Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »
carry-on-my-wayward-butt: - http://Tolgardo.soup.io/post...
carry-on-my-wayward-butt:
Bakıcısından ilaç almak istemeyen panda sarılması. - Charlo††e Flax
tatlılıktan ölecekler - Tolgardo
tatlılıklarından ben ölecem. ilk başta gebeş gibi yatan sağdaki da çok komik. - akaşa
o sağdakinin kalkmaya harcadığı eforu üremeye harcasalar soylarının tükenme tehlikesi diye bir şey kalmaz - Tolgardo
o sağdakinin kalkmaya harcadığı eforu üremeye harcasalar soylarının tükenme tehlikesi diye bir şey kalmaz - Tolgardo - müeyyide
theoddcollection:
expectation vs. reality - Tolgardo
Tears In The Amazon @_@
Tears In The Amazon 2010 720p Bluray x264 DTS 5 1 ELR [20-03-11].JPG
belgesel izlerken çok acayip şeyler öğrenebiliyor insan - Tolgardo
Eros niyeti bozmuş.. - HM Gargarin from Android
Eros niyeti bozmuş.. - HM Gargarin Android hizmetinden asalşdjsklfhsılk :) - S'nan
O adam poposuna ok mu sıkıştırmış ? - lunatictac from Android
haha aynen - orso
Bacak arasına sıkıştırmaya ne oldu ! :( - lunatictac from Android
Neresinde tutsun adamda haklı :p - Sevinç from iPhone
göte giren ok çıkmaaaaz. - S'nan
ava giden avlanmış mı? - Radagast
Avlanmak canını yakmamış gibi :p - lunatictac from Android
bu adamda nasıl kıl yok ya ben bile daha kıllıyım lan bu adamdan - orso
Tolgardo bunun bir linki varmı izlemelik - S'nan
tears in amazon yaz çıkar ben download yapıp izlemiştim :D - Tolgardo
hiç bu kadar tuğsüz kadın görmemiştim - antabus
#sıradakibelgesel ilginç bişiye benziyo - selimok
Gotunun arasında ok tuttuğunda eşcinsellik vurgulu aptal şakalarin yapılmadığı bi ortamda yaşiyor adam. biz moderniz ya amk. - şakir from Android
ayılık :I
deysimirolin.jpeg
<3 - grizabella from Android
adsşlfkasfdladka tayyip vs obama https://www.facebook.com/video...
Ya, güzel yıllarınızı, onları yaşarken bilirsiniz... ...ya da onları beklerken kanser olup... ...güzel yılların çoktan gelip geçtiğini fark edersiniz.
True.Detective.S01E05.720p.BluRay.500MB.ShAaNiG.com[23-36-03].JPG
Çünkü, bir his var, belki siz de hissetmişsinizdir... Hayatın, parmaklarınızın ucundan kayıp gitmesi hissi. Sanki gelecek arkanızda kalmış gibi. Sanki hep arkanızdaymış gibi. - Tolgardo
şu saatte bu mevsimde 5. katta sivrisinek nedir allah aşkına kafayı yiyecem sonunda
nasıl bir sivrisinek gecenin üçünde kulak memesini ısırabilir bir insanın aklım almıyor - Tolgardo
benimse surekli koluma geliyor :/ - fato başgan from Android
Asche & Spencer - I'm Never Gonna Sleep Tonight
stay.m.jpg
soundtrack, ambient, instrumental, electronic, ost -bir ara da bu vardı ;_; - - Tolgardo
film stay ? - İrem[taşımasu]
evet - Tolgardo
ençok etkilendiğim filmlerdendir nedendir bilinmez hatırlattığın için saol - İrem[taşımasu]
ne demek.. bir de http://www.youtube.com/watch... (Asche & Spencer - A walk in the Rain) diye bir şarkı var ki yine filmin müziklerinden akıllara zarar... 1 dakika 33 saniyenin içine sığmayacak kadar çok hüzün içerir... - Tolgardo
dinliorum - İrem[taşımasu]
aaa galad hanım <3 - akaşa
ben de çıkaramadıydım. - yedi
louie, louie you gonna cry ._. - http://Tolgardo.soup.io/post...
louie, louie you gonna cry ._.
bir de çok benzetiyorum bu adamı kendime, ruh ikizim bile olabilir zorlarsan ;_; - Tolgardo
yapma tolga ;__; - akaşa
yapacak bir şey yok akaşa, beni çöpe atın en iyisi .__. - Tolgardo
Run time error. - Tolgardo from Android
. - Tolgardo
Depeche Mode - Martyr
tumblr_mlbv7uegeZ1sn1r2jo1_500.png
electronic, new wave, 80s, synth, pop, synthpop - Depeche Mode - Tolgardo
O kadar konser moduna girmişken hiç hoş olmadı...hiç ;_; - Tolgardo from Android
. - Tolgardo
Beğenmedim. - Quack
Neden bir canlı böyle bir şey yapar kendine neden???
But-why-though.jpg
Yetmez ama evet - Tolgardo from Android
hiç anlamadım. - Benedicta
Para insana neler yaptırır - antabus from iPhone
Gök kuşağında unicorn yunusa tecavüz ediyor benedicta ;_; - Tolgardo from Android
hepihallovin
küul.jpeg
Evet arkadaşlar bundan sonra tek tek şarkı paylaşmayacağım, türlerine göre genel olarak tek feed de topluyorum. Pschedelic, pschedelic rock, experimental - 60s/70s vb. burada olacak.
Diela_Maharanie_Psychedelic_Illustration07.jpg
wallpaper-psychedelic-kaleidoscope-20-TIGER-2-ws.jpg
Show all
ilk şarkı live olsun . Sleepy Sun - Maui Tears (Live on KEXP) http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Pink Floyd - Careful With That Axe Eugene http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Psychic Ills "See You There" http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Black Lips - Stone Cold http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Neşe Karaböcek - Atsan Atılmaz Satsan Satılmaz (1972) http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
The Black Angels - Bad Vibrations (Live on KEXP) http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
The Sizlacks - Deeper http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
The Brian Jonestown Massacre - Anemone http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
Tom Waits: Alcoholic Psychedelia (Full Album) https://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
şöyle bi bayram hediyesi yapsan, bi link olsa da tiklayip indiriversem tüm güzel şarkılarını :))) - mayamisa from iPhone
ben de isterim ancak o biraz zor ama spotify var istersen D: - Tolgardo
spotify, tmm ordan bulayım seni :) acil yolluk yapmam lazim ;) - mayamisa from iPhone
A Psych Tribute to the Doors <3 http://www.youtube.com/watch... - Tolgardo
kankitolarla yılbaşı qeyfi <3
meri kirısmıs.jpg
yorumlara biri Mahsunun ceket de 2 oda 1 salonmuş yazmış asdşflskdlafsdifkda - Tolgardo
ahhahaha tipleri kes - jannsu
Creepy Text Theatre with SASHA GREY https://www.youtube.com/watch...
izlerken baya güldüm ama düşününce bu mesajları atanlarla aynı galakside olmak bile acı veriyor insana ;__; - Tolgardo
1:15'' efsane asdişlfksidşkf - Tolgardo
adrenaline bak ya. paçadan akar - Hayvan Herif
Video su var mi bunun? - BÜYÜKHİLMİ
yok - Tolgardo
btw görselin büyük halinde daha etkileyici - Tolgardo
Akira Yamaoka - True ( Slint Hill 2 Game Ost )
tumblr_m6f176Sk3r1qe9dhuo1_1280[1].jpeg
soundtrack, ambient, japanese, video game music, silent hill - Tolgardo
Hayaller ikea gerçekler salı pazarı ;_;
salı pazarı daha zengin, köyden çeşit çeşit ot, meyve getiriyler - outro
Geçen hafta devasa hellboy figürü aldım 25 teleye hesap et - Tolgardo from Android
ben de cuma gidicem pazara ehehe - jannsu
hellboy figürü mü? ;_; tığ işiyle yapardık biz sana - elişi hellboy - outro
Dur hatta görselini koyayım oradan bakarak yap. Ben cuma pazarında satam - Tolgardo from Android
hahaaa :D elimde üç iş birden var. ama sıra (cidden) onlara da gelecek - outro
Bu da dursun kenarda outro, ek iş şart. Sen üret, satışı bana bırak - Tolgardo from Android
ikea yerine ligne roset falan deseydik ama bari. sali pazari ile ikea'nin fiyatlari arasinda cok da fark yok :) ya da hayaller ligne roset gercekler ikea da olur bak. - grizabella
herkes bütçesine göre hayal kursun lütfen. Ben ligne roset i duymadım bile hayalini kurayım. Oradan hesap et işte :D - Tolgardo from Android
ahahah tolga - jannsu
ben de ligne roset'ten alisveris etmem/edemem zaten canim. ikinci eli bile ayi gibi pahali. - grizabella
Ayıp denen bir şey var ya. İkinci el bari o kadar olmasın. Ama olur o. Tam hayal kurmalıkmış - Tolgardo from Android
Çoluğun çocuğun rızkını pazarda harcadığım doğrudur .-.
20141014_183958.jpg
başka figürler de var mı? o.o - akaşa
Şansına akaşa. Bu figürün alt aparti da var. Bin teleye satiliyor ;_; - Tolgardo from Android
Victor Malloy - The Girl Who Wasn't There (Quantic Mix) -Felicity Gilbert eşliğinde..-
600full-felicity-gilbert.jpg
tumblr_lva1teBQUI1qlte6bo1_500.jpg
Show all
trip-hop, downtempo, chillout, electronic, singer - songwriter - Tolgardo
. - Tolgardo from Android
Yıllar içinde benzetildiğim ünlüler köşesine saçımı ilk uzatmaya başladığım dönemden başlamak istiyorum.
frodo, kubat, avrupa yakasındaki şeyhsuvar (akabinde saçları kestirdikten sonra) jamie cullum, tom cruise, edward norton, elijah wood, colin farrell, johnny depp, joseph gordon-levitt, robert patttinson, six feet under da ki rico, mad men de bir adam, gossip görl de ki başka bir adam, trt 3 de türkü programı sunan adam, onlarca akraba, tanıdık, eş dost ve nicelerine benzetildiğim doğrudur. ayrıca dikkat ederseniz hep yakğışıhlı adamlar kalmış aklımda..kötü benzetmelerin çoğunu bilinç altım silmiş yanlışlıkla ancak işte bir kısmı hala mevcut tabi. onlar da nazar olsun. - Tolgardo from Android
abi yalniz bu saydiklarindan birbirine benzeyen yok, binbir surat gibiymissin masallah - a.
-de'ler bitişik abi - nmcy - yuvarlakkafa
O riski alamam yuvarlak :I - Tolgardo from Android
Cidden benlik bir şey yok. Insanımız cahil. Benzetiyorlar - Tolgardo from Android
jamie küllün küllüne hiç benzemiyorsun (colin farrell konusunda konuşmak bile istemem) yine aralında en çok robert patisserie sana uygun :) - yuvarlakkafa
Bak muhabbet yine çirkinleşiyor. Eljah vud dan şikayetçi değilim. O olabilir - Tolgardo from Android
pek şey yapamadım ama KUBATtan daha fazla benzediğin de kesin. - yuvarlakkafa
geçen 14 şubattan beri biraz ısındık gerçi kendisine http://www.youtube.com/watch... - yuvarlakkafa
Ahahaha evet ben de kubat gibiyim işte tanıdıkça seviyorsun - Tolgardo from Android
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook