Web Developer

Web Developer

Web dünyası ile ilgili gelişmeler, faydalı içerikler ve daha fazlası..
Oğuz Demirkapı ☮✌
Eren Bostan
Arkadaşlar; 2.buluşmamızı bu cumartesi (21.03.2015) saat 4'de 4.Levent'de (NOD Development Studio) yapıyoruz. #kaldigimizYerden
Ekibe katılmak isteyen yazılımcı - tasarımcı arkadaşları bekleriz. - Eren Bostan
fetfripi diyosun sanırım. bizim amacımız Friendfeed'i birebir klonlamak. o arkadaşlar tam olarak bu amaçta değiller. ayrıca samet bizim gizli grubumuza üye isterse tabii ki ekibe katılabilir. - Eren Bostan from Android
la olm niye bire bir klonluyorsunuz? Daha güzelini yapın. Ha tamam humhub çözüm değil ama, oradan yürüyerek olur o iş - Onur Yalazı
işte bizde ordan yürüyerek daha zor olur diye baştan yazmanın mantıklı oldolduğunu düşündük. Plan şu bire bir klonlamak zamanla geliştirmek. - Eren Bostan from Android
proje nerede? özgür yazılım mı? - Onur Yalazı
peki - Onur Yalazı
proje bizim içimizde. (: - Eren Bostan from Android
Eren Bostan
Azönce Hakanla konuşuyorduk "ancak baştan yazarak olur bu iş" dedik. Kalabalık olmasın diye "geliştiriciler dışında kimseyi gruba almayalım." dedik. - Eren Bostan
bi ucundan ben tutarım diyenler buyursun gelsin. yok abi ben başladım yazıyorum diyen varsa biz yardıma gelelim :) - Hakan
moral desteği verebilirim, anlamam bu işlerden. - h1n1
Ya şaka bi yana, normal ff'in bir sürü özelliğini beğenmiyorum ben. Gayet ilkel bana göre. - Mitrazz
Btw, arayüzünü de hiç beğenmiyorum. Humhub'ın arayüzü bundan iyi, net. - Mitrazz
kodu açacaklar bence beklemek lazım. - FFAnony
Yapacaksanız bunun aynısını yapmayın, ff'ın ahlakını alın kafi. - Mitrazz
arayüzü boşver de şu realtime akış şart hacım - Hakan
nasıl kodu açacaklar? - Tayfun Yaşar
Hayal o, mark efendi bu koda milyonlar ödedi. Façe tasarrufundadır, açılmaz. - Mitrazz
Yine de ben olsam ff kesin ve net olarak kapanana kadar kesinlikle 0'dan kod yazmaya girişmezdim. - Mitrazz
Hoş, developer olsam yine girişmem 0'dan kodlamaya. Uygun bir sosyal network scriptini al, değiştir, kullan. En güzeli. - Mitrazz
öylesi de çok bölüyo be ağbi - Hakan
ff'in face'e satıldığı zaman yarım kalan özelliklerini de eklerseniz tadından yenmez... arayüz de fena değil bence, belki biraz daha sadeleştirilebilir. ff'in çekiciliği üretilen içerikte, şeklinde şemalinde değil zaten... - Oguz Kaan C Kilinc (okck)
Mitrazz başkasının zikiyle yapmak istemezsin abi. - Eren Bostan
geliştirme illaki olacak bu süreçte çok daha güzel özellikler eksikler tamamlanacak. ama bence bu ay içinde elimizdekini korumuş olalım da gerisi gelir. - Eren Bostan
sıfırdan kodlanması en güzeli bence... var olan klon scriptler bir sürü gereksiz özellik içeriyor, 0'dan kod yazma bilgim olsa taşın altına elimi koymak isterdim... ancak edit, hata tespit, analiz falan çıkar benden... - Oguz Kaan C Kilinc (okck)
@eren evet haklısın... ilk başta ff'ten import etme, stream, follow, dm falan olsa yeter... sonrası gelir zaten... - Oguz Kaan C Kilinc (okck)
stream, follow, dm, özel feed, grup... - Hakan
gizliliğe de son derece önem vereceğiz genşler. - Eren Bostan
FF'in hiç bir çekiciliği yok benim için. Berbat bir site, tek artısı komunite. Bir de terk edilmişliğin verdiği rahatlık - Mitrazz
tamam onu sağlamak için de bikaç özelliği yarım bırakıp terkedelim diyoruz ^^ - Hakan
tamam onu sağlamak için de bikaç özelliği yarım bırakıp terkedelim diyoruz ^^ - Hakan ahaha - çakır
haftada bir twitterdan tweet import özelliği patlayacak mesela. her 100 requestten 1'i 404 verecek. ne bileyim birileri hayalet olacak. HAH HAYALET! olmazsa olmaz hacı! - Hakan
https://github.com/pepyatk... buradan yürünebilir bence sıfırdan yazmak ne kadar zaman alır ne olur kestiremiyorum - çakır
@mitrazz ff'i berbat yapan ne ki? siteleri site yapan komuniteleri değil mi zaten, google+ sürekli geliştiriliyor ama komunitesi bir türlü kabullenemedi, sonuç hüsran mesela... - Oguz Kaan C Kilinc (okck)
hazır kod da evirilip çevrilebilir, sıfırdan da yürünebilir. alternatif çok. developer da çok. e ne duruyoruz helva yapsak ya? - Hakan
tabi öncelikle birlik olmak lazım bu işte mesai harcamaya gönüllü insanlar olursa her şey olur - çakır
valla ben varım. elimden her iş gelir. şu sıralar biraz yoğunum, ama gönüllüler olursa araya sıkıştırırım. eren zaten laz, gaz verince çalışan tüplü developer - Hakan
çakır'da tasarımcımız işte. - Eren Bostan from Android
Tayfun Yaşar da aramıza katıldı. - Eren Bostan
Kod yazmayı diplomamla beraber duvara astım ama siz çalışırken kahve yapabilirim. - Erkan emminizinoğlu from Android
Kahveyi ben yapçam sana ne oluyo işindesin gücündesin. Burda liselilerden bile şanssız olan diploması bi işe yaramayan ben varım. - Cici Pikachu Ocenia
eren kodda commentlerde falan bağlaç olan de'leri ayır gözünü sevim - Hakan
kodlardaki commentlere özel mi ayırayım? (: - Eren Bostan from Android
değerlendirelim bunu - Hakan
değerlendirelim. ama yazılım için öncelikle teknolojilerde anlaşmamız gerekecek sanki. - Eren Bostan
şu an elde php, java, html, css, javascript bilen adamlar var. bi node.js falan gömer geçeriz diye düşündüm de önce kim ne yazıyor onu bi şeyedip eldeki kaynaklara göre teknoloji seçeriz bence - Hakan
aynı fikirdeyim. - Eren Bostan
php html js css - Kinyas
PEHAŞPE - FFAnony
Arayüz için destek lazımsa verebilirim. - Bülent Kıyışkan
Quuptan kodları mı istesek? - Erkan emminizinoğlu from Android
quup demeyin canımı sıkmayın benim. - Eren Bostan
quup demeyin canımı sıkmayın benim. - Eren Bostan - çakır
ff'in asıl özelliği ve görece zor kısmı agregasyon. bir sürü siteyi buraya bağlaması. bu özelliğinden ödün verilirse, ne bileyim sadece twitter bağlantısı sağlamak gibi, ki son zamanlarda bu agregasyon amacı dışında kullanılıyordu, görece daha kolay iş olur. - emir
hacı ff 3 kere klonlandı, quup, mergeen, pepyatka, hatta fetfrik i de sayarsak 4. neden bir ff klonuna daha ihtiyaç var? - FFAnony
twitter şart. ama ff'teki feed yakalama olayı şu an pek kullanılan bişey değil. feed topladığı servislerde digg var stumbleupon var google reader var. gereksiz çoğu şeyi - Hakan
destek manasında like - Laleña Hn.
quup konusunda bişey söylemiyorum. pepyatka php değil geliştiremeyiz. HumHub friendfeed gibi değil son gönderi üstte olmasıyla ve salt o site üzerine girilenlerle çalışıyor ve yine geliştirmek için fazla farklı bir yapı gibi geldi. mergeen tüm bunların arasında en ff'e yakın olanı. mergeen de diğer sosyal ağlarla bir bağlantı kurmadı. kitle ff olduğu için buraya özel bi feed aktarımı yaptı. (gerçi volkana bu feedi söyledim gelir okur.) - Eren Bostan
ya aslında geliştirip sonra başı boş bırakacak ortam olsun diye şeyapıyoruz. ilerde gerekirse facebooka satıp yedi ceddimize küfrettiririz. maksat bizim olsun işte - Hakan
hasılı proceye destek veririm. - emir
sağlam ekip oluyoruz ya. - Eren Bostan
Bir şeyi merak ettim. Bu geliştirme işine (girişen|girişmeyi düşünen) arkadaşlar birbirlerinden (haberdar mi|ne kadar haberdar) acaba? Mesela ben iki ayrı yerden (kunthar|oğuz demirkapi) bu konuda çalışmalar görüyorum. hatta sanırım daha eskiden de bir çalışma yapılmış. Kimin kimle çalışmak isteyip istemediğini tabii ki bilemem fakat en azından bu projeler birbirlerinden ayrisacak ise... more... - Koray AI from Flucso
biz bu gruptan bahsettiğin tartışmaları yapmaya başladık bile. - Eren Bostan
ne lazım ne eksik ne fazla hangi teknolojileri kullancaz konuşmaya başladık. bu feedde de demiştik, böyle bişeye niyetlendik ama ben başladım bile diyen varsa yardımcı olabiliriz, maksat erkenden bitsin ve elde kaliteli bi yazılım olsun. - Hakan
Mobilden bakınca başka birinin profili sandım :-) mission impossible grubun adıymış. - Koray AI from Flucso
aldım gruba. şuan tasarım için bi çakır var aramızda. ekip olsak ya tasarımcı adam bulalım biraz daha. - Eren Bostan
Yaz beni tasarım için. Arayüz dedim ama iplenmedim mi ne! - Bülent Kıyışkan from Android
alalım hemen içeriye. - Eren Bostan
Beni mutfağa yazın. Çay getiririm ancak - Putinovski from iPhone
Çay önemli hacı! - Putinovski from iPhone
çay deyip geçme diyosun: - Eren Bostan
Tabi lan. Anlasam bu site işlerinden 1 ay sabahlar yapardım yok. Ama ekran kitlendiginde monitöre vuranlardanim :((( - Putinovski from iPhone
bu işlerden anlayınca ekran kilitlendiğinde monitöre değil de kasaya vuruyoruz - Hakan
erkanla biz almistik cayi kahveyi biz kantinci olcaktik eren! - Cici Pikachu Ocenia from Flucso
Vurma kısmı değişmiyor yani. Ocean nöbetleşeceksiniz artık. Vardiya sistemiyle çalışmalı.. - Eren Bostan
realtime ve twitterdan feed dusmec ve ozel feed bunlar olsa mikemmer olur - badgaldeli from iPhone
varolan özelliklerin hepsi olacak. üzerine 9 Nisan sonrası geliştirme yapılacak. Hiçbir zaman FF sadeliğinden vazgeçmeycek, asla quup olmayacağız. (yalnızca moderasyon anlamında değil tasarımdaki kalabalık için de geçerli bu.) - Eren Bostan
Sıfır moderasyon (spam harici), aynı özellikler ve UX olursa varım. Daha iyisini yapmaya çalışan her şey yok olacak hep. Sade ve basit olmasını feature görüyorum. Real time için Node bilgim, search için elasticsearch deneyimim var. - batuhan icoz
Belli bir noktaya kadar kapalı, sonrasında açık geliştirme olmalı. Ancak lisans izinsiz kullanıma kapatmalı. Böylece herkes kendi klonunu açmaz. - batuhan icoz
benzer noktadayız batu gel gruba. ;) - Eren Bostan
cok tebrik ediyorum. - kunthar
volkan güldü geçti. - Eren Bostan from Android
@eren Onun 2 sene önce yaşadıklarını yaşıyoruz ona gülmüştür. adam haklı aslında. elinde gül gibi site var FF feed importundan mobil uygulamasına kadar yapmaya çalıştıklarınızın çoğu çalışır vaziyette hazır yapılmış, olmayanlara da el atalım ekleyelim, olmayanları düzeltelim desek hayır demez. İsmi dışında gördüğüm en iyi alternatif. Yine iyi adammış sadece gülmüş geçmiş... - Özkan Özcan
ahaha evet. bu FF kapanması kesinleştiğinden beri özelden rahatsız ediyorum aslında kendisini. aslında boşuna uğraştığımızı düşünüyor gibi bişey. - Eren Bostan
senin/ sizin bana göre yaptiginiz hata mantar gibi o anda bir oluşumu patlatmamis olmaniz. su an emek vereceksiniz ugrasacaksiniz birşeyler ortaya koyacaksiniz ama ilk kesin kapatilacak denildiğinde kesin alternatif "bu" deyip kararlar almaya basladilar. ben kendi adima sizin yaptiginizi destekliyorum ama bu oluşumun kac kisinin ilgisini cekecegini bilemiyorum. - Cici Pikachu Ocenia from Flucso
uzun uzun yazılacak konular bunlar aslında ama laf salatası yapmadan şunu diyebilirim ki işin teknoloijik ayağı en kolay kısmı. önemli olan o girişimi ayakta tutabilecek fonu temin edebilmek ( bu arada sadece sunucu gideri vs. den bahsetmiyorum o giderler çok da bir şey değil ) ve kitleyi çekebilecek alfa bireylerin o girişimi sahiplenmesini sağlamak.Gerisi kendiliğinden geliyor.. Ciddi anlamda bir şeyler yapmayı düşünen varsa destek veririm. - Volkan Şengül
HTML, CSS ve JS konusunda yardımcı olabilirim ben de. - Tahir Demirtaş
ne çok frontendcimiz varmış ya :) startup kursak ilaç niyetine bulamazdık - Hakan
back-end'de kendimize güvenmemekle alakalı olabilir bu - Eren Bostan
backendde kendime güveniyorum - Hakan
Backend. Gonder gelsin :) - Orhun Binler
FF'de yazılımcı ekip hakkatten ölmemiş be. Göz yaşartıyonuz.. - Eren Bostan
yaz benide yaz. gerçi neler yapılabilir görev dağılımını nasıl yaparız bilmiyorum ama, bol bol commit girerik. Aslında php-nodejs ilk başta iş görür diye düşüyorum bende. - öküz
aynı fikirdeyiz. - Eren Bostan
var mı başka bize katılmak isteyen developer? - Eren Bostan from Android
oguz demirkapıda birseyler yapıyordu gucbirligi yapsanıza? - egemen ergel
SIKIMI YAPARSINIZ XDXDXD - MahmutBy Hulusi
YAPIYON MU GOUTH! - Mahmutby Hulusi - gavur ali
oguz demirkapiyi da gorduk UML den girelim diyor uasdhadkjahkhka - MahmutBy Hulusi
ya turbo pascal - gavur ali
görünen o ki 25 kişiyiz. - Eren Bostan
yaptığınız vakit nereden öğreneceğizzz olduda site kapanırsa - BolvANGer Ϩβ
FF kapanmadan üye olunabilecek. - Eren Bostan
ekipcenek salı günü toplanalım dedik. - Eren Bostan from Android
kullanıcıları, grupları, entryleri de klonlamayı düşünüyor musunuz? - Cihad
evet friendfeed'den veri çekmek de gündemimizde. - Eren Bostan
tüm veriyi çekebilecek misiniz? - Cihad
ne yapabileceğiz, ne yapacağız konuşuyoruz halen.. - Eren Bostan
Yaptınız mı nedir son durum? destekliyorum bu arada bilginize :) - Emrah
Iyi de mesele FF klonu yazmak degil ki ? bunu yapabilecek yetenek/tecrubede bir cok kisi var burada da asil sorun oyle bir siteyi kesintisiz bir sekilde calistirabilmek. O da maalesef sadece heves ile olacak sey degil. - Ozgur Demir
mesele kesintisiz şekilde çalıştırmak da değil :) mesele çok başka çok.. - Volkan Şengül
kesintisiz çalıştırmakla ilgili de pek sorun yaşayacağımızı sanmıyorum çünkü performans sorunu yaşamak için çok azız. ha öyle bir kitle olursa (lütfen olsun) gereği yapılır. (: - Eren Bostan
Yarın akşam (17.03.2015, Salı) 19:00 gibi Taksim'de bir kısmımız buluşuyoruz. - Eren Bostan
görüşürüz o zaman.. - Eren Bostan
akaruz ne oldu eren naptı o kaçak - Zıkkım
vay buluşmaya destek verdim bi anda eh iyi madem go go go - Zıkkım
ben klonunu geliştiriyordum bir süredir. friendfeed altyapısı olan tornado kullanıyor. db olarak mongodb kullanıyorum. 9nisandan önce biter mi bilmiyorum ama, şansımı deneyeceğim. - mehmetkose
SIKIMI YAPARSINIZ XDXDXD - Mahmutby Hulusi - MahmutBy Hulusi
naptınız, son durum nedir - hikmetabi
Ömer
Sizce en iyi renk kombinasyonu (2'li ve 3'lü ) hangisidir?? Mesela "mavi ile gri birbirine uyumlu" gibi bana renk kombinasyonu yazar mısınız? hepimizin seçimi farklı olduğu için özellikle toplu sormak istedim. Hangi renkler?? Cevaplarınızı bekliyorum.. #renk
biraz garip bi anlatım oldu kusura bakmayın:(( - Ömer
colorcombos.com - Mehmet Soylu
Adobe Kuler'e bakabilirsiniz. - Melih Sancar from iPhone
turkuaz ve koyu kahve - Gonca from BuddyFeed
yesil ve mor - Gonca from BuddyFeed
önce kırmızı-beyaz, sonra sarı-lacivert. - ManusH
mor-ekru - Gonca from BuddyFeed
turuncu sarı kombinasyonunu kimse beğenmiyor sanırım:( - Ömer
ben hytürk :) renkleri bulamadım sadece ama sen tam ifade ettin...hatta somon ve kirli sarı gibi - Haluk İlhan
:D hadi yaa:)) - Ömer
evet :))) - Haluk İlhan
:)) - Ömer
kahve&pembe , gri&pembe , yeşil&kırmızı , turuncu&kahve, turuncu&ekru .... - MiMi
hımm azcık daha bekleyeceğim - Ömer
kahve&turkuvaz&gri - MiMi
flickr logo renkleri - Mustafa ♮ Sadedil
colorblender.com - Gökhan Aydın
hehe:)) - Ömer
son renkleri alıyoruz.. - Ömer
sen bulursun sana güveniyorum:D - Ömer
bak o olmadı işte:P sarı - kırmızı diyecektin sanırım:D - Ömer
mavi beyaz veya krımızı beyaz : ) - FuRkan KaRagöz
@HİÇ.. rica ettim:)) @furkan hımm evet mavi vs.. güzeldir severim:D - Ömer
Hasan_
Eren Bostan
Eren Bostan
Eren Bostan
Eren Bostan
hayır. ama "HHVM Ready" iyimiş. - öküz
ben yaklaşık bi 5 aydır kullanıyormuşum. Tavsiye ederim. - Eren Bostan
hiç kullanmadım - Hakan
tavsiye edilir. - Eren Bostan
EcanBlog
Eren Bostan
Eren Bostan
Bana temel özelliklerde, oldukça BASİT BİR BLOG SİSTEMİ lazım. Elimdeki html tasarımı yedireceğim bikaç da özellik ekleyeceğim.
öneriler? - Eren Bostan
lan!? - Eren Bostan
wordpress neyine yetmiyo? - Hakan
fazla geliyor. - Eren Bostan
blogspot css ile yaparsin otunu copunu - Cici Pikachu Ocenia from Flucso
ama tasarım yedirip geçeceksen tumblr dan şaşma derim ben - FFAnony
tasarım değil koduna gireceğim tabii ki ama temelden uğraşmak istemiyorum. bakayım radpresse - Eren Bostan
Calipus Software
Calipus Software
Oğuz Demirkapı ☮✌
Bunlar bizim burdaki ekipteki tartışmalar ve bu ortamda da paylaşayım istedim. :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Bence Grails abiciim, sebebim yok yalnız. İçimden o geldi. - Hernesto Mar Kubiarto from Android
İşte canım FF! :) - Oğuz Demirkapı ☮✌ from FreshFeed
bahar aylarında yapılıyorsa proje; spring tabii ki. kışın kırmızı çanta. yazın grails. struts kuzey ülkeleri için. - enes guler
Groovy yüzünden Grails'i liste dışı tutmak mı gerekirdi? Ya da Scala frameworkleri de düşünmek iyi olur mu? - Oğuz Demirkapı ☮✌
Oooooo piti piti karemela sepeti terazi lastik jimnastik biz size geldik bitlendik hamama gittik temizlendik ... :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Eda güzel demiş diyene kadar neden Spring tercih ediyonuzu yazsan da nasiplense bu garip kullarınız. :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Play: ismi eğlenceyi çağrıştırdığı için http://www.playframework.com/ Ben ondan elektrik alamadım dersen: http://www.sparkjava.com/ - Yusuf Arslan
GWT kullanip sevdim, onun üzerine Vaadin kullandim GWTnin zenginlestirilmis hali diyelim. Mesela intranet uygulamasi, yönetim araçlari vs. gelistiriliyorsa enfes, ama dogrudan kullanicilar icin web sitesi yapiyorsan iki kere düsünebilirsin. Tadindan yenmez ozellikleri oldugu gibi belli noktalarda esnekligi olmadigini soyleyebilirim. Spring zaten isvicre cakisi gibi sadece belli isleri halletmek icin bile kullanilabilir, yani listeden hop diye cikarilabilecek bisi degil. Digerleri ile ilgili pek fikrim yok. - selimok from Android
Struts2 (http://struts.apache.org/release...) var aslında. Startup'ı ve konfigürasyonu kolay. Kaynak sıkıntısı yaşatmayacak ve plugin desteği ile rahat ettirecek, keyifli bir framework. Ev satmaya çalışır gibi oldu; bu aralar emlakçılarla çok haşır neşir oldum da :). - nerezo
Naif bir arguman gibi gelebilir ama JVM'de Python gibi bir sey kullansam ne yaparim demistim ve Scala tercih etmistim. Benzer sekilde de Django yerine ne yaparim desem http://www.playframework.com/ tercih ederim. - f(z)
Açıkcası Grails şu an benim gönlümdeki. Ancak ekibin dönüşümü ve yeni ekip arkadaşı bulmak vs. gibi birşey düşününce kararsızlık ciddi sıkıntı. Admin arayüzler için de GWT tercih edilicek gibi. - Oğuz Demirkapı ☮✌
GWT kullanacaksaniz bi Vaadin'e bakin derim, bence enfes! - selimok
selimok++; - f(z)
Sencha'nın GWT çözümünü denediniz mi hiç? - Oğuz Demirkapı ☮✌ from FreshFeed
Vaadin çok pratik bi framework. İki saatte, basit fonksiyonları yerine getirebilecek bir web portal ortaya çıkarabilirsiniz. Ama eğer intranet dışı web applicationlar geliştirecekseniz, template tarafı çok uğraştırıyor. - nerezo
Sencha GXT miş o. Yeni duydum bunu, ama güzel: http://www.sencha.com/product... UI widget'ları HTML5 kullanıyormuş. - nerezo
GWT demişim düzelttim. :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Spring Boot http://projects.spring.io/spring-... ekibin yeni gözdesi. :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Calipus Software
Calipus Software
FFmpeg is a free software project that can record, convert and stream audio and video. It is a very fast video and audio converter. http://www.calipus.com/blog...
ffmpeg-main-logo.png
Calipus Software
Blink Title of Tab in Browser. It’s a good practice to notify your customer that – something has just happened which needs your attention. That way your customer would not loose that important task and you would not loose that customer. Sounds Great!! http://www.calipus.com/blog...
jquery-logo-750x410.png
Please Share you experience - Calipus Software
Oğuz Demirkapı ☮✌
Örneğin artık sadece hangi app içerisindeysen sadece o app i kullanan arkadaşlarını alabiliyorsun vs. Eskisi gibi tüm arkadaş listesini çekemiyorsun. - Oğuz Demirkapı ☮✌
Hayır, tüm arkadaş listesini de çekebiliyorsun. Neden arkadaş listesine ihtiyaç duyduğunu ve site üzerinde bu arkadaş listesini çektiğin bölümü adım adım yazarak facebook'a ilgili form aracılığı ile iletiyorsun, ortalama 3 iş günü içerisinde dönüş yapıyorlar. Uygun görürlerse ilgili izni veriyorlar ve arkadaş listesini çekebiliyorsun. Aynı şekilde duvara post gönderme, fotoğraf yükleme gibi işlemler için de facebook'un onayı gerekiyor. - Uğur Çelenk
onaylasalar birde. 40 takla attırıyorlar. ayrıca, arkadaş listesi değil "friends_" permissionları kaldırıldı. https://developers.facebook.com/docs... - öküz
Yakın zamanda sevgililer günü için bir micro site hazırladım, 3 günde ilgili izinleri verdiler. (Arkadaş listesi, albüme fotoğraf yükleme ve duvara post göndermek için üç ayrı izin şeklinde) - Uğur Çelenk
biz sosyal medya monitörü yapıyoruz enlemesine yedik :S - FFAnony
user_actions için izin vermedi, istersen publish_action verelim abime dediler. Dedim ver onu ver amk. Yalnız o da items in review'de halen. Siktiler iyice sistemi. - öküz
Calipus Software
What is the difference between Character Sets, Encoding & Collations - http://www.calipus.com/blog...
calipus-blog.jpeg
Tayfun Yaşar
Hem #mysql hemde #mssql veritabanı olan hosting arıyorum. 2 ayrı domainim için tek hosting almak istiyorum. önerebileceğiniz nereleri var? ayrı ayrı mı almalıyım?
bu hosting firma sahipleri hiç akıllı insanlar değil. paketler o kadar kullanışsız ki. en ideal ve oranlı paketler radore ile sadecehosting'te var. diğerleri bunlar kadar akıllı değil. - Tayfun Yaşar
güzel hosting'in de paketleri güzelmiş. mantıklı ve adamlar herşeyi yazmış. https://www.guzel.net.tr/turkiye... - Tayfun Yaşar
Bluehost - Gadjo Dilo from Android
oha yıllık 150 lira diyor. yok o kadar vermem. - Tayfun Yaşar
tam sh alacaktım ekşideki yorumları gördüm. https://eksisozluk.com/sadeceh... - Tayfun Yaşar
turhost un windows paketleri var - Bünyamin Akçay
güzel.netten aldım. bakalım şimdilik fena değil - Tayfun Yaşar
Bircan HANCI
Türkiye de Tasarım Şablonları (Design Patterns) ile ilgili bir tek şu iki kitap var sanırım. Elinde olup okuyan, fikir beyan edebilecek kim var?
uml_sablon.jpg
c_sharp_tasarim.jpg
İlk seri UML ve birkaç dilde (C++, Java ve C#) anlatıyor. ikinci kitap ise sadece C# baz alınmış. Gözü karartıp ikisini de alabilirim. :) - Bircan HANCI
Burada (FF) tasarım desenleri konusunda kendini cahil hisseden bir ben varmışım. Onu fark ettim. :( - Bircan HANCI
nasıl kullanmayı düşünüyorsun hocam neden heves ettin - oKoman ❣
Ya yazıyo işte. Bakıcak mı sanıyonuz? :) - Oğuz Demirkapı ☮✌
Birkaç hazırladığım eski araç gerei github ile vatana millete salayım dedim. Bildiğin ciddi spagetti kodu durumu var. Her ne kadar her şeyi fonksiyona dökmüş olsam da milletin yaptıklarına baktıkça insanı bir çekince kaplıyor. - Bircan HANCI
Bunun dışında biraz da daha sağlıklı bir şekilde yeni şeyler öğrenmek üzere kasıyorum. İngilizce olanlardan epey bir bilgi aldım. Ama Türkçe bir kaynak ile sağlamlaştırıp üzerine ingilizce kaynak ile eksikleri tamamlamak daha sağlıklı olur düşüncesindeyim. - Bircan HANCI
eski Tekpub'ın çok başarılı bir video kursu vardı. şimdi pluralsight altına almışlar. http://www.pluralsight.com/courses... kesinlikle faydalı bir kaynak, tavsiye ediyorum. - Orhaan
Biren Zaverchand
Eren Bostan
Bizim sektörde SEOCUyum diyen adam genelde ya dolandırıcı oluyor ya HİÇ BİŞEYDEN anlamıyor. Yine de istisnaları listeleyelim mi?
twitter'da seohocası diye bir hesap var o baya iyi. - FFAnony
SEO'da başarılı olması dolandırıcı olmadığı anlamına gelmez. SEO dediğin arama motoru kandırmaca değil mi? (Daha doğrusu SEO'dan beklenen.) - Eren Bostan
ben seo'nun organiğini severim - Garga Bruno
Eren Bostan
Microsoft'dan yine "çok acayip bi tarayıcı yapıcez" haberi geldi. IE 12 deniyor. Hayır ben ağlamıyorum, gözüme CSS kaçtı. :((
yine mi :( - Hakan
bu bill gates de tarayici olarak ie kullaniyor di mi assdfgh - fatoş başgan from Android
yarın Microsoft Türkiye PR'ının enüstündeki adama öğle yemeğinde bu konuyu açmayı planlıyorum. - Eren Bostan
zahmet etmesinler, chrome aldı götürdü tarayıcı piyasasını. - Gadjo Dilo
Editi görmedim sanma. ((: - Eren Bostan
ahaha - Eren Bostan
IE12 değil de "Spartan" olarak gelecekmiş. http://www.mynet.com/teknolo... - Uğur Çelenk
webkit desteği verirler aman.. - Eren Bostan
isim değiştirmeleri yerinde olmuş. ie6 öyle bi kazıdı ki kalitesizliği ismin üstüne, fezaya çıksalar temizleyemezlerdi. - tuna
MS üretimi bir tarayıcıdan bahsediyoruz ve devletümüz brokrasisi gibi saçmalıklarla çevrili sınırları var... - Eren Bostan from Android
Ie yi kapatcaklarmis spartan di galiba yeni bi tane cikarcaklarmis - assasins from Android
Eren Bostan
Tayfun Yaşar
IT Manager 5-15 bin ne ya? - serdar cartman
banada rakamlar çok düşük geldi. ama bu ik firmasının genelde şirketlere outsource eleman bulduğunu düşünürsek outsource piyasasında rakamların böyle olduğunu söylememiz mümkün. hak vermedim değil. kurumsallarda çalışanları hariç tutmuşlar - Tayfun Yaşar
Eren Bostan
PHPMailer demeyin üzmeyin. Biraz daha toplu mailing için araçları olan bişiy arıyorum. - Eren Bostan
ff bitmiş. ben hard code yazdım bişeyler işimi gördüm tamam. - Eren Bostan
herkes kendine müslüman bilmiyon mu-_- - Cici Pikachu Ocenia from Flucso
İyi yazılımcı, paylaşmayı bilen yazılımcıdır. - Eren Bostan from Android
http://swiftmailer.org/ böyle bişe mi arıyorsun ? - Bünyamin Akçay
inceleyeyim bakalım. eyw - Eren Bostan
phpmailer yerine şunu kullanmışlığım var. https://github.com/eoghano... - öküz
ne farkı var? niye bunu tercih etmiştin? - Eren Bostan
eren; toplu mail'inde önemli olan "spam olmasın," "relay'in rate limitlerini taşmasın" gibi şeyler mi? - emir
aslında teoride yaptığım şey spam olduğu için o kadar önemsemiyorum o işleri. (: - Eren Bostan
Yanlış mı yapıyorum. - Eren Bostan from Android
Spam yabmayin. Yapiyosaniz da kitabina uygun yapin. - enes guler from iPhone
Teoride spam. Pratikte dernek üyelerine etkinlik mesajı. - Eren Bostan from Android
isimlopedi
Merhaba, bizde burdayız
Eren Bostan
NTVmsnbc bitmiş arkadaşlar. Artık sadece ntv var.
sektör bitmiş..... - Eren Bostan
Other ways to read this feed:Feed readerFacebook