Sign in or Join FriendFeed
FriendFeed is the easiest way to share online. Learn more »

Panayotis Vryonis › Comments

Panayotis Vryonis
Re: ποιος θα ήθελε να είναι στην θέση του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη; - http://rec-on.blogspot.com/2009...
"Θα τους άφηνες να τα σπάσουν; Θα τους άφηνες και να με κάψουν και εμένα που προσπαθώ να σώσω το μαγαζάκι μου; Η κοινωνία μας θεωρεί θεμελιώδες δικαίωμα την ιδιοκτησία. Σεβαστή η άποψή σου ότι δεν θα ήθελες να υπάρχει, αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει αμφιβολία για την άποψη της πλειοψηφίας σχετικά με το θέμα. Τα προβλήματα είναι πολλά. Μερικά τα βλέπεις εσύ, μερικά τα βλέπω εγώ, ίσως πολλά να τα βλέπουμε και οι δύο. Οι συζητήσεις μας μου δίνουν την εντύπωση ότι εγώ αναρωτιέμαι περισσότερο από εσένα για την υφή, την ρίζα και την κατάληξή τους." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: ποιος θα ήθελε να είναι στην θέση του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη; - http://rec-on.blogspot.com/2009...
"και για αυτό πιστεύω ότι πρέπει να δικαστεί." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: ποιος θα ήθελε να είναι στην θέση του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη; - http://rec-on.blogspot.com/2009...
"Θα ήθελα να μου εξηγήσεις τί θα έπρεπε να κάνει (όχι τι να μην κάνει!) ο ιδανικός υπουργός δημόσιας τάξης στις 5/12/2009. Πιστεύω ότι η κοινωνία δεν βγήκε πιο ανασφαλής -θα το δούμε ίσως σε μελλοντικές έρευνες. Συμφωνώ όμως μαζί σου, ότι ούτε εγώ θεωρώ λύση την "ασφάλεια" της αστυνομοκρατίας. Για αυτό και λέω ότι περιμένω να δω ουσιαστικά βήματα προς μία άλλη κατεύθυνση. Πέρα από τον ρόλο της στην αντιμετώπιση του κοινού εγκλήματος, εγώ θέλω να δω και μία αστυνομία που θα μου διασφαλίζει ότι μπορώ να κατέβω σε μία πορεία, χωρίς να φοβάμαι. Με κατηγορείς κάθε φορά ότι "δεν ξέρω, δεν καταλαβαίνω", αλλά νομίζω ότι και εσύ δεν βλέπεις πως οι χιλιάδες που δεν συμμετέχουν σε πορείες, δεν φοβούνται την αστυνομία, αλλά συχνότερα όλους τους άλλους που θεωρούν ότι έχουν δικαίωμα στην βία. Η διαφωνία μας για το Πανεπιστημιακό άσυλο είναι ότι εσύ δέχεσαι να το καταλύουν όλοι οι άλλοι εκτός από την αστυνομία, ενώ εγώ θέλω να μην το καταλύει κανείς. Τα υπόλοιπα, τα έχουμε ξανασυζητήσει, νομίζω ότι..." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: ποιος θα ήθελε να είναι στην θέση του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη; - http://rec-on.blogspot.com/2009...
"Εγώ δεν τον λυπάμαι. Για αυτό είναι στην πολιτική, για να αναλαμβάνει παρόμοιες ευθύνες. Το κακό είναι ότι πολλοί κρατάνε τον αστερίσκο και λένε "ας γίνει πρώτα δίκαιη η κοινωνία, ας γίνει το ένα, ας γίνει το άλλο, και ΜΕΤΑ...". Νομίζω ότι επιτέλους πρέπει να προσπαθήσουμε να τα λύσουμε όλα ταυτόχρονα: ο καθένας αυτό που μπορεί, χωρίς να βρίσκει άλλοθι σε αυτά που κάνουν ή δεν κάνουν οι άλλοι." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Η υπερήφανη Δεξιά του Αντώνη Σαμαρά - http://e-rooster.gr/12...
"Η Σαμαρική Νέα Δημοκρατία είναι μια Δεξιά που δε φοβάται να πει το όνομα της. Κυρίες και κύριοι , ο πατριωτικός , κρατικίστικος συντηρητισμός του Αντώνη Σαμαρά είναι εδώ, για το καλύτερο και για το χειρότερο, χωρίς να ντρέπεται και χωρίς να απολογείται για τίποτε. " - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Κ. Χατζηδάκης: Copy paste το σχ/ν για τις ΑΠΕ - http://www.naftemporiki.gr/news...
Αν είναι έτσι, περιμένουμε ότι όταν θα πάει στην Βουλή, θα το υπερψηφίσει και το σύνολο της κοινοβουλευτικής ομάδας της ΝΔ. Μακάρι, αλλά γιατί υποψιάζομαι ότι θα βρουν χίλια στραβά στο "δικό τους" νομοσχέδιο; - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: TN mayor posts racist anti-Obama rant, claims the "Muslim" Obama tried to kill Charlie Brown Christmas special - http://www.americablog.com/2009...
"I was expecting to find a video from The Onion when I clicked your link!" - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: Have you tried Google's DNS? (Scripting News) - http://www.scripting.com/stories...
"A couple of thoughts: 1. If they succeed, they will have a great tool to listen to the real-time web pulse. 2. DNS control + Chrome "address bar" might be a new search interface. 3. They will be able to estimate attention even for non-WWW applications, like email. It's a good idea, but I don't like it in the same way I wouldn't like it if it came from the government." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού - Γερουλάνος - (Travel Daily News) - http://www.traveldailynews.gr/new...
Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού - Γερουλάνος - (Travel Daily News)
"ο υπουργός έχει στις 12:30 συνάντηση με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο του National Geographic στην Ουάσιγκτον, προκειμένου να ενημερωθεί για την πρωτοβουλία του οργανισμού να προβάλει τον ελληνικό πολιτισμό μέσω εκτενούς σειράς τηλεοπτικών προγραμμάτων, περιοδεύουσας έκθεσης στα μεγαλύτερα μουσεία της Αμερικής και αρθογραφίας στις διεθνείς εκδόσεις του περιοδικού National Geographic." - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
Ten Alternatives to Mininova - File Sharing - Lifehacker - http://lifehacker.com/5415321...
share this post! - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: Από την υπόθεση Κουτούπη καταλάβαμε ότι… - http://www.e-cannibals.gr/blog...
"Το αντίθετο! Ότι η κυβέρνηση δεν έψαξε αυτά (ίσως και να έπρεπε), αλλά όταν το έβγαλε ως θέμα μία εφημερίδα, αντέδρασε άμεσα. Το καλό με το να μην έχεις προσλάβει τους Γενικούς Γραμματείς με υπόγειες διαδικασίες: αν δεν σου κάνει, μπορείς ανά πάσα στιγμή να του δείξεις την πόρτα. Σκέφτομαι μόνο αυτόν τον τύπο που έχει δει την φάτσα του με background ΠΑΣΟΚ τόσες φορές αυτές τις μέρες! Για μέλος της ΔΑΚΕ και μάλιστα για κάποιον που έλεγε αυτά που έλεγε, μάλλον είναι σκληρή τιμωρία :-)" - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Καταπολέμηση της παράνομης online διακίνησης πνευματικών έργων ζητούν 14 Οργανισμοί Συλλογικής Διαχείρισης Πνευματικών και Συγγενικών Δικαιωμάτων - http://www.lawnet.gr/news...
Υπάρχει μία κινητικότητα στο θέμα. Νομίζω ότι θα έπρεπε να δούμε θέματα που θέλουμε να θέσουμε και εμείς... - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Η συζήτηση για τη διανομή της μουσικής και τα Πνευματικά Δικαιώματα έχει ανοίξει στο http://musicunites.gr/ - Alexandros Georgiadis
Καλό που γίνεται ζύμωση. Λέγοντας όμως «εμείς» τι ακριβώς εννοούμε; - Sykofantis Bastoyni
@Sykofantis: όταν *λέω* "εμείς", εννοώ όσους έχουν παρόμοιες ιδέες για το θέμα με... εμένα :-) - Panayotis Vryonis
Παναγιώτη ήταν λίγο ρητορική η ερώτηση. Έτσι κι αλλιώς έχω συμφωνήσει μαζί σου παλαιότερα για το θέμα. :-> - Sykofantis Bastoyni
Καλά έκανες και ρώτησες, διότι το πρώτο πληθυντικό δημιουργεί παρεξηγήσεις :-) - Panayotis Vryonis
αν σκεφτουμε ότι η οικονομία στηρίζεται στην εκμεταλευση της εργασίας του άλλου.. ο καυγάς είναι μόνο για το ποιός είναι ο νόμημος εκμεταλευτής.. μεγάλη κουβέντα.. :):) - koulpa
Dealsend
ο Cory Doctorow για το “Free” του Chris Anderson. - http://vrypan.net/weblog...
Διαφωνώ στο 'εξαιρετικό', μια διαφορετική προσέγγιση θα έλεγα εγώ. Προσωπικά ο Doctorow νομίζω το βλέπει 'συντεχνιακά' οπότε και παραμένω στις εξαιρετικές απόψεις του 'Free'. - Dealsend
Νομίζω αντίθετα: ο Doctorow λέει ουσιαστικά ότι το δικό του επάγγελμα θα πληγεί και τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο τα παρουσιάζει το free -αλλά δεν γίνεται αλλιώς. - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
emerging trends » Οικολογικό cloud computing - http://www.emergingtrends.eu/...
"Στην ψυχρή ατμόσφαιρα μιας τεράστιας υπόγειας σπηλιάς κάτω από ένα καθεδρικό ναό του Ελσίνκι, μία εταιρεία παραγωγής ενε΄ργειας προετοιμάζει το πιο οικολογικό κέντρο δεδομένων του πλανήτη." - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
Εκλογή Σαμαρά. Μια κινηματική και ιδεολογική νίκη… - http://endeaneos.blogspot.com/2009...
"Εγώ λέω, πως η προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά, που έχει ζήσει στις ΗΠΑ, είχε κινηματικά χαρακτηριστικά που μπορούν να αναζητηθούν και στη συνασπισμένη ρεπουμπλικανική Αμερική, του Ρίγκαν, του Γκίνγκριτς, των Ευαγγελιστών, των Βαπτιστών Χριστιανών κ.α..." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Re: νέος αρχηγός της ΝΔ ο Αντώνης Σαμαράς - http://rec-on.blogspot.com/2009...
"Το "δεν με πειράζει καθόλου" πάει στο ότι θα ανησυχήσει τον Καρατζαφέρη = δεν με νοιάζει αν ο Καρατζαφέρης χαίρεται ή ανησυχεί." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Η διαδικτυακή πληροφορία είναι γνώση; - TO BHMA - http://www.tovima.gr/default...
Η δική μου περίληψη του κειμένου: "μπορεί ο απλός πολίτης να διαχειριστή τόση ελευθερία ή μήπως πρέπει κάποιοι άλλοι να φροντίζουν για τις κακοτοπιές που μπορεί να συναντήσει η καημένος;" - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
Re: Εκλογές Ν.Δ. – Κάντε υπομονή παιδιά και κρατήστε τον κόσμο να μη φεύγει - http://www.digital-era.org/blog...
"Ε, όχι και "βαθύς" ο Αβραμόπουλος! Μάλλον το αντίθετο θα έλεγα." - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
Βρέθηκε το πιο ισχυρό αποδεικτικό ότι υπάρχει ζωή στον Άρη - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
Μπα, είμαστε ακόμη στην αρχή του αιώνα, για να μπορούμε να μιλάμε για "ανακάλυψη του αιώνα" :-) - Panayotis Vryonis
Vivian Efthimiopoulou
Γιατί θα ψήφιζα Ντόρα Μπακογιάννη - http://www.greekgastronomer.com/...
Δηλαδή δεν θα την ψηφίσεις; - Panayotis Vryonis
Οχι Παναγιώτη, δεν γίνεται να γραφτω στη Νέα Δημοκρατία για να ψηφίσω δεν θα ξαναγραφτώ ποτέ σε κόμμα εκτός αν είναι να κατέβω για αρχηγός του :=)) - Vivian Efthimiopoulou from email
Άρα δεν σε συγκινεί και τόσο, ούτε καν η υποψηφιότητα που στηρίζεις... Πρόσεχε, γιατί μπορεί να κατηγορηθείς ως μέρος του "συστήματος" εκτός ΝΔ που προσπαθεί να επηρεάσει τα εσωτερικά της. - Panayotis Vryonis
To συμπέρασμα που βγάζεις είναι αυθαίρετο και εν πολλοίς ακατανόητο για κάποια που προσπαθεί να προσεγγίζει την πολιτική με τη λογική και όχι το συναίσθημα. Κατά καιρούς με έχουν κατηγορήσει για πολλά. Έχω δει το όνομά μου σε λίστες που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, στις οποίες με καταδεικνύουν ως πράκτορα της αμερικανικής πρεσβείας, της μοσάντ, του αμερικανοσιωνισμού. Με έχουν αποκαλέσει... more... - Vivian Efthimiopoulou from email
Το δεύτερο σκέλος το σχολίου μου ήταν περιπαικτικό και δεν αξίζει τόσο σχολιασμό. - Panayotis Vryonis
Το πρώτο όμως, ότι η υποψήφια που προτιμάς δεν σε συγκινεί τόσο που να πας και να ψηφίσεις, είναι ουσιαστικό συμπέρασμα -και απόλυτα λογικό. - Panayotis Vryonis
Μόνο που αυτοί που τα έχουν πει όλα αυτά δεν έκαναν πλάκα και μάλιστα με έχουν βλάψει επαγγελματικά με τρόπο μετρήσιμο, επίσης, επειδή ήμουν απροετοίμαστη για τέτοια συμπεριφορά αυτες οι ιστορίες είχαν μεγάλο αντίκτυπο στην υγεια μου. Κάποτε κάποιοι κύκλοι κυνηγούσαν τους αριστερούς, τώρα τα εγγόνια τους κυνηγουν τους φιλελεύθερους. Να ναι καλά.Θα τα πούμε την Κυριακή το βράδυ όμως.... more... - Vivian Efthimiopoulou from email
Panayotis Vryonis
Συνασπισμός της Αριστεράς των Κινημάτων και της Οικολογίας | Ανακοίνωση Επιτροπής Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ για τις επιθέσεις ιστοτοπων και ιστοσελίδων κατά της Αφροδίτης Αλ Σάλεχ - http://www.syn.gr/gr...
"Η Επιτροπή Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ καταγγέλλει την αήθη επίθεση που πραγματοποιούν τις τελευταίες μέρες ρατσιστές κονδυλοφόροι ιστότοπων και ιστοσελίδων ακροδεξιού προσανατολισμού ενάντια στη Συριακής καταγωγής ηθοποιό, Αφροδίτη Αλ Σάλεχ, επειδή ορίστηκε σύμβουλος για θέματα μετανάστευσης στο Γραφείο του Υφυπουργού κ. Βούγια. Είναι φανερό ότι οι γνωστοί σκοτεινοί κύκλοι ενοχλούνται από την ανάληψη οποιουδήποτε δημόσιου αξιώματος από πολίτες που σύμφωνα με τη δική τους νοοτροπία δεν διαθέτουν «καθαρή» εθνική / φυλετική καταγωγή. Είναι απόλυτα καταδικαστέο το γεγονός ότι στην προσπάθειά τους να σπιλώσουν την κ. Σάλεχ και ως γυναίκα, επιδίδονται σε ένα παραλήρημα πουριτανισμού χρησιμοποιώντας με απαράδεκτο τρόπο παλαιότερες φωτογραφήσεις της, που αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμα ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας της. Το μόνο που καταφέρνουν με τέτοιες πρακτικές είναι να αποδεικνύουν τον επικίνδυνο ρόλο τους μέσα στην κοινωνία." - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
Αμφισβητεί τον προϋπολογισμό η Citibank - http://www.freecity.gr/index...
Αμφισβητεί τον προϋπολογισμό η Citibank
"Καταιγιστικά πυρά δέχεται πια η ελληνική οικονομία. Λίγη ώρα αφότου η Deutsche Bank προέβλεπε ότι θα αναγκαστούμε να προσφύγουμε στο ΔΝΤ και μάλιστα με παρότρυνση της Κομισιόν, η Citibank αμφισβητούσε ευθέως τον προϋπολογισμό και τη βιωσιμότητά του." - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Αυτό βέβαια δεν είναι ένα θέμα που απασχολεί τους υποψήφιους για την προεδρία της ΝΔ. Βύθισαν την χώρα κάνοντας μία επίδειξη κακοδιαχείρισης χωρίς προηγούμενο, έδωσαν ψεύτικα στοιχεία, και την κρίσιμη στιγμή τα παράτησαν. - Panayotis Vryonis
νομίζω ότι όταν μιλάμε για ευθύνες κακοδιαχείρισης η ΝΔ αλλά ούτε το ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να κοιτάν αλλού και να δείχνουν ο ένας τον άλλον - nektarios sylligardakis
nektarios +1 - sofiagk
nektarios +1 - Athena
Αυτοί οι κουτόφραγκοι δεν έχουν ιδέα. "Λεφτά υπάρχουν" λέμε! - Spyros Dovas
Διαφωνώ. Δεν "κοιτάω αλλού". Είναι πολύ εύκολο να λέμε "όλοι φταίνε". Όχι δεν φταίνε όλοι και σίγουρα όχι το ίδιο. Η οικονομία της Ελλάδας το 2004 δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα. Για την ακρίβεια, ούτε το 2007 είχε σχέση με την σημερινή. Ειδικά τους τελευταίους 12 μήνες η κυβέρνηση της ΝΔ έκανε ζημιά χωρίς προηγούμενο. Η λογική του φταίνε όλοι το ίδιο, είναι η λογική στην οποία βασίζονται όσοι θέλουν να γλυτώσουν από τις προσωπικές ευθύνες τους. Μην τους δίνετε άλλοθι. - Panayotis Vryonis
Σπύρο και βέβαια υπάρχουν. Και ήδη έχει αρχίσει να γίνεται πιο καλή διαχείρισή τους. - Panayotis Vryonis
Παναγιωτη απλα το τελος της ιστοριας βλεπουμε τωρα, μιας τραγικης ιστοριας που ξεκινησε την δεκαετια του 1980. - Athena
Ας δούμε το ποτήρι μισογεμάτο.... http://www.e-cannibals.gr/blog... - Sykofantis Bastoyni
Athena, ο καθένας μπορεί να πάει όσο πιο πίσω θέλει -και γενικά βολεύει αυτό, γιατί οι ευθύνες πάνε όλο και πιο μακρυά. Εγώ θα σου πώ ότι η ιστορία άρχισε στα μισά του '70. Άλλος θα σου πει ότι ξεκίνησε με την Χούντα. Άλλος με την αποστασία του Μητσοτάκη. Μπορούμε να συνεχίσουμε, να φτάσουμε στην Τουρκοκρατία, τον Πελοποννησιακό πόλεμο, το προπατορικό αμάρτημα. - Panayotis Vryonis
Παναγιωτη δικιο εχεις, αλλα οσοι ζησαμε Χουντα, μεταπολιτευση, ΠΑΣΟΚ , και ΝΔ. μπορουν να πουν ποτε αρχισε η καταρευση των ηθικων αρχων στην πολιτικη ειδικα, που εφερε τωρα την Ελλαδα σ'αυτην την κατασταση. Εγω προσωπικα εφυγα απο την Ελλαδα, επι ΠΑΣΟΚ, γιατι δεν αντεχα αλλο τα σκανδαλα, τους χρηματισμους και την διαφθορα - Athena
Το "Υπάρχει και Φιλότιμο" γυρίστηκε το 1965 και δεν ήταν ταινία επιστημονικής φαντασίας... - Panayotis Vryonis
'Gia tin 'Istoria ''H XOUNTA KATHIEROSE TO LADOMA''! - Nispell
Ξεφυγαμε παιδια. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι η σημερινη κατασταση στην Ελλαδα εχει αρχισει απο δεκαετιες πριν (πατε οσο πισω θελετε) και δεν εχει σχεση τοσο με ποιο κομμα ειναι στην εξουσια, αλλα με τα προσωπα. - - Athena
'Oi teleytaioi pou mporoun na milan GIA'ELLADA ''EINAI PLIOPSIFIA USA''BANKS ME TIN TELEYTAIA FOUSKA & OLES TIS Proigoumenes''& emeis plironoume[ pera apo Tis Blakies Kyberniseon'mas]Tin Dithen 'Sofia' ayton![Efevretes ''DIETHNON Fouskolologon]! - Nispell
Athena, συμφωνούμε. Και για αυτό πρέπει να τα κατονομάζουμε και να λέμε τί ακριβώς έκαναν. Όχι να αφήνουμε το αόριστο "πάει πολύ πίσω το πρόβλημα", που διευκολύνει τα πρόσωπα να αποφεύγουν τις συγκεκριμένες ευθύνες τους. Δεν φταίει η δεκαετία του 80 ούτε η χούντα για τις προσλήψεις που έγιναν μέσα στην προεκλογική περίοδο, ούτε για τα χρέη των νοσοκομείων που εκτοξεύθηκαν επί Αβραμόπουλου. - Panayotis Vryonis
Δεν έχω καμία εμπιστοσύνη στην κρίση της Citibank για την ελληνική οικονομία. Η συγκεκριμένη εταιρία είναι πλέον παντελώς αναξιόπιστη ιδιαίτερα μετά την υπόθεση της Lehman Brothers. Ειδικά το ελληνικό τμήμα της εξαπάτησε πελάτες της και καταδικάστηκε από την ελληνική δικαιοσύνη να τους αποζημιώσει αναλόγως. Δεν αμφισβητώ ότι η κατάσταση της οικονομίας της χωράς μας είναι τραγική.... more... - John Black
Panayotis Vryonis
Θα μπορούσε το επόμενο CV προγραμματιστή που θα δω να αναφέρει και 1) LinkedIn profile, 2) personal website; Pls.
αν και το personal website δε θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει, εκτός κι αν έχει να κάνει με τη δουλειά του - sofiagk
Μα αυτό θέλω. Προσωπικό (όχι για προσωπικά θέματα) website στο οποίο να μπορώ να διαβάσω για την δουλειά του. - Panayotis Vryonis
Αλήθεια εκτιμάς το LinkedIn για τέτοια; Κοιτάς τα connections ή το profile; - Dimitris Giannitsaros
τι να σου πω αν το πρόβλημα είναι αν θα έχει το cv linkedin και web page είσαι uberlucky και πρέπει να παρέχετε πολλά benefits, γιατί το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό και τα cv που παίρνω εγώ δεν λένε και πολλά. - Doxaras Giannis from twhirl
Γιάννη, ναι, το επίπεδο δεν είναι καλό, αλλά έχω δει και λαμπρές εξαιρέσεις. - Panayotis Vryonis
ας μην ξεχνάμε ότι και το επίπεδο των εργοδοτών και των διαθέσιμων θέσεων δεν είναι ακριβώς κατάλληλο για να προσθέτει ένας προγραμματιστής στο βιογραφικό του τις πληροφορίες που θέλεις. Βέβαια αν είχε κάνει ολοκληρωμένη έρευνα πριν σου το στείλει θα έπρεπε να έχει δει ότι αυτά είναι δεδομένα που θα ήθελες να δεις. - sofiagk
(Γενικά, σε σχέση με την συζήτηση:) Αυτό που δεν καταλαβαίνουν όσοι δεν έχουν διαχειριστεί ομάδες ανθρώπων και δεν έχουν προσλάβει οι ίδιοι κόσμο, είναι ότι οι θέσεις σε ένα οργανισμό δεν έχουν προδιαγραφές εξαρτημάτων: να βρεις το άτομο με τις σωστές προδιαγραφές και να το βάλεις στην θέση του, να κάνει κλικ. Η επιλογή των μελών μίας ομάδας είναι κάτι δύσκολο και πολύπλοκο και... more... - Panayotis Vryonis
Δεν μπορώ να τονίσω το πόσο πολύ συμφωνώ μαζί σου. Γι'αυτό ακριβώς θεωρώ ας πούμε και τη διαδικασία ΑΣΕΠ γελοία διότι υποθέτει ότι οι υποψήφιοι είναι αυτόματα μηχανηματάκια και η εξέλιξη τους / συντονισμός με τους υπάρχοντες υπαλλήλους είναι άσχετα. - sofiagk
κι αν πεις μια μαλακία on-line, καταστρέφεσαι και επαγγελματικά; παντού στην πίεση δηλαδή; - Sclavos Ioannis
Ioannis αυτό ακριβώς λέω. Οι εργοδότες πρέπει να είναι και οι ίδιοι εκπαιδευμένοι και να μπορούν να διαχωρίζουν μεταξύ του 'προσωπικού' και του 'επαγγελματικού' στην online παρουσία σου. Εγώ στο βιογραφικό μου έχω το http://www.digital-era.org Αλίμονο αν με κρίναν από τις αναρτήσεις για τα σώβρακα και δεν ξέραν να διαχωρίσουν αυτά που με εκπροσωπούν ως επαγγελματία. - sofiagk
Panayotis Vryonis
ΣΚΑΪ : "Θεμελιώδες δικαίωμα" η πρόσβαση στο διαδίκτυο - http://www.skai.gr/article...
"Σε ό,τι αφορά στο Διαδίκτυο, με την νέα νομοθεσία δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην αρχή " του τεκμηρίου αθωότητας ". Περιορισμοί πρόσβασης σε χρήστη δεν μπορεί να επιβληθούν παρά μόνο "αν είναι κατάλληλοι, αναλογικοί και απαραίτητοι εντός μιας δημοκρατικής κοινωνίας, με τον οφειλόμενο σεβασμό για το τεκμήριο αθωότητας, το δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή και εφ' όσον είναι το αποτέλεσμα μιας δίκαιης και αμερόληπτης διαδικασίας "." - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
Τη Νέα Δημοκρατία μην την κλαις - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
"Εκ των πραγμάτων, λοιπόν, οι φίλοι και τα στελέχη της Ν.Δ. δεν έχουν να φοβούνται τίποτε από το κλίμα πανικού και καταστροφής, που δημιουργούν καθημερινά οι τηλεαστέρες για να πουλήσουν την πραμάτεια τους. Αντιθέτως, πρέπει να απαιτούν από τους υποψηφίους μεγαλύτερη διασαφήνιση των θέσεων και ας συγκρούονται αυτές μεταξύ τους. Αν οι απόψεις ήταν ταυτόσημες, δεν θα χρειάζονταν τρεις υποψήφιοι· θα αρκούσε ένας." - Panayotis Vryonis
Nick Drandakis
http://twitpic.com/qv3ap τι χάλι είναι αυτό στην πλατεία Συντάγματος; http://twitpic.com/qv3i3
http://twitpic.com/qv3ap τι χάλι είναι αυτό στην πλατεία Συντάγματος; http://twitpic.com/qv3i3
http://twitpic.com/qv3ap τι χάλι είναι αυτό στην πλατεία Συντάγματος; http://twitpic.com/qv3i3
σε πολλά σημεία στο κέντρο, σήμερα. Πολύ περισσότερο από άλλες μέρες. - Panayotis Vryonis
Μωρε και στην Κηφισιά χθες, τα ίδια και χειρότερα... θα ανεβασω twitpic αργότερα... - philos
Panayotis Vryonis
Telegraph για Ελληνική Οικονομία: Καληνύχτα και καλή τύχη... - http://www.foreignpress-gr.com/2009...
"Μοντέρνες οικονομίες έχουν φτάσει σε ανάλογα επίπεδα χρέους στο παρελθόν και έχουν επιβιώσει. Όμως, ποτέ κάτω από τις συνθήκες που αντιμετωπίζει η Ελλάδα" - Panayotis Vryonis
Panayotis Vryonis
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ: Το διαδίκτυο έκανε τον περίπατο της Ντόρας ...ντέρμπι! - http://kafeneio-gr.blogspot.com/2009...
"Ο Σαμαράς αντίθετα φαίνεται ότι έριξε μεγάλο βάρος στο διαδίκτυο". Ρε, θα μας τρελάνετε; Αυτός δεν είχε προσωπικό site πριν από λίγες μέρες! Το domain samarasantonis.gr καταχωρήθηκε στις... 14-10-2009!!! - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Panayotis Vryonis
The Openfund-selected start-ups. - http://vrypan.net/log...
The Openfund-selected start-ups.
The Openfund-selected start-ups.
auto-quote: Today, The OpenFund anounced the selection of the first series of start-ups. Four promising companies: crawdout.com (with an "a", that's right), youscan, fashinating, and my favorite, listiki. Keep an eye on listiki -I think it can become even bigger than its founders think... I'll be writing about it. - Panayotis Vryonis from FFDirect
Panayotis Vryonis
Διαμαντοπούλου: Μου ήρθε το ταβάνι στο κεφάλι « Στέφανος Ν. Παπανώτας - http://papanotas.wordpress.com/2009...
Να ήταν μόνο στο Υπ. Παιδείας το πρόβλημα, καλά θα ήταν. Ακούω καθημερινά ιστορίες απίθανες. Τα τηλεπαράθυρα δεν τα ενδιαφέρουν αυτά βέβαια, τα απασχολεί "πότε επιτέλους" θα διοριστούν οι Γ.Γ. ώστε να λειτουργήσει "και πάλι" (...) το κράτος. - Panayotis Vryonis from Bookmarklet
Απίθανες αποσπάσεις, απίθανα επιδόματα, συμβασιούχοι που εργάζονται επί χρόνια με σύμβαση... ημέρας (και τους την ανανεώναν καθημερινά). Φάκελοι που έχουν εξαφανιστεί, πιστώσεις που θα έπρεπε να φτάσουν ως το τέλος του έτους και είχαν ήδη φαγωθεί προεκλογικά. - Panayotis Vryonis
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook