe ne be eşey gibi. "n" düşmüş olabilir mi akasya? :/ - Laleña
ahahah düşen bişey yok, tam hali 'eşe' - Akasya
"kaza çocuğu" riskini almayı bi derece anlamamız lazım ama, aynı risk erotomanlığını isim koyarken de göstermek? - Laleña
eylem de fena. ama yine de bir çağdaş etmiyor. - Laleña
bence günün ismi: eşelemekten eşe. babası sincap mıdır nedir? - aytun
eşe: 1. Yarı yanmış odun. ( Derleme Sözlüğü c: 5 ). :/ - Laleña
YAPMAYIIIIN! beni daha fazla ürkütmeyin. - Laleña
gittikçe garipleşiyo ahahah - Akasya
gizli bir niyet var, açık açık meşe diyemiyor. sonucunda böyle çocukları görüyoruz toplumumuzda. - aytun
ahaha, bunu biliyorum. eşe'ye de benim "neşe", senin "meşe" çağrışman aramızdaki farkı ayan beyan şeyediyor bence. ince ruhluyum. ^^ - Laleña
çocuğum olsa adını kalın koyarım mesela - aytun
tavrını belli eden, dediği dedik bir evlat. ahhh. - aytun
en azından etimolojik/şemantik olarak ayakları yere basıyor? - Laleña
hakkımdaki söylentilere de avukatlarım cevap verecek : ) - aytun
aytun ne demek hem? - Laleña
aylı gece diyen de var dark sayd of dı mun diyen de. ben darksayddan yanayım, syd barrett'la da aynı gün doğduğumdan kelli. aytun insanın kendine yakışanı giymesi falan filan. - aytun
vuu syd barret he mi. "tun" ne ki, nece ki? - Laleña
öztürkçe kafası sanıyordum ama nişanyan sözlük haddimi bildirdi. yok. zaten ismin anlamını da 99'a kadar hiçbir yerde görememiştim. galiba ben aslında yoğum : / - aytun
aytun ve 99 ismi. - Laleña
aytunullah ahahaha - aytun
oof aklıma isim geldi: özgür yaşam sürer. gerçek bu. bi arkadaşım dediydi (kendimi sabote ettim ama olsun) - aytun
çağdaş'ın kombolusu imiş o da beh. allah saklasın. - Laleña
hocam anlamadık. laikiyle? - Laleña
bir kız ismi olarak vişne. - Alfonker Tapir
ya bi de bunun "sosyal sınıfımı kafa kağıdına özenle nakşediyorum" der gibi kız evladın ismini NAZ koyanları var. NAZ ismini enine boyuna tartışmalıyız, isim çok tehlikeli. - Laleña
Arfin bunu gor - Laleña from Android
;) gördüm, laykımı da esirgemedim zaten. eline sağlık lalenay - Arfin Kiriloğlu
ben kör gözüne parmağım yaparsam kör nenem de görür arfin u_u - Laleña
Yerdeniz Balıkçısı
Feyste biri "dedemin fotoğrafı" diye paylaşmış. ahahaha!
dedem.jpg
Gülerken dilimi yutuyodum allah affetsin - feliz kemaleddin from Android
Kara kalpaklım, pos bıyıklım, neredesin sen? - hailsematary
"Houseddin Efendi" ahahahah! - Yerdeniz Balıkçısı
Houseyin - sy
Harika - Cansê
çanakkalede sıhhiye olarak yapmış askerliği :/ - bilge k.
Houseyin - sy cok iyi - reyber from Android
Houseyin - sy cok iyi - reyber Android hizmetinden - Yerdeniz Balıkçısı
Elestirel Gunluk
felix
komunizmde tartismalar apartman toplantisindakiler gibi olmayacak di mi, guvence verin bana
Ben komünizmi hep öyle hayal ettim açıkçası, ajfjg. - eyfiti - *this.babeuf
abi sürekli tartışma falan olacak ya, orası öyle :/ - *this.babeuf
komiteler, forumlar, konseyler. - *this.babeuf
Badem bıyıklı bir dayı bir şey mi dedi ? :) - Caagalar D.
deli eski polis huseyin abiyi arkama aldim, avukatlikla - felix from Android
Ov şit :) Geçmiş ola felix ... - Caagalar D.
eyfiti/babof ya aynen, tam da işin o kısmı olduğunden şeyetmiştim :) yoksa zaten meselenin orada kalmadığına, tartışmaların yeniden bir tür iş bitirici kast üretmeden iş yapamamasına dair iç daralmasaydı, tabi bu toplantı daha çok yunan demokrasisi gibiydi tabi, erkekler çay ve mandalina yiyip, kadınlar içerde çocukları zaptediyordu :) - felix
oscar wilde sosyalizm hakkinda tam ona benzer bisey demis, "sosyalizm iyi guzel ama cok fazla toplantisi boku pusuru var" gibi biseyler, gecen jameson anlattiydi derste. - clara glass
felik abi ben vekaletimi sana devrediyorum ltf. komünizmde benim yerime de konsey komite toplantılarına gider misin hacı? - Alfonker Tapir
bence şimdiki hal aylak bakkallıktan, az daha kafa meşgul olsa bu kadar saçma olmaz tartışma ortamımız :/ - meylem
abi inşallah o güne kadar bilişim laykla, smileyla iletişmeyi sağlayacak; dün elimizin altında bu enstrümanlar olsaydı, eski polis hüseyin abi ile kiracısı olan cemil bey erken kalkmazdı, levent bey de karadenizli damarını da bilgisayar başında osbirle sakinleştirirdi, tartışma esnasında - felix
levent bey de karadenizli damarını da bilgisayar başında osbirle sakinleştirirdi, tartışma esnasında - felix aramızdaki karadenizliler ve karadenizli olmayanlar ltf bu taktikleri öğrensin beyler - Alfonker Tapir
sosyal medyadaki de da korkusu beni obur yapmış, sıçıldı türkçeme - felix
komünizm gelsin, heme satıp bireyci anarşist olmazsam şerefsizim! - outlawish
komunizm geldiğinde toplantılarda biri yerime imza atabilir mi pls? - linay
beyler yoklama alınacaksa beni de ovutlof reyizin yanına yazın. - Alfonker Tapir
eyi bari arada düşman çıksın da uzamasın toplantılar, yüklenin, şu anarşistleri sepetleyelim, oh be - felix
detected + 1917 helal - felix
felix ben yazacaktım +1917 diye yaaaa. - linay
hepimize yer var, heyecanla devamını bekliyorum, o zaman kullanırsın hakkını - felix
diren kadıköy facebook sayfasını ve forumu görünce aklıma geldi :( mevzu tabi ki kürt meselesinden koptu - felix
komunizm'de burokrasiye son sloganiyla yola ciksak dunyaya komunizm gelebilir - clara glass
bürokrasi iyi ya, birileri bi şekilde hallediyor, sen son ürünü alıyon :) kafa rahat, stres, kanser yok. - felix
Felix her zaman oyle degil abi ya. Bazi burokratik surecler var ki insani kanser ediyor; birakin ben kendim yapayim isimi noktasina getiriyor. Yasasin direkt burokrasi. - clara glass from iPhone
ne var diren kadıköy facebook sayfasında? - coffee and cigarettes
clara kanada acını paylaşıyorum, haklısın da işte az bürokrasi az tartışma ortalaması olsun :S kafi bi bak diyecem anlatılmaz yaşanır. dün gecede bişiler olmuş forumda zaten, gazdanadam muhabbetine mi ne sadece bir örnek http://ff.im/1fJvsl - felix
felik abi ben vekaletimi sana devrediyorum ltf. komünizmde benim yerime de konsey komite toplantılarına gider misin hacı? - You (edit | delete) - Alfonker Tapir
of abi toplantılar ya ;;___;; yemin ediyorum kabus gibi bi şey lan o olm nedir o öyle ;_; - Alfonker Tapir
ki zaten toplantılar hususundaki genel hissiyatım da şu: http://ff.im/1f4ivO ;_ - Alfonker Tapir
Laleña
umarım başkalarıyla paylaşılan tuvaletlerde, elini havlunun olmayacak yerlerine silmeyi akleden bir benimdir.
hahahhahaha - laforgue
ben de hep yaparım bunu. - Aquacul†ural
ben de yaparım =D - Akasya
eet bu feeddekilerin bi listesini aliyim, aynı eve denk gelmeyelim litven - Akasya
silme sildikçe sıra sana gelecek ^^ ahamahahah ^^ - nyankedisi
feykini de oyuna sokan lalena izleyenleri hayrete koşturdu ^^ - nyankedisi
Ben ortak tuvaletlerde kesinlikle havlu kullanmıyorum. Ya ıslak elimi bir güzel saçlarıma sürüyor, saçlarıma şekil verme bahanesi ile kurutuyorum. Ya da lavabonun üzerinde ellerimi iyice silkip daha sonra cebime sokarak kurutma işlemini sonlandırıyorum. Genel tuvaletlerde bırakın havluyu kullanmayı musluğa dokunmak bile benim için bir azap. - laforgue
ben mahrem yerlerini koklarım havluların - selim-i lukaçi
havluma kek yaparım ^^ ama havluluğunu bilirse gelemem fazlasına ahahahahahavah ^^ - nyankedisi
başkasıyla aynı havluyu kullanmak mı :/ - walt
walter senin yerine hide edebilirim istersen. benim için bir nefes kadar yakın. - nyankedisi
ben pantolonun göt kısmına silmek suretiyle çözüyorum o sorunu. :) - outlawish
Ben de yaparım :/ - Butimar
ya başkalarıyla kullanılan dediğim, eş dost, aile, bi de YALNIZ YAŞAYAN ERKEK. zira o salak öyle yüzeyseldir ki, havlunun sadece ortası kirlenir. - Laleña
ben mahrem yerlerini koklarım havluların - Selim Kaf Kef, #aynıben - Laleña
bravo firenfik, ERKAN'I İNSAN TIYNETİNDE İNTERAKSİYONA SOKTUN! BU DA AKAPE DÖNEMİNDE OLDU! noldu erkan, allah tarafından bi insanlık mı nüzul olundu. - Laleña
ananın amı oldu ^^ - nyankedisi
havlunun ortası ne lan? - nyankedisi
bana anlatıor gibi yani gerizekalıya canım - nyankedisi
senin bi bok anlatacağın yok. yani havlunun ağırlık merkezi nahiyesine elinizi silmeyin mi diyorsun? bu mu lan derdin bu kadar küfür kıyamet derdin senin orospu? - nyankedisi
lalena YALNIZ YAŞAYAN ERKEK tespitin çok harika. kendimi tanımlanmış hissettim. - walt
erkan, sen hem havlunun ortasını anlamayacak kadar gerizekalısın, hem de en kötü tanımıyla, anası hariç orospu çocuğusun. göya bi bok yiyorum sanıyorsun orda. kendi kendine osbircilik. bi şey ayırmaksızın sokaktaki adamla da konuşuyorum ben, plazadaki adamla da, gayrimenkul deviyle de, iyiyle de kötüyle de, zekiyle de malla da onla bunla da. sen kimsin lan. tabii muhattap alıcam seni de. zavallısın çünkü. - Laleña
malın tekil tanımısın geri zekalı. üstte yaptım ya lan tanımı? mal! sunturlu geri zekalı. - nyankedisi
ahaha - walt
ya ben elalemin bornozuna elimi kurulayacak, ilaç dolabını açıp yarabandı falan alacak kadar yüzsüzüm. kalabalık aileyle, samimi arkadaş grubuyla büyümenin, çok da öyle titiz mülkiyetçiliğe maruz kalmamanın etkileri. - *this.babeuf
walter, her zaman. - Laleña
babeuf, ben de öyleyim de, başağız ya, anca sonradan olabildik. - Laleña
baböf sonra ortalıktaki garip hastalıkları mıknatıs gibi çekiyorsun :/ ben EVDE HAYVAN DIŞARDA HİJYENİĞİM - walt
he, dışarsı başka. daha umumi tuvalete düşünmeden girebilmeye başlayalı sene olmadı. ona göre. - Laleña
walter akıllı gadın mısın bari ^^ - nyankedisi
abi hiçbir mikrobik hastalığım olmadı ya. aksine hep böyle alerjili, genetikli, fazla hijyen bebesi olma zararlı. - *this.babeuf
erkan, gel bütün hayatımı ezberle nasılsa işin yok. hatta gel, ben çok eğleniyorum, yerime yaşa bari de, sen de eğlen azcık. ben birkaç gün sana bırakayım hayatımı. hayatım sana sıkıntı olmuş canım. :) - Laleña
valla şöyle diyeyim: yurtta kalırken tuvaleti 40 kişiyle paylaşıyorduk. ben sıçmaya istinyepark'a gidiyordum. - walt
Mantar, siğil türü şeyler nasıl yetiştiğine bakmıyor ki @Babeuf? - laforgue
walter, 1000 KİŞİLİK YURTTA KALDIM. CHALLENGE! - Laleña
ollllldu jnm ^^ - nyankedisi
kendi enkazında boğul jnm^^ dememi istedin heralde? - nyankedisi
lalenya: 1000 kişiye 1 tuvalet mi? benimki 1500 kişiydi ama hepsi bizim tuvalete sıçmıyordu iyi ki. - walt
@laforgue: ıyyy o kadar da değil yav. onlar sıkıntı bak doğru. - *this.babeuf
4 kat idi işte walter. her katta sanırım 4 - Laleña
Valla benim ayağıma 4 sene önce Güney Amerika'da siğil bulaştığından sonra daha dikkatliyim. Ayaktaki siğil bir de normal siğil gibi değil dışarı doğru değil içeri doğru büyüyor. Ben 1,5-2 sene bunu nasır sandım. sonra meret bir yayıldı bütün ayağıma yayıldı. sonra gelsin sıvı nitrojenler gitsin dermatologlar 2 sene yaktırdım kurtulmak için. Şimdi çıplak ayakla başkasının kullandığı banyoya mı girmek... hayatta girmem. - laforgue
laforgue, mantar ve sistit gibi şeyler bende oluyor, zira duş almam banyo yaparım mottosu olan bi insanım. temizlik imandandır düsturundayım. fenayım. lakin eskisi kadar da takmayınca, sanki... bi sanki var orda. - Laleña
lalenya çelıncı sen kazanıyon o zaman. kişi başı daha az tuvalet düşüyor. - walt
yok ya terliksiz banyoya gidilmez. bi arkadaşın odtüde açık havuzun duşundan kaptığı dillere destan mantar vardı. tüm bölümce bakıp ibret aldıydık. - *this.babeuf
walter, çelınç kazanmak bizim işimiz kardeş. burda kelime konuşuyoruz bak di mi. :p - Laleña
TERLİKSİZ BANYOYA ÇOK KARŞIYIM. - Laleña
çelınç değil o çalınç ^^ - nyankedisi
saygı duydum, saygı duruşunda bulundum lalenye - walt
walter, AKILLI OLACAKSINIZ! tsıs. - Laleña
istiklal marşına geçiyorum o zaman - walt
''duş almam banyo yaparım mottosu olan bi insanım'' #aynıben bugün aklımda vardı otobüste gördüğüm ensedeki heterojen ter lekelerinden sonra ff'de insanımıza bir uyarıda bulunmak, vazifemi gerçekleştiriyim. - selim-i lukaçi
akıl kimyasalda - nyankedisi
duşa soktun kardeş, sağol ^^ - nyankedisi
Banyo konusunda küçükken geliştirdiğim bir korku var benim hala banyo yaparken kapıyı kilitlerim. Marat ile ilgili okumuştum o zaman başladı korku. Bizim Marat normalde uyumaya karşı biriymiş. günlük uyku ihtiyacını banyoda karşılarmış. küveti doldurup 2-3 saat kestirirmiş. Yine bir gün böyle banyo sefası yaparken bıçaklamışlar zavallıyı. Küçükken okuyup çok etkilenmiştim. Sanki beni de banyo yaparken bıçaklayacaklar gibi hep kilitlerim kapıyı. - laforgue
selim ka, hani o yazın her gün, kışın belki gün aşırı banyolarının fayanslarında patlayan gacır gucur sesleri var ya, onlar olmamalıymış, azcık da yağlı kalmalıymış. benim üst epitel şu an bence çok küçük mikron cm. çitileye çitileye derimi incelttim bence. - Laleña
ay şimdi başka yerde yırt duşu! dedim. zamanlama manidar. yırt duşuna gidellim hepimiz, beyin göçüğü olsun. - Laleña
sevimli ama yhaa öyle demeyin ^^ - nyankedisi
erkan, dünya üzerinde duyunca en brutale koştuğum laf, git bi seviş de rahatla. ama kusura bakma bunu ciddi olarak diyebileceğim tek insansın. üzgünüm bu kadar ağır konuştuğum için. allah ve kosmoz beni affetsin. gerçekten ağır konuştum yani. ayıp. ama çok hak ediyorsun. - Laleña
blöfünü görüyorum. siktir! - nyankedisi
yerimde olsan çok gülerdin, ama ben gülmüyorum erkan. gerçekten. yapma, yazık bak. git bi film izle, iki arkadaş edin, git bi illegal deneyim yaşa. belki kazara çıkarsın o kafadan da azıcık insan olmayı tadarsın yani. hadi. - Laleña
yavrum sen savunmana dönsene? havluların ağırlık merkezinden havlıyordun en son hadi canım. - nyankedisi
müstehzi gülerim en fazla. :) azcık dalgana bak. aç dükkanın önünü. hadi. - Laleña
ne dükkanı? - nyankedisi
hayır bende varım :) - serena@
karamuratları hep sindirdiler, yok ettiler. pff hide ^^ ahahah zort ^^ - nyankedisi
nörosaynsın uğramadığı transmittersiz sentetik şizoid seni. - Laleña
sağol. gidebilir miyim? - nyankedisi
HAYIR! GİTME SANA İHTİYACIM VAR! SEN BENİM KENDİMİ GERÇEKLEDİĞİM BİR ARAÇSIN. SOL YANIMSIN! :( - Laleña
@walter, lalena YALNIZ YAŞAYAN ERKEK tespitin çok harika. kendimi tanımlanmış hissettim. - walter, valhalla de? - Laleña
vallaha - walt
eyvallah kardeş, gene megalomaniye soktun. ^^ - Laleña
çok da megaloman gadınsın yalnız. ama hakkındır. - walt
ahah. hakkındır dedin ya, kör sağır değil de, anlayışına layk. - Laleña
layklarla yaşıyorum - walt
gerçek? - Laleña
yok ya, o ne öyle bitkisel hayat gibi. İNSAN OLMAYA GELDİM kardeş - walt
ya bak, siz hep ön uca silin, anlaşalım bunda; zaten mal gibi hep öyle yapıyonuz, bozmayın. bana kuru ve temiz yerler bırakın. kış da geliyor bak iyice sıkıntı olacak. - Laleña
mereba opzesifler, mereba gönül insanları - Laleña
ellerimi iyice salladıktan (ama aynayı ıslatmadıktan) sonra parmağımın ucunu havlunun en dış kısmına neredeyse dikiş kısmına değdiriyorum. hafifçe yatay ekseni yokluyor eğer kuruysa elimin üstünü siliyorum. - yuvarlakkafa
tosunumsun. ben renk tonu ve ısı farkından gidip buluyorum kuru ve temiz yerleri, karınca gibi. zaten hiç oluru yoksa saçlarımın kuruyan uçlarına sürüyom ellerimi. - Laleña
kuru yerini bulur oraya silerim - furi
Programmer
https://imgur.com/PvlFPqg resim 3 senelik, bi rock festivalinde çadırların başına sokak isimleri koyuyorlarmış benim arkadaşlar da bunu yapmışlardı :) - üçnoktabirünlem
Selamon
Çok zor bir durumla karşılaştığım zaman cebimden bir banknot çıkarır, Winona'ya bakar ve Winona bu durumda ne yapardı diye sorarım. #29Ekim KUTLU OLSUN !
finonafilan.JPG
A Tribute To Hasan Başusta. Onu hatırlamayanlara da bir hatırlatalım: http://ff.im/7dLvg - Selamon
Ya bu winona geyiği nedir, ben ne kaçırdım? - Jegraphy
Winona Ryder 'ın doğum günü olduğundan ve devlet kurumlarının dejenerasyonundan ve bütün olan bitenlerden ötürü, insanlar 29 Ekim'i Winona Ryder'ın doğumgünü olarka kutlama tepkisinde bulunuyorlar. - Gökçe K.
Teşekkürler açıklama için... Bu hallere geldik sonunda. - Jegraphy
Milletin Cumhuriyete olan bağlılığındaki azalmadan ziyade, Atatürk sonrasında paylaştırılan ekonomi, susturulan sesler, devletçilik adı altında engellenen yatırımlar ve sonrasında yaratılan sınai boşlukların hemen bazı oligopollerce doldurtulması, ve bunların fahiş fiyatlarla karaborsa sınırlı ürün satarak halkı sömürmeleri ve bunlara zemin hazırlanmasını saglayan siyasi-askeri... more... - Gökçe K.
Isırırım. Kütür kütür. - Selamon
Isırsan da niye ısırdın demez hani... - Selamon
vay be - Mi tolga.
Cumhuriyete bağlılığımızda baya bi azalma var. Onu görmezden gelemeyiz. :( - j✡rmü
ap :( - j✡rmü
diğer fidler çıkmıyo bile aramada :( - j✡rmü
Terra Barselonevî
"Tanzimat ilan ettik değişen bir şey olmadı, iki defa Meşrutiyet ilan ettik, o da pek işe yaramadı; en son Cumhuriyet ilan ettik yine aynı tas, aynı hamam! Acaba şimdi de biraz ciddiyet mi ilan etsek!" Sakallı Celâl
sakalli.celal-turk.filozofu.jpg
"Bu kadar cehalet ancak tahsille mümkün olur." - Terra Barselonevî
"Bu ülkede ilgililer bilgisiz, bilgililer de ilgisizdir." - Terra Barselonevî
"Evinde yapılan arama esnasında polis duvarda duran Karl Marx portresini sorunca "Rahmetli Babam" diye cevaplamıştır".' - Terra Barselonevî
Hakkında yazılmış bir roman http://www.kitapyurdu.com/kitap... - Terra Barselonevî
Gececileri ciddiyete davet ediyorum. - Terra Barselonevî from Android
ç_ç - feraye
Jansu yazınca aplayayım dedim - Terra Barselonevî
"hicbir yogurtcunun yogurt oldugu gorulmedigi gibi, hicbir turkcunun de turk oldugu gorulmemistir." - Terra Barselonevî
hakkinda yazilmis kitapla ilgili yorum: https://eksisozluk.com/entry... - okuz
Aydın Lisesi'nin inşaatında çalışmış. - laforgue
Bugün için Apollo - Terra Barselonevî from Android
Atuan Aile Kabristanı
valla yediririm. - akaşa
bio-organik - Atuan Aile Kabristanı
valla yediririm. - akaşa - sevinç
BİZİM KEDİ YARRAHTAN BASKASINI YEMİYOR - deerstep
+ay bizim kediye mama beğendiremiyorum - yarrah yesin - Atuan Aile Kabristanı
valla yediririm. - akaşa - müeyyide - ves.
Bi de adult yazmışlar üstüne ya - Barışnikov from iPhone
Ya ne yazacaklardi - Atuan Aile Kabristanı from Android
içinde adult içerik var - Lorient
Programmer
mesaj baydı da. bu tipe bu mesaj güzel olmuş
1414076600-1.jpg
iyi bu iyi hahahhaha - Programmer from Flucso
Ahahaha - bilge k. from Android
bilge başgan ben hala baktıkça gülüyorum - Programmer from Flucso
Özer (Wrzl) Dölekoğlu
golyandro
Doçent olabilmek için daha ne yapsın? (!) "Yıldırım, uluslararası dergilerde yayımlanmış 200 makaleye sahip, sempozyumlarda 130'a yakın bildiri sundu. Yayınları binden fazla atıf aldı, dergilerin yayımlayacağı 150'ye yakın esere hakemlik yaptı. Halen sekiz uluslararası dergide editörlük görevi yürütüyor, 10 ülkeden 40 araştırmacıyla çalışıyor. EÜ'de 2010 yılında binden fazla akademisyenin hazırladığı yayınların yüzde 17'si Yıldırım'a ait. Kendi fakültesindeki yayınların da yüzde 40'ında imzası var. Bu kadar başarı, yine de Yrd. Doç. Dr. Yıldırım'ın Türkiye'de doçent olmasına yetmiyor. 2009 Nisan ayındaki doçentlik başvurusu, Üniversiteler Arası Kurul'un oluşturduğu beş kişilik jüri tarafından oyçokluğuyla reddedildi. " - golyandro
Ne yazık ki jürisinde bulunanlar onun bir copy-paste uzmanı olduğunu anlamışlar. Ne şans ! - golyandro
Otuz yaşına kadar iki yüz makale, 130 bildiri! Üniversiteyi bitirmeden yayın yapmaya başlasa, yılda ortalama yirmi makale, on küsur bildiri. Matematik alanında norm yılda bir iki makaledir. - mkoz
Gaussian integral'ı tahtaya yanlış yazmamış mı? /2? - Yusuf Arslan
Yok, alt limit sıfır olduğu için doğru. Ama belli ki poz olsun diye tahtaya yazılmış :o) - mkoz
5 yılda 270 makale yazan akademisyen - - http://www.eksisozluk.com/show... - golyandro
"gauss integrali" ahaha - *this.babeuf
Ölmedi..intihalciler ölmez..Neden mi? Çünkü çalıştığı bölümün bağlı olduğu dekan da bir intihalci. Zamanında Kayhan Kantarlı YÖK Başkanı hakkında suç duyurusunda bulunmuş. Haber (2008) : "EGE Üniversitesi (EÜ) Fen Fakültesi Öğretim Üyesi Prof.Dr. Kayhan Kantarlı, görev yaptığı fakültenin dekanlığına ‘intihal suçu’ işlemiş bir öğretim üyesinin getirildiği iddiasıyla YÖK Başkanı Yusuf... more... - golyandro
ahaha bunları görmemişim ben - feliz kemaleddin
feliz kemal, bu senın adam deyil mi? - Terra Barselonevî
tezi komple çalıntıymış: http://www.eksisozluk.com/show... - feliz kemaleddin
çok iyi! - golyandro
onun içinde tam bir kör cahil var :( - golyandro
bi ara ustune gidildi eksi sozluk de, sonra muhterem facebook dan intihar ilani yazdi, herkes sustu...lanet olsun. - Abid Balik
ölmedi. karısı falan bir sürü şeyler yazdı, kına yakın dedi insanlara, onlar da susmak zorunda kaldı. - hia
karısı da değildi o muhtemel, intihar girişiminde de bulunmadı. hepsi kurguydu. - feliz kemaleddin
hocası süpermiş. - walt
" EÜ Fen Fakültesi Uygulamalı Matematik Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Turgut Öziş de öğrencisi Yıldırım'ın, doçentliği hak ettiğini söylüyor." - feliz kemaleddin
nasıl yaparlar bilmem ama şu RedHack bir de bu alanlara el atsa, pek güzel olur! - golyandro
Bundan bikac yil once Hurriyet de bi muhabir ve de Murat Eren adinda bi doktrora ogrencisi fason journal olayinin az bi yonunu ortaya cikarmisti. Bundan nemalanan, ustun basarili, en genc bebek yasta profesorler listelenmisti..Elbetteki bisey olmadi bu insanlara. En acisi TUBA baskani en en ustun tipcimiz Kanpolat TUBA bu isin Jandarmaligini yapamaz deyivermisti. Haliyle sonradan bunlar... more... - Abid Balik
Abid, bu enkazın altından nasıl çıkılacak, onu düşünmek gerek. - golyandro
Cok yakin zamana kadar bu cokus durdurulabilirdi. Yukaridaki TUBA elestirim biraz bu nedenle yazildi asil olarak...Benim iki seneryom var, ya yillar surecek sancili bi siyrilis-- bu ancak ulkeye bir suru nitelikli insanin donmesi (ki bu oluyor) ve onlarin, TR de zaten mevcut, durumdan muzdarip, bilim adami arkadaslariyla kaliteli bilim uretme/model olma isine girismesiyle olacak. Ve... more... - Abid Balik
ya bu blogu kim yaziyosa dilini hiiiic anlayamiyorum - walt
nesini anlamıyorsun? örnek? - golyandro
EU diyince bizimki sandim bir an - Kült Ablası
Higmet
Kırşehir’de başına tabanca dayayıp intihar etmek isteyen köy muhtarı, heyecana dayanamayıp bayıldı
94a5a896-4425-4a2f-a438-9d35afdcb37d.jpg
Moreya bunu okumali. - elemterefis
Bu ölmeyi bayılmak sanmış Higmet abi - HM Gargarin
Işığa yürümüş - HM Gargarin
Muhtarlık kolay mı? :/ - Hasan
lan bu ben olabilirim ahahha - Summer
abav - doper
Beceriksiz. - N/A
yazıkk - mayıs
gidip gelmiştir o öbür tarafa kafa vurduysa taşa - Kenny Powers
soğuk taşa yatmasın motoru bozar bey amca, kaldırın - Kenny Powers
Kredi kartlari mi patlatmis?neymis meselesi? - çağlar from Android
Işığa yürümüş - H.Mar Gargarin - psikopatkedi
Ahahhahahha yine mi yhaa dedim aq okurken. - HM Gargarin from Android
bi saniye bu hikmet abiyse diğeri hangi hikmet abi? - psikopatkedi
Abonelerim arasında 4 tane higmet var, kedi. Bu saksağan açıpaçıp şifresini unutur, hayret buna girebildi bak epeydir. - HM Gargarin from Android
senin de şifreni bulacağum oğlim - hikmetabi
ay bu feed hortlayınca ölenin ruhu gelmiş gibi oluyorum - psikopatkedi
ee bu sensen hesap silen de sensen şimdi gelen kim ? - psikopatkedi
ohooo şimdi kediye açıklama yap, öğlenin sıcağında fiskiyi fondiplemiş öte giet abdestimi bozacan! - hikmetabi
ehehehe he valla çok sıcak - psikopatkedi
Laleña
Bugün aniden onume cikan kisa boylu kürklü kadini kopek sanip sevmeye yeltendim. Once uzuldum, sonra O DA KÜRK GIYMESEYMIS CANIM diye kizdim. KÜRKE HAYIR!
onume cikan kisa boylu kürklü kadini kopek sanip ... ahahaha - solange
ya kötü bişi mi köpek sanılmak o kadar? ben köpek sanılsam kötü hissetmem mesela. ama kürklü madonna bana kötü kötü baktı. ahahah. - Laleña
Gel beni lama san, sev - pudra
olur. ama aniden önüme çıkışını çok iyi oynaman lazım. kürk şart değil bu arada, kürksüz de severim ben seni. - Laleña
O aniden onune cikişi gercekci yapmaya calişirken lamalaşip tukururum diye korkarim bepşim - pudra
bazıları kürk sever. - peterpan
Kürk Mantolu Madonna'nın 70. yıl özel baskısı çıkmış YKY'den. Bugün gördüğüm oymuş. zaaaa. - Laleña
PUDRA ÇİRKİNLEŞTİ. - Laleña
Sabahattin Ali zamanında Madonna ünlü değildi ki :) - Gundi
gundi, cümlenin sonuna "zaaa" eklemeyi unutmuşsun? kitabı dikkatli okumuş olsaydın maria puder karakterinin madonna'nın birebir aynısı olduğunu anlardın. cahillik çok kötü. - Laleña
Çok bilinen eserleri sondan başa doğru okuyorum. Ondan heb. - Gundi
milletimiz okumuyor, okusa da sondan başa okuyor azizim. - Laleña
Hahahahhehdhdhdh - Terra Barselonevî from Android
Terra Barselonevî
Gomonistler emekçilerimizi nasil gandiriyor.
komonistler.bmp
tanıdık geldi - Pehlivanî
@Oguzkaan :) - Ahmet Yükseltürk
KOMON SENS. - der wille
bu süper. : ) - Dominar Rygel XVI
okudun mu bu kitabı? - bychemist
eski xd xd - feraye
Kimyacı okumadım - Terra Barselonevî
çok eski bir risaledir. askerden medet uman solcuların g..üne sokulası... - Quasimodo
Tolgardo
He got stung by a bee :/
honeybee.jpg
ya :'( kıyamam. ciliney'in çeto'suna da olmuştu. - akaşa
çeto çok komikti ama ya. - hia
oyy yazik be. gerci ne yalan soyleyeyim, bu garibim de cok komik gorunuyor. - grizabella
hia, evet. o hüzünlü bakışıyla hagaten çok komikti. hatta o nedenle çeto'yu duvar kağıdı yapmıştım bilgisayarıma. - akaşa
ceto cok huzunlu duruyormus ama be. - grizabella
ay çok fena ya. i'şallah başına bi şey gelmemiştir. - satine
ya yazıık :(( - Lilly Chapulton
çok fena ;_; - Tolgardo
Ruh halim. Temsili. - Tolgardo from Android
Terra Barselonevî
şlfghjklş - seqizz
Çal keke şov - Terra Barselonevî from Android
Haha :))) - fatoş başgan from Android
Ahahaha, yuhlayarak güldüm. - Charlo††e Flax
"ben mehmed siyah kalem insanlar ve cinlerin ustası" - Terra Barselonevî
elektro UD mu o? - selimok bin ebu künefe
elektropuz - Terra Barselonevî
çal keke çal - Terra Barselonevî
Laleña
ben gülüyo muyum?
308263_10150326465542721_167155207720_8396017_1809780047_n.jpg
gözlerini kaçırma, konuşurken gözüme bak nafiz! - Laleña
ahahahah. "adam ol adam!" - Laleña
bi bak bakıyım bana... senin gözlerin şehla mı lan? - Laleña
♪♫ben kulun değil miyim?♪♫ tsıs. - Laleña
challenge accepted: let the staring contest begin! - Laleña
sen mi büyüksün ben mi? ben! kedi usta! göte bak ya, kocaman. - Laleña
kedimden iri kedi görünce mutlu oluyorum. - linay
bu benim kendimden iri kedi aylin, hihihiho. - Laleña
geçen yine remzi'yle oturuyoruz.... LAN GENE Mİ UYUDUN SEN? - Laleña
bağlam dışından: siğur o, zuhur değil. - Laleña
"bi uyansa da yemek verse zalım." benim kedi kesin diyordu bunu. - Laleña
su diye verdiğin bu mu şimdi? ŞEBEKE SUYU LAN BU! - Laleña
:) - Winckel
oha! fikir alenen benden aparılmış. :p @istem, lütfen söyler misin, telifimi istiyorum. tsısıs. - Laleña
bi sakal atsınlar di mi artık murat, ayıp. bu devirde böyle açık intihal, bilemiyorum.............. - Laleña
aramızda casuslar olabilir - istem, diyerek şüpheleri üzerine çekti... dın dın dın dın dın... - Laleña
"Hani 9 candı? Hulki abi arabanın altına girmesiyle tak diye gitti geçen gün, bizi mi sikiyonuz?" - Laleña
ya bu üstte yorumu olan arkadaş tarihinde ilk kez tepki verdi, gülümsedi. Bir ara çok uğraştıydık konuşturmak için. Ölüyü diriltirsin lalena. - Arfin Kiriloğlu
bana ara ara gülümsüyor ya, şahsi muhasebenizi siz yapın artık, hoho. - Laleña
kedi fotoğrafı paylaştığınız için block... - eorhunk
şabalak bir ardicünyır avatarı kullandığınız için block... - Laleña
up - seqizz
ahahahah ^^ - ahlakgotcusu
ya neden hesap siliyonuz, ne iyiydi bu feed. :/ - Laleña
hehe - Laleña
Ahahaa çok iyi. - Banu Pluie
Laleña
sağol canım niyetliyim | balzac | Meme Generator - http://memegenerator.net/instanc...
sağol canım niyetliyim | balzac | Meme Generator
39 gün sonra bunu up'lar mısın kadir? - Laleña
biri gözlerini hafif kapatsa daha güzel, daha samimi, daha kalender, daha kamil olur. - Laleña
ya da başı hafif yana eğse ^^ - agathon
y düzlemi -20 derece, x düzlemi -45 derece, z düzlemi -20 derece. - Laleña
hahahaha.. harika ya.. - nick jagger
başka sosyal mecralarda yüzün gülmez, uyandırayım. ama yine de sen bilirsin............ - Laleña
ben de kahvesizliğie dayanamayıp kahrından (aka hakrından) ölmüş diye biliyorum eheh :P http://www.newpartisan.com/home... - grizabella
iftarı kahveyle ettiğinden kendi hakrından gelmiş olabilir, hoho. - Laleña
allaam n'oolcek benim bu typo queenliğim! duzelttim ama. hoho. - grizabella
sen düzeltince ben typo yapmış sayıldım ama şimdi. :/ - Laleña
dur o zaman editliyorum. - grizabella
ahahah, ciddi değildim yahu. :) - Laleña
olsun, yazdım gitti artıkın :) - grizabella
bunu "sagol canim iffetliyim" okudum once ahaha! (daha ocne de gorup layklayip altinda geyik cevirmis oldugum halde ustelik!) - grizabella
sorma sorma, imana geldim, iffet timsali oldum görüşmeyeli lalenam, fikrim zikrime vurmus iste... - grizabella
arkadaşlar, içimizden biri balzac'a seks teklif etti mi? (ben bi kontrol edeyim yine de.) - Laleña
çok çirkin herif yeeaa, kimse önermez bence. - grizabella
ha ha...çok hoş.) - neferteti
''arkadaşlar, içimizden biri balzac'a seks önerdi mi? '' dsjfkjdskfsx - barış
henriyet buralardaysa:))) ha ha...çok hoş.) - neferteti
seks teklif etmediysek de çok ayıp etmişiz arkadaşlar, koskoca balzac, hep işimizin düştüğü adam bu. biriniz ilgilenseydi bari. - Laleña
ben kafka'ya edicem. bunu baskasi alsin. - grizabella
clara'da ceymis'e etmis deyolla http://ff.im/GTYvN - grizabella
Ben de şu an çok yoğunum valla ya. :/ Ama Jack Kerouac, Ezra Pound, E. E. Cummings falan gelirse haber verin, küstürmeyelim adamları. - Laleña
James Joyce'a iki kişi atayalım. - Laleña
niye, anca mı hakkından gelirler? - grizabella
evet, tabii. her türlü donanıma sahip 2 eleman gönderiyorum ben şimdi. kalifiye user'lar. - Laleña
hardware software her şeyler mevcut. yasadin ceymis. - grizabella
hele ben, ff maması gibi oldum. ^^ - Laleña
ahaha, o benim valla. kaptirmam unvanimi. buradan ona buna dansoz, striptizci neyin bulmuslugum var o kadar. - grizabella
tüh ya, en çok istediğim, alamet-i farikamı en verimli gösterebileceğim ff pozisyonu doldu mu yani şimdi. :/ - Laleña
maalesef...bos pozisyon vardir ama eminim. torbaci verelim mesela? 50 kiloya kadar serbest nasil olsa artıkın memlekette :P - grizabella
tekrar beğenebilmek için beğenimi kaldırdım - dragonfly, tsısısısı... - Laleña
misafir olduğu için şu uzun günde oruç tutmak çok ciddi bir nezaket eylemi değil mi? - Laleña
bunun 30x50'liğini kafası güzel olan biri bir şey ikram ederken, cüzdanımdan çıkarmak suretiyle olay yaratmak istiyorum. siz de deneyebilirsiniz, eminim % biraz çalışır, yüzler güler. - Laleña
bunun serisi vardı nerde ki - feraye
Bunun Can yayınlarından kitabını yapmışlardı. - Gundi
der demez siktiler öldü ahahahahahahah buna gülüyorum yhaa ^^ - iyiliktimsali
kitap ne zaman çıktı yahu? intihal mi var? "intihalin olduğu yerde ihtilal de vardır." - fuko. - Laleña
bu balzac serisini aplayalim - clara glass
apo - feraye
ya bunun yenisini yapmak lazım, link açılmiyör. - Laleña
idrak pls - Laleña
serdar onu buraya bıraksana. :) - Laleña
serdar sjhsajdh :) - Elif üzer
o buda ayrı bir feedi hakediyor serdar - lairocse hatayî
terra âbı - Laleña
absent
Entel Maganda
halil sezai'den yeni albüm: amuğu yalarun
halil.jpg
bu adamı hiç sevmedim ben ya, sorun bende mi? - Lilly Chapulton
ben daha dinlemedim. dinlesem mi ki? miki? - Gwen Akalın Kurt
şarkılarından birine bir örnek vereyim. slow müzik eşliğinde şunu mırıldanmak yeterli: "niiiiiiaaaaaaaaahhhhhhhğğğğğğğğnnnnnnnnrrrrrrrrrmmmmmmmmmeeeeeeeeeeyyy yyyyyyeeeeeeaaaaaaaaahhhhhhhhhhhnnnnnnnnnkkkkkkkklll llllllllıııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmeeeeeeeaaaaahh" diğer şarkıları da aynı, dolayısıyla bu örnek yeterli olur sanırım. - Lilly Chapulton
dinlemeyeyim en iyisi. ben bu adamı üniversiteden biliyorum. zaten oynadığı dizideki karakterini görünce fazla gelmişti. şu saçtan sonra şarkıları da fazla gelir bünyeme. - Gwen Akalın Kurt
saçlar konusunda ömerim çelakılım'la kafa kafaya yarışır (ya da saç saça baş başa da olabilir, emin olamadım). - Lilly Chapulton
şunu biri berbere götürsün nolur. - hia
Tobias Fünke
RT @fatihtaskiran: Yurdum insanının internet ile imtihanının resmidir. http://t.co/8d4il3U8nu
RT @fatihtaskiran: Yurdum insanının internet ile imtihanının resmidir. http://t.co/8d4il3U8nu
abi... sürreel sanat bu. - Laleña
Herr 5 Pos†asson
İşte siyaset, işte irade!
timmoen.jpg
Guns libertarienliğe sığar mı? - Ahmet Alpat
sığma mı? - Herr 5 Pos†asson
Bireysel silahlanma dışında hepsini HDP de savunuyor. - Deniz
hdp esrar yasal olsun mu diyor? hic duymadim - deerstep
Deniz, bu arkadaşlar HDP'de değil o zaman sanırım: http://www.gazetebitlis.com/wp-cont... - j✡rmü
mkoz
RT @mevlanam: boğaziçi'nde sıradan bir gün. https://twitter.com/Mevlana...
RT @mevlanam: boğaziçi'nde sıradan bir gün. http://t.co/eVatPEUNsC
ahahaha - ani
boğaziçinin yüzsüz kedilerini özledim ühühüh - hia
Harika! - yuvarlakkafa from Android
Ahahahahahah ne kadar güzel - sevinç
I need dis! - Sinan Onur ALTINUÇ
yalan - jarolim - Willbedone Bythattime
Laleña
RT @kariqatrust: 23 NİSAN DOLAYISIYLA TÜRKİYEDEN KIBRIS'A BÜYÜK BİR JEST http://t.co/opwZR9xU9C
RT @kariqatrust: 23 NİSAN DOLAYISIYLA TÜRKİYEDEN KIBRIS'A BÜYÜK BİR JEST http://t.co/opwZR9xU9C
tatlılık - gevher
FF Nostalji Servisi
Hasan Cihat Örter Friendfeed ziyareti. Tarih 29 Nisan 2009
1.jpeg
2.png
Show all
Hesap kapalı ama gerçek olduğu konusu kesin - FF Nostalji Servisi
hasan cihat öter de kim lang.?! - çağlar
hayır kendini ifade edemeyen birisi müziği ile neyi ifade edebilir ki? - serkeş panda
neyse bende yazdım ama yazmadığımı varsaydım. - çağlar
al işte tabii ki fake - FF Nostalji Servisi
HSÖ'yü aradım bu hesap kendisinin değil. - FF Nostalji Servisi
Şu an ki hesap gerçekten HSÖ'ye ait.Buraya yazan hesabı engelledim.nimrodel onu fake mi muhabbeti üzerine yazmıştım. - FF Nostalji Servisi
Hocam nostalji yapacam derken, ileriye malzeme çıkarıyorsun resmen. Ahaha! :) - Yerdeniz Balıkçısı
İbranice kökenli bir kelimedir. Daha sonra Emeviler Dönemi'nde günlük yaşamdaki kullanım biçiminden dolayı anlamı değişerek Ortaçağ engizisyon mahkemelerinde de sıkça kullanılan haline kavuşmuştur. - Yerdeniz Balıkçısı
yorumun sonunda da link sıkıştırmış :) - T.C. el İlah v5 Upgraded
çanağını ne güzel kırdıydı - Gwen Akalın Kurt
çok bahsedersen bu adamdan geliyor. candy man gibi. - Herr 5 Pos†asson
hey gidi hcö, sen ki bu aleme sanat öğretmeye çalıştın - gavur ali
kendi menden daha beteri var: laforç! cins bi progressive rock grubunun albüm kapağını koymuştum ama albüm olduğuna dair bir şey üzerinde yazmıyor ha, sırf görüntüden mi anladı, nasıl anladıysa şak diye gelip albüm linkini istedi; o gün cidden korktum, adam hissediyor - gavur ali
bu herif neydi hakkaten ya - deerstep
bu neymiş lan oha - yormayinbeni
abav neler olmuş :) - nmcy
Offf ben bunu yeni goruyorum. Cog uzuldum simdi - lili from Android
asdgafsa - CaneЯ
FF Nostalji Servisi
Allah cezanı verecek sevcan Fwd: İlk photoshop denemelerim (keşke gerçek olsa ) (http://friendfeed.com/sevcany... üzerinden)
deneme kopya.jpg
4009b kopya.jpg
Show all
bu iyiydi baya - feraye
gülümseyin. - kremalıkahve
ben bu kızı gerçek sanıp sabah akşam kavga ediyordum, pişmanım :'( - jbid
gerçek olamayacak kadar salaktı. - jbid
akıllara durgunluk verecek birisinin fakeiydi bu kız. - Altay Esiroğlu
bilmeyen kalmadı zati.pucca - FF Nostalji Servisi
Epic olmuş bu - 'SKB
amacı ne ki acaba? - uygar.
Çok ilginç çok - ramazan cekic
Ahaha daha yaratici bir sey beklerdim de yazamiyorum buraya - lili from Android
son fotoda en sağdaki herif mahmut tuncer lan! - The Emre (former Abdul)
AHAHAHAHA - Gwen Akalın Kurt
yani fotodakilere göre sağda, bize göre solda. sevcan'ın tersinde kalan kişilik. - The Emre (former Abdul)
Ataturkun de cok da skinde afedersiniz. - lili from Android
assffghkjlş - zümral
aljkshfljahlfahlsghalşkg bu ne lan - elixir
10 nomero - feliz kemaleddin
yarıldım lan - elixir
Insan atasini sevindirecekse bir guzellik dusunmeli. Bu olmamis. - lili from Android
satine
Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da Limited Deluxe Box Set - http://www.whatrecords.co.uk/live...
Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da Limited Deluxe Box Set
Rammstein - Liebe Ist Fur Alle Da Limited Deluxe Box Set
herhalde dibinde yazıyordur her birinin hangisine ait olduğu. alan olursa söylesin en küçük kiminmiş. - satine
bu arada fiyatı 179,12 Euro imiş. http://www.amazon.co.uk/Liebe-I... - satine
hint: boyutları algılamak için o öndeki cd'ye bir bakın, sonra arkadakileri yargılayın. benim diyecek sözüm yok. o kadar bende olsa, ben de kalıbını çıkarttırır dinleyicilerime sunardım. - satine
"o kadar bende olsa, ben de kalıbını çıkarttırır dinleyicilerime sunardım. - satine " ahaha satine'im şugarım yaa! (ama accurate oldugu ne malum?) - grizabella
hele ki kelepceyi gorunce bilegime baktim ister istemez. hey masallah. rammstein'e gercek boyutlusunu piyasaya cikarmak yakisir diye dusunuyorum. cok fena yaniliyorsam da bilmek istemiyorum :P - satine
evet, benim gönlüm de gerçek olduğuna inanmaktan yana. (bunlarla dönercide resmi olan kızla tanıştığımı söylemiştim di mi? ehehe) - grizabella
kalıp çıkarmak için sıraya girmiş rammstein üyeleri komik gözüktü birden gözüme.. çanta güzelmiş bu arada :) - Mistaken Identity
he ya demiştin. lakin dönerle konunun alakasını çözemedim :P - satine
en ufağı kesin o klavyecinindir. - hydra headed monkey
hahaha mistaken identity! :D - grizabella
Korsana karşı çabalar bunlar. Takdire şayan.. - dereli
bunun da korsanını çıkartılarsa çok fena olur zaten. till'inki diye hilmi abininkini... - satine
ihbin ihbin. :) - dereli
aaa hakkaten merve nasil heşteglenmemiş bu! #almanliknegzel - grizabella
dayanıklılık konusu müphem biraz, mistaken. kim kime dayanıyor belli değil. - satine
Yalnız adamlar nasıl bir klip çekmişler öyle. Hiç böyle klipler görmüyoruz Turkiye'de :) - Bahadır ARSLAN
Pussy ile start alıp böyle kafalara gelmek...Hey gidi gözünü sevdiğim tadilatçısı. - Serhat Maraşlıgil
For a professional orgy... - Fernando Bergamaschi
up! - satine
allahlaaaar! engin onceki hafta gayet de iyi bir fiyata (ve yepisyeni, kullanilmamis ehehe :p) denk geldigim halde "layn bu simdi el bagaji olarak tasinmaz, maymunlugun bini bi para olur gumruklerde" diye almadim, sonra internette 3-4 kati fiyata gordum. pismanim bedbahtim. negzel eve koyup ustune dantel ortu ortcektim :'( - grizabella
satici cocuk sol bastaki ve sagdan ikincinin pek basarili oldugunun garantisini verdi bu arada, deneyen bir kiz arkadasinin yalancisi olarak. - grizabella
engin, kargo daha beter ya. gümrükte ne diycen? - satine
yaa, sonra da burada gumruk islerini yapacak firmayla ugras, ya da daha beteri, git gumrukten kendin al, gorevlilerin onunde acip! :) edit: pardon satine, ayni anda yazmisiz .) ha dhl'le falan gondertsen bile adamlara gumruk slemlerini halletmek icin doldurdugu nebelgelerde acik acik ne nane oldugunu yaziyorsun. ahaha listelerdim artik, celik kutu icinde bir cd, bir kelepce, bir lubricant, 6 adet cesitli boy ve formda dildo :p - grizabella
http://ff.im/YDhxU izleyin be şunu. - satine
sorma :'((( vumruat odemesi odememesi degil, yine e gumruk islemi sozkonusu ve gidip orada actirman ya da gelenin ne oldugunu formlara yazman gerekiyor. ha belki celik kutu icinde cesitli aksesuar falan yazilabilir ehehe. - grizabella
gecti artik...heyhat... - grizabella
yaşlanınca akla gelecek bir pişmanlık daha :/ - satine
@h1n1 evet. - grizabella
hop! - grizabella
satine
darısı başımıza hanımlar.
lala.jpg
allah rahmet eylesin, rakıyı bıraktıysa ölür yakında. - benmavi
"günde yarım litre"!? yok artık! birkaç kadehi abartarak söylemişler, yazani yemişler bence. - grizabella
allah rahmet eylesin, rakıyı bıraktıysa ölür yakında. - benmavi - hailsematary
ciddi söylüyorum, dedem rakıyı bırakınca öldü. true story! - benmavi
@benmavi bence konu direkt raki degil de hayattan elini etegini cekme hikayesi, gayet ileri yaslarinda olmalarina ragmen aktif sekilde calisip, caki gibi olan insanlarin calismayi birakinca birkac hafta icinde cokup kisa surede olmesi sik gorulen bir sey. bu kadincagiz da herhalde hayattan artik umidini kemistir deeee, "cocuklarin israri" kismi komikmis. e kadin zaten 109 yasina kadar... more... - grizabella
ahahah ya peki içince çok sapıttığı için ısrar etmişlerse? bence ondandır. 109 yaşında bir kadın, köyün tüm sırlarını biliyordur. "ohooo imamın anası da zamanında az oynaşmadıydı bitli zekiye'nin oğluyla..." - satine
ahaha satine yaa! :D "fıdda nine'nin sarhoşluğu da çok pis, bezdik canımızdan" - grizabella
aynen öyle canım. çok yaşlı diye onu da dövemiyorlardır. oğullarını, torunlarını filan kıstırıp tartaklıyorlardır kuytuda. - satine
benim dede de 98 yaşında, hafiften kafayı yedi ama, vücudun sağlam kalması hala kiracılar miracılar uğraşmasından. bir de tabi çocukluktaki beslenme de çok önemli, ilk 12 yıl, vücut fonksiyonlarını ve kalp hastalığı bilmemne hikayelerini belirliyor. kadınlar için de (kemik erimesi hususunda) ilk 20 yıl. dedemin babası kasap olunca tabi iyi olmuş =) - *this.babeuf
babaeuf, darısı başına :) - satine
ya çanakkale'de annemlerin bir arkadaşının babası vardı. adam 105 yaşındaydı ben tanıştığımda. 105 demezsin de bu adam neden bu kadar kısa dersin (iyiden iyiye küçülmüş). yalnız yaşıyordu. kendi işini kendi görüyormuş. eskiden de bir holding'in muhasebecisi miymiş neymiş. lord gibi adamdı. tertemiz, ütülü kıyafetler (kendi yıkıyor, ütülüyor filan). adamın tek derdi kadınlardı. 40 yaşını... more... - satine
"adamin tek derdi kadinlardi"yi gorunce o yasta kadin pesinde kosuyor sanmistim, meger tersiymis ahahaha! - grizabella
ekinaanım ile teyzeler muhabbetinin ustune, hop! - grizabella
benmavi demisti. - grizabella
kadın daha naapsın be 109 yaşına kadar yaşamış zaten, ölmeyip naapsın - ekindnc
ilk yorumda dediydim, geyik sanıldı ;_; - benmavi
109 yasindaymis zaten ayol, her sekilde gozu topraga bakiyormus. - grizabella
hop! - grizabella
bugün bi haber çıkmış. ingiliz bi teyze 103 yaşındaymış, nedenini de seks, içki içmemeye filan bağlamış. http://www.milliyet.com.tr/uzun-ya... fıdda nenemizle döveriz seni kadın! - satine
gerizekali ingiliz teyze. biraz gec olmus ama giderayak kendisini esek siksin isalla. roling sıtonz uyeleri de gelip teker teker dovsun ayrica. adanin yuz karasi! - grizabella
aaaaa. fıdda nine rakıyı bıraktıktan bir yıl sonra ölmüş ya. tü allah belalarını versin zorla rakıyı bıraktıranların!!! http://antik.eksisozluk.com/show... - satine
"fidda nine cikolatayla rakiyi unutmaya calisiyor" ;_; biz seni unutmayacagiz fidda nine. pirimizsin! - grizabella
fıdda ninenin ruhuna rakı içmek farz oldu. - satine
yapalim. ben bile icerim valla. - grizabella
Balikla birlestirelim satine bu rakiyi :) - reallyyou from Android
sabah sabah sarapla basladim gune, fidda ninenin actigi yolda yilmadan yuruyorum! - grizabella
:) ondan emin değilim her ne kadar. 1) şarapta antioksidan vb. var, rakıdan daha yararlı olabilir. 2) rakıda alkol oranı yüksek. mikrobunu kırıyordur. şarap yetersiz kalabilir. çok kafam karışık. ama sen yine de iç. - satine
poz süper o/ - nmcy
Hop! - grizabella from Android
Of rakı yerine çiklolata vermek öldürmüştür kesin ;_; rakıya devam etse 209u görürdü - Willbedone Bythattime
ya bu negzel fiid ya. bi de benmavi <3 - nomnomski
nasıl yapmalı
siktir lan - doper
Çünkü kaldırım mühim, medeniyete giden yol... - Fikret
eleştirdim sandığın düzen tam da senin gibi materyalist işte, inşaat materyalini paha biçilmez kılmaktan ala materyalizme örnek mi olur - [bi-taraf] ehl-i fakir
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook